Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 63 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 39.973 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Brainpower schreef op maandag 28 juli 2008 @ 17:50:
[...]

Er staat nu:
"Toen Robbert-Jan Coelingh voor de ogen van de grensrechter zomaar een tegenstander onderuit schoffelde, deelde de scheids zonder aarzelen een rode kaart uit aan deze Thiela-speler."

Misschien een foutje...
Misschien had Salv een paar biertjes op voor de verkoeling ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-06 19:12

nXXt

Carpe omnia

Damien2004 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 17:33:
[...]

In principe open voor iedereen :)

Maar wel zo dat mocht je te veel WO's veroorzaken dat dit snel veranderd uiteraard :)
Ok, dan weet ik dat voor de volgende cup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-06 09:40
Marzman schreef op maandag 28 juli 2008 @ 17:56:
[...]

Misschien had Salv een paar biertjes op voor de verkoeling ;)
Haha nee ik was toch echt vrij nuchter, want het was wel een belangrijke wedstrijd :P Ik zie nu ook dat het toch aangepast is, lijkt me ook wel een logischer.

Nu de competitie bijna veilig is kan ik eens kijken of ik me basis voor de GoT Cup kan laten spelen :)

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
net toch afgehaakt in een bidwar, het werd me te gortig. Zijn deze prijzen nu normaal voor trainees?

Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

17 jaar en 11 dagen
Verdedigen: redelijk
Passen: goed
Conditie: zwak

verder alles onder matig, geen specialty. vanaf 4 ton in een bidwar met 1 iemand, ik bood als laatst 899999, werd weer overboden en daarvoor is hij ook weg gegaan, 918 000 that is.

Vergeleken met andere te koop staande nu wel een hoog salaris, maar om daar nu een miljoen voor neer te leggen... Betaal normaal zo'n 400-500 k voor trainees. 17, redelijk def, goed passen.

[ Voor 7% gewijzigd door sarinsarin op 29-07-2008 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Beetje duur he. Niet eens koppen erbij ofzo.

Goedkoper en beter:
Joost Grave (211160269)

[ Voor 35% gewijzigd door Swanfield op 29-07-2008 12:47 ]

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
ha, lolbroek. nee moet goed passen hebben.

was nu bezig met deze:

17 jaar en 37 dagen
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Verdedigen: redelijk Passen: uitstekend conditie: matig
verder alles onder matig, geen specialty, huidig bod ligt op 1 530 000 .
houd toch op zeg, ok uitstekend passen, maar dan nog.
edit: verkocht voor 1 561 000

[ Voor 3% gewijzigd door sarinsarin op 29-07-2008 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Damien, hoe doe je dit?

27-07-2008 Afkomstig uit de jeugdopleiding van Swanfield United.
28-07-2008 Promoveerde uit Swanfield United's jeugdopleiding op de leeftijd van 17 jaar

2 verschillende spelers (duh), je hebt gewoon beide jeugdmogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

00:01 op zondag pul je de eerste. Je zit op dat moment nog voor de update. Vervolgens pul je maandag de tweede en je hebt twee nieuwe spelers in twee dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:48

Meneer iCy

swarma

Dat is nog mogelijk tot ??

Weet de datum niet zo

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tot 31 augustus mits ze het niet weer uitstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
sarinsarin schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:51:
ha, lolbroek. nee moet goed passen hebben.

was nu bezig met deze:

17 jaar en 37 dagen
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Verdedigen: redelijk Passen: uitstekend conditie: matig
verder alles onder matig, geen specialty, huidig bod ligt op 1 530 000 .
houd toch op zeg, ok uitstekend passen, maar dan nog.
edit: verkocht voor 1 561 000
Goed passen verdien je vrijwel niet terug op een def, matig/redelijk zijn een stuk minder duur en geven genoeg countervaardigheid imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nou een leuk speller van 17 jaar gezien alleen heb ik er geen geld voor om hem te kopen en heb nog wel 5.4M op mijn bankrekening staan. :P

IJsbrand Remmers (211048299)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-06 16:16
Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:14:
Ik heb nou een leuk speller van 17 jaar gezien alleen heb ik er geen geld voor om hem te kopen en heb nog wel 5.4M op mijn bankrekening staan. :P

IJsbrand Remmers (211048299)
Ik kan 'm wel voor je kopen? 6 771 056 € :P
Zelfde soort speler ging er volgens de transfervergelijking uit voor 3.6M, in mei. Die was toen ongeveer 17j20dagen. Deze is dus wel erg over de top :P

[ Voor 18% gewijzigd door Joss op 29-07-2008 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee heb er op moment geen plaats voor en volgens mij heb ik van het weekend eentje gescout van 15 die het helemaal gaat worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Quintus schreef op maandag 28 juli 2008 @ 10:54:

------------GOT Jeugdcompetities ------------------------------------

Zoals elke competitie een begin heeft, komt er ook een eind. Seizoen 3 van de jeugdcompetitie loopt op zijn eind.

In de twee divisies die we als federatie rijk zijn wordt er nog volop gestreden om de titel en om een felbegeerde promotie naar de Eredivisie.

Om een vloeiende overgang te creëren tussen seizoen 3 en 4 is jullie medewerking nodig.
Laat zsm weer weten of je doorgaat met de jeugd in het nieuwe seizoen via dit forum of via HT mail naar SC Amsreiw (210893) Je kunt je ook aanmelden voor de reservelijst.

Het is vakantietijd dus daarom zou het des te mooier zijn wanneer de overgang zo soepeltjes verloopt dat niemand training mist.

Volg onderstaande link voor een overzicht van welke teams wel of niet doorgaan.

Programma:

Donderdag 31 juli Speelronde 21
Donderdag 07 aug Speelronde 22

Donderdag 14 aug Speelronde 1 seizoen 4?????

Jeugdteamoverzicht
Ik ga ook door :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ohja, dat wilde ik nog ff zeggen... Er staat dat de nummer 6 t/m 12 degraderen, maar dat lijkt me geen goed plan, dat zijn er namelijk 7. :P (Of denk ik dit nou alleen maar omdat ik 6e sta? :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Pewwy schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:08:
Goed passen verdien je vrijwel niet terug op een def, matig/redelijk zijn een stuk minder duur en geven genoeg countervaardigheid imho.
Ben ik niet met je eens, ik train 1x per seizoen passen (tussenseizoen, voor defs en middenveld, openingen maken heet dat geloof ik) dus probeer alles 1x te laten poppen en op uitstekend er uit.

Maar ook al blijven ze goed passen, op 21-23 jarige leeftijd als ze de deur uitgaan, levert goed passen ook nog wel meer op dan matig, of redelijk passen heb ik het idee.
Plus met goed passen dus de hogere countervaardigheid wat jezelf al zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-06 23:45

Quintus

Eg wel! Dus....

Joss schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:26:
[...]

Ohja, dat wilde ik nog ff zeggen... Er staat dat de nummer 6 t/m 12 degraderen, maar dat lijkt me geen goed plan, dat zijn er namelijk 7. :P (Of denk ik dit nou alleen maar omdat ik 6e sta? :P )
Hmmz dat is een foutje die nu gefixt is :D Nrs 7-12 degraderen uit de Ere.

Inmiddels hebben 14/24 teams gereageerd.
12 hebben toegezegd door te gaan en
2 willen stoppen (Mullie en Swanfields Yout Team)
Omdat Mullie in de top 6 van GoT II.1 kan eindigen maar stopt met de jeugd, promoveert de nummer 7 als Mullie in de top 6 eindigd.

Dit betekent dat er nu 2 vacante plaatsen zijn. Wil je dus meedoen meld je aan!

Jeugdteamoverzicht

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Wanneer begint de nieuwe GoT-jeugdcompo? Ik zit er nu in eentje waar ik geen specifieke binding mee heb; dus ik wil wel overstappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is nog 2 weken tot het einde en daarna gaan we zo snel mogelijk weer door neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:16

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

[b]Laat zsm weer weten of je doorgaat met de jeugd in het nieuwe seizoen via dit forum of via HT mail naar SC Amsreiw (210893)
Mijn jeugdteam; Sv. Wintergarten (136258) in de GoT II-I gaat zeker door

Wat betreft mn hoofdteam, van het weekend de eerste teleurstelling gehad dit seizoen...
ondanks dat ik veel sterker was,zeker een véél sterkere aanval vs verdediging had (verloor wel het middenveld maar speel nu eenmaal op counter en dat hoort erbij, had ook slechts een man op mn middenveld lopen en nog altijd 43% balbezit) ...

maar de 5 kansen die ik kreeg (3 counters, een SE, en een vrije trap) werden allemaal gemist, terwijl hij van 4 kansen er twee inlegde ... tja, dat is een risico dat bij het counterspel behoort...

wel jammer dat mn tegenstander bij verlies vrijwel afgevallen was voor de titelrace en die nog tussen twee gegaan was, waarbij ik dan een voorsprong had, nu sta ik nog wel eerste, maar op doelsaldo ....
Ik verwacht wel nog steeds redelijk eenvoudig kampioen te gaan worden, maar had liever gehad met ietwat meer overwicht

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 20:41:
Het is nog 2 weken tot het einde en daarna gaan we zo snel mogelijk weer door neem ik aan.
Meh, heb nog vier wedstrijden in de huidige compo; of kun je voortijdig vertrekken?

EDIT: En twee weken gaat sowieso niet lukken ivm vakantie =/ of ik moet iemand even vragen om voor me te accepten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

nXXt schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 23:05:
[...]

Meh, heb nog vier wedstrijden in de huidige compo; of kun je voortijdig vertrekken?

EDIT: En twee weken gaat sowieso niet lukken ivm vakantie =/ of ik moet iemand even vragen om voor me te accepten...
Ik wil je wel op de lijst zetten. Je krijgt dan tzt wel een uitnodiging, als je niet op dat moment in een andere jeugdcompo zit tenminste. Wanneer dat zal zijn is lastig te zeggen op zijn vroegst met twee weken, maar dat zou kunnen uitlopen vanwege de vakantie. Hoe je de uitdaging dan wilt aannemen moet je dan zelf maar zien. Je krijgt wel een HTmail als het zover is.

Geef nog wel even de naam van je jeugdteam door.

[ Voor 8% gewijzigd door Quintus op 29-07-2008 23:12 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Quintus schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 23:10:
[...]

Ik wil je wel op de lijst zetten. Je krijgt dan tzt wel een uitnodiging, als je niet op dat moment in een andere jeugdcompo zit tenminste. Wanneer dat zal zijn is lastig te zeggen op zijn vroegst met twee weken, maar dat zou kunnen uitlopen vanwege de vakantie. Hoe je de uitdaging dan wilt aannemen moet je dan zelf maar zien. Je krijgt wel een HTmail als het zover is.

Geef nog wel even de naam van je jeugdteam door.
De naam van m'n jeudteam is AC Quattro Ragazzi, ID 849474. En alvast bedankt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iedereen klaar voor de tweede ronde van de beker der bekers vanavond? Zelf heb ik een overwinning nodig om een goede uitgangspositie te creëren voor het behalen van de volgende ronde. Dus hoop dat ik niet weer zo'n rampzalige start heb als afgelopen week, want ik zie mijzelf niet nog een keer terug komen van een grote achterstand.

Iedereen dus succes in de GoTcup en natuurlijk ook iedereen die in die andere beker spelen succes. Sommige zullen het hard nodig hebben met twee wedstrijden tegen eredivisie teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joss schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:17:
[...]

Ik kan 'm wel voor je kopen? 6 771 056 € :P
Zelfde soort speler ging er volgens de transfervergelijking uit voor 3.6M, in mei. Die was toen ongeveer 17j20dagen. Deze is dus wel erg over de top :P
jij kan hem inmiddels ook al niet meer kopen ;) Huidige bod staat op 7.5M voor een 17 jarige speler. Die mensen moeten werkelijk geld te veel hebben ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Tis niet alsof je er ooit nog geld aan kan verdienen, dus erg raar wat mij betreft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Anoniem: 26445 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 10:34:
Iedereen klaar voor de tweede ronde van de beker der bekers vanavond? Zelf heb ik een overwinning nodig om een goede uitgangspositie te creëren voor het behalen van de volgende ronde. Dus hoop dat ik niet weer zo'n rampzalige start heb als afgelopen week, want ik zie mijzelf niet nog een keer terug komen van een grote achterstand.

Iedereen dus succes in de GoTcup en natuurlijk ook iedereen die in die andere beker spelen succes. Sommige zullen het hard nodig hebben met twee wedstrijden tegen eredivisie teams.
Ja ik ben er klaar voor en hopelijk lukt het me vanavond weer om zo goed te spelen tegen een team die hoger staat dan mij net zoals tegen jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ik mag ook aantreden tegen een team dat 2 divisie's hoger speelt. Hoop dat ik er gewoon een leuke wedstrijd van kan maken en zien wel wat de uitslag word :P Ik verwacht niks aangezien ik ook met me wissels moet spelen, dus elk puntje is er 1 ;):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 10:51

CoRrRan

Don't Panic!!!

IJsbrand Remmers [playerid=211048299]
17 years and 7 days, passable form, healthy
A sympathetic guy who is calm and dishonest.
Has disastrous experience and poor leadership abilities.

Speciality: Unpredictable

Next birthday: 12-11-2008
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 4 360
Wage: 803 €/week

Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: excellent Passing: solid
Winger: weak Defending: solid
Scoring: weak Set Pieces: passable

Gaat weg voor maar liefst 12M.

Iemand heeft ietwat veel geld... wel een mooie pull zeg. Uit het oude systeem zelfs... :X

[ Voor 3% gewijzigd door CoRrRan op 30-07-2008 13:13 ]

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is dezelfde speler als waar ik het over had in mijn laatste post. Alleen stond hij toen pas op 7.5M dus dat is best snel omhoog gevlogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Anoniem: 26445 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 13:21:
Dat is dezelfde speler als waar ik het over had in mijn laatste post. Alleen stond hij toen pas op 7.5M dus dat is best snel omhoog gevlogen.
Dat klopt, ik was hem even in de gaten gaan houden en was ontzettend verbaasd over die prijs...

En dan zo'n speler uit het 'oude systeem' trekken, wat een geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
sarinsarin schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:57:
Damien, hoe doe je dit?

27-07-2008 Afkomstig uit de jeugdopleiding van Swanfield United.
28-07-2008 Promoveerde uit Swanfield United's jeugdopleiding op de leeftijd van 17 jaar

2 verschillende spelers (duh), je hebt gewoon beide jeugdmogelijkheden?
Nog wel ja. Dadelijk gewoon standaard.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CoRrRan schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 13:23:
[...]
Dat klopt, ik was hem even in de gaten gaan houden en was ontzettend verbaasd over die prijs...

En dan zo'n speler uit het 'oude systeem' trekken, wat een geluk.
Als ik naar de spelers kijk die hij nog meer heeft gekocht lijkt hij net van training te wisselen. Hij heeft 6 17jarige spelers gekocht in de laatste twee weken. Naar TSI kijkend 3 goede spelers waarvan 2 met U20 potentie als ik het moet schatten. Die andere heeft hij al 6M voor neergeteld. Voor de 6 spelers in totaal ongeveer 25M. Dus die gozer had gewoon geld te veel.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 30-07-2008 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Opvallend: die IJsbrand is niet aangemeld bij dutchstats.org volgens mij. Zouden de scouts op de hoogte zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CoRrRan schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 13:57:
Opvallend: die IJsbrand is niet aangemeld bij dutchstats.org volgens mij. Zouden de scouts op de hoogte zijn?
Reken maar van yes dat scouts op de hoogte zijn. Dit soort spelers komen de federatie Het Oranje Gevoel meestal binnen een dag op het forum. Daarna duurt het niet zo lang meer voordat de scouts op de hoogte zijn. Er zijn in ieder geval genoeg mensen die blij zijn dat hij gekocht is door een team met een uitstekend coach zodat hij tot het uiterste getraind kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06 01:37

chario2

Chario2 (818126)

iemand wel eens een u20 speler gehad?

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet dat HVP ooit een speler in de U20 heeft gehad, maar Caspar van de Riet is inmiddels al weer 28. Volgens mij loopt er Boer Harmsen zelfs een ex-speler van het Nationale Team rond met de naam Kobus Waardenburg. Dus er zijn wel top spelers geweest binnen onze fed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89863

Grinta United gaat het komend jaar een divisie lager proberen... (maar gaat wel door dus!).

Zoals elke competitie een begin heeft, komt er ook een eind. Seizoen 3 van de jeugdcompetitie loopt op zijn eind.

In de twee divisies die we als federatie rijk zijn wordt er nog volop gestreden om de titel en om een felbegeerde promotie naar de Eredivisie.

blablabla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Anoniem: 26445 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 15:33:
Ik weet dat HVP ooit een speler in de U20 heeft gehad, maar Caspar van de Riet is inmiddels al weer 28. Volgens mij loopt er Boer Harmsen zelfs een ex-speler van het Nationale Team rond met de naam Kobus Waardenburg. Dus er zijn wel top spelers geweest binnen onze fed.
Tis alleen jammer dat Boer Harmsen niet meer actief HT doet, en deze week de fed verlaten heeft. Kobus speelt nog wel steeds bij Boer Harmsen.

@Grinta

Verwerkt

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tweede wedstrijd in de GoTcup in ieder geval beter begonnen dan de eerste. Mede dankzij het briljante spelhervatten van mijn trainer uit een penalty en vrije trap sta ik bij rust met 3-1 voor. Ga nu richting huis fietsen en kijk vanavond of de heikneuters van mij de voorsprong hebben vast gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-06 13:58
Ik hoop het niet (want ik sta dus 3-1 achter tegen je) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Gaat niet zo denderend meer in de beker. Van 4-1 achter teruggekomen naar 4-3 en nu is het 5-3. Helaas dat wordt geen 8e ronde.

Edit: Nog 6-4 geworden.

[ Voor 9% gewijzigd door Quintus op 30-07-2008 19:02 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Mag ik de got cup rechten weer terug om de uitslagen in te vullen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Damien2004 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 18:58:
Van mij krijg je ze niet ;)

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:23
Quintus schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 18:28:
Gaat niet zo denderend meer in de beker. Van 4-1 achter teruggekomen naar 4-3 en nu is het 5-3. Helaas dat wordt geen 8e ronde.

Edit: Nog 6-4 geworden.
Ik ben gelukkig nog een ronde door, wat meteen m'n laatste ook zal zijn... Maar zo te zien zijn er relatief veel gesneuveld deze ronde, zonde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

4-0 verloren maar geen wonder, moest tegen iemand die 4 competities hoger dan mij zit :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ik heb de GoT Cup wedstrijd ook verloren zoals ik al dacht. Mijn wissels waren geen partij deze wedstrijd. Maargoed voor een het eerste seizoen in Hattrick heb ik ook niet te klagen het is allemaal leuk en aardig, en hebben plezier in het spelletje eh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Imperial_Master schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 17:57:
Ik hoop het niet (want ik sta dus 3-1 achter tegen je) ;)
Sorry hoor van die 2 extra doelpunten. Had ze echt vertelt dat ze het op 3-1 moesten houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-06 16:11

hilgo

Clear your mind of can't.

Na het ingeschatte verlies tegen pewwy (gefelciteerd, verrasende opstelling) gaan mijn GoT cup aspiraties de koelkast weer in. Volgende keer beter :)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
Anoniem: 26445 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 20:42:
[...]

Sorry hoor van die 2 extra doelpunten. Had ze echt vertelt dat ze het op 3-1 moesten houden ;)
*OUCH*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 18:58:
Die ben je nooit kwijtgeraakt hoor. Op http://www.gottrick.nl.nu ben je gewoon cupadmin. Misschien even opnieuw inloggen en zorgen dat je cookies goed staan?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bekernieuws Ronde 7 Nabeschouwing

Zowel SandstorM als Ripzeboys zagen hun bekerrun deze ronde stoppen tegen een eredivisie team. Ze zagen hun tegenstander zonder al te veel moeite weglopen. Ook Santo Boma was kansloos tegen zijn tegenstander uit divisie II. Daarmee zijn in 1 klap alle teams uit divisie VI uitgeschakeld voor dit seizoen in de beker. SC Amsreiw zag zijn poging op de volgende ronde ook mislukken. Ondanks dat hij vlak na rust nog terug kwam in de wedstrijd had hij uiteindelijk met 6-4 het nakijken. Fiets em d'r in wist in de tweede helft een 2-0 achterstand recht te breien, maar kon de hernieuwde voorsprong van zijn tegenstander in de verlenging niet meer goed maken. 12_kuub kwam in zijn wedstrijd al snel op voorsprong maar kon de uitschakeling met 1-5 niet voorkomen. Bij de Fresh Kickers was het in de slotfase nog even billenknijpen toen ze de 3-0 voorsprong terug gebracht werd naar 3-2 met nog maar 9 minuten te spelen. Echter de spelers hielden stand en Fresh Kickers voegen zich samen met HVP de enige die ook volgende week nog in de Nederlandse beker spelen. Onze enige Belgische team FCThe_Blade plakt er nog een ronde achteraan.

Uiteindelijk zagen maar 3 teams hun poging op de volgende ronde slagen.

Bekeroverzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Na een lange tijd afwezig te zijn geweest van hattrick, en mijn team VVV de Geblesseerde kwijt ben...heb ik besloten om toch maar eens Hattrick te gaan spelen. Ik heb gisteren een team aangevraagd en vandaag al een team toegewezen gekregen, genaamd Vincitore Kickers (362001).

Zelf sta ik op een 7e plek met nog maar 4 wedstrijden te gaan. Zondag meteen al een belangrijke wedstrijd om niet te degraderen :P. Heb geprobeerd om een zo goed mogelijke opstelling te maken, en nu maar zien wat ze er van bakken dit seizoen :).

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welkom terug dan maar en hopelijk kan je handhaven om volgend seizoen gewoon mee te doen om de prijzen. Je hebt ten slotte genoeg ervaring om de gemiddelde beginnende manager te kunnen verslaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Dank u wel! Ja ik zie wel wat me spelers dit seizoen presteren :) En dan volgend seizoen mooi opnieuw beginnen en meedingen naar de prijzen inderdaad!

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
hilgo schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 21:07:
Na het ingeschatte verlies tegen pewwy (gefelciteerd, verrasende opstelling) gaan mijn GoT cup aspiraties de koelkast weer in. Volgende keer beter :)
Tsja, mijn verdedigers zijn op, en je hebt er nog een schepje bovenop gedaan door er nog 1 neer te maaien ;) Ben al blij als ik er genoeg heb voor zondag. Anyways, volgende ronde moet niet te moeilijk mogelijk zijn, kijken wat ik volgende week kan neerzetten aan team. Competitie heeft even prio, want ik wil minstens P5 halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-06 16:11

hilgo

Clear your mind of can't.

Pewwy schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:58:
[...]

Tsja, mijn verdedigers zijn op, en je hebt er nog een schepje bovenop gedaan door er nog 1 neer te maaien ;) Ben al blij als ik er genoeg heb voor zondag. Anyways, volgende ronde moet niet te moeilijk mogelijk zijn, kijken wat ik volgende week kan neerzetten aan team. Competitie heeft even prio, want ik wil minstens P5 halen.
Tsja, die jongens waren gewoon wat gefrustreerd door de tegenstander. En dan krijg je dit :P

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:24

Shabbaman

Got love?

Ik kreeg gisteren de vijfde 4+ blessure dit seizoen. Het zit me wel tegen :/

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Anoniem: 26445 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 15:33:
leuk om te weten. heb net een mail gehad van de scout van u20 dat mijn 17 jarige spits, al 3 weken formidabel en moet nog 18 worden, een kandidaat kan zijn.
laten we het hopen :9

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Jeej, ik blijf in de eredivisie van de GoTjeugd :P 3 punten voor op de nummer 7 en een veel beter doelsaldo (+14 voor mij, -2 voor de #7). :) Moet trouwens een rechtstreeks duel tegen hem (A2United) spelen :P

[ Voor 19% gewijzigd door Joss op 31-07-2008 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Mmm, ik ga morgen op vakantie, en volgens mij moet ik de uitnodigingen voor de II versturen? Anyway, ik heb daar internet, maar geen uren per dag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
ZO! Lekkere update!

+5 passen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joss schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 22:52:
Jeej, ik blijf in de eredivisie van de GoTjeugd :P 3 punten voor op de nummer 7 en een veel beter doelsaldo (+14 voor mij, -2 voor de #7). :) Moet trouwens een rechtstreeks duel tegen hem (A2United) spelen :P
Dus je hoeft alleen maar te voorkomen dat je met meer 9 doelpunten verschil verliest. :P Door een overwinning heb ik gisteren de koppositie weer overgenomen. Door het verrassende gelijkspel van SCA Koters was mijn overwinning genoeg om 2 punten afstand te nemen. Moet wel volgende week winnen, want mijn doelgemiddelde is slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:24

Shabbaman

Got love?

Een van mijn 4+ geblesseerde spelers is gepopt 8)7

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Shabbaman schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 09:51:
Een van mijn 4+ geblesseerde spelers is gepopt 8)7
dat is toch goed mogelijk, beide hebben ook nog deze week gespeeld:
Kars Haringa 77 minuten en Joppe Coenegracht 37 minuten...
de eerste krijgt dus 77/90 van de training en de ander 37/90 als ze op een trainingspositie speelden.

Het is al een tijdje terug veranderd dat niet meer spelers enkel training krijgen als ze hooguit een +1 blessure hebben opgelopen en dan altijd een 'volle' trainingsbeurt, sinds de training gebaseerd is op speelminuten krijgen ook langer geblesseerden wel de training _als_ ze gespeeld hebben in die week, voor de tijd dat ze op het veld stonden.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Anoniem: 26445 schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 09:32:
[...]

Dus je hoeft alleen maar te voorkomen dat je met meer 9 doelpunten verschil verliest. :P Door een overwinning heb ik gisteren de koppositie weer overgenomen. Door het verrassende gelijkspel van SCA Koters was mijn overwinning genoeg om 2 punten afstand te nemen. Moet wel volgende week winnen, want mijn doelgemiddelde is slechter.
Volgende week draaien we het om toch? Speel jij gelijk en win ik :D.
Gefeliciteerd met de uitslag van gisteren, om een of andere reden had mijn team wat pech gisteravond. Je hebt het nu weer in eigen hand. Nu nog afmaken. Dan zal ik me tevreden stellen met voor het 2e seizoen op rij een 2e plek.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Zo zo Pewwy paniek aankopen?

Grootste uitgevers nederland
Wekelijkse transfers

Soort statistieken:
Land:
Laatste update: 29-07-2008

Koper Aantal aankopen Totale som
Taaipoppies 11 34 239 000 €
l Numero Uno l 1 29 070 000 €
F.C. Eorlingas 8 23 490 000 €
Galacios 7 20 355 000 €
Tholen MM 10 18 016 000 €
diMMie en Co. 7 16 376 000 €
FC MHDTOVLB 4 15 749 000 €
Pewwy United 4 15 523 000 €
FC Doemaarwat! 15 14 294 000 €
mavio 4 14 052 000 €
PB06 6 13 504 000 €
Sporting Assen 18 13 180 861 €
timtims 6 12 542 000 €
Rapid Stoelgang 9 12 307 000 €
Moeka84 Winner Combination 5 11 711 000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Nou ik mag tevree zijn met 1 popper en geen dalingen voor deze week, zo komen mijn trainee's langzaam naar goed positiespel. Nu kunnen we extra afstand nemen en met een zekerheid promoveren, heb als ik straks win weinig meer te vrezen van mijn tegenstanders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 12:32:
Zo zo Pewwy paniek aankopen?

Grootste uitgevers nederland

[...]
Nope, mijn hele team laten verouderen en vernieuwd, paniek is er niet bij ;) Overigens heb ik 30.000.000 uitgegeven over de maand. Team is wel zo goed als compleet, en ik kan weer terug naar mijn countertactiek :)

[ Voor 11% gewijzigd door Pewwy op 01-08-2008 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:50
@Damien, zou je even opnieuw willen solliciteren voor 'cupgeit'? Ik was namelijk even alle banen aan het nalopen, met aantal mensen die dat konden zijn en welke rechten etc. etc. Zag er allemaal nog puik uit, alleen klikte ik toen achter 'cupgeit' op 'verwijderen' terwijl ik persoonlijk meer mikte op het knopje 'wijzigen' zodat ik de rechten zou kunnen bekijken :X

/edit

Ah, nu snap ik het. Volgens mij wilde jij de term cupgeit liever niet voeren en is dat de reden dat ik de baan kon verwijderen (omdat niemand eze baan op dit moment heeft) |:(

[ Voor 20% gewijzigd door Sandyman538 op 01-08-2008 16:35 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sandyman538 schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 16:34:
@Damien, zou je even opnieuw willen solliciteren voor 'cupgeit'? Ik was namelijk even alle banen aan het nalopen, met aantal mensen die dat konden zijn en welke rechten etc. etc. Zag er allemaal nog puik uit, alleen klikte ik toen achter 'cupgeit' op 'verwijderen' terwijl ik persoonlijk meer mikte op het knopje 'wijzigen' zodat ik de rechten zou kunnen bekijken :X

/edit

Ah, nu snap ik het. Volgens mij wilde jij de term cupgeit liever niet voeren en is dat de reden dat ik de baan kon verwijderen (omdat niemand eze baan op dit moment heeft) |:(
Klopt :Y ben nu V.I.P. *O* vind ik d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Iedereen weer veel succes vanavond! Het wordt mijn eerste wedstrijd weer, dus maar eens zien mijn mannen ervan bakken! :P

/edit: Nog steeds 0-0, maar me beste speler is alweer geblesseerd van het veld gestrompeld.. :( Een niet al te best begin dus voor mijn frisse spelers :P

/edit2: Weer een geblesseerde speler en een 2-2 met nog maar 2 minuten te gaan. Ik dacht op mijn eerste winst af te stevenen maar nee hoor :( Ze maakte de laatste 9 minuten nog even gelijk :(
Alleen een wonder kan me nu nog redden om te winnen....

[ Voor 69% gewijzigd door Vincitore op 03-08-2008 21:58 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Hier is het 1-1 met iets meer balbezit.

Edit: Toch maar mooi met 2-3 gewonnen met PIC. Heerlijk. Volgende week thuis nog maar een keer. 8)

Teamgeest: Iets met Paradijs of zo ;)

[ Voor 68% gewijzigd door Quintus op 03-08-2008 22:11 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Hier 6-0 met PIC gewonnen. Doelsaldo 32-8, gaat goed dus. Op de helft van de competitie sta ik eindelijk alleen bovenaan, aangezien de nummer 2 heeft verloren. 18 punten in totaal, weer op richting de V. :)

Teamgeest: PoE O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Sandyman538 op 03-08-2008 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Infinitytron schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 19:30:
Iedereen weer veel succes vanavond! Het wordt mijn eerste wedstrijd weer, dus maar eens zien mijn mannen ervan bakken! :P

/edit: Nog steeds 0-0, maar me beste speler is alweer geblesseerd van het veld gestrompeld.. :( Een niet al te best begin dus voor mijn frisse spelers :P

/edit2: Weer een geblesseerde speler en een 2-2 met nog maar 2 minuten te gaan. Ik dacht op mijn eerste winst af te stevenen maar nee hoor :( Ze maakte de laatste 9 minuten nog even gelijk :(
Alleen een wonder kan me nu nog redden om te winnen....
leuk dat je weer terug bent. even gekeken maar wat ga je eigenlijk trainen?

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ja, ik vond het wel weer eens even leuk om te gaan doen en nu maar hopen dat ik beetje snel stijg en mazzel heb met de competities :P

Ja, daar ben ik nog niet helemaal overuit.... Ik ga me als eerste maar eens wat richting op de conditie of vorm voor het volgende seizoen, om dan te gaan knallen!

Daarnaast wil ik weer 3-5-2 gaan spelen met me team, maar ik moet nog wat opdrachten afronden voor het 'diploma'. Daarvoor moet ik me team nog wel ff wat tweaken met betere/jongere spelers. En dan ga ik denk ik richten op verdedigen of positiespel, maar dat weet ik nog niet zeker:)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Het is zonde om een half seizoen weg te gooien zonder training! Daar moet je echt meteen mee beginnen. Verzin wat je wilt gaan trainen, koop jonge spelers op die positie's en gaan. Om je team eerst 10 weken te laten sudderen is echt zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Inderdaad. Dit is het moment om ervaring op te doen met 3-5-2 en trainees te zoeken dan zijn die volgend seizoen al vast een niveautje (of meer) hoger.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Nee ik was wel van plan om iets te gaan doen hoor! :) Alleen ik ben er nog niet helemaal uit over wat ik nu precies ga trainen.. dat is het hem meer. Met mijn vorige team trainde ik positiespel en dat is me wel goed bevallen... ik denk dat ik nu ook maar weer pos. spel ga trainen i.c.m. 3-5-2. Ik zal komende dagen eens speuren naar jonge middenvelders (18 jaar met redelijk pos.spel, of duurt dat te lang voordat ze echt goed zijn om goed te verkopen?)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Nee ik heb ze zelf ook zo gekocht 1 week voordat de competitie begon. Bij mij zijn nu al 4 van de 9 spelers gepopt naar goed :)

Ik had vandaag de nummer 3 op bezoek, als ik bij zijn team keek kon ik al niet meer zien wanneer hij voor het laatst had ingelogd. Dit zou dus kunnen betekenen dat hij niet meer kan inloggen en dat het een bot team gaat worden?

Echter nam deze wedstrijd wel een hele spannende wending. Hij nam binnen 20 minuten de leiding en had ik al een gele kaart op zak. Ik maak dan de 1-2 en hij scoort kort daarna de 1-3, ik maak daarop na 1 minuut alweer de 2-3. Net voor rust weet ik ook de 3-3 te scoren en gaan we met gelijken stand de rust in waarin 59% bal bezit heb.

In de tweede helft maakt hij de 2-4 en ik daarop volgende de 3-4 en ook de 4-4, en ik kan hierna de wedstrijd beslissen door er uit eindelijk toch 6-4 te maken en de leider en ongeslagen boven aan te staan in de competitie :)

Ik hoop dat ik het volgende week wat makkelijker tegen dit half bot team krijg.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Quintus schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 21:16:

Teamgeest: Iets met Paradijs of zo ;)
Hoe zit het eigenlijk precies met het verval van leiderschap bij je coach en de invloed op teamgeest ...?

ik heb nu al langer dan een geheel jaar (+365 dagen, bijna 4 hattrick seizoenen) een coach met redelijk leiderschap ....
echter, als ik 'Paradijs op Aarde' haal in de wedstrijd lukt dat me niet om het vast te houden, en zelfs uit de wolken donderen ze al na enkele updates, waarna ik mn match speel met 'dolgelukkig'....

zelfs als ik alle wedstrijden PIC speel zoals dit seizoen, blijft dit zo....

kan het zijn dat de Leiderschap van mn Coach in een te laag subniveau zit (kent dat 'subniveau's'?) ...
Dat mn coach binnenkort dropped in LS ... of is het mogelijk dat de drop al eerder heeft plaatsgevonden maar niet getoond wordt (ik vermoedde hem nl. al véél eerder, verder staat mn coach nl. al erg laag, heeft 0 TSI en vrijwel alle skills niet-bestaand sinds bijna twee seizoenen, alhoewel hij schijbaar soms klaverjastraining opppikt en opeens popped naar waardeloos in verdedigen en dan direkt weer terugvalt) ....

Sowieso overweeg ik wel een nieuwe coach aan te schaffen, de huidige is slechts 'redelijk' en een 'goede' zou mn trainingssnelheid hopelijk wat opvoeren....
Enkel voelt het wat vreemd een coach met redelijk leiderschap zomaar 'weg' te gooien, juist omdat een hogere leiderschap wel wat waarde zou moeten hebben voor je teamgeest.

Over mn wedstrijd deze week... simpele winst, al vermoed ik wonderbaarlijk genoeg dat de degradatiekandidaat waartegen ik moest spelen en die vele malen zwakker is, MOTS gespeeld heeft (zn middenveld was dubbel zo sterk opeens) en hij heeft me wat blaterige Berichtjes gestuurd dat hij 'bijna wel gewonnen had', en wat neerbuigende opmerking over mn nederlander-zijn (mn taal staat opp nederlands in het spel) ....
ik heb hem simpel geantwoord dat hij het heel netjes gedaan heeft maar dat ik hoop dat hij niet zoveel krachten verspeeld heeft dat hij volgende week het heel hard op zn dak gaat krijgen (wanneer ik weer thuis tegen hem moet).... waarbij ik overweeg wel een keertje voor de grap 'normaal' ipv PIC te spelen en met drie man op mn middenveld en een trainingsplek op te geven....dat zou hem volgens mij een verlies van tussen de 6-0 en 8-0 kunnen gaan kosten en het voor hem heel lastig maken zich te handhaven ;)

[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 04-08-2008 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Zo, van gedoodverfde favoriet inmiddels afgezakt naar plaats 4. Wederom een belachelijke wedstrijd verloren (de derde op rij). De eerste wedstrijd had ik een lager middenveld, maar waren mijn aanval en verdediging een stuk beter (plus de tegenstander speelde counter), verlies ik met 3-0 (203 hatstats voor hem 254 voor mij).

De volgende wedstrijd een (verwachtte) counter tegen, dus mijn middenveld iets geminimaliseerd maar een sterke verdediging en aanval op touw gezet. Gevolg: een beter middenveld en een sterkere aanval, wel een iets mindere verdediging. Uitslag; 0-2 verloren met 258 hatstats voor mij en 202 voor hem.

Gisteren tegen de nummer 6, zou wederom een "makkie" moeten worden. Moest wel mijn beste middenvelder missen en de vorm van de derde man was niet top. Middenveld ging ik dus verliezen (best dik), maar daar tegenover staat dan altijd een VEEL betere aanval en VEEL betere verdediging. Wat gebeurd er? Ik verlies met 3-1. Hoe zat het met de stats? 184 voor hem, 243 hatstats voor mij.

Niets lijkt meer te werken. Ik had een 18-0 doelsaldo uit 4 wedstrijden, nu 19-8 en een vierde plaats. Qua hatstats heb ik nota bene het op 1 na beste team in de VI van de GoTers, dat moet toch ook iets zeggen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Iemand zin in een friendly? Mijn cuptegenstander heeft niet meer ingelogd de laatste week, dus ik heb nog geen wedstrijd kunnen regelen.

Gisteren overigens weer gewonnen, directe degradatie moet nu goed te ontlopen zijn. Nu nog kijken of de 4e plek haalbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het word nog knokken de tweede seizoenshelft. Na de 1-0 nederlaag gisteren sta ik wonder boven wonder nog steeds 3e, maar het verschil met de nummer 8 is maar 2 punten. De teams op plaatsen 3 tot 5 hebben 9 punten, gevolgd door een team met 8 punten en de laatste twee hebben er 7. Een voordeel is wel dat ik op het moment nog het beste doelgemiddelde van de 6 teams heb. Maar goed daar kan 1 nederlaag ook zo weer verandering in brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
@Joss, dit herken ik heel erg van een paar seizoenen geleden in de V. Ik was vaak sterker in de verdediging, veel sterker in de aanval en een iets minder middenveld (3-4-3). Daar verloor ik ook zo vaak mee. Dan had ik net als jij nu, 30/40/50 meer hatstats, maar dan toch verliezen. Ik stond toen bij altid ook dat seizoen 8x (geloof ik) genoemd bij verrassende overwinning (en dan was mijn team zeg maar niet de verrassing ;) ). In mijn ogen heb je dan ook een beter team, maar in de ogen van de matchengine waarschijnlijk niet ;( Ik heb het roer nu weer helemaal omgegooid en ben weer 3-5-2 gaan spelen met 1 vleugel TM. En nu win ik alles weer op mijn sloffen. Ik vond het toen ook heel erg frustrerend, maar gelukkig heb ik op deze manier weer het licht gezien. Middenveld is nog steeds heel erg belangrijk binnen hattrick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Net eens even op zoek gegaan naar wat jonge spelers en er was nog wel wat leuks te vinden. 17 jaar en redelijk positiespel met zwak passen voor maar 6000 euro, valt best mee toch? En nog de prijsklapper: 18 jaar, redelijk positiespel en goed spelhervatten (leuk voor de friendly) voor het symbolische bedrag van 1000 euro...Nu lekker trainen en maar eens zien wat ze gaan doen!

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Heren,

Ik was benieuwd of met de nieuwe firefox versie 3.0 of men nog een aantal tools gebruikt om te kijken naar je stats en eventuele pops te voorspellen. Ik kwam zo wel een aantal tegen maar ik vroeg me af welke jullie in gebruik hadden en welke nog wel eens geupdate worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gebruik eigenlijk alleen foxtrick en zie regelmatig een update verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

foxtrick wordt volgens mij nog wel regelmatig geupdate en is FF3 compatible...

bij PsicoTSI was dr wel een probleem qua FF3-compatibiliteit en een update die de hele tijd fouten gaf, maar die werd eerst opgelost doordat iemand anders een alternatieve port maakte en later doordat ook de originele maker alsnog met een update kwam (enkel wordt psicoTSI verder niet erg actief geupdate volgens mij)

[ Voor 8% gewijzigd door RM-rf op 04-08-2008 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

RM-rf schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 09:02:
[...]

Hoe zit het eigenlijk precies met het verval van leiderschap bij je coach en de invloed op teamgeest ...?

ik heb nu al langer dan een geheel jaar (+365 dagen, bijna 4 hattrick seizoenen) een coach met redelijk leiderschap ....
Heb je hem zeker op redelijk aangesteld. Omdat een coach normaliter in het 2e seizoen na aanstelling een level gaat dalen en dan elk seizoen daarna weer.
echter, als ik 'Paradijs op Aarde' haal in de wedstrijd lukt dat me niet om het vast te houden, en zelfs uit de wolken donderen ze al na enkele updates, waarna ik mn match speel met 'dolgelukkig'....

zelfs als ik alle wedstrijden PIC speel zoals dit seizoen, blijft dit zo....

kan het zijn dat de Leiderschap van mn Coach in een te laag subniveau zit (kent dat 'subniveau's'?)
Het is normaal dat de TS gaat zakken. Mijn goed coach met nu redelijk leiderschap houdt de TS ook niet op PoE. Vandaag is de TS alweer gezakt naar in de wolken. Tegen komende zondag zal deze inderdaad nog een leveltje zakken. Doordat ik tot vorige week beker speelde kon ik met een redelijk ls coach de TS wel op in de wolken houden omdat je dan woensdags alweer kunt piccen en daardoor de TS in de week kunt opkrikken.

De leiderschap vaardigheid loopt sowieso gestaag terug gedurende het seizoen, maar zakt nooit in het eerste seizoen na aanstelling.
...
Dat mn coach binnenkort dropped in LS ... of is het mogelijk dat de drop al eerder heeft plaatsgevonden maar niet getoond wordt (ik vermoedde hem nl. al véél eerder, verder staat mn coach nl. al erg laag, heeft 0 TSI en vrijwel alle skills niet-bestaand sinds bijna twee seizoenen, alhoewel hij schijbaar soms klaverjastraining opppikt en opeens popped naar waardeloos in verdedigen en dan direkt weer terugvalt) ....

Sowieso overweeg ik wel een nieuwe coach aan te schaffen, de huidige is slechts 'redelijk' en een 'goede' zou mn trainingssnelheid hopelijk wat opvoeren....
Enkel voelt het wat vreemd een coach met redelijk leiderschap zomaar 'weg' te gooien, juist omdat een hogere leiderschap wel wat waarde zou moeten hebben voor je teamgeest.
Je huidige coach slechts redelijk? Foei. >:) Ga eens een goed coach aanschaffen.
Over mn wedstrijd deze week... simpele winst, al vermoed ik wonderbaarlijk genoeg dat de degradatiekandidaat waartegen ik moest spelen en die vele malen zwakker is, MOTS gespeeld heeft (zn middenveld was dubbel zo sterk opeens) en hij heeft me wat blaterige Berichtjes gestuurd dat hij 'bijna wel gewonnen had', en wat neerbuigende opmerking over mn nederlander-zijn (mn taal staat opp nederlands in het spel) ....
ik heb hem simpel geantwoord dat hij het heel netjes gedaan heeft maar dat ik hoop dat hij niet zoveel krachten verspeeld heeft dat hij volgende week het heel hard op zn dak gaat krijgen (wanneer ik weer thuis tegen hem moet).... waarbij ik overweeg wel een keertje voor de grap 'normaal' ipv PIC te spelen en met drie man op mn middenveld en een trainingsplek op te geven....dat zou hem volgens mij een verlies van tussen de 6-0 en 8-0 kunnen gaan kosten en het voor hem heel lastig maken zich te handhaven ;)
Evil >:)
Salv schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:17:
Heren,

Ik was benieuwd of met de nieuwe firefox versie 3.0 of men nog een aantal tools gebruikt om te kijken naar je stats en eventuele pops te voorspellen. Ik kwam zo wel een aantal tegen maar ik vroeg me af welke jullie in gebruik hadden en welke nog wel eens geupdate worden?
Daar ben ik ook benieuw daar omdat Pscico niet wil updaten in FF3.0. of werkt daar die eerder beschreven truck voor? Edit: Ja

Naast PsicoTSI gebruik ik ook soms Skillraisetool en veel meer Foxtrick.
Salv schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:17:
Heren,

Als je het nog niet weet en nog niet teveel wilt investeren kun je ook, zoals een kennis van mij deed, 17 jarige hoog matig pm'ers met matig passen kopen die in notime op redelijk zitten. (Gebruik psicotsi) Die kostten hem toen 1k per stuk en bij verkoop op uitstekend/formidabel levert dat door de kleine investering veel geld op. (Trainen tot uitstekend/formidabel pos met goed/uitstekend passen)

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Als ik vanavond thuis ben zal ik eens kijken naar die tools en zal ik ze in gebruik nemen. Maar hoe kun je met deze tools zien dat ze tegen een pop aanzitten of heel dichtbij? Zijn dat de getallen die achter de mainskill staan zoals 6.xx ?

Ik neem dus aan wanneer er 6.10 staat dat deze tot de 6.9 ofso duikt en daarna hij dicht tegen een pop aan zit?

Ik heb zelf al wel mijn trainee's met allemaal redelijk positiespel van 17 en 18 jaar dat zit wel in orde. 3 van de 9 zijn ookal wel gepopt naar goed positiespel binnen 5 a 6 weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Sandyman538 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:20:
@Joss, dit herken ik heel erg van een paar seizoenen geleden in de V. Ik was vaak sterker in de verdediging, veel sterker in de aanval en een iets minder middenveld (3-4-3). Daar verloor ik ook zo vaak mee. Dan had ik net als jij nu, 30/40/50 meer hatstats, maar dan toch verliezen. Ik stond toen bij altid ook dat seizoen 8x (geloof ik) genoemd bij verrassende overwinning (en dan was mijn team zeg maar niet de verrassing ;) ). In mijn ogen heb je dan ook een beter team, maar in de ogen van de matchengine waarschijnlijk niet ;( Ik heb het roer nu weer helemaal omgegooid en ben weer 3-5-2 gaan spelen met 1 vleugel TM. En nu win ik alles weer op mijn sloffen. Ik vond het toen ook heel erg frustrerend, maar gelukkig heb ik op deze manier weer het licht gezien. Middenveld is nog steeds heel erg belangrijk binnen hattrick.
Klopt helemaal en heb ook 1 seizoen 3-5-2 gespeeld wat meteen mijn beste seizoen was. Ik vind echter de training nog steeds belangrijker en zijnde een verdedigingstrainer is dit dan de tussenweg tussen veel training (maar counteren) en weinig training (maar betere resultaten). 4-4-2 speel ik dus. Ik probeer echter zo vaak mogelijk 4-4-2 met 1 vleugelspeler te spelen en soms zelfs een aanvallende verdediger. Wat dat betreft zou mijn middenveld dan redelijk op niveau moeten zijn, maar met vorm/blessures/schorsingen nog niet veel geluk gehad op die posities dit seizoen. Dit seizoen beschouw ik maar weer als "gedaan" (nog lang te gaan en kampioen worden kan nog wel...). Ga geen versterkingen aankopen, dat doe ik dan wel voor volgend seizoen (keeper/aanvaller/middenvelder) en dan gaan we er maar eens vol voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Nadat ik mij op de Spaanse FF pluginsite door een Spaans aanmeldingsformulier heb geworsteld heb ik de laatste versie van PsicoTSI kunnen downloaden. Om één of andere reden lukt me dat nooit met FF zelf (opslaan op schijf) maar wel met IE. Dat is dan ook de enige functie waarvoor ik IE gebruik.

Laatste versie PsicoTSI 1.0.12 Op de site van PsicoTSI staat alleen de 1.0.06 versie

Deze is compatible met FF3

[ Voor 24% gewijzigd door Quintus op 04-08-2008 12:49 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Uhh joss: aankopen moet je aan het eind van dit seizoen doen, nooit aan het begin van het seizoen want hoe gek ook de prijzen zijn in het begin van het seizoen altijd aan de hoge kant en aan het eind van het seizoen aan de lage kant. zomaar een tip

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
uhmm.. niet helemaal goed gegaan met de uitnodiging die ik nub.nl heb gestuurd voor de cup woensdag.. we spelen hem nu bij mij thuis ipv bij hem :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lijkt mij niet zo'n probleem. Damien moet alleen even opletten bij het invoeren van de stand. De wedstrijd word in ieder geval gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Imperial_Master schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 14:45:
uhmm.. niet helemaal goed gegaan met de uitnodiging die ik nub.nl heb gestuurd voor de cup woensdag.. we spelen hem nu bij mij thuis ipv bij hem :$
Tja als je team ook nub heet kan het niet anders dan mis gaan he :D

Maar geen enkel probleem zal extra alert zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bekernieuws Ronde 8 Voorbeschouwing

FCThe_Blade - -FC Spooky-
De tegenstander van FCThe_Blade speelt net als hij in IV van Belgie. Naar de ranglijst kijkend zou FCThe_Blade favoriete zijn voor deze wedstrijd. Echter in de beker kan het alle kanten op gaan. Hopelijk gaat het niet te veel spoken in Het Constant aan de stock stadion.

Suden Uni - HVP
Het verbaasd me dat HVP deze ronde uit speelt indien zijn tegenstander een divisie hoger speelt. Daarbij komt nog eens dat zijn tegenstander bezig is aan een sterke reeks van 18 wedstrijden ongeslagen waar van de laatste 12 gewonnen. Qua reeks doet HVP niet veel voor hem onder, met 13 ongeslagen en 13 overwinningen voor dit weekend. Echter ik verwacht dat het een zware opgave gaat worden voor HVP om er nog een ronde achter te plakken.

FC REGENTES - Fresh Kickers
De derde en laatste deelnemer in de beker is Fresh Kickers. Ondanks zijn tegenstander een divisie lager speelt zal het toch een hele kluif worden om de volgende ronde te gaan halen. Om de stats de bereiken die zijn tegenstander haalde in de vorige ronde moet Fresh Kickers een betere wedstrijd spelen dan hij in ronde 7 heeft gedaan. Hopelijk kunnen zijn spelers boven zichzelf uitstijgen en zich plaatsen voor de volgende ronde.

Dus het gaan geen makkelijker wedstrijden voor onze drie deelnemers, maar dat mogen we ook niet meer verwachten in deze ronde. Laten we hopen dat er minimaal eentje er nog een ronde aanvast kan plakken.

Bekeroverzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:23
Streep mij maar iig weg voor nog een ronde beker. Gezien het feit dat mijn beste middenvelder sinds ronde 7 een aantal weken de wedstrijden vanaf de zijlijn mag bekijken, heb ik bar weinig hoop op een extra ronde. Ik zal de overige deelnemers dus volledig supporteren.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.