@Fishlip - lekkere kleurtjes, hou ik wel van! Rechter grasspriet vind ik wat storend
@Wok - vind het moeilijk commentaar te geven op deze foto, kom er niet helemaal uit. Standpunt is in ieder geval zoals al eerder aangegeven jammer (maar dat kon op dat moment ook niet anders waarschijnlijk). Kleuren lijken me ietsjes flets, mist wat contrast naar mijn idee (maar dat kan ook komen door kleur van auto icm asfalt)
@TranceSetter - lekkere compositie, auto zeer scherp, contrast en kleurtjes ok, alleen lijn onderkant stoort me ietsjes

@Atomsk - onderwerp van foto wat mij betreft te klein/onduidelijk (en is hij niet heel schuin, obv achtergrond met gebouwen)?
@Mosselmaniac - leuke foto, twijfel beetje over de tralies maar denk dat het niet verkeerd is met een dergelijke dof
@TranceSetter - lekker lekker, hier komt HDR echt tot zijn recht wat mij betreft
@AugmentoR - op zich mooie, scherpe plaat met juiste kleurtjes. Toch komt het mij als een 'standaard kiekje' over op 1 of andere manier
@johnny mcclane - mooi momentje gepakt, al denk ik wel dat hij recht van voren beter/abstracter was geweest. Of in ieder geval flink gecropt, maar dat is dan weer iets persoonlijks misschien...
@LaZZ - niet echt iets op aan te merken, hou wel van dit soort kleurtjes. Mis alleen beetje het echte onderwerp op de foto, meer voor in de reklamefolder van de bar (niet lullig bedoeld)
@mijndert: wat mij betreft niet testcase-waardig om maar even heel kort door de bocht te zijn, je geeft zelf eigenlijk al aan waarom. Gewoon veel blijven oefenen en kijken naar andere foto's

@F. Jacobse - ik hou erg van abstracte foto's, maar dit doet me niet zoveel. Komt waarschijnlijk doordat het wat kleur/contrast mist.
Goed, nu ik nog maar even dan na lange tijd niets op got gepost te hebben: