Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 63 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 40.099 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
CoRrRan schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:17:
Zijn er toevallig ook nog mensen die meedoen met Profcoach? Misschien wel leuk om een GoT-Hattrick subleague te maken? (Als de functionaliteit eenmaal toegevoegd is op de website...)
Ik doe ook mee :)
Heb alleen even geen login bij de hand enzo. Heet geloof ik Swanfield of Swanfield United ;) Hoe toepasselijk.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Voelt iemand zich dan ook geroepen om die subleague aan te maken en misschien ook een beetje te promoten bij de GoT fed? (Ikzelf heb geen supporter-abbo...)

Ik wil de subleague ook best aanmaken, maar mijn toegang tot internet is doordeweeks drastisch verminderd, dus ben mogelijk niet in staat om het heel goed te beheren...

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
CoRrRan schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:09:
Voelt iemand zich dan ook geroepen om die subleague aan te maken en misschien ook een beetje te promoten bij de GoT fed? (Ikzelf heb geen supporter-abbo...)

Ik wil de subleague ook best aanmaken, maar mijn toegang tot internet is doordeweeks drastisch verminderd, dus ben mogelijk niet in staat om het heel goed te beheren...
Ik maak er wel één aan zodra het kan en dan plaats ik het wel hier. :)

Maar het is toch gewoon écht laat? Vandaag is de eerste wedstrijd en de transfers zijn nog nieteens up-to-date. Verder zat ik de afgelope 3 jaar toch ruim een week van tevoren al wel in enkele subleagues. Ok, die proefrondes... maar dan is het nog leuk om te vergelijken met je subleague-genoten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ja, maar niet vergeten dat de transfers tot (en met?) maandag kunnen plaatsvinden? En inderdaad, ik denk dat de Eredivisie NV wel wat laat is begonnen met het laten aanmaken van de website. Ik zie er nog wel wat bugs uitgehaald worden in de loop van de tijd.

Zo ook vorige week, ik wilde mijn team samenstellen, maar in dat scherm kwam ik al na 2x klikken een bug tegen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe ook graag mee. als ik het goed herinner begint de profcoach competitie een paar rondes na de echte competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
CoRrRan schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:15:
Ja, maar niet vergeten dat de transfers tot (en met?) maandag kunnen plaatsvinden? En inderdaad, ik denk dat de Eredivisie NV wel wat laat is begonnen met het laten aanmaken van de website. Ik zie er nog wel wat bugs uitgehaald worden in de loop van de tijd.

Zo ook vorige week, ik wilde mijn team samenstellen, maar in dat scherm kwam ik al na 2x klikken een bug tegen. ;)
Tot en met 1 september 23.59 dit seizoen ja. Maargoed, dan nog kun je huidige transfers bijwerken. Zo heb ik Wilkshire, maar die is al weg. Erger nog is het bij binnenlandse transfers, als bijvoorbeeld Perez naar Twente gaat, dan zit hij nog bij Ajax :P Vind de foto's trouwens ook wel irritant, veel spelers nog in het shirt van hun oude club... Dacht ik net een goede speler van De Graafschap te hebben, dacht ik ineens... speelt die niet voor NEC nu? :P

Ohja; Vanaf competitieronde vier speel je mee voor het eindklassement
De puntentelling voor het eindklassement gaat in vanaf de vierde officiële competitieronde die op 26 september begint. Als Profcoach heb je je selectie dan 'staan' en kun je gaan scoren. Voorwaarde hierbij is wel dat je selectie compleet is met 18 spelers, dus ook de reserves moeten geselecteerd zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Joss op 29-08-2008 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, maar in de eerste rondes worden de punten wel verwerkt zodat jij je team kan tweaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:20:
[...] Dacht ik net een goede speler van De Graafschap te hebben, dacht ik ineens... speelt die niet voor NEC nu? :P
Larse Schone???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik doe ook mee aan profcoach, maar ze zijn inderdaad rijkelijk laat met die website. Ook is hij nog buggy en vreselijk traag.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
;) Maargoed, ik weet niet of mensen zich storen aan dit... Wellicht moeten we even verhuizen :P
Website is nu inderdaad vrij sloom, omdat de opstellingen voor deze wedstrijdronde voor 18.00 moeten worden doorgegeven... Veel mensen bezig nu ws. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Oh ja: kan ik GoT even als klaagmuur gebruiken: +2/-9 op vorm aan het eind van het seizoen met 3 van de 4 wedstrijden heel erg belangrijk. Ik zat te wachten op een opleving van de vorm van mijn spelers, maar helaas heeft mijn nieuwe trainer een slechte invloed op mijn team, lijkt het.

Heeft iemand anders daar ervaring mee? Nieuwe coach en meteen een flinke vormdrop? Ik had 3 spelers die op -2 vorm kwamen... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:45

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

CoRrRan schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:38:
Oh ja: kan ik GoT even als klaagmuur gebruiken: +2/-9 op vorm aan het eind van het seizoen met 3 van de 4 wedstrijden heel erg belangrijk. Ik zat te wachten op een opleving van de vorm van mijn spelers, maar helaas heeft mijn nieuwe trainer een slechte invloed op mijn team, lijkt het.

Heeft iemand anders daar ervaring mee? Nieuwe coach en meteen een flinke vormdrop? Ik had 3 spelers die op -2 vorm kwamen... -O-
Ik had juist na enkele weken rommel juist weer een positieve update :) +5 / -2 in vorm, 2 keeps die tegen het volgende niveau zitten (beide relatief laag 17 jaar en bijna uitstekend keep... nog 1 seizoen en dan ga ik switchten met de trainging), TSI totaal boven de 100k , een redelijk multi inzetbare speler als pull uit de jeugd (matig PM, matig passen en matig def) en nog steeds de koppositie in de competitie (10 gespeeld, niet verloren, geen goal tegen...).

Edit:
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80004005'

Invalid connection string attribute

/common/includes/Database2.asp, line 193

fijn weer....

[ Voor 7% gewijzigd door lameeuw op 29-08-2008 21:59 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik krijg die foutmelding ook....

Mijn vorm is gedurende het seizoen gemiddeld gezien alleen maar vooruit gegaan. Ik begon het seizoen met 1 speler op redelijk, de rest daaronder... nu zijn de meesten redelijk in vorm, een aantal matig en een enkeling zelfs goed. Als het zo blijft vind ik het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Brainpower schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 14:09:
[...]

Als je maar zorgt dat er 9 op het veld staan zodat we geen WO krijgen :P
Ik heb gewonnen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Logisch, enkel mijn aanval is top :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Record? M'n jeugdelftal speelt voor de 5e keer van 7 wedstrijden deze competitie gelijk. En nu een lekker glaasje ranja voor de jochies.

[ Voor 6% gewijzigd door CoRrRan op 30-08-2008 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Brainpower schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 13:39:
[...]

Logisch, enkel mijn aanval is top :)
Bij mij is 1 aanvaller top, de rest is redelijk. Maar ik heb best een aardig jeugdteam al zeg ik het zelf. Nu mijn eerste team nog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15
Heb de statistieken van dreyners over het middenveld opgenomen in de startpost O-)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 11:23
Sandyman538 schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 19:59:
Heb de statistieken van dreyners over het middenveld opgenomen in de startpost O-)
Op de HT forums heb ik gemerkt dat er ook andere getallen in omloop zijn.
De volgende cijfers komen uit een programma waarmee je je MF ratings kunt berekenen, van ene GM-sule:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
_Midfielder___ __________
_Normal______ _100,00%_
_Offensive_____97,50%__97
_Defensive_____97,50%__97
_Towards wing__80,00%__85
_Extra IM______87,50%__80

_Central Defender__________
_Normal__________ _25,00%_
_Towards wing______12,50%_15
_Offensive_________33,75%_45
_Extra defender___ _22,00%_?

_Attacker___________
_Devensive__37,50%_45

_Wingback_______________
_Normal__________10,00%_15
_Defensive_______0,50%__10
_Towards middle__10,00%_15
_Offensive______ _15,00%_20

_Winger________ _________
_Normal__________50,00%_
_Offensive______ _47,50%_35
_Defensive_______47,50%_35
_Towards middle__60,00%_

Achter de %'en de cijfers van GM-sule.
Het lijkt me plausibel dat een defensieve spits evenveel MF bijdrage heeft als een offensive def.

[ Voor 6% gewijzigd door Ronald Koeman op 31-08-2008 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Belachelijk zeg, ik kom de laatste weken niet eens een wedstrijd door zonder blessures. Vorige week ging mijn middenvelder der af voor 5 weken ( nu nog 3weken ) , en daarvoor mijn verdediger en middenvelder beide voor 3 weken. Nu heb ik weer een verdediger in de ziekenboeg voor 3 weken, die ik 2 dagen geleden had gekocht. Ook heb ik nu geschorste spelers... lijk wel een rampen team...

Nu heb ik volgende week een belangrijke wedstrijd voor de boeg tegen de nummer 2 die 2 punten achter mij staat. Hij heeft over het algemeen wel betere stats in de defense en attack alleen heers ik wel weer op het middenveld.

Ik hoop dat ik over betere krachten kan beschikken, zal ook maar eens kijken of ik nog wat op de transfermarkt kan vinden mocht het na de trainings update er niet zonniger uitzien. Heb ook een enorme economische sleur nu met al die dokters, en nieuwe trainer sta gelukkig nog wel 2 ton in de plus :P

[ Voor 3% gewijzigd door Salv op 31-08-2008 22:33 ]

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Zow, het seizoenseinde nadert met rasse schreden en ik denk dat ik wel enigszins vast zit aan de 3e plaats in mijn league. De nummers 1 en 2 hebben orde op zaken gesteld en hebben nu allebei evenveel punten met 2 doelpunten verschil voor de nummer 1 en ik zit redelijk safe t.o.v. de nummer 4. Ook ik heb in mijn team weer een blessure, en dat bij een speler van bijna 28jr, dus dat zal wel een tijdje duren voordat hij er weer bij is. Wel zo lekker: het was een van mijn betere verdedigers, waarbij mijn verdediging de zwakste schakel is, dus ik ben weer in mijn nopjes...

Mijn youth scouts hebben weer alleen maar bagger naar bovengehaald en een van de scouts had voor de 3e keer op rij niets te melden, dus die heb ik de laan uitgestuurd.

Al met al dus een gemiddeld weekend in Hattrick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehehe eindelijk weer eens een overwinning voor mijn jongens. Met de overwinning stijg ik naar de 6e plaats en zal hard moeten knokken om nog 4e te kunnen worden.

Mijn zwaar geblesseerde speler is er voor 60k uit gegaan en dat terwijl hij toch al 32 is en de kans op dat hij snel weer fit is niet al te groot is. Het laatste bod was zelf vanochtend nog dus ze weten dat hij nog minimaal 5 weken geblesseerd is. Hoogstwaarschijnlijk zal hij met z'n goede ervaring over een seizoen aangesteld worden als trainer, maar zijn leiderschap voldeed niet omdat bij mij te worden. Heb ondertussen wel twee spelers voor mijn reserves aangetrokken die wel coach gaan worden. Mijn nieuwe reserve keeper met goed ervaring en goed leiderschap zal met z'n 32 jaar mijn volgende trainer worden. Daarnaast is er een verdediger aangetrokken met redelijk ervaring en redelijk leiderschap die hem zal gaan opvolgen. Nu ben ik voor mijn reserve spitspositie nog opzoek naar iemand die derde in lijn gaat worden. Zodat ik voor de komende pak hem beet 9 seizoenen mijn trainers al in huis heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Woehoe, gisteren zoals verwacht promotie veilig gesteld :) Wel m'n beste spits er voor 3 weken afgeschopt en natuurlijk prompt in niveau gezakt.....

@ Profcoach: ik doe zoals elk seizoen mee (FC Railrunner). Dat de site traag is..... ach, ik ben al meer dan een uur bezig en heb net mijn selectie klaar, snel is anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik ga zo goed als zeker degraderen. 4 punten verschil met de nr6 en afgelopen zondag heb ik het verprutst (een van de weinige wedstrijden die ik kon winnen, maar ik had een verkeerde opstelling).

Nou ja, kan op rustig aan het middenveld wat versterken en op zoek gaan naar een nieuwe trainer. Mijn huidige trainer zit al bij het team sinds ik in 2004 begon met Hattrick en is nu 38 met zwak leiderschap. Ik wil hem voorlopig nog niet kwijt, maar moet onderhand wel naar een vervanger gaan zoeken.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hier voor de zoveelste keer dit seizoen verloren... Dacht wel even met gemak kampioen te worden, maar dat loopt mooi anders door die lieve matchengine.

Het ging eigenlijk vorige week zondag al fout, toen één van mijn verdedigers (trainees) geblesseerd raakte. Hierdoor kon/moest ik 2 verdedigers extra halen voor woensdag, in plaats van 1. Dit lukte niet (slechte spelers, niet interessant, te duur en weinig tijd) en uiteindelijk kon ik zelfs mijn opstelling niet meer aanpassen. Ik startte dus 4-3-2, dacht ik. Maar nee, de matchengine dacht dat het wel leuk zou zijn als mijn beste middenvelder het plekje in de verdediging over zou nemen.
Gevolg: mijn beste middenvelder wordt vriendelijk, doch dringend, voor 7 weken van het veld af getrapt.

Nou ga ik er nieteens meer op in of ik dit keer terecht of onterecht heb verloren, ga het niet eens bekijken. Dit seizoen bestaat gewoon niet meer voor mij. Einde dit seizoen maar wat versterkingen kopen van de 8 miljoen die op de bank staan en kijken of we dan wel terug naar de V mogen van Hattrick...

Profcoach: Nog steeds geen subleagues zie ik. Zouden ze willen wachten tot het officieel start, zodat niemand een team bij elkaar "af kan kijken" ofzo? 8)7
Mijn start was iig dramatisch :P Ik had nl. vd Struijk (rood en 4 tegendoelpunten :') ). Tevens had ik Bradley er in staan, die dus inmiddels wél weg is. Daarnaast wel goede keuzes voor deze week met Tuyp, Amoah en Boutahar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Het is toch apart he. Zet ik al mijn topspelers op de transfer lijst, win ik ineens 3 x achter elkaar. Dit is seizoenen lang niet voorgekomen.

Ach ja, plan gaat gewoon door, winst of verlies maakt dan niks uit.

Het verkopen van mn spelers voor een goed bedrag is wel lastig trouwens, vanavond gaan ze er voor de 4e keer op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Weet iemand trouwens ook een manier om een clubnaam te verzinnen? Een vriend van me wilt ook beginnen met hattrick alleen is hij niet zo creatief en wilt weten hoe men op zijn clubnaam komt, zodat hij misschien makkelijker wat kan verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Salv schreef op maandag 01 september 2008 @ 16:29:
Weet iemand trouwens ook een manier om een clubnaam te verzinnen? Een vriend van me wilt ook beginnen met hattrick alleen is hij niet zo creatief en wilt weten hoe men op zijn clubnaam komt, zodat hij misschien makkelijker wat kan verzinnen.
Beginnen met: FC, SC, VV, Of geen dan de naam en daar achter bijvoorbeeld United :)

Prutsers United
Trap die bal naar voren (FC TDBNV)
Of zijn woonplaats bijvoorbeeld :)

ps. speelt iemand hier osm? (Online Soccer Manager?)

[ Voor 5% gewijzigd door Swanfield op 01-09-2008 17:30 ]

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wikipedia random article, daar de titel van nemen en er dan FC voorzetten? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Vicarious schreef op maandag 01 september 2008 @ 17:40:
[...]

Wikipedia random article, daar de titel van nemen en er dan FC voorzetten? :D
FC Tomas de Torrejon
FC Doudeville
FC Pretty Ricky

Nee, leuke namen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FC Aleiht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Brainpower schreef op maandag 01 september 2008 @ 20:47:
[...]

FC Tomas de Torrejon
FC Doudeville
FC Pretty Ricky

Nee, leuke namen :D
Haha het eerste wat ik tegen kwam was ejaculatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op maandag 01 september 2008 @ 17:30:
[...]

ps. speelt iemand hier osm? (Online Soccer Manager?)
Ja dat speel er ook nog eens naast. Het is een wonder dat ik nog tijd heb om te werken eigenlijk :P

Mijn willekeurige wiki namen :P

FC Melach
FC Interlinie
FC Oak Ridge

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2008 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 16:55

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

mn 'toevallige wikipedia namen:

FC Öndörkhaan (is blijkbaar een regio in Mongolie)
S.v. Prevalence of mental disorders
v.v. Black Moon
USS Huntington
The Deep Eddy Pool (Wikipedia: Deep Eddy Pool)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Zitten toch nog wel grappige en bruikbare teams in :D

Maybe geef ik mn team in het tussenseizoen ook wel een random wiki naam :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

Eindelijk een super pull:

Ilya Lekkerkerker (215744801) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar en 6 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Volgende verjaardag: 18-12-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 530
Loon: 596 €/week
Eigenaar: Kwistenbiebels
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Ik ben super blij, deze gozer gaat me een boel geld opleveren :9~

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Heren,

Ik heb net een nieuwe team gekregen en zoekt nog een last minute friendly, iemand?

Veritas United (505287)

* reden van nieuw team is dat ik economisch veel fouten had gemaakt met het huidige team, trainingschema liep niet en zo ging er nog wel meer fout. Nu een nieuw team frisse en goede start maken :)

// friendly is al geregeld :)

[ Voor 62% gewijzigd door Salv op 03-09-2008 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Salv schreef op woensdag 03 september 2008 @ 12:49:
Heren,

Ik heb net een nieuwe team gekregen en zoekt nog een last minute friendly, iemand?

Veritas United (505287)

* reden van nieuw team is dat ik economisch veel fouten had gemaakt met het huidige team, trainingschema liep niet en zo ging er nog wel meer fout. Nu een nieuw team frisse en goede start maken :)

Hm ik dacht eerst gelezen te hebben dat een vriend van je nu een team heeft en een friendly zoekt. Vreemd dat jij dan ineens een nieuwe team hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Salv schreef op woensdag 03 september 2008 @ 12:49:
Heren,

Veritas United (505287)

Als je oude team nog actief is dan is het niet slim om dit zo hier te omschrijven. Dan heb je namelijk twee teams en dat is tegen de regels (als iemand je aangeeft worden beide teams geblokkeerd).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Nee ik heb het aangegeven bij de GM's en zij hebben mijn oude team geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Meer mensen bij wie foxtrick niet werkt nu ze delen van de code vervangen hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis het overzichtje bij mijn spelers met totale TSI en Gem. TSI enz. bedoel je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

heb ik ook last van, zal dus wel door die nieuwe code komen (aangezien ik hier zelf niets veranderd heb).

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwacht eigenlijk zo snel mogelijk wel een update van foxtrick dan. Die zijn meestal wel snel met dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Jeej 2 middenvelders van redelijk naar goed gesprongen met positiespel :-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Jeetje, wat een verassing: weer +4/-9... ik word echt moedeloos van die vorm-variabele bij spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las net een artikel op sportwereld.nl en kwam uiteindelijk op deze site uit. Toen bedacht ik me dat dit misschien ook wel een idee is om te starten vanuit onze federatie. Het lijkt me in ieder geval simpel bij te houden, want je hoeft maar 2 wedstrijden in de week te controleren. Daarbij kan het weer mooie stukjes opleveren voor HTzone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

hilgo schreef op woensdag 03 september 2008 @ 10:40:
Eindelijk een super pull:

Ilya Lekkerkerker (215744801) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar en 6 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Volgende verjaardag: 18-12-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 530
Loon: 596 €/week
Eigenaar: Kwistenbiebels
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Ik ben super blij, deze gozer gaat me een boel geld opleveren :9~
Ik verwacht uit mijn jeugdopleiding een spelertje van net 17 jaar en Uitstekend in scoren. Ik denk dat ik hem gewoon ga houden en kijken hoe goed ik hem kan krijgen, in plaats van hem gelijk voor harde pegels te verpatsen. Wellicht haalt hij Nederland U20 wel :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om een goede kans te maken op U20 te maken moeten dit soort spelers begin van het seizoen uit de jeugdopleiding komen. Dat heeft weer iets te maken met de mogelijkheid om een speler de hele kwalificatie te kunnen laten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 08:36:
Ik mis het overzichtje bij mijn spelers met totale TSI en Gem. TSI enz. bedoel je dat?
Ja, vreemde is echter dat ik bij andere teams dat overzicht wel te zien krijg....
Vicarious schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 14:40:
[...]

Ik verwacht uit mijn jeugdopleiding een spelertje van net 17 jaar en Uitstekend in scoren. Ik denk dat ik hem gewoon ga houden en kijken hoe goed ik hem kan krijgen, in plaats van hem gelijk voor harde pegels te verpatsen. Wellicht haalt hij Nederland U20 wel :9~
Mjah, de jeugdopleiding..... heb nu 4 spelers met redelijk hoofdskill (2 x def, 1 mid en een spits) die uitgetraind zijn en waar ik nog weken moet wachten voor ik ze kan promoveren omdat ze te jong zijn of nog niet lang genoeg in het team zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael21
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 11:00

michael21

Shrimp

Weet iemand of er een goede organisor is voor de jeugd opleiding? Ik gebruik voor mijn eerste team HT Ratings en was eigenlijk op zoek naar iets dergelijks alleen dan voor mijn jeugd?

Gewoon Michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer gewonnen gisteren. Sta daardoor ineens weer boven de streep op een 4e plaats, maar het gat naar de nummer 7 en dus directe degradatie is maar 2 punten. Komende zondag tegen de nummer 2 en daarvoor moet ik een tactisch hoogstandje uit mijn hoge hoed gaan toveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

met nog twee wedstrijden sta ik nu 9 punten voor, ook officieel dus kampioen :) alhoewel niet echt een verrassing, toch wat vroeger dan gedacht

Ik nut m'n extra wedstrijden nu uit om een extra inkomsten-bron te testen; nl. het gebruiken van de 'extra posities' voor oudere spelers met 'redelijk' ervaring en 'redelijk' leiderschap, en te pogen hen een ervaringspop te geven;
Zaterdag was al het eerste succesje, een net twee weken terug voor 12.000€ gekochte speler van 36 popte naar 'goed' ervaring en zou nu zeker voor tegen de 100K verkocht kunnen worden

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Ben ook kampioen, nu nog weer promoveren om de pech van vorig seizoen goed te maken.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Bijna al mijn ster spelers verkocht (oudjes) en heb maar 13 mln op de bank om te investeren in spelers voor komend seizoen.

Maar wanneer kan ik nu het beste inkopen voor komend seizoen? Is dat in de laatste week van die seizoen, in het tussenseizoen of nu al?

Ik moet dus een een heel middenveld, verdediging en keeper aanschaffen wat hopelijk VI waardig is. Daarnaast moet ik ook nog bepalen wat ik zal gaan trainen, train nu spitsen/passen maar wil iig van spitsen trainen af en weer 352 spelen.

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Brainpower schreef op maandag 08 september 2008 @ 21:06:

Maar wanneer kan ik nu het beste inkopen voor komend seizoen? Is dat in de laatste week van die seizoen, in het tussenseizoen of nu al?
ik zou gewoon nu al redelijk goed rondkijken en proberen om voorzichtig wat te bieden op relatief laag staande spelers... niet meebieden, maar als je wat geluk hebt kan het best zijn dat je een succesje boekt en een speler relatief goedkoop te pakken krijgt...
middenvelders schijnen nu wel behoorlijk gedaald te zijn tov begin van dit seizoen (dat kan ook de 'normale' seizoensfluctuatie zijn)

de prijzen zitten volgens de prijsontwikkelingsweergave van HTPE rond week 14 en 15 op hun dieptepunt gemiddeld, met vooral een enorme prijsstijging tussen week 16 en week 1..
maar dat zijn gemiddeldes en het is niet zeker dat je ook in die week net die gewneste spelers vind en niet toevallig iemand anders tegen je op gaat bieden.
Ik moet dus een een heel middenveld, verdediging en keeper aanschaffen wat hopelijk VI waardig is.
mwah, 9 VI-waardige spelers voor 13 miljoen?
volgens mij is dat niet zo zinnig, voor anderhalf miljoen per speler kan ik me dat nauwelijks voorstellen (zelf heb ik 7 miljoen voor 3 spelers die me in de VII moeten gaan houden), zeker niet als je ze bv ook nog eens trainbaar wilt hebben, als je bv passing wilt blijven trainen (en dan 22, 23 -jarigen zoekt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Totaal ongepast gewonnen afgelopen zondag... met 5-1. Graag wil ik jullie commentaar er toch even op zien: matchid = 184491146.

Ik speel dus ook nog met PIC... IMO is de uitslag echt belachelijk. M'n doel was eigenlijk om niet met teveel te verliezen en met PIC ietwat TS op te pakken om volgende week de nr. 1 in te kunnen pakken met een mooie MOTS.

Heb ik nou gewoon een uitstekende strategische ingeving gehad, of gewoon echt veel te veel de matchengine on my side? (Ik denk het laatste, aangezien je kunt zien dat mijn aanval echt helemaal NIETS voorstelde.)

P.S. Ik zou graag een youthfriendly willen spelen, iemand interesse? YouthID = 726762

[ Voor 8% gewijzigd door CoRrRan op 08-09-2008 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op maandag 08 september 2008 @ 22:44:
Totaal ongepast gewonnen afgelopen zondag... met 5-1. Graag wil ik jullie commentaar er toch even op zien: matchid = 184491146.
je wint het middenveld met 61%... dat betekent dat je tegenstander vrijwel geen kans op een normale kans heeft en het volledig moet hebben van SE... die ene die hij krijgt legt hij dr natuurlijk direkt in.

wat betreft die enorm sterke verdediging tegen jouw brakke aanval... die drie verdedigers spelen meer op de vleugel en slechts een speler dekt het centrum af, 2/3 van zn sterk defensief is dan zwaar overgewaardeerd... jouw scoorders zijn vooral doorstekende middenvelders (de enige score die je aanvaller maakte was een penalty)...

zo bekeken lijkt je zege me volledig terecht en verklaarbaar, overigens niet zozeer je klasse maar vooral domheid van je tegenstander..
wel toont het een aspect aan van de matchengine die de 'waarde' van het middenveld zo belangrijk maakt... heb je dat enmaal gewonnen kan ook je aanvallende kracht van je middenveld meegeteld worden bij je scorend vermogen ... iets waar dan vrijwel niet tegenop te verdedigen is; het 'op de nul spelen' van verdedigende teams is praktisch onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Maar 5-1? Ik vind dat altijd zo moeilijk te begrijpen, dat als je op zo'n manier het middenveld wint, je bijna altijd met grote cijfers wint.

Nou ja, hopelijk kan ik volgende week nog wat leuks doen tegen de nummer 1. Dat zal wel wat zwaarder worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op maandag 08 september 2008 @ 23:35:
Maar 5-1? Ik vind dat altijd zo moeilijk te begrijpen, dat als je op zo'n manier het middenveld wint, je bijna altijd met grote cijfers wint.
tja, ik ben zelf een verdediger-trainer dus mij maakt het idd nooit zo blij dat de waarde van een stevige verdediging vele malen minder is dan het middenveld, en teams met een bagger-aanval nog steeds met gemak tegen je lijken te scoren ... maar, het is gewoon de manier waarop het spel gespeeld wordt en als je, zoals ik gedaan heb voor een bepaalde speelwijze kiest, moet je juist daarmee ook leren omgaan en de nadelen goed kennen ...

in jouw geval zou het nog een stukje makkelijker moeten zijn en is het gewoon een winst waar je zeer tevreden mee kunt zijn en die je perspectieven biedt op mogelijk een betere positie in je liga (als die gast tweede staat moet je daar eigenlijk wel overheen kunnen gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Botje gehad afgelope zondag, niet veel over te zeggen dus... Heb nog 2 basiskrachten in de lappenmand en kampioenschap is long gone... Alles op volgend seizoen, nu nog even de kas spekken.

offtopic:

*** PROFCOACH ***
De subleague is aangemaakt! Meld je aan op http://www.profcoach.nl
Stel je team samen en bewijs jezelf tegenover andere GoTers.

De gegevens zijn:
Subleague naam: GoTtrick
Subleague pass: hattrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Afgelopen zondag een botje gehad, weinig bijzonders gewoonlijk ware het niet dat er wederom tegen een bot team een speler voor 4 weken uitgeschopt is.... das al de derde in 3 weken waarvan 2 door een bot team. Over 2 weken het laatste botje en dan de boel maar eens uitrusten met Uzi's en handgranaten.

Ik sta nog steeds 3 punten voor op de nummer 2 en volgende week moet ik nog bij hem op bezoek. Als ik hem verlies wordt ik kampioen op doelsaldo, elk ander resultaat betekend kampioen op punten :)

@profcoach: maar even aangemeld bij de subleague :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik me even aangemeld voor de subleague van profcoach, maar kan nergens nog iets van een stand zien ofo.

Voor de echte liefhebbers is er natuurlijk ook nog een profcoach topic op GoT

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2008 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen zondag heeft mijn grote concurrent verloren, de wedstrijd en 2 verdedigers, zodat ik nu 1e sta met 3 punten voorsprong. Zondag komt hij bij mij op bezoek, bij winst ben ik kampioen en mag ik weer naar V.

Team XIII heeft zich ingeschreven voor de profcoach subleague

Verwijderd

Twee dagen geen berichten hier dat moet niet kunnen :9

Trouwens de finale van de GoT-cup is nog niet geüpdatet op gottrick. Begin langzaam aan toch nieuwsgierig te worden naar de nieuwe opzet. We hebben wel allemaal braaf die pole ingevuld, maar kan hem even niet meer terugvinden om naar de uitslag daarvan te kijken.

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik ben nog steeds op zoek naar een vriendschappelijke wedstrijd voor mijn jeugd. Iemand interesse? Team: Hekje mag niet (726762)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

CoRrRan schreef op donderdag 11 september 2008 @ 21:28:
Ik ben nog steeds op zoek naar een vriendschappelijke wedstrijd voor mijn jeugd. Iemand interesse? Team: Hekje mag niet (726762)
Ik mag pas op 15-09 weer een jeugdfriendly boeken, anders had je nu een uitdaging gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:06:
Twee dagen geen berichten hier dat moet niet kunnen :9

Trouwens de finale van de GoT-cup is nog niet geüpdatet op gottrick. Begin langzaam aan toch nieuwsgierig te worden naar de nieuwe opzet. We hebben wel allemaal braaf die pole ingevuld, maar kan hem even niet meer terugvinden om naar de uitslag daarvan te kijken.
Ik kan niet meer op site :S heeft iemand die link nog van Gottrick? ik doe wat verkeerd denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gottrick.nl.nu

Als het goed is, mocht het niet lukken dan vul ik hem wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 13:02:
http://www.gottrick.nl.nu

Als het goed is, mocht het niet lukken dan vul ik hem wel in.
Hij is al ingevult :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Als jij het niet doet doe ik het wel :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nog wat verder aan het spelen met het idee van een Hall of Fame en ben begonnen met wat criteria om er in te mogen. De tot nu opgestelde criteria geven 7 mensen toegang tot de Hall of Fame. Tenminsten van managers waar ik de data van terug kan vinden, want managers die geen supporter hebben of niet meer actief zijn binnen Hattrick word lastiger.

Maar ik vraag me nu af of de criteria streng genoeg zijn of misschien te streng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-08 20:50
CoRrRan schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 12:14:
Jeetje, wat een verassing: weer +4/-9... ik word echt moedeloos van die vorm-variabele bij spelers.
Ik had ook weer een leuke update +4/-11 :'( Dit gebeurt nu al een aantal weken bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Hehe, nou vandaag kan ik in ieder geval wel tevreden zijn: +9/-4

Echter, mijn topspits zakt in 3 weken van 7(solid) naar 3(poor)... :( En zo'n gast kost dan ongeveer 1M...

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

morgen kan ik kampioen worden. Ik mots morgen gewoon, heb aan een punt genoeg. Speel de laatste wedstrijd tegen de concurrent maar als ik morgen al win of gelijk speel heb ik genoeg punten. Op naar de 6e _/-\o_

Chario2 (818126)

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Het seizoen is bij mij al zo goed als afgelopen. Al kampioen en 3 punten uit de komende 2 wedstrijden is waarschijnlijk al voldoende om rechtstreeks te promoveren.

Weet iemand van vorig(e) seizoen(en) nog hoeveel punten je nodig had om rechtstreeks vanuit V naar IV te promoveren?
Ik weet dat ik uit VI naar V eens direct gepromoveerd ben met 34 punten. (Dat was wel een laag aantal toen.)

Unknown

• Sandyman538
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 16:18:
Ben nog wat verder aan het spelen met het idee van een Hall of Fame en ben begonnen met wat criteria om er in te mogen. De tot nu opgestelde criteria geven 7 mensen toegang tot de Hall of Fame. Tenminsten van managers waar ik de data van terug kan vinden, want managers die geen supporter hebben of niet meer actief zijn binnen Hattrick word lastiger.

Maar ik vraag me nu af of de criteria streng genoeg zijn of misschien te streng.
Leuk idee man! :) Volgens mij zijn de criteria heel aardig gevonden. Hall of fame gaat vaak over een langere periode succes of een echt topsucces (kampioen eredivisie of de beker winnen). Maar eigenlijk vind ik de winnen van de GoT cup (hoe schitterend het ook is) niet echt in een hall of fame thuis horen aangezien je hier met een b-team voor training speelt vind ik het persoonlijk (ik weet niet hoe de rest er over denkt) niet echt een hele grote prestatie.

[ Voor 14% gewijzigd door Sandyman538 op 13-09-2008 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

aangezien ik toch al kampioen was, heb ik afgelopen wedstrijd 4 'veteranen' laten opdraaien die ik als 'experience-trainee's' benut....
4 spelers rond de 35, waarvan één 750 TSI (een redelijk keeper) en de andere drie 20/10 TSI ...

en dat tegen een team dat de hoogste hatstats haalt van mn liga (maar tactisch niet zo slim speelt )

met 120 tegen 158 hatstats voor hem en zijn middenveld dat bijna dubbel zo sterk was (27 bij mij, 45 voor hem)
het resultaat was echter dat ik ok nog eens 0-1 won: http://www84.hattrick.org...ls.aspx?matchID=178989386

helemaal mooi is dat die keeper in ervaring gepopt is en dus nog een speler van iets van 5000€ nu opeens tegen de €100K waarde heeft (goed ervaring, redelijk leiderschap)..

Ik heb waarschijnlijk voor versterking van mn team volgend seizoen 8 miljoen beschikbaar; daarvoor moet ik een nieuwe keeper, een spits en een vleugelseler kopen en misschien nog een middenvelder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Mijn strijd tegen degradatie is nog niet ten einde. Dankzij een ME rape vorige week een een krappe nederlaag deze week moet mijn teampje volgende week aan de bak. We staan op plek 4, maar slechts 2 en 3 punten los van p5 en p6. Het doelsaldo is om te janken, dus het gaat bijzonder spannend worden. Iedereen is volgende week welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Succes Pewwy!

Vandaag officieel kampioen geworden van de VI.841. De nummer twee met PIC met 1-5 aan de kant gezet, zo kom ik op 36 punten uit 13 wedstrijden en staat de nummer 2 op 27 punten. Met een doelsaldo van +46 ga ik rechtstreeks terug promoveren richting de V. Hopen dat ik in een beetje gezellige divisie gezet wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Totaal onverwacht en onverdiend gewonnen vandaag... goed, wel kampioen nu maar dit had imho niet mogen gebeuren, ik had moeten verliezen... beetje dubbel gevoel eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Waarom? Je hebt toch vast ook wel eens verloren terwijl je sterker was? Gewoon blij zijn met het resultaat.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Helaas niet meer kunnen stunten tegen de nummer 1, ondanks een MOTS. 3-2 verloren. Nog niet zo dichtbij geweest en nog nooit zulke hoge hatstats gehaald, maar helaas. Nu is hij hoogstwaarschijnlijk kampioen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Yes! Kampioen op naar de 6e. zat in een redelijk sterke 7e (volgens altid 65/1024) was een zeer leuke Leauge met teams die verschillend speelde. Met 192 stats heb ik niet heel veel te zoeken in de 6e maar we gaan ervoor. Geen geld voor aankopen, maar we zien wel. Hopen dat ik niet in een uber sterke 6e kom. Wordt overleven dus volgend seizoen maar dat is ook wel leuk.

Eerst een een lekkere duvel drinken op het kampioenschap _/-\o_ _/-\o_

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Nou ik moet nog oppassen dat ik niet degradeer uit VIII. Goed, is pas mijn derde seizoen (ben het eerste seizoen gepromoveerd naar VIII), maar zou toch graag gewoon in deze divisie blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, kampioen, en rechtstreeks door naar V.

Qua supporters moet ik wel (vandaag weer maar 1 erbij), maar qua spelers had ik ook nog wel even willen wachten, mijn beste trainees moet ik nu echt gaan verkopen en daardoor wordt het weer een lastig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

lameeuw schreef op zondag 14 september 2008 @ 23:28:
Totaal onverwacht en onverdiend gewonnen vandaag... goed, wel kampioen nu maar dit had imho niet mogen gebeuren, ik had moeten verliezen... beetje dubbel gevoel eigenlijk.
hoezo? als ik die wedstrijd zie was je opponent hooguit op alle punten nét wat sterker, maar nergens maakt hij daadwerkelijk een doorslaggevend verschil en dan ben je gewoon erg afhankelijk van het geluk of net die paar SE's of weereventen... die werkten bij jou toevallig zeker aan het einde van de wedstrijd in je voordeel, maar onterecht is dat imho niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 15:34:
[...]

Leuk idee man! :) Volgens mij zijn de criteria heel aardig gevonden. Hall of fame gaat vaak over een langere periode succes of een echt topsucces (kampioen eredivisie of de beker winnen). Maar eigenlijk vind ik de winnen van de GoT cup (hoe schitterend het ook is) niet echt in een hall of fame thuis horen aangezien je hier met een b-team voor training speelt vind ik het persoonlijk (ik weet niet hoe de rest er over denkt) niet echt een hele grote prestatie.
Ik kan de GoT cup er wel uithalen. Heeft uiteindelijk alleen effect op Brainpower, want die is de enige die hem 3 keer heeft gewonnen. ;)

Zelf gisteren weer een overwinning geboekt en het begint er op te lijken dat ik de eindsprint op tijd heb ingezet. Sta inmiddels weer 3e terwijl ik 3 wedstrijden geleden nog 7e stond. Mag laatste ronde tegen de nummer 7 dus moet handhaving kunnen afdwingen, maar it isn't over until te fat lady sings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Degradatie is een feit al een paar weken :)
Echter is mijn doel wel behaald. Misschien dat ik nog één divisie gaat zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Damien2004 schreef op maandag 15 september 2008 @ 11:43:
Degradatie is een feit al een paar weken :)
Echter is mijn doel wel behaald. Misschien dat ik nog één divisie gaat zakken.
Je weet dat je de weg ook weer helemaal terug moet bewandelen? Kost je weer extra 16 weken waar je fors meer salaris moet betalen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Promotie is zeker, maar de eerste plek nog niet. Als ik win, dan behoud ik de eerste plek. Verlies/Gelijk dan is het vrijwel zeker de 2e plek.

De nummer 2 moet tegen een veel en veel slechtere ploeg en ik mag tegen de nummer 3.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sandyman538 schreef op maandag 15 september 2008 @ 12:23:
[...]

Je weet dat je de weg ook weer helemaal terug moet bewandelen? Kost je weer extra 16 weken waar je fors meer salaris moet betalen O-)
Weet ik maar ik ga het in 2 fases doen. En qua geld moet ik wel goed zitten denk ik.
Op dit moment 31 mil en er zit nog aardig wat in de koker om te verkopen de laatste weken. Dus denk dat ik nog wel wat hoger uit kom met mijn eind bedrag dit seizoen.

Misschien volgend seizoen de lat maar leggen op 45 mil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Damien2004 schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:00:
[...]

Weet ik maar ik ga het in 2 fases doen. En qua geld moet ik wel goed zitten denk ik.
Op dit moment 31 mil en er zit nog aardig wat in de koker om te verkopen de laatste weken. Dus denk dat ik nog wel wat hoger uit kom met mijn eind bedrag dit seizoen.

Misschien volgend seizoen de lat maar leggen op 45 mil :)
zou toch echt wel proberen in de 7e te blijven als ik jou was. sterker nog ik zou volgend seizoen proberen te promoveren.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Iemand een jeugdfriendly?

AFC Juniors (56755)
Jeugdteam van F.C. GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

RM-rf schreef op maandag 15 september 2008 @ 09:34:
[...]

hoezo? als ik die wedstrijd zie was je opponent hooguit op alle punten nét wat sterker, maar nergens maakt hij daadwerkelijk een doorslaggevend verschil en dan ben je gewoon erg afhankelijk van het geluk of net die paar SE's of weereventen... die werkten bij jou toevallig zeker aan het einde van de wedstrijd in je voordeel, maar onterecht is dat imho niet.
Mjah, SE's waren er iig niet, maar ik loop me al langer te ergeren aan hattrick aan dingen die voor mijn gevoel niet kloppen.

Er wordt steeds maar vanalles bedacht om het spelletje leuker te maken, maar ondertussen werkt de boel maar half (zie nu de problemen met de afstandsschoten, het doorvoeren van de nieuwe code wat niet goed gaat), de bot teams die je helemaal dood kunt schoppen maar er de volgende wedstrijd gewoon doodleuk weer staan zonder schrammetje (maar ondertussen wel jou team naar de vernieling helpen en je trainingsverwachtingen danig om zeep helpen)..... Gisteren de knoop maar doorgehakt, hele team in de verkoop gezet..... nieuwe zin zoeken en maar eens kijken wat er voor die paar miljoen te halen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Brainpower schreef op maandag 15 september 2008 @ 21:01:
Iemand een jeugdfriendly?

AFC Juniors (56755)
Jeugdteam van F.C. GoT
Heb je uitgedaagd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
lameeuw schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 16:52:
Gisteren de knoop maar doorgehakt, hele team in de verkoop gezet..... nieuwe zin zoeken en maar eens kijken wat er voor die paar miljoen te halen is.
Mij is het in ieder geval goed bevallen! Brainpower heeft het recentelijk ook gedaan, misschien kan hij ook zijn ervaringen posten. Gewoon eens doen om het spelletje weer leuk te gaan vinden, nieuwe uitdaging te zoeken etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

lameeuw schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 16:52:

Gisteren de knoop maar doorgehakt, hele team in de verkoop gezet..... nieuwe zin zoeken en maar eens kijken wat er voor die paar miljoen te halen is.
ik wens het e graag toe.. enkel, is dit moment niet zo ongeveer het meest ongunstige moment je spelers te verkopen...? de markt ligt in week14/15 behoorlijk op zn gat en de kans is behoorlijk grot dat e spelers niet al te ver boven hun vaagprijs en meestal onder de TL-waarde krijgen...
Over anderhalve week daarentegen stijgen de prijen rapide en zal volop overboden worden aan het begin van volgend seizoen, dan moet je dus voorheen al je nieuwe team teruggekocht hebben...
aangezien je nu promoveert zal het een behoorljke klus worden een beetje redelijk in liga VI mee te draaien...

Overigens, ik geef je wel geljk dat de beslissingen van het HT-management en bepaalde ontwikkelingen alswel de manier van aanpak lang niet altijd al te professioneel opgezet lijken te zijn en ook naar mijn mening ze in hun keuzes een veels te grote invloed op het spelverloop nemen.
ik kan me echer heel moeilijk vorstelen dat je daar werkelijk je 'spelplezier' laat verderven... het is nu eenmaal gewoon een spelletje, en dat zijn ook 'rules-of-the-game'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Sandyman538 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 19:48:
[...]

Mij is het in ieder geval goed bevallen! Brainpower heeft het recentelijk ook gedaan, misschien kan hij ook zijn ervaringen posten. Gewoon eens doen om het spelletje weer leuk te gaan vinden, nieuwe uitdaging te zoeken etc. etc.
Ik heb in iedergeval de keuze qua training al genomen, ik heb heel lang keepers en mids getraind, een blauwe maandag vleugelspel in de hoop en verwachting dat een bepaalde speler zou poppen (heeft me gewoon 4 weken training gekost zonder resultaat :P) zodat hij weer beter te verkopen zou zijn en een korte tijd spitsen. Ik heb besloten om weer naar de spitsen over te stappen en al een paar redelijk leuke trainees kunnen vinden inmiddels (redelijk scoren met goed passen en 17 jaar is nog wel de mooiste die ik nu aangetrokken heb).

Vooral sommige spelers die ik al 4 seizoenen had waren aan vervanging toe, die rot koppen waren me wat te lang in beeld inmiddels. Door de blessures kwam het echter niet zover dat ik ze kon vervangen omdat ik steeds nieuwe backups moest halen.... versterking zat er niet in. Dat gevaar blijft er altijd natuurlijk, maar ik had een aantal van die namen al te lang in dienst voor mijn gevoel, opzouten dus en de hele zooi maar vervangen.
RM-rf schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 20:53:
[...]

ik wens het e graag toe.. enkel, is dit moment niet zo ongeveer het meest ongunstige moment je spelers te verkopen...? de markt ligt in week14/15 behoorlijk op zn gat en de kans is behoorlijk grot dat e spelers niet al te ver boven hun vaagprijs en meestal onder de TL-waarde krijgen...
Over anderhalve week daarentegen stijgen de prijen rapide en zal volop overboden worden aan het begin van volgend seizoen, dan moet je dus voorheen al je nieuwe team teruggekocht hebben...
aangezien je nu promoveert zal het een behoorljke klus worden een beetje redelijk in liga VI mee te draaien...

Overigens, ik geef je wel geljk dat de beslissingen van het HT-management en bepaalde ontwikkelingen alswel de manier van aanpak lang niet altijd al te professioneel opgezet lijken te zijn en ook naar mijn mening ze in hun keuzes een veels te grote invloed op het spelverloop nemen.
ik kan me echer heel moeilijk vorstelen dat je daar werkelijk je 'spelplezier' laat verderven... het is nu eenmaal gewoon een spelletje, en dat zijn ook 'rules-of-the-game'.
Dit kan wel eens de meest ongunstige periode zijn, dat ben ik met je eens, maar ik wou eerst die promotie vast stellen en dat is pas afgelopen zondag gebeurt (ik had de gok op het doelsaldo kunnen nemen en eigenlijk had ik die ook genomen, maar goed, verhaal is bekend :P). Daarbij heb ik veel spelers weg gezet tegen een prijs de ik er gewoon voor wil hebben, of dat volgens de vergelijking nou realistisch is of niet heb ik me niks van aangetrokken, voor minder gaan ze niet weg en anders plant ik ze gewoon nog een keer op de lijst. Daarbij heb ik uit de jeugd nog een paar spelers komen die uitgetraind zijn en nog geen 17 zijn, die gaan per speler toch waarschijnlijk t.z.t. wel een ton of 2 opleveren (redelijk def x 2 en dan bij verkoop 17 jaar en 3 dagen,wie weet nog wat bijstats, van 1 weet ik dat hij matig vleugelspel heeft dus misschien nog wel wat meer).

De VI waar ik naar toe promoveer had ik volgens Alltid überhaupt al geen kans gehad op handhaving of ik zou wel heel veel wedstrijden onterecht moeten winnen.... zoals afgelopen zondag dus :P Ik had een directe degradatie al ingecalculeerd en als ik dat nu versneld heb.... dat is de keuze die ik gemaakt heb, maar ik hoop wel dat ik het plezier weer meer terug vind. Degraderen is niks maar promoveren zonder kans op handhaving (zoals nu eigenlijk al vast stond) vind ik nog erger.

Spelplezier.... ik speel met dit team zo'n 10 seizoenen nu, daarvoor een team gehad en iets van 2 a 3 seizoenen mee gespeeld.... en alle belangrijke veranderingen wel voorbij zien komen denk ik. Trainen is in mijn ogen steeds minder rendabel geworden, en als je je mogelijkheden / rendement daardoor per zeg 3 seizoenen (kalender jaar) terug ziet lopen dan wordt het op een gegeven moment toch wel minder leuk, maar dat is mijn persoonlijke mening ;) Met de nieuwe trainingsvorm die ik ga hanteren kan ik natuurlijk ook meer dan met alleen keepen, ik zou kunnen kiezen voor korte pass om de trainees aantrekkelijker te maken op een gegeven moment. Uiteraard had ik dat toendertijd ook met de mids kunnen doen, maar in die tijd werd er minder gekeken naar bijstats, meer naar hoofd stats.

• Sandyman538
Zolang de laatste wedstrijd nog niet gespeeld is weet je natuurlijk nooit waar je terecht komt.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.