Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 162 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste
Acties:
  • 55.491 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:16
Ik had vroeger een addon die de vendor price van bepaalde items liet zijn, weet iemand of deze addon nog bestaat? :)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 18:33:
Snif, ik heb geen 100.000 gold meer. Heb net voor 20k de tyreal pet gekocht : P
Ik heb nu een beetje met Auctioneer lopen prutsen maar ik zou graag nog wat tips willen.Zou jij me verder kunnen helpen, je kan het in ieder geval wel aan je gold pool te zien. ;)

Het Pm'en ging mij de vorige keer niet helemaal goed af hier op GoT, wou niet meewerken, dus ik zet hier mijn MSN even neer want ik neem aan dat dat niet abused word op dit forum. AKooi22[at]gmail[dot]com is 'm.

Ik zie wel of je me add en wilt helpen, of misschien kun je dat hier even vermelden. Thanks in advance iig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 16:32

-ko-

Leidend Voorwerp

-ko- schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 04:51:
Gisteren voor het eerst met mijn level 35 rogueje gaan pvp'en in Warsong met mijn combat build. :+

Viel even tegen zeg. Ik was de enige rogue die aan aliance side zat en die van de horde leken veel sneller, veel meer damage te doen. Nu ben ik 35 en hullie 38/39, maar dan nog..

Is dit gear, skillz, build? Want ik vat em niet.

Heb wel Honor Points nu en 20 WG medals. :)
Iemand enig idee? Ben toch wel erg benieuwd.

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:44
Kan dat het kerels zijn die express op 39 ofzo blijven zitten, met helemaal gepimpte characters. Beste gear van AH gekocht, geboost voor questrewards indien toepasselijk, alles zwaar geenchant. Twinks worden die genoemd, zijn er wel wat die zich daarmee amuseren. Enkele levels maken anders ook wel wat uit voor je hp en stats enzo, skills al helemaal, pvp moet je toch even je grindpet afzetten en wat anders beginnen te spelen. :)

Random vraag trouwens: is er voor een troll shaman enige reden om voor specifiek één van de S2 wapens te gaan? (Axe Mace Fist)
Stats zien er op het eerste zicht identiek uit, en denk niet dat er een of ander ander voordeel is. Dus gewoon kiezen wat ik het mooiste vind? O-)

Verder vooral met mijn UI lopen aankloten, Xperl weggeknikkerd en vervangen door Pitbull (leuk dat je echt alles kan aanpassen, ook iets lichter) en Grid voor raidframes. Nu moet ik alles nog een keer mooier in mekaar tetrissen, is een beetje een zootje nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Baha schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 03:41:
Kan dat het kerels zijn die express op 39 ofzo blijven zitten, met helemaal gepimpte characters. Beste gear van AH gekocht, geboost voor questrewards indien toepasselijk, alles zwaar geenchant. Twinks worden die genoemd, zijn er wel wat die zich daarmee amuseren. Enkele levels maken anders ook wel wat uit voor je hp en stats enzo, skills al helemaal, pvp moet je toch even je grindpet afzetten en wat anders beginnen te spelen. :)

Random vraag trouwens: is er voor een troll shaman enige reden om voor specifiek één van de S2 wapens te gaan? (Axe Mace Fist)
Stats zien er op het eerste zicht identiek uit, en denk niet dat er een of ander ander voordeel is. Dus gewoon kiezen wat ik het mooiste vind? O-)

Verder vooral met mijn UI lopen aankloten, Xperl weggeknikkerd en vervangen door Pitbull (leuk dat je echt alles kan aanpassen, ook iets lichter) en Grid voor raidframes. Nu moet ik alles nog een keer mooier in mekaar tetrissen, is een beetje een zootje nu.
Nee, voor een Troll maakt het niet uit, voor een Orc is het verstandig om axes te nemen ivm racial.
Ik ga gewoon voor de looks als Tauren, als offhand nu die vanir's blade en mainhand ding van supremus waar ik er nog 1 van wil.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:30:
damn zeg, je gaat je echt af vragen of je niet wat mist op je eigen UI :

[afbeelding]

Tijdens raids etc komt er aan de rechterkant een klein overzicht bij, en vlak daarboven ora2 mt targets.
Castbar staat vlak boven mn spells en is qua lengte ongeveer net zo lang als 4-5 spellbuttons.
nice clean UI :)

maaruh, ga is ff snel in Flight form zeg, een gryphon als druid, dat kan niet :p

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
-ko- schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 02:45:
[...]

Iemand enig idee? Ben toch wel erg benieuwd.
Twinks

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Yippy beta key in mijn mailbox!!
Nu de client aan het downloaden en vanavond Northrend time. Als er nog meer GoT-ers een beta key hebben, ik zit op Coldarra PvE. Alliance, Naulion. Horde, Nighthoof

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 16:48
Crowmeister schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 07:41:
Nu de client aan het downloaden en vanavond Northrend time. Als er nog meer GoT-ers een beta key hebben, ik zit op Coldarra PvE. Alliance, Naulion. Horde, Nighthoof
Zojuist ook een key gehad...

US key, maar een EU account.. zucht :X

En nee, geen ebay, gewoon netjes op de Blizzcon geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Crowmeister schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 07:41:
Gratz met key :)
Vergeet niet regelmatig ook even screenies te posten he :P

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:44
Woohoo,

hier ook een key voor de beta. Gekregen op de WWI in parijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Laatst online: 07-05-2022
Naar aanleiding van de discussie gisteren over Grit en Clique heb ik beide gedownload.
I wilde het gebruiken op mijn healer, ter vervanging van healbot
Gisterenavond heb ik het getest.
Het lijkt op healingbot, maar geeft meer info, likt mij. Maar, ik ben er net mee begonnen, dus..
Ik heb aleen een vraagje aan de huidige gebruikers.
Als ik beide gebruik, zijn de normale standaard opties die je hebt bij de frames, uitgeschakeld.
Ik heb links mijn normale party/raid frames, rechts onder grit.
Maw, als ik op grit klik, krijg ik de bij behorende heal, die in onder die button heb gezet. Als ik op een normaal frame klik, krijg ik ook een heal. Ik kan dus geen rechter muis op een player frame doen en info.whisper, enz doen. Ook linker muis gaat niet, dus een target selecten gaat niet meer. (heb daar allemaal heals onder zitten, onder de muis/alt/contr)
Dit is erg lastig. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Ik hoop dat dit kan, want ik vind grit wel veel info geven/goede configuratie van grit
:D

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Ik hoop dat ik ook een beta key krijg. Dan ga ik gewoon relax daar wat mee spelen om als de final uitkomt vervolgens opnieuw te beginnen op een nieuwe server :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren niet gespeeld aangezien mijn PC weer terug was van reparatie en deze opnieuw geinstalleerd diende te worden. Patch van 1.1gb ging ook niet vlot... Dus vanavond nieuwe kansen, ik heb iig wel Reborn weer snel even erop gezet :) Mooiste is dat ik vanavond weer compleet vloeiend speel, afgelopen weken op de laptop ging het wel (60 fps gemiddeld) alleen in instances merkte ik veel hinder (bijna schokkend).

Nou ja vanavond wat extra rested exp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Rochette schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 08:22:
Naar aanleiding van de discussie gisteren over Grit en Clique heb ik beide gedownload.
I wilde het gebruiken op mijn healer, ter vervanging van healbot
Gisterenavond heb ik het getest.
Het lijkt op healingbot, maar geeft meer info, likt mij. Maar, ik ben er net mee begonnen, dus..
Ik heb aleen een vraagje aan de huidige gebruikers.
Als ik beide gebruik, zijn de normale standaard opties die je hebt bij de frames, uitgeschakeld.
Ik heb links mijn normale party/raid frames, rechts onder grit.
Maw, als ik op grit klik, krijg ik de bij behorende heal, die in onder die button heb gezet. Als ik op een normaal frame klik, krijg ik ook een heal. Ik kan dus geen rechter muis op een player frame doen en info.whisper, enz doen. Ook linker muis gaat niet, dus een target selecten gaat niet meer. (heb daar allemaal heals onder zitten, onder de muis/alt/contr)
Dit is erg lastig. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Ik hoop dat dit kan, want ik vind grit wel veel info geven/goede configuratie van grit
:D
Dat moet niet liggen aan griDmaar aan clique. Je kan in clique aangeven welke raidframes gebruikt kunnen werken. Standaard is dit alles.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Gister Al'ar down, yay! *O*

Daarna door naar Kael, vooral om het gevecht eens allemaal gedaan te hebben. Zijn uiteindelijk met een paar try's toch nog een heel eind bij Phase 3 in de buurt gekomen. Vond het een zeer gaaf gevecht, erg benieuwd hoe de rest van de Phases is. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
KillGhost schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 08:41:
[...]
Dat moet niet liggen aan griDmaar aan clique. Je kan in clique aangeven welke raidframes gebruikt kunnen werken. Standaard is dit alles.
Klopt, heb ik gezien.
Ik heb dat uitgezet (de party frames), maar dat betekende alleen dat ik de frames kan aanklikken zonder een heal te geven.
De normale opties had ik nog steeds niet terug :(
Ook geen target select
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baha schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 03:41:

Als je Pitbull installeert, moet je dan bij al je characters alles opnieuw instellen of is het meer "one size fits all", met wellicht een paar kleine tweaks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Dat token lijkt me wel handig. Ik ga me er zo eentje bestellen denk ik. Zou ik hetzelfde token voor 2 accounts kunnen gebruiken, want mijn vriendin speelt ook WoW en we hebben natuurlijk beide een account?

Nu is het voor mijn vriendin handiger dan ik, want ik ben opnieuw begonnen op een nieuwe server en heb het grootste deel van mijn gold weggegeven van mijn lvl 70 karakters op de andere server. Zij is aan het raiden en gold aan het farmen. Haar account is op dit ogenblik meer waard dan de mijne, hoewel ik al gemerkt heb dat hackers niet echt kijken welke account ze willen hacken; ze pakken alles dat ze kunnen krijgen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 17:39:
[...]

Welke addon is dat voor je spells? Wil het graag ook wat minder van de zijkanten hebben, zodat ik links en rechts chatscreens kan plaatsen. :)
Bongos2 gebruik ik momenteel. Werkt erg prettig vind ik zelf.
ye-roon schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 07:32:
[...]
nice clean UI :)

maaruh, ga is ff snel in Flight form zeg, een gryphon als druid, dat kan niet :p
Op het moment van dat screenshot (is al wat oud) had ik die nog net niet. Swift Flight Form heb ik nu wel :)
DarthDavy schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 09:38:
Dat token lijkt me wel handig. Ik ga me er zo eentje bestellen denk ik. Zou ik hetzelfde token voor 2 accounts kunnen gebruiken, want mijn vriendin speelt ook WoW en we hebben natuurlijk beide een account?

[...]
7. Can I apply my Blizzard Authenticator to more than one account?

Yes! You’re welcome to associate a single Blizzard Authenticator to as many accounts as you like. Please remember that you must have that Authenticator with you to login to any of these accounts afterwards.
:)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2008 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Mooi zo, thx.

Ik kan er nu niet voor kijken, omdat die sites geblokt worden. Gelukkig Tweakers niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Op dit moment ben ik aan het kijken voor een 24" TFT. Momenteel speel ik op een 17" op de hoogste settings met een resoltutie van 1280 x 1042. Dit draait over het algemeen vrij vloeiend op mijn systeem, 8600 GT 256MB, 2GB RAM en Core2duo E6550.

Nu vraag ik mij af in hoeverre deze configuratie voldoende is om optimaal gebruik te maken van mijn nieuwe widescreen TFT. Iemand die hiermee ervaringen heeft? Ik vrees namelijk dat mijn GPU de bottleneck gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goede morgen,

ding 70 ! op mn rogueje :D
nu maar flink pvpen voor gear..

nog geen beta key in mn box.. opt-in keys zijn toch nog niet uitgegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je zo'n beta key krijgt en je gaat spelen en dus levelen naar 80. Wat gebeurt er dan met je char die je als 70 naar de beta ging?

Ben je dan geforceerd helemaal opnieuw te beginnen, of kun je dan je char weer terug naar de "echte" realms transferren waar ie weer 70 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lollial
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-12-2024
OkkE schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 09:00:
Gister Al'ar down, yay! *O*

Daarna door naar Kael, vooral om het gevecht eens allemaal gedaan te hebben. Zijn uiteindelijk met een paar try's toch nog een heel eind bij Phase 3 in de buurt gekomen. Vond het een zeer gaaf gevecht, erg benieuwd hoe de rest van de Phases is. :)
Grats :)
Maar bij Kael begint het pas echt. Dat is na Vasjh (en toch ook Illidan) mijn favorite boss. Gelukkig had mijn guild hem al down voordat SSO erbij kwam want MgT geeft een gigantische spoiler qua de laatste phases.

StarCraft II: Serial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 09:58:
Als je zo'n beta key krijgt en je gaat spelen en dus levelen naar 80. Wat gebeurt er dan met je char die je als 70 naar de beta ging?

Ben je dan geforceerd helemaal opnieuw te beginnen, of kun je dan je char weer terug naar de "echte" realms transferren waar ie weer 70 is?
Op de test realm speel je met een kopie. Je character blijft gewoon bestaan op je normale realm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-08 16:31
Black-Hole schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 09:51:
Op dit moment ben ik aan het kijken voor een 24" TFT. Momenteel speel ik op een 17" op de hoogste settings met een resoltutie van 1280 x 1042. Dit draait over het algemeen vrij vloeiend op mijn systeem, 8600 GT 256MB, 2GB RAM en Core2duo E6550.

Nu vraag ik mij af in hoeverre deze configuratie voldoende is om optimaal gebruik te maken van mijn nieuwe widescreen TFT. Iemand die hiermee ervaringen heeft? Ik vrees namelijk dat mijn GPU de bottleneck gaat worden.
Ik heb zelf een AMD64 3500+ (dus geen dual core), 2GB, Vista en een ATI 1950Pro. Met een Dell 2407 kan ik alles op high zetten en 1920x1200 draaien. In KZ ging dit prima, 25 mans heb ik niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:51
Ongelooflijk, gaat het eindelijk goed op Teron Gorefiend, whipen we tweemaal achter elkaar op 1% :|

Niet te geloven hoe lang het wel niet duurt om hem van 1% ook daadwerkelijk neer te krijgen trouwens.... Staat hij op 1 % met nog een paar DPS'ers up, niet neer. Hij whiped er 4, de retri pala bubbled en blijft doormeppen, en zelfs DAN leeft hij nog en maakt de pala af na zijn bubble.... WTF?

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Morax schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 10:14:
Ongelooflijk, gaat het eindelijk goed op Teron Gorefiend, whipen we tweemaal achter elkaar op 1% :|

Niet te geloven hoe lang het wel niet duurt om hem van 1% ook daadwerkelijk neer te krijgen trouwens.... Staat hij op 1 % met nog een paar DPS'ers up, niet neer. Hij whiped er 4, de retri pala bubbled en blijft doormeppen, en zelfs DAN leeft hij nog en maakt de pala af na zijn bubble.... WTF?
1% <= 2%

dus 1.999999999999999% is al 1%

en 1% met een paar dps'ers up is natuurlijk nog steeds niet echt goed :P klinkt als falen op teron ghosts

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 09:58:

Als je de beta gaat spelen Kopieert blizz je char naar keuzen naar de Test Realm. Je origneele Char blijft dus gewoon bestaan op de server waar die hoort.

Edit Misschien wat vaker op F5 rammen zal wel helpen sorry voor de dubble info

[ Voor 6% gewijzigd door ErwienO op 23-07-2008 10:31 ]

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morax schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 10:14:

Weet je hoeveel HP 1% wel niet kan zijn? :D Stel op een boss met 14 miljoen hp, dan is 1% alsnog eeehm 140 000 HP. Dat sla je als een retri pala er niet zomaar af. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Rochette schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 09:20:
[...]

Klopt, heb ik gezien.
Ik heb dat uitgezet (de party frames), maar dat betekende alleen dat ik de frames kan aanklikken zonder een heal te geven.
De normale opties had ik nog steeds niet terug :(
Ook geen target select
:(
Mjah ik gebruikte Klik toen ik nog healer was maar het idee achter klik en clique is hetzelfde.
Als je aangeeft dat je onder je rechter muis knop (hierna te noemen RMK netzoals je ook eem LMK en een MMK heb) dan unbind je daarmee je optie om op een andere speler te klikken voor het bij behorende menu.
Wat je (of iig ik bij Klik) toen heb moeten doen is een modifier mee geven aan je RMK.
Ik heb een action aangemaakt waarin staat dat shift+rmk bij mij het menu opent waar ik idd weer gewoon mensen kan inspecten/invite/ignoren.

Zo kan je in Klik ook een modifier meegeven voor een heal.
gewoon RMK is chainheal r4, ctrl+rmk is max HW voor als ik grotere heals ergens nodig heb.

En ondanks dat ik clique nooit heb gebruikt weet ik dat het ongeveer het zelfde werkt.. en je LMK moet je nooit binden aan een heal, dan kan je nogal wat targeting probs krijgen :)

Hopenlijk krijg ik ook een beta key, ff lekker met de DK stoeien en de nieuwe shaman skills..

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
WTB beta key. :( En nog steeds info over de CE. :p

Gisteren even wat rekenwerk gedaan mbt healing in WotLK. Het is nog lastig te zeggen hoe alles precies gaat scalen met spellpower, alhoewel ik verwacht dat ze spellpower x waarde gaan doen om op de '+healing' uit te komen die gebruikt gaat worden. Verder zal alles wel hetzelfde blijven verwacht ik.

Anyway, het kwam erop neer dat FoL het meest generft gaat worden, dat pala's en shamans serieuze mana issues krijgen en dat zonder +healing 5 man flourish > 10 man BoL. Dat zal wel veranderen naarmate je meer spellpower krijgt. Blizz heeft flink wat werk te verrichten mbt pala's en shamans in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:33
Routed schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 10:46:
[...]

Mjah ik gebruikte Klik toen ik nog healer was maar het idee achter klik en clique is hetzelfde.
Als je aangeeft dat je onder je rechter muis knop (hierna te noemen RMK netzoals je ook eem LMK en een MMK heb) dan unbind je daarmee je optie om op een andere speler te klikken voor het bij behorende menu.
Wat je (of iig ik bij Klik) toen heb moeten doen is een modifier mee geven aan je RMK.
Ik heb een action aangemaakt waarin staat dat shift+rmk bij mij het menu opent waar ik idd weer gewoon mensen kan inspecten/invite/ignoren.
Bij Clique zit ergens een knop voor frames, daarin schakel je alleen Grid in (of evt. ook andere frames die je heal-clickable wil maken). Standaard registreert Clique zichzelf op alle frames die hij herkent (en dus ook je eigen en targetframe).

Edit: dan heb je trouwens niet meteen je acties terug moet je eerst 1x /rl of misschien zelfs volledig ff opnieuw inloggen.

[ Voor 6% gewijzigd door porn* op 23-07-2008 11:16 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
Routed schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 10:46:
[...]

Zo kan je in Klik ook een modifier meegeven voor een heal.
gewoon RMK is chainheal r4, ctrl+rmk is max HW voor als ik grotere heals ergens nodig heb.

En ondanks dat ik clique nooit heb gebruikt weet ik dat het ongeveer het zelfde werkt.. en je LMK moet je nooit binden aan een heal, dan kan je nogal wat targeting probs krijgen :)

Hopenlijk krijg ik ook een beta key, ff lekker met de DK stoeien en de nieuwe shaman skills..
Ah Thx. Dat ga ik proberen. Hoewel ik mij Flash Heal ga missen onder de LMK
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
porn* schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:15:
[...]

Bij Clique zit ergens een knop voor frames, daarin schakel je alleen Grid in (of evt. ook andere frames die je heal-clickable wil maken). Standaard registreert Clique zichzelf op alle frames die hij herkent (en dus ook je eigen en targetframe).

Edit: dan heb je trouwens niet meteen je acties terug moet je eerst 1x /rl of misschien zelfs volledig ff opnieuw inloggen.
Thx. Ga ik ook proberen. Zal wel effe zoeken worden, maar dit tijd win ik wel weer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Rochette schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:18:
[...]

Thx. Ga ik ook proberen. Zal wel effe zoeken worden, maar dit tijd win ik wel weer terug :)
Op 't hoofdscherm zit een frames knop, zo gevonden, hardstikke makkelijk. Alleen die /rl wist ik ook niet was ff toveren waarom uitzetten niet werkte :D

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ook mijn UI's maar even posten ;). Alles klikbaar!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/wow-healing-ui-t.jpg
Healing, alle healing spells gebind op grid+clique ;).

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/wow-tanking-ui-t.jpg
Tanking.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/wow-mage-ui-t.jpg
Mage, dps. Target rechts in het midden is de focus ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:57
ik weet niet hoor maar naar mijn weten konden mages toch alleen maar DPS :P

verder erg nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:15

chromeeh

the Gnome

Locks schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:28:

verder erg nice
Nee hoor, ze dienen ook als schaaphoeder en barman / vrouw ;)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil

liledevil

DELL EVIL I

chromeeh schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:30:
[...]

Nee hoor, ze dienen ook als schaaphoeder en barman / vrouw ;)
Bij ons in de guild gaat zelfs het verhaal dat ze ook nog goed zijn in schoonmaken
dit aangezien ze meestal met hun neus op de grond liggen, ik heb van horen zeggen om te controleren of het wel echt goed schoon is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Heb een pic gevonden van de Mage T7 set trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
schoonmaker :D cool ik dacht nog aan kok ofzo maar ooit eens horen fluisteren dat het tanks waren maarja daar geloven we niets van. en idd op hun neus liggen kunnen ze redelijk ;)

OMG geniaal die nieuwe set

zitten wat zeer goeie stats op :+ })

[ Voor 17% gewijzigd door Wognummer op 23-07-2008 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Targhor
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-10-2024
Exitium schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:38:
Heb een pic gevonden van de Mage T7 set trouwens.
Wow, warm en koud water??

of is het normaal en koud water?

[ Voor 6% gewijzigd door Targhor op 23-07-2008 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Nee dat zie je verkeerd het is mage water (normaal) en bedorven (voor iedere begger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Targhor schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:45:
[...]

Hangt ervan af welk spec ze zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Ik heb een 24inch scherm en ik kan wow netjes draaien op 1920x1200 met alle toeters en bellen aan met een 7900GTX 512MB, 2GB RAM en een Core2Duo E6600.

WoW is nu niet onmiddellijk het meest veeleisende spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Targhor schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:45:
[...]

Fire: warm en koud
Frost: koud en ijswater
Arcane: met bubbeltjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Jerry schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:38:
Ook mijn UI's maar even posten ;). Alles klikbaar!

[afbeelding]
Healing, alle healing spells gebind op grid+clique ;).

[afbeelding]
Tanking.

[afbeelding]
Mage, dps. Target rechts in het midden is de focus ;).
Ziet er leuk uit Jerry :)

Over addons gesproken: heeft iemand Opie al geprobeerd? Ziet er lache uit!
DarthDavy schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:55:
[...]

Ik heb een 24inch scherm en ik kan wow netjes draaien op 1920x1200 met alle toeters en bellen aan met een 7900GTX 512MB, 2GB RAM en een Core2Duo E6600.

WoW is nu niet onmiddellijk het meest veeleisende spel.
Same here, draai 1280x1024 en heb em capped op 60 FPS (vert. sync) MAAR als ik ga raiden en de hel breekt los (Mount Hyjal, Bloodboil anyone?) wil ie toch nog wel eens naar op z'n laagst 25 droppen hoor. Nog net te doen maar ik zou gek worden als ik m'n reso op zou schroeven.

"Netjes draaien" is voor iedereen anders.

[ Voor 32% gewijzigd door porn* op 23-07-2008 13:05 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met een paar guildies herioc Arcatraz willen doen. Maar we konden niet genoeg mensen meekrijgen. Dus maar een puggy er bijgehaald. We waren nog niet helemaal klaar om te beginnen en ik zat nog met mijn mage in de groep voor cookies.
Vraagt de puggy wie er gaat tanken. Beginnen een beetje grappen te maken dat ik op mijn alt ga tanken. Dat ik vorige week nog in Kara was geweest, dus herioc Arca moest ook wel lukken. Gooit mijn gildie er nog een schepje boven op door te zeggen dat ik toch zeker wel minimaal 7k hp heb. :)

Maar die puggy ziet de grap er niet van in. Vindt dat we een goeie tank moeten zoeken. En flipt helemaal als we dat dus niet doen. Uiteindelijk verlaat ie gewoon de groep voor dat ik zelfs maar mijn prot pally in heb kunnen loggen. :)

Nieuwe puggy uitgenodigd en daarna alle bosses ge-oneshot.

Om het even op zijn plaats te zetten, mijn prot pally heeft voornamelijk badge gear met t5/t6. 18k buffed in dps gear met 600+ spelldamage. En twee van de gildies waren ook in t6. Ik zat een half uur later nogsteeds met een lach op mijn gezicht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:04:
[...]

Dat ziet er cool genoeg uit om het 's te proberen en als het goed werkt, scheelt het nog meer zooi op mn scherm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
Opie had ik inderdaad al een keer gezien, lijkt me wel vette addon ja

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Opie ziet er zeker gaaf uit! Ik wilde vanavond of morgen toch mijn UI weer eens helemaal opnieuw down, dan kan ik die gelijk eens testen.
Zo op het eerste gezicht lijkt het een geweldige addon, hoe bedenk je 't. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil

liledevil

DELL EVIL I

OkkE schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:28:
Opie ziet er zeker gaaf uit! Ik wilde vanavond of morgen toch mijn UI weer eens helemaal opnieuw down, dan kan ik die gelijk eens testen.
Zo op het eerste gezicht lijkt het een geweldige addon, hoe bedenk je 't. :)
Een trust(r) mouse met bjibehorende software installeren :p
zonder gein, vriend van mij had zo'n menu bij zijn trust(r) muis, alleen dan natuurlijk niet geschikt voor WoW, maar het idee is wel hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
liledevil schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:31:
[...]

Een trust(r) mouse met bjibehorende software installeren :p
zonder gein, vriend van mij had zo'n menu bij zijn trust(r) muis, alleen dan natuurlijk niet geschikt voor WoW, maar het idee is wel hetzelfde.
Zat ook in die FPS game Crysis, vast ook gejat maar toch ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren eerste bezoekje aan Teron. 46% en constructs elende. Ik ben zelf wel blij, omdat ik op die simulator echt waardeloos was en zelf in game geen enkele moeite had mijn constructs dood te krijgen. Maar goed een paar anderen moeten maar terug naar school. Op een gegeven moment 8 constructs in de raid waarvan 6 full health :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:30:
Gisteren eerste bezoekje aan Teron. 46% en constructs elende. Ik ben zelf wel blij, omdat ik op die simulator echt waardeloos was en zelf in game geen enkele moeite had mijn constructs dood te krijgen. Maar goed een paar anderen moeten maar terug naar school. Op een gegeven moment 8 constructs in de raid waarvan 6 full health :X
Hehe SR buffen en als het kan 8 healers meenemen die goed zijn in AoE (shammies en CoH priests) is erg makkelijk met tries. En als mensen hun constructs doodkrijgen scheelt dat aardig ja ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 20:32
Ach, als mensen echt retard zijn en een risico voor de raid (en je hebt geen backup) dan kun je ze altijd nog een macro laten gebruiken, gewoon 5-4-spammacro-5-4-etc
code:
1
2
3
/cast [target=pettarget] spirit lance
/stopcasting
/targetenemy

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
blouweKip schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:45:
als mensen echt retard zijn en een risico voor de raid (en je hebt geen backup)
In dat geval wens ik z'n guild veel plezier op Archi en in SWP. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:51:
[...]

In dat geval wens ik z'n guild veel plezier op Archi en in SWP. :p
Archi wordt een probleem, maar wellicht lukt dat nog wel. SWP komen we niet zo eenvoudig is het.
We zitten met een casual guild in BT op 3 bosses down en MH 3 bosses down. Als ik kijk naar de kwaliteit van de mensen schat ik dat de helft goed genoeg is om SWP te halen, de andere helft niet.

Als ik bijvoorbeeld kijk naar onze Vashj tries, dan zie je het verschil gewoon. Vashj is het eerste gevecht dat we tegenkwamen waar de ene helft niet meer voor de andere kan compenseren en zie je duidelijk de gaten vallen (langs verwachtelijnen overigens). Er zijn nog mensen die zich duidelijk verbeteren en vooral ervaring missen. Als die het een beetje vlot oppakken komen we op 20 man die er voor kunnen gaan schat ik. In dat geval is het een kwestie van een beetje geluk hebben bij Teron, maar bij gevechten als Vashj en Archi denk ik dat 5 man al te veel is.

Maar het maakt me niet uit. Ik heb zelf helaas niet de tijd om hard core te raiden en het is een leuke gezellige groep. En zeg nu eerlijk, met zo'n groep toch nog zo ver komen is niet slecht.

edit: je ziet het verschil altijd op een nieuw gevecht. Ongeveer de helft heeft aan 1 of twee tries voldoende en weet dan precies wat te doen. De restheeft 10-15 tries meer nodig.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2008 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:14

Maduth

Probeersel

Misschien rare vraag maar als een vriend (IRL) stopt met wow (hij is al wat maandjes gestopt), kan je dan 1 of 2 chars van hem overnemen? Bedoel character transfer van account 1 naar account 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maduth schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:01:
Misschien rare vraag maar als een vriend (IRL) stopt met wow (hij is al wat maandjes gestopt), kan je dan 1 of 2 chars van hem overnemen? Bedoel character transfer van account 1 naar account 2?
Moet je zelfde achternaam hebben, anders kan het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tenzij het account op dezelfde naam staat zal dat niet lukken. Als je het geld hebt, kan je natuurlijk wel gewoon op zijn account gaan spelen (twee accounts dus). Het mag niet van Blizzard, maar als je met pre paid cards gaat werken komen ze er nooit achter. En je kent de oorspronkelijke eigenaar dus als het nodig is kan hij later alsnog contact opnemen met blizzard als er problemen zijn.

added: Lekker levelen, tja. Ik sta nu voor de vraag wat te doen. Ik heb een level 63 rogue en een level 30 mage. De mage vind ik iets leuker als de rogue op dat lavel, maar wat o wat ga ik verder levelen. En wat bij WotLK?
Ik heb waarschijnlijk bij release:
70 lock
70 priest
70 warrior
70 druid
70 rogue/mage

Priest gaat zeker naar 80 en als eerste en daarnaast wil ik er twee of drie doorlevelen op rested bonus. Druid was mijn eerste gedachte tot de beta info bekend werd. Ziet er niet echt interessant uit. Lock en Warrior ziet er opeens een stuk interessanter uit. Helaas ben ik een van de vele zonder beta key. Een guildie heeft wel een key, de mazzelaar.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Okay... neu ik dacht misschien een simpele transfer voldoende zou zijn. Hij heeft nml 3 lvl's 60 die ik graag naar 70 zou willen lvl. Ben nu zelf dus helemaal opnieuw begonnen (is ook geen straf om weer eens lekker te lvlen). Maar leek me wel handig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Als ze op dezelfde realm zitten, en het account loopt nog, kan je wel nu nog jezelf boosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T!m0n schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:32:
Als ze op dezelfde realm zitten, en het account loopt nog, kan je wel nu nog jezelf boosten
En tegelijk om een ban vragen omdat je aan account sharing doet?

[edit]
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:04:
[...]

Tenzij het account op dezelfde naam staat zal dat niet lukken. Als je het geld hebt, kan je natuurlijk wel gewoon op zijn account gaan spelen (twee accounts dus). Het mag niet van Blizzard, maar als je met pre paid cards gaat werken komen ze er nooit achter.
Als Blizzard een aanklacht onderzoekt dan zien ze direct dat:
- beide accounts andere owners/account info hebben
- beide accounts vanaf dezelfde locatie worden gespeeld terwijl dat voorheen niet zo was (muv mensen die internet delen)
En je kent de oorspronkelijke eigenaar dus als het nodig is kan hij later alsnog contact opnemen met blizzard als er problemen zijn.
Blizzard is niet coulant als je de regels overtreedt en wanneer zij dat kunnen aantonen (mbt logs).
Er moet maar 1 iemand zijn die klaagt bij een GM.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2008 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:35:
[...]

En tegelijk om een ban vragen omdat je aan account sharing doet?
Onzin heb dit vaak genoeg gedaan met mijn char en die van een vriend. Follow de booster en zet op master loot zodat je neit hele tijd van scherm hoeft te wisselen :)

In de tips in het laadscherm van WoW staat notabene dat sharing an account can reduce it's security of iets dergelijks dus hiermee lijkt het me duidelijk genoeg dat het wel mag maar dat ze het niet aanraden :)

[ Voor 19% gewijzigd door Radiance op 23-07-2008 15:49 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm weet het van de achternaam niet zeker, aangezien ik dus 2 accounts heb (beide op mijn eigen naam overigens) maar tijdens het migraten van chars werd alleen gevraagd om het antwoord op de geheime vraag en meer niet.

Dus tja ik zou het gewoon proberen en kijken of je hetzelfde krijgt. Enige manier dat je het zeker weet iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Er is niets aan de hand mits je inderdaad niet gereport wordt en / of er geen klacht binnen komt van account hacked / stolen whatever.

Als je maat er geen problemen mee heeft dat de account nog op zijn naam / mail etc staat en jij gewoon betaald en op een 2e pc er mee speeld is er niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DnB-Terrorists schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:48:
Onzin heb dit vaak genoeg gedaan met mijn char en die van een vriend. Follow de booster en zet op master loot zodat je neit hele tijd van scherm hoeft te wisselen :)
Dus omdat jij niet geband bent is het dus onmogelijk om geband te worden?
Er zijn in de multibox-community al meermaals mensen geband omdat ze aan account sharing deden.
(ik weet wel hoe het werkt hoor, kheb zelf 4 accounts)
In de tips in het laadscherm van WoW staat notabene dat sharing an account can reduce it's security of iets dergelijks dus hiermee lijkt het me duidelijk genoeg dat het wel mag maar dat ze het niet aanraden :)
Nog zo'n leuke redenering. Blizzard zegt dat account sharing gevaarlijk is ivm security ... dat kan je niet herleiden tot "Blizzard zegt dat account sharing is toegelaten".
Heb je uberhaupt de license agreement/ToU/ToS wel eens gelezen voordat je ermee akkoord ging?
chromeeh schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:51:
Er is niets aan de hand mits je inderdaad niet gereport wordt en / of er geen klacht binnen komt van account hacked / stolen whatever.
Dat is hetzelfde als zeggen dat er niks mee is om iemand te vermoorden tot hij wordt opgepakt.
Als je maat er geen problemen mee heeft dat de account nog op zijn naam / mail etc staat en jij gewoon betaald en op een 2e pc er mee speeld is er niets aan de hand.
Wel dus. Lees de overeenkomst met Blizzard er maar eens op na.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2008 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
De achternaam moet hetzelfde zijn, dat weet ik zeker.

Edit: Daarnaast over account sharing: Volgens mij wordt het eerder gedoogd dan expliciet toegestaan. Sure, ik heb ook vaak genoeg "even mezelf geboost" of iemand mijn account geleend om wat te doen. Dat doe ik echter alleen aan mensen die ik echt vertrouw en waarvan ik weet dat ze:

1. Geen troep op hun pc hebben
2. Geen gekke dingen gaan doen met mijn account.

Ik denk zolang je het "netjes" houdt, dat je geen haan ernaar hoort kraaien.

De reden dat ze "account sharing" toch als banreden willen houden is om een "stok om mee te slaan" te hebben tegen diegene die het wel abusen.

Edit2:
Our Terms of Use prohibits the sharing of accounts except in the situation where a parent or guardian authorizes access to one child.

[ Voor 99% gewijzigd door NickH op 23-07-2008 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Locks schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:28:

verder erg nice
Damn, en ik maar denken dat ik alleen maar meeging voor sheeping duty :P.
porn* schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:04:
[...]

Bedankt ;). En Opie ziet er inderdaad erg cool uit. Daar ga ik even wat mee spelen, scheelt behoorlijk in knoppen :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Heb is dubbel, officieel gezien mag je niet op een account spelen die niet op jouw naam staat.
Als ik m'n vriendin / maat van me uitnodig om te komen spelen op m'n 2e pc is er ook niets aan de hand.
Als je het strikt wil stellen mag je niet onder de account mogen inloggen waarvan de gegevens niet op jouw naam / adres staan. Bijv. een account overnemen van een kennis / maat / familie / enz.
Zo staat het in de Terms of Use, ergens tussen die (hele) kleine letters.

Maar goed, laten we het over lock builds / rogue builds of lolladins hebben :D

[ Voor 7% gewijzigd door chromeeh op 23-07-2008 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:00:
Heb is dubbel, officieel gezien mag je niet op een account spelen die niet op jouw naam staat.
Als ik m'n vriendin / maat van me uitnodig om te komen spelen op m'n 2e pc is er ook niets aan de hand.
Als je het strikt wil stellen mag je niet onder de account mogen inloggen waarvan de gegevens niet op jouw naam / adres staan. Bijv. een account overnemen van een kennis / maat / familie / enz.
Zo staat het in de Terms of Use, ergens tussen die (hele) kleine letters.

Maar goed, laten we het over lock builds / rogue builds of lolladins hebben :D
Het is écht niet dubbel. Het feit dat ze niet kunnen detecteren als iemand anders achter jóuw PC en account zit verandert helemaal niks aan de regels die opgesteld zijn. Enkel de pakkans wordt kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:35:
Als Blizzard een aanklacht onderzoekt dan zien ze direct dat:
- beide accounts andere owners/account info hebben
- beide accounts vanaf dezelfde locatie worden gespeeld terwijl dat voorheen niet zo was (muv mensen die internet delen)
En mensen die samen zijn gaan wonen, en mensen die bij vrienden spelen, etc, etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Exitium schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:07:
[...]

En mensen die samen zijn gaan wonen, en mensen die bij vrienden spelen, etc, etc. :)
Als ze naar je macdonalds adres kijken (weet niet of ze dat doen) zien ze ook of je via 1 pc zit te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Vanavond maar eens kijken wat in de planning staat, of ik ga quest grinden op m'n shammy of ik ga instancen, ben er nog niet helemaal over uit.
Of ik ga weer flink minen voor m'n JC :)

Afgelopen weekend uit 8 prospects 6 blue gems gehad :o
Hebben ze iets verandert aan de 'drop' chance aan blue gems of heb ik dom geluk gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Geluk denk ik Crash. :)

Vanavond gaat de guild weer naar TK, maar ik sla even over denk ik. Raiden is leuk, maar elke avond t/m 0:00 gaat me net iets te ver, dan kom ik slaap te kort. Dus ik denk vanavond vooral SSO dailies doen, mats voor 2 enchants en flasks verzamelen, en misschien doe ik nog wel een heroic met wat andere guildies die niet gaan raiden, of ik ga mijn UI opnieuw doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Niky schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:09:
[...]

Als ze naar je macdonalds adres kijken (weet niet of ze dat doen) zien ze ook of je via 1 pc zit te spelen...
Klopt, dat geldt dan alleen voor het boosten van jezelf via de account van een ander. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 13:55
Exitium schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:17:
[...]

Klopt, dat geldt dan alleen voor het boosten van jezelf via de account van een ander. :)
Internetcafe ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:51:
[...]

Dus omdat jij niet geband bent is het dus onmogelijk om geband te worden?
Er zijn in de multibox-community al meermaals mensen geband omdat ze aan account sharing deden.
(ik weet wel hoe het werkt hoor, kheb zelf 4 accounts)
Multiboxers zijn toch echt anders hoor. Om te beginnen zijn ze op de verschillende account tegelijk online en worden acties op alle accounts veelal synchroon uitgevoerd. Als de accounts dan op naam van verschillende personen staan kan je moeilijk beweren dat het toeval is dat het IP adres gelijk is omdat hij bij jou thuis aan het spelen is. Accountsharing is dan wel heel makkelijk aan te tonen.

Er zijn genoeg blue posts en officiele mededelingen dat multiboxing gewoon is toegestaan mits alle accounts op dezelfde naam staan. Tuurlijk je trekt de aandacht met multiboxing en zal misschien wat vaker gecontroleerd worden omdat mensen die de regels niet kennen je reporten. Maar het is niet hetzelfde als een account van een vriend spelen die gestopt is, omdat je dit veelal niet parallel maar sequentieel zal spelen.
Nog zo'n leuke redenering. Blizzard zegt dat account sharing gevaarlijk is ivm security ... dat kan je niet herleiden tot "Blizzard zegt dat account sharing is toegelaten".
Heb je uberhaupt de license agreement/ToU/ToS wel eens gelezen voordat je ermee akkoord ging?
Hehe hier heb je gelijk, mooie drogredenering.
Dat is hetzelfde als zeggen dat er niks mee is om iemand te vermoorden tot hij wordt opgepakt.
Indrukwekkende vergelijking hoor, maar als die persoon vrijwillig laat spelen op zijn account heeft hij er zelf geen schade van. Blizzard krijgt zijn maandelijkse inkomsten, maar mist éénmalig de aanschaf van WoW+TBC. Erg vergelijkbaar met moord; mensen rukken tegenwoordig echt alles uit hun proportie.
Wel dus. Lees de overeenkomst met Blizzard er maar eens op na.
Er is niets aan de hand omdat ze er niet zelf achter komen. Als je een vast IP adres hebt kunnen ze zien dat vanaf hetzelfde IP gespeeld wordt, maar dat bewijst geen account sharing. Als je zoals ik een dynamisch IP hebt is het al helemaal gen issue meer. Er is niets aan de hand <> het mag van Blizzard. Oversteken met rood voetgangerslicht mag ook niet. Ik zie en doe het vaak genoeg als er geen auto te bekennen is op de weg. Niets aan de hand, maar formeel mag het niet.

Dit land kent al te veel regeltjes, ik lig er dan ook niet zo wakker van als sommige wat minder zinnige regels af en toe gebroken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:48

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Exitium schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:42:
Maandag weer backup gezeten. Hadden een overkill aan healers en had toch net een nieuw toetsenbord (G11), dus kon me bezighouden met macro's etc. :p Vanavond gaan we weer vrolijk door met SWP, hopelijk eindigen we bij Felmyst zodat we twee avonden op 'm hebben.

Denk erover om binnenkort op die nieuwe PvE realm een horde te rollen trouwens. Wil dat al een hele tijd om het eens gezien te hebben, maar dat valt niet mee op een lang bestaande realm. Nauwelijks instance groups enzo. Zal op een nieuwe server wel anders zijn vermoed ik. Weet alleen nog niet of het een rogue of een mage gaat worden. :)
heb een 70 rogue en 70 mage allebei nice maar pve vind ik me mage imba rogue gebruik ik vol gas voor pvp :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niky schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:09:
[...]

Hoeft niet, router mac-adres...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn broer die op vistite is en even wat auctions plaatst. (Of andersom) Ik log iedere ochtend en avond minimaal 1 keer in om auctions bij te werken.

Als ik bij mijn broer ben gebruik ik daarvoor zijn pc en vice versa.
Maar de discussie gaat zo langzamerhand nergens heen.

Conclusie: Accountsharing mag niet, pak kans is klein bij normaal account gebruik. Sommige mensen tillen hier niet zo zwaar aan. Sommige mensen zijn roomser dan de paus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

... En ik vind het allemaal teveel moeite (en geld) voor 2 lvl's 60 extra ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:23:
[...]

Indrukwekkende vergelijking hoor, maar als die persoon vrijwillig laat spelen op zijn account heeft hij er zelf geen schade van. Blizzard krijgt zijn maandelijkse inkomsten, maar mist éénmalig de aanschaf van WoW+TBC. Erg vergelijkbaar met moord; mensen rukken tegenwoordig echt alles uit hun proportie.
Ik geef gewoon een extreem voorbeeld, omdat het makkelijker is om aan te tonen dat een redenering niet klopt. Een matiger voorbeeld werpt makkelijker reacties op als "ik vind dat daar niks fout mee is".
Verder vergelijk ik account sharing niet met moord. Wat ik deed is een analoge redenering geven in de context van moord.
[...]
Dit land kent al te veel regeltjes, ik lig er dan ook niet zo wakker van als sommige wat minder zinnige regels af en toe gebroken worden.
Ik lig er ook niet van wakker dat mensen aan account sharing doen. Ik vind het wel erg fout als mensen gaan beweren of impliceren dat het legaal is. Dat ze zichzelf voor de gek willen houden is prima, maar dat ze het gaan verspreiden op een forum dat vind ik jammer.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2008 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maduth schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:33:
... En ik vind het allemaal teveel moeite (en geld) voor 2 lvl's 60 extra ofzo ;)
Dat staat buiten kijf. Als je een beetje weet wat je det heb je die met twee weken bij elkaar geleveld op je eigen account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 14:24
Ik ga zometeen de WoW - Battlechest bestellen op Bol.com en wil gaan betalen via iDEAL.
Nu zeiden mensen dat ik toch eerst een prepaidcard moest kopen? Ik vond 't een beetje vreemd, maar ik wil niet dat ik dadelijk het spel heb, en niet kan spelen. Dus ik dacht, vraag 't even hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 08:53
Viggen schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 19:31:
[...]

Ik gebruik daar DrDamage voor (laat ook meer info zien als je met je muis over de button gaat)

Btw: hier een linkje naar screenshot van m'n UI... zal straks ff eentje met wat meer 'actie' maken zodat je ook cooldown timers / dot timers kunt zien (zitten links en rechts van m'n char dan)

Linkje

Ik vind em zelf wel overzichtelijk en clean en laat zien wat ik wil zien :P
Ik heb DrDamage gedownload en geïnstalleerd ( in hoeverre je het installeren kan noemen ), maar ik krijg wel die uitgebreide tooltip, maar NIET het getalletje op mn skill plaatje. Heb Trinitybars, en hij ondersteunt deze wel zegt hij.. Enig idee wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jokuh schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 17:10:
Ik ga zometeen de WoW - Battlechest bestellen op Bol.com en wil gaan betalen via iDEAL.
Nu zeiden mensen dat ik toch eerst een prepaidcard moest kopen? Ik vond 't een beetje vreemd, maar ik wil niet dat ik dadelijk het spel heb, en niet kan spelen. Dus ik dacht, vraag 't even hier.
Volgens mij krijg je daarbij zowiezo de eerste maand gratis, dus volgens mij kan je meteen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ik dacht dat het met een account maken wel zo was dat je de payment optie moest kiezen, en als je dan gamecard kiest moet je gelijk Key invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Nu online

NoTimeRemains

I know

Viggen schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 19:31:
[...]

Ik gebruik daar DrDamage voor (laat ook meer info zien als je met je muis over de button gaat)

Btw: hier een linkje naar screenshot van m'n UI... zal straks ff eentje met wat meer 'actie' maken zodat je ook cooldown timers / dot timers kunt zien (zitten links en rechts van m'n char dan)

Linkje

Ik vind em zelf wel overzichtelijk en clean en laat zien wat ik wil zien :P
hoe kom je aan die MT targets vensters linksboven in beeld?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoTimeRemains schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 17:48:
[...]

hoe kom je aan die MT targets vensters linksboven in beeld?
Ziet er uit als basic CTRA volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:33

Zoals reeds gezegd in dit topic: WoW vereist niet dat je de sterkste hardware hebt.
Ik draai zelf WoW met max detail op 1920*1200 met dit systeem: vista64 ultimate, 4 gig ram, e6550 en radeon 1950gt 512 ram.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 16-09 08:53
zwAf schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 17:12:
[...]

Ik heb DrDamage gedownload en geïnstalleerd ( in hoeverre je het installeren kan noemen ), maar ik krijg wel die uitgebreide tooltip, maar NIET het getalletje op mn skill plaatje. Heb Trinitybars, en hij ondersteunt deze wel zegt hij.. Enig idee wat ik moet doen?
Schaamteloze quote van mezelf, maar hij zet de getalletjes dus ONDER mn plaatjes, als ik de skill namelijk uit de bar haal zie ik wél het getal staan.. Beetje vreemd dus.. Iemand anders dit probleem gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Jokuh schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 17:10:
Hangt er vanaf hoe je uiteindelijk gaat betalen. Als je via een gamecard gaat betalen, moet je gelijk een key invoeren. (dus voor je je gratis 30 dagen krijgt) Ga je via een creditcard betalen, dan is het voldoende om het kaartnummer in te voeren geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 14:24
Exitium schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:49:
[...]

Hangt er vanaf hoe je uiteindelijk gaat betalen. Als je via een gamecard gaat betalen, moet je gelijk een key invoeren. (dus voor je je gratis 30 dagen krijgt) Ga je via een creditcard betalen, dan is het voldoende om het kaartnummer in te voeren geloof ik.
Ik ga via iDeal betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Met age of Conan had ik gewoon 1st Google hit credit card nummer ingevuld, en gelijk na het maken van m'n account die optie verwijderd :) werkte best wel goed eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E.T
  • Laatst online: 13:36
Jokuh schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 20:19:
[...]

Ik ga via iDeal betalen.
Waar men op doelt is het volgende.
Ja je gaat de Battlechest betalen via iDeal.
Maar hoe ga je de eventuele subscription betalen?
Met de credit card?
Zo ja dan kan je meteen spelen, zonder dat je een prepaid kaart koopt.
Met automatische incasso?
Zo ja dan kan je meteen spelen, zonder dat je een prepaid kaart koopt.
Met prepaid kaarten?
Zo ja dan kan je niet meteen spelen en zal je eerst een prepaidcode moeten invullen voordat je 30 gratis dagen krijgt.
Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.