Nou daar gaan we dan:
@_(_)|-, Ik vind de plaat lekker wegkijken, al ga ik mee in datgene wat al is gezegd, ik mis de punt van het middelste gebouw. Waarschijnlijk is het wel zo dat als die punt er wel was geweest ik de punt van het gebouw ernaast gemist had
@Wijnands, Ik vind het een mooie foto. fijne details, en haar haar is zo mooi scherp.
@F4T4L_3RR0R, Hoewel ik van mening ben dat een moeilijke situatie geen excuus is voor een mindere foto, vind ik die van jou mooi. Het lijkt helemaal geen foto. Eerder een artist impression van een nieuw te bouwen dijk/waterkering/windmolenpark. Wat me vooral opvalt zijn de kleine windmolens linksachter, die zoveel verder weg zijn als dat het perspectief doet vermoeden.
@Fastex, Behoorlijk centrale compositie. En al heb je de actie te pakken, had ik toch liever de voorkant van de persoon gezien. Wat meer zoomen had ook geen kwaad gekunt, en een beetje stunten met de kleuren ook niet
@Prozac[NL], Ik vind het een lekkere foto, al denk ik dat hij zonder schaduw (iig de horizontale) een stuk strakker was geweest.
@Rudededude, Prachtige nachtopname. Kan dan wel standaard zijn, maar je hebt hem toch maar goed te pakken. Het moet natuurlijk wel meezitten, maar ik vind hem lekker.
@tommyz, prachtige foto/ De subtiele onscherpte op de vrouw, in mindere maten de man, en de oh zo scherpe ogen+blik van het kind. Als ouder zou ik hier heel blij mee zijn.
@raytje192, Excuus als ik zeg dat ik dit soort foto's altijd maak om een nieuwe lens te testen. Gewoon onderwerp in het midden, zodat je op het scherpst van de lens zit. Hier valt wat meer uit te halen. Probeer eens als achtergrond een groene heg of iets dergelijks. Dan steekt de bloem veel beter af tegen de achtergrond, en kun je veel verbeteren aan de kleuren.
@jejeh, wat er al gezegd is, dit is geen zwart wit maar geel/grijs. En de fade-out is in mijn ogen afschuwelijk. Jammer, want de blik van het kind is best grappig.
@RBH, een stilstaande auto op een circuit? Ik had graag wat meer beweging gezien, en ook wat diepte in de plaat. Nu trek je met een telelens (?) alles op elkaar, maar heb je niet echt iets waar je ogen naartoe kunnen kijken in de verte. Komt natuurlijk door je hoge standpunt, maar jammer is het wel.
@F. Jacobse, Top foto. Kleuren goed, goede compositie, lekker scherp. Alleen, is die fles die hij in zijn hand heeft nou leeg? Verder ben ik niet zo thuis in studio-foto's.
@Panamera, Kleuren poetsen, kleuren poetsen. Met de scherpte zit het goed, maar door hem bij te snijden krijg je een veel interessantere foto. En de kleuren wat meer oppeppen zou de foto ook zeker goed doen. Enne, resize eens naar 600px...
@Fastex, hetzelfde commentaar als bij je vorige foto. Graag de andere kant van de wakeboarder, en wat minder centraal
En nog eentje van mij:

Klikbaar voor groter