Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 21:33:
[
afbeelding]
Heb als bron de INDI hd receiver, Denon dvd 1940 en PS3, alles loopt wel via de Denon avr 3808 naar de pioneer.
Drive mode staat op 2, en pure cinema wissel ik tussen off en advance.
Heb al veel forums afgegaan en sommige zien het, andere niet.
Vooral het regenboogeffect is specifiek van persoon tot persoon. Dus aan de pio ligt het niet.
Zoals ik al zei, de pio is een zeer goede plasma, maar prijs/kwaliteit staat panasonic gewoon op kop.
Hij zit ook al ruim over de 300 speeluren, dus hij zal nog wel iets beter beeld gaan geven maar heel spectaculair zal het niet meer zijn.
Ik was eens gaan testen met de blu-ray van Ice-Age 2, in het begin als de camera zo langs die bergen gaat. Bij de pio en heel veel andere tv's (plasma en lcd) schokt het enorm. De panasonic kan dit vrijwel vloeiend.
Jammer dat ik de panny zo lelijk vind ivm de pioneer.
Als ik de 50pz81B kan krijgen dan denk ik dat de pio weggaat. Of ik wacht ng enkele jaren.
Het is ook geen marteling om nr de pioneer te kijken (understatement

)
Hmm ik was vandaag bij de saturn Tilburg, na weken dit forum te hebben gevolgt en na meedere malen met mn laptoppie op zak naar de saturn te zijn geweeest waar ik verscheidene TV's heb geprobeerd. o.a. De Philips 9x03 serie, Sony W4000, panasonic PZ85 , PZ80 en PZ800 , was ik ervan overtuigd dat de 42PZ85 de TV voor mij was,
Met FullHD , HD, SD en verschillende content films op mn lappie zowel series als Blu-ray heb ik veel schermen zelf getest.
Ik stond erop om de philips 9x03 te nemen maar wat was het beeld slecht , ook als ik de MD en andere ' beeld verbeteraars ' aan of uit zette het zag verschikkelijk onnatuurlijk uit, zelfs mn Sharp XD1E (1e gen. fullHD) geeft beter beeld. Dus ik ging het forum volgen en ging de pana's in de gaten houden Verschil tussen de PZ85 en PZ80 (afgezien van voorkeuren voor design) geeft de IFC mode van de PZ85 en PZ800 bij vooral animatie films een schitterend vloeiend resultaat , enkel kijk je sport of snelle actie films kan je het beter uit zetten , en met de functie uit heb je inprinciepe een PZ80. afgezien van de true cinema 24p en 24p input, (met het blote oog was er geen verschil tusen de pz80 en pz85 met IFC uit)
Terug te komen op bovenstaande post, ik ging vandaag opnieuw kijken naar mn soon-to-be P85(athans dat dacht ik) welke in bestelling stond. Maar wat zag ik nou!!
.. Een Pioneer Kuro LX508XD voor Euro 1555 !! Ik had de pioneers tot heden niet eens in acht genomen ivm mijn budget ! , maar iemand zijnde die toch wel een beetje bekend was met de kuro kon deze dealniet laten liggen, hookte mn laptop eraan een ik was verkocht!!
TV staat nu in mn studentenkamertje maar o my wat een beeld wat een kleuren

heb ook totaal geen last van een regenboog effect ?, heb er ondertussen al aardig wat uurtjes mee lopen spelen, ee alhoewel de TV 1366 x 768 is ipv 1900x1080 ziet het er nog steeds scherp uit op 2,5m afstand! Ik ben iig hele blij en ik denk dat als je je Kuro verkoopt je er vast wel iemand heel blij mee kunt maken ,
ben alleen bang dat je straks met de Pana ' opnieuw ' teleurgesteld gaat worden als je de kuro al te min vind , ik dacht dat ik kieskeurig was