thanks ss3jgohan, ik snap alle comments wel, maar soms heb ik blijkbaar niet de juiste emphasis in woorden waar ik wil dat mensen een beetje op letten tijdens posten....maar ja, dat wordt dan direct gezien als "lange tenen" hebben, terwijl anderen gewoon maar kunnen zeggen wat ze willen zonder lange tenen te hebben.
Het maakt me verder ook niks uit, ik blijf deze dingen gewoon aangeven en ga geen dingen maar niet meer zeggen omdat mensen dan kunnen zeggen dat ik lange tenen heb....misschien moeten ze eerst checken of ze goed gelezen hebben o.i.d.

Na die posts hebben mensen ook kritiek gegeven op mijn foto, dat hij niet boeiend genoeg is etc. maar dat is gewoon normaal verlopen, net zoals jij nu doet.
Maar ontopic weer. Ik heb de foto op 420mm gemaakt, de zon stond inderdaad heel erg laag en ik heb deze zo gecropt omdat verder ook niet veel "interessants" erop stond. De kanoër zelf zou scherp moeten zijn....(panning). Tenminste, als ik de grote JPG bekijk lijkt ie scherp.
Maar ik snap dat ik volgende keer iets meer informatie op de foto moet zetten bij zoiets. Dat is wat ik leer nu: compositie en kleuren zijn wel goed, maar er ontbreekt nog informatie bij die scene. En dit zal ik ook meenemen bij de volgende keer