@Alexio: kan mij niet echt pakken, vind hem te krap en de compositie ongelukkig gekozen. Het kroos en wat meer van de omgeving mag best gezien worden.
@joeltje: Netjes hoor! de achtergrond leid wel erg af maar ik denk als je de verzadiging in de achtergrond een stuk terug draait je al beter de nadruk op je onderwerp hebt.
@xta: Heerlijke rustige foto maar wel iets teveel lucht naar mijn smaak. Was de lucht wat spannender dan is dat niet zo erg maar nu is het iets teveel van het goede.
@Bakko: Prachtige lucht en mooie foto! Ik had wel graag meer van de horizon gezien, je zit nu een beetje in het midden van wel of geen horizon.
@Panamera: Ik vind hem erg scheef en stoor me eraan dat de voorkant van de vlinder niet scherp is. Als je wat van de bovenkant af cropt wordt hij in ieder geval al een stuk sterker.
@martennis: De foto is niet echt scherp en de roos niet goed belicht. Vanuit een ander standpunt met de juiste instellingen had het een mooie foto kunnen zijn.
@rico89nl: Fijne plaat en mooie lijnen! Geen opmerkingen verder helemaal top

@mberendsen: leuke foto al komt de onscherpte wel wat natuurlijk op mij over. Het moment is top natuurlijk!
@cheiron: Lekker geel! Ik vind de beperkte dof wel storen, van mij had de cabine in de achtergrond wel wat beter zichtbaar mogen zijn.
@tommyz: Ik vond de eerst versie met achtergrond veel beter, helemaal zwart wordt het zo statisch.
@Satch: leuke productfoto die het wel heel erg van zijn vignetting moet hebben. Kleurtjes springen er wel lekker uit.
@Atomsk:
Foto 1: Het idee is goed maar de uitwerking minder, volgende keer wat meer afstand nemen en naderhand eventueel croppen. Als je vanuit dit standpunt de nadruk op de bal en bijvoorbeeld 4 handen had gelegd dan had een leuke foto gehad.
Foto 2: Mooie foto en een goed moment. Maar zoals eerder op gemerkt is de belichting niet helemaal lekker, met wat nabewerking moet je er wel meer uit kunnen halen.
@TheMazzter: Niet echt scherp en ongelukkig gekozen standpunt. Denk dat als je de volgende keer gewoon de macrofunctie van je camera gebruikt je mooiere resultaten haalt.
@J2S: Technisch niet geweldig natuurlijk maar dat wist je volgens mij al op het moment dat je de foto maakte. Wel een prachtige foto voor de personen die erop staan.
@Wijnands: Ik vind hem best lekker, het klm blauw had wel iets meer mogen knallen van mij.
Dan nu maar een nieuwe foto van mij, veel meer viel er niet niet te zien tijdens het herfstachtige weer van gisteren.