@Wijnands, Leuke foto. lekkere toning. Wel erg veel ruis op groot formaat. Wel jammer, want het had zo mooi wallpaper-voer kunnen zijn.
@Currahee, Erg leuk. Focus ligt goed, en die kleuren/vlakken maken het af. Goed over nagedacht

@angel00008, Vind het model erg soft Misschien extra gedaan, maar ik had graag meer scherpte gezien.
@Goku33, Ben zelf niet zo van de 1-kleur, rest-zwartwit foto's. Jammer ook dat deze auto er niet helemaal op staat.
@tommyz, Leuk, en nog best lastig ook. Zou hem rechts wat croppen om de meeuw niet zo in het midden te hebben.
@Rudedadude, Beetje 'rude' vind je niet? Focus ligt wel goed, en compositie is ook goed. Al zou ik deze niet afdrukken
@vandijk, Ik weet niet of je nog ruimte over hebt om de croppen, maar ik had zelf nog wat rechts weggehaald, zodat je het midden van de bloem niet zo centraal hebt. Wel vind ik het contrast en scherpte erg mooi. Vind dat zelf altijd lastig bij bloemen die geheel 1 kleur zijn.
@Goku33, Mooi vakantieplaatje. Echter vind ik hem erg donker en heeft hij me niet zo'n zomers gevoel, terwijl ik toch een strakblauwe lucht zie met een paar wolkjes. Misschien proberen die wolken donkerder te maken?
@Rockmanz, kleuren zijn wel lekker. Scherpte ook goed. Maar ik was er niet op gekomen om mijn nieuwe schoenen op de foto te zetten
@daPet, De kleuren zijn wel lekker, maar de achtergrond is heel onrustig. Wat minder scherpte is een tip. Dan isoleer je de bloem nog meer, en wordt de achtergrond rustiger.