[ Tesla MIG MYP ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Geen idee wat voor een beestje dat is
Signatures zijn voor boomers.
"Wat is de belangrijkste reden voor jou om Tweakers.net te bezoeken?" Vul ik in: "Ik werk er", krijg ik een time-out
[ Voor 30% gewijzigd door Rataplan op 23-07-2008 15:54 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Het is 'het pijpen' waar je naar danst, niet 'de pijpen'. Het pijpen is -anders dan men zou vermoeden- het spelen op de fluit.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
'De pijpen' slaat nergens op. Broekspijpen of zo? Iemand die op meerdere fluiten tegelijk speelt?Rataplan schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:12:
Volgens de Van Dale mag het inmiddels allebei, maar ik ben nog wel zo ouderwets opgevoed dat je deze van me krijgt
Enne, Van Dale, is dat het geweldige Groot Woordenboek der Nederlandse Taal met die honderden Marokkaanse, Turkse en Surinaamse woorden erin? Vertrouw inderdaad maar op je taalgevoel of oudere kennis. Ik geloof dat als en dan ook door elkaar mogen inmiddels. 'Hij is beter als mij' klopt dan ook.
Enfin, dank. Sorry voor de discussie.
[ Voor 7% gewijzigd door ultrapreventive op 23-07-2008 16:24 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dinsdag is toch echt zonder die extra "d" volgens mij (in de verbetering van meuk: Gallery 2.3 RC 1)
Verwijderd
2de paragraaf
Dat AMD aan een Atom-concurrent schemerde half juni door, en werd door ceo Dirk Meyer bij zijn aantreden vorige week bevestigd, schrijft Ars Technica.
Verwijderd
de geldigheid van het patenten
De url in de quote is geen geldige url, ofwel moet de url-tag eromheen weg, of er moet http voor gezet worden.
"Een andere mogelijkheid is dat de auteur om door lezers aangedragen aanvullingen of verbeteringen zelf in zijn lemma verwerkt. "
Het woordje "om" lijkt me een beetje verdwaald.
*poef*Homerius schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:49:
In Google opent Wikipedia-concurrent Knol;
"Een andere mogelijkheid is dat de auteur om door lezers aangedragen aanvullingen of verbeteringen zelf in zijn lemma verwerkt. "
Het woordje "om" lijkt me een beetje verdwaald.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
De basisfunctionaliteit van Plaxo is gratis, maar wie alle features wil gebruiken moet voor 49,95 dollar per jaar een abonnement nemen
En ja hoor
[ Voor 21% gewijzigd door Rataplan op 24-07-2008 14:32 ]
volgens mij moet dat gerenomeerde zijnTopolski heeft het gerommeerde advocatenbureau Gilbert Randolph in de arm genomen om zijn belangen te behartigen.
Moet "het gerommeerde advocatenbureau" niet zijn "het gerenommeerde advocatenbureau"?
Edit: ik haat Smurfen!!
[ Voor 5% gewijzigd door Robtimus op 24-07-2008 14:56 ]
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Moet dat niet een 19" rack zijn?De server past in een 4U hoog 24"-rack en weegt ongeveer 41 kilogram.
uit de bron:
Latency
Less than 15 microseconds
in het artikel staat ms = milliseconden
Who is John Galt?
Verwijderd
Ik weet zeker niet of dit een foutje is. Het is iig een beetje rare zin. (zo in de trant van: het maakt me niet uit wat we te drinken krijgen, zolang het maar bier is)Deze twee modellen zullen in elke kleur geleverd kunnen worden, zolang het maar zwart is.
Jullie noemen het de Mosaic in het artikel, maar Creative vindt dat het de Mozaic heet
Zal wel niet helemaal doorgaan voor een spelfout, maar een eigen topic vond ik het niet waard.
uit te brengenDe prijzen van de drie uit brengen Bloomfield-cpu's beginnen...
of iets in die richting ?
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
willemdemoor schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 20:21:
Een mediaplayer uit 2008 is niet langer browsen in the nineties
Het staat er in ieder geval nog steeds met een "s".
Wist niet eens dat die bestond.zo meldt The Independant.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
een b teveelproberen te sabboteren
Virussen? Scan ze hier!
'die' moet 'dat' worden, het slaat namelijk op het platform.De echte aanval op ARM zal waarschijnlijk worden ingezet met het later dit jaar te verschijnen Menlow-platform, die op de Atom-cpu is gebaseerd.
~graey
Is het niet Mircosoft?Jeffery liet bovendien los dat hij moeite heeft met de eis van Microsft dat oude games die via Xbox Live aangeboden worden, in grafisch opzicht verbeterd moeten worden. Volgens Jeffery willen spelers dat niet.
acradekasten
die door de jaren heen op acradekasten in speelhallen verschenen zijn
Dat moet zijn een 'kantoor in Canada'.Sega heeft een kantoor is Canada dat bestaat uit diverse oude gebouwen en dergelijk materiaal is gedurende de afgelopen twintig jaar herhaaldelijk verplaatst.
[ Voor 20% gewijzigd door sergev op 26-07-2008 14:48 ]
Het programma is verkrijgbaar in de smaken lite, basic, standard en advanced.Het programma verkrijgbaar in de smaken lite, basic, standard en advanced.
Sinds versie 4.30.0 zit de 'sponsor ad module' niet meer in het installatiebestand, [...]Sinds versie 4.30.0 wordt de 'sponsor ad module' niet meer in het installatiebestand zit, [...]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Verwijderd
Na de presentatie werd de focus group verteld dat Mojava Mojave in werkelijkheid gewoon Windows Vista was.
...maar als er te snel wordt doorgeklikt worden nog wel steeds de startpagina en de 'default search provider' aangepast en een Daemon Tools toobar fubar toolbar geïnstalleerd.
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
2de alinea, ongeveer in het midden[...]Op welke manier dat gaat gebeurenis staat echter nog niet helemaal vast.[...]
Deze enorme 30 inch-monitoren van Eizo hebben een resolutie van 2.560 bij 1.600 pixels en staan bekend om hun uitstekende kleurenreproductie. De godbak zal geen last hebben van te weinig screen real estate met twee van deze schermen. Gamers zullen waarschijnlijk één scherm genoeg vinden en bij de videokaarten willen kiezen voor een Geforce GTX280.
Can`t live without the mods
Laatste regel, 4de alinea:
Foxconn blijft echter volhouden dat het bord voldoet aan de acpi-standaarden en uitsluitend voor Windows-systemen is gecertificeerd. In mei 2007 bracht Foxconn nog een bios-update uit om een acpi-fout te verhelpen, maar het is onbekend is welk probleem dat was.
Iets zegt me dat 640x480 4:3 is en niet 16:9Net als de goedkoopste Eee PC is de Jointech JL7100 voorzien van een breedbeeld 7"-tft in een 16:9-verhouding met een resolutie van 640x480 pixels.
Edit: Het ene deel is dus al gefixed aldus Wilbert, echter heeft Wilbert nog iets gemist
[ Voor 8% gewijzigd door GENETX op 28-07-2008 14:18 ]
Verwijderd
Nu de overname van Scarlet door Belgacam wordt gedwarsboomd door de Belgische raad voor de Mededinging, overweegt Belgacom een eigen 'prijsstunter' in de markt te zetten.
Verwijderd
De overname van 200 miljoen dollar lijkt hiermee definitief van de baan..
Óf een punt teveel óf een punt te weinig.
Techcrunch laten meldt dat de overname is afgeketst vanwege zaken die opdoken tijdens het boekenonderzoek.
heeft laten weten/meldt
De pdf meldt 640x480, de site maakt melding van 800x480. Deze verschillen worden in het artikel benoemd.GENETX schreef op maandag 28 juli 2008 @ 14:11:
nieuws: Jointech ontwikkelt Eee PC-kloon voor 99 dollar
[...]
Iets zegt me dat 640x480 4:3 is en niet 16:9. Overigens staat de goede resolutie van 800x480 later ook nog eens genoemd in het artikel. Dat lijkt me ook wat dubbelop.
Edit: Het ene deel is dus al gefixed aldus Wilbert, echter heeft Wilbert nog iets gemist
13:48 - Nu de overname van Scarlet door de Belgische provider Belgacam wordt gedwarsboomd door de Belgische raad voor de Mededinging, overweegt Belgacom een eigen 'prijsstunter' in de markt te zetten, vergelijkbaar met Telfort als KPN-merk. »
Niet gefixt. Gaat om de tekst die boven het nieuws staat op de frontpage.
Mist een spatie tussen 'precies' en 'bekend' (even verduidelijkt met een underscore).De systeemeisen van de pc-versie zijn inmiddels wel precies_bekend
nieuws: Simpele 'hack' maakt usb-lader geschikt voor iPhoneVan de vier pinnen van een usb-stekker worden in de regel alleen de buitenste twee pinnen, 1 en 4, benut: hierop staan resprectievelijk +5V en 0V.
Welke is nu het goedkoopst, de Q6600 of de Q9300. Ze kunnen niet allebei het goedkoopst zijn.De goedkoopste 45nm-quadcore is op dit moment de 2,5GHz snelle Q9300, die voor 266 dollar in Intels prijslijst staat. De goedkoopste quadcore is echter de op 65nm gebakken Q6600 die, evenals de Q8200 in augustus, voor 224 dollar van eigenaar wisselt.
De Q6600 kost nu 130 euro, de Q9300 het dubbele in de pricewatch.
de punt voor de laatste zin heeft wat afstand genomen
Moet hier volgens mij verspreiden zijn...muziekbestanden via Kazaa te verspreiden. Ze bracht hier tegen in dat ze de muziek alleen maar had aangeboden, terwijl de auteurswet het verpreiden verbiedt, maar de rechter was het daar niet mee eens. Deze discussie loopt overigens...
"Iriver heeft in Korea zijn Spinn-mediaspeler officieel geïntroduceerd. De mediaspeler is voorzien van een 3,3"-amoled."
Ik denk dat hij is voorzien van een amoled display. Aan één amoled heb je niets.
"De in een aluminium behuizing gestoken Spinn ontleent zijn naam aan het analoge spinwheel waarmee onder meer de mediaspeler..."
Dat analoog is totaal uit de lucht komen vallen. In de bron staat het ook tussen "". Het is gewoon een digitale draaiknop.
Klopt niet helemaal...beter te gana informeren
Virussen? Scan ze hier!
maar de installatie-cd met de netwerkwizard moet nog nog worden aangepast.
bron: reviews: Guitar Hero On Tour en Guitar Hero Aerosmith
Bericht hierboven
Ik zie de fout niet?Floor-is schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 20:29:
"Guitar Heroe On Tour bevat 26 nummers."
bron: reviews: Guitar Hero On Tour en Guitar Hero Aerosmith
Kan bieden.die de concurrentie met het Centrino 2-platform niet kunnen bieden.
Concurrentie is enkelvoudig.
nieuws: 'Apple neemt afscheid van Intel-chipset bij nieuwe laptops'
verkeerd om neem ik aan .. tenzij het om de kwaliteit van het energieverbruik gaatHet energieverbruik van de 22"-Benq is met 45W piekverbruik iets hoger dan de 55W van de G2400WT
nieuws: Italiaanse politie sluit grote torrenttracker(...) dat criminelen dat maar op anderen manieren moeten proberen
Zin loopt niet.De investeringen de gedoodverfde opvolger van lcd-technologie moeten vanaf 2010 uitmonden in de massaproductie van grote oled-panels, zo meldt AP
nieuws: Matsushita wil in 2011 40"-oled-televisies produceren
nieuws: Foxconn introduceert A7DA-moederbord met AMD 790GX-chipsetZowieso is Radeon HD 3300-igp van de 790GX-chipset ongeveer 33 procent sneller dan een systeem met zijn voorganger, de 780GX-chipset. De SB750-southbridge maakt de A7DA-serie in combinatie met AMD Overdrive-technologie goed overklokbaar, zoals uit eerste testen blijkt.
De correcte spelling is Sowieso.
Minder verrassend is dat ook de site van Amnesty International ontoegankelijk is gemaakt.
Deze merkte ik inderdaad ook op.knirfie244 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 20:07:
[...]
nieuws: Foxconn introduceert A7DA-moederbord met AMD 790GX-chipset
De correcte spelling is Sowieso.
Dit topic is gesloten.
![]()
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten,
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven,
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- Meldingen waar discussie over mogelijk is.