Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 162 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste
Acties:
  • 55.494 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
FunkyTrip schreef op maandag 28 juli 2008 @ 09:45:
[...]

Ik ben ook links, maar stuur niet met het numpad maar met de 'officiele' pijltjestoetsen. Al mijn acties zitten dan gemapt op dat groepje van 6 knoppen (ins,home,del,pageup,pagedown,end). 18 combi's dus met shift,ctrl. Op het numpad heb ik dan wel 0 om te springen en de 1,4,7 toetsen ook gemapped.
Je ziet wel heel erg dat WoW standaard gekeymapped is voor rechtshandige mensen. ik heb het ook een tijdje geprobeerd om "verkeerd om" te gamen (ivm RSI e.d.), maar weinig tot geen spellen kan je out of the box lekker linkshandig spelen. (ervaring met CS, GTA:SA, C&C en WoW).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 15:23
Donald is pro.

Jammer dat wij ook een aantal van dat soort nubs in de guild hebben. Onder het motta van beter iets dan iets

ofzo

:'(

/slitwrist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Niky schreef op maandag 28 juli 2008 @ 10:27:
[...]

Je ziet wel heel erg dat WoW standaard gekeymapped is voor rechtshandige mensen. ik heb het ook een tijdje geprobeerd om "verkeerd om" te gamen (ivm RSI e.d.), maar weinig tot geen spellen kan je out of the box lekker linkshandig spelen. (ervaring met CS, GTA:SA, C&C en WoW).
Yup, eerste wat je als linkshandige moet doen bij elk spel is remappen. En bij sommige spellen (zoals Perfect World mmorpg) kan dat niet eens of werkt het niet goed. En dan houdt het meteen op; dan kan ik dat spel gewoon niet spelen. Heb overigens nu ook een linkshandige Logitech muis met een stuk of 10 knoppen, dus ik kan nu ook veel met de muis bedienen. Als ik wat meer synergie in mijn bewegingen zou hebben zou ik met rechts de shift ingedrukt kunnen houden en dan met de muis weer een nieuwe lading combi's hebben :D

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
FunkyTrip schreef op maandag 28 juli 2008 @ 10:41:
[...]

Yup, eerste wat je als linkshandige moet doen bij elk spel is remappen. En bij sommige spellen (zoals Perfect World mmorpg) kan dat niet eens of werkt het niet goed. En dan houdt het meteen op; dan kan ik dat spel gewoon niet spelen. Heb overigens nu ook een linkshandige Logitech muis met een stuk of 10 knoppen, dus ik kan nu ook veel met de muis bedienen. Als ik wat meer synergie in mijn bewegingen zou hebben zou ik met rechts de shift ingedrukt kunnen houden en dan met de muis weer een nieuwe lading combi's hebben :D
ik ben zo links als wat,
maar heb altijd mijn muis rechts van mn toetsenbord gehad en gewerkt met wsad
het is zelfs zo erg bij mij dat ik met mn linkerhand de muis nie eens kan besturen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:08

Seraphin

Meep?

Donald = LOL idd

En herkenbaar.... hoe vaak mensen de meest vreemde verhalen verzinnen om maar aan te geven dat ze er écht niets aan konden doen dat ze die kamer inrenden terwijl ze 'LEEROOY' riepen over TS..... "het was een bug... écht!"

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
FunkyTrip schreef op maandag 28 juli 2008 @ 10:41:
Heb overigens nu ook een linkshandige Logitech muis met een stuk of 10 knoppen, dus ik kan nu ook veel met de muis bedienen. Als ik wat meer synergie in mijn bewegingen zou hebben zou ik met rechts de shift ingedrukt kunnen houden en dan met de muis weer een nieuwe lading combi's hebben :D
Welke muis is dat precies? Zelf ook linkhandig en nog altijd opzoek naar een goede 'game' muis voor linkshandigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
De Gesnaakte schreef op maandag 28 juli 2008 @ 10:46:
[...]

ik ben zo links als wat,
maar heb altijd mijn muis rechts van mn toetsenbord gehad en gewerkt met wsad
het is zelfs zo erg bij mij dat ik met mn linkerhand de muis nie eens kan besturen :D
Probleem is vaak dat de motoriek in de rechterhand van mensen die met links schrijven veel minder is. Als ze dan voor het eerst een PC gebruiken zal een hoop van de mensen (denk ik) de muis links neerleggen omdat dat fijner werkt.

Wel hoor je vaak dat mensen die linkshandig zijn een evengoede motoriek links al rechts hebben zodat ze het met allebei de kanten kunnen doen.

Affijn, dit is denk ik niet het topic omdat soort dingen te bespreken. Mijn rogue is bijna klaar om outland in te gaan, jammer dat de verminderde XP voor het outland gebied pas met een latere patch komt (als we al niet moeten wachten tot WoTL).
Black-Hole schreef op maandag 28 juli 2008 @ 10:51:
[...]

Welke muis is dat precies? Zelf ook linkhandig en nog altijd opzoek naar een goede 'game' muis voor linkshandigen.
Dude, google op "logitech left", eerste hit: http://www.logitech.com/i...&page=1&filter=778&sort=0

[ Voor 16% gewijzigd door NickH op 28-07-2008 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren eindelijk weer een 25-man gedaan. We hadden deze keer genoeg mensen.
We hadden aardig wat nieuwe mensen, maar toch ging High King Maulgar in 1x neer (met 24 man, want net ervoor een disco). Daarna door naar Gruul waar we 1x wipeten doordat de MT doodging. Gelukkig daarna makkelijk neer gekregen met maar 1 persoon dood.

Het ging zo snel dat we besloten om Maggy ook maar gelijk te doen. Hier was iets meer organisatie voor nodig (clickers) en na een wipe op 1% :X ging hij ook neer :).

Het wordt voor ons toch tijd om door te gaan naar SSC/TK/MH.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Heh :P Bij ons ging Gruul toch aanzienlijk lastiger zaterdag.

Sowieso, wij doen Gruul samen met een andere guild. Zij organiseren, wij vullen lege plaatsen op. Wat dus vaak betekent dat ik niet mee kan omdat ze al genoeg tanks hebben of er een andere tank uit onze guild mee gaat. Maar deze keer, of ik aub mee wilde. Werd zelfs op MSN gevraagd of ik aub asap wilde inloggen. Resultaat: een kleine 3 kwartier later stond ik nogsteeds in Org te wachten omdat er nog 5 dps en 1 healer te weinig waren :| Gevolg was dat er een zooi dps ergens vandaan moesten halen, waardoor een flink deel gewoon niet goed wist hoe alles werkte (en er een aantal retards bij zaten) waardoor we 5 tries nodig hadden op HKM. Gruul ging alleen niet neer. 2 druid tanks, niet uncrushable dus. En dat werd na een aantal grows al snel een probleem voor de healers. Zeker als 1 healer constant in een cave in blijft staan. Gevolg: onze raidleader (die in deze raid dus niks te zeggen had) flipte constant en liep constant mensen af te bekken. Resultaat: nadat ie echt door het lint gaat tegen die healer krijgt ie van de raidleader te horen dat ie nu echt moet nokken, waarna die een grote mond krijgt, waarna ie dus uit de raid gekickt word. Waarna onze GM over de zeik is. (Kerel is haar verloofde, dus, sja...) Uiteindelijk nog een try kunnen doen, dit keer met een pally als MT en ik en die andere druid beide als OT, voor de zekerheid. Bleek dus nodig want die pally leefde niet echt lang.

Nouja. Hopelijk volgende week meer succes. Als ik mee kan. Moet in ieder geval wel wat aan mijn gear doen. Heb misschien wel meeste HP, maar mijn threat is om te huilen. Maar eens wat stamina gems restacken met sta/agi gems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gameguru.in/mm...t-like-mcdonalds-burgers/

lol, wat een blaaskaak, na alle problemen die AoC heeft gehad en alle players die masaal t spel verlaten gaat ie zo hoog van de toren blazen over AoE, wat een fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
DizzyWeb schreef op maandag 28 juli 2008 @ 11:14:
Heh :P Bij ons ging Gruul toch aanzienlijk lastiger zaterdag.

Sowieso, wij doen Gruul samen met een andere guild. Zij organiseren, wij vullen lege plaatsen op. Wat dus vaak betekent dat ik niet mee kan omdat ze al genoeg tanks hebben of er een andere tank uit onze guild mee gaat. Maar deze keer, of ik aub mee wilde. Werd zelfs op MSN gevraagd of ik aub asap wilde inloggen. Resultaat: een kleine 3 kwartier later stond ik nogsteeds in Org te wachten omdat er nog 5 dps en 1 healer te weinig waren :| Gevolg was dat er een zooi dps ergens vandaan moesten halen, waardoor een flink deel gewoon niet goed wist hoe alles werkte (en er een aantal retards bij zaten) waardoor we 5 tries nodig hadden op HKM. Gruul ging alleen niet neer. 2 druid tanks, niet uncrushable dus. En dat werd na een aantal grows al snel een probleem voor de healers. Zeker als 1 healer constant in een cave in blijft staan. Gevolg: onze raidleader (die in deze raid dus niks te zeggen had) flipte constant en liep constant mensen af te bekken. Resultaat: nadat ie echt door het lint gaat tegen die healer krijgt ie van de raidleader te horen dat ie nu echt moet nokken, waarna die een grote mond krijgt, waarna ie dus uit de raid gekickt word. Waarna onze GM over de zeik is. (Kerel is haar verloofde, dus, sja...) Uiteindelijk nog een try kunnen doen, dit keer met een pally als MT en ik en die andere druid beide als OT, voor de zekerheid. Bleek dus nodig want die pally leefde niet echt lang.

Nouja. Hopelijk volgende week meer succes. Als ik mee kan. Moet in ieder geval wel wat aan mijn gear doen. Heb misschien wel meeste HP, maar mijn threat is om te huilen. Maar eens wat stamina gems restacken met sta/agi gems.
Zaterdag nog een guild-pug Gruuls gedaan, dus 80% guildies enzo en dan wat random volk (meestal ook redelijk niveau guilds die in normal raiding ook niet aan Gruuls toekomen). HKM dus zonder problemen neer, wij naar Gruul.

Nog even wat snelle uitleg over positioning, zit er toch iemand bij die het nog niet echt vaak (of nooit) heeft gedaan en die rent naar zijn spot toe en aggroed daarbij natuurlijk Gruul.
Wat wakkere mensen (MT enzo) pikken gruul toch snel op en zonder speciale healing assignments, minstens 1 of 2 dps down (degene welke als 1e aggro hadden) en 1 dps en 1 healer buiten de gates krijgen we 'm toch nog braaf neer (weet zo niet meer welke growth).

Dan zie je wat (gruuls)ervaring, gear (de meeste overgeared) doet voor een raid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
Kapoen schreef op maandag 28 juli 2008 @ 10:03:
[...]

Ugh, lockpicking moet je doen tijdens het levellen. Nu verlies je teveel tijd met lowbie gebieden en mobs te bezoeken. Pickpocket + lockpick = een goede bron van gratis mats voor poisons en af en toe een health pot.
Gratis mats inderdaad, vond vorige week Teebu's Longsword en mijn schoonbroer de week ervoor Spinerever in de junkboxjes _/-\o_

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Gisteren toen ik klaar was met m'n UI kreeg ik gelijk de tijd om 'm te testen. Eerst MgT normal met een T6 balance druid, T6 lock, alt mage en een pug druid tank met rond de 12k health buffed. Die gozer pullt een groepje van vier, ik begin zodra de mobs beginnen te lopen al met m'n holy light en hij landt op het moment dat de druid nog 1.5k over heeft. :X Kostte wat moeite en twee wipes (derde boss, fear + interrupt met bubble op CD = dooie tank / lock, en BoP op de tank helpt ook niet echt :P), maar uiteindelijk gehaald. En natuurlijk dropte Kael de gloves die ik op m'n lock zo goed kan gebruiken. :(

Daarna wilde iemand anders nog een normal Botanica doen voor rep. Of ik wilde healen. Nu had ik op m'n lock nog 2k rep nodig, dus ik op m'n lock mee, hunter op z'n druid healen en voor de laatste boss de hunter en ik gerelogged. Hij had nog een drop nodig. :) Heb nu genoeg rep voor de head enchant, moet 'm alleen nog even ophalen. Met die enchant kom ik dan op 1006 shadow dmg en precies 202 hit uit. :D

Tenslotte nog even de AH geplunderd voor de mats voor 1-375 alchemy. Ga op m'n DK zo goed als zeker voor herb/alch en ben te lui om te grinden. Nu alles gekocht op nog wat briarthorn na (AH was leeg :p), alle herbs die ik krijg met lvlen van herbalism verkoop ik dan wel tegen woekerprijzen aan de inscription mensen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:07

m0nk

16-09-2003 15.15

ImdaMned schreef op maandag 28 juli 2008 @ 10:31:
Donald is pro.

Jammer dat wij ook een aantal van dat soort nubs in de guild hebben. Onder het motta van beter iets dan iets

ofzo

:'(

/slitwrist
Een aantal? .... :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

cannibal schreef op maandag 28 juli 2008 @ 11:41:
[...]

Zaterdag nog een guild-pug Gruuls gedaan, dus 80% guildies enzo en dan wat random volk (meestal ook redelijk niveau guilds die in normal raiding ook niet aan Gruuls toekomen). HKM dus zonder problemen neer, wij naar Gruul.
80% guildies noem jij een PUG? :')
Een echte PUG heeft per definitie een minderheid aan guildies anders is het gewoon een guild run met randoms om de raid compleet te krijgen :P

Als je een instance ingaat met 4 guildies en 1 buitenstaander (=80%) noem je het toch ook geen PUG?

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Ja een goeie. Trouwens ook mooi te zien ook het was in het begin en nu een tijdje verder. De oude comics blijven ook klassiekers hoor.

Blade's Edge progress na zo'n 3 weken ofzo..

Killed The Curator.
- Virtue, Alliance. *

Killed Opera Event.
- Virtue, Alliance. *

Killed Maiden of Virtue.
- Virtue, Alliance. *

Killed Moroes.
- Virtue, Alliance. *

Killed Attumen the Huntsman.
- Virtue, Alliance. *

Ze deden het in greens/blue's en met 9 man. Denk wel dat hier onze HC guild geboren is. Horde kant heeft t/m Maiden gedaan maar dan met een 6/4 guild combinatie. Dus dat telt niet.

[ Voor 45% gewijzigd door junglebeast op 28-07-2008 12:54 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Yep, die heb ik ook. Prima lasermuis. Wieltje kun je heen en weer bewegen (=2 knoppen), 2 knoppen bij je duim, 3 knoppen iets hoger, maar ook voor je duim en nog 2 knoppen op een onhandige plek die ik verder niet gebruik (MSN & Mail oplicht knoppen).

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
ok ok een hoop : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op maandag 28 juli 2008 @ 12:23:

Nu alles gekocht op nog wat briarthorn na (AH was leeg :p), alle herbs die ik krijg met lvlen van herbalism verkoop ik dan wel tegen woekerprijzen aan de inscription mensen. :p
Hoezo, worden in inscription dan veel herbs gebruikt? Want ik zelf ben nog niet op de hoogte van die nieuwe prof. Ik weet alleen de basis omschrijving van wat de mogelijke effecten zijn van insription, maar wat de mats zijn in de toekomst is mij geheel nog niet bekend. :) Als dat zo is dan word het straks weer interessant om herbs op de AH te gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 20:51
Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 12:48:
[...]

Hoezo, worden in inscription dan veel herbs gebruikt? Want ik zelf ben nog niet op de hoogte van die nieuwe prof. Ik weet alleen de basis omschrijving van wat de mogelijke effecten zijn van insription, maar wat de mats zijn in de toekomst is mij geheel nog niet bekend. :) Als dat zo is dan word het straks weer interessant om herbs op de AH te gooien
De inkt die je voor inscription nodig hebt win je uit herbs :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Morax schreef op maandag 28 juli 2008 @ 12:51:
[...]

De inkt die je voor inscription nodig hebt win je uit herbs :)
Tssss, een echte inscripter schrijft z'n inscriptions met het bloed van zijn vijanden !

(gnoems voor firespells, draenei voor frost spells!)

Hmmm, dat zou world pvp wel op gang brengen

Frost inscription: versla een draenei. Hoe hoger lvl, hoe hoger de kans op een drop
Shadow/death knight inscription: versla een undead (zwart bloed) zie boven.
Nature inscription: versla een tauren !

etc etc

[ Voor 28% gewijzigd door ImdaMned op 28-07-2008 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op maandag 28 juli 2008 @ 13:12:
[...]

Tssss, een echte inscripter schrijft z'n inscriptions met het bloed van zijn vijanden !

(gnoems voor firespells, draenei voor frost spells!)

Hmmm, dat zou world pvp wel op gang brengen

Frost inscription: versla een draenei. Hoe hoger lvl, hoe hoger de kans op een drop
Shadow/death knight inscription: versla een undead (zwart bloed) zie boven.
Nature inscription: versla een tauren !

etc etc
Undead voor diseases? Zullen de horde DK's blij mee zijn, vooral de undead DK's :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2008 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
FunkyTrip schreef op maandag 28 juli 2008 @ 12:42:
[...]

Een echte PUG heeft per definitie een minderheid aan guildies anders is het gewoon een guild run met randoms om de raid compleet te krijgen :P

Als je een instance ingaat met 4 guildies en 1 buitenstaander (=80%) noem je het toch ook geen PUG?
Ik gebruik het woord guild-pug meestal in de context van:

Het is zaterdag (middag/avond) wat zullen we doen, ok, we doen een Gruuls/Mag.
Dus als de raid buiten de normale (25)raid-schedules omgaat en in principe niet gebruik maakt van de vaste Raidleaders en/of vaste (progression)raiders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 20:32
http://www.gameguru.in/mm...t-like-mcdonalds-burgers/

lol, wat een blaaskaak, na alle problemen die AoC heeft gehad en alle players die masaal t spel verlaten gaat ie zo hoog van de toren blazen over AoE, wat een fool.
Ik snap t ook niet, tis niet meer dan een instanced pvp gebeuren op iets grotere schaal, ik kan me niet voorstellen dat dat zoveel mensen van wow af zal halen (99% van de mensen die ik naar aoc heb zien vertrekken zijn weer terug, zo leuk om niets te doen te hebben op level 80 behalve wat buggy pvp en zwaar gebugde tank & spank pve gevechten)
Ik gok dat het hetzelfde gaat met warhammer imho, men zal nooit veel spelers weghalen bij wow zolang men pve negeert.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 19:34
blouweKip schreef op maandag 28 juli 2008 @ 13:29:
[...]

Ik snap t ook niet, tis niet meer dan een instanced pvp gebeuren op iets grotere schaal, ik kan me niet voorstellen dat dat zoveel mensen van wow af zal halen (99% van de mensen die ik naar aoc heb zien vertrekken zijn weer terug, zo leuk om niets te doen te hebben op level 80 behalve wat buggy pvp en zwaar gebugde tank & spank pve gevechten)
Ik gok dat het hetzelfde gaat met warhammer imho, men zal nooit veel spelers weghalen bij wow zolang men pve negeert.
In Warhammer zal pve juist ook meehelpen met het pvp'en.

Maar main focus blijft pvp, en dat is misschien maar beter ook. Ik hoef geen carebears in Warhammer straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op maandag 28 juli 2008 @ 12:42:
[...]

Gaan we nu over de definitie van pug lopen discussieren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triqster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-03-2023
WoWWiki - Pug

(of Wikipedia - Pug :p)

[ Voor 41% gewijzigd door Triqster op 28-07-2008 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 08:45
De ontwerper van het prince malchezeen gevecht in Karazhan moesten ze in een kanon steken en naar de maan schieten. Gisterenavond een zestal keren op gewiped omdat die dfqjklmsdfmjl infernals gewoon op zodanig slechte plaatsen landden dat mensen met enfeeble (zowel melee als ranged) niet anders konden dan sterven. Voor de rest is Kara naast Zul'Aman best een leuke instance, maar dat ene gevecht... bleh |:(

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Fail detected !

Waarom kunnen andere groepen hem wel zonder doden keer op keer killen en jij niet? En overgeared helpt wel, maar niet tegen enfeeble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 16-09 00:10
Kapoen schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:08:
De ontwerper van het prince malchezeen gevecht in Karazhan moesten ze in een kanon steken en naar de maan schieten. Gisterenavond een zestal keren op gewiped omdat die dfqjklmsdfmjl infernals gewoon op zodanig slechte plaatsen landden dat mensen met enfeeble (zowel melee als ranged) niet anders konden dan sterven. Voor de rest is Kara naast Zul'Aman best een leuke instance, maar dat ene gevecht... bleh |:(
Twlight Hammer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
ImdaMned schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:13:
Fail detected !

Waarom kunnen andere groepen hem wel zonder doden keer op keer killen en jij niet? En overgeared helpt wel, maar niet tegen enfeeble.
Laat dat soort commentaar voor wow-europe kthxbye. Wij farmen dat gevecht ook week na week, maar gisteren ging het echt niet en dat kwam zeker door die infernals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Kapoen schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:17:
[...]

Laat dat soort commentaar voor wow-europe kthxbye. Wij farmen dat gevecht ook week na week, maar gisteren ging het echt niet en dat kwam zeker door die infernals.
n00b tank. Nuff said :P

Coordinatie is dan het belangrijkst en je nek durven uitsteken als tank zijnde... Heeft mijn reputatie in ieder geval een enorme boost gegeven (niet luisteren naar de raid leader maar op blind vertrouwen van je eigen kennis, ondanks dat je bijna niets zien)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Wij gebruiken al tijden de safespot bij de deur. Die werkt nog steeds goed. Het enige waar wij nog door wipen is aggro-happy dps-ers.

Gisteren in ZA hadden we tijdens het gevecht met Malacress ineens dat 2 mensen gemindcontrolled worden wat resulteerde in een wipe. Soms moet je ook een beetje geluk hebben.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Kapoen schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:17:
[...]

Als jullie prince al weken farmen dan kan het hooguit 1 x voorkomen dat je er op wiped door gemakzucht/onoplettendheid. Wipe je vaker dan is dat gewoon een keiharde failen.

Wij hadden Illidan ook op farm. en toch op een gegeven moment een aantal keren gewiped op supremus. Ook dat is keiharde fail.

Zeiken wij de bedenker van de supremus fight dan af omdat WIJ failen? Nee! Leg de fout gewoon bij jezelf. Daar leer je van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Tular schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:31:
Wij gebruiken al tijden de safespot bij de deur. Die werkt nog steeds goed. Het enige waar wij nog door wipen is aggro-happy dps-ers.

Gisteren in ZA hadden we tijdens het gevecht met Malacress ineens dat 2 mensen gemindcontrolled worden wat resulteerde in een wipe. Soms moet je ook een beetje geluk hebben.
Safespot werkt inderdaad nog prima. Je loopt hooguit het risico dat je melee dps op een gegeven moment amper meer bij 'm kan komen, maar die kans is relatief klein. En wij hebben meestal hooguit 2 of 3 melee, dus dat valt wel mee. En als druid kan ik in het ergste geval nog een beetje ranged damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
De meeste runs die ik momenteel doe, zijn vaak badge runs, met vooral redelijk ervaren mensen (al dan niet met een aantal mensen op een alt). Maar hierdoor is de group setup zelden van optimaal, meestal iets van een goede tank en iemand die kan OT'en (bijv ik als fury met tankset), 2x prima healers en dan alles wat mee wil, zei het healers die dps'en en wat highend dps'ers vaak nog wel)
Je moet het dus dan maar doen met wat je hebt, maar meestal wordt Prince gewoon ergens tegen de muur aan getanked en is het dan een kwestie van op tijd verplaatsen bij een verkeerde Infernal, lang geleden dat ik daar problemen mee gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

porn* schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 00:07:
[...]

Nice :)

Wij ook BT gedaan, van start tot aan BB, die helaas niet plat ging. Hadden ook wat nieuwe mensen mee en een paar DC's van zeker 20 minuten dus dat vertraagde de boel ook nog :/

Hier een piccie van mijn ui trouwens:
[afbeelding]

Moet nog steeds Decursive eruit gooien omdat ik dispel/disease op Grid heb zitten maja, lui he ;)
Hoe heb je die main tank bars zo gekregen en ik neem aan dat die de hp weergeven? ziet er wel fancy uit, Kan je daaraan ook hun targets zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

De main tank bars zoals die links op zijn scherm staan, worden door Ora2 afgebeeld. Deze geven de tank, 'tank target' en 'target of target' weer.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Kapoen schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:08:
Prince gevecht is luckbased, dat geldt ook voor Kael'thas Sunstrider bijvoorbeeld, dat maakt het juist interessant in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
MysticSnake schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:29:
[...]
Prince gevecht is luckbased, dat geldt ook voor Kael'thas Sunstrider bijvoorbeeld, dat maakt het juist interessant in mijn ogen.
Vindt het nochtans maar beperkt luck based, natuurlijk geldt dat op lagere gear-levels wat meer als hogere, maar dan nog. Op tijd verplaatsen is de key vindt ik. Tank kan eventueel echt wel door een infernal heen naar een andere plek toe lopen (zonder zijn rug verder naar Prince te keren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 12:21

alwinus

Tweaked

aargh ben eerder thuis. Kom ik wow niet in. Blijft op Authenticating staan....pff wot? ;)

wow forums en account management pagina kom ik ook al niet meer in....blizz heeft het ook heet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwinus schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:52:
aargh ben eerder thuis. Kom ik wow niet in. Blijft op Authenticating staan....pff wot? ;)

wow forums en account management pagina kom ik ook al niet meer in....blizz heeft het ook heet :P
Same, login server ligt er denk ik weer uit. Was ik net gedcd door een timeout :(. Wilde net me priest 58 laten dingen en naar de outlands vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
MysticSnake schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:29:
[...]

Hoezo is Kael'thas luckbased? Enige wat beetje random is die 1e gast die random targets kiest. Als je dat al luckbased noemt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
ImdaMned schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:55:
[...]

Hoezo is Kael'thas luckbased? Enige wat beetje random is die 1e gast die random targets kiest. Als je dat al luckbased noemt...
Nou in phase 3 ging Thaladred steeds voor de speler die de Grand Astromancer Capernian aan het tanken was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
ImdaMned schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:55:
[...]

... dan is Shade of Aran het ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prince luckbased :s Je kan in een extreem geval wel eens pech hebben, maar om het nou luck-based te noemen zou er toch op zn minst op gewiped moeten worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Laatst online: 16-09 14:19
MysticSnake schreef op maandag 28 juli 2008 @ 17:00:
[...]

Nou in phase 3 ging Thaladred steeds voor de speler die de Grand Astromancer Capernian aan het tanken was.
Dan BoPt een paladin even die speler, en probleem opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

One of my guildies just did a pretty big report on his beta experiences and I had a little chat. He played some on his warrior, most on Warlock and a little DK.

From his experience BF/Slam warriors are a thing of the past. At least as they are now. Affliction warlocks had an insane damage boost compared to the other specs and should if they don't nerf it be very viable for raids. The DS/destro lock is as expected a thing of the past. And DK's as they are now on the server are OP, beware of the nerf bat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:53

Valkyre

Kitesurf FTW!

cannibal schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:32:
[...]

Vindt het nochtans maar beperkt luck based, natuurlijk geldt dat op lagere gear-levels wat meer als hogere, maar dan nog. Op tijd verplaatsen is de key vindt ik. Tank kan eventueel echt wel door een infernal heen naar een andere plek toe lopen (zonder zijn rug verder naar Prince te keren).
inderdaad vrij weinig luck aan, als de infernals niet na x minuten zouden despawnen zou het een soort van enrage timer zijn.
het gaat er juist om dat de Tank + healer samen moeten verplaatsen, en dat de DPS ook moet bewegen als de Tank bijv dichterbij is gelopen.
tuurlijk je kan boxed in raken, dat is vervelend en vaak een wipe. maar then again als je DPS te laag is komen er meer infernals, en minder bewegingsruimte.
ben gestopt met wow ;) maar volgens moet je vanaf 65% (P2) doorblijven nuken, en op 25% (wanneer die bijlen komen, en de infernals sneller komen) alles burnen. en nuke nuke nuke.
als er dan mensen dood zijn, of slacken en je bent niet overgeared is het inderdaad lastig.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 16:52

Zydell

* * * * *

Kan iemand mij vertellen hoe lang het ongeveer duurt voordat een betaling (in dit geval upgrade trial » full) via credit card geaccepteerd wordt / van pending af gaat? Ik dacht namelijk dat credit card betalingen meteen verwerkt waren maar het staat al sinds vorige week op pending.

[ Voor 9% gewijzigd door Zydell op 28-07-2008 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zydell schreef op maandag 28 juli 2008 @ 17:37:
Kan iemand mij vertellen hoe lang het ongeveer duurt voordat een betaling (in dit geval upgrade trial » full) via credit card geaccepteerd wordt / van pending af gaat? Ik dacht namelijk dat credit card betalingen meteen verwerkt waren maar het staat al sinds vorige week op pending.
Dit duurde met m'n Mastercard 1 dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zydell schreef op maandag 28 juli 2008 @ 17:37:
Als hij op pending staat betekent het dat je vorige subscription nog actief is, in dit geval je trial dus. Na de 10 dagen van je trial zal je subscription met creditcard automatisch geactiveerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Illidan down! Eerste try van de avond :*)

Sunwell, here we come ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 12:13
Ik heb nu een lvl 22 bloodelf warlock, maar dit zag ik een beetje als een oefenaccountje. is er niemand die zegt van neem die dit of dat dit gaat je beter bevallen.. het enigste wat mij echt intereseert is snel levellen want dit gaat redelijk traag. dus iemand wat tips?

25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nock372 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 21:03:
Ik heb nu een lvl 22 bloodelf warlock, maar dit zag ik een beetje als een oefenaccountje. is er niemand die zegt van neem die dit of dat dit gaat je beter bevallen.. het enigste wat mij echt intereseert is snel levellen want dit gaat redelijk traag. dus iemand wat tips?
Als het alleen om levelen gaat zou ik hunter rollen. Lock is niet langzaam maar hunter is wel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen na hunter is lock de snelste class om te levelen. Gewoon affliction gaan en doorlevelen lees je even in over hoe je een warlock speelt op dat level en het gaat snel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 12:13
Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 22:44:
Ik zou zeggen na hunter is lock de snelste class om te levelen. Gewoon affliction gaan en doorlevelen lees je even in over hoe je een warlock speelt op dat level en het gaat snel zat.
dus niet opnieuw beginnen en blijven met mijn character??
affliction gaan??
op google kan ik niet zo 1.2.3 iets vinden waar ik me kan inlezen..

25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Illidan down! Eerste try van de avond :*)

Sunwell, here we come ^^
onze eerste echte avond met pogingen ook redelijk: 45% ish, hoop dat we die trend morgen kunnen eindigen met 0%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blouweKip schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 00:31:
[...]

onze eerste echte avond met pogingen ook redelijk: 45% ish, hoop dat we die trend morgen kunnen eindigen met 0%
Als je'm vandaag op 45% krijgt, dan gaat hij morgen vast wel plat, want er komt na de 45% niks nieuw meer, buiten dat Maiev Shadowsong hallo komt zeggen en een handje komt helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
We zijn ook voornamelijk bang van wat wipes vanwege de enrages in p5, maar verder vol goede moed dat t morgen zal lukken.
Jammer dat ik geen glaive op mn priest kan dragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de eerste enrage last stand en allerte healers, daarna demon phase, tweede enrage shieldwall, maar dat zou je zelfs niet nodig moeten hebben, hij zou moeten plat gaan na de demon phase, voor de tweede enrage, of in de demon phase zelfs, hangt van je dps af natuurlijk.

Je kunt ook de traps gebruiken, maar dat is wat gevaarlijk als je't gevecht niet onder de knie hebt, toen wij het voor het eerst probeerden zijn we daardoor gewiped.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2008 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

blouweKip schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 01:47:
Jammer dat ik geen glaive op mn priest kan dragen..
Zie eerst maar dat ze droppen. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 16-09 00:10
-NMe- schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 02:25:
[...]

Owh die heb ik al is een aantal keer zien droppen , een guild bij mij horde op de server zij nder al 5 gedropt voor ze

[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 29-07-2008 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:34

JSchut

.....

Nock372 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 23:22:
[...]

dus niet opnieuw beginnen en blijven met mijn character??
affliction gaan??
op google kan ik niet zo 1.2.3 iets vinden waar ik me kan inlezen..
Hier kan je een hoop info vinden: http://www.wowwiki.com/Warlock

Mijn eerste character was een lock. Levelen is inderdaad erg easy. Hunter gaat iets sneller, maar vindt het zelf een stuk minder leuk dan het levelen met een lock.

[ Voor 19% gewijzigd door JSchut op 29-07-2008 09:03 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 08:48
MysticSnake schreef op maandag 28 juli 2008 @ 17:00:
[...]

Rudi schreef op maandag 28 juli 2008 @ 17:09:
[...]
Dan BoPt een paladin even die speler, en probleem opgelost?
Nee dat is handig, gaat Capernian op rampage door de raid.. Als BoP je threat van het ene target wiped, doet het dat natuurlijk ook op het andere target, en die was hij nu juist aan het tanken.

@ Mystic, Probeer Thaladred zover mogelijk achterin (verweg van de andere bosses) dood te laten gaan en nuke hem als eerste in P3 en houd hem zoveel mogelijk in die regio gekite. Als hij dan een andere tank gazed, moet hij zo ver lopen dat hij hem niet berijkt voor hij iemand anders gazed. Met de wapens uit p2 en de huidige badge gear moet hij snel genoeg liggen om de rluck er uit te halen.

Wat ik dus wil zeggen, als je de tactics/fight niet helemaal goed kent, kan iets luckbased lijken, maar dat hoeft het niet te zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door Nivado op 29-07-2008 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ben vaak genoeg gebopped als Thaladred op mij af kwam terwijl ik Capernian aan het bitchslappen was hoor, geen enkel probleem.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Nivado schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 09:07:
Nee dat is handig, gaat Capernian op rampage door de raid.. Als BoP je threat van het ene target wiped, doet het dat natuurlijk ook op het andere target, en die was hij nu juist aan het tanken.
BoP geeft alleen physical immunity, casters blijven gewoon doorcasten. Ofwel, Capernian cast door (niet immune voor spells), Thaladred gaat voor hoogste op z'n aggrolist. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Ok my bad, ik was in de war met tanken van Sanguinar 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Nivado op 29-07-2008 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 17:14

Maduth

Probeersel

Gisteren een complete "boost" gehad door Scarlet (ik lvl 29 hunter en een lock 27). Althans, de lock was mss wat laag maar vooruit. Een hunter lvl 70 die ramde ons er even door heen. Maar alle drops maar dan ook alle drops, waren cloth. Me quests wel voldaan maar niks leuks voor mij (1 paar groene boots). Die verdomde lock :+ moet eerst nog 4 lvl's min. lvlen om het allemaal aan te kunnen. Nou jah, in ieder geval dat hoofdstuk afgerond en nu op naar de 40. Wel even 30 gedinged :) Errug gevaarlijke zone (30-40) voor mij, meestal haak ik dan af en ga dan weer opnieuw beginnen. Nu even goed doorzetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga naar stv.. doe ik meestal @ 30 ben je wel ff zoet.. en hunter = easy mode ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Gister weer ZA in geweest. Eerste twee bosses gaan ruim binnen de tijd neer, maar we hebben toch nog te weinig tijd voor een 3e timed. Verder ging het erg lekker, tot we bij Hex Lord kwamen. Een aantal had dit gevecht nog nooit gedaan, was duidelijk merkbaar was.

Mooie vind ik wel dat hoe vaak we ook wipen met deze guild, iedereen blijft positief. Oplossingen bedenken, helpen achterhalen waar het fout ging en beter kan, etc. Niet dat iedereen na de tweede wipe het al beu is.

Ik moest wel even wennen aan het feit dat ik Hibernate kon (en moest) gebruiken, terwijl ik dat eigenlijk nog nooit gedaan heb. Snel even een macro gemaakt en eigenlijk ging het best goed. Ik had alleen het idee dat mijn CC op een gegeven moment wel ontzettend snel brak, leek bijna wel deminishing returns op te zitten. Goed, volgende keer beter.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 15:33

Bezulba

Formerly known as Eendje

HA! eindelijk die grote lelijqe bokkelul neer! \o/

7 seconden in de enrage van Brutallus en toen was al 1/2 van de raid afgeslacht (zonder doden voordat we in de enrage kwamen) damn hij mept echt hard als hij boos is :P

plaatje!

Afbeeldingslocatie: http://www.allanwest.net/images/brutallus.jpg

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
-NMe- schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 02:25:
[...]

warglaives droppen veel te vaak. Hadden gewoon epic kunnen zijn ipv legendary. Legendary items moeten zeldzaam zijn, zoals Thunderfury bijvoorbeeld. Vind ik =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 17:14

Maduth

Probeersel

Gz dan maar (al ben je horde ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:56
addictive schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 09:59:
[...]

warglaives droppen veel te vaak. Hadden gewoon epic kunnen zijn ipv legendary. Legendary items moeten zeldzaam zijn, zoals Thunderfury bijvoorbeeld. Vind ik =)
Als Illy niet generfed was hadden veel guilds ook nog lang niet zoveel warglaives hoor :P

Wij gisteren ook weer Illy wipenight, weer met 5 nieuwe mensen (schiet ook niet op elke keer mensen te moeten vervangen ;( ), beste try 11% en toen 15%. Op de een of andere manier altijd wel ergens iets dat fout gaat (tank voor de zoveelste keer shear, iemand met parasites die niet moved, etc). Naja kwestie van doorzetten volgende week moet ie gewoon plat.

Is het nog slim op 32% dps te stoppen ofzo? We hadden em 1x in demon phase in phase 3 en hij ging lekker op de locktank af, ging echt maar net goed ^^

[ Voor 9% gewijzigd door porn* op 29-07-2008 10:13 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Wat was het verschil dan tussen de illidan die nihilum etc heeft gekilled en de illidan gekilled door sucky guilds zoals ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
OkkE schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 09:52:

Ik moest wel even wennen aan het feit dat ik Hibernate kon (en moest) gebruiken, terwijl ik dat eigenlijk nog nooit gedaan heb. Snel even een macro gemaakt en eigenlijk ging het best goed. Ik had alleen het idee dat mijn CC op een gegeven moment wel ontzettend snel brak, leek bijna wel deminishing returns op te zitten. Goed, volgende keer beter.
Hibernate wekrt volgens mij het zelfde als sheep en shackle, dat wil zeggen er wordt meerdere malen tijdens de duur een "resist check" gedaan. Als deze een keer failed dan breekt de sheep/shackle. Om te voorkomen dat dit gebeurd moet je hit capped zijn. Als ik me niet vergis ben jij healer, en heb je dus geen hit rating, vandaar dat hij snel breekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Nivado schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 10:15:
[...]

Hibernate wekrt volgens mij het zelfde als sheep en shackle, dat wil zeggen er wordt meerdere malen tijdens de duur een "resist check" gedaan. Als deze een keer failed dan breekt de sheep/shackle. Om te voorkomen dat dit gebeurd moet je hit capped zijn. Als ik me niet vergis ben jij healer, en heb je dus geen hit rating, vandaar dat hij snel breekt.
Dat zou inderdaad goed kunnen, dat verklaard wat ik al dacht te zien. Ik ben inderdaad healer, maar we hebben geen uilen, en een OT laten Hibernaten is ook niet ideaal. :) Maar enige oplossing lijkt me dan gewoon nog vaker Hibernate casten. En deze keer was het idee de add te CC'en tot het einde, misschien toch maar killen.

Wordt Hibernate in latere instances ook nog gebruikt trouwens? In dat geval is het misschien handig om eens opzoek te gaan naar een beetje spellhit namelijk.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
OkkE schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 10:26:
[...]

Dat zou inderdaad goed kunnen, dat verklaard wat ik al dacht te zien. Ik ben inderdaad healer, maar we hebben geen uilen, en een OT laten Hibernaten is ook niet ideaal. :) Maar enige oplossing lijkt me dan gewoon nog vaker Hibernate casten. En deze keer was het idee de add te CC'en tot het einde, misschien toch maar killen.

Wordt Hibernate in latere instances ook nog gebruikt trouwens? In dat geval is het misschien handig om eens opzoek te gaan naar een beetje spellhit namelijk.
Beren hebben zowiezo geen spellhit lijkt me, dus dat zou geen verschil maken ;)

Ik zie eigenlijk helmaal geen reden om hibernate te moeten gebruiken, zeker als je geen uil hebt. Dan kan je imo beter iets anders sheepen, of die ene mob er gewoon bij tanken (pala tanks ftw) Dat is safer dan een mob die elk moment kan breken om vervolgens de healer te gaan mishandelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Nivado op 29-07-2008 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
ImdaMned schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 10:14:
Wat was het verschil dan tussen de illidan die nihilum etc heeft gekilled en de illidan gekilled door sucky guilds zoals ons?
Afaik zijn er minor tweaks geweest oa de transitietijd van normaal naar demon phase is iets langer zodat de healers ff kunnen lopen indien nodig en kunnen focussen op de lock tank, ook iets met die flamecrash geen id wat dat was, etc. Toen ik wij nog Kaelwipes deden vond ik de patch notes m.b.t. BT nerfs niet zo interessant weet 't dus ook nie exact meer :P

Is het normaal trouwens dat een tank vrijwel ieder gevecht een shaer krijgt. Onze mt is ZO sloom (of lijkt dat maar?).
MantaMania schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:08:
[...]

Hoe heb je die main tank bars zo gekregen en ik neem aan dat die de hp weergeven? ziet er wel fancy uit, Kan je daaraan

ook hun targets zien?
Jep, target en ToT ofc :)
Is standaard zo van oRA2 :P

[ Voor 18% gewijzigd door porn* op 29-07-2008 10:33 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
OkkE schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 10:26:
[...]

Hibernate wordt hooguit op een trashmob gebruikt. max 2 lvls boven je lv dus. En dat betekend voor een healer gewoon 6% kans op een resist (een miss dus eigenlijk).

Hibernate werd voorheen alleen gebruikt bij de drakonids na vaelastrasz in BWL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Zie eerst maar dat ze droppen.
Gezien het aantal mensen (rogues/warriors) dat ik ermee zie rondlopen is de droprate redelijk hoog (voor een legendary)
Niet dat het veel uitmaakt, legendaries zijn al flink gedevalueerd (iig voor melee, aangezien casters over t algemeen geen legendaries hebben, ik tel atiesh ff niet mee omdat die naar verhouding aanzienlijk moeilijker te krijgen was dan thunderfury/hammer/glaive)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 12-09 19:12
blouweKip schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 10:34:
[...]

Gezien het aantal mensen (rogues/warriors) dat ik ermee zie rondlopen is de droprate redelijk hoog (voor een legendary)
Niet dat het veel uitmaakt, legendaries zijn al flink gedevalueerd (iig voor melee, aangezien casters over t algemeen geen legendaries hebben, ik tel atiesh ff niet mee omdat die naar verhouding aanzienlijk moeilijker te krijgen was dan thunderfury/hammer/glaive)
Uuh ik denk dat TF toch wel ook wel thuis hoort in de moeilijkheids graat van Atiesh, iig is TF veel meer Lucky based.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
porn* schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 10:32:
[...]

Is het normaal trouwens dat een tank vrijwel ieder gevecht een shaer krijgt. Onze mt is ZO sloom (of lijkt dat maar?).

[...]
Volgens mij hoeft een tank nooit shear te krijgen toch? enige keer dat ik hoorde dat de tank shear kreeg bij ons was omdat hij de verkeerde knop drukte :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 09:59:
[...]

oh ja ? :D

55 Illidan kils en k heb nog nooit een glaive zien droppen. Legendaries moeten nu luck bound zijn zoals glaives, maar een reward zijn voor werk (Naxx splinters) of een speciale prestatie (timed run).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Nivado schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 10:32:
Ik zie eigenlijk helmaal geen reden om hibernate te moeten gebruiken, zeker als je geen uil hebt.
You're right, denk dat we die add in het vervolg gewoon moeten tanken/killen. :)
ImdaMned schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 10:32:
Hibernate wordt hooguit op een trashmob gebruikt. max 2 lvls boven je lv dus. En dat betekend voor een healer gewoon 6% kans op een resist (een miss dus eigenlijk).

Hibernate werd voorheen alleen gebruikt bij de drakonids na vaelastrasz in BWL
Dan ga ik niet actief opzoek naar spellhit. Natuurlijk is spellhit (en crit) nooit verkeerd voor solo, maar het heeft dan iedergeval in raids niet veel nut. Thanks voor je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Bokkie schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 10:38:
[...]

Volgens mij hoeft een tank nooit shear te krijgen toch? enige keer dat ik hoorde dat de tank shear kreeg bij ons was omdat hij de verkeerde knop drukte :+
1,5 sec cast, magoed als ik iemand noob noem omdat ie niet binnen anderhalve seconden 1 knopje in kan drukken krijg ik te horen dat ik tanken niet snap (dat terwijl ik een warrior heb en echtwel e.e.a. getanked heb ;) ). Magoed kan ik em met een gerust hard afzeiken ^^

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren weer even verder geleveled met mijn hunter. Het gaat nog steeds lekker.
Nu lvl 53 in 3 dagen en 41 minuten :).

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/wow-lvl53-t.jpg
* Klikbaar *

O+ Un'goro Crater
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/wow-quests.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Jerry op 29-07-2008 11:03 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 08:28
gisteren voor het eerst Kalecgos neer :)

zondag mijn skull van Illidan gekregen, gaat dus goed, maar tot zover mijn dagboek commentaar

hoe gaan jullie (degene die al zover zijn dan) om met de benodigde dps voor Brutalis?

ik heb begrepen dat er gemiddeld ietss van 1700 dps output per dps'er moet zijn, maken jullie onderscheid per class/spec? ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat de locks 1900 moeten doen en de spriests maar 1500 ofzo

en hoe gaan jullie om met mensen die het gewoon niet halen? kunnen de betere dps'ers dat opvangen? of is het heel simpel dat als je niet de benodigde dps kan outputten je niet mee kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 10:39:
[...]
oh ja ? :D

55 Illidan kils en k heb nog nooit een glaive zien droppen. Legendaries moeten nu luck bound zijn zoals glaives, maar een reward zijn voor werk (Naxx splinters) of een speciale prestatie (timed run).
Pre-BC had je het befaamde Quel'Serar tank zwaardje voor warriors en paladins. De moeilijkheidsgraad/bereikbaarheid van dit item vond ik net goed, en ik hoop dat Blizz in WotlK weer zo'n items introduceert (uiteraard voor meerdere klasses deze keer).

Ter opfrissing, om Quel'Serar te krijgen moest je volgende zaken ondernemen:
- een zeldzame drop verkrijgen uit Dire Maul (of het AH)
- Onyxia raiden en haar een deep breath laten uitvoeren op een geplaatst quest item
- met dat quest item binnen een bepaalde tijd terug naar Dire Maul gaan en daar je zwaardje oppikken.

In tijden dat MC en BWL nog 'hot' waren was dit naast Thunderfury een van de meest begeerde tank items :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Sandor Scheffer schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 11:03:
gisteren voor het eerst Kalecgos neer :)

zondag mijn skull van Illidan gekregen, gaat dus goed, maar tot zover mijn dagboek commentaar

hoe gaan jullie (degene die al zover zijn dan) om met de benodigde dps voor Brutalis?

ik heb begrepen dat er gemiddeld ietss van 1700 dps output per dps'er moet zijn, maken jullie onderscheid per class/spec? ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat de locks 1900 moeten doen en de spriests maar 1500 ofzo

en hoe gaan jullie om met mensen die het gewoon niet halen? kunnen de betere dps'ers dat opvangen? of is het heel simpel dat als je niet de benodigde dps kan outputten je niet mee kan?
http://wowwebstats.com/16yy4ycqeamnk?s=155146-182313

En ja het heeft absoluut geen zin om dpsers mee te nemen die niet kunnen dps'en. Wij zaten op 26000 28000 raiddps geloof ik en we haalden het net.

Wij waren ook compleet gebuffed he. Dat houd in 4 paladin buffs, food buff, weapon buff, scrolls als je ze had, flasks (of elixirs) etc etc

[ Voor 6% gewijzigd door Bezulba op 29-07-2008 11:39 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 08:28
ouch, ik zie dat 1500 dps wel zo'n beetje het minimum is dat je moet halen (voor de mindere dps classes) en dat met maar 7 healers en 2 tanks :(

ik denk dat ongeveer 40% van onze guild op het benodigde niveua is met goeie group setup en de nodige consumables

de volgende 30% heeft wat meer l2p en/of gear nodig, maar komt wel

de overige 30% is gewoon te slecht om dat te halen

wat nu? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Sandor Scheffer schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 11:29:
de overige 30% is gewoon te slecht om dat te halen

wat nu? :(
Eisen stellen. Laat de statistieken zien dat dps-ers minimaal 1500dps nodig hebben en dat ze anders wel mee mogen raiden, maar niet meer naar Illidan en dat daarvoor externen zullen worden aangetrokken :P

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

BT nog 100x doen en MH zodat je wel het benodige niveau haalt. Mensen niet met funspecs of pvp specs laten spelen. Epic gems beschikbaar stellen als mensen hun t6 of gelijkwaardig krijgen.

Wij zaten wel zwaar in de buffs he en we hadden duidelijke groepsynergy zodat de dpsers ook constant konden dpsen.

[ Voor 23% gewijzigd door Bezulba op 29-07-2008 11:41 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Kan iemand misschien kort uitleggen hoe die "safespot" bij de deur van Prince werkt?
Wij downen hem nu evengoed wel "the hard way", maar als het makkelijker kan, why not ;)

@Eendje: Je speelt toch ook op Azjol in LR?

[ Voor 11% gewijzigd door bitpixl op 29-07-2008 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Uuh ik denk dat TF toch wel ook wel thuis hoort in de moeilijkheids graat van Atiesh, iig is TF veel meer Lucky based.
Een berg drops in naxx, drops van cthun en kel'thuzad tov 2 random drops and wat mats...(2 drops in een low end instance), sorry maar dan wint atiesh handsdown kwa moeilijkerheid pre-tbc (en compleet nutteloos in tbc en wotlk, itt bijv warglaives.
Als ik t zo zie is ie naar hyperion overgestapt ;)

[ Voor 13% gewijzigd door blouweKip op 29-07-2008 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Ik zie dat jij ook op Azjol speelt, toevallig geen plaats voor een very casual low level dwarf hunter en pally in je guild? Zo te zien zijn jullie dedicated raiders, dus gok van niet (but I can try) :)

Speel eigenlijk Horde side met mijn main, maar sinds kort even een dwarf hunter aangemaakt en een maat van mij een dwarf pally, meer voor de fun

[ Voor 26% gewijzigd door bitpixl op 29-07-2008 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeden dag mensen

Terug van vakantie, denk wow te gaan spelen alles werkt. Behalve, dat ik geen adons kan laden op een of andere manier.

In mijn charecter selection screen kan ik geen addon knop meer vinden en de hele ingame menu door gezocht maar ook daar niks

iemand een idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

blouweKip schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 11:44:
[...]

Een berg drops in naxx, drops van cthun en kel'thuzad tov 2 random drops and wat mats...(2 drops in een low end instance), sorry maar dan wint atiesh handsdown kwa moeilijkerheid pre-tbc (en compleet nutteloos in tbc en wotlk, itt bijv warglaives.

[...]

Als ik t zo zie is ie naar hyperion overgestapt ;)
^-- with stupid

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Skillz schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 11:42:
Kan iemand misschien kort uitleggen hoe die "safespot" bij de deur van Prince werkt?
Wij downen hem nu evengoed wel "the hard way", maar als het makkelijker kan, why not ;)

Dikke bullshit, ik tank em altijd aan de overkant in het midden van de lang zijde zodat je de meeste ruimte hebt om naar links en rechts te bewegen.

Heb die safespot 3x geprobeerd en elke keer kwam er wel een infernal in de buurt waardoor een melee doodging (of het net goed ging). Same story met die andere zgn. safespot; erg leuk als je geen melee hebt (vrijwel nooit), anders niet.

Bnet pindle#2913

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.