Het word weer eens tijd voor een onderzoekje 
Kortom tijd om mij eens wat wijzer te maken
Ok vraag is: Welke type spelers heb ik nodig om de V te halen?
En dan gaat het om de minimale eisen zo'n beetje en ik start vanuit de VII of lager
Graag zou ik van mensen die al de V hebben gehaald de volgende informatie willen hebben:
3-5-2 systeem
Verdedigen:
Passen:
Leeftijd:
Totale verdediging sterkte:
Middenveld:
Passen:
Leeftijd:
Totale middenveld sterkte:
Scoren:
Passen:
Leeftijd:
Totale sterkte Scoren:
En dan ook voor de vleugels. Mag best copy pasten. En als je het niet publiek wilt maken mag je het ook mailen naar mij
Waarom deze informatie?
Ik ben aan het inventariseren hoe ik het beste mijn stunt kan uitvoeren. Wil niet in één keer een ere divisie team kopen omdat het 1 niet op te brengen is wekelijks als ik laag speel. En 2 de spelers al te oud zijn eer ik de ere bereik
Ik moet weten wat het ongeveer kost om dus V waardige spelers te kopen en wat het oplevert als ik ze weer verpats in de V. Dan daarna kijk ik wat ik nodig heb naar de ere toe ect.
Kortom ik heb deze informatie echt hard nodig dus ik hoop dat iedereen mij een beetje kan helpen
Natuurlijk als ik de ere haal zal ik al jullie namen noemen en jullie allemaal stuk voor stuk bedanken
Ik verwacht medio 2010 of 2011 in de ere te ballen dus zet het maar alvast in je agenda
Kortom tijd om mij eens wat wijzer te maken
Ok vraag is: Welke type spelers heb ik nodig om de V te halen?
En dan gaat het om de minimale eisen zo'n beetje en ik start vanuit de VII of lager
Graag zou ik van mensen die al de V hebben gehaald de volgende informatie willen hebben:
3-5-2 systeem
Verdedigen:
Passen:
Leeftijd:
Totale verdediging sterkte:
Middenveld:
Passen:
Leeftijd:
Totale middenveld sterkte:
Scoren:
Passen:
Leeftijd:
Totale sterkte Scoren:
En dan ook voor de vleugels. Mag best copy pasten. En als je het niet publiek wilt maken mag je het ook mailen naar mij
Waarom deze informatie?
Ik ben aan het inventariseren hoe ik het beste mijn stunt kan uitvoeren. Wil niet in één keer een ere divisie team kopen omdat het 1 niet op te brengen is wekelijks als ik laag speel. En 2 de spelers al te oud zijn eer ik de ere bereik
Ik moet weten wat het ongeveer kost om dus V waardige spelers te kopen en wat het oplevert als ik ze weer verpats in de V. Dan daarna kijk ik wat ik nodig heb naar de ere toe ect.
Kortom ik heb deze informatie echt hard nodig dus ik hoop dat iedereen mij een beetje kan helpen
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt