Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 63 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 40.002 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Het word weer eens tijd voor een onderzoekje :)
Kortom tijd om mij eens wat wijzer te maken >:)

Ok vraag is: Welke type spelers heb ik nodig om de V te halen?
En dan gaat het om de minimale eisen zo'n beetje en ik start vanuit de VII of lager :)
Graag zou ik van mensen die al de V hebben gehaald de volgende informatie willen hebben:

3-5-2 systeem
Verdedigen:
Passen:
Leeftijd:
Totale verdediging sterkte:
Middenveld:
Passen:
Leeftijd:
Totale middenveld sterkte:
Scoren:
Passen:
Leeftijd:
Totale sterkte Scoren:

En dan ook voor de vleugels. Mag best copy pasten. En als je het niet publiek wilt maken mag je het ook mailen naar mij :)

Waarom deze informatie?
Ik ben aan het inventariseren hoe ik het beste mijn stunt kan uitvoeren. Wil niet in één keer een ere divisie team kopen omdat het 1 niet op te brengen is wekelijks als ik laag speel. En 2 de spelers al te oud zijn eer ik de ere bereik :)
Ik moet weten wat het ongeveer kost om dus V waardige spelers te kopen en wat het oplevert als ik ze weer verpats in de V. Dan daarna kijk ik wat ik nodig heb naar de ere toe ect.

Kortom ik heb deze informatie echt hard nodig dus ik hoop dat iedereen mij een beetje kan helpen :) Natuurlijk als ik de ere haal zal ik al jullie namen noemen en jullie allemaal stuk voor stuk bedanken :) Ik verwacht medio 2010 of 2011 in de ere te ballen dus zet het maar alvast in je agenda :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:08

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik zou de strategie aannemen om spelers te kiezen die je anderhalf seizoen aanhoud... Kopen in week 15, een seizoen vol laten spelen en het seizoen erop verkopen tussen week 3 en week 6.

Hiermee maak je redelijk optimaal gebruik van de prijsverschillen gedurende het seizoen en kun je aankopen op de laagste prijzen en verkopen rond het maximum..
je afschrijvingen qua spelerswaarde zijn redelijk minimaal te houden terwijl je wel spelers met en beetje ervaring en op volle kracht kunt kopen (ongeveer 25-jarigen zou optimaal zijn)

tevens minimaliseer je het risico als je een keertje door botte pech een promotie misloopt, wat natuurlijk altijd tot de mogelijkheden behoort

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
RM-rf schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 14:24:
tevens minimaliseer je het risico als je een keertje door botte pech een promotie misloopt, wat natuurlijk altijd tot de mogelijkheden behoort
Nou dat wil ik dus niet aan het toeval over laten :) Dus promotie mislopen tot en met de V door vette pech is geen optie :p
Maar snap wat je bedoelt. Alleen train ik nog wel door met passen enzo dus is het denk ik voordeliger om ze een paar seizoenen te behouden zodat de prijs wat opgekrikt word.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153006

Pak een paar willekeurige divisies in V en kijk naar een paar wedstrijden rond plek 3-6. Dan kun je gewoon bekijken welke stats men daar haalt. Om dan te promoveren moet je op elke linie ietsje meer halen.

Maar er hangt ook veel af van de divisie waar je in komt en wie er dat jaar degradeert uit IV.

Kan je helaas niet helpen met mijn team, ik speel 5-3-2.

Maar als ik jouw plan zou moeten uitvoeren, zou ik gewoon elke keer bijkopen als ik merk dat ik dat nodig heb en de minste uit die linie weer verkopen. Geeft (gemiddeld) lagere salariskosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-05 22:50

JeanJeremy

broer van Ron

Gisteravond heeft mijn team verloren (matchid 184547799) met 4-5 in eigen huis.
Wedstrijd was tegen een team wat gedeelde 1e plaats stond met als resultaat dat ik nu 2e sta.

Maar ik begrijp niet zo goed waar het mis ging tijdens deze wedstrijd.
Ik speelde wedstrijd van het seizoen, had 63% balbezit, mijn stats liggen hoger dan de tegenstander:

HatStats: 129 vs 99
LoddarStats: 6.5 vs 3.52
PStats: 14.03 vs 9.9
GardierStats: 140 vs 100

Wat ik me voor kan stellen is dat ik 3-4-3 speel en de tegenstander 3-5-2 en hij daardoor een sterker middenveld had en meer kansen kon creeëren. Misschien had ik daarvoor een tactiek als counter moeten gebruiken ?

Ook werd mijn sterkste middenvelder in de 67e minuut van het veld getrapt bij een 4-3 voorsprong wat het middenveld probleem nog groter heeft gemaakt.

Ik ben erg benieuwd naar de mening van wat meer ervaren Hattrick spelers zodat ik er nog iets van kan leren :)

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Quintus schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 18:47:
[...]

Er zijn er 2 gestopt in GoT II-1. Namelijk Swanfield en Mullie.

In de ere zijn er nog 3 2 teams die de uitnodiging nog moeten aannemen.
Ik heb nog steeds 2 lege plekken en 6! teams die moeten accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Pewwy schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 17:00:
[...]

Ik heb nog steeds 2 lege plekken en 6! teams die moeten accepteren.
Brain heeft oproep geplaatst binnen Hattrick om teams te vinden die mee willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je bent genaaid door de ME :X

Met 40% bbz, krijgt hij 5 kansen en scoort ze alle 5. Jij krijgt 8 kansen en mist er 4. Gezien de statistieken is dat niet terecht, maar het gebeurt ons allemaal wel eens. Om je met je eigen quote om de oren te slaan:

Het is erg, maar het kan erger, dus eigenlijk valt het allemaal wel mee _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-06 19:42
Damien2004 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 13:14:
Het word weer eens tijd voor een onderzoekje :)
Kortom tijd om mij eens wat wijzer te maken >:)

Ok vraag is: Welke type spelers heb ik nodig om de V te halen?
En dan gaat het om de minimale eisen zo'n beetje en ik start vanuit de VII of lager :)
Graag zou ik van mensen die al de V hebben gehaald de volgende informatie willen hebben:
Ik heb je een screenshot van HAM gemaild, met extra beschrijving.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-05 22:50

JeanJeremy

broer van Ron

Anoniem: 153006 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 17:44:
Je bent genaaid door de ME :X

Het is erg, maar het kan erger, dus eigenlijk valt het allemaal wel mee _/-\o_
In elk geval een hele geruststelling dat het niet alleen aan mij ligt :P

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 18:10
Heb nog geen enkele reactie ontvangen op mijn ad voor jeugdteams voor GoTII.I.

Misschien moeten we actief een aantal teams gaan benaderen. Ik heb hier zelf niet zoveel tijd voor ivm mijn fulltime job en vrij lange reistijd. Zijn er vrijwilligers die tijd hebben om teams te zoeken die (nog) niet meedoen aan een competitie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zal morgen wel eens rond gaan kijken of ik teams kan vinden die mee willen doen.

Edit: Alvast twee hattrick mails verstuurt om interesse te peilen.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 11-08-2008 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bekernieuws Ronde 9 Voorbeschouwing

FCThe_Blade - FC poalepissers
FCThe_Blade mag morgen alweer thuis aantreden tegen een team uit divisie IV. Als we terug kijken naar de vorige ronde zijn er voor FCThe_Blade zeker kansen om er nog een ronde achteraan te plakken. Met het hele Het Constant aan de stock stadion achter het team zal de tegenstander het in hun broek doen van angst. Hopelijk kan FCThe_Blade het thuisvoordeel ombuigen in een prachtige overwinning.

Jooremavista - Fresh Kickers
Fresh Kickers moet het nog steeds doen met een uitwedstrijd en dat terwijl hij vorige ronde al dacht aan uitschakeling. Misschien kunnen ze deze ronde weer boven zichzelf uitstijgen en het bekeravontuur met nog een week verlengen. De tegenstander mist een spits vanwege een blessure, maar de opgave zal daardoor niet minder zwaar worden.

Hopelijk kunnen we morgen twee overwinningen verwelkomen en nog een week langer genieten van het bekervoetbal. Mocht je bij een van de teams in de buurt zijn ga dan naar de wedstrijd en schreeuw ze naar een overwinning.

Bekeroverzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
@ Beker nieuws, ben benieuwd :)

@MyHT: Ben heel erg benieuwd naar de nieuwe layout en de mogelijkheden daarbij.
Schijnt dat je dus ook je eigen layout/template kan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geloof niet dat ze gelijk met nieuwe functionaliteit komen, maar eerst de basis van hattrick aan gaan pakken met een nieuw ontwerp. Zodat ze in de toekomst makkelijker dingen toe kunnen voegen. Wat de nieuwe lay-out betreft ben ik ook benieuwd wat het gaat worden. Hopelijk niet al te flashy, want dat zou niet bij het spel passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Loopt nu ook eeen thread op Global dat de spelregels aangepast/verduidelijkt gaan worden. In de Duitse regels is nu opgenomen dat de kans op een SE (positief en/of negatief) groter is bij meer balbezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Laatst online: 13-06 19:42
Ik hoop dat ze er aan denken, dat die 1000-en mensen die met oude crappy computers/browsers werken er ook nog mee moeten werken. Ik denk dat de huidige versie vrij laagdrempelig is qua technische eisen en dat moet zo blijven.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben wat mensen aan het benaderen die al een advertentie hadden geplaatst binnen hattrick omdat ze een jeugdcompetitie zoeken. Daarnaast een aantal kennissen een mail gestuurd waar de competitie ook net afgelopen is. Echter tot nu toe geen reacties.

Is het noodzakelijk trouwens dat ze Nederlands spreken, want anders ga ik ook in de advertenties buiten Nederland en België zoeken naar teams nog een competitie zoeken. Lijkt me leuker als je onderling kan communiceren via de berichten aan ouders in 1 taal namelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 12-08-2008 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-06 14:42
Ik zou graag mee doen, maar mijn competitie loopt nog een week of 5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143997

Ik kom nog maar eens even kijken op GOT nu dak voor ne laptop aant zien ben :)

Morgen zware bekermatch dus(zie iets eerder op deze pagina), het gaat een match zijn met maximum een goal of 2 verschil, enige grote voordeel dat ik heb is mijn middenveld tov de tegenstander.

Ik heb zondag ook weer kunnen picen met B ploeg tegen ploeg met kutspelers, dus zal match starten met TS in de wolken en volledige A ploeg, tegenstander haalde ook raar middenveld, dus hoe hij morgen gaat spelen ivm zijn middenveld blijft een groot vraagteken, hij kan motsen, maar ook counteren met zijn ploeg.

Dit zijn de ratings die ik ongeveer ga halen, mijn verdediging zou wel iets beter moeten zijn dan dit, want vorm is iets beter van zwakke kant, middenveld zal iets sterker zijn door iedereen redelijk vorm, en aanval zal ongeveer gelijk blijven misschien net enkele ratingpunten lager :

Middenveld wonderbaarlijk (heel laag)
Rechterverdediging uitstekend (heel laag)
Centrale verdediging uitstekend (laag)
Linkerverdediging formidabel (laag)
Rechteraanval briljant (heel laag)
Centrale aanval goed (laag)
Linkeraanval zwak (heel laag)

Deze ratings haalde tegenstander de zondag, hij speelt in cup ook met A ploeg, dus zal dat ongeveer hetzelfde worden, enkel zijn middenveld kan stuk hoger door mots, of stuk lager door counter :

Middenveld formidabel (laag)
Rechterverdediging briljant (heel laag)
Centrale verdediging uitmuntend (laag)
Linkerverdediging uitmuntend (hoog)
Rechteraanval zwak (heel hoog)
Centrale aanval formidabel (laag)
Linkeraanval formidabel (heel hoog)

Dees ratings van tegenstander is gene kattepis, Ik geef mijn eigen dus ongeveer 40% om te winnen, ik hoop enkele SE's te krijgen, kopevent, vrije trap of penalty, misschien nog onvoorspelbaar event ofzo ook, maarja we zullen wel zien.

Ik hoop in ieder geval door te gaan, mijne beste spits staat op 2 geel kaarten, ne midd ook maar das geen ramp, kan door de beker misschien mijn promotie verkloten(zondag topper tegen 3de), maar das ook niet zo erg omdat moet ploeg nog op veel plaatsen sterker moet worden(centrale aanval, verdediging), enkele seizoenen IV is geen ramp.

Wish me luck :) En opmerkingen mogen gerust bijkomen :) Mijn opstelling kan niet sterker, en alternatieven heb ik niet, buiten te motsen, maar dat zou dom zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Succes man!! Zal voor je duimen!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:43

Shabbaman

Got love?

Anoniem: 153006 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 15:27:
Pak een paar willekeurige divisies in V en kijk naar een paar wedstrijden rond plek 3-6. Dan kun je gewoon bekijken welke stats men daar haalt. Om dan te promoveren moet je op elke linie ietsje meer halen.

Maar er hangt ook veel af van de divisie waar je in komt en wie er dat jaar degradeert uit IV.

Kan je helaas niet helpen met mijn team, ik speel 5-3-2.

Maar als ik jouw plan zou moeten uitvoeren, zou ik gewoon elke keer bijkopen als ik merk dat ik dat nodig heb en de minste uit die linie weer verkopen. Geeft (gemiddeld) lagere salariskosten.
Ik sluit me hierbij aan. Ik kan m'n selectie wel ctrl+c ctrl+v doen, maar daar wordt niemand blij van. Kijk maar eens naar de ratings in mijn (bovengemiddelde) divisie. Mik op 60 sterren en minstens 220 hatstats voor een uitwedstrijd. Met piccen moet je je rating dan flink opschroeven. Je wilt 3-5-2 spelen, dus heb je zeker 4 (dure) (vleugel)aanvallers nodig. Omdat ik geen counterploeg in mijn divisie heb kan ik mijn verdediging wel wat verwaarlozen (althans, het blijft wat achter bij de rest).

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind die 220 nog eigenlijk aan de lage kant als je kijkt naar mijn laatste twee uitwedstrijden dan haal ik 240 scores en hou uiteindelijk 1 punt aan die wedstrijden over. Je minimale score hangt heel er van je competitie af. Daarom zou ik ook niet een elftal kopen dat gelijk V waardig als je nog in VII speelt. Koop eerst een aantal spelers die ook in V mee zou kunnen, maar alleen de posities die nodig zijn om te promoveren naar VI. In VI breid je de selectie verder uit naar een V waardig elftal. Met andere woorden schaf je team dat je naar V dan wel IV moet brengen in 2 a 3 fase aan zodat je het risico spreid en niet grote salarissen moet betalen terwijl je inkomsten er nog niet tegen op wegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:47:
Ben wat mensen aan het benaderen die al een advertentie hadden geplaatst binnen hattrick omdat ze een jeugdcompetitie zoeken. Daarnaast een aantal kennissen een mail gestuurd waar de competitie ook net afgelopen is. Echter tot nu toe geen reacties.

Is het noodzakelijk trouwens dat ze Nederlands spreken, want anders ga ik ook in de advertenties buiten Nederland en België zoeken naar teams nog een competitie zoeken. Lijkt me leuker als je onderling kan communiceren via de berichten aan ouders in 1 taal namelijk.
Voor mijn part zijn het chinezen, als we maar zsm kunnen starten. Dit kost elke keer nutteloze training met de wisselingen op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pewwy schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:39:
[...]

Voor mijn part zijn het chinezen, als we maar zsm kunnen starten. Dit kost elke keer nutteloze training met de wisselingen op deze manier.
okay, je hebt er al eentje ontvangen dus zal er nog eens wat gaan benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-06 09:10
[...]

Om in de olympische spirit te blijven zeker ;)
Shabbaman schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:53:
Ik sluit me hierbij aan. Ik kan m'n selectie wel ctrl+c ctrl+v doen, maar daar wordt niemand blij van. [...]
Daar sluit ik me ook bij aan. Elke divisie is anders, elk seizoen komen er weer andere spelers met andere stats en tactieken. Natuurlijk kan ik ook wat stats van spelers posten die een aantal jaren geleden de 5e hebben overleefd, maar dat is zeer waarschijnlijk achterhaald en specifiek voor die competitie.
Good luck! Hopelijk hou jij de eer van GoT wel hoog in de beker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fresh T. schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:02:
[...]
Good luck! Hopelijk hou jij de eer van GoT wel hoog in de beker.
Met andere woorden jij word morgen afgedroogd :P Beide succes en natuurlijk ook iedereen die nog in de enige echte beker zitten.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 12-08-2008 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-06 20:57

Quintus

Eg wel! Dus....

[...]

Niet te deprie, de vorige wisseling ging binnen een week, zonder trainingsverlies. Het is gewoon balen dat de wisseling nu midden in de zomervakantie valt. Ik weet bijvoorbeeld dat Junior Jacks op vakantie is in Italië. Bestlevel heeft ook sinds4 augustus niet ingelogd. Hij zal ook wel op vakantie zijn. Kortom voor de ere vrees ik dat deze voor donderdag niet rond is.

[ Voor 32% gewijzigd door Quintus op 12-08-2008 19:56 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 16:24
Kunnen we niet iemand uit GoT II.1 overhevelen? :P Kunnen wij gewoon donderdag beginnen, voor GoT II.1 lijkt dat toch allang onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-06 09:10
Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:07:
[...]

Met andere woorden jij word morgen afgedroogd :P Beide succes en natuurlijk ook iedereen die nog in de enige echte beker zitten.
Ehmmm... Ja, ik zie erg weinig kans voor mezelf, gezien zijn middenveld vorige week. Zijn verdediging en aanval zijn dan wel niet denderend, maar helaas wordt hattrick vaak nog op het middenveld beslist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Joss schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:01:
Kunnen we niet iemand uit GoT II.1 overhevelen? :P Kunnen wij gewoon donderdag beginnen, voor GoT II.1 lijkt dat toch allang onmogelijk.
Grapjas. Dan zit je aan het einde van de competitie weer met een "tijdsverschil". We hebben een aantal maanden geleden juist de competities op elkaar afgestemd om dat te voorkomen. :?

Is het een optie om GoTII.I "openbaar" te maken zodat iedereen zomaar kan joinen zonder dat ie een uitnodiging hoeft te ontvangen? De drempel is nu te hoog. De concurrentie is moordend, er zijn gewoon te veel competities voor te weinig jeugdteams. Mede omdat er zoveel mensen stoppen/zijn gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ronald Koeman schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:06:
[...]

Grapjas. Dan zit je aan het einde van de competitie weer met een "tijdsverschil". We hebben een aantal maanden geleden juist de competities op elkaar afgestemd om dat te voorkomen. :?

Is het een optie om GoTII.I "openbaar" te maken zodat iedereen zomaar kan joinen zonder dat ie een uitnodiging hoeft te ontvangen? De drempel is nu te hoog. De concurrentie is moordend, er zijn gewoon te veel competities voor te weinig jeugdteams. Mede omdat er zoveel mensen stoppen/zijn gestopt.
Volgend seizoen hebben we gewoon weer hetzelfde probleem, voor mij een reden om te overwegen om ermee te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Joss schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:15:
[...]

Volgend seizoen hebben we gewoon weer hetzelfde probleem, voor mij een reden om te overwegen om ermee te stoppen.
Dat zou erg jammer zijn. Maar: als er genoeg mensen stoppen kunnen we beide competities reduceren naar 8 teams.
En zoals ik al zei er zijn genoeg youth leagues op zoek naar teams, dus keuze genoeg voor wie niet meer verder wil in de GoT competities.

Edit:
Eigenlijk stom dat de jeugdcompetities niet aangevuld kunnen worden met bot-teams. Kun je wanneer je wil switchen naar een andere youth league, je plek wordt opgevuld met een bot team voor de rest van het seizoen, en wie wil kan in plaats van het bot team op jou oude plek verdergaan.

[ Voor 23% gewijzigd door Ronald Koeman op 12-08-2008 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:13:
Vind die 220 nog eigenlijk aan de lage kant als je kijkt naar mijn laatste twee uitwedstrijden dan haal ik 240 scores en hou uiteindelijk 1 punt aan die wedstrijden over.
als Damien uitgaat van éé team om absoluut probleemloos door te stromen, zou hij niet eens moeten kijken naar wat je nodig hebt om je in de V te handhaven, maar vooral wat je nodig hebt om probleeemloos te promoveren...
die eis _kan_ nog wel een stuk hoger zijn, als je ieder risico wilt ontlopen, zit je dus met één promotieplek in de VI: in de top spelen meestal een of twee teams die dan zelf al 220 halen (ook temas die zich eventueel wel 'zouden kunnen handhaven in de V), 60 sterren en gaan voor promotie... die moet je dan duidelijk kunnen verslaan ...

nemen we even als voorbeeld http://alltid.org/league/17490/ (volgens alltid precies de middelste V-liga qua gemiddelde sterkte);
In die liga zitten dus 2 teams die gemiddeld 230 hatstat punten halen (en degenen die het hoogste scoort qua hatstats staat derde), en nog eentje die 215 haalt... twee teams halen ook bijna 60 sterreen en eentje rond de 55

waarbij ik overigens ook vermoed dat je nooit op basis van enkel een hatstat getallletje kunt zeggen dat je iemand verslaat, zelfs tot 50 hatstats meer kan gerust nog betekenen dat je (terecht) verliest van iemand met een betere/slimmere tactiek.... nog los van de nooit te onderschatten 'geluksfactor'.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er moet nog even overlegd worden tussen twee managers anders komen er morgen nog twee Amerikanen voor GoT II-I aan. Dan zijn er nog twee open en die vind ik morgen ook nog wel :9

Edit: Had trouwens ook nog een Nederlander aan Pewwy doorgestuurd en die zit er ook nog niet bij. Die moet namelijk zijn competitie die afgelopen is nog verlaten. Dus dan is er nog maar 1 positie open. Verder heb ik nog een lijntje uit staan naar een Belg. Dus moet morgen wel goed komen hoop ik.

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 12-08-2008 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blijkbaar zijn de onrechtstreekse vrije trappen dus ook al een tijdje geimplementeerd in de friendlys van het hoofdteam, mooi, ik was hier niet van op de hoogte ma heb het vandaag toch gezien, leuk :), meespelen in de cup heeft dan toch zijn nadelen :)

Vind het goed omdat ik zelf SP train, en al een tijdje aant wachten ben op deze uitbreiding, enkel de nieuwe tacktiek "afstandsschoten" is blijkbaar nog niet klaar, maar zou volgens ht's dit seizoen nog toegevoegd worden aan de ME.

Ik zit op dit moment wel nog altijd met het gedacht naar III te gaan of nog een seizoen of 2 IV te spelen, ik ga er alles aan doen om kampioen te worden natuurlijk, maar de lange cuprun begint zwaar te worden kwa kaartenlast en blessures.

Al heel wat blessures gehad dit seizoen, maja, niks aan te doen, heb 10 fysios dus meer kan ik niet doen.

Op naar III zullen we maar hopen zeker? Hopelijk geen geel voor mijne beste spits , want speel tegen den 3de zondag, en moet die ploeg echt koud maken want die hebben mij 3 punten gekost door blessures van mijn 2 keepers in zelfde match waardoor middenvelder in de goal stond en ik 5-3 verloor.

Kwa loonlast zit ik wel zwaarder dan ooit, iets meer dan 400 k, maar heb ne extra middenvelder die ik nog verkoop als ik uit de cup lig, ga ik nog dik miljoen voor vangen, dan kan ik er weer even tegen aan :), op dit moment draai ik break even, maar zo rap ik uit cup lig moet die midd vertrekken.

Mijne beste speler is trouwens ne hollander, zal hier even zijn stats posten, die gaat normaal gezien niet weg voor hij goddelijk sp heeft :), heb er enkele maanden terug iets meer dan 5 miljoen voor mogen dokken, ik probeer hem van tijd te verkopen, maar normaal gaat niemand daar op in omdat ik tegen de 7 miljoen aanvraag :) , dit is nu wel een transferadd, maar gene enkele zot gaat dit geld geven, tenzij hij zot is natuurlijk :)

Tijl Boumans (76303042)
26 jaar en 86 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Zijn ervaring is goed en zijn leiderschap matig.

Volgende verjaardag: 08-09-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 117 050
Loon: 40 228 €/week inclusief 20% bonus
Club: FCThe_Blade
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: wereldklasse Passen: slecht
Vleugelspel: reusachtig Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatten: wonderbaarlijk

Ik zie dat jullie hierboven nog over hatstats bezig zijn, als ik mij niet vergis heb ik dit seizoen eindelijk de kaap van 300 overschreden, en ga het moeilijk hebben om kampioen te worden, omdat er gewoon te weinig conccurentie is(één ploeg speelt met allemaal 17 jarigen, en andere stelt zijn ploeg niet meer op).

Naar de toekomst toe zie ik mij nog veel hoger pieken, zeker omdat er volgend seizoen weer wat jeugdspelers verkocht zullen worden, en enkele spelers met SP heel veel geld gaan waard zijn. Mijn ploeg heeft nog heel wat upgrades nodig eer ik tevreden ben, het loon tja, da hoort erbij, zolang je top kan draaien in je reeks is het geen probleem, maar als je tegen degradatie vecht is het echt niet te doen, en ik kan het weten :)

Als ik jullie allemaal één grote tip op dit moment kan geven :

Doe een upgrade van je seats under roof naar +- 11000, brengt je heel wat geld op bij klote weer.
Ik verdiende meer geld aan een bewolkte match met 62 k supporters dan aan een zonnige match met 70 k supporters, bij dat bewolkt weer verkocht ik een dikke 10800 seats uit, en die seats brengen heel veel op.

Als iedereen dit doet is er weer meer geld in hattrick waardoor prijzen weer wat kunnen stijgen, en clubs worden er alleen maar gezonder door, dit even terzijde :)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 143997 op 13-08-2008 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:23:
Er moet nog even overlegd worden tussen twee managers anders komen er morgen nog twee Amerikanen voor GoT II-I aan. Dan zijn er nog twee open en die vind ik morgen ook nog wel :9

Edit: Had trouwens ook nog een Nederlander aan Pewwy doorgestuurd en die zit er ook nog niet bij. Die moet namelijk zijn competitie die afgelopen is nog verlaten. Dus dan is er nog maar 1 positie open. Verder heb ik nog een lijntje uit staan naar een Belg. Dus moet morgen wel goed komen hoop ik.
Nice work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb mijn duurste trainee ooit gekocht voor 2.9 miljoen, ik train DEF:

Berry Vermeegen (185265815)
19 years and 77 days, passable form, healthy
A popular guy who is calm and honest.
Has wretched experience and poor leadership abilities.

Speciality: Head

Next birthday: 17-09-2008
Nationality: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 20 660
Wage: 2 190 €/week
Owner: Thorgal Eagles
Warnings: 0
Injuries: Healthy

Stamina: solid Goalkeeping: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: solid
Winger: magnificent Defending: passable
Scoring: poor Set Pieces: poor

Wil hem vooral als aanvallande back gebruiken als mijn tegenstander de vleugelaanval negeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ok we gaan er weer voor :)

You've GoT mail is nieuw leven in geblazen! :)

Op www.htzone.nl kan je het nieuwe resultaat zien!

Dit is een eerste opzet hij word natuurlijk wel weer uitgebreider!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Pandora Gioventù en A2 United Beloften hebben nog niet geaccepteerd. Ik heb inderdaad nog twee plekken vrij, 1 als ik het nieuwe team kan uitdagen. Tot en met vrijdag ben ik niet meer online, morgen Legoland met de kids en overnachten in een hotel, vrijdag de hele dag onderweg naar huis. Tot die tijd gaat er dus niets gebeuren met de Got II-I. Vanavond geef ik nog een update als ik achter de pc kom, vrijdagavond is de volgende. Ik wil de compo best open zetten voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Quintus schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:52:
[...]

Niet te deprie, de vorige wisseling ging binnen een week, zonder trainingsverlies. Het is gewoon balen dat de wisseling nu midden in de zomervakantie valt. Ik weet bijvoorbeeld dat Junior Jacks op vakantie is in Italië. Bestlevel heeft ook sinds4 augustus niet ingelogd. Hij zal ook wel op vakantie zijn. Kortom voor de ere vrees ik dat deze voor donderdag niet rond is.
Tsja, ben zelf ok op vakantie ;) Maar het is lastig controle te houden zo, dat wel. Misschien moeten we volgende keer eerder gaan peilen voor nieuwe teams :? Of de compo's verkleinen naar 3 x 8 teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is misschien de enige oplossing om geen training te missen, maar als de laatste van de eredivisie niet accepteert lopen je competitie weer een week uit elkaar. Dan krijg je die gemiste training aan het einde van het seizoen net zo hard weer terug. We hebben gewoon de pech dat we met het einde van de competitie precies in de vakantieperiode vallen.

Misschien een idee om voor komend seizoen 6 rondes voor het einde een soort reserve competitie te starten van 4 teams. Zodat je mocht er problemen komen bij de seizoensovergang dat je teams vanuit je reserves over kan laten vloeien. Het meest lastige word om het dan weer op elkaar af te kunnen stemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik denk dat we sowieso van die promotie/degradatie af moeten. Inderdaad gewoon 3 competities van 8, die je kan opvullen met onbekenden.

YGM ziet er leuk uit Damien d:)b

[ Voor 11% gewijzigd door Joss op 13-08-2008 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damien2004 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 10:31:
Ok we gaan er weer voor :)

You've GoT mail is nieuw leven in geblazen! :)

Op www.htzone.nl kan je het nieuwe resultaat zien!

Dit is een eerste opzet hij word natuurlijk wel weer uitgebreider!
Ziet er goed uit en design is vele male beter dan de vorige HTZone ;)

Zal nog meer mijn best gaan doen op mijn bekerverslag en zal ook eens verhaaltjes gaan schrijven om de wall of fame meer vorm te gaan geven.

Edit: Die promotie/degradatie maken het juist leuker dan gewoon in een willekeurige competitie te spelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 13-08-2008 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Joss schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 11:27:
Ik denk dat we sowieso van die promotie/degradatie af moeten. Inderdaad gewoon 3 competities van 8, die je kan opvullen met onbekenden.

YGM ziet er leuk uit Damien d:)b
Goed idee, en dan de winnaars in de friendly's playoffs laten spelen bijvoorbeeld.
Ik zie goede ideeen langskomen.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Playoffs gaat voor mij al niet werken want speel via een andere federatie al een friendly cup.

Edit:

Misschien moeten we het competitieve op een andere manier vorm gaan geven. Bijvoorbeeld door met competitie van 4 a 6 teams te gaan draaien. Vervolgens aan de eerste 3 a 4 plaatsen punten toekennen die voor een algemeen klassement gelden.

Voordeel is dan wel dat je makkelijker je competitie vol krijgt. Nadeel is dan weer dat je vaker een seizoensovergang gaat krijgen, maar deze is makkelijker omdat je met minder teams van doen hebt.

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 13-08-2008 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Tnx tnx :)

Zal mijn best doen meer invulling er aan te geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klote, 0- 2 achter, toch nog 2-2 kunnen maken, en op penaltys falen mijn spitsen met zeer hoog sp, jammer.

Toch mooi geweest deze cuprun, nieuw record, ben al blij dat mijne aanvaller geen geel pakte :)

En 79 k arena voor de eerste keer uitverkocht :) 500 k opgebracht vandaag :-)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 143997 op 13-08-2008 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 143997 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 15:31:
Klote, 0- 2 achter, toch nog 2-2 kunnen maken, en op penaltys falen mijn spitsen met zeer hoog sp, jammer.

Toch mooi geweest deze cuprun, nieuw record, ben al blij dat mijne aanvaller geen geel pakte :)

En 79 k arena voor de eerste keer uitverkocht :) 500 k opgebracht vandaag :-)
was een erg mooie wedstrijd... ik vraag me af of je,als je vleugelverdedigers naar centrum gespeeld had, je een betere kans had gehad? (tis achterafgelul natuurlijk, maar je had het erover dat hij misschien ook counter zou spelen... had hij dan wel sterke vleugels?)

verder heeft hij gewoon reuze ervaren spelers voor zn pingels, op basis daarvan werd het bepaald, die mistten voor jou hadden zwak en slecht als ervaring, bij hem zat er een 'uitstekend en de rest uitmuntend of hoger ervaring....

Overigens, je eerdere tip om meer overdekte zitplaatsen aan te schaffen ben ik het mee eens..
heb zelf net weer een stadionupdate geplaats en juist de zitplaatsen en overdekte zitplaatsen sterk vergroot...
Ik wil ernaar streven absoluut geheel uitverkochte stadia te vermijden, maar vooral te letten op het weer en of bij regen de overdekte en gewone zitplaatsen volzitten, bij bewolking de gewone zitplaatsen en bij zonneschijn juist de staanplaatsen... de andere afdelingen zouden dan nog plek moeten hebben:

Mn huidige stadion-percentages zijn nu 55% - 24% - 18% - 3%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo en we zijn weer onderweg voor een spannende ronde GoT-cup. Begin in ieder geval beter dan de vorige keer tegen nub.nl. Stond in de poule nu al met 3-0 achter en nu is het nog maar 0-0 :P

Edit: 1-2 voorsprong bij rust.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 13-08-2008 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RM-rf schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:29:
[...]

Mn huidige stadion-percentages zijn nu 60% - 24% - 13% - 3%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Bij mij 62 - 24.5 - 11 - 2.5 maar dat komt omdat het te groot is door twee degradaties toen ik het even beu was en ik alleen de overdekte zitplaatsen nu een keer heb uitgebreid na de wijziging. Dat komt wel weer goed met de verhoudingen als ik een groter stadion nodig heb :)

[ Voor 17% gewijzigd door Marzman op 13-08-2008 18:12 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 14-06 15:34

Meneer iCy

swarma

Helaas, ik wist al dat ik zou verliezen maar zo close nioet het is 3-4 geworden tegen een veel beter B team. Jammeer maar helaas, maar verder geschopt dan ik dacht met 1 punt O-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Wat is op dit moment de status van Got II.1?

Deze teams hebben hun uitnodiging al geaccepteerd:
sharks juniors (5462)
The Squires (6116)
Youth Stars (7871)
Grinta United (30110)
FEDI met zijwieltjes (42922)
Tolhek Termites (50979)
The potentials (182393)
Pukkies (334305)

De volgende teams moeten nog accepteren:

A2 United beloften (17839) (heeft al 5 dagen niet ingelogd, ws. vakantie)
Padora Giuventu (84402) (onbekend)

En er zijn nog 2 vacatures, die mogelijk kunnen worden ingevuld met aspirant leden. Bedankt voor het scouten DSanka.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Wie ga ik nu uitnodigen voor de II-I ? Heb nu 3 teams om uit te nodigen, en twee niet ingevulde vacatures. En dan natuurlijk nog de 2 teams die niet geaccepteerd hebben...

Ergens ga ik dus mensen teleurstellen.

Heb dus alle mogelijke teams uitgenodigd (de eerste heeft zich nog niet uit zijn competitie uitgeschreven), nu kijken hoe snel we vol zitten.

Ben uitgeschakeld in de GoT cup. Is heel jammer, maar kijkend naar mijn competitie misschien wel even lekker. Nu kan ik slappe hap gaan opstellen in de friendlies :)

[ Voor 43% gewijzigd door Pewwy op 13-08-2008 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 10:08

hilgo

Clear your mind of can't.

Met een verdiende 1-0 *kuch* door in de GoT cup :) Excuses voor FC Keldertrapje voor het slopen van de keeper (succes met verkopen) maar ja, mijn oude knar is ook doormidden geschopt dus ik snap de frustratie van mijn jongens dan ook wel weer. Benieuwd wie de volgende tegenstander wordt :D

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Kwart finales zijn bekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

hilgo schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 21:09:
Met een verdiende 1-0 *kuch* door in de GoT cup :) Excuses voor FC Keldertrapje voor het slopen van de keeper (succes met verkopen) maar ja, mijn oude knar is ook doormidden geschopt dus ik snap de frustratie van mijn jongens dan ook wel weer. Benieuwd wie de volgende tegenstander wordt :D
ik heb me eerder te excuseren, die keeper van mij is een jonkie en loopt volgende week weer vief rond ... hooguit had ik liever gezien dattie verkocht werd, maar de vraagprijs stond sowieso al op een prijs die imho niet heel waarschijnlijk was, maar wel 'leuk'.

die oudere keeper bij jou zal wat dat betreft meer pijntjes hebben, alhoewel ik denk dat hij best nog zal herstellen (vorig seizoen had ik een 40-jarige, nl. mn trainer die een pleister kreeg, en waarvan ik dacht dat het wel eens het einde van zn speelloopbaan kon zijn, maar die herstelde nog wel; terwijl ik dacht dat vanaf 36 spelers niet meer konden herstelen en enkel verder afzakten bij blessures ...

en wat betreft die stand: 131 vs 84 hatstats en slechts 1-0 als uitslag (en qua wedstrijdverloop eerder meer kansen voor het team dat bijna tweemaal zo zwak is) .... dat was een erg, erg vreemde partij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pewwy schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 19:52:
Wie ga ik nu uitnodigen voor de II-I ? Heb nu 3 teams om uit te nodigen, en twee niet ingevulde vacatures. En dan natuurlijk nog de 2 teams die niet geaccepteerd hebben...

Ergens ga ik dus mensen teleurstellen.

Heb dus alle mogelijke teams uitgenodigd (de eerste heeft zich nog niet uit zijn competitie uitgeschreven), nu kijken hoe snel we vol zitten.
De eerste heeft nu ook zijn competitie verlaten, maar die zal waarschijnlijk tot vrijdag moeten wachten op zijn uitdaging. Dus die kan ook uitgedaagd worden en dan maar hopen dat ze snel accepteren.

RM-rf schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:29:
[...]

was een erg mooie wedstrijd... ik vraag me af of je,als je vleugelverdedigers naar centrum gespeeld had, je een betere kans had gehad? (tis achterafgelul natuurlijk, maar je had het erover dat hij misschien ook counter zou spelen... had hij dan wel sterke vleugels?)

verder heeft hij gewoon reuze ervaren spelers voor zn pingels, op basis daarvan werd het bepaald, die mistten voor jou hadden zwak en slecht als ervaring, bij hem zat er een 'uitstekend en de rest uitmuntend of hoger ervaring....

Overigens, je eerdere tip om meer overdekte zitplaatsen aan te schaffen ben ik het mee eens..
heb zelf net weer een stadionupdate geplaats en juist de zitplaatsen en overdekte zitplaatsen sterk vergroot...
Ik wil ernaar streven absoluut geheel uitverkochte stadia te vermijden, maar vooral te letten op het weer en of bij regen de overdekte en gewone zitplaatsen volzitten, bij bewolking de gewone zitplaatsen en bij zonneschijn juist de staanplaatsen... de andere afdelingen zouden dan nog plek moeten hebben:

Ja kloterij, wel verbaasd dat ganse arena van 79 k uitverkocht was bij bewolkt weer.

Ja hij had heel veel ervaring blijkbaar, ik had verwacht dat hij ook op flank ging aanvallen omdat hij meestal één flank formidabel haalde en centraal ook formidabel, ma hij heeft alles op centraal gezet.

Tja pech met penaltys, klote, die spelers hadden nogtans beide wonderbaarlijk sp, maja ervaring weegt blijkbaar door.

Nu maar voor titel proberen te gaan, we zullen zien, alles mag , niks moet :)

iCy schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 19:21:
Helaas, ik wist al dat ik zou verliezen maar zo close nioet het is 3-4 geworden tegen een veel beter B team. Jammeer maar helaas, maar verder geschopt dan ik dacht met 1 punt O-)
Het ging toch weer moeilijker dan ik van te voren had gehoopt. Weer drie doelpunten tegen, maar gelukkig nu wel eentje meer voor gemaakt. Kijken of we nu door kunnen stoten naar de titel :9

Die supporters van mij kunnen het niet waarderen trouwens, want er lopen er weer 5 de deur uit :(

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 14-08-2008 12:08 ]

Bekernieuws Ronde 9 Nabeschouwing

FCThe_Blade - FC poalepissers
Ondanks een meerderheid aan balbezit in de eerste helft bleven de kansen uit. De tegenstander die door het midden naar voren bleef stormen kwam tot een totaal van 3 kansen en wisten er daar weer 2 van te benutten. Waardoor FCThe_Blade bij de rust tegen een 0-2 achterstand aankeek. FCThe_Blade kwam na de rust goed uit de kleedkamer en had binnen 5 minuten de aansluitingtreffer te pakken. Nadat de tegenstander nog een kans zag gekeerd schoot FCThe_Blade de gelijkmaker binnen. Daarna werd er niet meer gescoord en dus ging deze bekerwedstrijd naar de verlenging. In de verlenging werden nog wel een aantal kansen gecreerd door beide teams, maar de keepers maakte geen fouten dus het kwam aan op penalties. FC poalepissers hield het hoofd koel en schoot vijf keer raak wat de uitschakeling betekende voor FCThe_Blade die twee penalties miste.

Jooremavista - Fresh Kickers
Hoewel ze bij de Fresh Kickers zichzelf weer in de underdog positie hadden geschoven ging de wedstrijd redelijk gelijk op. Hoewel de tegenstander in de eerste helft een kans meer had stond het dankzij een effectievere afwerking bij rust 1-1. In de tweede helft voltrok zich dezelfde situatie. Jooremavista creerde 2 kansen waarvan ze er eentje benutte en weer de voorsprong pakte. Echter Fresh Kickers toonde veerkracht en kwam na 5 minuten weer langs zij. Na 90 minuten stonden de teams uiteindelijk op 2-2. Na een dibieuze benutte penalty in de verlenging wist de Fresh Kickers niet voor een derde keer terug te komen.

Beide teams gingen deze ronde strijdend ten onder. Meest opvallend was dat beide wedstrijden met een penalty werden beslist. Bij de ene in een serie van 5 en bij de ander in de verlenging. Beide teams zullen dit seizoen de langste bekerrun moeten delen met het bereiken van de 9e ronde. Waarmee ze zich gelijk kandidaat stellen voor een award mochten die aan het eind van het seizoen weer uitgereikt gaan worden.

Bekeroverzicht

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Hoe zit het nou met de jeugd Ere divisie? Er zijn nog steeds maar 11 teams en wil graag snel beginnen.

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Het laatste team heeft al 10 dagen niet ingelogged dus verwacht eigenlijk niet dat het vandaag nog gaat gebeuren. Indien ook de II-I niet vol zit vandaag (of er moeten ineens 4 mensen tegelijk gaan accepten) blijven we wel synchroon lopen. Het is wel erg jammer van die week training, maar daar valt vandaag weinig meer aan te doen denk ik.

We moeten naar een andere indeling om dit soort dingen te voorkomen.

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Brainpower schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 14:43:
Hoe zit het nou met de jeugd Ere divisie? Er zijn nog steeds maar 11 teams en wil graag snel beginnen.
inderdaad opdeze manier missen we training.
voor mij is dit een van de redenen om er volgend jaar mee op te houden :X

Chario2 (818126)

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:49
Brainpower schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 14:43:
Ik ben gestopt met de jeugdopleiding, maar ik zou vandaag nog wel 1 kunnen beginnen, zodat in ieder geval de competitie van start kan gaan en mensen geen training verliezen. Geef maar een seintje hier of op hattrick als het nodig is. :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Sandyman538 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 17:07:
[...]

Ik ben gestopt met de jeugdopleiding, maar ik zou vandaag nog wel 1 kunnen beginnen, zodat in ieder geval de competitie van start kan gaan en mensen geen training verliezen. Geef maar een seintje hier of op hattrick als het nodig is. :)
Wat mij betreft is dat goed!

• Sandyman538
Geel zand (1057712) is mijn team geworden. Ik wacht op de uitdaging.

/edit

Er moet straks nog wel een pilsje gedronken worden in de stad, lichte haast geboden dus :>

[ Voor 24% gewijzigd door Sandyman538 op 14-08-2008 20:46 ]

• Ronald Koeman
Dat de opzet van de jeugdcompetities anders moet is inmiddels duidelijk.

Ik zou haast zeggen: maak alle competities zo klein mogelijk dan ben je het meest flexibel. Dus allemaal comps van 4 teams. Als er mensen stoppen kun je bijv. een of meerdere competities opheffen. En eventuele "overblijvers", max 3, kunnen tijdelijk in een andere competitie met 4 teams aansluiten. Klein nadeel is wel dat er wat meer "geregeld" moet worden, omdat elke comp zijn eigen beheerder moet hebben.

Wat is jullie mening hierover?

• Meneer iCy
  • Laatst online: 14-06 15:34

Meneer iCy

swarma

Anoniem: 26445 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 10:48:
[...]

Het ging toch weer moeilijker dan ik van te voren had gehoopt. Weer drie doelpunten tegen, maar gelukkig nu wel eentje meer voor gemaakt. Kijken of we nu door kunnen stoten naar de titel :9

Die supporters van mij kunnen het niet waarderen trouwens, want er lopen er weer 5 de deur uit :(
Die zijn overgestapt naar mij O-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Ronald Koeman schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 20:23:
Dat de opzet van de jeugdcompetities anders moet is inmiddels duidelijk.

Ik zou haast zeggen: maak alle competities zo klein mogelijk dan ben je het meest flexibel. Dus allemaal comps van 4 teams. Als er mensen stoppen kun je bijv. een of meerdere competities opheffen. En eventuele "overblijvers", max 3, kunnen tijdelijk in een andere competitie met 4 teams aansluiten. Klein nadeel is wel dat er wat meer "geregeld" moet worden, omdat elke comp zijn eigen beheerder moet hebben.

Wat is jullie mening hierover?
Op zich ben ik voor kleinere competities. Echter vind het idee om ergens om te strijden in plaats van domweg alleen maar wedstrijden spelen wel wat hebben. Nu was dat promotie/degradatie, maar daar moeten we vanaf dus zullen wat anders moeten. Je zou bijvoorbeeld aan een soort ranglijst kunnen denken. Dit kan makkelijk gedaan worden door de plaatsen in de competitie met punten te belonen. In de situatie van 4 teams per league. 1 punt voor de nummer 4 en 4 punten voor de nummer 1. Je kan dan in dezelfde competities blijven spelen totdat je het zat bent of je kan de competities door elkaar gooien als er strakke afspraken over zijn en dus 100% zeker is dat er geen trainingsverlies plaats vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Of je maakt een indeling vergelijkbaar met senior-HT
Een ERE, 2 II's, 4 III's etc. Helft van de nr1's promoveert rechtstreeks, andere helft speelt P/D (friendly!) tegen een nr 3 uit de comp erboven.
Maar nogmaals, dan moet er veel "geregeld" worden. En wat doe je als je bijv. maar één IV hebt omdat je maar 8x4 teams hebt.

Persoonlijk heb ik mijn jeugdteam puur om het trainen/opleiden, ik speel niet voor de resultaten. We zouden ook een soort "recreanten" teams kunnen maken, die los staan van het P/D gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het word te ingewikkeld op het moment dat je een friendly er in wilt gaan betrekken. Voor een andere federatie hou ik een friendly cup bij, maar het is daarbij al vrij lastig om iedereen in dezelfde week te laten spelen. We hebben hem daar al een keer gelijk getrokken, maar er zijn nu al weer teams die een week later spelen.

Weer een geïnteresseerde om toe te treden tot GoT II-I. Die stond nog uit en is een oud collega van mij.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 15-08-2008 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-06 13:07

CoRrRan

Don't Panic!!!

Voor de geïnteresseerden:
Versie 1.410 is uit van Hattrick Organizer
http://forum.hattrickorga...?page=Thread&threadID=730

Download:
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=167702

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De eerste schermen van het nieuwe ontwerp zijn gepost op hattrick. Vind het er op zich wel goed uitzien, maar het is wel erg groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 26445 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:32:
De eerste schermen van het nieuwe ontwerp zijn gepost op hattrick. Vind het er op zich wel goed uitzien, maar het is wel erg groen.
Zoals in het achtergrondverhaal aangegeven moet het heel erg aanpasbaar worden.
Edit: Ok, die reactie was zonder te kijken. Het is strak maar inderdaad erg groen, overal groentinten. Sterker nog, het ziet er eigenlijk uit als een gratis template voor een CMS :P

Indeling ziet er wel logisch uit. Werd die huidige ook wel een beetje moe met dat "Gereedschappen".

[ Voor 30% gewijzigd door Joss op 15-08-2008 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Joss schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:37:
[...]

Zoals in het achtergrondverhaal aangegeven moet het heel erg aanpasbaar worden.
Edit: Ok, die reactie was zonder te kijken. Het is strak maar inderdaad erg groen, overal groentinten. Sterker nog, het ziet er eigenlijk uit als een gratis template voor een CMS :P

Indeling ziet er wel logisch uit. Werd die huidige ook wel een beetje moe met dat "Gereedschappen".
Ziet er niet uit! :( Wat een suffe layout!
Zal zelf eens een ontwerpje knutselen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower
  • Registratie: Mei 2002

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

Komend weekend heb ik een vrij belangrijke wedstrijd. Ik zit inmiddels voor het zevende seizoen achter elkaar in de VII en wil er nu eindelijk wel een keer uit. De afgelopen seizoenen heb ik vooral de pech gehad dat er telkens erg sterke teams zowel vanuit de VIII als vanuit de VI kwamen, met als toppunt vorig seizoen of het seizoen ervoor waarbij we tijden de sterkste league van de VII hadden.

Degene met de langste adem wint en ik zit nu in een league met twee botteams (whoohoo geen degradatie) en twee teams die voor spek en bonen mee lijken te doen. Linkje naar onze league:

http://alltid.org/league/26050/

Volgens mij heb ik hier ooit al aangegeven dat mijn eerste actie in Hattrick was dat ik mijn stadion sloopte naar 2500 plaatsen. Inmiddels heb ik alles redelijk op de rails staan en begin ik nu de vruchten af te plukken van een enigszins gedegen trainingsbeleid. Omdat afgelopen seizoenen telkens in een teleurstelling eindigden en ik door salariskosten (in combinatie met leeftijd) gedwongen werd om mijn beste middenvelder te verkopen, heb ik twee seizoenen geleden al een speler met goed ervaring en redelijk leiderschap aangeschaft, die sinds dit seizoen mijn trainer is. Dat, in combinatie met aardige jonge middenvelders, is mijn nieuwe tactiek geworden: 3-5-2 en tot nog toe elke wedstrijd gePICt.

Ging vrij aardig, tot aan de wedstrijd met mijn tegenstander van komende zondag (FC Hacienda). Daar verloor ik van, vermoedelijk door een MOTS van hem. Gelukkig voor mij, verloor hij redelijk bizar van team Dick of it All, waardoor ik weer tweede sta. Ik wil deze plek eigenlijk koste wat kost vast houden.

Situatie: mijn TS staat elke zondag op dolgelukkig. Vervolgens PIC ik en haal ik middenveld ratings van redelijk tot goed. A.s. zondag denk ik te kunnen winnen als ik PIC, maar ben ik daar niet zeker van, aangezien FC Hacienda stukken hogere ratings haalt op verdediging en aanval. Mijn verdediging is waardeloos, dus die kunnen we wegcijferen. Ik vermoed dat wanneer ik niet PIC of zelfs MOTS, ik een behoorlijk resultaat moet kunnen neerzetten. Echter vermoed ik dat ik dan mijn TS voor de rest van het seizoen verpest en daar niet meer van kan profiteren.

Iemand een idee wat de beste tactiek is om zowel zondag als de rest van het seizoen die tweede plek vast te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Het idee was goed om nog snel een jeugdteam aan te maken, maar ik heb tot op heden geen uitnodiging ontvangen voor een GoT league..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Sandyman538 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 19:06:
Het idee was goed om nog snel een jeugdteam aan te maken, maar ik heb tot op heden geen uitnodiging ontvangen voor een GoT league..
Klein probleempje: Brainpower heeft niks te zeggen over de jeugdleague, dus je actie was iets voorbarig.
Ik denk dat de GoT ere gewoon wacht tot diegene die op vakantie is accepteert en de beheerder van GoT II.1 zou zeker tot maandag niet online komen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-06 13:07

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik denk eigenlijk niet dat hij ge-MOTS'd heeft tegen je.

Als je kijkt naar matchid=184394009, dan haalt hij een matig+ middenveld. (Thuiswedstrijd voor hem, dus vergelijkbare stats met de wedstrijd tegen jou.) In de wedstrijd tegen jou, haalt hij redelijk-. De enige reden hiervoor lijkt (volgens mij) dat een van z'n geblesseerde middenvelders (Giuseppino Apolloni (115472404)) terug was van z'n blessure, waardoor hij dus die hogere middenveld rating haalt. Tevens zie je geen echt grote schommeling in ratings ervoor en erna, terwijl dat wel zou moeten gebeuren.

Ik denk dat als jij gewoon zonder PIC speelt, je middenveld toch wel een stuk sterker zal zijn dan die van hem. Om safe te spelen zou je kunnen MOTS'en, op die manier kun je ook een mogelijke MOTS van hem ondervangen. Je brengt wel je TS een stuk naar beneden, maar je hebt daarna 3 wedstrijden om je TS weer omhoog te brengen naar een fatsoenlijk niveau, voordat je weer tegen een van de andere 3 'gevaarlijke' spelers in je league moet spelen.

Tevens valt mij op dat zijn opstelling eigenlijk niet wijzigt. Hij speelt altijd met 3-5-2 met 1 WBD op de linkerkant. Als je dan je aanval focust op zijn rechterkant, heb je al meer kans om goals te scoren met je middenveld overwicht. Tevens is zijn aanval eigenlijk altijd het sterkts in het midden, dus je zou er voor kunnen kiezen om met 3 CD's te spelen. Wel even opletten dat je je sterkste verdediger op de linkerkant focust, aangezien hij daar iets meer ratings haalt dan op de andere kant. (Dit kun je trouwens ook bereiken door een van je middenvelders verdedigend te laten spelen.)

Mijn favoriete opstelling is om eigenlijk altijd te proberen een van mijn aanvalskanten zo sterk mogelijk te maken en de andere kant het middenveld te laten helpen. (WTM&FD) Mijn opstelling is dan ongeveer als volgt:

KP
WBDCDWBD
WOIMTWIMIM*WTM
FTWFD
*) Kan een normale, offensieve of defensieve IM zijn

Maar ja, ik speel in de VIII, dus garantie tot aan de voordeur. ;)

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Joss schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 19:08:
[...]

Klein probleempje: Brainpower heeft niks te zeggen over de jeugdleague, dus je actie was iets voorbarig.
Ik denk dat de GoT ere gewoon wacht tot diegene die op vakantie is accepteert en de beheerder van GoT II.1 zou zeker tot maandag niet online komen geloof ik.
Helaas niet nee ;)

Maar hoop dat we snel kunnen trainen want heb een 17jr uitstekend scoren op komst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Joss schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 19:08:
[...]

Ah ok, ik wilde gewoon helpen om mensen geen training te laten verliezen. Dan doek ik mijn team wel weer op.. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower
  • Registratie: Mei 2002

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

CoRrRan schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 20:54:
[...]
Maar ja, ik speel in de VIII, dus garantie tot aan de voordeur. ;)
Dank je voor de reactie. Je speelt vast nog geen 7 seizoenen in de VIII .... ;)

Ik heb nog een beetje zitten spelen in HT Ratings. Je opmerking om met 3 CD's te spelen lijkt wel terecht te zijn. Kan volgens mij een doelpuntje tegen schelen. En met mijn wonderbaarlijke vleugelspeler op links (aanvallend) en een spits naar die vleugel, moet ik daar wel een aanval van uitstekend kunnen halen. Ga ik zeker proberen.

Denk overigens ook dat ik dan gewoon geen PIC speel met mijn TS op dolgelukkig, volgende wedstrijd misschien ook geen PIC en daarna mijn TS probeer op te krikken tegen de twee botteams. Heb alleen geen idee hoe hoog ik dan eindig.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Sandyman538 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 22:25:
[...]

Ah ok, ik wilde gewoon helpen om mensen geen training te laten verliezen. Dan doek ik mijn team wel weer op.. :z
Misschien kunnen we je hulp nog gebruiken, dus wacht svp nog een weekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De twee Amerikanen hebben geaccepteerd zie ik en dus hebben we nog maar 1 plaats open in GoT II-I dus dat moet voor donderdag zeker wel goed komen. Eredivisie zit ook nog steeds niet vol. Dan hebben we ruim 20 weken om een nieuwe opzet te bedenken en uit te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Ok, ik heb weer even 36 uur internet en zie dat de Ere nog steeds wacht op de acceptatie van de laatste uitnodiging. Jammer. Bestlevel Team heeft vandaag weer ingelogd, misschien is ie weer terug van vakantie.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 26445 schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:40:
De twee Amerikanen hebben geaccepteerd zie ik en dus hebben we nog maar 1 plaats open in GoT II-I dus dat moet voor donderdag zeker wel goed komen. Eredivisie zit ook nog steeds niet vol. Dan hebben we ruim 20 weken om een nieuwe opzet te bedenken en uit te werken.
Grote vraag is, wie ga ik nu uitnodigen? Degene die op vakantie is, degene die zich uit de andere compo heeft uitgeschreven, of de laatste die ik in mijn mailbox heb :?

Wie het weet mag het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Pewwy schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 22:59:
[...]

Grote vraag is, wie ga ik nu uitnodigen? Degene die op vakantie is, degene die zich uit de andere compo heeft uitgeschreven, of de laatste die ik in mijn mailbox heb :?

Allemaal, en wie het eerst accepteert heeft mazzel. (of kan je maar maximaal 1 persoon uitnodigen :P)

In dat laatste geval zou ik zeggen kies optie 2 of 3, maar zeker niet optie 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben met veel tegenzin aan het overstappen van hattrick buddy en htratings naar dit programma(al gebruik ik hattrick buddy en htratings nog steeds), vermits bovengenoemde progs niet meer geupdate worden naar de nieuwe ME eigenschappen, en het bijgevolg niet meer zo simpel is om toch ongeveer de correcte ratings te voorspellen bij het invullen van de posities en individuele orders.

Ik moet zeggen dat het niet slecht werkt, heb die update trouwens ook afgehaald.

Ik moet zeggen dat de Field ratings redelijk goed kloppen, kga ze ens vergelijken met ratings van morgen, maar verwacht dat ze ongeveer kloppen.

Sta zelf 2de gelijk met de eerste in IV.9 in belgie, en ga dus voor de titel in IV en rechtstreekse promotie naar III, bijgevolg moet ik morgen picen, maar verwacht ik toch te winnen tegen de 3de, enige reden waarom ik zou verliezen is brute pech gelijk in de vorige match tegen hem(2 keepers gekwetst en mid in de goal), en een eventuele mots van hem.

Over de nieuwe layout van hattrick => Eindelijk van die oude 90's look vanaf, ziet er niet slecht uit, al hoop ik dat ze zich meer bezig houden met de ME zelf dan met zulke prullerij.

Iedereen veel geluk morgen, de bekernederlaag is doorgespoeld en hopelijk kunnen we morgen verder bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pewwy schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 22:59:
[...]

Ik zou dan de laatste pakken, want dat is de enige die ik persoonlijk ken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ronald Koeman schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 23:09:
[...]

Allemaal, en wie het eerst accepteert heeft mazzel. (of kan je maar maximaal 1 persoon uitnodigen :P)

In dat laatste geval zou ik zeggen kies optie 2 of 3, maar zeker niet optie 1.
Maar optie 1 zat al in de league. Anyway, het blijft lullig, de laatste uitgenodigd. Muggenzifters had zich alweer in een andere compo aangemeld. Eventueel kan die andere in GoT ere als die niet vol komt.

[ Voor 11% gewijzigd door Pewwy op 17-08-2008 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Pewwy schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 12:20:
Eventueel kan die andere in GoT ere als die niet vol komt.
De Ere is vol !!!

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Da's mooi, dan is het wachten op de eerste die reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het zijn nu nog maar 2 kandidaten want muggenzifters heeft zich al weer in een andere competitie ingeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Magoed dat ik dus gepict had :)

5-1 thuis gewonnen van de 3de, wel in 40ste minuut rood gehad waardoor ratings pak zakte, maar tacktiek heeft goed gewerkt.

Nu maar zorgen dat ik volgende week genoeg midds heb, maar dat zal wel lukken en daarna de confrontatie om de titel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-06 15:09
Ik heb vanavond weer een leuke wedstrijd voor de boeg, en zal ook hier mijn nieuwe tacktiek en spelers op los laten. Als het vanavond goed uitpakt dan kan ik de komende 2 weken rustig picen met mijn trainee's en hopelijk dan over 3 weken ook weer een goede wedstrijd neer zetten.

Na deze wedstrijd hoef ik alleen nog maar te picen en kan ik de bezem door het team halen, de komende wedstrijden zullen van belang zijn om te kijken wie er mag blijven en wie het team zullen verlaten.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
GoT II.1 jeugdleague is nu ook vol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Vanavond op papier een gemakkelijke wedstrijd. Helaas spelen we niet op papier. :D

Toch staan we na 20 minuten al 0-3 voor. Tijd om een biertje los te trekken.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Gelukkig wel, dat kost meer tijd dan het zou moeten kosten. Bedankt aan iedereen die ermee bezig is geweest. Les voor volgende keer is minstens twee weken vooraf iedereen attent te maken op de uitnodiging.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.