Volgens mij ben je toch echt naar de diamond aan het kijken. Alleen in combinatie met de diamond kom ik op dat bedrag uit. Dus je ziet idd iets gigantisch over het hoofdVerwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 13:54:
Mag ik als meelezer ook een duit in het zakje doen?![]()
Kwam net bij GSM.nl het volgende tegen:
Maandelijks bedrag
1x vodafoon 22,50. 2 jaar Actieprijs: € 18,=
1x zorgeloos internet blox: € 9,95
Eénmalig bedrag
1x HTC Touch pro: Actieprijs € 52,=
NB! De actieprijs van de Touch pro bestaat er uit dat je 2 jaar zorgeloos intern blox afsluit, maar dat lijkt mijn geen bezwaar aangezien het abbonement ook twee jaar duurt.
[Is dit idd nu zo'n interessante aanbieding of zie ik iets gigantisch over het hoofd?]
Ps. ik ken het bedrijf verder niet, en over de levertijd staat alleen vermeld dat ie verwacht word vanaf augustus
Heb hem nu net besteld i.c.m een Debitel KPN 35 euro plus internet, wat neer komt op iets van 38 euro p/m omdat het een actie van Debitel is. Veel gerekend en bekeken, Vodafone was ook redelijk geweest (ook qua internetsnelheid) maar toch Debitel genomen omdat het toestel dan maar 59 euro was en ik heb dan een uur meer bellen per maand.
Verwacht hem eind volgende te hebben, kan niet wachten!
Verwacht hem eind volgende te hebben, kan niet wachten!
https://powershellisfun.com
Houd er alsjeblieft wel rekening mee dat Debitel "Onbeperkt" Internet tot 40MB is! Daarna betaal je gewoon weer 75ct per MB.
En inderdaad, die 52,- heb je alleen bij de Diamond.
Overigens, ik hoop dat de Pro ook nog bij debitel.nl op de site komt. De Diamond heb je namelijk al voor 12,50/maand en éénmalig 28,00... (Twee jaar 150min/sms, geen Internet). Vodafone onbeperkt Internet is natuurlijk wel veel leuker, alleen jammer dat voor Sim-Only je minimaal 16,45 kwijt bent.
En inderdaad, die 52,- heb je alleen bij de Diamond.
Overigens, ik hoop dat de Pro ook nog bij debitel.nl op de site komt. De Diamond heb je namelijk al voor 12,50/maand en éénmalig 28,00... (Twee jaar 150min/sms, geen Internet). Vodafone onbeperkt Internet is natuurlijk wel veel leuker, alleen jammer dat voor Sim-Only je minimaal 16,45 kwijt bent.
Verwijderd
Ik zie het. Vanochtend stond het er echt, maar ja voor wat dat nu nog waard is. Lijkt er op dat het is aangepastRedSoniq schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 14:18:
[...]
[...]
Ik kom bij GSM.nl met Vodafone 22,50 en Zorgeloos Internet blox uit op EUR 181 bijbetalen voor de Touch Pro.
En dat is voor 24 maanden Zorgeloos Internet ...

Was ook te mooi om waar te zijn (had ik 'm nu maar besteld hahaha)
Die aktie is voor de Diamond, dan moet je inderdaad 52 euro bijbetalen.Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 14:36:
[...]
Ik zie het. Vanochtend stond het er echt, maar ja voor wat dat nu nog waard is. Lijkt er op dat het is aangepast![]()
Was ook te mooi om waar te zijn (had ik 'm nu maar besteld hahaha)
Bij de Touch Pro is het veel meer.
Zojuist binnen van pdashop.nl
Met vodafone 22,50 + Internet Zorgeloos + SMS blox: EUR 232
Ter vergelijk, zelfde combinatie bij 2call: EUR 128
Los: EUR 649HTC Touch Pro UK De HTC Touch Pro UK is op voorraad. Bestelt u op werkdagen voor 21:00 uur met creditcard, iDEAL of onder rembours, dan verzenden wij het product nog dezelfde dag.
Met vodafone 22,50 + Internet Zorgeloos + SMS blox: EUR 232
Ter vergelijk, zelfde combinatie bij 2call: EUR 128
[ Voor 22% gewijzigd door frankvdtillaart op 13-08-2008 15:35 ]
Happy Blessings <3
Ook het mailtje gehad van PDAShop en gelijk maar besteld.
Ga 'm morgen ophalen, want ben de aankomende week sowieso niet op tijden thuis dat er afgeleverd gaat worden danwel het postkantoor open is.
Het liefste had ik 'm gelijk vandaag nog in de winkel opgehaald, maar hij is slechts nog in het centraal magazijn beschikbaar.
Afijn: tomorrow is the day
Ga 'm morgen ophalen, want ben de aankomende week sowieso niet op tijden thuis dat er afgeleverd gaat worden danwel het postkantoor open is.
Het liefste had ik 'm gelijk vandaag nog in de winkel opgehaald, maar hij is slechts nog in het centraal magazijn beschikbaar.
Afijn: tomorrow is the day
Verwijderd
PolluxDKB schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 14:49:
[...]
Die aktie is voor de Diamond, dan moet je inderdaad 52 euro bijbetalen.
Bij de Touch Pro is het veel meer.

Wat is eigenlijk de reden van velen van jullie om de UK of WWE versie te nemen?
Brakke vertalingen naar 't Nederlands? Staat stoerder? Meer compatibiliteit met programma's? Regelmatiger Updates? (Doorhalen wat niet van toepassing is..)
Je kunt achteraf altijd wisselen met eigen Cooked Roms nietwaar?
Brakke vertalingen naar 't Nederlands? Staat stoerder? Meer compatibiliteit met programma's? Regelmatiger Updates? (Doorhalen wat niet van toepassing is..)
M'n tytn had ik Nederlands gekocht en daarna op Engels overgegaan omdat daar nieuwere cooked roms voor waren.IceEyz schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:12:
Er komen geloof ik ook meer officiele updates in het engels, software werkt op beide versies net zo goed.
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Te veel ervaring met brakke vertalingen. Bovendien installeer ik op al mijn apparaten engels.IceEyz schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:12:
Ik vind het stoerder.
Compatibiliteit is denk ik geen issue (meer). Al komen updates soms wel eerder uit voor engelse versies (indien meertalige software).
Dus in ieder geval sneller updates.
Alles is van toepassing dus. En dat zijn eigenlijk ook meteen alle redenen (voor mij).
Op xda-devs is het een en ander omschreven hoe je verschillende firmwares op dit apparaat kan krijgen. Ook andere talen behoren tot deze lijst.
Happy Blessings <3
Ik heb geen ervaring met NL op m'n pda, en da's ongeveer de reden waarom ik liever geen NL heb; ik ken de terminologie beter. Daarnaast weet ik niet hoe het zit met "geïntegreerde" software; ik heb er een hekel aan als ik op een NL Windows een Engels pakket installeer, waarna de interface half-half is. Geen idee of dat op een pda van toepassing is, maar ik neem voor één euro prijsverschil (2call) geen risico.
Nomen nescio
Zo.. ik heb hem ook maar besteld.. bij pdashop. Ach je moet toch wat.. meteen 8gb kaartje ermaar bij
Mailtje van GSMWeb.nl:
Excuus voor de vertraging van uw bestelling, wij vragen u nog even geduld te hebben in verband met een vertraagde levering van uw HTC Touch Pro aan GSMWeb.nl. Uw abonnement is reeds geactiveerd zodat u in ieder geval bent aangesloten op de door u gewenste actie. Zodra het toestel bij GSMWeb.nl binnen is sturen wij dit direct naar u door. Wij verwachten het toestel 19-8-2008 aan u te kunnen verzenden.
Excuus voor de vertraging van uw bestelling, wij vragen u nog even geduld te hebben in verband met een vertraagde levering van uw HTC Touch Pro aan GSMWeb.nl. Uw abonnement is reeds geactiveerd zodat u in ieder geval bent aangesloten op de door u gewenste actie. Zodra het toestel bij GSMWeb.nl binnen is sturen wij dit direct naar u door. Wij verwachten het toestel 19-8-2008 aan u te kunnen verzenden.
Ook maar besteld:
T-Mobile Flex 150 (1 jaar) + PIT = 26,50 p/m (318 p/j) + toestel voor 280 = 598 EUR totaal.
Geen verkeerde prijs lijkt me
T-Mobile Flex 150 (1 jaar) + PIT = 26,50 p/m (318 p/j) + toestel voor 280 = 598 EUR totaal.
3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math
Brakke vertalingen naar 't Nederlands? --> "Press play to continue" is ook gewoon veel duidelijker dan "aandrukken spelen om aan te houden" Courtesy of Cees (r)Wat is eigenlijk de reden van velen van jullie om de UK of WWE versie te nemen?
Brakke vertalingen naar 't Nederlands?
Staat stoerder?
Meer compatibiliteit met programma's?
Regelmatiger Updates?
Hmm, ik wist niet dat er zulke brakke vertalingen in de nederlandse versie zitten...
Bol verwacht dat hij deze week wordt verstuurd....
Dat zal bij HTC wel meevallen hoor, zij vertalen heus wel goed. Alleen bij die Hongkong B-merken klopt er vaak geen kant van.Dacide schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 17:34:
Hmm, ik wist niet dat er zulke brakke vertalingen in de nederlandse versie zitten...
Verwijderd
gaat de HTC touch pro, ook geleverd worden via T-mobile? of is het alleen de Vario 4 die ze gaan leveren.
zo niet, waar is het op dit moment het goedkoopste om je abbo te verlengen?
zo niet, waar is het op dit moment het goedkoopste om je abbo te verlengen?
30 minuten geleden aan de telefoon gehangen met T-mobile. De informatie die ik kreeg gaf aan, alleen een t-mobile brandend versie, verwacht over 1 of 2 maanden en de naam die zal hebben is Compact 4, aldus de jongen aan de telefoon.
Mja, ook bij MS zijn de vertalingen niet altijd super. Zo heet de 'draw' knop in Patience op een Nederlandse Windows Mobile 5 ineens 'tekenen'...
Dat moet ie mis hebben, 't zal Vario zijn. Compact is de Touch (zonder tobo) en Vario is altijd met tobo.Misanthropia schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 18:27:
30 minuten geleden aan de telefoon gehangen met T-mobile. De informatie die ik kreeg gaf aan, alleen een t-mobile brandend versie, verwacht over 1 of 2 maanden en de naam die zal hebben is Compact 4, aldus de jongen aan de telefoon.
Kortom, UK / WWE heb je wel wat meer aan, maar een NL-versie is gewoon om te dopen tot WWE.. Dan kies ik denk ik toch eerst de NL-versie..
Verwijderd
Zie nog steeds niet dat hij op voorraad is daar...padavelaar schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 08:45:
Ik heb hem gisteren besteld bij 2call en zie daar vanochtend op de website dat het toestel op voorraad is bij hun leverancier en dat ze hem met 5 werkdagen leveren :-)

http://www.2call.nl/htc_touch_pro_nl.php
Maar heb ze vandaag aan de telefoon gehad en inderdaad vanaf vrijdag is de Pro leverbaar...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2008 18:34 ]
http://www.2call.nl/telefoons/htc/touch_pro_nlVerwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 18:31:
[...]
Zie nog steeds niet dat hij op voorraad is daar...![]()
http://www.2call.nl/htc_touch_pro_nl.php
Maar heb ze vandaag aan de telefoon gehad en inderdaad vanaf vrijdag is de Pro leverbaar...
Verwijderd
Waar heb je dat gedaan ?Beefhead schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:55:
Ook maar besteld:
Verwijderd
wtf
vreemd dat deze link dan niet aangepast is... http://www.2call.nl/htc_touch_pro_nl.php
Vind die link van jou eigenlijk iets prettiger om te zien
Ik ging naar Telefoons -> HTC -> Touch Pro NL, weet niet hoe jij bij jouw link kwam?Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 19:13:
[...]
wtf![]()
vreemd dat deze link dan niet aangepast is... http://www.2call.nl/htc_touch_pro_nl.php
Vind die link van jou eigenlijk iets prettiger om te zien
Verwijderd
Is link van de site toen ik 'm bestelde (stond nog in favorieten)PolluxDKB schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 19:46:
[...]
Ik ging naar Telefoons -> HTC -> Touch Pro NL, weet niet hoe jij bij jouw link kwam?
Maar goed, hij is op voorraad dus ik verwacht dat we volgende week hoop gebruikersreviews krijgen
Verwijderd
Nog even, kunnen wij ook een uitpak videootje maken...MentalMatthew schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 20:00:
[...]
En een unboxing video...:
http://nl.youtube.com/watch?v=VMa6-q-4DIs
Verwijderd
als ik de touch pro koop, kun je dan later nog tomtom of route66 installeren? welke is beter voor windows mobile 6?
Verwijderd
Werk zelf met tomTom... en dat bevalt primaVerwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 21:03:
als ik de touch pro koop, kun je dan later nog tomtom of route66 installeren? welke is beter voor windows mobile 6?
En natuurlijk kun je die later installeren
En ook de knoop doorgehakt! Ik heb de Touch Pro NL besteld bij gsmweb.nl, icm een Telfort 230 abbo (1,5 jaar) + SMS 60 en natuurlijk Surf&Email Unlimited.
Voor de Touch Pro betaal ik 129,- en abbo is 31,95 per maand in totaal.
Nou met smart wachten tot ie er is!
Verwijderd
Op GSMweb staat dat dat abonnement 128Kbps is, op de site van Telfort 768Kbps. Wat is juist?TaZz schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 21:14:
En ook de knoop doorgehakt! Ik heb de Touch Pro NL besteld bij gsmweb.nl, icm een Telfort 230 abbo (1,5 jaar) + SMS 60 en natuurlijk Surf&Email Unlimited.
TelfortVerwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 22:09:
[...]
Op GSMweb staat dat dat abonnement 128Kbps is, op de site van Telfort 768Kbps. Wat is juist?
Wat een belachelijk voorbeeld. Tevens ook de rest van de reacties: De vertalingen zijn naar mijn idee vrijwel perfect. Zie het als een Nederlandse versie van Windows XP bijvoorbeeld. Dat is toch prima vertaald? Die telefoons zijn ook heel netjes in het Nederlands vertaald... Het enige wat je nu doet, is ervoor zorgen dat een aantal mensen de UK versie kopen omdat ze bang zijn dat de vertaling slecht is..Ruudjah schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 17:29:
[...]
Brakke vertalingen naar 't Nederlands? --> "Press play to continue" is ook gewoon veel duidelijker dan "aandrukken spelen om aan te houden" Courtesy of Cees (r)
Idereen die 'm hier besteld is dus net aan een nieuw abonnement toe ofzo?
Niet iedereen. Ik heb net een nieuw abonnement afgesloten zonder telefoon.ExTaxi schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 23:13:
Dus ik ga 'm los kopen, de NL versie
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Misschien niet heel erg nuttig meer, maar hier nog een laatste keer een update (enkele prijzen veranderd):
Website | Prijs | Leverdatum |
GSMWEB.NL | 500-550 euro | 15 augustus |
gsm.nl | 578 euro | augustus |
Bestelmaar.nl | 582 euro | begin september |
Algebeld.nl | 589 euro | ? |
2Call.nl | 595 euro | 15 augustus |
CoolSound.nl | 595 euro | begin september |
Gsmeasy.nl | 595 euro | 11 september |
Central Point | 597,43 euro | 1 september |
bol.com | 599 euro | ? |
Informatique | 599 euro | ? |
BELZAAK.nl | 601 euro | ? |
Max ICT | 603,66 euro | ? |
4Launch | 608,50 euro | ? |
Take it Now | 615,53 euro | ? |
PCSNEL.NL | 625,94 euro | ? |
TechDepot | 640,92 euro | ? |
Eurovision | 646 euro | ? |
PDAshop.nl | 649 euro | WWE: uit! NL: 22 augustus |
Smartphonestunts.nl | 649 euro | half augustus |
Expansys | 654,99 euro | 14 augustus |
Azerty | 655,07 euro | ? |
Ik kom van Prepaid af, bel en sms weinig, maar zie voornamelijk internet wel zitten. Heb laatst een S730 in m'n handen gehad, en dat toetsenbord i.c.m. de Diamond leek mij ideaal..: Zie daar, de Touch Pro, de DroomFoon.ExTaxi schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 23:13:
Stomme vraag misschien, maar ik kan het nergens vinden...
Weet iemand het verschil tussen de:
HTC Touch Pro Multifunction Audio Cable YC A200
En A300?
Ik neem denk ik een andere variant... maar toch
Weet iemand het verschil tussen de:
HTC Touch Pro Multifunction Audio Cable YC A200
En A300?
Ik neem denk ik een andere variant... maar toch
Verwijderd
Misschien niet de juist vraag in deze topic, maar ben dus ook van plan dit toestel aan te schaffen met een Telfort abonnement met de Surf en Mail Unlimited dienst. Maar hiervoor geldt een soort van fair use policy, waarbij vermeld wordt :
mail unlimited is bedoeld voor surfen, mailen en chatten in combinatie met een mobiele telefoon; de bundel mag niet gebruikt worden voor streaming audio/video, bellen via mobiel internet (VoIP)
(Sorry voor als dit misschien off-topic is)
mail unlimited is bedoeld voor surfen, mailen en chatten in combinatie met een mobiele telefoon; de bundel mag niet gebruikt worden voor streaming audio/video, bellen via mobiel internet (VoIP)
- Dit betekend dus dat ik geen internet-radio kan gaan luisteren?
- Geen gebruik kan maken van websites zoals Youtube/Liveleak/ en overige websites die korte (streaming) video's aanbieden?
- Geen gebruik kan maken van Skype Mobiel? Dus bellen via Skype naar andere Skype gebruiker?
24uur (of 12uur?) online zijn op Skype of dergelijk chatprogramma?
Na een tijdje gaat Skype dus geld kosten ja. Telfort is maximaal 40 MB geloof ik, niet ''onbeperkt'' dus. Daarna moet je gewoon weer betalen.Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 00:58:
Misschien niet de juist vraag in deze topic, maar ben dus ook van plan dit toestel aan te schaffen met een Telfort abonnement met de Surf en Mail Unlimited dienst. Maar hiervoor geldt een soort van fair use policy, waarbij vermeld wordt :
mail unlimited is bedoeld voor surfen, mailen en chatten in combinatie met een mobiele telefoon; de bundel mag niet gebruikt worden voor streaming audio/video, bellen via mobiel internet (VoIP)Graag zou ik dit wel willen weten, voordat ik een internet abonnement neem.. dus niet dat ik met extra kosten te maken krijg of afgesloten wordt omdat ik bijv. te lang op Skype online ben ofzo..
- Geen gebruik kan maken van websites zoals Youtube/Liveleak/ en overige websites die korte (streaming) video's aanbieden?
- Geen gebruik kan maken van Skype Mobiel? Dus bellen via Skype naar andere Skype gebruiker?
Vodafone daarentegen is stukken beter, niet alleen veeeel sneller, maar ook veel ''onbeperkter''.
Het gemiddelde is 50 MB, en daar mag je 10x overheen zitten. Het ''datalimiet'' is dus 500 MB. Maar daar moet je dan wel een páár keer FLINK overheen zijn geweest voor dat je je eerste waarschuwing krijgt. En YouTube etc is gratis, i.t.t Hi.
Ik kreeg net te horen van een vriend dat ik aan 3 maanden opzegtermijn zit, m.a.w. ik bel nog 3 maanden met mijn Orange rommel? Waarom heb ik hier 2 jaar geleden geen last van gehad? En @ hierboven: welke beperking ga ik hebben met Hi Eindeloos Online icm Youtube?
Het kost geld. Als je naar Youtube.com gaat geeft ie aan dat het zoveel euro per minuut kost.El-Loco schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 01:12:
welke beperking ga ik hebben met Hi Eindeloos Online icm Youtube?
Correct me if i'm wrong
Hmm, ik overweeg ook hard om hem te kopen, en dan bij GSMweb. Moet nog wel afwachten tot Orange mijn abo (vroegtijdig) heeft beëindigd (wijziging voorwaarden), dan wil ik er een Vodafone-abo bijnemen (tweejarig) met een Internet-BloX.
Ik wil hem echter wel met een WWE-ROM hebben, en uit de GSMweb-site wordt mij dat niet duidelijk... WWE is voor mij echt een must.
Ik wil hem echter wel met een WWE-ROM hebben, en uit de GSMweb-site wordt mij dat niet duidelijk... WWE is voor mij echt een must.
We are shaping the future
Waarom haal je hem niet bij 2Call als het een must is? Daar kan je kiezen tussen UK en NLAlex) schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 02:20:
Hmm, ik overweeg ook hard om hem te kopen, en dan bij GSMweb. Moet nog wel afwachten tot Orange mijn abo (vroegtijdig) heeft beëindigd (wijziging voorwaarden), dan wil ik er een Vodafone-abo bijnemen (tweejarig) met een Internet-BloX.
Mja, dat kan ik inderdaad doen jaPolluxDKB schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 02:23:
[...]
Waarom haal je hem niet bij 2Call als het een must is? Daar kan je kiezen tussen UK en NL
Heb net maar even een mailtje verzonden naar GSMweb, ook gevraagd of hij branded en/of simlocked is
Bij GSMweb.nl is hij in combinatie met een abonnement wel een stuk voordeliger dan bij 2Call trouwens

[ Voor 13% gewijzigd door Alex) op 14-08-2008 02:27 ]
We are shaping the future
En dan maak je hem zelf WWE
Powered by Solarfrontier 3060 Wp
Euhm, werkt dat zo? ik heb ook nog zo'n abonnement liggen, van orange... kun je daar vanaf...Alex) schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 02:20:
Moet nog wel afwachten tot Orange mijn abo (vroegtijdig) heeft beëindigd (wijziging voorwaarden),
ik wil ook de touch pro, maar dat abonnement loopt nog tot mei ofzo.
En als ik daar van af kan, waar kan ik dat dan op baseren? Of waar kan ik me dan op beroepen?
Er stond namelijk in de brief van orange (of tmobile) dat de voorwaarden hetzelfde blijven (of was het alleen het tarief en abo vorm?)
Edit: heb je die brief nog? ik kan hem niet meer vinden
[ Voor 5% gewijzigd door BadBert op 14-08-2008 09:36 ]
On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)
Mailtje van GSMWeb:
--
Geachte heer/mevrouw,
De HTC Touch Pro is alleen leverbaar in de NL versie via ons; wij verwachten aanstaande vrijdag een lading binnen te krijgen en in de laatste week van augustus 2008.
Omdat wij inmiddels honderden aanvragen binnen hebben gekregen voor dit toestel verwachten wij dat de lading van a.s. vrijdag ook direkt uit de voorraad zal gaan.
Ik hoop hiermee u voldoende geinformeerd te hebben.
--
Gsmweb levert dus alleen de NL versie.
--
Geachte heer/mevrouw,
De HTC Touch Pro is alleen leverbaar in de NL versie via ons; wij verwachten aanstaande vrijdag een lading binnen te krijgen en in de laatste week van augustus 2008.
Omdat wij inmiddels honderden aanvragen binnen hebben gekregen voor dit toestel verwachten wij dat de lading van a.s. vrijdag ook direkt uit de voorraad zal gaan.
Ik hoop hiermee u voldoende geinformeerd te hebben.
--
Gsmweb levert dus alleen de NL versie.
Wijziging dienst webmail Orange> Opzegging mogelijkBadBert schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 09:13:
[...]
Euhm, werkt dat zo? ik heb ook nog zo'n abonnement liggen, van orange... kun je daar vanaf...
ik wil ook de touch pro, maar dat abonnement loopt nog tot mei ofzo.
En als ik daar van af kan, waar kan ik dat dan op baseren? Of waar kan ik me dan op beroepen?
Er stond namelijk in de brief van orange (of tmobile) dat de voorwaarden hetzelfde blijven (of was het alleen het tarief en abo vorm?)
Edit: heb je die brief nog? ik kan hem niet meer vinden
Voor 3 september brief sturen naar Orange en je bent je abootje kwijt
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Hier staat wel: indien u geregistreerd gebruiker bent van orange world.Xanion schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 10:01:
[...]
Wijziging dienst webmail Orange> Opzegging mogelijk
Voor 3 september brief sturen naar Orange en je bent je abootje kwijt
ik weet niet of ik dat ben? Kan ik dat nog zien?
EDIT: orange world is dus internet via je mobiel. Had ik niet.
Heb op een ander forum wel dit gevonden:
Als ik de AV erbij pak:
"2.3.
Orange heeft het recht de Algemene Voorwaarden, een (reeds gesloten) Overeenkomst, een Dienst en de door haar gehanteerde tarieven te allen tijde te wijzigen. Orange zal haar Klanten hiervan steeds tijdig op de hoogte stellen. Bij een wijziging van de Algemene Voorwaarden of tarieven kan de Klant de Overeenkomst schriftelijk opzeggen met ingang van de datum waarop de nieuwe Algemene Voorwaarden of tarieven van kracht worden. De schriftelijke opzegging dient voor de ingangsdatum van de wijziging door Orange ontvangen te zijn."
"7.8.
De Klant kan van de Diensten gebruik maken binnen het dekkingsgebied van het Netwerk en de netwerken van de Roaming partners van Orange."
En nu kunnen we dus van 1 van de beschikbare diensten niet meer gebruik maken. Daarmee veranderd dus de AV, ongeacht of je nu van de webmail dienst gebruik maakte of niet. Want je hebt de mogelijkheid om het te doen, die nu dus wordt beeindigd. Valt nadelig uit voor de klant, zo staat ook in de AV:
"De Klant kan slechts aanspraak maken op dit recht van beëindiging indien de wijziging per saldo een verslechtering voor de Klant tot gevolg heeft."
Verslechtering >> valt nadelig uit.
Nee heb je, ja kun je krijgen. Dus ik ga ook maar een brief er naar toe sturen. Omzetten naar prepaid voor nummerbehoud en het resterende beltegoed komt te vervallen maar dat is zo weinig dat ik het wel opbel. Vervolgens sim only aanvragen bij een willekeurige provider.
[ Voor 67% gewijzigd door BadBert op 14-08-2008 10:22 ]
Bij Algebeld.nl is de WWE versie vandaag al leverbaar. Althans dat geeft de site aan: http://www.algebeld.nl/gs...-touch-pro-wwe/black.html
Hij kost daar los 589 euro.
Heb hem vandaag besteld bij 2call. Hoop hem snel binnen te hebben, maar voor het weekend zal er wel niet echt in zitten
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
<jaloers-maak-modus>Ik ga 'm vanmiddag ophalen bij Smartphone/PDA/GSM-shop (je weet wel, die van CoolBlue)</jaloers-maak-modus>
Enniewee: zal proberen m'n ervaringen hier te posten (als ik het niet vergeet) als ik 'm heb en ermee gespeeld heb.
Enniewee: zal proberen m'n ervaringen hier te posten (als ik het niet vergeet) als ik 'm heb en ermee gespeeld heb.
[ Voor 31% gewijzigd door Ben.Hahlen op 14-08-2008 10:52 ]
Hey, da's interessant! Met het abo dat ik wil, is ie daar maar 3e duurder dan bij 2call. Hmm....Tha_Spike_1981 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 10:47:
Bij Algebeld.nl is de WWE versie vandaag al leverbaar. Althans dat geeft de site aan: http://www.algebeld.nl/gs...-touch-pro-wwe/black.html
Edit. Grom, wel zonder verzendkosten. Totaal dus een tientje duurder.
[ Voor 8% gewijzigd door Bra-Jo op 14-08-2008 11:02 ]
Nomen nescio
Bestaat er eigenlijk een TMC-module voor de HTC Touch Pro?
Iets wat ik nog geen antwoord op heb gezien (dacht ik toch):
Heeft de touch pro wel verlichting in het toetsenbord! Bij de TyTn II was dit te vinden bij de specs, bij de Pro zie ik hier echter niets van staan.
Heeft de touch pro wel verlichting in het toetsenbord! Bij de TyTn II was dit te vinden bij de specs, bij de Pro zie ik hier echter niets van staan.
Ik zou gewoon de brief sturen dat je je abo opzegt omdat je de mogelijkheid wordt ontnomen om gebruik te maken van deze dienst, terwijl je dit wel wilde gaan doen. Toen je je contract afsloot ging je er nl. van uit dat je in de toekomst van deze dienst gebruik kon gaan maken en dat gaat niet meer.BadBert schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 10:09:
[...]
Hier staat wel: indien u geregistreerd gebruiker bent van orange world.
ik weet niet of ik dat ben? Kan ik dat nog zien?
EDIT: orange world is dus internet via je mobiel. Had ik niet.
Heb op een ander forum wel dit gevonden:
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
@Xanion:
dat ga ik dus inderdaad doen.
Het opheffen van een dienst staat gelijk aan het wijzigen van de algemene voorwaarden, als die veranderen, mag ik opzeggen!
*gaat ff een brief typen, en aangetekend versturen*
dat ga ik dus inderdaad doen.
Het opheffen van een dienst staat gelijk aan het wijzigen van de algemene voorwaarden, als die veranderen, mag ik opzeggen!
*gaat ff een brief typen, en aangetekend versturen*
Voor zover ik weet is er gemeld dat de touch pro géén toetsenbord verlichting heeft.BadBert schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 11:24:
Iets wat ik nog geen antwoord op heb gezien (dacht ik toch):
Happy Blessings <3
Hmm, dat vind ik wel een vrij groot nadeel... je kunt ook het scherm niet opklappen zodat er wat licht op de toetsen valt...
ow dat meen je niet... daar ging ik stiekem wel vanuit eigenlijk...
Dus de Touch Pro is toch weer nét niet helemaal compleet..
Komt dadelijk zeker nog de Touch superPRo uit
met verlichting, met 4gb intern (+uitbreidbaar) en bekerhouder.
Dus de Touch Pro is toch weer nét niet helemaal compleet..
Komt dadelijk zeker nog de Touch superPRo uit
met verlichting, met 4gb intern (+uitbreidbaar) en bekerhouder.
Het on-screen toetsenbord is wel verlicht.BadBert schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 11:37:
Hmm, dat vind ik wel een vrij groot nadeel... je kunt ook het scherm niet opklappen zodat er wat licht op de toetsen valt...
Lijkt mij raar dat ze de verlichting eruit hebben gehaald... TyTn II heeft het wel namelijk.
Dat scharnieren er niet in zit, ok, dat kan ik dan begrijpen (is wat fragiel)...
Dat scharnieren er niet in zit, ok, dat kan ik dan begrijpen (is wat fragiel)...
Ja, maar dan ben je een deel van je scherm kwijt[b][message=30575922,noline]BamSlam_ schreef op donderdag 14 augustus 2008 @
Het on-screen toetsenbord is wel verlicht.
(volgende keer op het juiste (edit) knopje klikken
[ Voor 11% gewijzigd door BadBert op 14-08-2008 11:44 ]
Verwijderd
Ja, dit is wel een erg streng Fair Use Policy. Aangezien ik ook naar Telfort ga en ook Surf & Mail unlimited wil gaan gebruiken heb ik toch maar eens de algemene voorwaarden gecheckt.Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 00:58:
mail unlimited is bedoeld voor surfen, mailen en chatten in combinatie met een mobiele telefoon; de bundel mag niet gebruikt worden voor streaming audio/video, bellen via mobiel internet (VoIP)Graag zou ik dit wel willen weten, voordat ik een internet abonnement neem.. dus niet dat ik met extra kosten te maken krijg of afgesloten wordt omdat ik bijv. te lang op Skype online ben ofzo..
Het zijn maar 2 pagina's en daar staat precies in wat wel en wat niet mag. Gebruik maken van Skype zal denk ik niet lang lukken en interradio zal ook niet gaan (maar de Touch Pro heeft wel een interne radio... dus dat is dan een alternatief).
Ik denk trouwens wel dat je wel gewoon naar youtube kan, tenzij je continu op youtube zit. Dan krijg je vanzelf wel weer een opmerking vanuit Telfort.
Kortom, je kan er alles mee zolang je er geen excessief gebruik van gaat maken. En onder excessief gebruik versta ik veel streamen en 24 uur/dag online zijn.
Bovendien krijg je eerst een sommering wanneer je te veel op internet zit. Dus je kunt het altijd een keertje proberen voordat ze beginnen te jammeren.... maar wees wel voorzichtig. Voordat je het weet, krijg je alsnog een gepeperde rekening!!
En nog ff iets anders. Iedereen heeft heet hier over de WWE-versie. Waar staat dat voor? Is dat niet gelijk aan de UK-rom versie? Thanx!!!
WWE staat voor WorldWide Edition.
Voor zover ik weet is dat dus de UK (Engelse) versie.
Voor zover ik weet is dat dus de UK (Engelse) versie.
Happy Blessings <3
Heb hem vandaag binnen gekregen via PDAShop (de WWE versie), moet zeggen dat de doos wat kleiner was dan ik had verwacht na het zien van het unboxing filmpje, alles zit er natuurlijk wel netjes in. De pouch sluit nu vrij nauw, er zit een elastiek aan de binnenkant onderaan om te zorgen dat de telefoon er niet doorheen zal vallen. Dat zit precies op de plek van de ExtUSB aansluiting, maar als je de telefoon zou willen laden terwijl hij in de pouch zit kun je hem natuurlijk altijd ondersteboven erin stoppen.
Edit: de meegeleverde lader was trouwens gewoon een Europese stekker (dus geen UK stekker), mocht iemand zich dat afvragen.
Buiten natuurlijk alle welbekende pluspunten aan dit toestel viel me als negatief punt op dat het touchscreen vrij hard ingedrukt moet worden voor het reageert (bij calibratie en scrollen merk ik dat het meest) en soms een scroll-poging aanziet voor een klik. Dat zal een kwestie van wennen en oefenen zijn lijkt me, ik ben nu gewend aan het touchscreen van de SE M600i. Dat dit touchscreen borderless is is wel een verbetering.
Aangezien ik op werk zit heb ik niet veel tijd om er verder mee te spelen nu helaas.. nog even wachten tot thuis dus! Met wat tijd zal ik zien of het (voor mij) een probleem is of een kwestie van wennen.
Edit: de meegeleverde lader was trouwens gewoon een Europese stekker (dus geen UK stekker), mocht iemand zich dat afvragen.
Buiten natuurlijk alle welbekende pluspunten aan dit toestel viel me als negatief punt op dat het touchscreen vrij hard ingedrukt moet worden voor het reageert (bij calibratie en scrollen merk ik dat het meest) en soms een scroll-poging aanziet voor een klik. Dat zal een kwestie van wennen en oefenen zijn lijkt me, ik ben nu gewend aan het touchscreen van de SE M600i. Dat dit touchscreen borderless is is wel een verbetering.
Aangezien ik op werk zit heb ik niet veel tijd om er verder mee te spelen nu helaas.. nog even wachten tot thuis dus! Met wat tijd zal ik zien of het (voor mij) een probleem is of een kwestie van wennen.
[ Voor 4% gewijzigd door Myedvyed op 14-08-2008 12:19 ]
Er zit dus geen "hoesje" bij om hem aan je riem te hangen? Of is dit toestel dermate kleiner dat het wel in je zak past (als bijvoorbeeld de TyTn II).
Enne, verlos ons... hoe zit het met de TB verlichting?
Nee, helaas geen clip voor aan je riem oid, alleen een standaard leren hoesje zoals dat voor de Diamond oorspronkelijk aangekondigd was. Voor mij is dat genoeg want ik heb grote broekzakken, maar voor een hoesje met clip zul je helaas verder moeten kijken.BadBert schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 12:19:
Er zit dus geen "hoesje" bij om hem aan je riem te hangen? Of is dit toestel dermate kleiner dat het wel in je zak past (als bijvoorbeeld de TyTn II).
En ik heb het nog eens gechecked, maar hij heeft gewoon toetsenbord verlichting
Telfort doet niet zo moelijk over het datalimiet.
De enige keer dat ze moeilijk hebben gedaan over mijn dataverbruik was toen ik op hardhandige wijze mijn abbonement op zei vanwegen wijzigen van voorwaarden. Toen kreeg ik opeens een rekening met 960MB binnen de bundel, en 60 MB a 2 euro per mb buiten de bundel.
Toen netjes de klantenservice gebeld en er het zou gecorrigeerd worden. Daarna heb ik er nooit meer wat van gehoord.
Waar je wel op moet letten is dat telfort je niet altijd standaard op UMTS zet en je daarom met de lage snelheid van GPRS zit. Even bellen naar de klantenservice en dan werkt dat ook gelijk weer.
De enige keer dat ze moeilijk hebben gedaan over mijn dataverbruik was toen ik op hardhandige wijze mijn abbonement op zei vanwegen wijzigen van voorwaarden. Toen kreeg ik opeens een rekening met 960MB binnen de bundel, en 60 MB a 2 euro per mb buiten de bundel.
Toen netjes de klantenservice gebeld en er het zou gecorrigeerd worden. Daarna heb ik er nooit meer wat van gehoord.
Waar je wel op moet letten is dat telfort je niet altijd standaard op UMTS zet en je daarom met de lage snelheid van GPRS zit. Even bellen naar de klantenservice en dan werkt dat ook gelijk weer.
[ Voor 19% gewijzigd door three2five op 14-08-2008 12:34 ]
Jeej.En ik heb het nog eens gechecked, maar hij heeft gewoon toetsenbord verlichting
Happy Blessings <3
Weet ik, het was ook maar een grapje, vandaar de clownsmilie achter mijn opmerkingBadBert schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 11:43:
[...]
Ja, maar dan ben je een deel van je scherm kwijtjuist NIET de bedoeling
Levert HTC bij nieuwere toestellen wel gelijk de hardware-driver voor het display mee? Uiteindelijk heb ik daarom de TyTn 1 weggedaan. Kan hier geen informatie over vinden.
2Call:
HTC Touch Pro EN
€ 595,-
[Op voorraad, leverbaar binnen 1 werkdag]
Ik denk dat als je de EN versie bij 2Call hebt besteld je hem nog wel morgen/zaterdag krijgt, en de NL versie begin volgende week. Ik kan niet wachteeeen!HTC Touch Pro NL
€ 574,-
[Op voorraad bij leverancier, levertijd 2 werkdagen]
Jippie... dan hoop ik hem morgen of zaterdag te hebben!Gamepie56 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 13:00:
2Call heeft de UK versie ook op voorraad nu
Goed nieuws! Ik hoop dat hij morgen binnenkomt dan, ben morgen toch de hele dag thuis, zou dus goed uitkomenPolluxDKB schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 13:12:
2Call:
[...]
[...]
Ik denk dat als je de EN versie bij 2Call hebt besteld je hem nog wel morgen/zaterdag krijgt, en de NL versie begin volgende week. Ik kan niet wachteeeen!
nieuws: HTC Touch Pro ligt in Nederlandse winkels
Nieuws
Prijzen dalen al wel flink snel bij introductie vind ik, her en der ruim 600, hiero 574... Hmwz..
Nieuws
Prijzen dalen al wel flink snel bij introductie vind ik, her en der ruim 600, hiero 574... Hmwz..
Wow de prijzen dalen gelijk flink,
gelukkig
ging eerst uit van totaal prijs met abbo rond de 800 euro nu nog maar 670,-
gelukkig
ging eerst uit van totaal prijs met abbo rond de 800 euro nu nog maar 670,-
Zul je net zien dat gsmweb de mijne eind deze maand verstuurt. 
Ik ga de contracten zo op de fax doen, maar ik zit nog wel 3 maanden vast aan Orange begreep ik.
Nooit geweten dat er een opzegtermijn is.
Ik ga de contracten zo op de fax doen, maar ik zit nog wel 3 maanden vast aan Orange begreep ik.
heb tmobile nog maar eens de vraag gesteld over de levering van de branded versie...
aangezien de normale nu gewoon te koop is!
Ja en belcompany 669,99 belacheijk hoogVerwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 14:54:
prijs losse verkoop bij t for Telecom is 679.95 incl. BTW
Die zijn natuurlijk altijs wel goedkoper, maar nooit zoveel.
Importeur is gewoon duur van belcompany enzo.
Tegen mij werd verteld september, maar zolang kon ik niet wachtenBadBert schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 15:05:
heb tmobile nog maar eens de vraag gesteld over de levering van de branded versie...
Weet iemand hoe snel vodafone is om deze in het assortiment te nemen? want in de webwinkel staat hij nog niet.
Net nog in de vodafonewinkel geweest voor contractverlenging, gelijk gevraagd, ze wisten niks en zeiden dat ze van tevoren ook nooit wisten welke toestellen ze binnenkregen ("is voor ons ook altijd een verassing wat er in de doos zit")... komt een beetje onprofessioneel over naar je klanten toe vind ik
Hoop dattie snel in de (normale) winkels te vinden is, wil hem eerst zien/uitproberen voordat ik hem ga kopen...
Hoop dattie snel in de (normale) winkels te vinden is, wil hem eerst zien/uitproberen voordat ik hem ga kopen...
Ik zie dat dit toestel bij VF met contractverlenging duurder is dan als je een nieuw contract aangaatdjjef85 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 15:21:
Net nog in de vodafonewinkel geweest voor contractverlenging, gelijk gevraagd, ze wisten niks en zeiden dat ze van tevoren ook nooit wisten welke toestellen ze binnenkregen ("is voor ons ook altijd een verassing wat er in de doos zit")... komt een beetje onprofessioneel over naar je klanten toe vind ik

Verwijderd
Dat is niet alleen bij VF, dat is altijd zo.. Marketing he, ze hebben liever een nieuwe klant, dan een bestaande klant houden!PesaH schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 15:30:
[...]
Ik zie dat dit toestel bij VF met contractverlenging duurder is dan als je een nieuw contract aangaat![]()
![]()
(aanbiedingen uitgezondert
Verwijderd
Bij Loveno in België zijn ze vanaf maandag beschikbaar.
Wij zitten hier met een feestdag op vrijdag
Wij zitten hier met een feestdag op vrijdag
Ik heb nog nog eens telefonisch contact gezocht met de verkoop van Vodafone. Ze hebben daar nog steeds helemaal geen informatie over het toestel (dus ook niet of hij uberhaupt wel komt bij Vodafone). De dame aan de lijn heeft het ook nog nagevraagd bij haar teamleider, maar er is dus niets bekend. Wel gaf ze aan dat er al veel meer vragen hierover waren binnengekomen. Normaal is het zo dat een toestel wat er aan komt een aantal weken voor de levering in het systeem gezet wordt. Voor Vodafone zelf kunnen we dus rekening houden met op zijn vroegst een leverdatum van ergens halverwege september en worst-case zelfs helemaal niet te verkrijgen. Ik vrees dat ik nu dus wel gedwongen wordt om hem bij een 3e partij via een webshop te kopen, terwijl ik hem het liefst bij Vodafone zelf had gekocht.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is NIET de bedoeling om hier levertijden of abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan de technische bespreking in het topic. Daarnaast is een beetje tweaker zelf in staat om te achterhalen waar en wanneer het toestel beschikbaar komt.
Het is NIET de bedoeling om hier levertijden of abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan de technische bespreking in het topic. Daarnaast is een beetje tweaker zelf in staat om te achterhalen waar en wanneer het toestel beschikbaar komt.