Lief Dagboek,
Maandagavond laat was ik 70 geworden met mijn warrior.
Dinsdag heb ik weinig gedaan, behalve achter de mage van een vriend aan gehobbeld, voor de quests op Quel'Danas Isle. Hij wil dat ik Exalted word, omdat ik dan de Haste gems kan cutten voor 'm

ik vind het best, ik waggel er wel achteraan!
Gisteren ging hij echter raiden, en ik had gesigned voor een verse Kara. Ik had tijdens het levelen wel wat gear verzameld om te tanken, maar zo'n raid is altijd wel een full clear, wat dus ook de zwaardere bosses betekend. Maar een Fury warrior die ook had gesigned, wilde wel respeccen naar Prot aangezien hij daarvoor ook goede gear had (Kara+). Nog een andere warrior (we waren dus met z'n 3-en) is sinds een tijdje ook Prot, en wilde gear gaan verzamelen. Een kleine domper, omdat ik natuurlijk hoopte op alle tank-drops! Hij whisperde me vooraf: "Sorry, maar ik ga needen op alle tank gear, dus succes". Als het geen bekende van me was, heb hem 2x ontmoet, was ik hier wel tegenin gegaan dat we het even netjes moesten gaan verdelen. Maar tegelijkertijd had ik zoiets van: "Ik krijg badges, rep, en gear is extra luxe".
Nu dropte er in totaal 1 tankitem, de defense cloak van Illhoof. Die andere tank-wannabe (ik wil niet mee als hij tankt, niets slecht tegen hem als persoon, maar wel als speler, snapt gewoon niet wat ie moet doen) had een cloak met Block Value en dacht dat die beter was. Ik vond het best en kreeg deze Cloak dus.
Bij Curator viel het Token voor me, en rolde 79 als eerste. Iedereen rolde minder, totdat een andere vriend (relaxte peer, ken hem al 10 jaar irl) als priest ook rolde, en hij had 98! Nu is hij shadowpriest, en ik weet van mijn eigen priest dat die T4 Gloves gewoon niet goed zijn voor een spriest, in vergelijking met degene van Attunemen of KT in MGT. Na de raid whisperde hij me: "ze zijn eigenlijk crap voor me hè". Mja, had dat eerder gedacht

Anyway, ik was gewoon blij voor hem en met mijn badges en rep.
Bij Prince (1 wipe, slechte infernals) ging ik 1x dood omdat het mijn eerste keer als melee zijnde was, en ik dacht dat ik met Enfeeble wel genoeg uit range stond voor zijn Shadow Nova. Niet dus. Ik dood, maar 1x is genoeg. De andere warrior (waarvan ik zei die het niet echt snapte) ging ook dood, kreeg Combat Ress omdat hij meer dmg doet dan ik als Fury. Volgende Shadow Nova was ie weer dood lol.
Tweede poging lag hij weer bij de 2e Shadow Nova, maar ik ging door met mijn enorme DPS! Deze keer lag Prince wel neer, en dropte hij het Warrior token! Drie mensen rolde, en ik had het hoogste!! Dus ik heb een prachtige T4 helm als flinke upgrade, de Tank Cloak net nadat ik mijn vorige Cloak enchant had met 12defense (slik), 18 badges en de Rare rep ring van The Violet Eye.
Een aardige run van 3uur, zonder Nightbane en Netherspite. Het waren vooral alts en non-raiders die mee waren, dus niet slecht.
Nu hoop ik op meer upgrades voor m'n tank, want ik voel me toch nog aardig squishy als je constant 3k hits krijgt. Crushings heb ik niet gezien op 1 na, dus ik moet vooral meer hp krijgen en meer avoidance+armor.
De geldmeter staat op 3,4k. Dus nog iets minder dan 2k voor de epic vlieger, met nog voor zo'n 400g op de AH qua gems.