Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 63 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 39.995 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:19

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

HVP treft in Suden Uni ook een team dat in het seizoen vóór het vorgaande seizoen nog bekerwinnaar was...

ik vermoed echter dat hij moet uitspelen op basis van de eind-positie vorig seizoen... Suden Uni werd toen 6e in de IV en HVP 5e in de IV ... Suden Uni heeft toen enkel wel de degradatie-promotiewedstrijd gewonnen

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 16:24
chario2 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 13:59:
Uhh joss: aankopen moet je aan het eind van dit seizoen doen, nooit aan het begin van het seizoen want hoe gek ook de prijzen zijn in het begin van het seizoen altijd aan de hoge kant en aan het eind van het seizoen aan de lage kant. zomaar een tip
Euhmmm bedankt, maar was ik dat van plan dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

RM-rf schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 16:03:
HVP treft in Suden Uni ook een team dat in het seizoen vóór het vorgaande seizoen nog bekerwinnaar was...

ik vermoed echter dat hij moet uitspelen op basis van de eind-positie vorig seizoen... Suden Uni werd toen 6e in de IV en HVP 5e in de IV ... Suden Uni heeft toen enkel wel de degradatie-promotiewedstrijd gewonnen
Dan kan het verliezen van een promotie-degradatiewedstrijd meer negatieve gevolgen hebben dan je in eerste instantie zou denken. Voorlopig heb ik zelf dat probleem nog niet. Dat Suden Uni ooit de beker had gewonnen heb ik trouwens helemaal overheen gekeken.

Als ik op een team geld zou moeten zetten dan is het FCThe_Blade, maar goed het zijn alle drie lastige wedstrijden en laten we hopen dat er eentje een beetje geluk heeft en de volgende ronde bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
HvP zal niet zo gek veel kans maken denk ik. Misschien kan hij Sudi tactisch overklassen...

Het zijn wel 3 spannende wedstrijden. Mocht er iemand door gaan naar de volgende ronde is dat dan niet tevens het verste wat een GoTer bereikt heeft in de afgelopen seizoenen?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damien2004 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 16:28:
HvP zal niet zo gek veel kans maken denk ik. Misschien kan hij Sudi tactisch overklassen...

Het zijn wel 3 spannende wedstrijden. Mocht er iemand door gaan naar de volgende ronde is dat dan niet tevens het verste wat een GoTer bereikt heeft in de afgelopen seizoenen?
De TH0Rretjes kwamen vorig seizoen tot ronde 10. Dus dan moeten ze ook volgende ronde nog winnen om dat te evenaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-06 15:09
Even een melding mbt de GoT Cup, ik heb Krondorian Lancers al uitgedaagd echter is deze nog niet geaccepteerd, hij heeft wel de afgelopen dagen ingelogt. Mocht ie het forum bekijken zal die de wedstrijd even moeten accepteren anders lopen we straks een duel mis.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Het vervangen van je 'begin' trainer is wel een verstandige keus volgens mij om de trainingsresultaten te verbeteren toch? Nu had ik mijn oog laten vallen op een redelijk coach met slecht leiderschap voor een kleine 80k :P Is dat wat of heeft die meer leiderschap nodig?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-06 09:10
Infinitytron schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:16:
Het vervangen van je 'begin' trainer is wel een verstandige keus volgens mij om de trainingsresultaten te verbeteren toch? Nu had ik mijn oog laten vallen op een redelijk coach met slecht leiderschap voor een kleine 80k :P Is dat wat of heeft die meer leiderschap nodig?
Zolang je geen PIC of MOTS gebruikt, maakt leiderschap eigenlijk niets uit. En ja... in de IX (en paar divisies daarboven) kun je met beetje slim inkopen gemakkelijk af met slecht leiderschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Fresh T. schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:25:
[...]

Zolang je geen PIC of MOTS gebruikt, maakt leiderschap eigenlijk niets uit. En ja... in de IX (en paar divisies daarboven) kun je met beetje slim inkopen gemakkelijk af met slecht leiderschap.
Slim inkopen van spelers, en hoe bedoel je dat dan verder? :$

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-06 18:08

chario2

Chario2 (818126)

Infinitytron schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:29:
[...]

Slim inkopen van spelers, en hoe bedoel je dat dan verder? :$
denk dat hij daar mee bedoelt, jonge gasten als je trainnees (17 jr, redelijk liefst met passen), een goede trainer en de rest ervaren oudje's.met die tactiek red je het tot en met de 7e.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Quintus schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:42:

Je huidige coach slechts redelijk? Foei. >:) Ga eens een goed coach aanschaffen.
ik heb dat eens doorgerekend en de meerwaarde is zeker niet hoog genoeg om daar heel veel vaart achter te zetten:
In mijn huidige situatie levert mn 9-10 trainingsplaatsen (DEF-training) me zo'n 200.000 op per pop/speler ... een goed-coach versus mn huidige redelijk coach zou mn pops versnellen met zo'n 10% ..
effectief levert dat men ook maar zo'n 2 a 3 ton per jaar op, terwijl de kosten van zulk een coach zeker tegen de 6 ton aanlopen.

als dat echter tevens betekent dat ik flink inlever op teamgeest (zwak ipv mn huidige redelijk coach) vind ik het rendement niet hoog genoeg om er heel veel vaart achter te zetten, dan plan ik mn coach-update die op de lange termijn idd zinnig is (zeker als ik mn plan uitvoer veel betere trainee's te kopen om een nieuwe 'generatie' verdedigers op te bouwen die op termijn mn huidige vervangen moeten kunnen, die nu tegen de 20 aanlopen).
Nu lijkt het me het meest zinnig om darmee mn tijd te nemen, rustig te zoeken naar een geschikte interne kandidaat met redelijk tot goed leiderschap en genoeg ervaring en die aan te schaffen voor rond de 50 tot 75K (die moeten te vinden zijn naar wat ik gisteren keek in het spelersaanbod, enkel moet je dan net een geschikt moment vinden en een bidwar vermijden)
Infinitytron schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:16:
Als je een extren coach direkt aanschaft is het betalen voor leiderschap veels te duur... dus kun je idd beter een zwak LS coach nu aanschaffen en deze voor twee-en-een-half seizoen zn werk laten doen..
Tevens kun je in de tussentijd op zoek gaan naar een goede kandidaat om die coach intern te laten vervangen ... een oudere speler (29-30 jaar) met redelijk ervaring (liefst eentje die al wat meer competitiewedstrijden met ervaring 6 gespeeld heeft; kun je nazoeken op Alltid) en vervolgens eentje met TSI tussen de 500 en 1000 en skills die de mogelijkheid bieden hem zolang je IX of X speelt in je A-team mee te laten draaien en zo zn ervaring verder te laten groeien:
Mn persoonlijke idee is dat je dan het beste een aanvaller/vleugelspeler kunt nemen, met Specialiteit ... die bieden nog behoorlijk wat tegenwaarde, de ervaring en evt. specialiteit zorgt dan nog wel regelmatig voor goals via SE's...

Uiteindelijk kan zo'n speler een zeer hoog rendement bieden, als hij én twee seizoenen in je A-team speelt en een goedkope hoog-leiderschap coach wordt daarna

[ Voor 33% gewijzigd door RM-rf op 05-08-2008 10:08 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

chario2 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 09:03:
[...]

denk dat hij daar mee bedoelt, jonge gasten als je trainnees (17 jr, redelijk liefst met passen), een goede trainer en de rest ervaren oudje's.met die tactiek red je het tot en met de 7e.
persoonlijk ben ik zelf niet echt dol op al te oude spelers, tenzij ze hoog leiderschap hebben is het verval van verkoopwaarde bij zulke spelers mij persoonlijk veels te hoog.... afschrijvingen zijn dan snel vele malen hoger dan bv salariskosten. (ik speel slechts VIII, maar in mijn team zijn 29 jarige eigenlijk al te oud, al heb ik twee die ik voorlopig nog niet verkoop, maar houd hun verkoopwaarde en skill-verval wel een beetje bezorgd in het oog)

een 30 jarige die je bv voor 200.000 aankoopt, maar die na anderhalf seizoen 31 is en nog hooguit 50.000 bij verkoop opbrengt kost je dan 100.000 per seizoen.. dat is dus bovenop zn salaris ook nog eens een 7.000 aan spelerswaarde-afschrijving... per week dus: kosten.
terwijl een jongere speler mogelijk eerder zelfs nog met winst doorverkocht kan worden... de beginvestering is dan wat hoger, maar het rendement dan ook, terwijl die oudjes enkel ook hoge doorgaande kosten opleveren.

Die oude spelers waren misschien bijzonder gunstig toen overall de aankoopkosten voor spelers erg laag waren en continue daalden, maar in de huidige economie zijn eerder 22 tot 27-jarigen economisch gezien gunstigster om te hebben voor je non-trainingsplaatsen.
dat alles imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Na de wedstrijd kan je je opstelling zien, en dan kan je ook de sterren bekijken. Alleen wat me opvalt is er dat een ster 'gekleurd' is en er is een 'doorzichtige ster'. Wat heeft dit te betekenen want daar kwam ik niet helemaal uit. Wel weet ik dat je naar allebeide sterren moet kijken voor het totaal van je team :P

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

de bruine sterren is het (halve) verval van de conditie.... de gele sterren geven eigenlijk het 'eind-niveau' van de conditie van je spelers aan bij het eindsignaal...
het totaal aantal sterren is het 'gemiddelde' niveau dat ze haalden over de hele wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Damien2004 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 16:28:

Geen enkele kans hier in de beker morgen, desondanks gaan we er toch weer voor...
Ben al lang blij dat ik vanaf mijn vakantieadres tot ronde 8 ben kunnen komen, en verliezen van Sudi is niet zo'n grote schande.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ik zag dit even heel snel toen ik HvP zijn post las :p Je krijgt toch gelijk een ander beeld hehe

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Of je wilt niet meer lezen dan dat je las? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Gisteren ook maar eens met mijn team gaan spelen en een mooie 4-1 overwinning behaald. Zitten wel een paar goede spelers al in (middenveld vooral) met 3* en 4,5* :)
De verdediging moet nog wel wat aan gedaan worden want dat is maar 2 sterren gemiddeld, dus daar nog even wat in verschuiven e.d.

En ben benieuwd wat me nieuwe aankopen presteren op hun debuutwedstrijd. En ik zal mijn trainer ook eens even vervangen om meteen de training wat versnellen.

[ Voor 21% gewijzigd door Vincitore op 06-08-2008 12:39 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Damien2004 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 09:41:
[...]

Ik zag dit even heel snel toen ik HvP zijn post las :p Je krijgt toch gelijk een ander beeld hehe
"als je team teveel bruine sterren laat zien na een wedstrijd" :P

Tis toch wel erg geworden; als ik hele verhalen over mn strategie zit te schrijven maar enkel als ik het woordje 'bruine sterren' gebruik wil de hopelijk toekomstige bondscoach-to-be dr opeens dieper-op-ingaan :P ;)

[ Voor 4% gewijzigd door RM-rf op 06-08-2008 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
RM-rf schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 13:19:
[...]

"als je team teveel bruine sterren laat zien na een wedstrijd" :P

Tis toch wel erg geworden; als ik hele verhalen over mn strategie zit te schrijven maar enkel als ik het woordje 'bruine sterren' gebruik wil de hopelijk toekomstige bondscoach-to-be dr opeens dieper-op-ingaan :P ;)
Hahaha zal eens terug bladeren naar je strategieën :) Ben altijd geïnteresseerd in strategieën :)

edit: Stuk gelezen hehe :) Maar je wil dus je gehele trainings linie vervangen voor de nieuwe lading?
Je traint op verdedigen. Een vraag van mij daarbij is heb je een zicht op wat je nu gaat verdienen per speler gemiddeld? Dus wat levert het op en na hoeveel seizoenen?
200 ton per pop?
Maar wat is nu precies dan de strategie?
Meer vragen heb ik even niet :)

[ Voor 26% gewijzigd door Swanfield op 06-08-2008 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-06 23:18

Shabbaman

Got love?

Argh, het zit me echt niet mee: deze week weer twee blessures erbij :'(

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-06 20:57

Quintus

Eg wel! Dus....

Got Jeugdcompetities

Morgen is de laatste speelronde van de jeugdcompetitie seizoen 3.
Na afloop van deze ronde worden op vrijdag de onderste 6 teams uit de Eredivisie gezet en krijgen de 6 (misschien 7 omdat Mullie stopt) promovendi indien mogelijk een uitnodiging.

Tot op heden is nog niet van iedereen bekend of hij of zij doorgaat met de jeugd. Ken je nog teams op de lijst, of weet je dat er een op vakantie is laat het even weten.

Ook zijn er nog twee vacatures voor GoT II.1 daar kun je je nog voor opgeven.

Laten we hopen dat ondanks de vakantieperiode de overgang naar seizoen 4 soepeltjes gaat verlopen.

Jeugdteamoverzicht

Onderstaande teams hebben nog niet van zich laten horen.
Voor de vetgedrukte teams is het vanwege de promotie/degradatie handig te weten of ze doorgaan.

Ere
4 Great Lions Newbies
7 A2 United Beloften
8 Youth Stars
11 Pandora Gioventu

GoT II.1
1 Bestlevel jeugd (promovendus)
2 Kauwgomballenbende B (promovendus)
10 The potentials

P.S. Wegens een verhuizing ben ik de komende tijd misschien wat minder aanwezig hier.

[ Voor 41% gewijzigd door Quintus op 06-08-2008 17:55 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:45
Quintus schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 17:13:

Got Jeugdcompetities

Morgen is de laatste speelronde van de jeugdcompetitie seizoen 3.
Na afloop van deze ronde worden op vrijdag de onderste 6 teams uit de Eredivisie gezet en krijgen de 6 (misschien 7 omdat Mullie stopt) promovendi indien mogelijk een uitnodiging.

Tot op heden is nog niet van iedereen bekend of hij of zij doorgaat met de jeugd. Ken je nog teams op de lijst, of weet je dat er een op vakantie is laat het even weten.

Ook zijn er nog twee vacatures voor GoT II.1 daar kun je je nog voor opgeven.

Laten we hopen dat ondanks de vakantieperiode de overgang naar seizoen 4 soepeltjes gaat verlopen.

Jeugdteamoverzicht

Onderstaande teams hebben nog niet van zich laten horen.
Voor de vetgedrukte teams is het vanwege de promotie/degradatie handig te weten of ze doorgaan.

Ere
4 Great Lions Newbies
7 A2 United Beloften
8 Youth Stars
11 Pandora Gioventu

GoT II.1
1 Bestlevel jeugd (promovendus)
2 Kauwgomballenbende B (promovendus)
8 The Squires (Reserve promovendus)
10 The potentials

P.S. Wegens een verhuizing ben ik de komende tijd misschien wat minder aanwezig hier.
Wegens vakantie het berichtje gemist, maar The Squires blijven doorgaan.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hoe zat het in de GoT cup ook alweer met gelijke stand in de poulefase? Zo als het ernaar uitziet krijgen we drie man op 6 punten in groep 1/A. Onderling resultaat of doelpuntsaldo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Nou mijn avontuur zit erop na een drama van 0-11 in de laatste wedstrijd. Al was het wel zo dat mijn wissels en trainee's speelde met 1 basis spits die geschorst was, alleen is deze nu 2weken aan de kant. Dat is best wel vervelend aangezien de komende 2 wedstrijden wel weer wat tegenstand kan verwachten.

Hopelijk hersteld hij snel, en heb ik wel wat andere gastjes staan die zijn plekje willen innemen.

Iedereen succes verder in de cup :)

[ Voor 4% gewijzigd door Salv op 06-08-2008 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:45
Salv schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 18:59:
Dat is best wel vervelend aangezien de komende 2 wedstrijden wel weer wat tegenstand kan verwachten.

Hopelijk hersteld hij snel, en heb ik wel wat andere gastjes staan die zijn plekje willen innemen.

Iedereen succes verder in de cup :)
Sorry voor de blessure ^^, ik speelde met mijn basis elftal omdat ik volgende week toch tegen een botje moet en mijn reserves dan wil opstellen :P

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
M1lamb3r schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 19:01:
[...]

Sorry voor de blessure ^^, ik speelde met mijn basis elftal omdat ik volgende week toch tegen een botje moet en mijn reserves dan wil opstellen :P
*Kuch* Dus je speelt nu 2x in 1 week met je A-elftal omdat je zondag (na de training, om het nog even duidelijker te maken) met je B-elftal wil spelen? Lekker logisch :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Kan ik nog instromen in de 2e fase van de GoT- Cup? >:)

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Lijkt me wel, moeten sowieso nog 2 extra finalisten hebben dus of #3's, of instromers, of een combinatie :)

Edit: Ahumm, das niet waar, sorry! :P

[ Voor 16% gewijzigd door Joss op 06-08-2008 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Instromers? ;) Call me

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ligt eraan wat de geit wil doen, we kunnen met 16 man verder (instromers + aantal nummers 3) of met 8 man (alleen nummers 1 en instromers danwel aantal nummers 2). Heb al een tijd niet meegedaan, maar het was meestal 16 man neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
Er is een tijd geweest dat mensen die nog in de knvb beker zaten in ronde 4/5 konden instromen na de eerste pouleronde. Maar volgens mij is dat dit jaar niet ter sprake gekomen. Cupgeit kan uiteraard uitsluitsel geven daarover :P

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Joss schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 19:14:
Ligt eraan wat de geit wil doen, we kunnen met 16 man verder (instromers + aantal nummers 3) of met 8 man (alleen nummers 1 en instromers danwel aantal nummers 2). Heb al een tijd niet meegedaan, maar het was meestal 16 man neem ik aan?
Heb een nette overwinning op je geboekt zie ik :D

Instromen is al een keer eerder besproken en afgewezen omdat Uber teams al HvP er dan bij komen ;) Zou niet zo eerlijk zijn denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Dsanka heeft nu geen tegenstander
Kan de beste nummer 4 door laten gaan :p

Tja is een beetje klein cuppie dit jaar maar ach maakt niet uit toch? Doet iedereen gezellig lang mee :)

Ok de 8ste finales zijn bekend.

Volgend seizoen ga ik het anders doen :) Details komen later.

[ Voor 22% gewijzigd door Swanfield op 06-08-2008 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ohja aan Brain kan jij aub kijken of je nog de YGM kan overzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
M1lamb3r schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 19:01:
[...]

Dan mag jij ff voor de dokters kosten op komen draaien :P .. Nah het geef niet zo heel veel, zie net dat mijn tegenstander voor volgende week plots een bot team is, dus de eigenaar heeft al een lange tijd niet meer ingelogt. Er staat dat deze dan met een standaard opstelling speelt, maar is dat dan die van vorige week en die week daarvoor of is dit een andere opstelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed gaan we nog een keer proberen om nub.nl te verslaan. In de poule werd het 4-4 en dat is dan ook het enige punt dat hij haalde en waardoor hij uiteindelijk door mocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 26445 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 20:26:
Goed gaan we nog een keer proberen om nub.nl te verslaan. In de poule werd het 4-4 en dat is dan ook het enige punt dat hij haalde en waardoor hij uiteindelijk door mocht.
Moet voor een cupfighter als jou toch geen probleem zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
p.s. kan ik morgen na de laatste wedstrijd van de jeugdcompo gelijk deze beëindigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 10:08

hilgo

Clear your mind of can't.

Woei.. onverwacht toch op doelsaldo door in de GoT cup :D Dat geeft de burger weer moed ;)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 19:49:
Ohja aan Brain kan jij aub kijken of je nog de YGM kan overzetten?
Done :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hilgo schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 22:07:
Woei.. onverwacht toch op doelsaldo door in de GoT cup :D Dat geeft de burger weer moed ;)
Alle nummers 3 zijn ook nog door plus nog een nummer 4 ook , maar hou de moed er wel in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Damien2004 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 19:45:
Dsanka heeft nu geen tegenstander
Kan de beste nummer 4 door laten gaan :p

Tja is een beetje klein cuppie dit jaar maar ach maakt niet uit toch? Doet iedereen gezellig lang mee :)

Ok de 8ste finales zijn bekend.

Volgend seizoen ga ik het anders doen :) Details komen later.
Jammer, dan kan ik door het KNVB-bekersucces definitief de titel niet verdedigen. :'(

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Quintus schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 23:15:
[...]

Jammer, dan kan ik door het KNVB-bekersucces definitief de titel niet verdedigen. :'(
Zelfs il presidente kan niet meedoen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bekernieuws Ronde 8 Nabeschouwing

FCThe_Blade - -FC Spooky-
FC Spooky kon het niet laten sproken in het stadion van FCThe_Blade. De spoken dachten naar een overwinning te kunnen counteren, maar de twee kansen die ze daarmee in de eerste helft creerde gingen respectivelijk naast en over. De rest van de wedstrijd was FCThe_Blade zo opermachtig dat de tegenstander geen enkele andere kans meer kreeg. FCThe_Blade ging een stuk effectiever om met de kansen. Over de hele wedstrijd wisten ze er 6 te creeren en ronde er daar maar liefst 4 vanaf. Wat dus uiteindelijk tot een 4-0 overwinning leide voor FCThe_Blade.

Suden Uni - HVP
HVP leek ondanks twee kansen voor Suden Uni aan het begin van de wedstrijd aardig mee te kunnen komen. Echter aan het eind van de tweede helft werd de wedstrijd helemaal een mission impossible in 5 minuten tijd. Bij eerste gele kaart Freddy Joosen in de 38e minuut leek er nog niets aan de hand, maar 2 minuten later verliet de aanvoerder geblesseerd het veld. De minuut daarna besloot Freddy zijn tegenstander vast te houden en kon hij met 2 keer geel ook naar de kleedkamer. Freddy was nog maar koud een minuut van het veld af op Suden Uni komt op een 1-0 voorsprong. Het verzet van de spelers van HVP was gebroken en ze wisten geen kans meer te creeren die uiteindelijk eindigen in 2-0.

FC REGENTES - Fresh Kickers
De meest verassende wedstrijd van de dag was toch wel de wedstrijd tussen FC REGENTES en Fresh Kickers. Fresh T. riep twee dagen van te voren al dat hij zou worden uitgeschakeld in deze ronde. Echter zijn spelers dachten daar anders over en gaven alles wat ze hadden. Zelfs toen ze met 1-0 achter stonden bij de rust bleven ze moet houden. Hun vertrouwen werd 9 minuten na rust omgezet in de gelijkmaker. Dit gaf het elftal zoveel moed dat ze er in bleven geloven. In de 73 minuut gebeurde wat niemand van te voren voor mogelijk had gehouden. De winnende treffer voor Fresh Kickers werd tegen de touwen gejaagd door Appie Bruls die een foutje in de verdediging genadeloos afstrafte.

Uiteindelijk wisten dus 2 van de 3 Gotters hun wedstrijd te winnen. Volgende week dus nog een wedstrijd in zowel de Nederlandse als de Belgische beker.

Bekeroverzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-06 14:42
Whoei! Door als nr 1 in de poule! Had ik niet verwacht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Quintus schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 23:15:
[...]
Tja dat komt er nu eenmaal van als je een goed team heb ;)

De GoT cup is zowiezo erg klein dit seizoen dus ik ga het volgend seizoen eens anders opzetten. Even van te voren kijken wanneer ik kan beginnen en dan zo laat mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 10:08

hilgo

Clear your mind of can't.

Anoniem: 26445 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 23:02:
[...]

Alle nummers 3 zijn ook nog door plus nog een nummer 4 ook , maar hou de moed er wel in ;)
Hmm.. dat haalt de glans er wel een beetje vanaf :P

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo dan gaan we vanavond even de eerste titel van het seizoen opeisen :P Moet alleen maar even winnen van AFC Juniors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 26445 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 09:31:
Zo dan gaan we vanavond even de eerste titel van het seizoen opeisen :-P Moet alleen maar even winnen van AFC Juniors.
Succes daarmee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Wel een motsje er overheen gooien Brain, dan maak ik nog een kans Dsanka voorbij te streven :+

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Plan v2
14 spelers verkocht voor € 15,328,321
14 spelers gekocht voor € 7,144,000
De netto winst van € 8,184,321

Deze spelers zijn allemaal gekocht en verkocht binnen 16 weken.
De winst van 1 seizoen is dus € 8,184,321

De hoogste winst voor één speler was inkoop 350.000,- en verkoop 1.395.000,- na 15 weken in dienst te zijn geweest voor SU. Dit leverde netto 1.045.000,- op.

De clubkas bedraagt nu: € 29.317.528,-
Doelstelling voor dit seizoen was 30 miljoen te halen. Dat gaan we dus makkelijk redden. Aangezien ik over een weekje of 5 echt een topper ga verkopen :)

Kortom het eerste gedeelte van mijn Plan v2 geld vergaren gaat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Quintus schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 10:04:
[...]

Wel een motsje er overheen gooien Brain, dan maak ik nog een kans Dsanka voorbij te streven :+
Misschien hou ik het wel op een gelijkspel om het spannend te houden :+

@ Damien
Netjes bezig man! Kost het je nou veel tijd per week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-06 09:10
Anoniem: 26445 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 23:54:
FC REGENTES - Fresh Kickers
De meest verassende wedstrijd van de dag was toch wel de wedstrijd tussen FC REGENTES en Fresh Kickers. Fresh T. riep twee dagen van te voren al dat hij zou worden uitgeschakeld in deze ronde.
Zag gistermiddag ineens dat ik een klein mazzeltje zou hebben, aangezien zijn beste middenvelder met TSI van iets van 150.000 was geschorst door een opgelopen gele kaart afgelopen zondag. Dat verzwakte zijn middenveld aardig, waar ik met een aangekochte speler de winst kon behalen. Maar goed, deze mazzel heb ik de volgende ronde niet, dus dan zal ronde 9 wel het einde worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:34

Meneer iCy

swarma

Moet weer tegen DSanka spelen en ik denk dat ik ditmaal niet zoveel geluk zal hebben als met de eerste match, er is tevens een goede speler geblesseerd geraakt doordat ik de verkeerde opstelling had opgezet tegen deze tegenstander aangezien ik toch wel wist dat ik zou verliezen.

2 spelers geblesseerd en 0-4 verloren :-(

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb net een nieuw middenveldertje aangeschaft. Moet mijn middenveld verjongen en dit was de eerste. Hij is nog 22, maar voor mijn A-team is onder de 20 geen (betaalbare) optie en het is in ieder geval weer vier jaar jonger :)

Alleen jammer dat hij Jean heet, daar had ik er al twee van (nu dus drie) en dat werkt verwarrend bij het maken van een opstelling.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 12:16:
[...]

Misschien hou ik het wel op een gelijkspel om het spannend te houden :+

@ Damien
Netjes bezig man! Kost het je nou veel tijd per week?
Nou soms kost het even wat tijd inderdaad. Had dus een keer dat er 5 popte die ik gelijk ook kon verkopen en ook verkocht :) Dan moet je er dus ook direct weer 5 nieuwe kopen :)
Het kost mij niet echt zoveel tijd. Moet af en toe wat spelers kopen maar het aanbod is groot dus dat moet lukken als je soms een uurtje naar de TL kan staren om er op te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ik vind het ook netjes zoveel winst te behalen. Denk niet dat veel teams je dat na gaan doen. Wanneer komt de grote inkoopronde van reusachtige/buitenaardse spelers om in 1x door te stoten richting een algeheel eredivisie kampioenschap ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sandyman538 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 18:16:
Ik vind het ook netjes zoveel winst te behalen. Denk niet dat veel teams je dat na gaan doen. Wanneer komt de grote inkoopronde van reusachtige/buitenaardse spelers om in 1x door te stoten richting een algeheel eredivisie kampioenschap ;) ?
Hehehe. Het gaat in twee fases. Fase 1: V of IV halen. Dan Fase 2: Ere halen :)

Tot de 60 miljoen ongeveer sparen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De eerste titel voor de jeugd is binnen. De rest van de avond zijn de glazen cola en bitterballen gratis in de kantine :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Eindstand GoT Eredivisie
# ___ Team_______________Gsp.____W_____G____V______DV - DT_____±______Pts.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
DSanka Youth         22     16  2   4   53  - 30    +23     50 
SCA Koters           22     15  3   4   57  - 33    +24     48 
Jong Pmaas           22     11  6   5   69  - 38    +31     39 
Great Lions Newbies  22     11  4   7   52  - 37    +15     37 
FC Strijen           22     11  2   9   50  - 32    +18     35 
AFC Juniors          22     11  2   9   59  - 51    +8   35 
A2 United Beloften   22      8  5   9   38  - 44    -6   29 
Youth Stars          22      8  3   11    48  - 69  -21     27 
Pukkies              22      7  4   11    43  - 59  -16     25 
sharks junior        22      7  2   13    57  - 61  -4   23 
Pandora Gioventù     22      5  4     13    32  - 63    -31     19 
Grinta United        22      3  1   18    35  - 76  -41     10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-06 13:07

CoRrRan

Don't Panic!!!

Woei, voor de allereerste keer in mijn Hattrick carriere boven de 1 miljoen euri's gekomen! Ik had een ontzettend leuke spits uit de jeugdopleiding die verkocht is voor 500k+. Nu maar eens kijken wat ik met m'n geld zal gaan aanschaffen.

Persoonlijk zit ik te denken aan een betere aanvaller, maar ik vrees dat ik dan heel veel geluk moet hebben, aangezien die volgens mij al snel tegen de 1 miljoen aanlopen in de regio waar ik in moet gaan zoeken.

Ik ben bang, dat als ik weer een verdediger ga aanschaffen, dat hij binnen no-time een vorm drop gaat krijgen en daar niet meer bovenop gaat komen...

Iemand anders nog ideeen/suggesties? (M'n team id is 144536.)

(Ik zou in theorie ook een goede coach kunnen kopen, maar doe momenteel mee met het trainingsonderzoek, dus ik moet daar nog even mee wachten...)

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-06 18:08

chario2

Chario2 (818126)

Joss schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 22:24:
Eindstand GoT Eredivisie
# ___ Team_______________Gsp.____W_____G____V______DV - DT_____±______Pts.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
DSanka Youth         22     16  2   4   53  - 30    +23     50 
SCA Koters           22     15  3   4   57  - 33    +24     48 
Jong Pmaas           22     11  6   5   69  - 38    +31     39 
Great Lions Newbies  22     11  4   7   52  - 37    +15     37 
FC Strijen           22     11  2   9   50  - 32    +18     35 
AFC Juniors          22     11  2   9   59  - 51    +8   35 
A2 United Beloften   22      8  5   9   38  - 44    -6   29 
Youth Stars          22      8  3   11    48  - 69  -21     27 
Pukkies              22      7  4   11    43  - 59  -16     25 
sharks junior        22      7  2   13    57  - 61  -4   23 
Pandora Gioventù     22      5  4     13    32  - 63    -31     19 
Grinta United        22      3  1   18    35  - 76  -41     10
zo heb er flink op los gescoord ben tevreden met mijn 3e plek :)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
CoRrRan schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 23:05:
Persoonlijk zit ik te denken aan een betere aanvaller, maar ik vrees dat ik dan heel veel geluk moet hebben, aangezien die volgens mij al snel tegen de 1 miljoen aanlopen in de regio waar ik in moet gaan zoeken.

Ik ben bang, dat als ik weer een verdediger ga aanschaffen, dat hij binnen no-time een vorm drop gaat krijgen en daar niet meer bovenop gaat komen...

Iemand anders nog ideeen/suggesties? (M'n team id is 144536.)

(Ik zou in theorie ook een goede coach kunnen kopen, maar doe momenteel mee met het trainingsonderzoek, dus ik moet daar nog even mee wachten...)
Geld bewaren voor een betere trainee dadelijk te kopen. Versterken is nog niet echt nodig denk ik. Raitings zijn redelijk om dus mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparTi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-05 18:53
Iemand enig idee wanneer de prijzen op de transfermarkt gaan zakken? Vind de prijzen die er nu voor betaald worden gigantisch hoog. :/ voor een briljante speler betaal je al 2 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
SparTi schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 09:27:
Iemand enig idee wanneer de prijzen op de transfermarkt gaan zakken? Vind de prijzen die er nu voor betaald worden gigantisch hoog. :/ voor een briljante speler betaal je al 2 miljoen.
Week 8 normaal gesproken zo'n beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153006

De prijzen mogen nog even hoog blijven, deze trainee gaat eindelijk de deur uit:
Brian Breteler (131875874)
24 years and 73 days, solid form, healthy
A popular guy who is temperamental and upright.
Has poor experience and passable leadership abilities.

Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 33 210
Wage: 4 570 €/week

Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: passable
Winger: outstanding Defending: magnificent
Scoring: weak Set Pieces: inadequate

3 miljoen plus moet te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Hoe gaan we de nieuwe jeugdcompo regelen? Ik zit in Engeland (op vakantie) en ben slechts af en toe achter een pc. Iemand die de uitnodigingen kan regelen, of moet ik het zelf doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Deze trainingsweek was een gunstige voor mij. Mijn 17jarige knaapje is binnen 8 weken van redelijk naar uitstekend positiespel gegaan, terwijl de rest van zijn knakkers nog hangen op redelijk en een 3tal op goed :) Ik heb der ook 7 vormstijgingen bij en 0 dalingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Wie heeft de eindstand van GoT II-1 opgeslagen? Ik weet nu niet precies wie ik voor de ere moet uitnodigen omdat er al een team uitgestapt is.
Ik ga er maar vanuit dat het deze teams zijn.

1. Bestlevel jeugd
2 Kauwgouballenbende B
3 FC Junior Jacks
4 SC Destiny Juniors
5 sv Wintergarten
7 Romar MFC

[ Voor 38% gewijzigd door Quintus op 08-08-2008 12:58 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Pewwy schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 11:39:
Hoe gaan we de nieuwe jeugdcompo regelen? Ik zit in Engeland (op vakantie) en ben slechts af en toe achter een pc. Iemand die de uitnodigingen kan regelen, of moet ik het zelf doen :?
Het gemakkelijkst is het als de huidige beheerders aanblijven, dan hoeven we iig geen zorgen te maken om de 6 die niet promoveren/degraderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Pewwy schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 11:39:
Dat zul je zelf moeten doen als beheerder. Je kunt de volgende dergradanten uit de Ere uitnodigen voor GoT II-1:

A2 United beloften (17839)
Youth Stars (7871)
Pukkies (334305)
sharks juniors (5462)
Padora Giuventu (84402)
Grinta United (30110)

Drop je de promovendi naar de ere (zie lijstje eerdere post) dan ook even uit GoT II-1? Dan kan ik die uitnodigen voor de Ere. Die teams kunnen er zelf ook uitstappen en mij even htmailen dan stuur ik de uitnodiging. Zolang de teams nog in II-1 zitten kan ik ze niet uitnodigen.
Joss schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 12:56:
[...]

Het gemakkelijkst is het als de huidige beheerders aanblijven, dan hoeven we iig geen zorgen te maken om de 6 4 die niet promoveren/degraderen.
4 want er stoppen er twee.

[ Voor 35% gewijzigd door Quintus op 08-08-2008 16:53 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 15:01

nXXt

Carpe omnia

Ik sta niet op de lijst voor een eventuele positie in een GoT-compo... Ik moet alleen nog drie wedstrijden spelen, dus ik heb geen idee of ik kan accepteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan pas uitgedaagd worden op het moment dat je niet meer in een competitie zit. Dus je zal eerst die drie wedstrijden nog moeten spelen, daarna die competitie verlaten en dan wachten op de uitnodiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Joss schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 12:56:
[...]

Het gemakkelijkst is het als de huidige beheerders aanblijven, dan hoeven we iig geen zorgen te maken om de 6 die niet promoveren/degraderen.
Ik wil best aanblijven en de uitnodigingen regelen, maar heb dus nogal een slechte controle door het weinig op internet zitten. Mijn schoonpaps vindt het niet zo gaaf dat er iemand in huis ronloopt die nog verslaafder aan pc's en internet is dan hijzelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Pewwy schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 17:39:
[...]

Ik wil best aanblijven en de uitnodigingen regelen, maar heb dus nogal een slechte controle door het weinig op internet zitten. Mijn schoonpaps vindt het niet zo gaaf dat er iemand in huis ronloopt die nog verslaafder aan pc's en internet is dan hijzelf ;)
Ik zit zelf in een verhuizing wat ook niet echt ideaal is voor regelwerk her, maar goed. Als jij de promovendi uit GoT II-1 kicked dan kan ik ze uitnodigen voor de Ere.

SC destiny juniors is op eigen gelegenheid al uit II-1 gestapt en heeft een uitnodiging voor de ere in zijn postbus liggen.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik heb nog een plek extra over, hadden we nog animo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Hey ik ben ook begonnen met hattrick en snap er nog weinig van maar kan ik bij een tweakers poule ofzo? Ik ben nu gewoon in 1 of andere competitie geplaatst en ik kan eigenlijk ook niet vinden waar ik me opstelling enzo in kan stellen

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Daywalk3r schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 12:07:
Hey ik ben ook begonnen met hattrick en snap er nog weinig van maar kan ik bij een tweakers poule ofzo? Ik ben nu gewoon in 1 of andere competitie geplaatst en ik kan eigenlijk ook niet vinden waar ik me opstelling enzo in kan stellen
We willen je hier allemaal helpen, maar als dat al niet lukt moet je toch even wat beter lezen. Begin anders eens met de openingspost van dit topic. Daar staat heel veel informatie en ook heel veel links naar nog meer informatie over hattrick.

Overigens kun je je opstelling maken bij 'wedstrijden', dan zie je je speelschema. Achter de komende wedstrijden zie je icoontjes staan. 1 van die icoontjes kun je je opstelling mee maken.

/edit

Iemand nog een oefenwedstrijd komende woensdag? Eerste GoT uitnodigine accepteer ik :)

[ Voor 18% gewijzigd door Sandyman538 op 09-08-2008 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Laatst online: 16-02 10:05
Net terug van vakantie, neem je de laptop mee in de hoop een netwerkje op te pikken, blijkt er niks in de buurt te zijn... :-(
Sorry Pewwy voor het niet spelen van de GoT Cup, ik had wel trek in een 3e stunt... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Daywalk3r schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 12:07:
bij het eerste begin is het zeer belangrijk dat je de tijd neemt om te ontdekken hoe het spel werkt .... meestal duurt dat el een tijdje en betekent dat je wat beginners-tutroials moet doornemen.

Sowieso zal je eerst je 'diploma' moeten doorlopen, een aantal opgaves en handelingen gerelateerd aan de gameplay die je moet uitvoeren waarbij steeds wat meer functionaliteit 'geopend' wordt (in het begin kun je je dus nog niet vrij je tactiek bepalen, maa 'moet' je 4-4-2 opstelling spelen totdat je een bepaalde diploma-opgave succesvol hebt uitgevoerd)

misschien een beetje 'betuttelend' (zeker voor mensen die het spel al langer kenden en tijdelijk gestopt waren is dat een verschrikking).. maar voor een beginneling zeer leerzaam.

Ik las overigens gister nog op de HT-forum een thread van een gast die het spel al 2 jaar speelde en nu toch eens vroeg 'hoe anderen dat deden' wat hij was in 2 jaar het nog niet gelukt uit de divisie X te promoveren ... die persoon deed werkelijk _alles_ flink fout (onzinnig hoge uitgaves aan de verkeerde dingen en bgeen enkele trainingsfilosifie en naar ik meen stelde hij ook gewoon 'de spelers op 'die de beste vorm hadden')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

1. Bestlevel jeugd
2 Kauwgomballenbende B
3 FC Junior Jacks
5 sv Wintergarten
7 Romar MFC

Deze jeugdteams hebben de uitnodiging voor de Ere staan en hebben deze momenteel nog niet aangenomen.

Zondag check ik de voortgang

Edit zondag: Nog 2 teams moeten de uitnodiging accepteren.

[ Voor 14% gewijzigd door Quintus op 11-08-2008 00:35 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Is er eigenlijk al iets bekend over de nieuwe stadium verdeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
CoRrRan schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 16:22:
Is er eigenlijk al iets bekend over de nieuwe stadium verdeling?
Hoe bedoel je? Komt dat er dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Laatst online: 16-02 10:05
Is er nog een plekje vrij in de jeugdcompetitie? Heb net de knoop doorgehakt om met het nieuwe systeem door te gaan.. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
d3lph schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 17:02:
Is er nog een plekje vrij in de jeugdcompetitie? Heb net de knoop doorgehakt om met het nieuwe systeem door te gaan.. :-)
Volgensmij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
d3lph schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 12:29:
Net terug van vakantie, neem je de laptop mee in de hoop een netwerkje op te pikken, blijkt er niks in de buurt te zijn... :-(
Sorry Pewwy voor het niet spelen van de GoT Cup, ik had wel trek in een 3e stunt... ;-)
Kostte me bijna een paar trainingsplekken, aangezien ik niet meer zo makkelijk kon uitdagen tijdens mijn vakantie ;) Anyway, het is je vergeven ;)

Heb nog 1 plekje vrij volgens mij in de 2-1, maar weet niet of die al vergeven was, daar zit ik op te wachten, anders is iedereen welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Damien2004 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 16:57:
[...]

Hoe bedoel je? Komt dat er dan?
Nee, ik was op zoek naar zoiets als dit:
http://brun.dk/hattrick/i...p?content=15&lang=english

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Er zijn geen ideale percentages meer omdat het erg afhangt van het weer en de mood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Het hoeft ook niet ideaal te zijn, als het maar enigszins in de buurt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 18:10
Wat is op dit moment de status van Got II.1?

Er zijn vier teams "over" vergeleken met vorig seizoen:

The Squires (6116)
FEDI met zijwieltjes (42922)
Tolhek Termites (50979)
The potentials (182393)

Er komen er zes uit de Ere:

Youth Stars (7871)
Pukkies (334305)
sharks juniors (5462)
Padora Giuventu (84402)
Grinta United (30110)

2 vacatures:

nxxt (team onbekend, id onbekend) wil wel meedoen maar zijn huidige jeugdcomp loopt nog 3 weken.
d3lph (Mini Jokers; 985497) wil ook wel meedoen, zijn jeugd compo loopt nog 5 weken.

Nxxt wil je even je (jeugd!)teamnaam en id posten voor de volledigheid

[ Voor 6% gewijzigd door Ronald Koeman op 10-08-2008 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
D3lph is van Jolly Jokers (Mini Jokers; 985497), maar dat wordt ook niks want die zit in een jeugdcompetitie met nog 5 weken te spelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Joss op 10-08-2008 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Joss schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 12:47:
D3lph is van Jolly Jokers (Mini Jokers; 985497), maar dat wordt ook niks want die zit in een jeugdcompetitie met nog 5 weken te spelen.
Bedankt. Ik ben het met je eens dat het wenselijk is om zo snel mogelijk de competitie weer op te starten. Andere jeugdteams die sneller kunnen starten zijn dus welkom, meld je aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ronald Koeman schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 12:38:
Wat is op dit moment de status van Got II.1?

Er zijn vier teams "over" vergeleken met vorig seizoen:

The Squires (6116)
FEDI met zijwieltjes (42922)
Tolhek Termites (50979)
The potentials (182393)

Er komen er zes uit de Ere:

Youth Stars (7871)
Pukkies (334305)
sharks juniors (5462)
Padora Giuventu (84402)
Grinta United (30110)

2 vacatures:

nxxt (team onbekend, id onbekend) wil wel meedoen maar zijn huidige jeugdcomp loopt nog 3 weken.
d3lph (Mini Jokers; 985497) wil ook wel meedoen, zijn jeugd compo loopt nog 5 weken.

Nxxt wil je even je (jeugd!)teamnaam en id posten voor de volledigheid
Er is nog geen uitnodiging aangenomen, dus we zitten met 4 teams op het moment. En ik wil geen 3 weken wachten met het starten omdat mensen in een andere competitie zitten.

Heb dus inderdaad 2 plaatsen over, iedereen die direct mee kan doen is meer dan welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Pewwy schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 17:02:
[...]

Er is nog geen uitnodiging aangenomen, dus we zitten met 4 teams op het moment. En ik wil geen 3 weken wachten met het starten omdat mensen in een andere competitie zitten.

Heb dus inderdaad 2 plaatsen over, iedereen die direct mee kan doen is meer dan welkom.
Heb onderstaand bericht geplaats op HT onder ads:
code:
1
2
3
4
5
Gezocht: jeugdteam by Ronald_Koeman 10-08-2008 17:18

We zoeken nog 2 jeugdteams die zsm kunnen beginnen voor GoT II-I.
Stuur even een persoonlijk berichtje dan wordt 't geregeld.

Ik zal alle aanmeldingen doorsturen naar Pewwy, mits geschikt (niet lang actief in een lopende competitie)
Pewwy waar wil je ze hebben HT mail, gewone mail, hier op het forum?

[ Voor 3% gewijzigd door Ronald Koeman op 10-08-2008 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Doe maar HT Mail, ben nog steeds op vakantie en check mijn mail niet. Alleen HT en GoT zijn toegestaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Pewwy schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 20:40:
[...]

Kostte me bijna een paar trainingsplekken, aangezien ik niet meer zo makkelijk kon uitdagen tijdens mijn vakantie ;) Anyway, het is je vergeven ;)

Heb nog 1 plekje vrij volgens mij in de 2-1, maar weet niet of die al vergeven was, daar zit ik op te wachten, anders is iedereen welkom.
Er zijn er 2 gestopt in GoT II-1. Namelijk Swanfield en Mullie.

In de ere zijn er nog 3 2 teams die de uitnodiging nog moeten aannemen.

[ Voor 7% gewijzigd door Quintus op 11-08-2008 00:34 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 17:40

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

pompompom en op naar de volgende winst.... nu 3 botjes in de compo sinds woensdag ofzow... wordt wel saai hoor en dat in een VII....

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Geef mij alvast maar de award voor grootste pechvogel van de afgelopen 3 seizoenen...

Wat een drama zeg! Sta je eindelijk (na 10 wedstrijden) voor, verlies je nog in de laatste minuten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153006

CoRrRan schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 21:01:
Het hoeft ook niet ideaal te zijn, als het maar enigszins in de buurt komt.
Ik kijk gewoon een beetje naar mijn stadioncijfers. Gisteren bewolkt, overdekt is uitverkocht, maar 21000/28000 onoverdekt verkocht. Dit zou betekenen dat ik nog een paar honderd plaatsen overdekt bij zou kunnen plaatsen.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.