Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
microSD is helemaal niet zo duur hoor :) 25 tot 30 euro voor een 8gb kaartje.

en de reden lijkt me vrij simpel, dat het er niet standaard in zit...

de prijs zal dan flink stijgen, en maakt het alweer minder interessant voor mensen die hem mogelijk willen kopen.

ik heb nu een 4gb microSD kaart liggen die ik gebruik in m'n "oude" htc toestel (s710).
die zou ik zo over kunnen zetten naar een touch pro bijvoorbeeld, en dat kost niets extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een kaartje kost jou een paar tientjes, datzelfde geheugen in een telefoon kost een fabriek een paar euro dus de kosten stijging zal niet merkbaar zijn op een toestel van 550-650 euro.
Mensen die een dergelijk toestel kopen kijken niet op een tientje meer of minder maar wel naar specs !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 23:49

MXL

Ik kreeg vandaag ook te horen dat hij vrijdag uitgelevert wordt, ik heb hem maar besteld, ben benieuwd!

Powered by Solarfrontier 3060 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
MXL schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 21:01:
Ik kreeg vandaag ook te horen dat hij vrijdag uitgelevert wordt, ik heb hem maar besteld, ben benieuwd!
bron? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 14:38
Als je het toestel de grond in wilt trappen, dan lukt dat natuurlijk ook. (Tenzij het tussen de profielen van je klompen klem komt te zitten...)

Ik heb nog niet eerder een PDA-achtige phone gehad, en wel omdat ik op meerdere zaken zat te wachten. En de Touch Pro voldoet perfect aan de eisen die ik 3 jaar geleden al bedacht had.

Altijd en overal Internet. En dan bedoel ik niet 64kbit, maar serieus draadloos Internet. Al mijn bestanden zet ik op m'n NAS, dus daar kan ik altijd bij. Tevens zet ik al m'n herinneringen in m'n mail (gmail), dus daar kan ik nu ook altijd bij. (En achter het bureau weer bekijken/afwerken op groot scherm! zonder bewust te gaan syncen.)

Toetsenbord. Ergens onderweg even een notitie tikken ... t9 bevalt me niet (zelfs niet voor kleine zaken zoals een smsje).

Hoge resolutie scherm. Natuurlijk is zo'n iPhone leuk, omdat het scherm zo groot is. Maar de scherpte is niet geweldig (boeit me op zich nog niet zo). Maar de screen real estate wel. Die is bij de Touch Pro grandioos in orde. Een standaard VGA resolutie, en met het scherm 50cm van je ogen zie je die details toch wel.

Genoeg intern geheugen. Heb altijd het idee gehad dat telefoontjes met 64/128 mb veel te nauw bemeten waren. Niet dat dat te weinig is voor een telefoon, maar wel voor wat ze met die telefoons/pdas proberen te doen: meer dan bellen en smsen. Nu met de Touch Pro draait zelfs de '3d' omgeving aardig vloeiend.

Reactiesnelheid. Alhoewel ik positief verast was van de iPhone (als ze niet een verkoopstop hadden toen ik 3 maanden terug in de US was had ik die nu een gehad) miste het toestel onder andere een qwerty toetsenbord. De reactiesnelheid lijkt me, op de videos en mijn eigen kleine hands-on met de diamond, ook in orde.

(a)GPS. Dus echt alles in een. Heb nu ook nog een losse navigatie, en dat zal ook nog wel even zo blijven. Maar tussen nu en 6 maanden verwacht ik m'n auto te verkopen, daar zal ik de navigatie wel bij cadeau doen (redelijk netjes weggewerkt).

Kortweg, voor mij dus wel het perfecte toestel. :) Als het in het echt half zo goed bevalt als ik nu denk, dan wordt ik een aardige fanboy.

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de specs prima en ben sowieso een HTC fan (heb al een 4350) maar baal van het feit dat hij het geheugen (intern) mist ...
Verders lijkt het allemaal in orde alhoewel een echte test dat ook moet aantonen.
Het 3D menu gebeuren op de diverse websites met een Diamond vond ik leuk gaan maar echt vlot en responsive leek het niet, tenminste niet zoals een Iphone.

Ik kijk zelf naar de verbeteringen tov de rest. Zaken zoals GPS, een camera, HSDPA en meer van dat spul zit tegenwoordig op iedere nieuwe telefoon en wat dat betreft voldoet een N95 dan al aan de wensen van de meesten.

De kracht van de Touch Pro is het keyboard in combo met een touchscreen en Iphone achtige (wat dat is het gewoon) controls vwb browsing van webpages, foto's, zoom, orientation, etc.
Dit zonder genoeg geheugen is dan in mijn ogen een zwaar mispunt en je moet nooit met iets op de markt komen dat op dat punt minder (of zeker niet meer) te bieden heeft als de concurentie en dat is duidelijk de Iphone 3G.

Nogmaals, een MicroSDHC 16Gb kaartje is er nog niet heren dus voorlopig zit je dan vast aan max 8gb in de PDA :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 21:15:
Nogmaals, een MicroSDHC 16Gb kaartje is er nog niet heren dus voorlopig zit je dan vast aan max 8gb in de PDA :(
Is het nu echt nodig dit in 2 uur tijd 4 keer onder de aandacht te moeten brengen? Als je hier niet mee kunt leven zoek je toch fijn iets anders. Mijn mening is dat voor het gros van de mensen 8gb ruim voldoende is. Niet iedereen neemt zijn hele DVD-collectie mee op de telefoon. Ik heb zelfs aan een 2Gb kaartje al genoeg. (1Gb TT7 kaart + 1Gb aan muziek)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gezien de quotes van 2Call-support die zijn gepost in voorgaande reacties: jammer dat men het daar ook niet weet :( Enfin, we wachten maar weer af. Is toch allemaal de schuld van HTC. Ze maken misschien betere telefoons icm de iFoon, maar van marketing hebben ze helaas geen kaas gegeten imho. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 22:33:
[...]

Is het nu echt nodig dit in 2 uur tijd 4 keer onder de aandacht te moeten brengen? Als je hier niet mee kunt leven zoek je toch fijn iets anders. Mijn mening is dat voor het gros van de mensen 8gb ruim voldoende is. Niet iedereen neemt zijn hele DVD-collectie mee op de telefoon. Ik heb zelfs aan een 2Gb kaartje al genoeg. (1Gb TT7 kaart + 1Gb aan muziek)
Ben ik het mee eens...

Met 2 of 4 Gig valt prima te leven en met 8 Gig al helemaal, de MP3's wisselen bij mij toch al regelmatig en als ik een film wil zien gaat die door de Pocket DivX encoder heen... en er weer af als ik 'm gezien heb...
Draai nu op een kaartje van 1 Gig (en dat leek 2 jaar geleden genoeg maar is toch wel weinig) op m'n Qtek9100 met enkele uren aan MP3's erop, TTN 5.1 met Benelux,Duitsland, Oostenrijk, Tsjechie etc. En nog wat progjes erop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brave_Sir_Robin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 22:45

Brave_Sir_Robin

He bravely ran away

Topicstarter
Ik heb een 4 GB kaartje en denk echt niet dat ik dat vol ga krijgen..

Wat moet je toch met 16 GB? Da's ruim 200 uur aan muziek... En stel je voor dat je binnen een maand een nummer twee keer hoort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BamSlam_ schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 22:45:
Gezien de quotes van 2Call-support die zijn gepost in voorgaande reacties: jammer dat men het daar ook niet weet :( Enfin, we wachten maar weer af. Is toch allemaal de schuld van HTC. Ze maken misschien betere telefoons icm de iFoon, maar van marketing hebben ze helaas geen kaas gegeten imho. 8)7
Terwijl de customer site er best wel leuk uitziet met de e-club :)

http://www.htc.com/

Leuk: http://member.america.htc...ish_TouchFLO_3D_Guide.pdf

http://member.america.htc...HTC_Touch_English_QSG.pdf

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2008 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:59
Brave_Sir_Robin schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 22:47:
Wat moet je toch met 16 GB? Da's ruim 200 uur aan muziek... En stel je voor dat je binnen een maand een nummer twee keer hoort...
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Quote of the day for me!

Ik wacht overigens met smart de eerste hands-on reviews van de productie versies af! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Brave_Sir_Robin schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 22:47:
Ik heb een 4 GB kaartje en denk echt niet dat ik dat vol ga krijgen..

Stel je voor, dan kun je net zo goed SkyRadio opzetten. >:)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
Xanion schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:49:
[...]

Stel je voor, dan kun je net zo goed SkyRadio opzetten. >:)
Gelukkig wel, er zit niet voor niets een radio in. ;)

Als ik me niet vergis. :o

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 22:58
Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 18:50:
[...]

Kan 4 maanden vantevoren, heb ik ook gedaan bij 2Call...

Met nummerbehoud en portering naar Vodafone.
:o Waarom zeggen ze tegen mij dan dat het pas vanaf 3 maanden kan, terwijl ik juist vroeg of het nou 3 of 4 maanden waren omdat ik hier in een telecom winkel weer had gehoord dat het vanaf 4 maanden kon.
Op internet kon ik er overigens ook niks over vinden, dus als er iemand mij hier een link kan geven waar deze informatie duidelijk op staat, dan hoor ik het zeer graag! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik ga overigens van HI naar Vodafone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert
  • Laatst online: 12-09 17:43

BadBert

Mini powah

Betreffende persoon gaat volgens mij van T-mobile naar iemand anders toch?
Bij t-mobile kun je 4 maanden van te voren al aangeven wat je wil ;)

On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NuKeM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 09:49
Ik ben momenteel hevig aan het twijfelen om zo'n Touch Pro te kopen. Nu zit ik een iPAQ hx2790 van twee jaar oud (stevig en snel dingetje), een UMTS gsm en ext. GPS mee te sleuren. Dat begint door te wegen in de zakken en ook al voldoen mijn toestelletjes nog perfect, zo'n touch pro ziet er dan wel interessant uit (alles in één en lekker echt constant online + keyboard).
Ik vraag mij alleen af of de VGA resolutie wel goed wordt benut. Op de screenshots van de diamond zie ik niet veel meer info op het scherm staan dan op mijn 320x240 pda (met lekker groot 3,5" scherm). Ok, de diamond en touch pro zullen alles wel scherper kunnen weergeven, maar ik zou toch ook graag meer op mijn schermpje krijgen op zo'n manier dat alles nog leesbaar is (2,8" is wel klein voor 640x480 denk ik). Ik heb dan ook de indruk dat de VGA resolutie bij deze toestellen vooral wordt benut om scherper beeld te geven dan om meer informatie op dat schermpje samen te persen. Als je surft op de diamond/touch pro, is dat dan gewoon leesbaar of moet je nog steeds zitten zoomen?

Met al de Diamond problemen ben ik ook wat terughoudend om een Touch Pro bij launch te kopen. Misschien even wachten op wat reviews en de SE X1, als ik dat kan volhouden tenminste, de Touch Pro gadgetkoorts heeft mij te pakken ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:44
In het kort komt het er dus eigenlijk op neer dat er door webshops loze kreten zijn gedaan over de release datum... :(

Beetje jammer weer... Maar ja... we blijven hopen en we wachten rustig af...

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipas
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-03 12:44
De SE X1 heeft een resolutie van 800x480. Dit is niet echt gangbaar. Ik maak me zorgen om de compatibiliteit van software voor een dergelijke resolutie. Als dit een probleem is dat denk ik dat het nog wel even duurt voordat er 800x480 software op de markt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben.Hahlen schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:18:
In het kort komt het er dus eigenlijk op neer dat er door webshops loze kreten zijn gedaan over de release datum... :(

Beetje jammer weer... Maar ja... we blijven hopen en we wachten rustig af...
Ik heb gisteravond een mailtje gekregen van smartphonestunts.nl dat ze vanaf vrijdag 15-08 de Touch Pro gaan leveren!! Maar of het dan gaat om de NL versie weet ik dan weer niet..... Spannend!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-03-2023
het enige waar ik ook een beetje over twijfel is de hoeveelheid info op een scherm. Dat vind ik nu (2,8" met 320x240) vaak net te weinig om lekker te werken. Had ook liever een fysiek groter scherm gezien, maar misschien is het wel aardig te doen. Hopelijk kan ik dit donderdagavond met eigen ogen en vingers beoordelen.

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:16:
[...]

Ik heb gisteravond een mailtje gekregen van smartphonestunts.nl dat ze vanaf vrijdag 15-08 de Touch Pro gaan leveren!! Maar of het dan gaat om de NL versie weet ik dan weer niet..... Spannend!!
Als GSMWeb, Smartphonestunts, en 2Call zelfs zegt dat HTC dat heeft doorgegeven, dan zal het wel zo zijn.

2Call meldde mij dat vrijdag de NL en EN versie komt.

Maarja, het blijft afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
[...]
Laten we dan met z'n allen hopen dat dit echt zo is (en dat het de UK versie betreft).

Zo niet, dan gaan we gewoon met z'n allen de webshops bestoken met "Wanneer komt ie echt" mails >:) >:) >:)

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:41
Kan iemand al iets zinnigs zeggen icm welke abo's de Pro in de markt wordt gezet? Ik moet al een nummer reserveren nl en een simonly kaartje kopen. Daarom, stel dat de Pro met t-mobile in de markt wordt gezet koop ik liever een t-mobile simonly ;)
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Tomino schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:38:
Kan iemand al iets zinnigs zeggen icm welke abo's de Pro in de markt wordt gezet? Ik moet al een nummer reserveren nl en een simonly kaartje kopen. Daarom, stel dat de Pro met t-mobile in de markt wordt gezet koop ik liever een t-mobile simonly ;)
Iemand?
Je kan gewoon elk abbo dat je wilt nemen hoor, dat kan je al zo'n beetje een maand doen.
Ik heb hem icm Vodafone besteld omdat Vodafone lekker snel internet heeft.

Nog een kort WM gerelateerd vraagje:
Wat voor filmformaten speelt hij af? Want bij ''normale'' mobieltjes moet je het altijd omzetten naar 3GP of MP4, maar wat speelt de Touch Pro af? WMV? Avi?

[ Voor 15% gewijzigd door bóòbó op 12-08-2008 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
zonder gein.
*O* O+

Vodafone nét gebeld, vraag naar de telefoon en ze hebben hem op voorraad en leverbaar!!
Succes met spammen! ik bestel hem volgende week ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Tomino op 12-08-2008 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
Maar, ook dan bij de Vodafone Shops? Want dan ga ik wat eerder van m'n werk weg :P

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Ben.Hahlen schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:05:
Maar, ook dan bij de Vodafone Shops? Want dan ga ik wat eerder van m'n werk weg :P
Dunno, gebeld... Ik denk het niet eerlijk gezegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
Ik word ook te snel te vrolijk van zulke berichten...

* Ben.Hahlen gaat in een hoekje zitten en blijft wachten...

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Ben.Hahlen schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:11:
Ik word ook te snel te vrolijk van zulke berichten...

* Ben.Hahlen gaat in een hoekje zitten en blijft wachten...
:>
Bel anders een vesting op, en zeg dat ze ze online/telefoon al verkopen? Wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

ik mag rustig wachten tot februari... helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tomino schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:57:
zonder gein.
*O* O+

Vodafone nét gebeld, vraag naar de telefoon en ze hebben hem op voorraad en leverbaar!!
Net even in de Vodafone-shop online gekeken, de Pro is nog nergens te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 23:18
Iets wat ik nog niet kon vinden: Wordt er op deze mobiel nou ook tomtom 7 geleverd? Dat was bij de Diamond toch wel zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Kix@$$ schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:57:
Iets wat ik nog niet kon vinden: Wordt er op deze mobiel nou ook tomtom 7 geleverd? Dat was bij de Diamond toch wel zo?
Die kwam toch zonder kaarten? Heb je er nog niets aan.
Dat zetten ze er alleen maar op zodat je niet voor een ander programma gaat zoeken, en de kaarten gewoon voor TT koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 23:18
PolluxDKB schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:00:
[...]

Die kwam toch zonder kaarten? Heb je er nog niets aan.
Dat zetten ze er alleen maar op zodat je niet voor een ander programma gaat zoeken, en de kaarten gewoon voor TT koopt.
Ik had begrepen dat je gratis 1 map kon downloaden ofzo en voor de rest moest betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Kix@$$ schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:57:
.. als ik net 3x bevestiging heb gevraagd aan de dame aan de telefoon en 3x bevestigd dat het die telefoon toch echt vanaf vandaag leverbaar is...? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Kix@$$ schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:05:
[...]

Ik had begrepen dat je gratis 1 map kon downloaden ofzo en voor de rest moest betalen?
Naar mijn weten is dat slechts een demo map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

je mag gratis de map downloaden van 1 stad... zo is het iig altijd geweest.
Bijvoorbeeld je woonplaats... beetje nutteloos, want daar weet je de weg :P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
PolluxDKB schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:10:
[...]

Naar mijn weten is dat slechts een demo map.
Je mag een Citymap downloaden, kaarten van heel NL of EU moet je nog erbij kopen.
TT7 staat tegenwoordig trouwens op de website, zie http://www.tomtom.com/pro...p?ID=542&Category=2&Lid=5
Daar staat wel alleen bij dat ie alleen leverbaar is als voorgeinstalleerd product op sommige apparaten en daar staat alleen Vodafone Touch Diamond bij.
Lijkt erop dat HTC TT7 niet standaard meeleverd en dat alleen Vodafone dat gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:19

Entity

9000rpm

In het topic op XDA wordt inmiddels gemeld dat verschillende shops inmiddels de eerste voorraad binnen hebben! Hopelijk volgen de Nederlandse shops snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-08 14:42
Net met vodafone gebeld, Die hadden nog nooit van de telefoon gehoord :)

daarna met de winkel in tilburg en breda gebeld, tilburg heeft alleen de diamond. Pro bestaan niet aldus hun.

De winkel in breda wist me te vertellen dat ze hem voor eind september kunnen leveren.

Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Ruler-Nrg schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:56:
Net met vodafone gebeld, Die hadden nog nooit van de telefoon gehoord :)

daarna met de winkel in tilburg en breda gebeld, tilburg heeft alleen de diamond. Pro bestaan niet aldus hun.

De winkel in breda wist me te vertellen dat ze hem voor eind september kunnen leveren.
Joh, in die shops werken van die gozertjes die geen interesse tonen in hun werk, alleen de iPhone fascineerd hun.

In The Phone House wisten ze er ook niets van af, daar zeiden ze dat ie pas in 2009 komt, want ze zeiden dat als ie in augustus in Ameriak komt het een half jaar duurt :O

Fysieke winkels vertrouw ik niet meer, zeker als ze het mobiel niet eens kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Nou zal ik ook even mee doen...

Vanochtend:

Geachte heer/mevrouw,
Ik durf u niet aan te geven waarom het toestel van de website verdwenen is.
Het toestel wordt over ca. 2 weken verwacht, onder voorbehoud. De huidige richtprijs lis is rond de 650 euro. Dit kan nog veranderd worden.
Met vriendelijke groet,
Customer Service
BelCompany B.V.
Postbus 525
3900 AM Veenendaal

[ Voor 24% gewijzigd door Mau_Maus op 12-08-2008 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09 20:58

Ruudjah

2022

Oude Tytn heeft last van psychologische instabiliteit. Van de Nokia 6320 wordt ik ook niet helemaal blij, dus maar een contractverlenging gedaan met de Htc Touch Pro. Als het goed is krijg ik dan de Engelse versie :9, direct van Htc. Ben benieuwd of ie deze week nog komt. Lijkt me leuk.
Ik denk dat ik wel een uurtje tijd heb om jullie een preview te geven. Als je vragen hebt, post ze hier, dan zal ik ze proberen te beantwoorden in de (mini)review.

[ Voor 22% gewijzigd door Ruudjah op 12-08-2008 16:19 ]

TweakBlog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 11:46
zonder gein.
*O* O+

Heb je met Vodafone zelf gebeld of met een webshop die ook toevallig Vodafone abbonnementen mag afsluiten?

Hoeveel kost de telefoon bij Vodafone? Daar wil ik hem namelijk ook zelf direct bestellen, ipv via zo'n kleine webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MentalMatthew
  • Laatst online: 12-09 10:47
Als ik mij niet vergis zijn dit vrij nieuwe foto's die nog niet gepost zijn...

http://www.engadget.com/photos/htc-touch-pro-hands-on/

Deze zaak in de UK heeft ze iig al in stock...

http://www.clove.co.uk/vi...293B46CFE&category=GROUP1

Kan mij niet snel genoeg gaan... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
MentalMatthew schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:22:
Als ik mij niet vergis zijn dit vrij nieuwe foto's die nog niet gepost zijn...

http://www.engadget.com/photos/htc-touch-pro-hands-on/

Deze zaak in de UK heeft ze iig al in stock...

http://www.clove.co.uk/vi...293B46CFE&category=GROUP1

Kan mij niet snel genoeg gaan... _/-\o_
Mooie fotos, thanks.

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 11:46
zonder gein.
*O* O+

Ik heb Vodafone ook net gebeld, maar die wisten helemaal van niets, ook niet wanneer ze wel meer info krijgen.
Welk nummer heb je precies gebeld? Ik heb de algemene verkooplijn gebeld (0800-0200056).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
nieuws: HTC Touch Pro is in Engeland al te koop

!!! :D :)

Nou kan het niet lang meer duren voordat wij hem hebben! Yeah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 06:29

RaJitsu

B.S.U.R.

PolluxDKB schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:12:
[...]

Joh, in die shops werken van die gozertjes die geen interesse tonen in hun werk, alleen de iPhone fascineerd hun.
Onzin natuurlijk. Dit kan nooit gelden voor iedereen. Mijn eigen ervaring is best positief. Alleen kunje nooit verwachten dat ze alles weten. Zeker in een winkel van een provider (Vodafone, T-Mobile) gaat het vooral om de abonnementen. Welk toestel iemand neemt interesseert ze doorgaans geen hol. Daarbij zullen ze ook niet een potentiële klant aanmoedigen om te wachten. Het liefst trekken ze je meteen binnen. Dus wanneer ze wel weten van een goed verkoopbaar toestel in de toekomst, zeggen het ook niet.
In The Phone House wisten ze er ook niets van af, daar zeiden ze dat ie pas in 2009 komt, want ze zeiden dat als ie in augustus in Ameriak komt het een half jaar duurt
Dan heb je inderdaad met een dwaas gesproken.
Fysieke winkels vertrouw ik niet meer, zeker als ze het mobiel niet eens kennen.
Je kunt onmogelijk verwachten dat ze alles kennen en weten. Het is juist een voordeel wanneer je meer weet dan hen, omdat je weet dat je moet wachten op dat ene leuke toestel. Het voordeel van fysieke winkels is dat ze kwa service vaak meer kunnen doen voor je dan een internet-shop. Tevens heb je de afhandeling wat meer in eigen hand.

Ik zit zelf ook de Touch Pro te overwegen. Ik had eerder de Touch Diamond op het oog, maar omdat die niet op tijd leverbaar was, heb ik die maar even laten schieten. Er wordt wel duidelijk veel geklaagd over de traagheid van de Diamond. Ik ben benieuwd of ze hier iets aan hebben proberen te doen en zo ja, in welke vorm. Verder ben ik benieuwd hoe de vormgeving zal zijn en of ie toch niet te dik zal zijn. Op diverse filmpjes schrik ik wel een beetje van de dikte. Maar de Touch Diamond is ook veel kleiner dan ik aanvankelijk dacht dat hij zou zijn. En 18 mm is toch zeker niet dik.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
PDAshop verwacht um 22-08-08.

Edit:

NL versie 22-08-08
WWE versie 15-08-08

[ Voor 20% gewijzigd door AleSyS op 12-08-2008 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGLion
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-02-2021
[...]

Grappig, ik heb ze net gebeld en de helpdeskmedewerker gaf aan dat het toestel misschien vrijdag leverbaar is, anders ergens volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunra
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik ben de bezitter van een P3600 HTC P3600 deel 4 (HTC Trinity, SPV M700)

Als ik een Touch Pro ga halen zal ik zeker Touch Flo niet gaan gebruiken. Nu vraag ik me af of de Touch Pro hierdoor sneller aan zal voelen dan mijn P3600 door de snellere processor. Of zal het weinig uitmaken doordat deze alsnog een VGA scherm aan moet sturen.

Heeft iemand hier ideeen over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
PGLion schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:35:
[...]

Grappig, ik heb ze net gebeld en de helpdeskmedewerker gaf aan dat het toestel misschien vrijdag leverbaar is, anders ergens volgende week.
Ik denk dus dat de EN versie vrijdag komt, en de Nederlandse op zijn laatst de 22e.

Ach, een weekje meer of minder boeit mij niet. Mijn MicroSD geheugen moet toch ook nog aankomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af hoe het zit met het audio gedeelte van deze mobiel. Er was bij mij geen twijfel over mogelijk dat ik deze zou gaan halen totdat ik zag dat hij geen 3.5mm audio jack heeft. Kun je dan geen andere oortjes gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Laatst online: 06-09 22:59
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:36:
Ik vraag me af hoe het zit met het audio gedeelte van deze mobiel. Er was bij mij geen twijfel over mogelijk dat ik deze zou gaan halen totdat ik zag dat hij geen 3.5mm audio jack heeft. Kun je dan geen andere oortjes gebruiken?
Daarvoor kun je dit: http://www.pdashop.nl/pro...function-audio-cable.html kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ives
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 13:35
Je kan een extUSB -> jack stekkertje (1.5 EURO ofzo) gebruiken en dan kan je alle oortjes gebruiken.

edit:
Of het fancy geval van de poster boven me.
Het is dus extUSB, thx PolluxDKB.

[ Voor 35% gewijzigd door Ives op 12-08-2008 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGLion
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-02-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:36:
Gewoon een Bluetooth Stereo Headset aanschaffen, deze bijvoorbeeld:
http://www.pdashop.nl/pro...eo-bluetooth-headset.html

Werkt prima, ik heb er zelf ook één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Ives schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:42:
Je kan een USB -> jack stekkertje (1.5 EURO ofzo) gebruiken en dan kan je alle oortjes gebruiken.
Ik heb er eentje van eBay gekocht, uit Hongkong. 3 dollar inclusief shipping.
En het is niet miniusb, het is ExtUSB, een HTC plug is het dus.

Enige nadeel is de brakke kwaliteit ervan, kabeltje is erg dun en voelt vrij fragiel aan, maar boeiend, ik koop liever 15 van deze kabeltjes dan dat fancy ding van HTC zelf. En over 2 maandjes zijn er wel betere 3rd party kabels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het makkelijk is de EN versie te flashen naar de NL versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij gsmweb wordt de touch pro met Route 66 aangeboden. is dat een volledige versie en is die even goed als tomtom?
Kun je zelf alsnog tomtom installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-02-2023
Even een vraag met betrekking tot nummerbehoud. ik moet de einddatum van mijn huidige contract invullen.
Gaat het hier om de werkelijke einddatum of de datum dat ik over wil? Mijn abbo loopt namelijkvolgende maand al af. Echter heb je een opzegtermijn van 3 maanden. Welke datum moet ik nou invullen? Nu + 3 maanden (12-11-08) of de werkelijke einddatum (+/-28-08-08)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Nu + 3 maanden, er van uitgaande dat je zelf nog niet hebt opgezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Laatst online: 10:20
Er zijn 2 kleine dingetjes die ik niet goed kan vinden.. Misschien overheen gelezen in de haast;

- de htc touch pro op gsmweb.nl, er staat niet bij of hij nederlands of engels is?
- ik weet dat t-mobile hun eigen touch pro gaat leveren (met de lelijke grijze achterkant), levert gsmweb gewoon de "normale" versie zonder t-mobile zooi?

Ik zat ook even te kijken naar het verschil tussen 2call en gsmweb..

Maar een touch pro, met een 2 jarig flex 25 abbo van t-mobile,
is bij gsmweb:
156 euro
en bij 2call:
275 euro

Dat is wel een extreem groot verschil.. Of zit ik gigantisch scheef te kijken?

[ Voor 28% gewijzigd door Boyd op 12-08-2008 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:53
De MDA Vario IV bestaat nog niet en voor zover ik heb gelezen op XDA-Devs duurt het nog tot september/oktober voordat die klaar is en door T-Mobile geleverd wordt.

Route66 schijnt ook wel aardig te zijn, maar in plaats van dat aan te schaffen, kun je ook de kaarten (59 euro iirc) voor TomTom Navigator 7 kopen/downloaden.

Ben echt dondersbenieuwd met welke abbo-combinatie de Pro bij Vodafone gratis wordt, als ie uberhaupt in de Prive shop opduikt. Heb laatst een S730 in mijn handen gehad (uitschuif-Qwerty), en dat deed mij beslissen om geen Diamond te nemen, maar te wachten op de Pro. Zoveel fijner dan het gepriegel op het touchscreen waar je nog maar één regel kan zien tijdens 't typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Laatst online: 06-09 22:59
Gamepie56 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:21:
...

Ik zat ook even te kijken naar het verschil tussen 2call en gsmweb..

Maar een touch pro, met een 2 jarig flex 25 abbo van t-mobile,
is bij gsmweb:
156 euro
en bij 2call:
275 euro

Dat is wel een extreem groot verschil.. Of zit ik gigantisch scheef te kijken?
Klopt ik heb een hi25 en eindeloos online voor 2 jaar.
Bij GSMWeb betaal ik voor het toestel maar 20 euro bij. Bij 2call zou ik 133 euro bij moeten betalen! Waarom het verschil zo is??? Ik heb 3 jaar geleden een abbonement bij GSMWeb afgesloten en geen problemen mee gehad. Ik denk dus niet dat het een slecht bedrijf is wat het goedkoop doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Bij mij icm Vodafone was GSMweb juist 50 euro duurder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 06:58
De order voor de Touch Pro bij GSMweb is zojuist geplaatst. :)

Resteert mij een ding: ik heb nu reeds 4 jaar voor 2 (keer 2 jaar) telefoons een verzekering gehad, omdat voor die periode 4 telefoons sneuvelden door waterschade. Heeft de gemiddelde Tweaker wel een aparte verzekering op zijn foon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnet bij Saturn: "we krijgen 'm in week 34, week 35 ligt 'ie in de winkel" :'( . Ik hoop dat de telefoonwinkels sneller zijn want ik wil 'm echt eerst vasthouden voor ik 'm koop :9~ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Sunra schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:47:
Ik ben de bezitter van een P3600 HTC P3600 deel 4 (HTC Trinity, SPV M700)

Als ik een Touch Pro ga halen zal ik zeker Touch Flo niet gaan gebruiken. Nu vraag ik me af of de Touch Pro hierdoor sneller aan zal voelen dan mijn P3600 door de snellere processor. Of zal het weinig uitmaken doordat deze alsnog een VGA scherm aan moet sturen.

Heeft iemand hier ideeen over?
Ik denk dat wanneer je alle visuele effecten uitschakelt je idd een versnelling zult waarnemen.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
El-Loco schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:15:

Resteert mij een ding: ik heb nu reeds 4 jaar voor 2 (keer 2 jaar) telefoons een verzekering gehad, omdat voor die periode 4 telefoons sneuvelden door waterschade. Heeft de gemiddelde Tweaker wel een aparte verzekering op zijn foon?
Nee, verschillende gsm's zijn verspreid over 4 jaar nog niet 1x kapot gegaan door eigen schuld :D :)
Oew, dat weet ik ook niet, ( onderstaande) :+

[ Voor 5% gewijzigd door Tomino op 12-08-2008 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope...

nou weet ik niet of ik een gemiddelde Tweaker ben... :+

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2008 22:25 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó

Ik heb geen verzekering hoor, oplichting :P
Betaal je 4 euro per maand voor de goedkoopste ofzoiets toch?

Ik laat gewono geen water op me mobiel vallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Laatst online: 10:20
Zijn er al carkits beschikbaar voor de Touch Pro?

Beetje zonde van m'n credits.. ik had nog wat credits bij een iemand/bedrijf, en hij heeft 4 weken geleden een htc tytn 2 carkitje gratis besteld en ingebouwd.. Blijkt dat m'n abbo dus verlengd kan worden en ik dus vrij goedkoop een touch pro kan krijgen.. Maar nu zijn m'n credits wel op denk ik..

-edit-
Met een carkit bedoel ik dus een fatsoenlijke houder.. niet zo'n bluetooth gevalletje.. Niet omdat bluetooth niet werkt, maar omdat ik met een mooi houdertje tomtom meteen heb. Ook is opladen meteen handig :).

[ Voor 23% gewijzigd door Boyd op 12-08-2008 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 20:48

Gefeliciteerd met de aankoop. Laat je weten wanneer de telefoon geleverd wordt... En hoe die bevalt ? Ik wil deze telefoon ook snel bestellen.

Verzekering.. Tja, als je zo vaak water over je telefoon gooit, moet je afvragen of het niet aan jou ligt ;) Een verzekering heb je alleen nodig als je de eventuele schade niet zelf kunt betalen.... Dat zal bij een telefoon toch wel kunnen, mar dat is natuurlijk helemaal aan jezelf

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 23:49

MXL

Ik heb hem ook besteld maar ik hoop wel dat GSMweb een engelstalige kan leveren, ik wil ook graag de UK versie.