Is dat eerste een probleem dan?ernst schreef op woensdag 03 december 2008 @ 17:02:
[...]-IE laat zich niet installeren
-en MSN ook niet.
Ik weet niet precies hoe die dat met IE heeft gedaan, ik geef er zelf niet om, maar toen ik op emails drukte in MSN (die ik dus zonder enige problemen heb geinstalleerd - hier heb ik het echt over MSN Messenger en niet de standaard Windows Messenger), dan gebeurt er dus niets omdat MSN altijd IE gebruikt ook al heb je, zoals in mijn geval met Firefox, een andere browser als standaard.
Verder heb ik geen complicaties, mijn display gaat wel zonder problemen na 20 minuten uit, of beter gezegd weer aan wanneer ik iets doe, al kan dit misschien komen omdat ik echt een account heb gemaakt, want ik herinner me wel iets vaag dat iets niet goed werkte.
Wat ik wel als probleem heb, en ik weet niet ofdat het exclusief tot deze versie van Ron is, of in het algemeen met XP, maar ik zie nog steeds de Administrator account in het opstart scherm, ik dacht toch dat die weg zou gaan zodra er een administratief account op naam was gemaakt, niet zo belangrijk, maar ik zou het toch liever weg hebben.
Ik ben in ieder geval nog erg tevreden ermee, spellen zoals Quake 3 en Diablo 2 draaien er gewoon lekker op en dat zijn toch wel echt de klassiekers. (tenminste die er nu nog wel mooi uit zien, Wolfenstein 3D, of bijvoorbeeld Commodere 64 is mij iets te klassiek inmiddels, die zijn mooi voor mijn geheugen)
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900