Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Die tweede moet je officieel toch wel met hoofdletter doen?Rataplan schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:21:
Nee en nee.
Ok
[ Voor 34% gewijzigd door Haan op 18-07-2008 17:46 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Verwijderd
in nieuws: Miyamoto werkt aan nieuwe Pikmin, laatste zin :
Hier wordt voor de engelse schrijfwijze gekozen. Een snelle search leert dat in andere artikels de nederlandse variant gebruikt wordt. Zoeken op de engelse term geeft geen hitsowel Pikmin als opvolger Pikmin 2 zijn in essentie real-time strategygames die door Miyamoto uit de militaire context gehaald zijn.
vb van gebruik van de nederlandse term in:
nieuws: Ubisofts Hawx werkt met voice-commands (laatste paragraaf)
nieuws: Capcom verlegt aandacht naar downloaddienst (laatste paragraaf)
nieuws: Klassieker Universal Combat nu gratis te downloaden (laatste paragraaf)
Bovendien: dit topic is echt, echt, echt alleen bedoeld voor fouten.
En de ueberkrachtige crewzoekmachine geeft me tientallen hits op 'strategy'
[ Voor 9% gewijzigd door Rataplan op 18-07-2008 18:05 ]
bracht... toen het Russische ontwerpbureau Art Lebedev Studio beeldmateriaal van zijn paradepaardje naar buiten brachten
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
oligarCHischMinpunten
- Duur oligargisch speeltje (dat is een pluspunt - red.)
zie: http://www.vandale.nl/van...k/?zoekwoord=oligarchisch
Nothing to see here folks, please move along.
Zoals het nu staat, liijkt het net of Playtv, naast dbv-t, ook andere protocollen/aansluitingen ondersteund, bijvoorbeeld kabel, dvb-c/s en misschien wat anders. Ik was blij, want ik heb alleen analoge kabel tot mijn beschikking. Maar ik ging toch googlen, en kwam tot de conclusie dat Playtv alleen dvb-t ondersteunt. Tenzij dit een nieuwe versie is speciaal voor Nederland, denk ik dat dit een foutje van de redactie is. Wellicht een idee om het woordje ook te vervangen voor alleen.Het apparaat ondersteunt ook dvb-t, dat onder andere voor KPN's Digitenne wordt gebruikt.
Fixed
@Glaanieboy: Zo gelaten -> 'ook' slaat in de tekst op de opsomming van features erboven. Aangezien verder andere dvb-standaarden niet worden genoemd, is uit de tekst duidelijk op te maken dat alleen dvb-t wordt ondersteund.
Aangezien ik (denk ik) niet de enige ben met deze vragen, zou ik graag zien dat het wat duidelijker staat.
[ Voor 8% gewijzigd door Glaanie op 19-07-2008 00:28 ]
Wat je hier vraagt is niet het corrigeren van een spel- of een typefout, maar een inhoudelijke verandering. Die horen thuis in een los topicGlaanieboy schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 00:27:
Hmm, eens met jouw punten, maar ik zat te denken om het toch te (laten) veranderen, want lange tijd was het onbekend of de EU Playtv nu alleen dbv-t ondersteunt of ook andere standaarden. Ik persoonlijk was wel erg nieuwsgierig, ik houd het ding goed in de gaten, ik ben namelijk zelf nu op zoek naar een goede hdd/dvdrecorder en ben in het bezit van een PS3. Nu de officiele aankondiging er is, is het eindelijk duidelijk dat Sony (helaas) heeft gekozen voor dvb-t only en geen analoge kabel, wat vooral voor NL jammer is, gezien de weinige zenders die via dvb-t worden uitgezonden.
Aangezien ik (denk ik) niet de enige ben met deze vragen, zou ik graag zien dat het wat duidelijker staat.
dit is geen bestandsformaat, wel de naam van het programma om het archiveringstype 7z te creëren.de meest gangbare archiveringstypen zoals zip, 7-zip, cab, lha tar, gzip, bzip2, rar, arj, arc en ace.
Wikipedia: 7z het bestandstype
de accent grave is vergeten op de e van beta, staat in de titel wel goed.Het volledige changelog van versie 11.0 beta 1 ziet er als volgt uit:
[ Voor 14% gewijzigd door Wiethoofd op 19-07-2008 12:08 . Reden: typo+extra ]
nieuws: Gebruik oplaadbare batterijen blijft ondermaatsToch liggen nog honderden miljoenen batterijen op hergebruik te wachten: in de Nederlands huishoudens liggen gemiddeld 130 miljoen lege batterijen die 'vergeten' zijn.
Dit soort reacties hoef je hier niet te plaatsen. Laat dat dus.
[ Voor 11% gewijzigd door Harm op 19-07-2008 13:24 ]
Tweede alinea onder de video:
Ondanks het relatief geringe stroomverbruik van de oled-techniek heeft de Optimus Maximums meer...
De correcte vervoeging is "gestreamd".P2p-next, een consortium van 21 partijen dat p2p-technologie ontwikkelt, heeft een publieke bèta van Swarmplayer uitgebracht. Met de software kan video gestreamed worden via een aangepast bittorrent-protocol.
Inconsistente spelling, maar ik heb geen idee welke van de twee correct is.Swarmplayer probeert de kwaliteiten van het bittorrent-protocol te benutten om zo live-streams en vod-uitzendingen efficiënt en goedkoop te distribueren. De uitwisselsoftware functioneert achter firewalls en is geheel serverless. Standaard wordt één minuut aan video in een buffer geplaatst en via het zogeheten give-to-get-principe uitgewisseld, zo is bij Torrentfreak te lezen. Via dit mechanisme worden de benodigde datapakketjes op tijd en in de juiste volgorde bij de kijker afgeleverd, iets wat met het normale bittorrentprotocol niet mogelijk is.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
immuunVerder blijft de Amerikaanse gamesmarkt imuun voor de dalende economische groei
Raar om hier zelf foutjes te posten
The devil is in the details.
Verwijderd
Verdwaalde 'op' gesignaleerdDaarnaast boert Nintendo ook op goed met zijn games: er staan zes Wii-titels in de top-tien-lijst van juni, zo meldt Bloomberg.
Verwijderd
Zoek de dt-foutConcluderend kan gezegd worden dat Toshiba's co-processor wel degelijk zijn werk doet, maar dat de claim dat hd-kwaliteit met sd-materiaal behaalt kan worden, toch niet waargemaakt kan worden.
Zie Paul Hulsebosch in "Modchip is niet overbodig voor Wii"Cartman! schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 13:03:
Waarom reageert er niemand op het wii onderwerp? Echt een slechte zaak voor zo'n grote site om zoiets al een dag verkeerd op de site te hebben terwijl alle reacties roepen dat t fout is. En als je dan netjes in Geachte Redactie een topic maakt wordt het volkomen genegeerd. Lekker bezig lui!
Dit soort reacties hoef je hier niet te plaatsen. Laat dat dus.
Verwijderd
Hacker maakt custom firMware voor ongemodde Wii - update
Verwijderd
Meer over de implementatie en de werking van de zoekmachine kan in dir document worden gevonden.
Verwijderd
In de kop van het artikel is het versienummer aangepast, in de tekst staat het nog steeds fout
[q]Zojuist is versie 8.1.0.68 van Antivir uitgekomen die met het volgende changelog wordt geleverd:[/
q]
moet zijn 326 dus
een "vervolg" op frank2go; bij een andere meukpost. In de tekst staat het dit keer goed, in de titel niet.
puntje teveel in de titelAfgelopen donderdag is versie 1.03 van Bitcomet uitgekomen.
de komma in de tweede prijs moet een punt worden, anders is het een heel goedkoop camerasysteem in vergelijking met de simpelere versieDe digitale achterwand zal een verwachte verkoopprijs vanaf 39.900 dollar krijgen, terwijl het camerasysteem 41,900 dollar zal gaan kosten.
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
de tekst strookt niet helemaal met de titel en het t.net hoofdletterbeleid.Het programma keyTouch is speciaal ontwikkeld voor Linux-kernel 2.6
Jawel hoor. We gebruiken maximaal 1 hoofdleter, waarbij we conform het donorprincipe de eerste door de fabrikant gehanteerde hoofdletter gebruiken. Vandaar dat we bijvoorbeeld ook 'iPhone' schrijven.Wiethoofd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 01:00:
meuk: Keytouch 2.4.1
[...]
de tekst strookt niet helemaal met de titel en het t.net hoofdletterbeleid.
4e alinea
zogenoemde Charrypal Cloud, wordt bewaard
zal Cherrypal Cloud moeten zijn gok ik :-)
When I roll my head across my keyboard, it says: aerfcdv5y8iuh7y6t5rf4e3
Fixt, we schrijven inderdaad 'Keytouch'; de 'keyTouch' in de tekst heb ik over het hoofd gezien.Wiethoofd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 01:00:
meuk: Keytouch 2.4.1
[...]
de tekst strookt niet helemaal met de titel en het t.net hoofdletterbeleid.
Zo zo, Robin heeft lefRobin schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:30:
[...]
Fixt, we schrijven inderdaad 'Keytouch'; de 'keyTouch' in de tekst heb ik over het hoofd gezien.
Wilbert de Vries in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande...".
4G wat? 4 miljard bytes of bits?en kan gegevens opslaan op de ingebouwde ssd met 4G opslag.
[ Voor 3% gewijzigd door Bitage op 21-07-2008 11:35 ]
aanDe naam refereert aab de manier waarop de nieuwe pixels functioneren:
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
edit - was nog niet helemaal wakker... "Onderzoekers zien in 'telescopische pixel' de opvolger voor lcd" was het artikel, maar het is inmiddels al verbeterd
edit 2 - en was net boven mij al doorgegeven... *goedemorgen*.
[ Voor 82% gewijzigd door addefinnr op 21-07-2008 15:01 ]
er mist volgens mij een werkwoord tussen Mozilla en worden, je kunt namelijk niet iets 'bewaren naar'Weave is een add-on voor Firefox waarmee browsermetadata *knip* naar een eigen account op de servers van Mozilla worden bewaard.
Verwijderd
Dit was een reactie op dit artikel:http://tweakers.net/nieuws/54636/ieee-hakt-weer-geen-knoop-door-over-internet-via-stopcontact.html. Ik weet niet of IEEE met grote of dat het ook met kleine letters mag geschreven worden.Door JUDGExKTF, zondag 20 juli 2008 19:55
Stomme vraag misschien, maar waarom word de naam van het IEEE geschreven als Ieee in het artikel ? Toen ik de headline zag herkende ik Ieee niet direct als I tripple E.
Van een tech site als Tweakers mag ik toch wel verwachten dat ze IEEE correct kunnen schrijven ?
Volgens mij moet het woord zorgt er nog tussen?die ervoor dat machines
Virussen? Scan ze hier!
http://tweakers.net/nieuw...e-bios-update-online.html
tweemaal niet dusOok is het backup-bios waarmee de moederborden zijn uitgerust, *niet* niet te benaderen, aangezien het corrupte bios nog een poging doet te laden.
[ Voor 23% gewijzigd door biomass op 21-07-2008 13:00 ]
Meer dan 3 hoofdletters in een naam wordt bij ons 1 hoofdletter.Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:51:
[...]
Dit was een reactie op dit artikel:http://tweakers.net/nieuws/54636/ieee-hakt-weer-geen-knoop-door-over-internet-via-stopcontact.html. Ik weet niet of IEEE met grote of dat het ook met kleine letters mag geschreven worden.
denk het wel jawildhagen schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:55:
nieuws: Gigabyte zet per abuis corrupte bios-update online
Dat lijkt mij ook ja
[...]
Volgens mij moet het woord zorgt er nog tussen?
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
In de titel is een deel weggevallen, het is LG Electronics ipv LG Elec. In de tekst zelf staat het wel goed overigens.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
2de paragraaf:
de -> hetDe spellen die de afgelopen anderhalf jaar het best verkochten,
In nieuws: Core-ssd van OCZ tegenover Velociraptor van WD gezet
2de paragraaf:
Hier ontbreekt een deel van de zinDe strijd tussen de OCZ Core Series SATA II 64GB Solid State Drive en de Velociraptor van Western Digital met een capaciteit van 300GB.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2008 15:01 ]
gewoon ging tussenvoegen na strijd en de zin klopt weer....Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 14:58:
In nieuws: Core-ssd van OCZ tegenover Velociraptor van WD gezet
2de paragraaf:
Hier ontbreekt een deel van de zin
nieuws: Engelse ontwikkelaar Rebellion koopt Razorworks
die -> datsinds de aankoop van Strangelight, die toen nog onder Empire Interactive viel.
nieuws: Video: makers lichten vernielingen in Red Faction Guerrilla toe
video's en personages meervoud dus 'die er opvallend cartoony uitzien'De twee video's tonen de wereld en de personages in het spel, dat er opvallend cartoony uitziet.
[ Voor 18% gewijzigd door Wiethoofd op 21-07-2008 16:01 ]
Foutje in titel: er moet volgens mij een spatie tussen "grote" en "computerbedrijven"?
Edit: ok, is al gefixed inmiddels. Da's snel
[ Voor 8% gewijzigd door wildhagen op 21-07-2008 16:13 ]
Virussen? Scan ze hier!
Titelfout: Grotecomputerbedrijven > Grote computerbedrijven
1e alinea: Deze schijf van WD is één van de meest snelle harde schijven die algemeen verkrijgbaar zijn
Dit moet zijn: is
Incongruentie
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
Verwijderd
Moet het niet zijn: "kan ik niets beginnen"Sorry, maar met een lege winkelmand ken ik niks beginnen.
Dat is zowieso niet een tekst die de redactie kan aanpassen, en daarmee is dit topic niet de juist plaats om het te melden. Zowieso heeft Femme dat vast ooit bewust gedaan.Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 19:05:
Als naar de pagina prijswatch gaat en je klikt dan op winkelmand, en er zit niets in je winkelmand dan komt er dit:
[...]
Moet het niet zijn: "kan ik niets beginnen"
De rest is gefixt
Dat is Achterhoeks dialect, en de Achterhoek is waar oppertweaker Femme vandaan komt.Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 19:05:
Als naar de pagina prijswatch gaat en je klikt dan op winkelmand, en er zit niets in je winkelmand dan komt er dit:
[...]
Moet het niet zijn: "kan ik niets beginnen"
Dat leest iets gemakkelijkerDe tests werden uitgevoerd met een AMD Phenom (.....)
Bovendien kon de northbridge op 2,4GHz in plaats van 2,2GHz geklokt te kunnen worden.
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
aangepastAPClll schreef op maandag 21 juli 2008 @ 19:23:
nieuws: AMD SB750-southbridge blijkt goede overklokker
[...]
Dat leest iets gemakkelijker
Zie dikgedrukte EpsiodeEen goed verhaal kan een spel naar een hoger plan tillen, en zo'n verhaal heeft SW:TFU. Voor wie nog niet bekend is met de achtergrond ervan: het spel speelt zich af tussen Episode III en Episode IV. Het zijn donkere tijden, The Empire regeert met harde hand. Darth Vader speurt als een bloedhond het heelal af, op zoek naar de laatst overgebleven Jedi die Order 66 - aan het einde van Epsiode III - hebben overleefd. TIjdens zijn zoektocht stuit Vader op de zoon van een Jedi. Vader voelt dat de zoon over enorme krachten beschikt, daarom neemt hij de jongen onder zijn hoede. In het diepste geheim traint hij hem in de wegen van de Dark Side.
Zelfde pagina
Digital Molecular Matter.Meer in het oog springend is de kracht van DMM - Digital Molecur Matter. Het betreft hier een middleware-physicsengine die realistisch ogende schade mogelijk maakt. In The Force Unleashed gaan voorwerpen stuk zoals dat ook in het echte leven zou gebeuren. Glas knalt uit elkaar in duizenden splinters, hout breekt zoals hout behoort te breken en staal buigt zoals je dat in het echt zou verwachten.
reviews: E3 2008: Star Wars -The Force Unleashed
Zelfde artikel, 1 pagina verder
Euphoria...Uiteraard levert de Wii-versie flink in op graphics, als je hem vergelijkt met de versies voor de PS3 en de Xbox 360. Toch oogt The Force Unleashed ook hier, de rekenkracht en mogelijkheden van de machine in acht genomen, heel behoorlijk. De Wii-versie volgt dezelfde verhaallijn als de andere versies, maar er zijn drie extra missies aan toegevoegd, waaronder een spannende missie in de Jedi Temple. Wel moeten spelers het op de Wii doen zonder de DMM- en de Epphoria-technologie. Desondanks kan ook op de Wii de omgeving deels worden vernietigd en zijn veel van de objecten interactief.
[ Voor 45% gewijzigd door Megaflix op 21-07-2008 19:41 ]
Deze schijf van WD is één van de meest snelle harde schijven die algemeen verkrijgbaar is
snelste lijkt mij meer op zijn plaats
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Eerste regel: Het maandblad Esquire heeft Ford Motor bereid gevonden
Zou dit niet Ford Motor Company moeten zijn?
In eerste alinea:
...juist in dit soort technologie: hij hoopt...
...techniek zich net zo snel zal ontwikkelen: zijn blad heeft..
Zou een puntkomma niet beter op z'n plaats zijn in beide gevallen?
[ Voor 28% gewijzigd door VERINGTENTJE op 21-07-2008 21:19 ]
Niet persé. Beiden zijn goed. Zie ook bijv Fortune 500 lijst van grootste autoindustriebedrijven in de VS.VERINGTENTJE schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:14:
Eerste regel: Het maandblad Esquire heeft Ford Motor bereid gevonden
Zou dit niet Ford Motor Company moeten zijn?
Co(mpany) is in principe net zo'n afkorting als Inc, Ltd, BV, NV, enz. Philips NV is net zo correct als Philips.
[ Voor 26% gewijzigd door Megaflix op 21-07-2008 23:04 ]
Ok, duidelijkMegaflix schreef op maandag 21 juli 2008 @ 23:04:
[...]
Co(mpany) is in principe net zo'n afkorting als Inc, Ltd, BV, NV, enz. Philips NV is net zo correct als Philips.
Tijdens. (dus zonder de hoofdletter I)TIjdens zijn zoektocht stuit Vader op de zoon van een Jedi.
3e alinea na intro: "De Macbook, iBook, Macbook Air, Macbook Pro and en Powerbook".
De A in ADSL is niet 'Asynchroon', maar 'Asymmetrisch'.
[ Voor 14% gewijzigd door 7o9 op 22-07-2008 12:01 ]
Verwijderd
Moet het niet zijn: "schrijft Xbit Labs"Meyer, de opvolger van de wegens slechte resultaten aan de kant gezette Hector Ruiz, meldde het opstarten van de pilot production aan financiële analisten, schijft Xbit Labs.
Dat lijkt me ook iddVerwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:20:
nieuws: AMD start proefproductie 45nm-processors
[...]
Moet het niet zijn: "schrijft Xbit Labs"
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
[ Voor 33% gewijzigd door Rataplan op 22-07-2008 13:26 ]
Verder bedraagt het aandeel van van Foundry in de markt voor ethernet-switches slechts twee procent en het bedrijf wordt daarom door analisten gezien als een niche-speler, zo schrijft AP.
Can`t live without the mods
Zoeken en vervangen niet gebruikt?Versie 8.6 van de Linux-driver kan overweg met versies 6.7 tot en met 7.3 van X.org...
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Verwijderd
laptops en desktops geïnstalleeerd worden
Insert hier je eigen flauwe grap over Eee-pc's
[ Voor 90% gewijzigd door Rataplan op 22-07-2008 17:12 ]
onderaan:
openen van bestabden nu iets sneller
M'n Oma is een site aan het haken.
De Pultius beschikt over drie rijen met elk vijf oled-toetsen die met de zogeheten Configurator-software vrij te programmeerbaar zijn.
Moet volgens mij
te programmeren zijn
of
programmeerbaar is
Moet zijnPtacek noemt het zowel professioneel als persoonlijk een pijnlijke zaak is.
Ptacek noemt het zowel professioneel als persoonlijk een pijnlijke zaak.
Of
Ptacek meldt dat het zowel professioneel als persoonlijk een pijnlijke zaak is.
Bezoek eens een willekeurige pagina
Omdat de uitgebrachte fixes al werden gezien als tijdelijke pleisters op de wonden
Hardwarefabrikant Super Talent Technology heeft diverse ssd's van zijn Masterdrive-lijn via een firmware-update van een snellere schrijfsnelheid weten te voorzien.
Ik weet niet zeker of de door jullie gebruikte woordkeuze wel echt geheel fout is, maar volgens mij is het 'netter' om te schrijven dat de snelheid verhoogd is ipv versneld.Super Talent Technology, gespecialiseerd in de fabricage van geheugenproducten, zegt dat de update de schrijfsnelheid van zijn Masterdrive-serie solid state disks dramatisch versnelt.
De bovenstaande nieuwspost wilde ik ook net melden. Vergelijk het met een zin als: "Een dual-core CPU kost goedkoper dan en quad-core"FreddyFish schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 22:27:
nieuws: Super Talent versnelt schrijfsnelheid ssd's
[...]
[...]
Ik weet niet zeker of de door jullie gebruikte woordkeuze wel echt geheel fout is, maar volgens mij is het 'netter' om te schrijven dat de snelheid verhoogd is ipv versneld.
Als je hier dan toch post, doe het dan ook goed heHenk007 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 00:39:
[...]
De bovenstaande nieuwspost wilde ik ook net melden. Vergelijk het met een zin als: "Een dual-core CPU kost goedkoper dan een quad-core"
Het gevolg van de versnelling is trouwens geen drama.. misschien is drastisch beter op zijn plaatsFreddyFish schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 22:27:
nieuws: Super Talent versnelt schrijfsnelheid ssd's
[...]
[...]
Ik weet niet zeker of de door jullie gebruikte woordkeuze wel echt geheel fout is, maar volgens mij is het 'netter' om te schrijven dat de snelheid verhoogd is ipv versneld.
Directx 11 zal ontwikkelaars nieuwe gereedschappen in handen geven om shaders op de gpu in te kunnen te zetten voor het uitvoeren van parallele berekeningen, zo meldt Gamasutra.
Klopt inderaad. Ik heb het zelf altijd als wonden geschreven. Is het oud Nederlands ofzo?willemdemoor schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 22:19:
All fixed, muv de "pleister op de wonde" van Rixard: dat is een vrij gangbare uitdrukking
De "zowel" wekt de indruk dat er nog meer versies compatible zouden zijn. Of is mij dat altijd verkeerd aangeleerd?De nieuwe api is volgens Chris Satchell, Entertainment Business Division cto bij Microsoft, geheel backwards compatible met zowel Directx 10: "We zullen de
"met zowel 10.0 en 10.1" zou dan beter passen
[ Voor 5% gewijzigd door APClll op 23-07-2008 11:22 ]
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
@Rixard: idd, wonde is archaïsch, 'een pleister op de wonde' is echter een courante staande uitdrukking. 'Eén pleister op de wonden' vergt een heel grote pleister.
En nou niet gaan vragen of 'courant' en 'staand' niet toevallig hetzelfde betekenen. Dat zou ik echt niet weten
[ Voor 42% gewijzigd door Rataplan op 23-07-2008 11:24 ]
We zullen de compatibiliteit met de vorige versie niet verbreken, iets wat we met versie 10 wel bewust hebben gedaan.
De titel van nieuws: Super Talent versnelt schrijfsnelheid ssd's is nog steeds raar. En in de eerste paragraaf staat ook nog de zelfde fout.
snelle snelheid -> hoge snelheid
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Dit topic is gesloten.
![]()
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten,
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven,
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- Meldingen waar discussie over mogelijk is.