Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Verwijderd
In EC wil tarieven grensoverschrijdend sms-en met tweederde verlagen
Laatste zin van de 2de paragraaf:
In deze zin is blijkbaar door de auteur ook wat gesneden, zodat het woordje 'te' voor gaan is weggevallenDe Commissie betreurt het dat de aanbieders niet adequaat gereageerd hebben op oproepen om zelf in de prijzen gaan snijden.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Phising-berichten, die schiet je af met een phiser?De snelheid waarmee de spam-, of desgewenst phising-berichten, verstuurd werden, bedroeg gemiddeld elf mailtjes per minuut.
Of misschien toch phishing
Zo, dat is snel opgevallenPowerFlower schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 01:29:
nieuws: 'Eén Gmail-account kan spamwerk van klein botnet verzetten'
[...]
Phising-berichten, die schiet je af met een phiser?
Of misschien toch phishing
Fixed
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Verwijderd
/me gaat voor de kortingRataplan schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 20:31:
Je krijgt korting als je meteen voor twee jaar tekent
In Apple klaagt Mac-kloonmaker Psystar aan
2de paragraaf:
Naar -> Maar, en dan leest de zin nog niet lekker.Naar nu blijkt is Apple begin deze maand naar de rechter gestapt.
quote: PissedCapslocks suggestieMaar nu blijkt dat Apple begin deze maand naar de rechter is gestapt.
*freaks out*
'Naar nu blijkt' mag je lezen als 'Zoals nu blijkt', die laat ik dus staanVerwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:32:
[...]
/me gaat voor de korting
In Apple klaagt Mac-kloonmaker Psystar aan
2de paragraaf:
[...]
Naar -> Maar, en dan leest de zin nog niet lekker.
[...]

[ Voor 104% gewijzigd door Rataplan op 16-07-2008 09:44 ]
Verwijderd
Direct mijn abo benutten en dit keer een echte typo melden:
In Samsung introduceert Q210-notebook met 12,1"-tft
2de paragraaf:
Jullie hebben duidelijk een kleiner scherm gezien als Samsung zelf (klik) want zij hebbenresolutie van 1280x600
1
| LCD: 12,1. WXGA+, (1280 x 800) SuperBright© Gloss |
200 pixels meer in de hoogte
Adriod moet natuurlijk Android zijn.
'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'
nog niet is vrijgegevenHoewel inhoudelijke informatie nog is niet vrijgegeven,
Kun, kin, ken, kon nee het is kanDaarmee kun een groep van maximaal acht spelers worden gevormd die bij elkaar blijft, ook als een spel afgesloten en een nieuw spel gestart wordt.
Can`t live without the mods
verhapseling?vanaf diverse mirrorservers gedwonload worden
ik kwam er nog 1 tegen:
de komma tussen uitgebracht en waardoor mistvoor World of Warcraft uitgebracht waardoor het versienummer
meuk: Mozilla Firefox 2.0.0.16
er mist een werkwoord in de laatste zin, of de punt voor Dit moet vervangen worden door een punt komma en de D moet d worden.wel worden er bugs en veiligheidsproblemen verholpen. Dit in ieder geval tot halverwege december van dit jaar.
spatie komma spatie na beschikbaarbeschikbaar , die in een groot aantal talen kan worden gedownload waaronder in het Nederlands, het Engels en het Fries.
kan moet kunnen worden volgens mij
en het voor Engels moet weg
[ Voor 52% gewijzigd door Wiethoofd op 16-07-2008 12:58 ]
[ Voor 58% gewijzigd door Rataplan op 16-07-2008 12:57 ]
ik postte er net nog 1....Rataplan schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:57:
anders opgelostedit:en firefox pak ik ook nog even mee
volgens mij biedt hij ondersteuning voor 802.11nVerder beschikt een BZ-laptops over 802.11n-wifi,
meuk: Mozilla Seamonkey 1.1.11
misschien een link naar de meuktracker van 'die andere browser' (2 of 3?)weer op gelijke voet staat met die andere browser van Mozilla.
[ Voor 30% gewijzigd door Wiethoofd op 16-07-2008 13:07 ]
missende letter (verderop in de tekst nog 3x) (en was die van seamonkey al meegepakt?)De ontwikkelaars van Sabnzbd+
meuk: Nero Burning ROM 8.3.6.0
het werkwoord is binnenhalen dus binnen en haalt moeten aan elkaar.Wie liever niet ruim 190MB naar binnen haalt en voldoende heeft aan de basisfunctionaliteit van Nero, kan eens kijken naar de Lite- en Micro-uitvoeringen ervan die door enkele enthousiastelingen op het MSFN-forum worden onderhouden.
verder *moet* 'ervan' weg en er een komma voor in de plaats komen (nog mooier is een punt na ervan en dan: "deze worden onderhouden door....")
meuk: Wordpress 2.6
ditjes en datjes, maar die moet dat wordenen kan naar eigen zeggen binnen vijf minuten op een systeem die voorzien is van
nieuws: MSI Wind met 8,9"-scherm arriveert in september
een tweede type uitbrengen lijkt me, anders hebben ze wel een hele lage productieeen tweede Wind uitbrengen
[ Voor 76% gewijzigd door Wiethoofd op 16-07-2008 13:29 ]
De ssd die OCZ ter beschikbaar stelde, de SATA II Flash SSD, kwam duidelijk als winnaar uit de bus.
Moet zijn: De ssd die OCZ beschikbaar stelde, de SATA II Flash SSD, kwam duidelijk als winnaar uit de bus.
of: ter beschikking ?3raser schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:49:
Tom's Hardware rectificeert ssd-test
Moet zijn: De ssd die OCZ beschikbaar stelde, de SATA II Flash SSD, kwam duidelijk als winnaar uit de bus.
* Wiethoofd vindt de oplossing van 3raser in deze context het beste
misschien ergens in die hele lange zin met komma's ergens een punt plaatsen voor de leesvriendelijkheid zou veel helpen.Sony had tijdens de presentatie die de uitgever op de E3 gamebeurs gaf, een verrassing in petto: Andy Beaudoin, lead designer bij Zipper Interactive, was naar Los Angeles gehaald om MAG aan te kondigen.
nieuws: Imtech betreedt Belgische ict-markt met drie overnames
er mist volgens mij een komma tussen gelegd en ligtHet bedrag dat Imtech voor de overnames op tafel heeft gelegd ligt op zes keer de brutowinst
[ Voor 21% gewijzigd door Wiethoofd op 16-07-2008 14:25 ]
Verwijderd
In de reactie staan helemaal geen hoofdletters.defransen De Fransen heben zowiezo een beete vreemde houding als je het mij vraagt. ze geven iedereen die wel makkelijk te identiiceren identificiëren en aan te pakken is, en waar ook echt iets te halen is. op te laten draaien voor de illegale praktijken die door anderen worden begaan. kijk maar naar die ebay uitspraak en uitspraken tegen isp's, die volgens mij tegen het recht op privacy in gaan.
tiffny moet zelf maar kijken van welke anbieders aanbieders ze denken dat het om vervalsingen gaat.
dat iemand een grote database heeft met alle gegevens over eventuele oplichtiters oplichters betekent niet dat je die dan maar meteen zelf actief moet doorgeven aan tiffany of de politie. dan moet de supermarkt straks ook alle kaartjes die ze ophangen waar een fieets fiets word wordt aangeboden, maar meteen weer verwijderen, want wie weet is de fiets afkomstig uit een diefstal.
nu niet meerWiethoofd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:23:
er mist volgens mij een komma tussen gelegd en ligt
Als je denkt dat we reacties gaan corrigeren, think againVerwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:45:
[...]
In de reactie staan helemaal geen hoofdletters.
[...]
[...]
Edit@Rataplan: Hij is nieuw...
[ Voor 5% gewijzigd door Dirk op 16-07-2008 14:51 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Tsja, dat krijg je er van met alle vernieuwingen op de FP -- het is nu veel makkelijker om door te klikken naar oudere, gerelateerde berichten
omhoog volgens mijverwacht niet dat de prijzen voor de opnames ophoog gaan
worden aangeboden, opnames is meervoudvolgens hen wijst onderzoek er op dat oude opnames waarop auteursrecht rust wel degelijk duurder wordt aangeboden
[ Voor 25% gewijzigd door Wiethoofd op 16-07-2008 17:13 ]
standaardwaarden is 1 woord bronwerd op de standaard waarden ingesteld
In de tabel staat bij schrijfsnelheid 20,9 welke van de twee is de juiste?De schrijfsnelheid is met 21,8MB/s
Met lezen hetzelfde, in de tekst onder de tabel: 23,7MB/s in de tabel 24,2
[inhoudelijk/opmaak/tik-foutje?]de hoeveelheid enters onder de tables en afbeeldingen (2e en 3e pagina)
te beoordelen, en cpu-tijd, is dat iets?Wikipedia: CPU timeOm de beoordelen hoe hongerig de drive naar cpu-tijd was,
, terwijl de maximumwaarde [insert voorzetsel] 1,9 milliseconde lag.
moet De worden volgens mijHet verschillen
op de 3e pagina is de geteste stick steeds bold met een pijl aangegeven, op de 2e niet
het zijn geen usb-schijven, maar -drivesDe verschillen met de overige geteste schijven
een logisch verband heeft maar niet nodig in dit geval, ook omdat er even verderop en staatterwijl mlc-nandgeheugen meerdere bits per cel opslaat, maar daardoor een ingewikkelder architectuur heeft en dientengevolge een langere toegangstijd heeft.
nieuws: Sony voegt tv-downloaddienst toe aan Playstation Network
er moet een spatie voor de 3Playstation3
nieuws: Ook HP komt met een datacenter in een container
kan een HP pod-container overal ter wereld geleverd worden
[ Voor 8% gewijzigd door Wiethoofd op 16-07-2008 18:41 ]
De juiste Engelse term is 'quest', de Nederlandse is 'queeste'.De mogelijkheden lijken onbeperkt, ze variëren van samen dronken worden in de kroeg tot samen als duo een queste oplossen.
Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.
Verwijderd
2de paragraaf:
/me neemt zijn telraampje, mept er een paar keer stevig mee op tafel om te debuggen maar komt toch echt aan 6 verschillende harddisken ipv 5In totaal gaat het om vijf 2,5"-harddisks met 80, 120, 160, 250, 320 en 400GB opsla
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 20:28 ]
die spatie voor packaging moet weg om hem aan het begin van de regel te laten staanhet gebruik van zwak 'die / packaging'-materiaal bij een aantal gpu's en mcp's
en niet helemaal zeker, maar volgens mij moet ontwikkeld (eind van het artikel) met een -t (maar zelfs ik heb het wel eens fout)
[ Voor 31% gewijzigd door Wiethoofd op 16-07-2008 21:16 ]

Dat wil niet anders[...]
In de tabel staat bij schrijfsnelheid 20,9 welke van de twee is de juiste?
Met lezen hetzelfde, in de tekst onder de tabel: 23,7MB/s in de tabel 24,2
[inhoudelijk/opmaak/tik-foutje?]de hoeveelheid enters onder de tables en afbeeldingen (2e en 3e pagina)

[...]
[...]
moet De worden volgens mij

offtopic:
op de 3e pagina is de geteste stick steeds bold met een pijl aangegeven, op de 2e niet
[...]
het zijn geen usb-schijven, maar -drives

Niet mee eens, het eerste gedeelte geeft een pluspunt aan, terwijl het gedeelte na maar daar een negatief punt tegenover stelt.[...]
een logisch verband heeft maar niet nodig in dit geval, ook omdat er even verderop en staat
nieuws: Sony voegt tv-downloaddienst toe aan Playstation Network
[...]
er moet een spatie voor de 3

Marcks schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 19:27:
In reviews: E3 2008: Fable 2 - Molyneux' Magnum Opus?:
[...]
De juiste Engelse term is 'quest', de Nederlandse is 'queeste'.

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 20:28:
In Toshiba kondigt notebookschijven tot 400GB aan
2de paragraaf:
[...]
/me neemt zijn telraampje, mept er een paar keer stevig mee op tafel om te debuggen maar komt toch echt aan 6 verschillende harddisken ipv 5

Zeg, hou je ook nog eens opWiethoofd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 21:14:
[...]
die spatie voor packaging moet weg om hem aan het begin van de regel te laten staan
en niet helemaal zeker, maar volgens mij moet ontwikkeld (eind van het artikel) met een -t (maar zelfs ik heb het wel eens fout)
Deze vind ik trouwens wel goed zoals het staat
Wiethoofd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 21:14:
[...]

[ Voor 23% gewijzigd door P_de_B op 16-07-2008 21:24 ]
het is 4-in-3 Device Module, de streepjes gaarne toevoegenmet behulp van de '4 in 3 Device Module' van Cooler Master.
Cooler Master productsite
Hebben versienummers niet altijd punten in plaats van komma's? dus:Om de schrijf- en leessnelheid van de drives te meten, werd Atto Disk Benchmark versie 2,34 gebruikt.
Atto Disk Benchmark versie 2.34
entertje vergetenKnown IssuesAll systems
hier heeft de meukposter wel de url toegevoegd, maar de spatie ervoor meegenomenThe DOM Inspector has been removed and is nowavailable as an add-on.
idemfollowingthese instructions.
idem(seeGnome bug 533109 and533125)
(het is wel changelog, maar anders klopt hij niet)
[ Voor 54% gewijzigd door Wiethoofd op 17-07-2008 11:49 ]
Het changelog wordt normaliter niet actief gecontroleerd op spelfouten, maar ik heb het aangepast.Wiethoofd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:37:
[...]
bijna allemaal gedaan op de aller allerlaatste na: die spatie nog, verder![]()
Waar staat dit, kan ik niet vinden.coöpmodus van dale
[ Voor 8% gewijzigd door P_de_B op 17-07-2008 13:39 ]
P_de_B schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:39:
[...]
Het changelog wordt normaliter niet actief gecontroleerd op spelfouten, maar ik heb het aangepast.
vandaar dat ik de mededeling dat het changelog was er bij gezet
wel de tekst gekopieerd, maar link vergeten, herkansing: nieuws: Gears of War 2 krijgt nieuwe co-opmodus[...]
Waar staat dit, kan ik niet vinden.
komma tussen bezit en beschikt mistWie alleen City of Heroes bezit beschikt nu bovendien
Dit lijkt mij de HD 4850 te moeten zijn.De Geforce 9800 GTX OC heeft in alle gevallen een score van 1,00 gekregen en bij de Radeon HD 4850 staat de relatieve score ten opzichte van deze kaart. Als er bijvoorbeeld bij de Geforce 9800 GTX OC een score van 0,90 staat betekent dit dat deze tien procent langzamer is dan de Radeon HD 4850 in desbetreffende test.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
[ Voor 33% gewijzigd door Rataplan op 17-07-2008 14:52 ]
The devil is in the details.
Moet dat geen geforce zijn?
I am the great Cornholio!

I am the great Cornholio!

Verwijderd
In Nvidia treedt toe tot SOI Industry Consortium
2de paragraaf:
Het is de ontwikkeling (bron), de promotie(bron), dus vanwaar dat woordje het komt is mij een raadselDe groep heeft het ontwikkeling en promotie van de soi-technologie als doel.
Fout:
Oplossing:Hoewel elke geïnteresseerde met onmiddelijke ingang een .me-domeinnaam kan registreren, is de uitrol van het domein als sinds 24 maart dit jaar bezig
Hoewel elke geïnteresseerde met onmiddelijke ingang een .me-domeinnaam kan registreren, is de uitrol van het domein al sinds 24 maart dit jaar bezig
de lieve man heet: Peter Jackson dus 's. (Peter Jackson zijn Halo-project)en ook los van Peter Jacksons Halo-project.
[tevens foutje in firefox dat het feedback gedeelte etc onder het artikel staan?]
@ Verwijderd in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..."
computers van moeders overzetten aan data is dat werk?
Verwijderd
In Wereldwijde pc-markt groeit met 16 procent
1ste paragraaf:
Er ontbreekt een van ...een toename van 16 procent ten opzichte van de verkopen in het tweede kwartaal van 2007
Hij heeft ook nog voetvolk onder zich die incidenteel iets doenVerwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:06:
Arme Rataplan, hoog tijd om opslag te vragen voor al dat verbeterwerk.
In Wereldwijde pc-markt groeit met 16 procent
1ste paragraaf:
[...]
Er ontbreekt een van ...
Volgens mij mist er een streepje tussen lose en it.zou een use-it-or-lose it-principe moeten gelden
Verwijderd
in meuk: Gnome Partition Editor 0.3.8 , in de eerste paragraaf:
Degene die het onderwerp in de 2de zin vindt, krijgt mijn Henkje dat ik bij mijn abo op dit topic heb gekregenMet behulp van Gnome Partition Editor, ook wel Gparted genoemd, is het mogelijk om een harde schijf te partitioneren of bestaande partities te wijzigen. maakt daarbij gebruik van GNU libparted om de wijzigingen in de partitietabel door te voeren en van gtkmm om de gebruikersinterface op te bouwen.

[edit]OK
[ Voor 136% gewijzigd door Rataplan op 17-07-2008 18:41 ]
[ Voor 112% gewijzigd door Kixtart op 17-07-2008 18:30 . Reden: Dacht dat je het over de opbouw had ;) ]
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
Ik heb er nog eentje (een mens moet toch iets doen terwijl hij wacht op een avondmaal en er niks op TV is):
in meuk: Opera Mobile 9.5 bèta 1 , 1ste paragraaf
Deze zin bekt goed in het Zuid-Afrikaans, maar echt AN is het toch niet te noemen. Iets met woordvolgorde en ontbreken van leestekens waarschijnlijkDe nieuwe versie van de webbrowser voor mobieltjes kan op door te klikken op deze link voor toestellen met een aanraakgevoelig scherm die Windows Mobile 5 of 6 draaien, gedownload worden.
...Die program vir die televisiestel sij baie sleg, vandag
[ Voor 64% gewijzigd door Rataplan op 17-07-2008 18:48 ]
Verwijderd
In nieuws: KPN pusht mobiel breedband via deal met Lenovo :
2de paragraaf:
Nieuwe firma op de markt ? Misschien mijn Ericsson-aandelen maar eens inruilen voor deze van die nieuwe firma. Kan ik nog een mooi centje aan overhouden :-)Wel is duidelijk dat Erisson de benodigde 3g-modules aan de laptopfabrikant levert terwijl KPN de netwerkexploitatie op zich zal nemen
Verwijderd
Kan ik mijn tijd weer aan iets anders besteden dan beurskoersen, en dan kom je nog iets tegen:
meuk: Javara 1.10
Ofwel nieuwe versies, ofwel een nieuwe versieSun, de uitgever van Java, komt regelmatig met nieuwe versie van Java die nieuwe mogelijkheden toevoegen en bugs en beveiligingsproblemen verhelpen.
Het leven is hardVerwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 22:07:
Hmm, mijn beursplannen door de neus geboord. Zonde

http://tweakers.net/nieuw...dollar-boete-betalen.html
splepen -> slepen ?Hierop besloot SCO om in 2004 ook Novell voor de rechter te splepen.
"statement of objections" vervangen door "mededeling van punten van bezwaar", officiële Nederlandstalige benaming voor dit document.
Het is versie 3.00Christv heeft versie 2.99 van Christv Online de deur uitgedaan.
We baseren ons op de Engelse tekst zoals die ook in de tekst gelinkt is, dus die noemen wedmantione schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:43:
nieuws: EU breidt antitrustaanklacht tegen Intel uit
"statement of objections" vervangen door "mededeling van punten van bezwaar", officiële Nederlandstalige benaming voor dit document.
done it is
Verwijderd
iemand heeft het woordje op vrij laten rondlopen. Kan iemand dat terug vangen
/me stelt rap een schepnetje ter beschikking om de jacht wat eenvoudiger te maken
De Systems and Technology-divisie deed het niet best met een omzet van 5,2 miljard dollar op, wat een groei van slechts 2 procent betekent - en als er voor de dollarkoers wordt gecorrigeerd, daalde de omzet zelfs ten opzichte van 2007.
Inleidende zin eindigt zonder leesteken.Een Amerikaanse rechter heeft woensdag SCO in een door de Unix-fabrikant zelf aangespannen rechtszaak tegen Novell veroordeeld tot het betalen van een schadevergoeding van ruim 2,5 miljoen dollar
Moet dan en uit de eerste regel niet of worden, aangezien sms'jes en belminuten uit dezelfde bundel komen en je niet én 650 sms'jes én 650 belminuten hebt. (dat is wat ik tenminste afleidt uit die zin)Bij het duurste abonnement van 44,75 euro krijgt de abonnee 650 sms'jes en belminuten. In tegenstelling tot T-Mobile gaan bij Vodafone sms-berichten en belminuten uit dezelfde bundel.
punt gevondenShadow_Dragon schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 12:55:
Artikel: Rechter laat SCO 2,5 miljoen dollar betalen
[...]
Inleidende zin eindigt zonder leesteken.
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 12:54:
In nieuws: IBM verhoogt winstverwachting na solide tweede kwartaal , de 3de paragraaf, laatste zin:
iemand heeft het woordje op vrij laten rondlopen. Kan iemand dat terug vangen
/me stelt rap een schepnetje ter beschikking om de jacht wat eenvoudiger te maken
[...]

Verwijderd
nieuws: Ubisoft biedt crack als legale patch aan, 1ste paragraaf:
Ik zal straks eens op zoek gaan naar een beter exemplaarDe Franse uitgever Ubisoft heeft voor schietspel Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 een officiële patch uitgegeven, waarin een een illegale crack is verwerkt die kopieerbeveiliging van het spel omzeilt.
Laat maar, dit werkt ook:Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:30:
Sorry, blijkbaar is het een slecht netje dat ik heb aangereikt. Het lijkt niet geschikt voor kleine woorden:
nieuws: Ubisoft biedt crack als legale patch aan, 1ste paragraaf:
[...]
Ik zal straks eens op zoek gaan naar een beter exemplaar

nieuws: Sony rolt Playtv vanaf september in Europa uit
Sony zal in de laatste maanden van dit jaar zal Playtv introduceren.
Een zal is genoeg
Verwijderd
/me trekt voor de zekerheid zijn Kevlar-vestje aan
In nieuws: Last.fm krijgt make-over en betreedt de woonkamer, 1ste paragraaf, 2de woord:
Ik vrees dat er een blanco verdwenen isDe socialemuzieksite Last.fm
's Nachts lig ik wel eens te woelen, op zoek naar een betere term, maar tot dusverre is het enige resultaat daarvan dat ik des ochtends moe ben. Blijft voorlopig dus even schipperen.
Ik vrees van niet. Last.fm is geen muzieksite die vriendelijk is voor zijn omgeving. Het is dus geen sociale muzieksite. Het is ook geen site waar alleen muziek die erg sociaal is wordt gedraaid. Het is dus ook geen socialemuziek site.Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:33:
Een twijfelgevalletje. Indien ik fout ben, hoop ik dat bovenstaand wapen zich niet tegen mij keert.
/me trekt voor de zekerheid zijn Kevlar-vestje aan
In nieuws: Last.fm krijgt make-over en betreedt de woonkamer, 1ste paragraaf, 2de woord:
[...]
Ik vrees dat er een blanco verdwenen is
/traag
mist een 'een'De mini-tablet is voorzien van 4400mAh-accu.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten,
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven,
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- Meldingen waar discussie over mogelijk is.