HTC Touch Diamond Topic (deel 4) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste
Acties:
  • 221.798 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:20
frankdewildt schreef op maandag 14 juli 2008 @ 18:51:
@bureno wil je even laten weten of eindeloos online per direct ingaat bij contractverlenging?
Ik ga ook een HTC Touch Diamond bestellen. Hoop dat ik hem donderdag heb.
Net even gebeld, inderdaad gaat de eindeloos online bundel per direct in. Dit heeft de dame nog even gechecked. Vrijdag in de hi shop verlengd, bundel is per 11-07 actief. Dus ik kan met een gerust hart toekijken als bovenin de diamond het H icoontje te zien is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bok|A
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-11-2013
Niekjuh schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:28:

Voor mensen die hun radio gedeelte willen updaten: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=407956. Hiermee verbeter je je gsm, 3g, hdspa ontvangst. Straks mijne ook maar eens doen. .03 is standaard op de 1.37 rom hier. Ik ga voor .05 denk ik. Later misschien nog .06

Ben benieuwd naar je ervaringen, want de ontvangst is bedroevend (Vodafone) in vergelijking met mijn Cruise.
Heb de 1.37NL rom, hoe kun je alleen het radiogedeelte updaten?

[ Voor 49% gewijzigd door Bok|A op 14-07-2008 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 18:56
@ bureno ik heb nu dus hi 20 maar dat wordt hi 25 gaat dat ook meteen in bij verlenging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
is het ook mogelijk om je een eigen wallpaper op de beginscherm te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHB363
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:20
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 19:51:

Of een TD Pouch S390 kopen als extra bescherming in mijn zak (14,95 euro bij expansys en 29 euro bij pdashop).

Een dilemma :?
En de verzendkosten bij expansys...

Maar voordat de pouch besteld wordt:
zijn er al mensen die hem hebben, en hoe bevalt het? Ik had iets opgevangen over het al opnemen of gesprek wegdrukken voor/tijdens het uit de pouch halen omdat bij overgaan het scherm al aktief wordt. Is dat echt lastig, of heb je daar geen last van.
Is de diamond makkelijk uit de pouch te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
frankdewildt schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:08:
@ bureno ik heb nu dus hi 20 maar dat wordt hi 25 gaat dat ook meteen in bij verlenging?
Dat heb ik dan weer niet gevraagd... Ga van hi25 naar hi15, maar vond het dataverkeer belangrijker om te weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 17:54:
[...]

welk programma gebruik je hier voor. Op mijn oude Qtek 9000 zat dat er standaard op de TD niet
Standaard zit dat ook op de TD hoor ;)
Je kan de TD als USB Modem gebruiken of als Bluetooth (PAN) Modem gebruiken.
Zie de handleiding hiervoor, ik dacht zo uit mijn hoofd ergens tussen pagina 160..165, moet je maar even precies kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik krijg waarschijnlijk van het weekend de S390 Pouch, hij ligt nu bij iemand anders. Dan kan ik mijn ervaringen/foto's posten.
frankdewildt schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:22:
is het ook mogelijk om je een eigen wallpaper op de beginscherm te zetten?
Ja, tabje instellingen en dan achtergrond.
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 19:51:
Even gezocht waar ik screenprotectors kan kopen. Voordeel van de orginele voor de TD is dat deze perfect past (rondom luidspreker en videobellen camera oog).
Nu heb ik gelezen dat P100 een algemene HTC screenprotector is, maar de P170 de orginele.
Via expansys kost deze laatste 14,95 euro per 2 stuks. Bij central point maar 2,88 euro per stuk (pas 4 augustus weer leverbaar). Wat een prijsverschil!

Echter er is ook een P260, bij central point, deze kost maar 2,53 euro (maar is ook pas 4 augustus op voorraad).

Weet iemand het verschil tussen de P170 en P260?
Ik ken het verschil niet, alleen weet ik dat gpsplaza/screenprotector.nl sinds kort van Brando de screenprotector in het assortiment heeft. Kost 8 euro. Overigens zijn hun eigen merk protectors goedkoper, maar daar ken ik de kwaliteit niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:28:

Ik ken het verschil niet, alleen weet ik dat gpsplaza/screenprotector.nl sinds kort van Brando de screenprotector in het assortiment heeft. Kost 8 euro. Overigens zijn hun eigen merk protectors goedkoper, maar daar ken ik de kwaliteit niet van.
Ik heb bij al mijn andere toestellen altijd goede ervaringen met de Brando's Ultra Clear, wel duur, maar wel goed vind ik.
Je hebt ook een gewone (iets goedkoper), maar die is mat ;( dus minder gevoelig voor vingerafdrukken, maar weer negatief voor je beeldkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend gebeld met een keuzecomputer :) , deze vroeg me om een nr. in te toetsen. Nou wist ik dat het scherm op zwart ging tijdens het bellen. Ik heb hem via de aan/ uit knop (boven) weer aan gekregen, maar waar kan ik nu het menuutje met de cijfertjes vinden? Ik vind alleen maar buttons om bv. je gesprek te muten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
de pouch (ik noem het liever hoesje) is gewoon handig, niks gemerkt van ongemerkt gesprekken wegdrukken, je kunt trowuens zelf kiezen of je de TD er "gewoon" danwel ondersteboven in doet... scheelt ook wel denk ik. Ik vind het een handig ding. trouwens de prijs van expansys scheelt 1 euro (goedkoper) met die van pdashop ivm met de hoge verzendkosten (maar volgens de bon gaat je "pouch" voor dat geld dan wel van marseille, via Brussel en Leipzig naar Brussel (terug) om daarna richting NL te gaan (en ik had hem toch binnen 48 uur...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Stephan224 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:26:
[...]

Heb je zelf gekeken of er inderdaad een antwoord uitkomt voordat je mij de les probeert te lezen? 8)7
nou vooruit dan maar weer...

in de FAQ van de startpost onder het kopje : hardware en problemen -> Mijn bereik is erg slecht, is hier wat op te doen?

zo lastig was het toch niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Kijk eens op pdashop.nl. Die hebben screenprotectors. Bij expansys kwam er in mijn geval nog 10 euro verzendkosten bij exclusief btw alles.
Bok|A schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:00:
WONTCACHME schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:28:

Voor mensen die hun radio gedeelte willen updaten: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=407956. Hiermee verbeter je je gsm, 3g, hdspa ontvangst. Straks mijne ook maar eens doen. .03 is standaard op de 1.37 rom hier. Ik ga voor .05 denk ik. Later misschien nog .06

Ben benieuwd naar je ervaringen, want de ontvangst is bedroevend (Vodafone) in vergelijking met mijn Cruise.
Heb de 1.37NL rom, hoe kun je alleen het radiogedeelte updaten?
Ik heb met mijn hi geen verschil gemerkt, maar ik woon dan ook midden in het bos en heb zowiezo alleen maar gprs. Voor updaten moet je ff in die thread kijken op xda. Daar staat de radio en verderop in dat topic staat het programma.
TeChNo2 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:36:
de pouch (ik noem het liever hoesje) is gewoon handig, niks gemerkt van ongemerkt gesprekken wegdrukken, je kunt trowuens zelf kiezen of je de TD er "gewoon" danwel ondersteboven in doet... scheelt ook wel denk ik. Ik vind het een handig ding. trouwens de prijs van expansys scheelt 1 euro (goedkoper) met die van pdashop ivm met de hoge verzendkosten (maar volgens de bon gaat je "pouch" voor dat geld dan wel van marseille, via Brussel en Leipzig naar Brussel (terug) om daarna richting NL te gaan (en ik had hem toch binnen 48 uur...)
PDAshop is goedkoper als je met ideal betaald. Geen verzendkosten dan. Bij expansies betaal ik minstens 10 euro aan verzendkosten telkens.

Binnenkort komt waarschijnlijk een nieuwe custom rom uit van bepe gebasseerd op 1.39.993 meen ik en met radio 1.0.25.11 ipv 1.0.25.03

[ Voor 23% gewijzigd door wontcachme op 14-07-2008 20:46 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
Ik heb nu via outlook al m'n contacten gesynchroniseerd naar de TD. Dit hoeft niet meer elke keer als ik opnieuw synchroniseer (alleen agenda wil ik elke keer syncen). Als ik bij de instellingen van activesync op de pc contacten uitvink krijg ik de melding "als u verder wilt gaan moet activesync alle contacten van uw pocketpc verwijderen" Dit is niet echt de bedoeling, of snap ik 'm niet helemaal? :?

Verder een vraagje over de stylo, voelt deze bij anderen ook niet echt stevig aan? het zwarte en zilveren deel lijkt niet heel stevig aan elkaar te zitten waardoor deze wat buigt tijdens het gebruik. Ook de spare lijkt dit te hebben. Hoort dit zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velvet
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Als je synchroniseert met Outlook sla je de instellingen op van de zaken die je gesynchroniseerd wilt hebben. Dat betekent niet, dat alles elke keer opnieuw op je telefoon wordt gezet, maar dat er alleen iets gebeurt als er op je pc of je telefoon iets verandert (wordt toegevoegd of verwijderd).
Vandaar dat je het vinkje gewoon kunt laten staan, anders wist hij inderdaad alle gegevens weer.

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:35:
Vanochtend gebeld met een keuzecomputer :) , deze vroeg me om een nr. in te toetsen. Nou wist ik dat het scherm op zwart ging tijdens het bellen. Ik heb hem via de aan/ uit knop (boven) weer aan gekregen, maar waar kan ik nu het menuutje met de cijfertjes vinden? Ik vind alleen maar buttons om bv. je gesprek te muten....
Linksonderin "Toetsenblok"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bureno schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:49:
Verder een vraagje over de stylo, voelt deze bij anderen ook niet echt stevig aan? het zwarte en zilveren deel lijkt niet heel stevig aan elkaar te zitten waardoor deze wat buigt tijdens het gebruik. Ook de spare lijkt dit te hebben. Hoort dit zo?
Yep, kunststof is nu eenmaal flexibeler dan het metalen stukje, gewoon bij het metaal beetpakken als je gaat stylussen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 02:49
Ik zie zojuist dat PDA-shop de Brodit carkit voor de Touch Diamond weer op voorraad heeft. Tevens is er een nieuwe bijgekomen, eentje van Carcomm:
Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=64531&dimensionid=1&shopid=2

Moet zeggen dat ik die mooier vindt dan de Brodit carkit, jammer dat die 20 euro duurder is. Maar eens gaan bedenken welke ik ga kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:21:
[...]

Maar weet je nu ook hoe het precies is gekomen, anders ben je v/d week weer de klos ;)
Zo ja, zeg het hier dan even, misschien kan je toekomstige slachtoffers behoeden voor deze probleempjes. :*)
Geen idee. Misschien een sync die niet helemaal goed is gegaan? aangezien ik activesync altijd zo snel mogelijk wegram op me pc omdat alles gaat hangen daardoor. Ik denk dat het trouwens wel gewoon te fixen is door alleen je geheugen te formatten waarbij je dus alleen het ''foute'' geheugen zeg maar kan kiezen waarna het goede weer terugkomt.
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:20:
[...]

-Opera (hetzelfde geldt voor de Pocket Internet Explorer / PIE) zet standaard zijn cache in je telefoongeheugen (hier is een tweak voor om dit op je 4GB te zetten, zie quicksearch).

Als je de cache niet tijdig leegt (kan bijvoorbeeld ook met het progje MemMaid) wordt de boel onbruikbaar traag en werken je progjes niet goed meer en/of lopen vast.

Los dit je problemen niet op, zal toch maar eens een harde reset proberen, en daarna niet meteen al je extra progjes installeren, maar eerst even alles testen of het weg is of niet.
Zo kaal, net na de harde reset en alles is juist geconfigureerd, moet hij het natuurlijk wel goed doen.
Kan je de cache bv niet gewoon op 1mb instellen? (staat standaard op 4 dacht ik). Heb je iig geen problemen. Bij die opera tweak had ik zelfs ook het gevoel dat de boel er niet sneller op werd en meer geheugen gebruik om een of andere vage reden (en de opera map was de enige map op mijn magische 2e internegeheugen).

Wat betreft die radioroms, zit het er nog in dat HTC daar met een offi update van komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:44:

Kan je de cache bv niet gewoon op 1mb instellen? (staat standaard op 4 dacht ik). Heb je iig geen problemen. Bij die opera tweak had ik zelfs ook het gevoel dat de boel er niet sneller op werd en meer geheugen gebruik om een of andere vage reden (en de opera map was de enige map op mijn magische 2e internegeheugen).
Even het bestandje in de map \Windows\Opera\opera1.ini, aanpassen (onder het kopje [Cache] of zoiets dergelijks). Maar je moet de middenweg kiezen, te klein is ook niet goed/traag.
Wat betreft die radioroms, zit het er nog in dat HTC daar met een offi update van komt?
Vast wel (maar wachten duurt altijd (te) lang ;) ), ik vermoed als de pro in aantocht is er vast wel weer een rom update komt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2008 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsirk
  • Laatst online: 26-04-2010
naitsirk schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:16

ik krijg netjes mijn hotmail binnen op mn diamond. ingesteld dat er zodra er een nieuwe mail binnenkomt deze doorgezonden wordt. verschijnt een groen rondje bij het envelopje, echter lukt het me niet om hier een geluid/trilling bij te krijgen.

via instellingen > geluiden en meldingen > meldingen
heb ik staan dat geluid moet worden afgespeeld en moet gaan trillen. dit is echter niet het geval!

zie ik iets over het hoofd, staan er nog ergens in stellingen?
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:37:
[...]

Hier werkt het gewoon hoor! (HTC Rom1.37 NL)

Heb je bij Instellingen>Geluiden en Meldingen (Programma's-Meldingen (alarm Herinneringen) wel aangevinkt :? en/of staat je Systeem Volume misschien op STIL :?
Systeem volume staan aan. En bij geluid en meldingen > programma's - meldingen ook aangevinkt.
Zelf onder tabblad meldingen en dan bij gebeurtenis Nw. e-mail.. staat dat er geluid moet worden afgespeeld en moet trillen.

Het is niet alleen geluid wat niet werkt, want bij binnen krijgen van mail verschijnt er dus alleen een groending met cijfer.. zonder tillen en geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roefje
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-09 15:43
Heb nu PPCContactsMgr v1.6 geinstalleerd. Het selecteren van de contactpersonen lukt wel maar zodra ik op Beam Sel. Contacts druk gebeurt er niks, hij gaat dan weer gewoon terug naar de contactpersonen lijst.
Weet iemand hier toevallig een oplossing voor of een ander progje.
1Touch Contacts gaat bij mij ook niet geeft een melding over multicab.exe.

Verder nog een vraagje over Slide2Unlock heeft iemand hier ervaring mee.
Werkt het goed en gaan er functionaliteiten verloren zoals antwoorden met sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naitsirk schreef op maandag 14 juli 2008 @ 22:06:Systeem volume staan aan. En bij geluid en meldingen > programma's - meldingen ook aangevinkt.
Zelf onder tabblad meldingen en dan bij gebeurtenis Nw. e-mail.. staat dat er geluid moet worden afgespeeld en moet trillen.

Het is niet alleen geluid wat niet werkt, want bij binnen krijgen van mail verschijnt er dus alleen een groending met cijfer.. zonder tillen en geluid.
:?
Test even of je wekker/alarm wel werkt met geluid.

Kies eens een ander geluidje voor je "nieuwe Email" ik heb gewoon het standaard geluidje "Crystal Clear (of zoiets) gebruikt.
En als je in dit menu op het geluid-afspeel-knopje > drukt, hoor je dan ook niks?

Of heb je misschien wat tweaks doorgevoerd die toepassing hebben op het geluid/trillen :?

Al een SoftReset uitgevoerd.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2008 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een probleem met beantwoorden en nieuwe berichten schrijven mbv email op de HTC Diamond.

Er wordt een verbinding opgezet dmv Wifi/hsda met exchange 2003. Dit gaat perfect. Zodra er een nieuwe email aanwezig is, zal dit ook bij het envelopje te zien zijn (HTC Home) en je kan er doorheen scrollen. Maar wil ik dit bericht beter bekijken om erop te klikken, dan gebeurt er niets. Ook als ik naar de inbox ga van "Outlook E-mail" kan ik geen enkele email openen, beantwoorden, doorsturen of een nieuwe email schrijven.

Ik heb al gezocht op internet naar dit probleem, maar kan niet echt de oplossing vinden. Ook al een paar keer de softreset verricht, maar dat mag niet baten.

De ROM versie die ik gebruik is 1.37.707.1 WWE van 06/10/08.

Zijn er mensen die dit probleem ook hebben/hadden en dat opgelost hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan224
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-10-2022
geluid en meldingen > programma's - meldingen ook aangevinkt.

Bij mijn telefoon had ik in het begin ook geen geluid. Testen van beltonen was wel oke, maar ik hoorde de telefoon niet overgaan of ik hoorde de systeem meldingen niet allemaal. Maar als je via het homescreen met de touch onderin naar "instellingen" gaat, klikt op "geluid " dan zie je de modussen zoals normaal, trillen, ect staan. Dit venster kan je naar beneden scrollen en hier vind je ook het volume van de beltonen en de setting "geluidsmeldingen". Misschien heb je hier wat aan, ik zag het ook pas later.

[ Voor 26% gewijzigd door Stephan224 op 14-07-2008 22:39 ]

Software Developer, checkout my bitcoin software at my website www.haasonline.com (Trade Bots and more...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsirk
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 22:22:
[...]

Test even of je wekker/alarm wel werkt met geluid.

Kies eens een ander geluidje voor je "nieuwe Email" ik heb gewoon het standaard geluidje "Crystal Clear (of zoiets) gebruikt.
En als je in dit menu op het geluid-afspeel-knopje > drukt, hoor je dan ook niks?

Of heb je misschien wat tweaks doorgevoerd die toepassing hebben op het geluid/trillen

Al een SoftReset uitgevoerd.
Stephan224 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 22:38:
[...]

Bij mijn telefoon had ik in het begin ook geen geluid. Testen van beltonen was wel oke, maar ik hoorde de telefoon niet overgaan of ik hoorde de systeem meldingen niet allemaal. Maar als je via het homescreen met de touch onderin naar "instellingen" gaat, klikt op "geluid " dan zie je de modussen zoals normaal, trillen, ect staan. Dit venster kan je naar beneden scrollen en hier vind je ook het volume van de beltonen en de setting "geluidsmeldingen". Misschien heb je hier wat aan, ik zag het ook pas later.
Wekker enz werk allemaal prima.. zowel met geluid als trilfunctie. Ook als ik in het menu de geluidjes test krijg ik ze te horen. Heb geen tweaks uitgevoerd die betrekking hebben op geluid.. enkel die voor het zwarte scherm tijdens bellen en TF3D preformance.

Heb net getest met smsbericht ontvangen.. dit gebeurt met tillen en geluid.

Wat mij echter te binnen schoot.. kan het komen doordat de TD via de usb-kabel met de PC verbonden is? Heb namelijk nog geen internet op mijn telefoon, gaat eind van de maand pas in..
En aangezien ik al wel alles heb ingesteld.. krijg ik wel mail binnen op mijn TD dmv internet via de PC.

:? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitgekeken op je achtergrondje, en te lui om er zelf een te maken ;) ,
er zijn weer 50 mooie wallpapers beschibaar,

Download HIER

Met dank aan MasterSL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon verlengen bij Vodafone. Mijn broertje had ook 6 weken moeten wachten op zijn Samsung F700. Hun melde mij dat vorige week 120 stuks binnen waren gekomen die binnen drie dagen uit gekocht waren.

Kijk ik heb weinig zin om zolang te wachten. En zal je zien krijg je hem binnen is ook de pro versie te bestellen.

Is er al iets concreets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal, elke keer als ik bij mijn htc touch diamond naar het overzicht van mijn smsjes gaat, krijg ik de foutmelding dat er een probleem is opgetreden met tmail.exe

ik kan dan een rapport verzenden, of niet.

vervolgens ga ik terug naar het overzicht scherm met smsjes, en krijg ik weer die foutmelding, soort van oneindige loop....

heeft iemand hier ook problemen mee, of enig idee wat ik kan doen?

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naitsirk schreef op maandag 14 juli 2008 @ 23:14:
[
Wat mij echter te binnen schoot.. kan het komen doordat de TD via de usb-kabel met de PC verbonden is? Heb namelijk nog geen internet op mijn telefoon, gaat eind van de maand pas in..
En aangezien ik al wel alles heb ingesteld.. krijg ik wel mail binnen op mijn TD dmv internet via de PC.
Dat had je beter eerder kunnen bedenken ;)

Ik heb het net getest voor je, als ik via ActiveSync even mijn mail ophaalt, krijg je inderdaad geen geluidje/trillen te horen ook al heb je dat ingesteld ;)

Gerustgesteld, niks aan de hand dus, kan je weer rustig slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 23:25:
Hey allemaal, elke keer als ik bij mijn htc touch diamond naar het overzicht van mijn smsjes gaat, krijg ik de foutmelding dat er een probleem is opgetreden met tmail.exe

ik kan dan een rapport verzenden, of niet.

vervolgens ga ik terug naar het overzicht scherm met smsjes, en krijg ik weer die foutmelding, soort van oneindige loop....

heeft iemand hier ook problemen mee, of enig idee wat ik kan doen?

bedankt
SoftReset geven!
Heb je het daarna nog steeds, ga dan even op zoek naar een Memory Cleaner (Memaid of MindSoft Mobile Utilities enz., goolge maar op "PocketPC + Memory Cleaner" Mijn voorkeur gaat uit naar MemMaid ;)

En als je progjes installeert, (indien mogelijk) zoveel mogelijk op het (4GB) Interne geheugen plaatsen en niet in het telefoongeheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GHB363 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:25:
[...]

zijn er al mensen die hem hebben, en hoe bevalt het? Ik had iets opgevangen over het al opnemen of gesprek wegdrukken voor/tijdens het uit de pouch halen omdat bij overgaan het scherm al aktief wordt. Is dat echt lastig, of heb je daar geen last van.
Ik heb de pouch, en ik vind hem echt ideaal. Extra bescherming natuurlijk zodat ik er niet meer naar om hoeft te kijken als ik ergens tegen aanstoot(niet te hard natuurlijk). Hij is lekker dun dus je TD wordt er niet echt veel dikker van en hij is gewoon mooi :)

De TD haal je er heel simpel uit door aan de onderkant de TD eruit te duwen. (aan de onderkant wordt die door een bandje tegengehouden dus hij valt er niet uit :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsirk
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 23:34:
[...]

Dat had je beter eerder kunnen bedenken ;)

Ik heb het net getest voor je, als ik via ActiveSync even mijn mail ophaalt, krijg je inderdaad geen geluidje/trillen te horen ook al heb je dat ingesteld ;)

Gerustgesteld, niks aan de hand dus, kan je weer rustig slapen.
Gelukkig! Bedankt voor het testen.. slaaplekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 23:48:
[...]

Ik heb de pouch, en ik vind hem echt ideaal. Extra bescherming natuurlijk zodat ik er niet meer naar om hoeft te kijken als ik ergens tegen aanstoot(niet te hard natuurlijk). Hij is lekker dun dus je TD wordt er niet echt veel dikker van en hij is gewoon mooi :)

De TD haal je er heel simpel uit door aan de onderkant de TD eruit te duwen. (aan de onderkant wordt die door een bandje tegengehouden dus hij valt er niet uit :))
Gebruik je hem al een tijdje?, heb hem ook gezien bij een kennis, wel mooi :) , maar ging natuurlijk stroef.

Ben bang dat het dunne laagje zwarte lak v/d aluminium-omranding op den duur wel weg slijt!
Zelfde heb ik al bij verschillende mensen gezien, die de TD gewoon los in de broekzak dragen (zoals ik ;) ), door het lopen schuurt de verf v/d aluminium-omranding weg, en je ziet het grijze aluminium te voorschijn komen :'( , met name op de hoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 23:55:
[...]

Gebruik je hem al een tijdje?, heb hem ook gezien bij een kennis, wel mooi :) , maar ging natuurlijk stroef.

Ben bang dat het dunne laagje zwarte lak v/d aluminium-omranding op den duur wel weg slijt!
Zelfde heb ik al bij verschillende mensen gezien, die de TD gewoon los in de broekzak dragen (zoals ik ;) ), door het lopen schuurt de verf v/d aluminium-omranding weg, en je ziet het grijze aluminium te voorschijn komen :'( , met name op de hoeken.
Ik mis aan de zijkant als wat van de verf. Klein puntje, maar ik baal er wel van. Het kan iig niet echt veel hebben.

ff ander vraagje: als ik HardSPL installeer, verwijderd ie ook alles van de foon? Wil namelijk de nieuwe radio rom inladen en daar heb ik HardSPL voor nodig. Ik wil dus niet dat ie m'n foon leeggooit. Pestwerk om alles weer terug te zetten.
En als ik die radiorom heb uitgevoerd, hardreset ie de foon dan ook weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:40:
Goeie tip! Meteen geflasht. Kostte wel wat tijd en moeite maar dan heb je ook wat. :) Zal mijn bevindingen binnenkort laten weten.

*edit*
Op XDA meldt iemand dat dankzij radio .05 zijn Diamond nu ook op GSM 850 MHz kan connecten in Brazilië. Lijkt er dus op dat onze geliefde Diamond stiekem een quadband is. Vraag me af of het UMTS-gedeelte nu ook tripleband is geworden. Iemand hier die toevallig binnenkort naar de VS (of Brazilië) gaat om dit te testen? :p

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Voor mensen die willen overstappen op de bepe 0.92 rom. Er zijn nog een aantal bugs in die versie waaronder geen youtube, activesync duurt veel langer en bij sommige mensen veranderd de IMEI code plotseling door de flash

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 02:49
Vlooi schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 00:45:
[...]

Ik mis aan de zijkant als wat van de verf. Klein puntje, maar ik baal er wel van. Het kan iig niet echt veel hebben.

ff ander vraagje: als ik HardSPL installeer, verwijderd ie ook alles van de foon? Wil namelijk de nieuwe radio rom inladen en daar heb ik HardSPL voor nodig. Ik wil dus niet dat ie m'n foon leeggooit. Pestwerk om alles weer terug te zetten.
En als ik die radiorom heb uitgevoerd, hardreset ie de foon dan ook weer?
Als je HardSPL installeert houd je gewoon je huidige ROM, alleen je bootloader wordt veranderd. Na HardSPL kan je andere ROM/radio's/etc in je Touch Diamond laden. Houd er alleen wel rekening mee dat na het installeren van HardSPL automatisch een hard reset wordt doorgevoerd op je telefoon. Je telefoongeheugen wordt dus geleegd, alles op je Interne Geheugen (die 4GB) blijft wel bewaard.

Edit: Bij mijn weten wordt je ROM niet ge-hard-reset als je de radio update. (Correct me if I'm wrong, geen praktijkervaring). Maar voordat je de nieuwe radio kan installeren heb je HardSPL nodig, en daarvoor is wel een hard-reset noodzakelijk.

[ Voor 11% gewijzigd door Milenco op 15-07-2008 02:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al een mooie/strakke beschermhoes gevonden voor de TD? eentje zoals een classic ipod standaard heeft? (strak/dun zwart fijne stof).

Ik heb alleen nog maar van die troep met gele en blauwe bloemetjes gevonden (wie koopt dat??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Milenco schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 02:47:
Edit: Bij mijn weten wordt je ROM niet ge-hard-reset als je de radio update. (Correct me if I'm wrong, geen praktijkervaring). Maar voordat je de nieuwe radio kan installeren heb je HardSPL nodig, en daarvoor is wel een hard-reset noodzakelijk.
Ik heb gisteren mijn Radio vernieuwd met een RUU (Rom Update Utility) en daarmee heeft mijn ROM geen hard-reset voor hoeven doen. Kleine moeite dus, als je (Unsigned!!!)HardSPL al hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
zojuist de HTC Diamond besteld icm met Hi verlenging bij Ritel. Heb alles meteen doorgestuurd met de fax dus ben benieuwd wanneer ik de Diamond ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik vind het een beetje jammer dat deze Diamond in principe duurder is dan de iPhone :/
Zou bij1 jaar gewoon even 199,- euro bij moeten dokken.. :'(

Vind het namelijk wel een erg kicke telefoon, maar dan toch maar de N82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-09 17:10
GHB363 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:25:
[...]

Ik heb de pouch en vind het super. Omdat hij mooi strak om de HTC zit blijft het geheel erg slank. Bovendien verwijdert de pouch de vingerafdrukken als je hem in en uit de pouch haalt. Geen problemen met opnemen van gesprekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-09 17:10
Niemand wat tips om je MP3´s met albumart op een makkelijke manier op de Diamond te krijgen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixelz schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:18:
Niemand wat tips om je MP3´s met albumart op een makkelijke manier op de Diamond te krijgen? :?
Zoek/kijk ook eens in de andere delen (deel 1, deel 2, deel 3), want iedereen vindt zijn manier (noodgedwongen) het gemakkelijkst werken, het is niet anders, misschien staat er een manier tussen die je aanspreekt..

Ik heb er echt geen last van gehad, zie HIER, misschien kan je er wat mee, daarna even een softreset geven en alles wordt ingelezen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris-K schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 09:54:
Ik vind het een beetje jammer dat deze Diamond in principe duurder is dan de iPhone :/
Zou bij1 jaar gewoon even 199,- euro bij moeten dokken.. :'(

Vind het namelijk wel een erg kicke telefoon, maar dan toch maar de N82
8)7
Tja daar heb je Google voor, even inventief zoeken en een beetje moeite doen kan je veel opleveren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ja heb al gezocht en wil sowieso met mijn huidige abo verlengen, dus toestel los kopen heeft weinig nut. Ik wacht nog wel paar weekjes tot mijn abo echt afloopt.. Misschien komt er een aanbieding voorbij bij Vodafone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleempje:

Mijn dropdownboxje rechtsboven (waar je de running programs en geheugengebruik kan zien) is ineens verdwenen. Ik vermoed sinds de installatie van Quickmenu. De-installatie daarvan bracht het echter niet terug ... Soft reset ook niet ...

Hellup ? ? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren gebeld om mijn contract te verlengen, Vodafone 50. Zou het 117 euro moeten kosten, het toestel. Bel ik nu is dit helemaal niet het geval enz. Raar allemaal daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn MDA compact 4 gekregen. Hij heeft in elk geval 192 MB RAM en 256 MB ROM. Ik kreeg er trouwens ook een BT headset bij Bluetrek. Even uitvogelen nog.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:23

CodeIT

Code IT

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:54:
Vandaag mijn MDA compact 4 gekregen. Hij heeft in elk geval 192 MB RAM en 256 MB ROM. Ik kreeg er trouwens ook een BT headset bij Bluetrek. Even uitvogelen nog.
Dat is goed nieuws!!! Een paar vragen:
Waar heb je het toestel besteld? Via de t-mobile site of een andere webshop? Is het roze TF3D nog aan te passen? Is Tomtom 7 geïnstalleerd? Welke ROM versie?
Dat was het wel even :)
Veel plezier met je nieuwe tel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook de HTC TD besteld, sim-lock vrij, nog 2 maandjes met Hi-20 en dan op naar de sim-only met eindeloos internet. Chapeau voor de openings post, daar kan ik vandaag of morgen heel veel plezier mee hebben.

Nu eerst eens kijken waar te beginnen, en welke versie ROM er op de htc staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:47:
Probleempje:

Mijn dropdownboxje rechtsboven (waar je de running programs en geheugengebruik kan zien) is ineens verdwenen. Ik vermoed sinds de installatie van Quickmenu. De-installatie daarvan bracht het echter niet terug ... Soft reset ook niet ...

Hellup ? ? ?
Misschien, dat progje weer verwijderen ;) , werkt klaarblijkelijk niet samen met de TouchFLO3D (zoals bijna alle ToDay PlugIns ;) )

Of de TouchFLO3D uitschakelen in je Start>Instellingen>Vandaag/Items als je persé dit progje en/of andere ToDay PlugIns wilt gebruiken, je krijgt dan wel het standaard Windows Mobile v6.1 Scherm enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem nu verlengd bij Vodafone voor een jaar. 50 euro per maand, met 10 euro onbeperkt internet, en eerste maand gratis. Ze melde mij dat de levertijd 3 weken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
[...]

Als je HardSPL installeert houd je gewoon je huidige ROM, alleen je bootloader wordt veranderd. Na HardSPL kan je andere ROM/radio's/etc in je Touch Diamond laden. Houd er alleen wel rekening mee dat na het installeren van HardSPL automatisch een hard reset wordt doorgevoerd op je telefoon. Je telefoongeheugen wordt dus geleegd, alles op je Interne Geheugen (die 4GB) blijft wel bewaard.

Ah, en dat is nou net het gene dat ik niet wil. Heb eindelijk de foon op orde met tweaks e.d.
Backup terugzetten gaat ook niet echt zoals het hoort. Mis toch altijd wel wat settings.
Denk dat ik maar even wacht tot er echt een nieuwe rom komt voordat ik die HardSPL installeer.
Want is het bereik en de battery saving nou echt zoveel beter geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Geruchten gaan dat er binnenkort weer een nieuwe rom gaat komen. Een in de 1.39 reeks. De custom rom kookers zijn nu bezig hun roms op die source te maken. Verkrijgbaar in elk geval in het engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 09:09
CodeIT schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:59:
[...]

Waar heb je het toestel besteld? Via de t-mobile site of een andere webshop? Is het roze TF3D nog aan te passen? Is Tomtom 7 geïnstalleerd? Welke ROM versie?
Ik ben inderdaad ook benieuwd of de roze T-Mobile TouchFlow aan te passen is. Of kan je de originele HTC Rom eroverheen flashen?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
wontcachme schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:35:
Geruchten gaan dat er binnenkort weer een nieuwe rom gaat komen. Een in de 1.39 reeks. De custom rom kookers zijn nu bezig hun roms op die source te maken. Verkrijgbaar in elk geval in het engels.
Dat zou erg mooi zijn. Kan ik dan iig HardSPL installeren aangezien dan toch alles wordt gewist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweak om het Radiogeluid (ietsie pietsie, bijna niet waarneembaar voor mij tenminste :P ) harder te krijgen.
Verander de waarde van 43260 in 61800
(Hoger/harden gaat helaas niet!, al geprobeerd ;), maximaal tot 65535 (DEC) of FFFF (Hex) maar na opstarten toch weer op 61800 )

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\FMRadio\FMPlayer]
Volume dword=43260 (Decimaal), dit is de standaard waarde van HTC Rom1.37NL

Aanpassing:
Volume dword=61800 (Decimaal), nu is je geluid v/d radio iets verhoogd.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tweak om de Radio/Frequentieband te veranderen in: 76 MHz. t/m 90 MHz.,
i.p.v. de standaard radio/frequentieband: 87.5 MHz. t/m 108 MHz.

Voor gebruik als zegmaar simpele scanner (maar heeft in NL nagenoeg geen nut :+ ).
Politie is in NL digitaal gecodeerd, dus dat heeft geen zin meer ;) , maar andere diensten/signalen kan je (mits in je bereik) wel ontvangen, met name in buitenland!

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\FMRadio\FMPlayer]"
Band dword=0 (Decimaal), dit is de standaard waarde van HTC Rom1.37NL, dus 87.5MHz. t/m 108MHz.

Aanpassing:
Band dword=1 (Decimaal), voor 76 MHz. t/m 90 MHz.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeIT schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:59:
[...]

ROM: 1.37.114.3 NLD 6/20/08
Radio: 1.00.25.03

Geen tomtom tegengekomen jammer genoeg. Ik gebruik er in elk geval toch altijd mn touch voor met losse gps muis. Ook heb ik het roze TF3d nog niet aan kunnen passen qua kleur, de rest wel. Had hem afgelopen weekend besteld via de T-Mobile website.

Ik vind de telefoon wel wat nazi trekjes hebben, zet hem op trillen en dan verschijnt er SS naast het klokje :')

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb in 1 van deze topics een naam van een programma voorbij zien komen waarmee je de telefoon vanaf de pc kan beheren (sms'en, contacts managen, etc), maar kan die post niet meer vinden.

En ik bedoel NIET dat programma dat vermeldt staat in de TS.

Gebruikt iemand zo'n programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Nice, alleen jammer dat er geen tweak is voor van 108 tot 200 ook :). Daar zitten alle frequentie's hier namelijk behalve de politie. Anders had ik met staatsbos mee kunnen luisteren :)
Skillz schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:01:
Ik heb in 1 van deze topics een naam van een programma voorbij zien komen waarmee je de telefoon vanaf de pc kan beheren (sms'en, contacts managen, etc), maar kan die post niet meer vinden.

En ik bedoel NIET dat programma dat vermeldt staat in de TS.

Gebruikt iemand zo'n programma?
My mobiler? Jeyo Mobile Companion?

[ Voor 40% gewijzigd door wontcachme op 15-07-2008 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Jeyo Mobile Companion :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimonia
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-02-2021
wontcachme schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:35:
Helaas schijnt de eerste cooked rom op basis van deze, de bElite 0.93, nog niet al te snel te zijn, maar dat zal met het nodige sleutel werk vast goed komen. Vanavond komt ook de Elite 2.5 uit en die is volgens mij ook op basis van de nieuwe rom, dus afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:02:
[...]

Nice, alleen jammer dat er geen tweak is voor van 108 tot 200 ook :). Daar zitten alle frequentie's hier namelijk behalve de politie. Anders had ik met staatsbos mee kunnen luisteren :)
Ja ik weet het, tijden / sommige dingen vernaderen, helaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, zoals gezegd: de-installeren van Quickmenu had geen effect. Ik gebruik TF3D al lang niet meer, maar gewoon Today scherm met een aantal plugins.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:19:
[...]

Misschien, dat progje weer verwijderen ;) , werkt klaarblijkelijk niet samen met de TouchFLO3D (zoals bijna alle ToDay PlugIns ;) )

Of de TouchFLO3D uitschakelen in je Start>Instellingen>Vandaag/Items als je persé dit progje en/of andere ToDay PlugIns wilt gebruiken, je krijgt dan wel het standaard Windows Mobile v6.1 Scherm enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimonia
Dat is zeer goed nieuws, blijkbaar waren die plaatjes die eerder in dit topic gepost werden dan toch preproductie modellen o.i.d.
Waar heb je hem besteld dat je er een BT unit bij kreeg?
Bij t-mobile dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:13:
Nee, zoals gezegd: de-installeren van Quickmenu had geen effect. Ik gebruik TF3D al lang niet meer, maar gewoon Today scherm met een aantal plugins.
Nee ik gebruik TF3D ook al lang niet meer, geef mij maar SPB Mobile Shell, kan je tenminste zelf alles instellen en nog sneller ook ;)

Maar kan je geen backup terugzetten van alleen het register en dan softresetten.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwhooftman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-08 18:01
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:47:
Probleempje:

Hellup ? ? ?
Start, Instellingen, tabblad Systeem, Taakbeheer, tabblad Knop, vinkje "Snelmenu op scherm Vandaag" inschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn MDA compact 4 gekregen.
Is het toestel voorzien van een Simlock?
Volgens Studentmobiel.nl is dat namelijk niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiksilver
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:59:
[...]

Ik heb zaterdag contact gehad met orange/t-mobile om mijn contract te verlengen.
De medewerkster aan de telefoon verzekerde mij dat de telefoon niet gesimlocked is en dat ik mijn orange kaart nog kan gebruiken totdat mijn abbonement omgezet wordt naar een t-mobile abbonement. (ik ben nog op mijn MDA aan het wachten helaas.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:59:
[...]

Dat kan ik niet testen, heb maar 1 simkaartje en mijn vriendin heeft ook t-mobile ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@pwhooftman

Je bent briljant. En ik maar lachen om vragen waarop de antwoorden gewoon in de handleiding te vinden zijn ... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje over meldingen bij een ontvangen sms,
Telefoon laat namelijk niks horen als ik een bericht ontvang, geen geluid niet trillen enkelt het lampje.

Maak niet uit of deze in standby is of niet

heb deze al aangepast:

3. Wake Up on New SMS --> HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL : DisableSMSWakeUpEvent <-- set to "1" by default. Change value to "0"

Maar dit mocht geen verschil maken.
Iemand een idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradKing
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 21:32
Het is eindelijk gelukt, ik heb een probleem waar ik de oplossing niet van kan vinden.

Een week of wat geleden heb ik mijn TD geflashed naar de 1.37 WWE (van de 1.35 WWE), alles ging goed (dacht ik) en ik was zo druk met werk en studie dat ik eigenlijk alleen de basis zaken met m'n TD heb kunnen doen, bellen, sms-en, agenda, foto/film, elke dag het weer en een beetje youtuben, alles via WiFi.

Nu probeerde ik van het weekend googlemaps maar weer eens een keer, wilde iemand even snel wat laten zien in de gang, en ik kreeg een foutmelding dat ik dataverkeer nodig had. Nu heb ik googlemaps veel gebruikt toen ik nog op de 1.35 zat, dus ik snapte er niks van.

Eigenlijk heb ik alles hetzelfde ingesteld als bij de 1.35, dus voor de wifi, dezelfde AP, IP, DNS, power mode (best performance), alleen 1 ding is anders:

Bij Settings --> Connections --> Connections heb ik KPN Internet (Hi abbo) en Work (eigen stuff, hernoemd naar BradLocal, mijn wifi AP). Bij de 1.35 had ik onder de 'set up my proxy' bij mijn eigen wifi set up het vinkje 'This network connects to the Internet' aangevinkt, geen proxy want die heeft ie niet nodig. Nu kan ik dat vinkje niet meer aanzetten. Als ik deze aanvink onthoudt hij deze setting niet, na het drukken van 'ok' is het weer uitgevinkt.

Ik draai weinig andere progjes, heb advanced config en NoData maar ik kan er niks in vinden wat voor dit probleem zou zorgen.

Kwa data verkeer is het gevolg dus:

- ik kan gewoon weather updaten
- ik kan gewoon youtube kijken via het youtube progje
- ik kan geen google maps laden
- ik kan geen webpage laden

(alles dus alleen via wifi) Ik krijg het bericht dat ik geen dataverkeer connectie heb in google maps.

Any thoughts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond deze op XDA forum.. D8 deel het ook met jullie.. Binnenkort te downloaden vanaf XDA...
[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=lyKE8xGkUTc]

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:00:
Even een vraagje over meldingen bij een ontvangen sms,
Telefoon laat namelijk niks horen als ik een bericht ontvang, geen geluid niet trillen enkelt het lampje.

Maak niet uit of deze in standby is of niet

heb deze al aangepast:

3. Wake Up on New SMS --> HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL : DisableSMSWakeUpEvent <-- set to "1" by default. Change value to "0"

Maar dit mocht geen verschil maken.
Iemand een idee wat dit kan zijn?
-Systeemvolume hoog genoeg ingesteld :?

-Start>Instellingen>Geluiden en meldingen> TAB Geluiden: en dan Programma's aanvinken.

-Start>Instellingen>Geluiden en meldingen> TAB Meldingen: en dan bij
gebeurt: Berichten: nieuwe tekstbericht, geluidje kiezen & afspelen.

-Niet met de USB-kabel verbonden met de PC (Nieuwe Email geeft dan nl. ook géén geluid/trilling )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:31:

[...]

-Systeemvolume hoog genoeg ingesteld :?

-Start>Instellingen>Geluiden en meldingen> TAB Geluiden: en dan Programma's aanvinken.

-Start>Instellingen>Geluiden en meldingen> TAB Meldingen: en dan bij
gebeurt: Berichten: nieuwe tekstbericht, geluidje kiezen & afspelen.

-Niet met de USB-kabel verbonden met de PC (Nieuwe Email geeft dan nl. ook géén geluid/trilling )
Ik heb alles nogmaal gecheckt

Systeemvolume staat op max, hij geeft ook wel gewoon geluid als ik gebeld word.

Programma's staat aangevinkt

Er is een geluidje gekozen en heb het afgespeeld

Hij is niet aangesloten op de pc, en nog heb ik geen geluid of trilling als ik een bericht krijg :S

Nog iets anders wat het zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:03:
Vond deze op XDA forum.. D8 deel het ook met jullie.. Binnenkort te downloaden vanaf XDA...
[video]
Cool :). Nu nog wat felle ledjes aansluiten op de diamond die schijnen in de vorm van een staaf dan is het helemaal leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er trouwens ook een reden waarom mijn indicatie led het niet doet? Ik heb hem nog steeds niet zien branden, knipperen of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:53:
Is er trouwens ook een reden waarom mijn indicatie led het niet doet? Ik heb hem nog steeds niet zien branden, knipperen of iets.
Je bedoelt de witte ledjes rondom de ok-toets? Die zouden het gewoon moeten doen, bij laden en nieuwe berichtjes. Maar zijn bij mij slecht zichtbaar met lampen aan, in daglicht al helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn weten wordt je ROM niet ge-hard-reset als je de radio update. (Correct me if I'm wrong, geen praktijkervaring). Maar voordat je de nieuwe radio kan installeren heb je HardSPL nodig, en daarvoor is wel een hard-reset noodzakelijk.
De Diamond wordt inderdaad niet ge-hard-reset na een radio-update. Dit heb ik gisteren namelijk gedaan. Helaas na een hard-SPL-flash wel maar dat hoeft natuurlijk in principe maar een keer. Voor een radio-update heb je wel de unsigned hard-SPL nodig, in ieder geval tot de radio-roms signed zijn.

*edit*

Het lijkt er overigens op dat de accu met radio .05 een stuk langer meegaat. Heb sinds vanochtend vroeg nog 8 van de 10 streepjes terwijl dat voorheen al een stuk minder was. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:48:
[...]

Cool :). Nu nog wat felle ledjes aansluiten op de diamond die schijnen in de vorm van een staaf dan is het helemaal leuk
Crap en ik maar denken dat het een nieuw spel is met gebruik van de sensor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HeyJIJdaar schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:03:
[...]

Je bedoelt de witte ledjes rondom de ok-toets? Die zouden het gewoon moeten doen, bij laden en nieuwe berichtjes. Maar zijn bij mij slecht zichtbaar met lampen aan, in daglicht al helemaal niet.
Nee die doen het. Ik doelde meer op het ledje wat naast het luidsprekertje zit. Blauw voor bluetooth, groen voor normaal gebruik/standby, rood voor oproep gemist etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:19:
[...]

Nee die doen het. Ik doelde meer op het ledje wat naast het luidsprekertje zit. Blauw voor bluetooth, groen voor normaal gebruik/standby, rood voor oproep gemist etc.
Daar zit geen ledje. Dat is een sensor die kijkt hoe licht het is. Hou je vinger er maar eens voor, dan dimt het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:20:
[...]

Daar zit geen ledje. Dat is een sensor die kijkt hoe licht het is. Hou je vinger er maar eens voor, dan dimt het scherm.
Potverdorie ;( Nouja dan maar wennen dat ie er niet opzit. Had daar echt een ledje verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:21:
[...]

Potverdorie ;( Nouja dan maar wennen dat ie er niet opzit. Had daar echt een ledje verwacht.
Ga je eens heel diep schamen... je hebt de moeite niet eens getroost om de FAQ aan het begin van dit topic te lezen. Ongelofelijk... 8)7

Edit: Sterker nog... je hebt voor deze vraag niet eens in de handleiding gekeken. De échte GoT instelling. Chapeau.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:27:
[...]

Ga je eens heel diep schamen... je hebt de moeite niet eens getroost om de FAQ aan het begin van dit topic te lezen. Ongelofelijk... 8)7
HAHA erg he. Doe ik nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:42:
[...]

Hij is niet aangesloten op de pc, en nog heb ik geen geluid of trilling als ik een bericht krijg :S

Hard reset en me geluid doet het weer!
hoop dat dit probleem niet terug komt!
mocht er een makkelijkere oplossing zijn dan hoor ik die graag!! (A)

Nu nog een ander vraagje..
Hoe zorg ik dat me berichten niet als een chatscherm weer worden gegeven maar gewoon 1 voor 1..
dit is echt heel irritant namelijk als je veel berichten van 1 persoon ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:42:
[...]

Ja dat moet wel, want je geluid/speakertje doet het goed, maar wat ;)

Zou even goed nagaan, wat je zelf allemaal precies heb gedaan (welke register tweaks je misschien nog meer hebt doorgevoerd.)
Probeer anders eens een backup terug te zetten (het liefst alleen eentje v/h register ;) )

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 17:13:
[...]

Wel drastisch, maar je sluit meteen alle problemen uit.
En maak nu meteen een backup, hij is nu nog schoon ;) en dan met name van het register afzonderlijk, kan je veel zoekwerk en ellende bespraken.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

[...]

Hoe zorg ik dat me berichten niet als een chatscherm weer worden gegeven maar gewoon 1 voor 1..
dit is echt heel irritant namelijk als je veel berichten van 1 persoon ontvangt.
FAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimonia
[...]

Op zich staat dat gewoon in de FAQ op pagina 1.

hier staat een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zimonia schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 17:20:
[...]

Op zich staat dat gewoon in de FAQ op pagina 1.

hier staat een oplossing
Ja die zocht ik inderdaad!
sorry kon hem niet meer terug vinden!
Hartelijk dank!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou de faq is erdoor. Zit nu wat grote bestanden erop te pompen maar dat duurt een eeuwigheid. Hij begint leuk met 2MB/s maar zagt gewoon af tot 50KB/s. Kan ik nog uren wachten. Bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradKing
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 21:32
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 17:45:
Nou de faq is erdoor. Zit nu wat grote bestanden erop te pompen maar dat duurt een eeuwigheid. Hij begint leuk met 2MB/s maar zagt gewoon af tot 50KB/s. Kan ik nog uren wachten. Bug?
Gebruik je een active sync connectie of als data opslag, active sync schijnt nogal traag te zijn voor data transfer enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BradKing schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 17:52:
[...]

Gebruik je een active sync connectie of als data opslag, active sync schijnt nogal traag te zijn voor data transfer enzo..
Activesync. Maar het vreemde is dus dat hij dus normaal begint qua snelheid en dan gewoon naar beneden zakt. Met kleine bestanden geen last van en met grote wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
Klopt het dat de foto die je bij je contacten toevoegt op de TD niet gesynchroniseerd wordt naar Outlook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 17:54:
[...]

Activesync. Maar het vreemde is dus dat hij dus normaal begint qua snelheid en dan gewoon naar beneden zakt. Met kleine bestanden geen last van en met grote wel.
Wat zijn bij jouw grote bestanden, ik zet *.PDF boeken van ca. 50MB/stuk & navigatie mappen, maar gaat snel hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 17:58:
[...]

Wat zijn bij jouw grote bestanden, ik zet *.PDF boeken van ca. 50MB/stuk & navigatie mappen, maar gaat snel hier.
300 tot 700MB. Pas rond de 200MB loopt het dramatisch naar beneden.
Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees eerst de FAQ door voordat je je vraag stelt. Vragen over providers of waar je bepaalde ROMs kunt downloaden willen we niet zien.