Toon posts:

HTC Touch Diamond Topic (deel 4) Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 15 Laatste
Acties:
  • 219.456 views

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-05 19:18
MMm ik moet toch zeggen, ik heb een SMAA accu en die doet ook rustig 2 dagen na een oplaadbeurt...

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-05 21:24
Anoniem: 267263 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 22:47:
[...]

En die zeg maar betere accu, zat die ook in de TD met het hoogste serienummer ?
yep, het hele serienummer was alleen op de laatste 2 cijfers ongelijk; goede accu kwam wel uit die met het hoogste serienummer.
Pittie schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 22:52:
MMm ik moet toch zeggen, ik heb een SMAA accu en die doet ook rustig 2 dagen na een oplaadbeurt...
De nu slechte accu leek de eerste 2 dagen de betere! Leek meteen de eerste 2 keer laden al capaciteit te hebben waar de andere accu deze moest gaan opbouwen.

Nu is die accu echt slecht ( te hoge inwendige weerstand ); bij volledig zonder prik om op te kunnen starten geeft hij na 10 minuten op de lader al 75% vol 8)7 ........

HTC lost t maar op, ze doen me volgende week maar een wel goed werkende accu; schijnt dat er een HTC-centrum in Hasselt zit waar ik nog een bootje in de haven heb liggen, misschien maar eens even combineren _/-\o_

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik haal ook wel 2 dagen, maar dan moet ik ook niet al te veel doen. Verspreid over die 2 dagen hebben we het dan over een uurtje wifi, wat smsen/bellen en dan is het op. Serienummer begint met HT822GN, dus zal wel een vroegertje zijn..

Website

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-04 10:23
ZyCo DaMiaN schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 21:27:
Weet jij dan ook toevallig of het mogelijk is een beltoon aan een contact te koppelen?
In het contact gaan en daar heb je eens setting "Ring tone".

Ikzelf heb eens gekeken en ik heb de SMAA maar kan iemand die beide batterijen in bezit heeft eens bevestigen welke de beste is?

[Voor 20% gewijzigd door nvidia op 12-07-2008 23:56]

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Anoniem: 249464

Anoniem: 93400 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:53:
[...]

In de auto heb ik geen hele routes gereden, dus wellicht dat mijn ervaring op dat gebied te beperkt is om daar een eerlijk oordeel over te geven. Over TT7 heb ik bijv nog niet iets slechts gelezen dat ik me kan herinneren.

Hier in ieder geval een wandeling uitgezet met de log van WMMiniGPS. De blauwe stippen benaderen hoe ik het werkelijk gelopen moet en kán hebben. De rode lijn is de GPS-log lijn. Zoals je ziet zou ik als Jezus goed door het water gebaad moeten hebben. Ook later in de route zitten een aantal van die rare dingen. Dit kan zeer goed te maken hebben met het probleem van GPS icm lage snelheid (6km/u).

[afbeelding]
Dat is een eigenschap van de Sirf-III GPS chipset, die gaan wandelen bij slechte ontvangst. Hebben alle apparaten met dit type GPS ontvanger. Leg het apparaat maar eens op een plek met slechte GPS ontvangst. Bekijk na een tijdje je tracklog en zie dat je honderden meters hebt afgelegd 8)

Lage snelheid veroorzaakt dat een GPS apparaat zonder kompas richtingloos wordt (het apparaat weet niet meer waar het noorden is). Maar ik neem aan dat je bij lage snelheids activiteiten het noorden van de kaart boven houdt.

Voor wandelen en fietsen zijn er betere apparaten, bijv. de Garmin GPS60SCx, hangt wel weer een heel ander prijskaartje aan (395 ex gedetailleerd kaartmateriaal bij navi.nl) maar dan heb je ook wat zoals goede ontvangst in een Boeing 737 zodat je kan zien hoe hard je vliegt (grondsnelheid), op welke hoogte je zit (wel GPS hoogtemeting gebruiken, barometrische hoogtemeting werkt niet vanwege de drukcabine) en waar je bent.

Leuk dat je kan TomTommen op je telefoon, maar heeft toch wel nadelen tov van een dedicated GPS apparaat. In auto is nog te doen, voor motorrijden, fietsen en wandelen minder geschikt. Geen transflective screen, dus bij vol zonlicht zie je niks op het HTC scherm. Wat ook in de auto irritant is dat er altijd interactie nodig is om weer te kunnen navigeren als er bijvoorbeeld een SMS binnenkomt.
Het gebrek aan waterdichtheid maakt zo'n navigatie-telefoon ook niet echt geschikt om buiten de auto te gebruiken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 93354

Wat betreft de GPS, het is natuurlijk ook wat je er zelf van verwacht. Voor mij is het vooral een hulpmiddel om mij de goede kant op te wijzen als ik het niet meer weet, maar ik verwacht niet direct dat het ding mij tot op de meter nauwkeurig ergens aflevert. Ik wil gewoon weten welke kant ik op moet en zolang je maar binnen een circkel van een meter of 50 a 100 zit is het goed genoeg in de meeste gevallen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 183559

@Yzord
welcome back at the TD club :p

Voor de rest mensen heb ik een treurige mededeling, ik ben mijn TD kwijt.... :(

Ben mijn TD kwijt aan mevrouw DejaVu :p ze heeft teeter ontdekt op de TD. Ik ga de komende dagen proberen om MIJN telefoon terug te krijgen :/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:20

wontcachme

You catch me? No you wont

Anoniem: 183559 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 01:11:
@Yzord
welcome back at the TD club :p

Voor de rest mensen heb ik een treurige mededeling, ik ben mijn TD kwijt.... :(

Ben mijn TD kwijt aan mevrouw DejaVu :p ze heeft teeter ontdekt op de TD. Ik ga de komende dagen proberen om MIJN telefoon terug te krijgen :/
Ik heb teeter al uitgespeeld. Totaal 60 minuten en 255 balletjes nodig :X :X. Ben nu opnieuw begonnen en bij level 10 zit ik nu op 18 balletjes :). Hopelijk komt htc met of meer levels of met andere spelletjes met deze sensor. Ben nu ook maar aan het patience en bowlen gegaan

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 189953

Milenco schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 18:58:
Ik ben vorig jaar zo'n 2 weken bezig geweest al m'n 1500 albums goed te taggen en van albumart te voorzien. Het was echt monnikenwerk, maar zeker de moeite waard!
Komt me heel bekend voor ;)
p.s. pluim dat je het in 2 weken voor elkaar had, zo snel was ik niet :/
Zelf gebruik ik altijd Tag&Rename, nieuwe muziek gaat in een apparte map tot het door T&R is gehaald.
Daarna krijgt het pas een plaatsje in mijn main music folder :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Laatst online: 11-05 23:47
Misschien dat ik rond dit tijdstip wat last van slaapgebrek heb, maar waar zou SMAA / FRNA moeten staan? Ik zie het zowel bij de Serial Number als de Part Number niet staan :?

serial: 3 cijfers, 1 letter, 3 cijfers, 1 letter, 6 cijfers
part: 2 cijfers, 1 letter, 5 cijfers, streepje, 2 cijfers, 1 letter
Nergens ook maar iets dat erop zou kunnen lijken dus

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GHB363
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:20
Blackbird-ce schreef op zondag 13 juli 2008 @ 02:01:
[...]

Misschien dat ik rond dit tijdstip wat last van slaapgebrek heb, maar waar zou SMAA / FRNA moeten staan? Ik zie het zowel bij de Serial Number als de Part Number niet staan :?

serial: 3 cijfers, 1 letter, 3 cijfers, 1 letter, 6 cijfers
part: 2 cijfers, 1 letter, 5 cijfers, streepje, 2 cijfers, 1 letter
Nergens ook maar iets dat erop zou kunnen lijken dus
Daar zat ik ook al naar te zoeken...
accu sn: 104A en nog 10 cijfers
part: zelfde als boven

toestel sn: begint met HT826GN
Gisteren gekocht in winkel, 1.37 NL versie.

Ik ben benieuwd hoe deze accu het gaat houden. De discussie hier heb ik al een tijdje gevolgd. En die heeft me eerst weerhouden een TD aan te schaffen, mijn vorige smartphone was jaren geleden een motorola MPX 200, en voornamelijk het trage reageren bij opnemen e.d. heeft me er een beetje huiverig voor WM gemaakt, zeker omdat ik het nog steeds bij een collega op zijn tytn zie. Toen hier ook nog kritiek op het uithoudingsvermogen van de TD werd ge-uit... ging ik al zoeken naar een nieuwe alles-in-1 gadget, want daar had ik naar een aantal jaar simpele nokia wel zin in.

Maar na de positievere berichten sinds de 1.37 rom, de reacties op de nodige tweaks, en "de groei" in accuduur ben ik nu toch ook een happy eigenaar van een TD.

Het ziet er allemaal top uit, de snelheid valt me mee... (ik hoop dat ik dat zo kan houden). En het is allemaal nog lekker onwennig, ik mag WM weer opnieuw leren.
Daar hebben jullie me met alle berichten al heel veel mee geholpen, dus hartstikke bedankt voor jullie bijdragen aan dit forum... en mijn TD genot.
Zo ik ga die batterij eens leeg maken ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 262939

Ik heb twee vraagjes waar ik tegenaan loop bij mijn Diamond.

1. Bij het updaten van het weer (kan dat automatisch?) krijg ik steeds de melding dat er wellicht extra kosten zijn ivm roaming. Die melding krijg ik ook als ik mijn mail wil binnenhalen. Het liefst heb ik dat ook automatisch. Ik heb een telfort abonnement inclusief internet.
Waar kan ik dat allemaal instellen?

2. Als ik via touchflo wil internetten opent hij een browser waarvan de letters de pagina aflopen....toen ik hem pas kreeg was dat niet zo maar ik heb geen idee hoe ik dat terug kan zetten. Op deze manier is internet niet te gebruiken.

Alvast bdeankt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:54
Sinds de update van de diamond naar 1.37 heb ik er in ieder geval 1 groot probleem bij dat ik eerder niet had:

Soms als ik gebeld word komt niet de touchflo3d interface, maar een windows melding onderin het scherm met naam en nummer en de twee knoppen (tekst) om op te nemen/weigeren. Dat is al redelijk vervelend want ziet er echt knullig uit, maar daarbij blijft de telefoon dan vaak hangen. Resulterend in een oneindige cyclus van overgaan/trillen totdat ik de accu eruit haal.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-05 19:56
Zijn er ook snes, c64, mame, of nes emulators. Of andere briljante 8bit en 16bit emulators die een beetje werken op de diamond? Met name de besturing zeg maar. SCUMMVM _/-\o_ werkt al werelds! Rest geen ervaring.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:55
wontcachme schreef op zondag 13 juli 2008 @ 01:29:
[...]

Ik heb teeter al uitgespeeld. Totaal 60 minuten en 255 balletjes nodig :X :X. Ben nu opnieuw begonnen en bij level 10 zit ik nu op 18 balletjes :). Hopelijk komt htc met of meer levels of met andere spelletjes met deze sensor. Ben nu ook maar aan het patience en bowlen gegaan
Mag ik vragen waar je bowlen vandaan hebt?

Bedankt alvast _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 267263
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Anoniem: 262939 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 08:07:

1. Bij het updaten van het weer (kan dat automatisch?) krijg ik steeds de melding dat er wellicht extra kosten zijn ivm roaming. Die melding krijg ik ook als ik mijn mail wil binnenhalen. Het liefst heb ik dat ook automatisch. Ik heb een telfort abonnement inclusief internet.
Waar kan ik dat allemaal instellen?
Staat toch wel ergens in de handleiding beschreven of niet ;) ,
-Weerbericht, zie blz. 78.
En het weerbericht kan alleen handmatig of automatisch (meteen bij optarten weerbericht).

-Mail zie hoofdstuk 6 & 7.
Mail kan je natuurlijk automatisch instellen, om de zoveel minuten je mail checken enz.

Ter info:
Handmatig of Automatisch, zit er natuurlijk niet voor niks op, heeft twee doelen (besparing accucapaciteit & besparing op de data-kosten).
Want in het buitenland heb je natuurlijk niks aan je onbeperkt data abonnementje, dan mag je gewoon flink je knip opentrekken :+

Als je constant je internetverbinding (3G/H of WiFi) aan hebt staan, ook al download je niks, kost dit erg veel energie, met als gevolg dat je accu natuurlijk een heel stuk sneller leeg gaat!
Dus zelf even afwegen wat je belangrijker vindt ;)

-Volle accu:
Zelf je mail handmatig ophalen en weerbericht op handmatig isntellen, en na het weerbericht-verversen & na Internetten zelf je 3G/H/WiFi verbinding verbreken en niet onnodig open laten staan.

-Snel lege accu:
Je mail automatisch om de 5 minuten checken, weerbericht automatisch verversen en na Internetten je 3G/H/WiFi verbinding gewoon open laten staan.
2. Als ik via touchflo wil internetten opent hij een browser waarvan de letters de pagina aflopen....toen ik hem pas kreeg was dat niet zo maar ik heb geen idee hoe ik dat terug kan zetten. Op deze manier is internet niet te gebruiken.
:? :? :? Alleen jij weet waar en/of in welk progje je precies hebt zitten prutsen ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Sleehond schreef op zondag 13 juli 2008 @ 09:57:
[...]

Mag ik vragen waar je bowlen vandaan hebt?

Bedankt alvast _/-\o_
Google eens op: pocketpc + bowlen zou ik zeggen :O

Zoveel LINKEN..., zoveel keuze's ;)

[Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 267263 op 13-07-2008 10:54]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:22
Anoniem: 262939 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 08:07:

Alvast bdeankt.
Heb je bij Settings > Display > Mobile view aangekruist? zo ja, vinkje weghalen. (heb zelf engelse versie, dus je zal zelf moeten vertalen ;-)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Phusebox schreef op zondag 13 juli 2008 @ 08:19:
Sinds de update van de diamond naar 1.37 heb ik er in ieder geval 1 groot probleem bij dat ik eerder niet had:

Soms als ik gebeld word komt niet de touchflo3d interface, maar een windows melding onderin het scherm met naam en nummer en de twee knoppen (tekst) om op te nemen/weigeren. Dat is al redelijk vervelend want ziet er echt knullig uit, maar daarbij blijft de telefoon dan vaak hangen. Resulterend in een oneindige cyclus van overgaan/trillen totdat ik de accu eruit haal.
Hier totaal geen problemen met bellen/gebeld worden (HTC Rom 1.37 NL.)

Heb je dus geen progjes geïnstallleerd (omdat je het soms hebt) die de Touchflo3D-PhoneSkin uitschakelen/onderdrukken en je zodoende af en toe de standaard WM6.1 skin krijgt ?

Anders even een softreset geven, heb je daarna nog steeds problemen en heb je echt niks raars geïnstalleerd/aangepast :? , dan maar een harde reset :'(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Laatst online: 11-05 23:47
GHB363 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 08:03:
[...]
Daar zat ik ook al naar te zoeken...
accu sn: 104A en nog 10 cijfers
part: zelfde als boven

toestel sn: begint met HT826GN
De mijne begint dus ook met 104A, wellicht hebben wij variant 3?
Toestel SN begint met HT823GN.
Overigens is mijn TD al weer een week of 3 oud, werd ook geleverd met 1.34 NL

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11-2022
Tranzy schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 15:02:
Hadden jullie al eens van My Mobiler gehoord ? .. Het is een remote pda control programma (FREEWARE !). Het leuke hieraan is dat je je TD met je muis kan bedienen alsof je het met je vinger doet. Het is natuurlijk niet zo soepel maar het werkt perfect.

http://www.mymobiler.com/

[afbeelding]
Was in het vorige topic ook al aan bod gekomen, leuke tool idd :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZyCo DaMiaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-05 21:54
nvidia schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 23:49:
[...]

In het contact gaan en daar heb je eens setting "Ring tone".

Ikzelf heb eens gekeken en ik heb de SMAA maar kan iemand die beide batterijen in bezit heeft eens bevestigen welke de beste is?
Ja klopt, ik zag de extra opties niet omdat ik de contacten alleen op sim heb staan, maar na het kopieren naar de contacten krijg ik de optie te zien.
Helaas zie ik nu allemaal dubble contacten, moet nog een oplossing zoeken hoe ik de sim contacten uitzet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 55563
  • Niet online
Vanochtend was er iets vreems aan de hand met m'n Diamond. In het scherm stond dat TF3D opgestart moest worden door het scherm aan te raken. Dit deed ik, daarna een korte melding dat TF3D wordt opgestart en vervolgens weer de eerste melding. De enige manier om TF3D daadwerkelijk aan de gang te krijgen was door de pda opnieuw op te starten. Erg vreemd dus.

Helaas bleek gistermiddag dat de pda instellen op UMTS+GSM in plaats van op auto geen effect had. Wederom was het onmogelijk om een dataverbinding te maken. Moest de telefoonfunctie uit- en weer aanzetten om dit te verhelpen. Overigens had ik hetzelfde probleem af en toe met m'n oude Wizard. Zou het aan de simkaart kunnen liggen?

Heb de pda nu 's op UMTS-only gezet. Ben benieuwd wat het met de accuduur doet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 117563

Anoniem: 55563 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 12:03:
...

Heb de pda nu 's op UMTS-only gezet. Ben benieuwd wat het met de accuduur doet.
Mijn ervaring is dat het veel verschil maakt qua batterijduur. Maar je krijgt er natuurlijk wel een veel snellere internetverbinding door...

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 267789

Hoi,

Misschien een hele domme vraag, maar ik kan niets vinden over mijn probleempje.

Ben geconnect met active sync en had nu verwacht dat ik quickgps & het weer zou kunnen updaten via de internetconnectie van m'n PC. Ik heb alleen 'nodata' gerunned.

Heb ik dit verkeerd begrepen?

Wie o wie ?

Groet,

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 16:52
Heb sinds vrijdag ook een TD. Besteld via 2call.nl en ook met de nieuwste 1,37 NL ROM. Toestel valt mij erg mee wat snelheid betreft. Na het lezen van de diversen topics op GOT had ik echt zo iets `als dit maar goed gaat komen`. Ben er tot op heden erg tevreden mee.

Het enige probleem wat ik heb heeft te maken met TomTom 7. Op mijn vorige toestel, Nokia E65 had ik gesproken snelheidwaarschuwingen ingesteld. Deze bestaan uit een OV2, INF en OGG bestand. Nu heb ik deze ook geinstalleerd binnen de Benelux map. De plaatjes van de flitspalen worden wel weergegeven maar het geluid hoor ik niet. Weet iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-05 19:21
Ook ik heb sinds vrijdag een TD, en uiteraard ook een vraagje ;-)
Dit is mijn eerste windows mobile telefoon. Nu heb ik begrepen dat het het handigst is om je contacten in outlook te beheren en via activesync in je telefoon te zetten. Momenteel zitten er al een heleboel email adressen in outlook (2003). Ik kan natuurlijk hier de namen+nummers uit m'n oude telefoon in zetten, maar dan komen ook al die email adressen mee, wat me niet echt handig lijkt... Hoe pakken andere mensen dit aan?
Oude telefoon is een SE K800i. Is er wellicht een handigere manier om deze contacten over te zetten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
bluecupra schreef op zondag 13 juli 2008 @ 12:56:
Heb sinds vrijdag ook een TD. Besteld via 2call.nl en ook met de nieuwste 1,37 NL ROM. Toestel valt mij erg mee wat snelheid betreft. Na het lezen van de diversen topics op GOT had ik echt zo iets `als dit maar goed gaat komen`. Ben er tot op heden erg tevreden mee.

Het enige probleem wat ik heb heeft te maken met TomTom 7. Op mijn vorige toestel, Nokia E65 had ik gesproken snelheidwaarschuwingen ingesteld. Deze bestaan uit een OV2, INF en OGG bestand. Nu heb ik deze ook geinstalleerd binnen de Benelux map. De plaatjes van de flitspalen worden wel weergegeven maar het geluid hoor ik niet. Weet iemand een oplossing hiervoor?
Krijg je hier geen antwoord, probeer het dan ook eens in het TomTom6/7 forum en met de zoekfunktie: "geluid flitspalen" kom je wel wat verder.
Zie HIER

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
bureno schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:10:
Dit is mijn eerste windows mobile telefoon. Nu heb ik begrepen dat het het handigst is om je contacten in outlook te beheren en via activesync in je telefoon te zetten. Momenteel zitten er al een heleboel email adressen in outlook (2003). Ik kan natuurlijk hier de namen+nummers uit m'n oude telefoon in zetten, maar dan komen ook al die email adressen mee, wat me niet echt handig lijkt... Hoe pakken andere mensen dit aan?
Oude telefoon is een SE K800i. Is er wellicht een handigere manier om deze contacten over te zetten?
Als je alleen zou bellen dan kan ik me voorstellen dat je al die emailadressen niet erbij hoeft. Het is echter een pda dus ook bedoeld voor email en andere zaken. Prima toch dat je alle contacten dan bij de hand hebt? En dankzij smart dialing en dergelijke hoef je niet door de ellenlange contactenlijst de scrollen om die ene persoon te bellen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Kan je niet met bluetooth/kabel al die namen enz. overzetten naar Outlook
Gebruik hiervoor PhoneExplorer, download HIER en synchroniseer met Outlook, werkt alleen voor Sony Ericsson toestellen, progje is freeware en super!

Outlook is toch verder het handigst, of er nou wel of geen complete gegevens in hebt staan, maakt toch niet uit!
Gewoon synchroniseren die handel en als je eens een keertje zin hebt, dan vul je ze aan en synchroniseer je ze weer.
Of je het nou in een ander progje moet invullen of je doet het meteen goed en in Outlook, maakt toch geen verschil :?

[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 267263 op 13-07-2008 13:22]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-05 19:21
Via bluetooth direct overzetten naar de TD gaat inderdaad wel, al staat er dan bijvoorbeeld GSM, Pietje ipv. Pietje GSM ;-) Maar dat is later via Outlook wel weer recht te trekken lijkt me.
Het lastige lijkt me toch dat al je email adressen van mensen waar je geen tel.nr van hebt ook in je TD terecht komen, en zo het scrollen in je contacten wat lastiger wordt als je iemand wil bellen... Is er geen mogelijkheid in Outlook om bepaalde contacten wel en andere niet mee te nemen tijdens een synchro?

Ik ga in ieder geval eens met outlook aan de slag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
bureno schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:25:
Het lastige lijkt me toch dat al je email adressen van mensen waar je geen tel.nr van hebt ook in je TD terecht komen, en zo het scrollen in je contacten wat lastiger wordt als je iemand wil bellen...
Maakt toch niet uit of iemand geen/wel telefoonnummer hebt, via contacten kan je ook meteen iemand meteen emailen, zoals eerder gezegd, het is ook een PDA!

Dus probeer zoveel mogelijk gegevens in te voeren, heb je later veel profijt van, kan je van uit elk programma, telefoneren/emailen en meteen navigeren (als je navigatie progje dit ondersteund).
Tevens voegen navigatie progjes als iGO8, je contactpersonen toe als POI, (alleen als je adressen hebt ingevoerd natuurlijk!)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TeChNo2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Tegen beter weten in (dacht ik, want al zo vaak geprobeerd met andere wm-pda's...) toch nog eens geprobeerd te active-syncen via bluetooth en guess wat...het werkt zowaar ook nog! Nog nooit eerder vertoond (nou ja niet aan mij in ieder geval, maar werkt dat opeens geweldig zeg). de truc (die mij hielp in ieder geval) was..bluetooth opnieuw installeren (op de pc), com-poort aanmaken (help voor active sync (op de TD dus) gevolgd, daar staat het in 3 stappen uitgelegd)en plop..alles (=activesync)werkte. dus voor alle mensen die het net als ik al zo vaak tevergeefs proberen...doe nog eens een poging!

[Voor 0% gewijzigd door TeChNo2 op 13-07-2008 13:53. Reden: tikfouten]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 10:14

Nohead

PSN ID: Nohead

Ik heb zojuist CorePlayer mobile geinstalleerd op mijn TD maar krijg het niet voor elkaar om avi's te openen. Top Gear en Naruto getest maar bij beide geeft het een foutmelding. Mis ik een codec?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
TeChNo2 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:40:
Tegen beter weten in (dacht ik, want al zo vaak geprobeerd met andree wm-pda's...) toch nog eens geprobeerd te active-syncen via bluetooth en guess wat...het werkt zowara ook nog! Nog nooit eerder vertoond (nou ja niet aan mij in ieder geval, maar werkt dat opeens geweldig zeg). de truc (die mij hielp in ieder geval) was..bluetooth opnieuw installeren (op de pc), compoort aanmaken (help voor active sync (op de TD dus) gevolgd, daar staat het in 3 stappen uitgelegd)en plop..alles (=activesync)werkte. dus voor alle mensen die het net als ik al zo vaak tevergeefs proberen...doe nog eens een poging!
Ja doe niet anders, werkt makkelijker dan steeds met die kabel in de weer (slijt mijn TD-connectortje alleen maar van :+ )

Jaren geleden kon je met eerdere ActiveSync versie's ook nog via WiFi synchroniseren, maar dat hebben ze later verwijderd uit het programma (veligheidsreden zegt men) :'(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-05 16:47
Anoniem: 136399 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 09:32:
[...]

Bij werkt Skype ook niet, wat wel werkt is Skype via het programma Fring.
En een andere oplossing is voipbuster, die werkt webbased dus werkt altijd zonder install!
Top! Maar ook met de interne speaker? Meeste software kan alleen gebruik maken van de externe speaker. Overigens kun je Voipbuster ook in Fring gebruiken, althans bij mijn N95 (symbian). Dus als Fring de interne speaker kan gebruiken van de Diamond, dan bestaat er dus een VOIP oplossing met interne speaker. Ik gebruik nu eenmaal heel veel voip verkeer vandaar dat het zo belangrijk is voor me.

pepernooot

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 267809

ApOE schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:14:
[...]

Dan moet het je het progje "Gsen" gebruiken ;)
Hallo ik heb het programma ook geïnstalleerd krijg het alleen nog niet aan de praat, hoe kan ik dat doen? Moet ik hem qua code bijwerken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bluecupra
  • Laatst online: 27-05 16:52
Anoniem: 267263 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:11:
[...]

Krijg je hier geen antwoord, probeer het dan ook eens in het TomTom6/7 forum en met de zoekfunktie: "geluid flitspalen" kom je wel wat verder.
Zie HIER
Thanks, in een topic op FTD kwam ik de tip tegen om de OGG bestanden te kopieren naar de map sounds (binnen de map Navigator). Hierna kun je handmatig de geluiden koppelen aan de betreffende snelheidwaarschuwingen.Dit werkt bij mij ook :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Anoniem: 267809 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 14:05:
[...]

Hallo ik heb het programma ook geïnstalleerd krijg het alleen nog niet aan de praat, hoe kan ik dat doen? Moet ik hem qua code bijwerken?
Door het op te starten (Start\Programma's) en ja je kunt hem (hoeft niet natuurlijk ;) ) configureren welke progjes gedraaid/of juist niet gedraaid moeten worden!

Zie ook het XDA forum!

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 267263 op 13-07-2008 14:17]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Nohead schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:42:
Ik heb zojuist CorePlayer mobile geinstalleerd op mijn TD maar krijg het niet voor elkaar om avi's te openen. Top Gear en Naruto getest maar bij beide geeft het een foutmelding. Mis ik een codec?
Hmm vreemd, bij mij werkt het perfect. Wat voor melding krijg je?

Ik heb net trouwens coreplayer 1.2.5 geinstalleerd en dat is echt een wereld van verschil met de andere coreplayers. In deze versie werkt Qtv wel wat inhoud dat nu dus wel de hardware acceleratie die standaard voor video in de cpu zit gebruikt kan worden, alles loopt nu opeens perfect soepel, echt veel beter dan met directdraw. In de benchmark haal ik nu ook echt 120% tov eerst 77 ofzo. Echt een must have voor iedereen die video wil afspelen op zijn TD dus.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 267263 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 14:15:
[...]

Door het op te starten (Start\Programma's) en ja je kunt hem (hoeft niet natuurlijk ;) ) configureren welke progjes gedraaid/of juist niet gedraaid moeten worden!

Zie ook het XDA forum!
Bedankt voor je snelle reactie, heb dat ook gedaan alleen gebeurt er verder niks. Ik zal het proggie wel nog een keer installeren en dan hopen op meer succes;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 63444

Hey allemaal,
ik heb sinds gister ook een TD, erg mooi natuurlijk

kan iemand me alleen vertellen hoe ik als ik via usb, videobestanden op mijn TD zet, ik deze kan terugvinden?, ik kan alleen (met de verkenner) in het interne geheugen komen als ik aan de pc gesloten zit met active sync. Het tweede probleem is dat mijn divx files niet afspelen, ik dacht dat de codecs standaard waren ingebouwd?

Bedankt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 146510

Ik kan natuurlijk hier de namen+nummers uit m'n oude telefoon in zetten, maar dan komen ook al die email adressen mee, wat me niet echt handig lijkt... Hoe pakken andere mensen dit aan?
Waarom niet? Je kunt ook mailen met je Diamond. Dus mailadressen kun je nog wel eens nodig hebben. Op die manier heb je 1 adresboek met mailadressen en telefoonnummers. Als je de telefoonapplicatie kiest, dan zie je alleen contacten met een telefoonnummer. Als je de mail-app kiest andersom....dus waarom zou je het niet doen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 248725
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
ik zit er aan te denken om een bluetooth dongle te kopen om gegevens draadloos te versturen naar/vanaf mijn pc.

ik gebruik nu gewoon de data kabel.
beperkt (of juist niet) dit alleen de overdrachtssnelheden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Anoniem: 248725 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 15:20:
ik zit er aan te denken om een bluetooth dongle te kopen om gegevens draadloos te versturen naar/vanaf mijn pc.

BT = voor simpel synchroniseren (contacten/favorieten/agenda/email enz. en af en toe een bestandje ;) )
Kabel = als je een hele berg bestanden gaat synchroniseren ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 248725 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 15:20:

Ja, TD is geloof ik usb2 en dat haalt BT niet. Als je wifi zou gebruiken dan kan het weer wel.
Anoniem: 63444 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 15:14:
Hey allemaal,

kan iemand me alleen vertellen hoe ik als ik via usb, videobestanden op mijn TD zet, ik deze kan terugvinden?, ik kan alleen (met de verkenner) in het interne geheugen komen als ik aan de pc gesloten zit met active sync. Het tweede probleem is dat mijn divx files niet afspelen, ik dacht dat de codecs standaard waren ingebouwd?

Bedankt!
Je kan kiezen tussen active sync en diskdrive mode. In diskdrive mode word je TD gezien als een usb stick en kan je via deze computer bestanden naar het interngeheugen verplaatsen (de 4gb dus, niet het telefoon geheugen). Die bestanden kan je dan niet openen op je TD zolang je verbonden bent met je computer. Als je activesync kiest kan je nogsteeds wel naar het intern geheugen browsen btw.

Dat je standaard divx kan afspelen lijkt me sterk. Mediaplayer speelt alleen de standaard windows meuk af en daar hoort divx niet bij. Als je dat wil moet je coreplayer gebruiken, dat speelt zo'n beetje alles af.
Anoniem: 267809 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 14:49:
[...]

Bedankt voor je snelle reactie, heb dat ook gedaan alleen gebeurt er verder niks. Ik zal het proggie wel nog een keer installeren en dan hopen op meer succes;)
Is Gsen wel opgestart? heb het net ook geinstalleerd en het werkt bij mij echt perfect. Alleen opera heeft wat moeite om te draaien maargoed het werk iig beter dan eerst want toen was het nagenoeg onmogelijk om opera te laten draaien. Bij andere programma's werkt het gewoon wel goed.

De touchflow3d config die hier een paar pagina's terugstond is ook echt een geweldig progje. Tabs weghalen die je niet gebruikt (zoals main en favorieten in mijn geval) en je tabs lekker zetten zoals jij wil (zodat ik nu gewoon snel naar de muziek speler en programma's kan zonder helemaal te moeten slepen).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Anoniem: 63444 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 15:14:
Hey allemaal,

kan iemand me alleen vertellen hoe ik als ik via usb, videobestanden op mijn TD zet, ik deze kan terugvinden?
Ligt eraan waar je dit bestand zelf hebt neergezet neergezet, kijk ook een onder:
\Intern geheugen\ My Documents
, ik kan alleen (met de verkenner) in het interne geheugen komen als ik aan de pc gesloten zit met active sync.
Nee je kan ook het telefoon geheugen komen ;)
Maar daar moet je natuurlijk geen filmpjes naar toe kopiëren, moet je zo schoon (zien) mogelijk houden ;)
Filmpjes dus gewoon naar het Interne geheugen (4GB)
Het tweede probleem is dat mijn divx files niet afspelen, ik dacht dat de codecs standaard waren ingebouwd?
Neem gewoon CorePlayer!, is ergens hierboven ook al aangeraden en werkt top ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• noteboeki
  • Laatst online: 03-05 12:16
Zou iemand mij kunnen helpen met de internet instellingen (proxy??, startsite?? enz.) om KPN mobiel internet aan de gang te krijgen.
Schijnbaar kan dit nog niet automatisch via een smsje, dus moet het handmatig gebeuren.
Nergens ook nog deze instellingen tegengekomen in combi met de HTC Diamond.

Wie kan even zijn eigen istellingen opgeven?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rossi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:18
Ik werk al jaren met WM-devices, en ik ben nu voor het eerst een raar probleem tegen gekomen.
Ik kan sinds 2 dagen niet meer emailen vanaf mijn Diamond naar gmail.com-contacten. Alle andere emails worden gewoon verstuurd, maar als ik iemand met een gmail.com-adres wil mailen, krijg ik het volgende mailtje automatisch terug:

Afzender: Systeembeheerder

Het bericht 'onderwerp' is niet verzonden en is verplaatst naar de map concepten.

De server heeft het volgende foutbericht geretourneerd:

550 5.7.1 Unable to relay for
geadresseerde@gmail.com

De volgende geadresseerden hebben het bericht niet ontvangen:

geadresseerde@gmail.com

Vanaf mijn computer kan ik wel gewoon naar gmail.com mailen, dus aan mijn ISP ligt het lijkt mij niet. Anders zou hij ook vanaf mijn PC de mailtjes blocken. Ik heb al even wat gezocht mbv onze vriend google, maar dan kom ik vooral dingen tegen met betrekking tot Microsoft Exchange.
Iemand die hier wat op weet?

Acties:
  • 0Henk 'm!

[...]

[/quote]

heey, bedankt voor de info :), bestaat hier ook een freeware version van?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
noteboeki schreef op zondag 13 juli 2008 @ 15:48:
Zou iemand mij kunnen helpen met de internet instellingen (proxy??, startsite?? enz.) om KPN mobiel internet aan de gang te krijgen.
Schijnbaar kan dit nog niet automatisch via een smsje, dus moet het handmatig gebeuren.
Nergens ook nog deze instellingen tegengekomen in combi met de HTC Diamond.

Wie kan even zijn eigen istellingen opgeven?
Alvast bedankt!
Heb geen ervaring met KPN, maar die gegevens zitten toch standaard in de USIM gebakken.

Heb je Start\Instellingen\Verbindingen\Verbindingsinstelling al gedaan dan :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
jurjenarnold schreef op zondag 13 juli 2008 @ 15:56:
Ik werk al jaren met WM-devices, en ik ben nu voor het eerst een raar probleem tegen gekomen.
Ik kan sinds 2 dagen niet meer emailen vanaf mijn Diamond naar gmail.com-contacten. Alle andere emails worden gewoon verstuurd, maar als ik iemand met een gmail.com-adres wil mailen, krijg ik het volgende mailtje automatisch terug:

Het bericht 'onderwerp' is niet verzonden en is verplaatst naar de map concepten.

geadresseerde@gmail.com

geadresseerde@gmail.com

Vanaf mijn computer kan ik wel gewoon naar gmail.com mailen, dus aan mijn ISP ligt het lijkt mij niet. Anders zou hij ook vanaf mijn PC de mailtjes blocken. Ik heb al even wat gezocht mbv onze vriend google, maar dan kom ik vooral dingen tegen met betrekking tot Microsoft Exchange.
Probeer eens een andere, gratis SMTP server?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Anoniem: 63444 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 15:59:
[...]

[/quote]

Zal best wel een Freeware DivX spelertje te vinden zijn, maar of die net zo goed is :? Gelukkig zijn er torrents ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TeChNo2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
jurjenarnold schreef op zondag 13 juli 2008 @ 15:56:

geadresseerde@gmail.com

geadresseerde@gmail.com
Ik heb het eventjes getest, maar mij lukt het wel, dus zonder foutmelding, als je googled op de foutmelding krijg je heel wat oplossingen te zien, wellicht ook de juiste...

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 146510

Ok dan, met diverse zoekwoorden vind ik het niet. Maar ik had vandaag een paar gemiste gesprekken en toen bleek dat mijn Diamond niet (meer) overgaat bij een inkomend gesprek. Volume staat goed, ringtone goed gekozen en in de Windows/Rings-directory...

Ben al het het klooien met Advanced Config, maar ik kom er niet uit. Iemand suggesties?

Edit: Laat maar, heb net ontdekt dat er een verschil is tussen Ring en System Volume

Op zich handig, maar niet logisch :-)

[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 146510 op 13-07-2008 16:21]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Ik heb het hier ook nog even getest,maar ik kan ook gewoon van mijn eigen TD (gmail-accountjes) naar andere gmail accountjes mailen!

[Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 267263 op 13-07-2008 16:16]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 202602

Anoniem: 267263 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 16:02:
[...]

Heb geen ervaring met KPN, maar die gegevens zitten toch standaard in de USIM gebakken.

Help!
Ik krijg na een week alle forums doorgespit te hebben mijn Orange-email via GPRS ook niet werkend.
T-Mobile kan mij ook niet verder helpen....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• noteboeki
  • Laatst online: 03-05 12:16
Anoniem: 267263 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 16:02:
[...]

Yep, heb al van alles geprobeert, maar heb nog steeds geen internet met de Diamond.
via mn wlan lukt het wel...
Dus zou erg fijn zijn als iemand zijn KPN instellingen zou opgeven zodat ik kan zien waar het
bij mij misgaat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Anoniem: 202602 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 16:16:
[...]

Help!
Ik krijg na een week alle forums doorgespit te hebben mijn Orange-email via GPRS ook niet werkend.
En heb je voor dat accountje ook onderstaande aangevinkt:

- Uitgaande server vereist bevestiging;
- Dezelfde naam en hetzelfde wachtwoord gebruiken voor het verzenden van email.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 267263 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 16:04:
[...]

Zal best wel een Freeware DivX spelertje te vinden zijn, maar of die net zo goed is :? Gelukkig zijn er torrents ;)
ik heb nu coreplayer.pocketpc

bestaande uit de files:
000000gx.004
00player.001
PLAYER~1.000
PLAYER~1.003
PLAYER~1.999
00000spb.002

wat doe ik hiermee, hoe installeer ik uberhaupt iets op de TD :D (sorry ik heb hier echt geen verstand van :))

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
noteboeki schreef op zondag 13 juli 2008 @ 16:19:
[...]

Yep, heb al van alles geprobeert, maar heb nog steeds geen internet met de Diamond.
via mn wlan lukt het wel...
Dus zou erg fijn zijn als iemand zijn KPN instellingen zou opgeven zodat ik kan zien waar het
bij mij misgaat.
Waardeloos geregeld daar dan bij KPN, blij dat ik daar niet zit ;)
Maar heb je de instellingen van de site al allemaal nagelopen (als je voor bijvoorbeeld voor een HTC TyTn kiest)

http://qelp.kpn.com/qelp/...73C9493477A3598F447493FB8

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Anoniem: 63444 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 16:26:
[...]

bestaande uit de files:
000000gx.004
00player.001
PLAYER~1.000
PLAYER~1.003
PLAYER~1.999
00000spb.002

wat doe ik hiermee, hoe installeer ik uberhaupt iets op de TD :D (sorry ik heb hier echt geen verstand van :))
7(8)7
Je moet dat *.cab bestandje ook niet gaan uitpakken ;)
Maar even op je Interne geheugen zettten en dan de TD-verkenner opstarten en daarmee het *.cab bestandje opstarten, dan gaat hij installeren.
En dan ook gewoon op het Interne geheugen installeren, na installeren kan je hem weer verwijderen ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Valt wel op dat er de laatste tijd heel veel probleempjes zijn, maar die eigenlijk helemaal niks met de TD zelf te maken hebben.

Deze zijn of Gebruiker en/of Windows Mobile gerelateerd :o, gelieve dus eerst even zelf na te denken/zoeken :'(

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 63444 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 16:26:
[...]

bestaande uit de files:
000000gx.004
00player.001
PLAYER~1.000
PLAYER~1.003
PLAYER~1.999
00000spb.002

Je hebt waarschijnlijk winRar op je pc geinstalleerd die zit dit als een soort van rar bestand dus ben je geneigd om het meteen uit te pakken :p. gewoon naar je TD sturen en daar het pakketje openen. WM is zo leuk :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 63444 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 15:59:
[...]

[/quote]

Ja, voordat het coreplayer ging heten had het een andere naam, weet zo gauw ff niet meer wat maar dat is vast zo te vinden op google. Die was gratis maargoed dat is al een tijdje niet meer geupdate dus dan gaat het sowieso minder goed werken omdat qtv (hardware acceleratie van video onder de TD) alleen werkt in de nieuwste coreplayer versie. Maargoed dat kost ook maar 25 dollar en omgerekent naar euro's is dat 18 cent ofzo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 93354 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 17:00:
Maargoed dat kost ook maar 25 dollar en omgerekent naar euro's is dat 18 cent ofzo.
Wat is er mis met de gulden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 183559 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 17:16:
[...]

Wat is er mis met de gulden?
Behalve dat je er al een tijdje niet meer mee kan betalen helemaal niets.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rossi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:18
Jongens bedankt voor de reacties. Had gewoon zooi niet goed ingesteld staan. Kwam van KPN en zit sinds kort op vodafone, en bij vodafone moet je persé de smtp-server van hen gebruiken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 148697

SRS WOW & Diamond

Heeft iemand hier de RS WOW al goed werkend op de diamond?
Dus dat als je een andere instelling kiest dat je dat dan duidelijk hoord en dat de volume regeling dan ook nog gwoon werkt.
Op xda heeft de 1 het wel voor elkaar en de ander weer niet.
Ik krijg het niet goed werkend.

Acties:
  • 0Henk 'm!

jurjenarnold schreef op zondag 13 juli 2008 @ 17:44:
Jongens bedankt voor de reacties. Had gewoon zooi niet goed ingesteld staan. Kwam van KPN en zit sinds kort op vodafone, en bij vodafone moet je persé de smtp-server van hen gebruiken.
Ja? ik had eerst gmail ingesteld zonder vodafone en dan kon ik gewoon mailen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 79329

Heeft niemand nou problemen met opnemen als je TD in je broekzak ofzo zit... echt heel irri als je iemand weer perongeluk weg drukt.

Kortom hoe lock je het touch screen?? Slide to unluck werkt niet goed met Diamond...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Heeft iemand trouwens al de ingebouwde voip-functie van WM geactiveerd en gebruikt? Ben namelijk erg benieuwd of bij de Diamond de telefoonluidspreker wordt gebruikt tijdens voip'en in plaats van de luidspreker bovenop.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 08:20

wontcachme

You catch me? No you wont

Anoniem: 79329 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 18:13:
Heeft niemand nou problemen met opnemen als je TD in je broekzak ofzo zit... echt heel irri als je iemand weer perongeluk weg drukt.

Kortom hoe lock je het touch screen?? Slide to unluck werkt niet goed met Diamond...
Werkt hier gewoon goed. Wat doet er niet bij jou? En de gewone blokkeer functie van windows?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Okeeey dit gaat echt weer nergens over. Opeens zijn alle programma's die ik had geinstalleerd weg. Icoontjes zijn nu van die windowsschermpjes geworden. Ook als mijn TD niet is verbonden met de PC en na 3x rebooten is dit nogsteeds zo. Weet iemand hoe ik dit kan fixen of wat er uberhaubt aan de hand is? Bestanden staan nog wel gewoon op het geheugen voor zover ik kan zien (waarom is er eigenlijk geen map te vinden waarin geinstalleerde programmas worden gezet btw? niet op het interngeheugen iig, was me eerder ook al opgevallen).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:57

Stefano

Ondertitel Not Found

Heeft iemand al een zwaardere accu geprobeerd? Ik zie bij de pda shop een binnenkort te leveren 1100mAh accu staan.

http://www.pdashop.nl/pro...uch-diamond-1100-mah.html

Acties:
  • 0Henk 'm!

Stefano schreef op zondag 13 juli 2008 @ 18:37:
Heeft iemand al een zwaardere accu geprobeerd? Ik zie bij de pda shop een binnenkort te leveren 1100mAh accu staan.

http://www.pdashop.nl/pro...uch-diamond-1100-mah.html
Noppe, maar dan wordt de TD dikker, dat is nou weer iets wat mij niet fijn lijkt. :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 10:14

Nohead

PSN ID: Nohead

Anoniem: 93354 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 14:42:
[...]

Hmm vreemd, bij mij werkt het perfect. Wat voor melding krijg je?

Ik heb net trouwens coreplayer 1.2.5 geinstalleerd en dat is echt een wereld van verschil met de andere coreplayers. In deze versie werkt Qtv wel wat inhoud dat nu dus wel de hardware acceleratie die standaard voor video in de cpu zit gebruikt kan worden, alles loopt nu opeens perfect soepel, echt veel beter dan met directdraw. In de benchmark haal ik nu ook echt 120% tov eerst 77 ofzo. Echt een must have voor iedereen die video wil afspelen op zijn TD dus.
Ik krijg bij AVI een unknown file format error

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:57

Stefano

Ondertitel Not Found

Anoniem: 183559 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 18:43:
[...]

Noppe, maar dan wordt de TD dikker, dat is nou weer iets wat mij niet fijn lijkt. :(
Dikker? Hij zal toch onder hetzelfde klepje/achterkant moeten passen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 210667
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Hoi,

Ben het in het topic nog niet tegen gekomen, -kan ook zijn dat ik er overheen heb gelezen-, maar, hoe gevoelig is WM voor virussen en andere soorten malware? Is het noodzakelijk een virusscanner te installen? En zo ja, zijn er mensen die er ervaring mee hebben?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jerry_a
  • Laatst online: 22:10
Anoniem: 202602 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 16:16:
[...]

Help!
Heb je inmiddels je Orange-mail al aan de gang gekregen? Dat zou ik heel knap vinden want Orange-mail is niet meer. Gewoon een Gmail account aanmaken.

[Voor 4% gewijzigd door jerry_a op 13-07-2008 19:02]

hoi

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Anoniem: 93354 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 18:36:
Okeeey dit gaat echt weer nergens over. Opeens zijn alle programma's die ik had geinstalleerd weg. Icoontjes zijn nu van die windowsschermpjes geworden. Ook als mijn TD niet is verbonden met de PC en na 3x rebooten is dit nogsteeds zo. Weet iemand hoe ik dit kan fixen of wat er uberhaubt aan de hand is? Bestanden staan nog wel gewoon op het geheugen voor zover ik kan zien (waarom is er eigenlijk geen map te vinden waarin geinstalleerde programmas worden gezet btw? niet op het interngeheugen iig, was me eerder ook al opgevallen).
Heb je de programma map niet per ongeluk verplaats/gewist :?

En wat bedoel je nou precies met:
"geen map te vinden waarin geinstalleerde programmas worden gezet btw?" :?

Want, ...

Programma's die je via de PC hebt geïnstalleerd, worden bewaard op je PC, in de submap waarin je ActiveSync hebt geinstalleerd:
C:\Program Files\Ms ActiveSync\....

Heb je tijdens installeren gekozen voor installeren op het Intern geheugen van de TD, dan staan ze in onderstaande mappen:
\Intern geheugen\Programmabestanden (programma's zelf)
\Application Data (programma data)

Heb je tijdens installeren gekozen voor installeren op het Telefoon geheugen van de TD, dan staan ze in onderstaande mappen:
\Programmabestanden (programma's zelf)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 267841

Ik heb sinds een paar dagen ook de Diamond en ben vrijwel geen problemen tegen gekomen.
Navigatie, internet, chello mail werkt allemaal prima.

Maar ik heb een probleem bij het synchroniseren met Hotmail.
Via de zoekfunctie kwam ik erachter dat je de proxy uit moet zetten, maar die staat niet aangevinkt bij mij. Als ik via mijn berichten opties op Hotmail klik dan krijg ik een menu van windows live.
Daar kan ik echter niets instellen mbt verbindingen.

Heel vreemd want ik kan via hetzelfde windows live WEL aanmelden op MSN.

Ter info: ik heb een Hi (KPN) abbo met eindeloos online.

Iemand hetzelfde probleem of wellicht de oplossing?

Rob

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
210667 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 18:50:
Hoi,

Ben het in het topic nog niet tegen gekomen, -kan ook zijn dat ik er overheen heb gelezen-, maar, hoe gevoelig is WM voor virussen en andere soorten malware? Is het noodzakelijk een virusscanner te installen? En zo ja, zijn er mensen die er ervaring mee hebben?
Heel gevoelig natuurlijk, het is nagenoeg een open systeem, heeft dus voordelen maar ook nadelen ;)

Wordt natuurlijk lastig als je 's-nachts ligt te knorren en je TD besluit om even een paar uur( €5,00 per minuut) naar China te bellen >:)

Als je alles origineel houdt, dus originele Rom's en geen warez of vage progjes, dan valt het allemaal wel mee, ben in iedergeval in al die jaren nog nooit wat tegengekomen :z
Als je angstig wordt (en dat willen die anti-virus-programma-makers maar al te graag ;) ), kan je een anti-virus op je TD installeren, maar het wordt er dan natuurlijk niet sneller op.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Stefano schreef op zondag 13 juli 2008 @ 18:48:
[...]

Dikker? Hij zal toch onder hetzelfde klepje/achterkant moeten passen
Nee, daarom leveren ze een geschikt achterkantje mee, model koelkast ;)
Op XDA heb ik ergens een foto gezien van zo'n setje (accu + achterkantje)
En dan hoop ik wel dat die lensbescherming dicht bij de echte lens zit, anders worden je foto's er ook niet beter van.

[Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 267263 op 13-07-2008 19:13]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 267263 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 18:58:
[...]

Heb je de programma map niet per ongeluk verplaats/gewist :?

En wat bedoel je nou precies met:
"geen map te vinden waarin geinstalleerde programmas worden gezet btw?" :?

Want, ...

Programma's die je via de PC hebt geïnstalleerd, worden bewaard op je PC, in de submap waarin je ActiveSync hebt geinstalleerd:
C:\Program Files\Ms ActiveSync\....

Heb je tijdens installeren gekozen voor installeren op het Intern geheugen van de TD, dan staan ze in onderstaande mappen:
\Intern geheugen\Programmabestanden (programma's zelf)

Heb je tijdens installeren gekozen voor installeren op het Telefoon geheugen van de TD, dan staan ze in onderstaande mappen:
\Programmabestanden (programma's zelf)
Nope, bij programma's verwijderen staan ze gewoon allemaal nog. Ook de programmabestanden map staat er nog met de programma's erin.

[Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 93354 op 13-07-2008 19:14]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Anoniem: 93354 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:13:
Nope, bij programma's verwijderen staan ze gewoon allemaal nog. Ook de programmabestanden map staat er nog met de programma's erin.
Heb je met MemMaid lopen violen met cleanen of zo?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 210667
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Anoniem: 267263 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:06:
[...]

Heel gevoelig natuurlijk, het is nagenoeg een open systeem, heeft dus voordelen maar ook nadelen ;)

Wordt natuurlijk lastig als je 's-nachts ligt te knorren en je TD besluit om even een paar uur( €5,00 per minuut) naar China te bellen >:)

Als je alles origineel houdt, dus originele Rom's en geen warez of vage progjes, dan valt het allemaal wel mee, ben in iedergeval in al die jaren nog nooit wat tegengekomen :z
Als je angstig wordt (en dat willen die anti-virus-programma-makers maar al te graag ;) ), kan je een anti-virus op je TD installeren, maar het wordt er dan natuurlijk niet sneller op.
Ok Low level, gewoon met de TD omgaan zoals met je standalone. Dus misschien toch eens gaan zoeken voor een lichte virusscanner die niet teveel cpu-tijd gebruikt. Heb je een tip misschien O-) jajajaja..ik ga al zoeken.. :D

thxs

Kwam heel snel deze op het spoor
http://www.pocketinfo.nl/...r-windows-mobile-uit.html

[Voor 6% gewijzigd door 210667 op 13-07-2008 19:27]

Acties:
  • 0Henk 'm!

jerry_a schreef op zondag 13 juli 2008 @ 18:54:
[...]

Heb je inmiddels je Orange-mail al aan de gang gekregen? Dat zou ik heel knap vinden want Orange-mail is niet meer. Gewoon een Gmail account aanmaken.
De Orange email is de email van mijn gewone ISP (nu dus Online), deze probeer ik via mijn T-Mobile abo op de Diamond werkend te krijgen....

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 267263 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:14:
[...]

Heb je met MemMaid lopen violen met cleanen of zo?
Nope. Viel me net wel opeens op dat het interngeheugen nu interngeheugen2 heet, daar staat ook alles op. Kan wel kloppen dat ie dan niks kan vinden want dat stond natuurlijk allemaal naar intergeheugen verwezen. Alleen hoe komt ie opeens op interngeheugen 2 en hoe krijg ik dat weer weg? Ga zo eerst eens alles formatten.

edit: alles geformat, kreeg nog een nandgeheugen kan niet gevonden worden boodschap, nu kan ik fijn me hele tel weer opnieuw gaan instellen en ik had net alles staan zoals ik het wou... Ben natuurlijk ook vergeten welke tweaks ik allemaal heb gedaan.Nouja...

Weet iemand btw nog hoe je de adiomanager ook alweer moest hernoemen zodat je muziek automatisch werd geladen?

[Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 93354 op 13-07-2008 19:37]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Anoniem: 202602 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:20:
[...]

De Orange email is de email van mijn gewone ISP (nu dus Online), deze probeer ik via mijn T-Mobile abo op de Diamond werkend te krijgen....
Vertel wat heb je inmiddels zelf al gedaan? , want anders stond ik nu op kermis met een glazenbol ;)

Zijn al de gegevens juist,
-naam inkomende server (pop3)
-naam uitgaande server (smtp)
-inlognaam al dan niet met achtervoegsel ....@orange.nl)
-wachtwoord
-uitgaande (smtp) mailserver, meestal zo instellen dat hij ook moet inloggen, dit omdat je nu ook via 3G/H kan inloggen.

En heb je al een ander mailaccountje aangemaakt (gmail of zo), lukt dat wel dan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Anoniem: 93354 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:30:
[...]

Nope. Viel me net wel opeens op dat het interngeheugen nu interngeheugen2 heet, daar staat ook alles op. Kan wel kloppen dat ie dan niks kan vinden want dat stond natuurlijk allemaal naar intergeheugen verwezen. Alleen hoe komt ie opeens op interngeheugen 2 en hoe krijg ik dat weer weg? Ga zo eerst eens alles formatten.
Ja is het veiligst, kost je zo veels te veel tijd om alles uit te zoeken, gewoon harde reset en je NAND Flash (4GB) mee formatteren, (na harde reset pijltje naar beneden) en daarna even je GOEDE backup terug zetten ;) en je Intern geheugen weer vullen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 93354 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 15:37:
[...]

Ja, TD is geloof ik usb2 en dat haalt BT niet. Als je wifi zou gebruiken dan kan het weer wel.

[...]

Je kan kiezen tussen active sync en diskdrive mode. In diskdrive mode word je TD gezien als een usb stick en kan je via deze computer bestanden naar het interngeheugen verplaatsen (de 4gb dus, niet het telefoon geheugen). Die bestanden kan je dan niet openen op je TD zolang je verbonden bent met je computer. Als je activesync kiest kan je nogsteeds wel naar het intern geheugen browsen btw.

Dat je standaard divx kan afspelen lijkt me sterk. Mediaplayer speelt alleen de standaard windows meuk af en daar hoort divx niet bij. Als je dat wil moet je coreplayer gebruiken, dat speelt zo'n beetje alles af.

[...]

Is Gsen wel opgestart? heb het net ook geinstalleerd en het werkt bij mij echt perfect. Alleen opera heeft wat moeite om te draaien maargoed het werk iig beter dan eerst want toen was het nagenoeg onmogelijk om opera te laten draaien. Bij andere programma's werkt het gewoon wel goed.
Apart, nu werkt die wel opeens. Weet je toevallig ook of er een T9 vorm is voor het horizontale smsen met de klassieke toetsen vormgegeven?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Zie me edit, heb ik net maar gedaan. Welk kut dat alles weer weg is. Gelukkig stond er niet echt wat op wat het backuppen waard is dus het is vooral een kwestie van alles weer herinstalleren en opnieuw tweaken (daar gaat me avond). Heb trouwens gewoon via windows die format gedaan.

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 93354 op 13-07-2008 19:38]

Acties:
  • 0Henk 'm!

pop.online.nl
smtp.gprs.t-mobile.nl
inlog@online.nl
ww
gmail lukt ook niet; Melding: Kan geen verbinding maken met de huidige verbindingsinstellingen. Tik op instellingen om de verbindingsinstellingen te wijzigen:
Dan volgt het menu van verbindingen.
Hier weer 2 hoofdmogelijkheden: Mijn ISP en Mijn Werk-netwerk
Onder Mijn ISP heb ik de mogelijkheid om "Een nieuwe modemverbinding toe te voegen"...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
ja er zijn er zoveel Kaspersky heeft er ook eentje
http://www.kaspersky.com/antivirus_mobile

Maar ja die gasten maken iedereen bang, in de hoop veel van die progjes kunnen slijten 8)7
Denk dat je er verstandiger aan doet om eens te googlen hoeveel mensen er nu echt slachtoffer zijn geworden van een Windows Mobile Virus ;)
Zoveel virussen zijn er (voorzover ontdekt ;) ) niet eens, laat staan slachtoffers :X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Anoniem: 202602 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:38:
pop.online.nl
smtp.gprs.t-mobile.nl
inlog@online.nl
ww
gmail lukt ook niet; Melding: Kan geen verbinding maken met de huidige verbindingsinstellingen. Tik op instellingen om de verbindingsinstellingen te wijzigen:
Dan volgt het menu van verbindingen.
Hier weer 2 hoofdmogelijkheden: Mijn ISP en Mijn Werk-netwerk
Onder Mijn ISP heb ik de mogelijkheid om "Een nieuwe modemverbinding toe te voegen"...
:?
Start\Instellingen\Verbindingen\Verbindingsinstelling en dan Nederland & T-Mobile kiezen, daarna procedure afmaken en daarna krijg je de melding de je het toestel even uit /aan moet zetten.
Hierna staan je al T-Mobile (GSM/3G/H) instellingen goed.
(Tenminste als je een recente USIM hebt, heb je een antieke sim, meestal na tig-keer contractverleng, moet het wellicht handmatig met de T-Mobile gegevens of even een nieuwe USIM aanvragen ;), kost je ca. €5.)

Ik zit ook bij T-Mobile, dus waarom die pop/smtp van T-Mobile gebruiken :?

Als je je mail wilt van je Orange provider, moet je natuurlijk gewoon de instellingen van je Orange provider gebruiken/invoeren bij nieuwe account aanmaken!

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 267263 op 13-07-2008 19:56]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Anoniem: 93354 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:37:
Zie me edit, heb ik net maar gedaan. Welk kut dat alles weer weg is. Gelukkig stond er niet echt wat op wat het backuppen waard is dus het is vooral een kwestie van alles weer herinstalleren en opnieuw tweaken (daar gaat me avond). Heb trouwens gewoon via windows die format gedaan.
Ja zo kom je de dag/avond/nacht wel door :+

Daarom ook altijd een paar backup's maken en apart even heel de map \Intern geheugen naar een map op je Hard Disk kopiëren (voor het geval dat ;) )
En bij backupen ook altijd even alles apart met name het register backupen, hoef je al die tweak-troep niet meer opnieuw in te voeren.

Sterkte ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 267263 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:50:
[...]

:?
Start\Instellingen\Verbindingen\Verbindingsinstelling en dan Nederland & T-Mobile kiezen, daarna procedure afmaken en daarna krijg je de melding de je het toestel even uit /aan moet zetten.
Hierna staan je al T-Mobile (GSM/3G/H) instellingen goed.
(Tenminste als je een recente USIM hebt, heb je een antieke sim, meestal na tig-keer contractverleng, moet het wellicht handmatig met de T-Mobile gegevens of even een nieuwe USIM aanvragen ;), kost je ca. €5.)

Ik zit ook bij T-Mobile, dus waarom die pop/smtp van T-Mobile gebruiken :?

Als je je mail wilt van je Orange provider, moet je natuurlijk gewoon de instellingen van je Orange provider gebruiken/invoeren bij nieuwe account aanmaken!
Precies ingesteld zoals jij aangeeft. Komt helaas weer met de melding "Tik op instellingen..."
Het blijft aanklooien...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zoals ik al eerder gepost zou ik wat foto's maken van mijn Brodit actieve houder. Bij deze.

De houder zelf:

Kabeltje/lader:

Meer op aanvraag :)

Website

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Anoniem: 202602 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 20:02:
[...]

Precies ingesteld zoals jij aangeeft. Komt helaas weer met de melding "Tik op instellingen..."
Het blijft aanklooien...
Heb je überhaupt wel eens een keer een data verbinding gehad met deze simkaart :?
Bel anders morgen de klantservice van T-Mobile even, kijken wat hun te zeggen hebben waarom je instellingen niet automatisch worden gedetecteerd (zie ook het begin v/d handleiding).
Pagina: 1 2 3 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees eerst de FAQ door voordat je je vraag stelt. Vragen over providers of waar je bepaalde ROMs kunt downloaden willen we niet zien.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee