Was vandaag erg koud, mooie sfeer om wat winterse plaatjes te maken. Ook al lag er geen sneeuw, alles zag er wel koud uit. Heb dit op deze plaat ook aardig weten vast te leggen vind ikzelf
@ der_roedie: Leuke plaat! Mooie zonsondergang vastgelegd, alleen wel jammer van de hond op de voorgrond, deze valt een beetje teveel op. Voor de rest ietwat donker, maar voor een eerste poging vind ik het zeker niet slecht!
@ Rikske_007: Mooie abstracte plaat, wel wat donker helaas. Vind het voor de rest wel heel mooi!
@ Wijnands: Had de plaat zelf iets krapper genomen, zegmaar de zon wat meer in beeld, en ook de paaltjes rechts er wat meer op. Voor de rest is de ondergaande zon en de leegte wel mooi vastgelegd!
@ KleineAap: Zeer strakke plaat, weinig op aan te merken vind ik
@ iivvvii: Eigenlijk ook al eerder gezegd, net wat te donker op je onderwerp. Voor de rest zijn de kleuren wel heel mooi van de ondergaande zon en de wolkenpartij op de achtergrond.
@ Soul__assasin: Technisch mooie plaat, alleen doet het mij weinig. Misschien dat een close-up van het hoofdje een mooier beeld had gegeven.
Hopelijk ben ik niet te kritisch naar anderen, hopelijk dat jullie voor mij ook wat goede kritiek hebben