Iets te vroeg gejuicht misschien; had dit weekend pas tijd daadwerkelijk de notebook weer kunnen gebruiken, kwam er ook toen meteen achter dat een aantal toetsen op mijn toetsenbord niet werkt. Vandaag direct weer naar Acer gebeld om de laptop weer laten ophalen, dit was geen probleem en een UPS-label zou verstuurd worden. Na een uur wachten had ik nog niets binnen, dus belde ik maar even om te kijken wat er aan de hand was (mijn emailadres eindigt op .net, vorige keer hadden ze het ook al naar .nl verstuurd). De persoon die ik nu aan de lijn kreeg beweerde helemaal geen melding van mij te hebben gehad, maar wilde wel een nieuwe melding voor mij maken.
Toen ik heb probleem aan hem uitlegde leek het wel alsof hij totaal niet luisterde, ik vertelde hem namelijk dat het toetsenbord zelfs in de bios niet naar behoren werkt, waarna hij vroeg of ik misschien het Linpus OS al opnieuw had geinstalleerd.

Ik vertelde hem dat de TD van Acer dit al voor mij had gedaan, evenals het flashen van de bios, en dit (naast het feit dat het overduidelijk om een hardwareprobleem gaat) geen enkele zin zou hebben. De medewerker van Acer zei toen dat hij mij niet "zomaar" een UPS-label zou opsturen maar dat hij eerst zou gaan overleggen met de TD, omdat het probleem wellicht over de telefoon opgelost zou kunnen worden. Ik had al door dat verdere discussie geen enkele zin zou hebben, dus nu is het afwachten
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.