@Wijnands: nee, ik vind het niks. Zoals Henk ook al zegt, ziet er uit als een museum opstelling. Ik zou of het hele apparaat willen zien of wellicht dat je iets kan doen met een detail van het geval.
@Christijn: Het idee is goed, om een kader om de toren heen te zetten. De uitwerking is echter niet denderend. Kijk ook maar naar het andere commentaar. Ik heb eigenlijk niet gekeken wat je voor camera hebt gebruikt, maar ik zou zelf hebben gekozen voor een polarisatie filter, om op die manier de lucht wat blauwer te krijgen. Die is nu heel erg vaal. Er zijn mensen die dat ook lekker in post-processing doen, maar dat is mijn stijl niet.
Overigens had je je voorgrond lichter kunnen krijgen door in flitsen. Op die manier maak je het verschil tussen de donkere delen en de lucht kleiner.
@Killzone: Geen idee wat ik er van moet vinden. Ik vind ze allebei niet bijster interessant. Als ik moet kiezen, kies ik de eerste. De kleuren hebben daar meer voor mij.
@PietPrecies: In plaats van zelf op de grond gaan liggen, kun je ook je fototoestel op de grond leggen. Eventueel op een jas o.i.d. Oh, ja en een nog wijdere lens kan ook wonderen doen. Ik zie dat je al redelijk wijd bent gegaan en dat je je camera niet helemaal horizontaal hebt gehouden. (Kijk maar naar de bogen, deze zijn gebogen.

Duh, hoe zeg je dat nou goed? De bogen zijn in ieder geval krom in een richting waarin ze recht horen te lopen.
Verder wel een mooie plaat, maar voor mij toch net niet dat, wat er voor zorgt dat ik hem aan de wand zou hangen.