HTC Touch Diamond Topic (deel 4) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 15 Laatste
Acties:
  • 221.796 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:37:
Zie me edit, heb ik net maar gedaan. Welk kut dat alles weer weg is. Gelukkig stond er niet echt wat op wat het backuppen waard is dus het is vooral een kwestie van alles weer herinstalleren en opnieuw tweaken (daar gaat me avond). Heb trouwens gewoon via windows die format gedaan.
Dat met die Intern geheugen2 heb ik ook gehad. Heeft met een tweak te maken.
Weet zo niet meer welke... Even over nadenken.

[EDIT] Had volgens mij te maken met het veranderen van het pad waar de emails opgeslagen worden in het register. Volgens mij kan het ook komen doordat je projes probeert te installeren via ActiveSync wanner de TD als diskdrive al aangesloten is.

[ Voor 19% gewijzigd door GKW op 13-07-2008 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op zondag 13 juli 2008 @ 20:09:
Zoals ik al eerder gepost zou ik wat foto's maken van mijn Brodit actieve houder. Bij deze.

De houder zelf:
dat ziet er goed uit :)

Maar even een vraagje, kan je dat ding ook roteren (met kogelgewrichtje) zonder opnieuw te monteren ;) ik zet hem tijdens navigeren liever in landscape, dan zie ik wat meer, vindt het allemaal zo prielerig worden in deze stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een deel van de problemen ligt bij het feit dat ik met het programma My Mobiler programmeerde, vandaar dat ie aangaf dat er Sync probelemen waren.
Ik heb nu als aangegeven de settings ingevuld.
Nu zit er een probellem bij aanmelden. Dat komt ie met het invulscherm van gebruikersnaam en password.
Hierna komt de melding:
Berichten kunnen niet worden gedownload naar uw mobiele apparaat. Controller uw verbinding en de instellingen van uw emailaccount. Probeer vervolgens opnieuw de berichten te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 20:16:
[...]

Maar even een vraagje, kan je dat ding ook roteren (met kogelgewrichtje) zonder opnieuw te monteren ;) ik zet hem tijdens navigeren liever in landscape, dan zie ik wat meer, vindt het allemaal zo prielerig worden in deze stand.
Middenin zit een schroefje, als je die vaster draait gaat het roteren ook lastiger. Hou je hem wat losser, dan kun je heel gemakkelijk het kogelgewrichtje zo draaien dat je inderdaad op landscape zit. Ook als je last hebt van de zon is het wel handig soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op zondag 13 juli 2008 @ 20:20:
[...]

Middenin zit een schroefje, als je die vaster draait gaat het roteren ook lastiger. Hou je hem wat losser, dan kun je heel gemakkelijk het kogelgewrichtje zo draaien dat je inderdaad op landscape zit. Ook als je last hebt van de zon is het wel handig soms.
Perfect, zoiets moest ik hebben, zal hem v/d week even eergens ophalen, in iedergeval bedankt voor de info _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verzenden
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 13:19
Heeft iemand hier PocketSnes werkend op de touch1.37? Ik heb nu zelf twee versies geprobeerd 1.12.. en een 2.0 maar bij beide ziet hij geen rom bestanden in m'n mapje met roms staan. Of zou er iets met m'n rom's zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 20:11:
[...]

Heb je überhaupt wel eens een keer een data verbinding gehad met deze simkaart :?
Bel anders morgen de klantservice van T-Mobile even, kijken wat hun te zeggen hebben waarom je instellingen niet automatisch worden gedetecteerd (zie ook het begin v/d handleiding).
Jazeker, Internet werkt feilloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 20:24:
[...]

Perfect, zoiets moest ik hebben, zal hem v/d week even eergens ophalen, in iedergeval bedankt voor de info _/-\o_
Hij is tot nu toe nog erg lastig te krijgen. Ik heb een aantal shops op m'n lijstje regelmatig bezocht, maar pdaplus.nl had hem op voorraad vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 20:17:
Een deel van de problemen ligt bij het feit dat ik met het programma My Mobiler programmeerde, vandaar dat ie aangaf dat er Sync probelemen waren.
Ik heb nu als aangegeven de settings ingevuld.
Nu zit er een probellem bij aanmelden. Dat komt ie met het invulscherm van gebruikersnaam en password.
Hierna komt de melding:
Berichten kunnen niet worden gedownload naar uw mobiele apparaat. Controller uw verbinding en de instellingen van uw emailaccount. Probeer vervolgens opnieuw de berichten te downloaden.
Nu snap ik er echt geen hol meer van :'(

Heb je nu mail problemen voordat je dit progje had geïnstalleerd of niet :?
Of heb je nu gewoon een synchronisatie probleem met het progje van My Mobiler :?

Zorg eerst dat (zo uit de doos) alles werk zoals het moet werken dus alles goed ingesteld (telefoon zelf/Mail/Internet enz. en ga daarna pas aanklooien met progjes, anders blijf je bezig ;)

Zag net je berichtje/toevoegsel dat het eerst wel werkte!
Google eens op instellingen voor dat progje, ik gebruik dit progje niet, gebruik het echte spul (Soti Pocket Controller ;) )

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2008 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 16:32:
[...]

Waardeloos geregeld daar dan bij KPN, blij dat ik daar niet zit ;)
Maar heb je de instellingen van de site al allemaal nagelopen (als je voor bijvoorbeeld voor een HTC TyTn kiest)

http://qelp.kpn.com/qelp/...73C9493477A3598F447493FB8
Ook alle stappen doorlopen van de TyTn, wederom de melding "kan door onbekende oorzaak geen verbinding maken"
Heb zo al echt van alles geprobeert, wordt er zo langzamerhand gek van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op zondag 13 juli 2008 @ 20:30:
[...]

Hij is tot nu toe nog erg lastig te krijgen. Ik heb een aantal shops op m'n lijstje regelmatig bezocht, maar pdaplus.nl had hem op voorraad vorige week.
Bedankt voor de tip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noteboeki schreef op zondag 13 juli 2008 @ 20:31:
[...]

Ook alle stappen doorlopen van de TyTn, wederom de melding "kan door onbekende oorzaak geen verbinding maken"
Heb zo al echt van alles geprobeert, wordt er zo langzamerhand gek van 8)7
Tja begrijpelijk ;) , maar onbegrijpelijk dat KPN zo aankloot met zijn klanten 8)7
Zal ze toch maar even wakker schudden met wat belletjes, moet toch gewoon werken ;)

PS:
Je hebt toch geen tweaks/nodata enz. doorgevoerd of iets dergelijks :?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2008 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 20:36:
[...]

Tja begrijpelijk ;) , maar onbegrijpelijk dat KPN zo aankloot met zijn klanten 8)7
Zal ze toch maar even wakker schudden met wat belletjes, moet toch gewoon werken ;)

PS:
Je hebt toch geen tweaks/nodata enz. doorgevoerd of iets dergelijks :?
Nee geen tweaks of wat dan ook gedaan.
KPN al gebelt, de technische dienst belt je dan binnen 5 werkdagen terug |:(

ben dan ook erg benieuwd hoe andere met kpn de boel aan de gang hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@joyrider

zit de houder vast aan je luchtrooster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 20:01:
[...]

Ja zo kom je de dag/avond/nacht wel door :+

Daarom ook altijd een paar backup's maken en apart even heel de map \Intern geheugen naar een map op je Hard Disk kopiëren (voor het geval dat ;) )
En bij backupen ook altijd even alles apart met name het register backupen, hoef je al die tweak-troep niet meer opnieuw in te voeren.

Sterkte ;)
hele format gedaan, en raad eens, settings natuurlijk weg, geheugen2 weg, maar me geheugen staat nog helemaal vol... Vaag. Nouja, maakt opzich natuurlijk niet uit, opzich ook wel handig want nu staat alles gewoon nog op me geheugen en alles werkt nu ook weer goed maargoed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reply op b3n666 bericht van 12 juli...
Ik zette alle nummers in dezelfde map, goed getagd, alles zoals het moet.... resultaat, niks...
Ik zie geen covers op het scherm netjes achtereen, waar ik kan doorscrollen....
Pfff.... brol zeker??? of wat moet ik nu nog doen?
Alle ideeen zijn welkom
JP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:10:
[...]

hele format gedaan, en raad eens, settings natuurlijk weg, geheugen2 weg, maar me geheugen staat nog helemaal vol... Vaag. Nouja, maakt opzich natuurlijk niet uit, opzich ook wel handig want nu staat alles gewoon nog op me geheugen en alles werkt nu ook weer goed maargoed...
Maar weet je nu ook hoe het precies is gekomen, anders ben je v/d week weer de klos ;)
Zo ja, zeg het hier dan even, misschien kan je toekomstige slachtoffers behoeden voor deze probleempjes. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 20:58:
@joyrider

zit de houder vast aan je luchtrooster?
Nee, die zit vast op een Proclip van Brodit. Daarop schroef je de actieve houder vast. De set bestaat dus uit 2 delen:

Afbeeldingslocatie: http://www.pdaplus.nl/catalog/images/853714-4.jpg

+

Afbeeldingslocatie: http://www.pdaplus.nl/catalog/images/968843.jpg

Gevolg is dat ik niet hoef te boren of schroeven in m'n auto, die Proclip zit geklemt vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netjes waar heb je de brodit gekocht? kan namelijk geen winkel vinden die het verkoopt alleen maar oude types

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:41:
[...]

Zoveel virussen zijn er (voorzover ontdekt ;) ) niet eens, laat staan slachtoffers :X
De Diamond is mijn 3e (4w als ik de PDA van mijn werk meetel) Windows Mobile-machine waarmee ik online ben (wifi, gprs. umts) en ik heb nog nooooooooit last gehad van een vrius en toch (zeker op mijn TyTn) allerhande ROMS en software gedraaid. Het leuke van WM is dat je vrij snel weer up and running bent als je systeem toch iets oploopt,...dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noteboeki schreef op zondag 13 juli 2008 @ 20:53:
[...]

ben dan ook erg benieuwd hoe andere met kpn de boel aan de gang hebben gekregen?
Simpel, de TD deed het helemaal zelf......

Wil je het handmatig doen?

Maak bij settings --> connections -->connections --> advanced -->select networks --> My Work Network --> Edit --> een nieuwe verbinding aan.

Noem het KPN ofzo,.
Modem = GPRS - 3G
Toegangspunt = internet

Als je thuis bij je WIFI zit, pakt hij je wifi, ben je daar niet, dan pakt hij de UMTS/HDSPA van KPN...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:52:
[...]

De Diamond is mijn 3e (4w als ik de PDA van mijn werk meetel) Windows Mobile-machine waarmee ik online ben (wifi, gprs. umts) en ik heb nog nooooooooit last gehad van een vrius en toch (zeker op mijn TyTn) allerhande ROMS en software gedraaid. Het leuke van WM is dat je vrij snel weer up and running bent als je systeem toch iets oploopt,...dus...
Ja hier idem dito, heel veel PDA's gehad al vanaf het prille begin en ook heel veel software O-) en nog nooit wat gehad (even afkloppen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Ik dacht vanavond van laat ik eens een backupje aanleggen van al mijn gebruikte programma's, tweaks enz. Ben na 30 minuten zoeken tot de conclusie gekomen dat alle register programma's maar eens moeten gaan samenwerken. Allemaal hebben ze dezelfde zooi aan tweaks, maar dan weer verschillende 5 erbij waardoor je ze toch moet gebruiken.

Weet iemand waarmee zulke programma's worden gemaakt? Anders wil ik voor mezelf ff gaan aanklooien om iets proberen te maken. Op xda kan ik deze vraag wel zetten ook, maar als ik lees hoe er wordt gereageerd op mensen die roms willen gaan maken voor het eerst dan wacht ik maar ff met een vraag stellen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsirk
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-04-2010
ik krijg netjes mijn hotmail binnen op mn diamond. ingesteld dat er zodra er een nieuwe mail binnenkomt deze doorgezonden wordt. verschijnt een groen rondje bij het envelopje, echter lukt het me niet om hier een geluid/trilling bij te krijgen.

via instellingen > geluiden en meldingen > meldingen
heb ik staan dat geluid moet worden afgespeeld en moet gaan trillen. dit is echter niet het geval!

zie ik iets over het hoofd, staan er nog ergens in stellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOW!!!! Wat een hoeveelheid topics zeg....er zijn in totaal wel zon 200-300 pagina's (als het er niet meer zijn!). Sorry, maar die ga ik echt niet allemaal doorlezen.

Ik heb de Diamond ook en ben wel nieuwsgierig wat voor tweaks er allemaal zijn om hem wat sneller te maken, wat eerlijk = eerlijk, ik vind hem best wel langzaam op sommige momenten!

Ook vind ik het balen dat het beel steeds wegvalt als ik ga bellen met iemand, zon tweak moet ik ook hebben!

Verder 2 vragen:

-Mijn 3G icoontje staat er al 2 dagen niet meer...eerste paar dagen stond hij er wel gewoon maar opeens is hij weg. Heb dus neem ik aan geen 3G verbinding meer (vodafone)? Iemand die weet hoe ik die weer aanzet? Zoveel functies/opties, wordt er niet wijs van!!!

-Ik krijg de hele tijd een trilsignaal of geluidje door als hij op het bureau ligt thuis of op werk. Erg irritant zeg! Denk dat dit iets met de netwerken te maken heeft...maar ik zou dit graag uit willen zetten!

Bvd! Hoop dat jullie het begrijpen dat ik niet 300 paginas ga doorlezen om antwoord te krijgen op mn vragen, dan ben ik misschien overmorgen nog bezig! :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsirk
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 23:45:
WOW!!!! Wat een hoeveelheid topics zeg....er zijn in totaal wel zon 200-300 pagina's (als het er niet meer zijn!). Sorry, maar die ga ik echt niet allemaal doorlezen.

Ik heb de Diamond ook en ben wel nieuwsgierig wat voor tweaks er allemaal zijn om hem wat sneller te maken, wat eerlijk = eerlijk, ik vind hem best wel langzaam op sommige momenten!

Ook vind ik het balen dat het beel steeds wegvalt als ik ga bellen met iemand, zon tweak moet ik ook hebben!
ik zou hier eens kijken! http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=398265 Alleen zo ik tweak 2 niet toepassen, geen goede verhalen over gehoord!

en voor het wegvallen van het beeld.. tweak 8!

Maar volgens mij stonden deze dingen ook allemaal wel in de startpost..

[ Voor 7% gewijzigd door naitsirk op 13-07-2008 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Verder 2 vragen:

-Mijn 3G icoontje staat er al 2 dagen niet meer...eerste paar dagen stond hij er wel gewoon maar opeens is hij weg. Heb dus neem ik aan geen 3G verbinding meer (vodafone)? Iemand die weet hoe ik die weer aanzet? Zoveel functies/opties, wordt er niet wijs van!!!

-Ik krijg de hele tijd een trilsignaal of geluidje door als hij op het bureau ligt thuis of op werk. Erg irritant zeg! Denk dat dit iets met de netwerken te maken heeft...maar ik zou dit graag uit willen zetten!

Bvd! Hoop dat jullie het begrijpen dat ik niet 300 paginas ga doorlezen om antwoord te krijgen op mn vragen, dan ben ik misschien overmorgen nog bezig! :S
Lees de TS, daar wordt niet voor niets veel werk in gestopt.
Daarnaast bestaat er ook nog zoiets als de search.

Sorry maar er zijn teveel luie mensen als jij, die gaan we echt niet zo ff antwoorden want dan zijn we misschien overmogen nog bezig! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb heus wel gezocht! Maar over die 3G verbinding kan ik niks vinden...alleen maar of ik wel een USIM heb en aangezien er eerste wel het 3G logo stond lijkt me dat duidelijk.

GPS werkt trouwens ook voor geen meter....komt niet eens in de buurt. Minimaal 1km zit het ding ernaast als het niet meer is. Heb hem op COM4, 4800 staan. Vanalles geprobeerd maar het stipje komt niet eens in de buurt van mijn straat.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2008 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 18:43:
[...]

Noppe, maar dan wordt de TD dikker, dat is nou weer iets wat mij niet fijn lijkt. :(
Het gaat hier niet om een originele HTC batterij maar eentje van het merk Adapt. deze past er dus zo in zonder extra klepje.

Heb persoonlijk slechte ervaringen met zogenaamd grotere non-origenele batterijen, maar deze is weer van het merk adapt op zich wel een bekend merk. Ik ben ook wel benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 00:08:
GPS werkt trouwens ook voor geen meter....komt niet eens in de buurt. Minimaal 1km zit het ding ernaast als het niet meer is. Heb hem op COM4, 4800 staan. Vanalles geprobeerd maar het stipje komt niet eens in de buurt van mijn straat.
Laat me raden, met Google Maps? Dan gebruik je 99% zeker de GPS functie niet... Ook dat staat hier al in het topic. Succes met zoeken. Met een paar goed gekozen woorden heb je het in één keer gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 17:00
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 20:16:
[...]

Dat is geen probleem en in combinatie met GSen past TomTom zich ok automatisch aan.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 12:29
wellicht een niet zo snuggere vraag maar ja.

1,5 week terug heb ik de 1.37 rom van htc op mn TD geplaatst.
sindsdien loopt mn toestel regelmatig vast (vooral 's nachts wat ik dan dus in de ochtend merk)
Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan tijdens de update.
kan ik dezelfe 1,.37 nog een keer op mn TD flashen want zoals het nu is, is het hoogst onbetrouwbaar.
Of kan dit alleen als je naar een hogere versie wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 18:49

vr6-only

Blub Blub

Gewoon opnieuw flashen.

Als je soms je PC opnieuw installeert, dan kan er ook wat fout gaan. Soms moet je ook opnieuw installeren na je verse installatie.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 10:54:
[...]

Hier totaal geen problemen met bellen/gebeld worden (HTC Rom 1.37 NL.)

Heb je dus geen progjes geïnstallleerd (omdat je het soms hebt) die de Touchflo3D-PhoneSkin uitschakelen/onderdrukken en je zodoende af en toe de standaard WM6.1 skin krijgt ?

Anders even een softreset geven, heb je daarna nog steeds problemen en heb je echt niks raars geïnstalleerd/aangepast :? , dan maar een harde reset :'(
dit was eigenlijk al vanaf de clean install... nu vannacht midden in de nacht ook weer blijven hangen

opera hangt regelmatig

heb nu sinds de update al stuk of 6-7 keer de accu eruit moeten halen omdat ie verder dood was...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:58:
[...]

Simpel, de TD deed het helemaal zelf......

Wil je het handmatig doen?

Maak bij settings --> connections -->connections --> advanced -->select networks --> My Work Network --> Edit --> een nieuwe verbinding aan.

Noem het KPN ofzo,.
Modem = GPRS - 3G
Toegangspunt = internet

Als je thuis bij je WIFI zit, pakt hij je wifi, ben je daar niet, dan pakt hij de UMTS/HDSPA van KPN...
Ik heb ook de TD het zelf laten doen, werkte niet.
Handmatig ook gedaan zoals jij aangeeft en nog steeds "kan door onbekende oorzaak geen verbinding maken"
Snap er echt geen snars van waarom het niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan224
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-10-2022
Zijn er hier mensen die ook last hebben van een minder ontvangst met een TD tov een ander toestel?

Software Developer, checkout my bitcoin software at my website www.haasonline.com (Trade Bots and more...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Stephan224 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 09:36:
Zijn er hier mensen die ook last hebben van een minder ontvangst met een TD tov een ander toestel?
... als je ook maar de moeite zou nemen om de FAQ door te lezen of iig de search te gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat denk je nou zelf :?, als je niks wilt doorlezen, wat doe je hier dan 8)7

Je toont totaal geen zelf initiatief 7(8)7,
maar verwacht wel antwoord op je beginners vraagjes, die hier notabene al eeuwen geleden zijn beantwoord :?

Van mij hoef je met zo'n instelling in iedergeval niks te verwachten :P

Advies:
Koop gewoon een Nokia 3310, hoeft je niks te lezen , maar beter hoef je ook niks te vragen ;) wel zo handig voor iedereen :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 14 juli 2008 @ 08:48:
[...]

dit was eigenlijk al vanaf de clean install... nu vannacht midden in de nacht ook weer blijven hangen

opera hangt regelmatig

heb nu sinds de update al stuk of 6-7 keer de accu eruit moeten halen omdat ie verder dood was...
-Opera (hetzelfde geldt voor de Pocket Internet Explorer / PIE) zet standaard zijn cache in je telefoongeheugen (hier is een tweak voor om dit op je 4GB te zetten, zie quicksearch).

Als je de cache niet tijdig leegt (kan bijvoorbeeld ook met het progje MemMaid) wordt de boel onbruikbaar traag en werken je progjes niet goed meer en/of lopen vast.

Los dit je problemen niet op, zal toch maar eens een harde reset proberen, en daarna niet meteen al je extra progjes installeren, maar eerst even alles testen of het weg is of niet.
Zo kaal, net na de harde reset en alles is juist geconfigureerd, moet hij het natuurlijk wel goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan224
  • Laatst online: 31-10-2022
darkpluisje schreef op maandag 14 juli 2008 @ 09:42:
[...]
... als je ook maar de moeite zou nemen om de FAQ door te lezen of iig de search te gebruiken...
Heb je zelf gekeken of er inderdaad een antwoord uitkomt voordat je mij de les probeert te lezen? 8)7

Software Developer, checkout my bitcoin software at my website www.haasonline.com (Trade Bots and more...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Iemand al de MDA-versie in z'n bezit?
Hoort een discussie over dat toestel in dit topic? Of moet ik ergens anders naar toe?

Er waren geruchten dat er een andere hoeveelheid geheugen in de MDA-versie zat t.o.v. de TD. Kan iemand duidelijkheid geven hoe dit nu zit? Op de site van Tmob staan er geen geheugengetallen.
Is het toestel verder gelijk aan de TD (afgezien van design)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Stephan224 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:26:
[...]

Heb je zelf gekeken of er inderdaad een antwoord uitkomt voordat je mij de les probeert te lezen? 8)7
Daar staat het idd niet in. Ga eens naar dit zelfde topic maar dan versie 2, ga naar search en typ in "diamond ontvangst". Dit kan ook bij versie 3.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:23

CodeIT

Code IT

ione schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:34:
Hoort een discussie over dat toestel in dit topic? Of moet ik ergens anders naar toe?

Er waren geruchten dat er een andere hoeveelheid geheugen in de MDA-versie zat t.o.v. de TD. Kan iemand duidelijkheid geven hoe dit nu zit? Op de site van Tmob staan er geen geheugengetallen.
Is het toestel verder gelijk aan de TD (afgezien van design)?
Nee, ik krijg het vrijdag als het goed is geleverd. Ik kan me niet voorstellen dat er minder RAM in zit, maar ik ga het zien.

offtopic:
Het toestel is erg goedkoop bij contractverlenging. Ik verleng met Flex 20, 1 jaar, met 89 euro bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimonia
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-02-2021
Stephan224 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:26:
[...]

zoeken in dit topic op de term bereik levert dit op, genoeg lijkt me

En zoals Wontcatchme al zei kun je ook even in de vorige delen de zoek functie toepassen

[ Voor 9% gewijzigd door zimonia op 14-07-2008 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
CodeIT schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:43:
[...]

Nee, ik krijg het vrijdag als het goed is geleverd. Ik kan me niet voorstellen dat er minder RAM in zit, maar ik ga het zien.

offtopic:
Het toestel is erg goedkoop bij contractverlenging. Ik verleng met Flex 20, 1 jaar, met 89 euro bijbetalen.
dan heb jij geluk, als je als nieuwe klant moet beginnen dan ben je veel meer kwijt in verhouding. Heb ook al gekeken (omdat ik de mda mooier vind dan de diamond) maar daar zou ik voor 100 belminuten, 1000smsjes en onbeperkt internet 40 euro per maand betalen, en dan nog 220 voor de telefoon zelf...

het is voornamelijk dat internet wat hewt doet, dat is bij tmobile 20 euro waar het anders 10 euro per maand is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via de HTC club heb ik de Touch Diamond ROM update gedownload en geinstalleerd.

Ik ben nu echter wel opera kwijt (en google maps). Staat wel internet explorer ineens op.

Heb wel gelezen over AppToDate progje, maar dat kan ik nergens vinden (of ik begrijp iets niet).

Iemand een idee hoe ik Opera weer terug krijg op mijn precious (Touch diamond)? :)

Heeft er waarschijnlijk mee te maken, maar internet op de scrollbalk onder doet het ook niet (ook explorer wordt daar niet geopend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:00:

Ik ben nu echter wel opera kwijt (en google maps). Staat wel internet explorer ineens op.

Heb wel gelezen over AppToDate progje, maar dat kan ik nergens vinden (of ik begrijp iets niet).

Iemand een idee hoe ik Opera weer terug krijg op mijn precious (Touch diamond)? :)

Heeft er waarschijnlijk mee te maken, maar internet op de scrollbalk onder doet het ook niet (ook explorer wordt daar niet geopend).
IS het flashen wel 100% gegaan? Ik heb diezelfde flash gebruikt en heb gewoon opera en google maps.

Apptodate is alleen bij een bepaalde custom roms meen ik. Alleen de TLR versie op xda heeft dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat je de officiële ROM hebt geflasht begint de installatie. De eerste keer dat WM écht opgestart is (na het calibreren van je scherm) geeft je PPC aan dat hij je device gaat customizen binnen 3 seconden. Na het aftellen installeert hij alle extra features. Ook opera, Google Maps, TFL3D etc.

In jouw geval is het gek dat hij Opera en Google Maps niet geïnstalleerd heeft, en naar ik aanneem TFL3D (Touch Flo dus) wel!? Alle programma's zitten in de ROM ingebakken, dus dat kan niet anders.

Mocht TFL3D wel geïnstalleerd zijn, dan zou ik je device nog eens flashen en zichzelf laten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob.ross
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-07-2024
mensen, ik wil graag overstappen op de Touch Pro, dus wil m'n Diamond verkopen
ik heb krasjes op m'n scherm zitten maar verder is hij 2 weken oud, prima ding dus.
m'n collega biedt net zó 200 euro ervoor, kan er denk ik dus nog meer voor krijgen als ik terug bied, maar denken jullie dat ik er via marktplaats oid meer voor krijg? (gezien die krasjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

bob.ross schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:09:
ik heb krasjes op m'n scherm zitten maar verder is hij 2 weken oud, prima ding dus.
m'n collega biedt net zó 200 euro ervoor, kan er denk ik dus nog meer voor krijgen als ik terug bied, maar denken jullie dat ik er via marktplaats oid meer voor krijg? (gezien die krasjes)
Waarom ga je hem verkopen? De touch pro is nog geen eens verkrijgbaar. En was de telefoon icm abbonement of niet? Anders lijkt het mij vrij weinig. Zowiezo kan doorgeven niet als je een abbonement hebt lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob.ross
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-07-2024
wontcachme schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:14:
[...]

Waarom ga je hem verkopen? De touch pro is nog geen eens verkrijgbaar. En was de telefoon icm abbonement of niet? Anders lijkt het mij vrij weinig. Zowiezo kan doorgeven niet als je een abbonement hebt lijkt me.
Ik wilde wennen aan het niet hebben van een toetsenbord, maar mis een toetsenbord écht.
het is wel in combi met abo, maar kan je 'm niet simlock vrij maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

bob.ross schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:15:
[...]

Ik wilde wennen aan het niet hebben van een toetsenbord, maar mis een toetsenbord écht.
het is wel in combi met abo, maar kan je 'm niet simlock vrij maken?
Maar je zit toch nog met je abbonement? Of is dat overdraagbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bob.ross schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:09:
Tuurlijk wel, en al helemaal als je de krasjes (niet te diep natuurkijk) probeert weg te werken, ga naar een goede brillenwinkel voor kwaliteit wegpoetsen, anders wordt het wazig ;)

Gewoon dus op Marktplaats zetten en ze laten bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 09:28
Ik volg dit topic al vanaf "HTC P3700 Touch Diamond (deel 2)" en heb op verschillende manieren de search optie gebruikt, maar ik kom op 2 dingen niet echt uit.

Er wordt gezegd dat de TD langzaam is met het berekenen van de route. (IGO8 / TT6+7 e.d.)
Als je tijdens het rijden een afslag mist, duurt het dan weer 1 a 2 minuten voordat ie de nieuwe route berekend? Of pakt ie dat wel snel op?

ten tweede. Ik las voornamelijk in het begin dat de TF3d reset om 00:00 uur.
Is dit dagelijks? ivm wekkerfunctie?
Ik wil graag niet de 2e zijn die zich verslaapt vanwege de tf3d...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 23:25
Serotonine schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:19:
Ik volg dit topic al vanaf "HTC P3700 Touch Diamond (deel 2)" en heb op verschillende manieren de search optie gebruikt, maar ik kom op 2 dingen niet echt uit.

Er wordt gezegd dat de TD langzaam is met het berekenen van de route. (IGO8 / TT6+7 e.d.)
Als je tijdens het rijden een afslag mist, duurt het dan weer 1 a 2 minuten voordat ie de nieuwe route berekend? Of pakt ie dat wel snel op?

Vraag 1: Nee duurt geen 2 minuten, alleen de eerste keer de hele route berekenen duurt eventjes.. (ca. 20 sec bij mij over 600KM), daarna als je fout rijdt corrigeert die gelijk, hooguit een seconde of 10, waarvan die na 5 sec doorhebt dat je fout rijdt, en 5 seconden om te herberekenen. gebruik TT7 met West europa en alle POIs uit.

Vraag 2: Mijn wekker doet het elke ochtend prima :D nog geen last van gehad!

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al die 1800 mAh accu van Cameron Sino gekocht? :)
Ik ben benieuwd hoeveel dikker de Diamond wordt en hoe de achterkant eruit ziet.

Hierbij een linkje naar de accu in kwestie:
http://www.clove.co.uk/vi...29-4EA5-B021-E151FCA14D73

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent gewoon te ongeduldig geweest ;)
Gewoon een harde reset en meteen de NAND Flash (4GB) formatteren (geluid -knopje) en dan even wachten totdat al de applicaties worden/zijn geïnstalleerd.
Daarna opnieuw opstarten en je TD is zoals hij moet zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TIP:
Kijk als je zoekt, kijk eerst eventjes naar de datum van de antwoorden, in het begin zitten de mensen veelal vaak maar wat aan te klooien en kletsen dan maar wat ;)
Bovendien hadden/hebben sommige lieden nog steeds een oude Rom! wat ook veel verschil uit kan uitmaken bij sommige antwoorden!

Hecht aan oude antwoorden dus niet al te veel waarde ;)

[Navigatie]
Zoals eerder gezegd, de routeberekening wordt bepaald o.a. door:
-Programma en versie gebonden (Route66/TomTom7/iGo8)
-Configuratie gebonden (snelste route/kortste route enz.)
-Kaart/Map/POI gebonden. (Oude kaarten met minder wegen is natuurlijk iets sneller ;) )

Kan je geruststellen, in de praktijk werkt het gewoon goed (TomTom7/iGo8 getest) net zoals op andere snelle PDA's is mijn ervaring!

[Alarm/Wekker]
Werkt gewoon goed (HTC Rom1.37)!
De standaard (WM6.1) wekker is natuurlijk wel heel simpeltjes met weinig optie's!

Wil je een betere wekker, dan kan je bijvoorbeeld eens kijken naar het progje SPB Time, heeft voor de langslapers Autosnooze en grote drukknoppen enz.
Zie HIER.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimonia

Bekijk onderstaand filmpje maar eens, iets na 3 minuten rijden ze met opzet verkeerd, de herberekening gaat behoorlijk snel.

filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ione schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:34:

Er waren geruchten dat er een andere hoeveelheid geheugen in de MDA-versie zat t.o.v. de TD. Kan
Kijk HIER eens, daar worden ze vergeleken en daar zie ik toch echt minder RAM staan :'(

Afbeeldingslocatie: http://smartmania.mobilmania.cz/images/clanky/diamondVScompact/screen3.jpg

Onderstaande foto's is verwisseld ;), dus T-Mobile komt overeen met de sysinfo v/h blauwe venster.
Afbeeldingslocatie: http://smartmania.mobilmania.cz/images/clanky/diamondVScompact/1.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2008 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsirk
nogmaals mij probleem aangezien het al weer 3 pagina's geleden is:

ik krijg netjes mijn hotmail binnen op mn diamond. ingesteld dat er zodra er een nieuwe mail binnenkomt deze doorgezonden wordt. verschijnt een groen rondje bij het envelopje, echter lukt het me niet om hier een geluid/trilling bij te krijgen.

heb ik staan dat geluid moet worden afgespeeld en moet gaan trillen. dit is echter niet het geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rougenator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-12-2023
Update: Yes, ik heb het gevonden, deel 2!
Wil je er vanaf dat als je belt je scherm op zwart gaattijdens bellen? Doe dan het volgende:

HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\BatteryTimeoutInCall set to 0
HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\BatterySuspendTimeoutInCall to 0
HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\EnableFastDormantDisplayDuringCall to 0
HKCU\ControlPanel\Phone\Sleep to 0
HKCU\ControlPanel\Backlight\LightSensorPollingEnable to 0

Werkt bij mij perfect na soft reset!

(Graag aanpassen in de TS)

T-Mobile Ameo: SIM/CID Unlocked @ WM6 & T-Mobile MDA Vario II SIM/CID Unlocked @ WM6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 09:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naitsirk schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:16:
nogmaals mij probleem aangezien het al weer 3 pagina's geleden is:

Hier werkt het gewoon hoor! (HTC Rom1.37 NL)

Heb je bij Instellingen>Geluiden en Meldingen (Programma's-Meldingen (alarm Herinneringen) wel aangevinkt :? en/of staat je Systeem Volume misschien op STIL :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimonia
Arrggh

Ik weet dat er al veel gezegd is over dit onderwerp, verder is er ook veel over te vinden op google maar ik heb nog steeds geen zekerheid.

Heeft de t-mobile variant van de diamond, de mda compact iv nou 128 ov 192 mb ram? De ene site beweert 128 en de andere 192. Ook wordt er beweerd dat die 64 mb er wel in zit maar gereserveerd is voor programma's.

Heeft iemand al een officiele of betrouwbare bron gevonden waarin staat hoe het nou precies zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:27:
Heeft iemand al die 1800 mAh accu van Cameron Sino gekocht? :)
Ik ben benieuwd hoeveel dikker de Diamond wordt en hoe de achterkant eruit ziet.

Hierbij een linkje naar de accu in kwestie:
http://www.clove.co.uk/vi...29-4EA5-B021-E151FCA14D73
Zal toch wel een flink stuk dikker worden vermoed ik ;), maar of dat dan ook kwaliteit's accu's zijn :?

Ik wacht eerst de testen wel af, mijn ervaring is dat je beter een originele accu kan kopen dan eentje met grotere capaciteit v/d Chinees ;)

Heb deze al gezien,
http://www.gsmarena.com/h..._users_cheer-news-544.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT

CodeIT

Code IT

zimonia schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:43:
Arrggh

Ik weet dat er al veel gezegd is over dit onderwerp, verder is er ook veel over te vinden op google maar ik heb nog steeds geen zekerheid.

Heeft de t-mobile variant van de diamond, de mda compact iv nou 128 ov 192 mb ram? De ene site beweert 128 en de andere 192. Ook wordt er beweerd dat die 64 mb er wel in zit maar gereserveerd is voor programma's.

Heeft iemand al een officiele of betrouwbare bron gevonden waarin staat hoe het nou precies zit?
Als je de t-mobile klantenservice belt, kunnen ze je het misschien wel vertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

zimonia schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:43:
Arrggh

Het staat gewoon 5 posts boven je 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je een ieder die zo snel geantwoord heeft _/-\o_

Ik ga wat hieronder staat maar doen.
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:30:
[...]

Je bent gewoon te ongeduldig geweest ;)
Gewoon een harde reset en meteen de NAND Flash (4GB) formatteren (geluid -knopje) en dan even wachten totdat al de applicaties worden/zijn geïnstalleerd.
Daarna opnieuw opstarten en je TD is zoals hij moet zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:46:
[...]

Zal toch wel een flink stuk dikker worden vermoed ik ;), maar of dat dan ook kwaliteit's accu's zijn :?

Ik wacht eerst de testen wel af, mijn ervaring is dat je beter een originele accu kan kopen dan eentje met grotere capaciteit v/d Chinees ;)
Hehe, absoluut waar :)

Ik heb er toch maar één besteld en ik zal het wel eens uitproberen, als het niks is dan staat hij ook zo weer op eBay voor een andere liefhebber. Binnenkort plaats ik wel wat ervaringen en foto's zodra ik hem heb ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:58:
[...]

Ik heb er toch maar één besteld en ik zal het wel eens uitproberen, als het niks is dan staat hij ook zo weer op eBay voor een andere liefhebber. Binnenkort plaats ik wel wat ervaringen en foto's zodra ik hem heb ontvangen.
Top, ben ook wel benieuwd naar de kwaliteit ervan, afwachten maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL
  • Laatst online: 23:22

RvL

Ik overweg de aanschaf van een TD, maar heb toch een vraagje over het toestel waar ik graag een antwoord op zou willen hebben voor ik m daadwerkelijk ga halen ;)

Ik rijd momenteel een Citroën C4 met af-fabriek Bluetooth carkit. Nu lees ik op een aantal plaatsen (zoals hier en hier) dat deze carkit (ook te vinden in verschillende andere Franse auto's) niet helemaal lekker werkt met WM6 mobiles. De Diamond ben ik nog niet echt tegenkomen in dit soort topics en ook hier lees ik nergens dat er problemen zijn.

Mijn vraag is nu, heeft iemand hier ervaringen met de TD in combinatie met de af-fabriek bluetooth carkit van Citroën/Peugeot? En zo ja, hoe zijn die ervaringen? Zou een beetje jammer zijn als ik een nieuwe telefoon koop die niet compatible blijkt te zijn met de carkit van mijn nog geen 3 weken oude auto.

[ Voor 4% gewijzigd door RvL op 14-07-2008 13:14 ]

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles doet het weer. Nou ja, mijn eigen programaatjes en de aanpassingen mag ik weer opnieuw gaan doen, maar ik heb weer opera en google maps.

_/-\o_ Iedereen bedankt die heeft meegedacht _/-\o_
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:52:
Dank je een ieder die zo snel geantwoord heeft _/-\o_

Ik ga wat hieronder staat maar doen.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 23:22
Ik heb nog ff een vraagje over mijn abbo, misschien dat jullie het weten.
Ik heb de diamond gekocht met vodafone 22,50 abbo en 9,95 euro voor internet abbo
Alleen gaat deze nog niet in, pas 6 oktober.
Het is besteld in de actie periode van : 7-4 t/m 29-6.
De actie was dat ik 20% korting kreeg op mijn 22,50 abbo
dus de totale kosten worden dan niet 32,50 maar 27,95.

Ik neem aan dat dit wel gewoon geld, aangezien ik hem wel in de actie periode besteld heb en ook heb binnengekregen. Dat ik straks niet in oktober 32,50 loop te betalen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-09 17:10
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:15:
reply op b3n666 bericht van 12 juli...
Ik zette alle nummers in dezelfde map, goed getagd, alles zoals het moet.... resultaat, niks...
Ik zie geen covers op het scherm netjes achtereen, waar ik kan doorscrollen....
Pfff.... brol zeker??? of wat moet ik nu nog doen?
Alle ideeen zijn welkom
JP
Ik heb hetzelfde probleem. Eerst Mediaplayer geprobeerd maar daarmee werkte het niet. Daarna met Mediamonkey keurig de MP3´s voorzien van juiste titel, artiest, album. Vervolgens albumart opgezocht en in de MP3´s laten zetten. Gekopieerd naar de Diamond en ge-reset, audiomanager hernoemd naar .bak etc. etc. Nog steeds geen albumart. |:(

Uiteindelijk het helemaal handmatig gedaan: elk album naar een aparte folder in de folder MUSIC op Diamond´s interne geheugen gekopieerd en vervolgens een jpg aangemaakt (vierkant) met de naam van die folder volgens het formaat ˜hTC_foldernaam.jpg. Vervolgens de truc van touchflo uitschakelen, audiomanager hernoemen, opnieuw opstarten en touchflo weer aanzetten. Dan zoekt hij alle MP3´s en laat bij alle liedjes in een bepaalde folder de albumart zien die je zelf in die folder hebt gezet. Oh ja, let op dat er geen ´rare´ tekens in de mp3tag staan. Ik had het probleem bij Awake:Best of Live dat hij door de : geen albumart liet zien.

Het is een oplossing maar volgens mij nog steeds niet hoe het zou moeten werken en ik ben er ook niet echt tevreden over maar in ieder geval heb je albumart. Tot zover valt de Diamond als MP3 speler mij door deze problemen nog tegen.

Als iemand een stap voor stap beschrijving heeft hoe je het zonder allerlei trucs kunt doen dan hoor ik dat graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Niekjuh schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:28:
Ik heb nog ff een vraagje over mijn abbo, misschien dat jullie het weten.
Ik heb de diamond gekocht met vodafone 22,50 abbo en 9,95 euro voor internet abbo
Alleen gaat deze nog niet in, pas 6 oktober.
Het is besteld in de actie periode van : 7-4 t/m 29-6.
De actie was dat ik 20% korting kreeg op mijn 22,50 abbo
dus de totale kosten worden dan niet 32,50 maar 27,95.

Ik neem aan dat dit wel gewoon geld, aangezien ik hem wel in de actie periode besteld heb en ook heb binnengekregen. Dat ik straks niet in oktober 32,50 loop te betalen xD
Abonnement vragen mogen hier niet.

Voor mensen die hun radio gedeelte willen updaten: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=407956. Hiermee verbeter je je gsm, 3g, hdspa ontvangst. Straks mijne ook maar eens doen. .03 is standaard op de 1.37 rom hier. Ik ga voor .05 denk ik. Later misschien nog .06

[ Voor 17% gewijzigd door wontcachme op 14-07-2008 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijn1980
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-04 09:36
RvL schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:11:
Ik overweg de aanschaf van een TD, maar heb toch een vraagje over het toestel waar ik graag een antwoord op zou willen hebben voor ik m daadwerkelijk ga halen ;)

Ik rijd momenteel een Citroën C4 met af-fabriek Bluetooth carkit. Nu lees ik op een aantal plaatsen (zoals hier en hier) dat deze carkit (ook te vinden in verschillende andere Franse auto's) niet helemaal lekker werkt met WM6 mobiles. De Diamond ben ik nog niet echt tegenkomen in dit soort topics en ook hier lees ik nergens dat er problemen zijn.

Mijn vraag is nu, heeft iemand hier ervaringen met de TD in combinatie met de af-fabriek bluetooth carkit van Citroën/Peugeot? En zo ja, hoe zijn die ervaringen? Zou een beetje jammer zijn als ik een nieuwe telefoon koop die niet compatible blijkt te zijn met de carkit van mijn nog geen 3 weken oude auto.
Ik heb zelf ook een C4 coupe met bleutooth en bij mij werkt het prima.
Zie zelfs staan hoeveel bereik ik heb. Dit had ik niet met mijn oude Nokia N80.
Telefoonboek wordt ook helemaal overgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL
  • Laatst online: 23:22

RvL

Dat is heel mooi nieuws. Veel TyTN-II die ge-update waren naar WM6 hadden problemen, dus ik was even bang dat het niet goed zou gaan.

Dank je wel voor je info!

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Rougenator schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:26:
Update: Yes, ik heb het gevonden, deel 2!
Wil je er vanaf dat als je belt je scherm op zwart gaattijdens bellen? Doe dan het volgende:

HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\BatteryTimeoutInCall set to 0
HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\BatterySuspendTimeoutInCall to 0
HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\EnableFastDormantDisplayDuringCall to 0
HKCU\ControlPanel\Backlight\LightSensorPollingEnable to 0

Werkt bij mij perfect na soft reset!

(Graag aanpassen in de TS)
als je iets verder daar leest zie je dat er maar 2 nodig zijn:
HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\EnableFastDormantDisplayD uringCall to 0

Let er wel op dat dit niet voor niets is. Het schijnt nogal warm te worden en je batterij gaat veel sneller leeg.
(Solved for diamond) How to disable fast dormant display during call?

Wie heeft er een Parrot 3200 carkit en synchroniseerd daarmee zijn contacts ? Ik krijg het niet voor elkaar om hem automatisch te laten connecten zonder het NoSync profiel te gebruiken. Ik denk dat hij zelf elke keer op een bevestiging wacht om je contacten te syncen.

[ Voor 11% gewijzigd door Tranzy op 14-07-2008 14:33 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimonia
wontcachme schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:49:
[...]

Het staat gewoon 5 posts boven je 8)7 8)7 8)7
Tsja een vage tsjechische site waar tevens wordt gesproken over: Předprodukční vzorek od T-Mobilu obsahuje 128 MB RAM modul.
Nu is mijn Tsjechisch redelijk beperkt maar dat lijkt me een preproductie model.
Wat ik verder uit die tekst begrijp is dat ook zij er niet helemaal zeker van zijn hoe het zit.
Oftewel niet de officiele of betrouwbare bron waar ik om vroeg.

De reden dat ik T-mobile nog niet gebeld had was vanwege de wachttijden, iets met een appeltje ofzo. Heb net toch maar een telefoontje er aan gewaagd en de medewerker die ik al na vijf minuten aan de lijn kreeg, verzekerde mij dat hij van binnen exact hetzelfde is, alleen een ander uiterlijk en wat andere software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 02:49
J0YR1D3R schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:32:
[...]

Nee, die zit vast op een Proclip van Brodit. Daarop schroef je de actieve houder vast. De set bestaat dus uit 2 delen:

[afbeelding]

+

[afbeelding]

Gevolg is dat ik niet hoef te boren of schroeven in m'n auto, die Proclip zit geklemt vast.
Hoe bevalt hij je? Is het makkelijk de telefoon in de cradle te plaatsen en weer uit te halen, ook met één hand? En in hoeverre is de krasbestendigheid met deze cradle, cq. heb je al krasjes kunnen ontdekken op je TD door de cradle?

Ik zit serieus te overwegen deze cradle te nemen (heb er toch één nodig voor tomtom), maar ik moet zeggen dat ik hem niet zo heel mooi vindt. Liever had ik een cradle die uit één geheel is opgebouwd, ipv 'blokjes' op elkaar zoals met deze.

Heb je zin nog wat extra foto's te maken? Ik ben benieuwd naar de cradle vanuit verschillende hoeken (zijkant, zijvoor, etc.). Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:04:
Ik heb sinds een paar dagen ook de Diamond en ben vrijwel geen problemen tegen gekomen.
Navigatie, internet, chello mail werkt allemaal prima.

Maar ik heb een probleem bij het synchroniseren met Hotmail.
Via de zoekfunctie kwam ik erachter dat je de proxy uit moet zetten, maar die staat niet aangevinkt bij mij. Als ik via mijn berichten opties op Hotmail klik dan krijg ik een menu van windows live.
Daar kan ik echter niets instellen mbt verbindingen.

Heel vreemd want ik kan via hetzelfde windows live WEL aanmelden op MSN.

Ter info: ik heb een Hi (KPN) abbo met eindeloos online.

Iemand hetzelfde probleem of wellicht de oplossing?

Rob
Is er iemand die mij met het bovenstaande zou kunnen helpen?
Tevens als ik email ontvang op mijn chello account blijft de mail NIET in mijn inbox staan.
Ik heb vinkje met opslaan op intern geheugen aangevinkt.

Thanks,

Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zimonia schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:44:
[...]
Tsja een vage tsjechische site waar tevens wordt gesproken over: Předprodukční vzorek od T-Mobilu obsahuje 128 MB RAM modul.

Nu is mijn Tsjechisch redelijk beperkt maar dat lijkt me een preproductie model.
Wat ik verder uit die tekst begrijp is dat ook zij er niet helemaal zeker van zijn hoe het zit.
Tja op zo'n manier blijft alles vaag ;)

Waarom zou er in een pre-productiemodel minder ram zitten dan in het eindproduct:?, waar vergelijk je het mee dan :?

Duidelijk te zien is de andere voorkant, andere layout, andere onder/boven frame, ander achterkantje, duidelijk andere software (afschuwelijke kleuren/menu keuze's/icoontjes!)
Dus waarom ook niet minder RAM (om zo de kosten te drukken en hun eigen aanpassingen te financiëren :X )
De reden dat ik T-mobile nog niet gebeld had was vanwege de wachttijden, iets met een appeltje ofzo. Heb net toch maar een telefoontje er aan gewaagd en de medewerker die ik al na vijf minuten aan de lijn kreeg, verzekerde mij dat hij van binnen exact hetzelfde is, alleen een ander uiterlijk en wat andere software.
Dat vind ik pas vaag!
Ze spreken elkaar constant tegen (weten niet eens wat ze zelf verkopen :X ), als die medewerker al überhaupt weet wat RAM is _O-
En een beetje T-Mobile medewerker zegt natuurlijk gewoon wat de klant graag wilt horen ;)

Beste methode is en blijft om gewoon zo'n toestel in je hand te houden en de sysinfo te bekijken en dan is het even slikken, of opgelucht ademhalen ;)
Want een sysinfo zegt mij meer dan 1000 verkooppraatjes en/of zwaar gesponsorde (p)reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT

CodeIT

Code IT

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:13:

[...]

Waarom zou er in een pre-productiemodel minder ram zitten dan in het eindproduct:?, waar vergelijk je het mee dan :?

Duidelijk te zien is de andere voorkant, andere layout, andere onder/boven frame, ander achterkantje, duidelijk andere software (afschuwelijke kleuren/menu keuze's/icoontjes!)
Dus waarom ook niet minder RAM (om zo de kosten te drukken en hun eigen aanpassingen te financiëren :X )

[...]

Dat vind ik pas vaag!
Ze spreken elkaar constant tegen (weten niet eens wat ze zelf verkopen :X ), als die medewerker al überhaupt weet wat RAM is _O-
En een beetje T-Mobile medewerker zegt natuurlijk gewoon wat de klant graag wilt horen ;)

Beste methode is en blijft om gewoon zo'n toestel in je hand te houden en de sysinfo te bekijken en dan is het even slikken, of opgelucht ademhalen ;)
Want een sysinfo zegt mij meer dan 1000 verkooppraatjes en/of zwaar gesponsorde (p)reviews.
Feit is wel dat de eerste TD's ook allemaal 128Mb RAM hadden (kijk bijvoorbeeld de filmpjes van Coolsmartphone). Dit waren ook de preproductiemodellen.
T-mobile heeft mij ook verteld dat ze hetzelfde waren. Bij de T-mobile shops zijn ze nu waarschijnlijk ook op voorraad, dus ik denk dat ik daar straks maar even langsga om het te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

zimonia schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:44:
[...]

WTF. Daar stonden net in die post zelf 4 plaatjes met systemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimonia
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:13:

[...]

[...]

Dat vind ik pas vaag!

Předprodukční <-- daarom lijkt het me een preproductie model.

Iemand anders op dit topic gaf al aan dat een ander uiterlijk/software door t-mobile aangebracht kan worden als laatste stap. Om het geheugen te veranderen moeten ze tijdens de productie zelf aanpassingen doen, natuurlijk kan dit maar dit is minder logisch imo.
Ik ga er vanuit dat ze tot het aanbrengen van het uiterlijk/software van dezelfde band afrollen (hoeft niet natuurlijk).
En gezien de huidige geheugen prijzen vraag ik me af of zo'n extra aanpassing uberhaupt loont.

Maar je hebt gelijk het blijft afwachten tot ik hem in mijn handen heb, blijkt ie minder te hebben dan gaat ie gewoon terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeIT schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:25:
[...]

Feit is wel dat de eerste TD's ook allemaal 128Mb RAM hadden (kijk bijvoorbeeld de filmpjes van Coolsmartphone). Dit waren ook de preproductiemodellen.
T-mobile heeft mij ook verteld dat ze hetzelfde waren. Bij de T-mobile shops zijn ze nu waarschijnlijk ook op voorraad, dus ik denk dat ik daar straks maar even langsga om het te bekijken.
Inderdaad,
Zolang er onduidelijkheid over blijft bestaan, is eventjes langsgaan en zelf de sysinfo controleren, de beste methode.

We duimen voor je d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimonia
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:33:
[...]

Inderdaad,
Zolang er onduidelijkheid over blijft bestaan, is eventjes langsgaan en zelf de sysinfo controleren, de beste methode.

We duimen voor je d:)b
Ik wacht in spanning af :p
Mijn nummerbehoud schijnt toch weken te moeten duren dus ik kan mijn order altijd nog wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 03:52

Stefano

Ondertitel Not Found

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:58:
[...]

Ik ben benieuwd, gaarne je ervaringen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn contract bij Vodafone moet verlengd worden. Nu had ik me oog laten vallen op onderstaande telefoons:

Sony Ericsson Xperia X1
HTC Touch Diamond
HTC Touch Diamond Pro
iPhone 3G
Samsung i900 Omnia

Nu is alleen de HTC Touch Diamond bij Vodafone te verkrijgen. Ik zou 175 bij moeten betalen voor een verlenging van 1 jaar. Er staat wel een levertijd op van vier weken!

Over de HTC Touch Pro konden ze echter nog geen leverdatum geven. Ik las echter op sites dat ze te leveren waren vanaf augustus. Is dit begin augustus, want als ik toch 4 weken moet wachten op de Diamond kan ik net zo goed wachten totdat de Diamond Pro uit is? Als laatst genoemde nog twee maanden duurd dan doe ik gewoon de Diamond bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT

CodeIT

Code IT

zimonia schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:35:
[...]

Ik wacht in spanning af :p
Mijn nummerbehoud schijnt toch weken te moeten duren dus ik kan mijn order altijd nog wijzigen.
Ik kom net terug van de T-Mobile shop (Veenendaal). Ze hadden de Compact IV nog niet. Ze verwachten het toestel aan het einde van deze week binnen te krijgen. Ze krijgen dan een live demo (ipv een dummy), dus het RAM is te controleren.
De verkoper wist ook niet hoeveel RAM het toestel had :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 00:10:
[...]

Appeltje ;)
Denk dat je meer kans maakt in een ander forum, die anderhalve kip die hier OS X gebruikt :? en dan ook nog een Windows Mobile phone kopen :X , da's zeldzaam ;)

Overigens met het antieke XP werkt het goed, vanmorgen nog gebruikt :)
welk programma gebruik je hier voor. Op mijn oude Qtek 9000 zat dat er standaard op de TD niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
touch diamond al een tijdje in mn bezit. echter door een rekening van 100eu in 4 dagen ligt ie nu stof te verzamelen op mn bureau.

mn bundels zijn nog niet ingegaan bleek, dus ik kon vrolijk betalen voor mn internetten. over 3mnd is pas mijn abbo omgezet. hoe zorg ik ervoor dat ik alle verbindingen op bellen/smsen, wifi en blauwtand uitzet? ik wil dus niet dat het weer zich via hsdpa gaat updaten enzo.

is een vinkje uit bij gegevensverbinding genoeg? (instellingen - communicatie).
dan staat dus alleen telefoon, bluetooth en wlan aan... of moet er hiervoor een apart proggie geinstalleerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Fried schreef op maandag 14 juli 2008 @ 18:15:
touch diamond al een tijdje in mn bezit. echter door een rekening van 100eu in 4 dagen ligt ie nu stof te verzamelen op mn bureau.

mn bundels zijn nog niet ingegaan bleek, dus ik kon vrolijk betalen voor mn internetten. over 3mnd is pas mijn abbo omgezet. hoe zorg ik ervoor dat ik alle verbindingen op bellen/smsen, wifi en blauwtand uitzet? ik wil dus niet dat het weer zich via hsdpa gaat updaten enzo.

dan staat dus alleen telefoon, bluetooth en wlan aan... of moet er hiervoor een apart proggie geinstalleerd worden?
Kijk eens in de faq vooraan in de topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:20
Fried schreef op maandag 14 juli 2008 @ 18:15:

Ben je overgestapt naar een andere provider, of je huidige abbo verlengd? Ik heb m'n hi abbo verlengd, dat over 3 maanden zou aflopen. Verlenging inclusief eindeloos online, volgens de hi-dame in de winkel gaat die al direct in, en niet pas over 3 maanden. Toch ben ik bang voor een rekening zoals jij... :o Voor de zekerheid toch maar eens bellen met de klantenservice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 18:56
@bureno wil je even laten weten of eindeloos online per direct ingaat bij contractverlenging?
Ik ga ook een HTC Touch Diamond bestellen. Hoop dat ik hem donderdag heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@mensen met een HI abonnement.

Naar mijn ervaring gaat na de verlenging meteen je nieuwe abbo in. Dit was namelijk bij mijn verlenging. Volgende rekening was namelijk met internet abbo e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 17:19:
Mijn contract bij Vodafone moet verlengd worden. Nu had ik me oog laten vallen op onderstaande telefoons:

Sony Ericsson Xperia X1
HTC Touch Diamond
HTC Touch Diamond Pro
iPhone 3G
Samsung i900 Omnia

Nu is alleen de HTC Touch Diamond bij Vodafone te verkrijgen. Ik zou 175 bij moeten betalen voor een verlenging van 1 jaar. Er staat wel een levertijd op van vier weken!

Over de HTC Touch Pro konden ze echter nog geen leverdatum geven. Ik las echter op sites dat ze te leveren waren vanaf augustus. Is dit begin augustus, want als ik toch 4 weken moet wachten op de Diamond kan ik net zo goed wachten totdat de Diamond Pro uit is? Als laatst genoemde nog twee maanden duurd dan doe ik gewoon de Diamond bestellen.
Iemand advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Kicken binnen 24 uur is not don. Touchpro is augustus of september komt telkens naar boven. En 4 weken is lang. Is dat een branded versie of wat? Bij pdashop en dergelijke zijn ze gewoon op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een dilemma.
In het weekend is mijn orginele screenprotector in mijn broekzak los gegaan. Een lelijke vouw in de screenprotector en allemaal vuil op de plak kant. Dus deze kan ik niet meer gebruiken.

Moet ik nu een andere screenprotector kopen en erop doen?
Zonder screenprotector is het scherm nog duidelijker en ook de vingers krijgen weiniger vat.
Maar ja, natuurlijk wel kans op krassen, hoewel ik er voorzichtig mee ben en alleen in mijn broekzak heb zitten.

Even gezocht waar ik screenprotectors kan kopen. Voordeel van de orginele voor de TD is dat deze perfect past (rondom luidspreker en videobellen camera oog).
Nu heb ik gelezen dat P100 een algemene HTC screenprotector is, maar de P170 de orginele.
Via expansys kost deze laatste 14,95 euro per 2 stuks. Bij central point maar 2,88 euro per stuk (pas 4 augustus weer leverbaar). Wat een prijsverschil!

Echter er is ook een P260, bij central point, deze kost maar 2,53 euro (maar is ook pas 4 augustus op voorraad).

Weet iemand het verschil tussen de P170 en P260?

Zal ik zonder screenprotector verder gaan?
Of een TD Pouch S390 kopen als extra bescherming in mijn zak (14,95 euro bij expansys en 29 euro bij pdashop).

Een dilemma :?
Pagina: 1 ... 4 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees eerst de FAQ door voordat je je vraag stelt. Vragen over providers of waar je bepaalde ROMs kunt downloaden willen we niet zien.