@Jefrim: Wel heel erg donker.
@slatanic: Gewoon netjes, lekker warm licht.
@Prinsedje: Zandhagedis? Apart om dit in zwart/wit te doen, werkt goed.
@slatanic: Je gaat wel helemaal los op de herfst he? Ik vind deze een tikje te vierkant.
@Sjaak: Hmmm... ik vind 'm sterk maar er zitten, wat mij betreft, een paar dingen in die net even beter konden. Het lijkt alsof de plaat een tikje naar rechts leunt. Verder is het jammer dat de figuur niet iets meer naar je toe stond, bijna op een lijn met de boom geeft een opeenhoping van onderwerpen. Zelf hou ik niet zo van dat ietwat bleke op de boom. De horizon heeft wel een lekker mistig stukje.
@Aerofreak: Je plaat is ongeveer een stop onderbelicht.
@Dennahz: PRachtige lucht. Die toren bijna in het midden van de plaat vind ik wat makkelijk. Verder had ik de donkerste stukjes iets lichter gemaakt.
@Falcon10: Nette hdr, tikje krap gekaderd rechts.
@fotoklaasje: keurig portret, je witbalans lijkt, op dit scherm iets aan de koele kant.
@TeamxSunnYx: Interessant, apart. Leuk lijnenspel.
@Disinfector: Sorry, vind 'm te rommelig. De bovenkant komt op dit forum ook echt niet lekker uit, kadertje wellicht.
@Herrick: Ik vind de toning icm de grote witte stukken net wat teveel.
@Daschop: Lassen is altijd leuk voor wat plaatjes. Ik vind de donkere stukken hier wat donker, je moet erg goed turen om te zien wat er gaande is.
@Mute: groot komt 'ie echt veel beter uit. Dan nog, pietsje meer contrast en verzadiging had gemogen.
Ik vind de pose en de compositie van deze erg geslaagd, wel twijfel ik of ik 'm nog iets lichter moet maken.
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++