• Neusdoorn
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 02-05-2011
Sinds de laatste patch is het gewoon niet meer te doen.
Wat mij opvalt is dat veel mensen met een 8800 GTS vooral dit probleem hebben.

Dit heeft voor mij gewerkt (heb ik op US forum gelezen)

I will fill you all in on a tip IF YOU ARE USING NVIDIA:

Ok here we go Open your nvidia control panel

go to manage 3D settings
now select the PROGRAM SETTINGS TAB not global
(make sure you select AOC as the program you will manage here)

You HAVE to set a few option in NVIDIA to make AOC run SMOOTH in 3.0 shaders

Ok set the Force Minimaps to NONE
Maximum prerendered frames set this to 6

If you use SLI set it to use alternate frame rendering 2
Turn Threaded Optimization to ON
Triple Buffering to ON
Vertical Sync Use 3D application settings

rest should be normal Nvidia global settings

Enjoy the AOC in 3.0 glory

AoC - Xantipe - HoX - Battlescar - guild [fear]

• Neusdoorn
woops, dubbele post

8)7

[Voor 98% gewijzigd door Neusdoorn op 29-08-2008 15:26]

• Gab3
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 02-04-2016
Geen probleem hier op mn 8800GTS 512.
1920x1200 PS3.0 en alles hoog. Geen AA wel 4x anisotropic.

Battletag: Oxymorphone#2166

• krakbracket
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 29-05-2014
eindelijk eens voordeel van mijn 64bits Vista; ook hier geen problemen met OOM. 4870X2 alles high settings.

las in het change log dat er iets gedaan werd aan het niet goed lopen van een charge, maar bij mij maakt hij de aanval nog steeds niet goed af.

PC gameplay geen multiplatform!

• PdeBie
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 19:47
Wilde vandaag m'n account activeren (nieuw account) staat er bij betaal opties alleen creditcard en prepaid card.

Maar er zitten toch 30 dagen gratis spelen bij het spel? Nu zat ik te zoeken in dit forum en kwam ik tegen dat ik paybycash moest gebruiken. Maar waar kan ik dat vinden? Wat houdt dat in?

prepaid card code heb ik niet, want ik die hadden ze niet in de winkel.

Maar het belangrijkste is eigenlijk: hoe krijg ik die 30 dagen gratis spelen????

• krakbracket
bij betaalopties iets kiesen, bv pay by cash. dit heeft geen consequentie maar is wel nodig om je account te activeren. pay by cash wil zeggen dat je paypal kunt gebruiken, of ideal.

schiet trouwens niet echt op met die timecards. zijn wel heel erg slecht leverbaar. de fysieke kaartjes iig.

• Vads
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 21:43
Vanavond eindelijk mijn paard kunnen kopen! Wat een wereld van verschil!!! Dit zal nu veel vlotter gaan.

Alleen een beetje jammer dat het beestje mank is; alle anderen schieten mij voorbij... :9

• PdeBie
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 19:47
krakbracket schreef op maandag 01 september 2008 @ 20:04:
bij betaalopties iets kiesen, bv pay by cash.
die staat er dus niet bij. er staat creditcard of prepaid card.
Aangezien ik geen creditcard heb, moet ik prepaid card kiezen. Maar daarbij vraagt hij om een prepaid code en die heb ik niet. Een aangezien er 30 dagen gratis bij zit, ga ik die niet aanschaffen.

Tevens wilde ik juist gaan spelen met die timecards, omdat ik momenteel nog niet de beschikking heb over internet bankieren (ouders leven in stenen tijdperk |:( )

• Vads
krakbracket schreef op maandag 01 september 2008 @ 20:04:
bij betaalopties iets kiesen, bv pay by cash. dit heeft geen consequentie maar is wel nodig om je account te activeren. pay by cash wil zeggen dat je paypal kunt gebruiken, of ideal.

schiet trouwens niet echt op met die timecards. zijn wel heel erg slecht leverbaar. de fysieke kaartjes iig.
Ik begrijp jullie probleem niet hoor. Bij Play zijn die cards sinds het begin volop beschikbaar: http://www.play.com/Games...card/Product.html?cur=258 :P

• krakbracket
is ook niet echt een probleem hoor, betaal wel met pay by cash. ik vind het alleen een beetje raar dat een spel dat toch behoorlijk goed verkoopt (heeft) zijn timecards zo slecht levert aan de reguliere retail; free record, dynabyte, dixons etc. zelfs bij bol.com is hij niet te krijgen.
bereikbaar voor het grote publiek.
de eerste maand ok, maar dit duurt nu wel erg lang allemaal.

• Dakreal
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 27-10 15:26
Ik heb nog zo een speelkaart liggen thuis. Als je me een mailtje stuurt kan ik je misschien helpen ?

Was vroegtijdig gestopt :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 07-12 16:45
krakbracket schreef op woensdag 03 september 2008 @ 09:48:
is ook niet echt een probleem hoor, betaal wel met pay by cash. ik vind het alleen een beetje raar dat een spel dat toch behoorlijk goed verkoopt (heeft) zijn timecards zo slecht levert aan de reguliere retail; free record, dynabyte, dixons etc. zelfs bij bol.com is hij niet te krijgen.
bereikbaar voor het grote publiek.
de eerste maand ok, maar dit duurt nu wel erg lang allemaal.
Ik heb ze hier in Rotterdam mij de MM en ook bij de Bart smit heb ik ze zien liggen.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

• krakbracket
om er toch nog maar even over door te zagen; ik zag op de site van Dynabyte staan dat de timecards op voorraad waren.
besteld, om vervolgens een mailtje te krijgen dat ze voorlopig niet te krijgen zijn vanwege leveringsproblemen in Nederland.
dit verhaal krijg ik nu al een paar maanden te horen, misschien scheelt het dat ik in de provincie woon :s

maar goed, laat ze maar meer aandacht besteden aan het bestrijden van bugs dan aan het verspreiden van timecards.
ik speel ondertussen vrolijk door en heb het naar mijn zin. gaat allemaal nog niet zo snel, ben ondertussen lvl 58 met mijn dark templar. een class die ik niet al te veel tegenkom. maar toch erg leuk speelt, behoorlijke dps. en bijna fullplate armor; op naar thunder river!

• 4th
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 30-10 23:40
Sorry maar denk niet dat je je full plate aankan, dacht dat DT geen plate kon dragen maar alleen heavy... kan me vergissen, heb nog geen DT gemaakt.

Verdere opmerkingen op het moment, vanaf het moment van de patch dat ze memory leaks gefixt zouden hebben krijg ik ze. Lijkt wel standaard voor FC om degene die het eerst niet hadden het na de fix wel te geven. Was ook met checkerbord fix. Kreeg ik ook al dag nadat het gefixt werd.

Verder begint onze server jammergenoeg wat leeg te worden. De grotere guilds verdwijnen of mergen. Toestroom van onze leden neemt alleen maar toe maar komt voornamelijk van vriendelijke guilds af. Actieve kern van high lvl spelers neemt af. Veel zijn met alt(S!) bezig (ikzelf met 3-4 alts) en gewoon onszelf beetje bezig houden tot de pvp update er komt om dan vooral met de minigames aan de slag te gaan. Verder wordt het siegen dan misschien ook want interessanter. We halen nu al een tier 3 BK neer in 50 min van de 1u45m die we hebben.

Na een paar chars te hebben gemaakt moet ik zeggen dat ik nog steeds het meeste plezier beleef aan me barb, voor pve tot aan de 80 2handed en op 80 respec naar DW. Me guard op 80 is nagenoeg langzaam maar vooral fun in groups met guildies of pugs. Zonder gems met goede healer is doodgaan erg moeilijk. Helaas zijn er soms mindere pugs waar de healer niet precies weet wat te doen. Me ToS gaat langzaam, na lvl 55 ben ik de interesse er eigenlijk een beetje in kwijt. Heb hem nu op 62 en 4xlvl60 eq met 3 gems de stuk erin. 3x3 elec dmg en 1x3 mana. Wel heb ik nog een 31 conq die ik af en toe speel om wat anders te doen, die gaat leuk maar langzaam want gebieden zijn minder bevolkt dan in het begin van het spel. Me ranger die ik weekje terug heb gemaakt is wel grappig. Lvlle iets minder maar als highlvl heerlijk volgens guildies.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23:54
4th schreef op maandag 08 september 2008 @ 10:54:
Sorry maar denk niet dat je je full plate aankan, dacht dat DT geen plate kon dragen maar alleen heavy... kan me vergissen, heb nog geen DT gemaakt.
Dacht dat enkel Guardian fullplate kan dragen, de andere 2 kunnen heavy armor.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Damian
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 22:12

Damian

Insane Obtrusion

-lama-

[Voor 97% gewijzigd door Damian op 08-09-2008 11:52]

Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta

• krakbracket
pcies! vergist :( idd alleen heavy armor voor m'n DT.

• 4th
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 30-10 23:40
nu hopen dat je niet al je heavy greens en quest items al verkocht hebt en de plates hebt bewaard....

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |

• SinergyX
Hoe vaart het eigelijk met de updates? Kijk heel af en toe nog eens in forums, dacht dat laatste patch van 19 augustus ofzo was?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Vads
Volgende week de PVP-update!

• Dennis_k
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 12:52
Ben benieuwd, denk dat mijn necro veel gegankt gaat worden.
Ach, gelukkig altijd nog Death's Terror :X

• tuinïnen
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 08-12 10:48

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Het blijft maar iedere keer volgende week. Ik heb al spijt dat ik mijn abb. heb verlengd :(

PV Output |

• SinergyX
Hele PvP patch kon mij toch al gestolen worden, hoe is het eigelijk afgelopen met al die nerfs rond om de Gems en armors?

Maargoed, kon me toch al niet meer vinden in dat 'innovatieve' combo systeem, van action naar slowmo :P Nee, mis het spel totaal niet eigelijk.

• Tjirp
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 20-08 01:19
SinergyX schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:36:
Hele PvP patch kon mij toch al gestolen worden, hoe is het eigelijk afgelopen met al die nerfs rond om de Gems en armors?

Maargoed, kon me toch al niet meer vinden in dat 'innovatieve' combo systeem, van action naar slowmo :P Nee, mis het spel totaal niet eigelijk.
gems zijn nog steeds op maar worder morgen (als het goed is;) al een keer uitgesteld) te hard generfd.

voorbeeld: een ouwe lvl75 2h gem gaf je +8.5dmg. zoals het nu is op test gaat die naar +0,5dmg (daar gaat al mijn geld lol).

Daarnaast hadden ze nog wat rare ideeën. zoals: PvP damage decrease. alle damage met 40% omlaag (tegelijk met de gem nerf. ehm priests op?) maar dat gaat gellukig niet door.

verder zijn er nog problemen met de raid instances, grote balance issues (BS heeft sterkere aanvallen dat de barbarian die nu heeft hihi) ranger is super hard generfd. Guardians gaan terug waar ze horen (onderaan de dps lijst) necro's zuigen nog steeds. Dark Templars word helemaal niks aan gedaan omdat maar 2% ofzo een Dark templar speelt. Dankzij de gem nerf zullen alle priests iets beter worden. dit betekent vooral dat de PoM nu iets meer gebalanced is maar de BS en ToS weer overpowered zijn. De conqueror is nu een goeie keus in PvP maar zuigt weer in PvE.

Demo's word niks aan gedaan, blijven dus squishy, zelfde geld voor necro's.
HoX is overpowered maar word niks over gezegt, blijft de helft kunnen one shotting (PoIF + WoC + DE = ftw). assassins blijve kut in PvE (vergeleken met de rest) en in pvp kunnen ze alleen med. armor en lager aan. Barbarians zijn niks meer waard. en dan heb ik ze allemaal gehad geloof ik ;)

Wat funcom gewoon een keer moet doen is een survey houden en een standaard neerzetten. Maak 1 class de "Balance" class en balanceer daar alles omheen (alles ja) en probeer zo een iets beter gebalanceerde game te krijgen.

verder moeten ze een keer beginnen aan de class die dark templar heet. heeft sinds release geen aandacht gehad terwijl die dit wel nodig heeft.

Er moeten nog talloze bugs uit het spel gehaald worden

De nieuwe PvP patch die komt slaat nergens op. PvP Exp is niet duidelijk hoe lower levels die krijgen (ik zie het voor mij dat een lvl1 ook 100PvPXp krijgt bij een kill, terwijl een lvl80 dat ook krijgt, wat betekent dat ganken op lvl20 leuk word om later rank 5 te zijn in no-time)

PvP armor is wel goed geregeld.

Minigames zijn leuk maar er is geen pvp Xp voor het daadwerkelijk winnen van een minigame, wat dan weer betekent dat je gaat spawncampen daar (geen diminishing xp in minigames)

kheshatta zal nog altijd even vol zijn (op pvp server).

Verder moet funcom gaan kijken naar de mogelijk heid om servers te mergen. sommige servers zijn momenteel leeg. en dan bedoel ik: LEEG. maximaal 20 spelers op 80 online 's avonds.

verder is er nog steeds geen content op lvl 80. en villa's zijn nog steeds dagelijkse korst voor mensen die willen levelen.

ehm, ik kan nog wel even door gaan. 4 maanden na release is het spel nog steeds niet dichtbij een release-waardige status. Wij betalen dus voor Beta. (ps. ik speel sin, lvl80, guardian, lvl60, hox 50, PoM50, BS60 maar kom nooit verder omdat het naar FotD uber saai word)

• SinergyX
Man man man :/ Nog steeds een bagger zooi zeg :/

Maar 40% decrease, neem aan de HoT's dus niet? Dus is priest class bij default dus al vele male beter (tegen een guardian - nongem/charge) konden ze makelijk al alle dmg outhealen.

Necro heeft natuurlijk al een bizar hoeveelheid nerfs achter de rug, denk niet dat ze daar nog meer aan kunnen nerfen :P (naja, pets natuurlijk 1shottable maken :P).

Grappig dat ze in MMOzine nog advertentie hadden staan, met qoutes ten tijden dat alleen torage speelbaar was (the new standard of MMO's has arrived, best MMO ever released, the most impressive MMO played so far).

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Iemand al enig idee of er een trial mogelijkheid is?

Ik wil dit toch graag een keer proberen...

• SinergyX
Trials zijn mogelijk (buddykeys), maar dacht enkel te versturen vanuit een actief account.

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

SinergyX schreef op maandag 15 september 2008 @ 12:20:
Trials zijn mogelijk (buddykeys), maar dacht enkel te versturen vanuit een actief account.
Is hier iemand die dit kan/wil :P

• TheKillingBean
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 31-03 08:48
Ben ik ook wel benieuwd naar of er nog buddy keys zijn. Ik speel op dit moment Lord Of The Rings (na een lange tijd WoW gespeeld te hebben), maar ik zoek toch nog een volwassener spel. En volgens mij is Conan dat. Ik zou het graag eerst eens willen proberen voordat ik over ga naar Conan.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Na wat dieper onderzoek blijkt dat er nogal wat gezeik is over dat buddy systeem.

Blijkt dat het beloofd is dat het er zou zijn, maar dat links ineens verdwenen zijn, en dat er van de makers geen gehoor is op dat gebied.

conclusie, je word genaaid met 5 buddy keys, die je niet mag weggeven...

afwachten dus, of boycotten die hap >:)

• SinergyX
nieuws: Hoofdontwikkelaar Age of Conan legt functie neer

Zo flinke nekslag voor AoC. Als iemand na 16 jaar (medeoprichter - al dan niet gedwongen) weggaat moet er toch wel iets flink mis zijn.

• bstard
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 25-11 09:15

bstard

---------------

SinergyX schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:41:

Zo flinke nekslag voor AoC. Als iemand na 16 jaar (medeoprichter - al dan niet gedwongen) weggaat moet er toch wel iets flink mis zijn.
Of niet. Zo'n persoon kan verantwoordelijk zijn voor de chaos dat 't spel verkeerde ronde de release. Wat na enig zoeken zo blijkt te zijn.

Lekker PVPen gistern zeg, dit is zoals ik me AoC had voorgesteld. Minigames, Kesh, overal non stop fights. Heerlijk :D De nieuwe PVPpatch maakt AoC eindelijk lekker speelbaar.

[Voor 4% gewijzigd door bstard op 18-09-2008 14:12]

Blub

• Dakreal
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 27-10 15:26
bstard schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:08:
[...]

Of niet. Zo'n persoon kan verantwoordelijk zijn voor de chaos dat 't spel verkeerde ronde de release. Wat na enig zoeken zo blijkt te zijn.

Lekker PVPen gistern zeg, dit is zoals ik me AoC had voorgesteld. Minigames, Kesh, overal non stop fights. Heerlijk :D De nieuwe PVPpatch maakt AoC eindelijk lekker speelbaar.
Het is alleen zo jammer dat ze dit al beloofde bij de launch.. en er mist nog steeds vanalles :) mocht het OOIT nog is wat worden, heb ik hem in mijn kast liggen + een 60 day card.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Glorificationer426
  • Laatst online: 30-11 20:41

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Mja ik stoorde me niet aan de bugs of gebrek aan endgame pvp, meer aan het feit dat elke zone een instance is waar max 50 mensen ofzo inkunnen waarna er gewoon een 2e zone geopend wordt en dus niet 1 spelwereld.

Het voelde gewoon niet als een MMO

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

• Rutger Mulder
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 04-12 13:54
SinergyX schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:41:

Een plaatje zegt soms meer dan een duizend woorden:
http://uk.ichart.yahoo.com/z?s=FUNCOM.OL&t=1y&q=l&l=off&z=m&a=v&p=s

De aandelen koers van Funcom is na de AoC hype begin dit jaar ingestort. Net z'n zeepbel als met de banken nu. Er moesten waarschijnlijk gewoon koppen rollen van de aandeelhouders.

AoC heeft gewoon te veel bugs en missende content dus de meeste gamers (waaronder ik) zijn er mee gestopt.

GA-EP45-DQ6 // E5450 @ 4 GHz // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // gtx260 core216 // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1x 1TB, 2x 2TB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX650Watt // Dell 2407WFP // G15 + SS Sensei

• Knowuse
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 30-11 08:17
Op wat voor manier is de pvp nu beter, kon dat niet echt uit de patch notes halen.
bstard schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:08:
[...]

Shuttle st20g5

• Dennis_k
Je krijgt pvp XP voor bepaalde kills, waarmee je weer pvp gear kunt kopen.

• SinergyX
Maar was dat alles van de 'oh zo grote' patch? pvp XP met wat gear? Nee, daar zat ik sinds beta al op te wachten :Z

• bstard
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 25-11 09:15

bstard

---------------

SinergyX schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 09:41:Maar was dat alles van de 'oh zo grote' patch? pvp XP met wat gear? Nee, daar zat ik sinds beta al op te wachten :Z
Wat zit je te zaniken man, ga dan ergens anders posten, je laatste paar post zijn alleen maar gezeur over een spel dat je blijkbaar niet eens speelt.
Knowuse schreef op donderdag 18 september 2008 @ 18:04:Op wat voor manier is de pvp nu beter, kon dat niet echt uit de patch notes halen
Damage is heel erg veel lager in PVP (PVE is gelijk gebleven) , dus dat 1shotten van voor de patch is nauwelijks nog mogelijk. Gevechten zijn veel tactischer geworden, healing heeft nu een plaatst gekregen omdat mensen niet meer in 1 seconde dood zijn. PvP minigames zijn van 1 per dag maar regelmatig gegaan, in Keshatta zijn er regelmatig hele grote fights tussen guilds, en Seiging is nu redelijk speelbaar.

Verder is er aan alle kanten getuned en vele bugs opgelsot. Engine draait stuk soepeler, vooral in grote gevechten. Heb nu 't gevoel dat AoC de status heeft die 't bij launch had moeten hebben. Kwa content mist er nog van alles, maar de basis zit nu goed inelkaar en 't pvpen heeft imo toch niet veel meer nodig dan genoeg tegenstanders.

[Voor 14% gewijzigd door bstard op 23-09-2008 11:03]

Blub

• SinergyX
bstard schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 10:57:
Wat zit je te zaniken man, ga dan ergens anders posten, je laatste paar post zijn alleen maar gezeur over een spel dat je blijkbaar niet eens speelt.
Omdat?
* SinergyX wijst naar forum title: Discussies »

• KlifX
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 13-05-2009
Enfin! Op aanraden van een goede vriend en mijn groeiende interesse in dit genre heb ik AOC aangeschaft. Voor 50 euro bij de lokale Bart Smit, dat zal vast goedkoper hebben gekund maar dit doet nu niet ter zake. Vervolgens kom ik er, net als vele andere, achter dat ik de 30 dagen enkel via een CC of Game cards kan activeren, althans anders kom je niet voorbij de inlog procedure dus niet spelen :( ? Hier verschijnt ook geen optie betalen cash wat ik heb gelezen. Misschien dat dit verwijdert is? Als iemand tips heeft hoor ik dat graag.

Maar what the hel? CC gebruik ik niet om diverse redenen. Maar erger, die game cards zijn niet goed te verkrijgen. Leuk hoor dat er ergens wel wat lokaal liggen maar ik wil op zoek en in avontuur in de virtuele wereld en niet op zoek in de barre boze wereld naar game cards. Dit moet beter. Toegegeven ben ik helemaal nieuw in deze wereld van games. Maar dit slaat alles. 50 euro betaald in de winkel dan wil ik gewoon kunnen rollen en gaan zonder verder gedram. Ja ja nu overleven we dat wel zo is dat niet maar mijn punt van kritiek is hopelijk duidelijk. Het beleid achter de distributie is vreselijk ondoordacht en of slordig in uitvoering al dan niet bewust en of noodgedwongen. Zeker gezien de ervaring die er inmiddels op dit gebied geboekt is.

Toch heb ik nog alle vertrouwen ik de game zelf en kan dan ook niet wachten, hopelijk terecht. :)

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 18-01 14:33
Al vanaf de announcement uitgekeken naar dit spel. Heb het spel vanaf de headstart gespeeld en heb het na de gratis periode niet meer verlengd.

Constant crashes en vreemde foutmeldingen waardoor het spel gewoon onspeelbaar werd. Tevens was mijn main een Ranger die al vrij vroeg compleet generfed werd. Erg jammer allemaal.
Misschien dat het ooit nog goed komt met dit spel maar ik denk dat het aan deze klap uiteindelijk ten onder zal gaan gezien de release van Warhammer en straks de uitbreiding van World of Warcraft zullen mensen denk ik toch eerder die kant op gaan.

Eerste indruk blijft toch het belangrijkst.
Zonde van dit spel want het heeft veel potentie.

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

• Yumiyahachiman
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 27-04-2010
bdvisser schreef op maandag 29 september 2008 @ 08:05:
Al vanaf de announcement uitgekeken naar dit spel. Heb het spel vanaf de headstart gespeeld en heb het na de gratis periode niet meer verlengd.

Constant crashes en vreemde foutmeldingen waardoor het spel gewoon onspeelbaar werd. Tevens was mijn main een Ranger die al vrij vroeg compleet generfed werd. Erg jammer allemaal.
Misschien dat het ooit nog goed komt met dit spel maar ik denk dat het aan deze klap uiteindelijk ten onder zal gaan gezien de release van Warhammer en straks de uitbreiding van World of Warcraft zullen mensen denk ik toch eerder die kant op gaan.

Eerste indruk blijft toch het belangrijkst.
Zonde van dit spel want het heeft veel potentie.
De vreemde crashes zijn er al voor 99,9 % uit hoor. En ja ... character balancing hoort er nu eenmaal bij he ...
Behalve dat ik het op de hogere levels (zit nu op level 75, ja ik doe het op mijn gemak) soms wat eentonig vind, maar dat had ik ook met WOW dus is eerder iets persoonlijk, is dit een leuke game.

• Shrimp Tabasco
Yumiyahachiman schreef op maandag 29 september 2008 @ 09:19:
[...]

De vreemde crashes zijn er al voor 99,9 % uit hoor. En ja ... character balancing hoort er nu eenmaal bij he ...
Behalve dat ik het op de hogere levels (zit nu op level 75, ja ik doe het op mijn gemak) soms wat eentonig vind, maar dat had ik ook met WOW dus is eerder iets persoonlijk, is dit een leuke game.
Mooi dat de crashes er nu voor het grootste gedeelte uit zijn. De laatste keer dat ik speelde was ook een maand na release.

Balancing hoort er inderdaad nu eenmaal bij. Misschien dat ze dat dan eens moeten gaan doen. Balancing is, in mijn ogen, niet af en toe het forum eens bekijken waar er geroepen wordt dat bepaalde classes volgens sommige spelers 'overpowered' zijn om ze vervolgens zo hard te nerfen dat de hele class overbodig wordt.

Elke klasse heeft nou eenmaal die ene klasse waar ie het gewoon 1 op 1 tegen aflegd. Anders krijg je het circeltje nooit rond. Een class zo hard nerfen slechts een paar weken na release slaat nergens op. Dan heb je naar mijn idee nog niet genoeg informatie om een class zo hard aan te pakken.

En misschien heb ik wel net de verkeerde classes geprobeerd: Ranger, Necro, Demo, DT.

Als alles inmiddels opgelost is, prachtig voor iedereen die het nu nog speelt of die het gaat spelen. Maar voor mij heeft het zijn glans verloren en heb ik (voorlopig) geen zin om het weer te gaan spelen en vermaak ik me op dit moment uitstekend met Warhammer.

EDIT: Overigens zijn de graphics van dit spel subliem te noemen. :) Evenals de wat volwassener sfeer. Zoals ik al zei het spel heeft veel potentie.

[Voor 18% gewijzigd door Shrimp Tabasco op 29-09-2008 09:44]

• Laylah
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 14-07-2010

Laylah

<Arise>

Ik sluit mij ook hierbij aan, na deze game enkele maanden geleden weer aan de kant te hebben gelegd voor mijn oude MMO WoW, blijf ik erbij dat AoC qua graphics er veel beter uitziet. En wat betreft balancing sluit ik me aan bij de buurman hierboven.

In WoW merk je het ook dat ze nu langzamerhand de balance beginnen te vinden. En laten we eerlijk zijn dit proces duurt al 3 jaar. Dus dat AoC er nog niet is, is begrijpelijk. Maar wat hierboven ook gezegd word, moet idd meer gebeuren. Minder luisteren naar forums en meer testen of het daadwerkelijk de goede kant opgaat qua balance. Classes mogen nooit in een game compleet nutteloos worden.

Why's it called the tourist season if we're not allowed to shoot them?
Shaynah 80 BE Hunter @ Ravencrest, EU

• krakbracket
KlifX schreef op maandag 29 september 2008 @ 03:49:
Enfin! Op aanraden van een goede vriend en mijn groeiende interesse in dit genre heb ik AOC aangeschaft. Voor 50 euro bij de lokale Bart Smit, dat zal vast goedkoper hebben gekund maar dit doet nu niet ter zake. Vervolgens kom ik er, net als vele andere, achter dat ik de 30 dagen enkel via een CC of Game cards kan activeren, althans anders kom je niet voorbij de inlog procedure dus niet spelen :( ? Hier verschijnt ook geen optie betalen cash wat ik heb gelezen. Misschien dat dit verwijdert is? Als iemand tips heeft hoor ik dat graag.

Maar what the hel? CC gebruik ik niet om diverse redenen. Maar erger, die game cards zijn niet goed te verkrijgen. Leuk hoor dat er ergens wel wat lokaal liggen maar ik wil op zoek en in avontuur in de virtuele wereld en niet op zoek in de barre boze wereld naar game cards. Dit moet beter. Toegegeven ben ik helemaal nieuw in deze wereld van games. Maar dit slaat alles. 50 euro betaald in de winkel dan wil ik gewoon kunnen rollen en gaan zonder verder gedram. Ja ja nu overleven we dat wel zo is dat niet maar mijn punt van kritiek is hopelijk duidelijk. Het beleid achter de distributie is vreselijk ondoordacht en of slordig in uitvoering al dan niet bewust en of noodgedwongen. Zeker gezien de ervaring die er inmiddels op dit gebied geboekt is.

Toch heb ik nog alle vertrouwen ik de game zelf en kan dan ook niet wachten, hopelijk terecht. :)
Conan was voor mij ook een eerste uitstap naar een mmorpg. ik liep tegen precies dezelfde zaken aan als jij, vooral het weken- maandenlang niet kunnen verkrijgen van gamecards vond ik een slechte zaak. ik snap natuurlijk dat er ook andere betaalopties zijn, die misschien zelfs makkelijker zijn, maar biedt het dan niet aan als optie óf zorg dat ze gewoon te verkrijgen zijn in de winkel.
het is toch niet zo dat de distributiekanalen in ons land zo slecht zijn.
maar net als jij ben ik volwassen genoeg om daar doorheen te kijken. uiteindelijk is me dat komen te staan op een leuk eerste contact met een game in dit genre; bugs heb ik nooit veel last van gehad, behalve een aantal quest's en het van tijd tot tijd vast komen te zitten in het decor heb ik niets schokkends gezien.
het sfeertje is aardig en geeft je echt het gevoel dat je een 'grote mensen spel' aan het spelen bent.
de graphics zijn echt prachtig.

de reden dat ik mijn lvl 70 Dark Templar in de vriezer heb gezet is dat ik het spel wel aardig vond maar dat ik altijd in mijn achterhoofd hield dat ik er wel maandelijks geld voor neertel.
daarvoor is het aangebodene toch iets te karig;
graphics zijn prachtig maar wereld is voor mij iets te eentonig,
de wereld van Conan is volgens mij toch te beperkt om te kunnen blijven boeien en vernieuwen.
het is erg rustig ingame, althans op mijn server. zo kreeg ik regelmatig het gevoel dat ik een solo rpg aan het spelen was. (ook na 20.00 uur!)

ik ben nu dan ook begonnen met WoW en krijg daar echt waar voor mijn geld vindt ik;
een spel dat qua support af is, een ontzettend uitgebreide wereld, graphs die misschien niet alles uit dx9 of dx10 halen, maar wel veel mooier en orgineler aandoen dan Conan, en een levende community (krijg het om 10.00 uur 's morgens op maandag voor elkaar om een instance te doen) hier betaal ik graag voor!

kortom ;) eigenlijk is het niet eerlijk, maar een mmorpg moet aan zo'n hoge standaard voldoen om er zonder spijt voor te willen betalen dat het eigenlijk niet te doen is. (een ontwikkelaar weet niet meer wie, had het over een budget van 1 miljard een andere over 100 miljoen, dat nodig is om deze standaard te halen)

• BertusB404
  • Laatst online: 22:23
Hallo,

Age of Conan lijkt me wel een vet spel, alleen het zal mijn eerste MMORPG worden.
Daarom zou ik het graag eerst proberen, ik begrijp dat er zogenaamde "buddy keys" zijn, maar ik begrijp dat dit niet meer het geval is?
Ik heb al op de officiele site gekeken, maar je moet het spel echt kopen om het te proberen of niet?

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5°

• SinergyX
Weet ik niet of ze weer zijn disabled, maar ze zijn er wel geweest, enkel actieve accounts konden ze uitdelen.

• BertusB404
Mochten ze er nog zijn, is er hier misschien iemand die er één kan missen?

• Laylah
  • Laatst online: 14-07-2010

Laylah

<Arise>

BertusB404 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:23:
Mochten ze er nog zijn, is er hier misschien iemand die er één kan missen?
Ik weet dat je graag AoC wilt spelen, maar als het toch je eerste MMO is zou ik of WAR aanraden of WoW, om je niet gelijk teleurgesteld te zien worden in een MMO.

AoC ziet er prachtig uit, maar zoals voorgaande posts al vaak hebben aangetoond, de game is niet af en de vraag is ook of dit ooit nog zal gebeuren. In mijn ogen heeft Funcom er al voor gezorgd dat deze game dichtbij zijn ondergang is en het zou me ook niet verbazen als eind 2008 begin 2009 de stekker er definitief uitgaat.

Dus nogmaals, je kunt dit proberen, maar wil je echt een MMO meemaken, dan zou ik toch WAR of WoW proberen.

Why's it called the tourist season if we're not allowed to shoot them?
Shaynah 80 BE Hunter @ Ravencrest, EU

• BertusB404
WoW heb ik geprobeerd maar het kon me niet langer dan een half uurtje boeien. Het voelde maar vreemd aan, besturing waar ik niet aan kon wennen e.d.

The Elder Scrolls daarentegen vind ik helemaal geweldig, heb Morrowind en Oblivion helemaal kapot gespeeld, maar deze zijn geen mmo's natuurlijk.

Ik ga eens kijken of ik WAR kan proberen.

• Vads
Laylah schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:30:
[...]

Ik weet dat je graag AoC wilt spelen, maar als het toch je eerste MMO is zou ik of WAR aanraden of WoW, om je niet gelijk teleurgesteld te zien worden in een MMO.

AoC ziet er prachtig uit, maar zoals voorgaande posts al vaak hebben aangetoond, de game is niet af en de vraag is ook of dit ooit nog zal gebeuren. In mijn ogen heeft Funcom er al voor gezorgd dat deze game dichtbij zijn ondergang is en het zou me ook niet verbazen als eind 2008 begin 2009 de stekker er definitief uitgaat.

Dus nogmaals, je kunt dit proberen, maar wil je echt een MMO meemaken, dan zou ik toch WAR of WoW proberen.
Van mensen die van AoC naar WAR zijn gegaan, heb ik gehoord dat WAR drie keer niks is. En zijn ze weer terug bij AoC.

Ik speel Aoc nu al enkele maanden naar tevredenheid. Mijn guild blijft maar groeien en de pvp-aanvallen zijn veelvuldig op onze server (Wildsoul). Kortom, zeker het proberen waard indien je het overweegt. En zie het zo: wanneer je het spel koopt, kun je het een maand lang gratis proberen.

• SinergyX
Zou ik moeten kiezen tussen WAR en AoC, mede kijkend naar hoe 'nieuw' ze zijn (tov bv WoW), kies ik toch AoC. De blauwe week dat ik WAR heb gespeeld, nooit echt een wow-moment gehad. Ondanks de (toenmalige) bugs, genoeg mooie momenten gehad in AoC.

• RocketKoen
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 22:05
Vads schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:28:
[...]

Van mensen die van AoC naar WAR zijn gegaan, heb ik gehoord dat WAR drie keer niks is. En zijn ze weer terug bij AoC.

Ik speel Aoc nu al enkele maanden naar tevredenheid. Mijn guild blijft maar groeien en de pvp-aanvallen zijn veelvuldig op onze server (Wildsoul). Kortom, zeker het proberen waard indien je het overweegt. En zie het zo: wanneer je het spel koopt, kun je het een maand lang gratis proberen.
Ik ben na AoC terug gegaan naar lineage2. en nu naar WAR.
vind AoC van de 3 toch de mindere. desondanks wel de beste graphics

TheS4ndm4n#1919

• Daverock
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 27-03-2018

Daverock

Headbanger

[...]

Hmmm, zijn anders wel heel veel AOC spelers die AOC niet meer bekijken dankzij WAR
Helaas dat het bevolkingsaantal niet groeit en ze nu al servers moeten mergen :-/
En hun communicatie en competentie is nu ook niet bepaald om naar huis te schrijven, getuige het geklooi sinds launch

Ik raad ook WAR of WOW aan als eerste MMO, Aoc is belange niet zo vergevingsgezind voor beginnelingen.

[Voor 6% gewijzigd door Daverock op 08-10-2008 15:35]

• SinergyX
Als ik het zo lees, het niet kunnen wennen aan de besturing e.d zal WAR niet veel anders zijn dan WoW. Daar heeft AoC een stukje 'handigheid' in, aparte wapen besturing. Maar als je meer in oblivion/morrow zit, zou ik anders kijken richting dungeon runners of diablo 3.

• Shrimp Tabasco
@BertusB404
Als je inderdaad gek bent van Oblivion en Morrowind (net als ik overigens) zou ik eerst even wachten tot met een paar weken Fallout 3 uitkomt en dat gaan spelen.

Tegen de tijd dat je daarmee klaar bent kun je alsnog gaan kijken naar welke mmo je het leukste lijkt. Het geeft Age of Conan en WAR ook weer een tijdje om te 'rijpen' en jou nog wat extra tijd voor research. Misschien dat je dan een betere keuze kunt maken. :)

• Dennis_k
Sinds afgelope vrijdag AoC maar gelaten voor wat het is.
Speelde voornamelijk op een RP server, maar de opkomst was dramatisch.

Vind het heel jammer dat het zover is gekomen, de graphics en combat systeem waren toch wel interesant.
Maar helaas.....

Denk ook dat de staat van het spel wel af te lezen is aan dit topic.. Er wordt ook amper gepost.

• SinergyX
Denk niet dat je GoT als 'richtlijn' kan gebruiken, zijn genoeg grote MMO's die nooit of amper worden gesproken hier op het forum. Kwam afgelopen week nog berg screenshots tegen, begint het stiekem toch nog beetje te kriebelen om weer een maandje er tegenaan te gooien. Maar snelle blik op het forum daar en toch weten dat verveling snel komt, laat ik het toch maar liggen.

• Liquidfiree
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 12-01-2009
speel het zelf ook weer :)

Als je toch op de hoofd servers zit(recommend) is het lekker druk, heel de dag door.

Ik ben pas level 20 nu, (nieuwe char) en het kan me wel boeien. Veel meer als WoW toendertijd.

Voor mij is de beste MMO nog altijd "Wish" gebleven, maar helaas hebben ze daar de stekker uitgetrokken

• Neusdoorn
Ik ben er ook een tijdje uit ondertussen, maar ik zag dat vorige week Ymir's pass is toegevoegd.
Zijn er al mensen die hieruit kunnen afleiden dat het terug de goede kant opgaat met AoC.

Misschien dat ik terug een maandje bijkoop

• SinergyX
Heb vorige week even mogen meekijken op een lvl60 polearm guardian, voor mij is er niets veranderd. Nog steeds de lompe trage combo's (die bijna meer dmg doen dan de spell zelf) en hele resist/defence systeem lijkt nog steeds nergens op te slaan. Zeker nu door die -dmg debuff door elk gemiste combohit.

http://forums.ageofconan.com/forumdisplay.php?f=6
Als je kijkt naar patch-snelheid.. Bijna 1,5 maand is er niets gedaan.

• SinergyX
Zijn we weer eventjes :)

Ik kreeg mailtje dat ik 3 dagen gratis playtime had (nav die update denk ik), dus eventjes snel proberen.

Wat is er veranderd? Combo's. Zelfs de hogere combo's van 4-5 'hits' zijn terug gebracht naar 1 of 2 combohits. Zeker polearm is daar best een verademing in. Hier en daar nog wat kleine veranderingen gezien, zo kan guardian veel makkelijker zijn stamina terug halen. Ook hebben alle combo-tooltips nu informatie hoeveel damage de 'combo' zelf doet, dat werd dan wel een keertje tijd :P

Verder? Rustig.. eng rustig. Kwam eigelijk in het kleine uurtje dat ik speelde mischien 6 mensen tegen, waarvan 2 afk. Ze zijn bezig een serie server-merges te gaan doen, weet niet of dit gaat helpen. Het hele gem system, defence en damage gebeuren blijft gewoon erg vaag, het nonstop gekreun van elke hit door female characters lijkt nog steeds alsof je een pr0n film zit te kijken.

Ach ja, ik kan 3 dagen gratis spelen, wel even grappig voor de afwisseling. ;)

• Vads
Servers merge... ontevreden spelers naar aanleiding daarvan... al een maand of wat geen nieuwe content... Volgens mij is het einde nader dan we denken...

http://www.escapistmagazi...Conan-Servers-Cut-Sharply

• Zodiax1
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 28-03-2015
Vads schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 20:26:
Servers merge... ontevreden spelers naar aanleiding daarvan... al een maand of wat geen nieuwe content... Volgens mij is het einde nader dan we denken...

http://www.escapistmagazi...Conan-Servers-Cut-Sharply
Totaal niet, de playerbase trekt juist weer aan, steeds vaker zie ik spelers terugkomen en weinigen gaan nog weg.

De server merges zijn een goede oplossing, tuurlijk zullen er spelers tegen zijn, wat je ook aan een spel verandert er zullen altijd mensen zijn die het niet willen.

Het spel is enorm verbetert sinds de release, qua stabiliteit, performance, content en pvp.
Ik speel AoC sinds de early access en geniet er nog elke dag van.

Dat artikel heeft met veel dingen geen rekening gehouden..

Bijvoorbeeld, de RP server naar PVP server, ja dat was stom, maar ook de enige server die van gameplay style verandert. De rest blijft gewoon RP, PVP of PvE.

De merges had je kunnen verwachten, Sinds WoW zijn er zo ontiegelijk veel MMORPG spelers bijgekomen in de wereld, en alle AoC servers waren toen ook hard nodig bij de release.
Maar als je een nieuwe MMORPG uitbrengt dan kun je verwachten dat mensen het proberen en het niet hun ding is, of dat ze WoW er niet voor op willen geven waar ze hun lvl 70's hebben en hun vrienden en hun raidgroepen hebben.
Of dat WoW spelers even iets anders wouden spelen tot dat WotLK uit is.

Dus ja, het was te verwachten dat een groot aantal spelers zouden stoppen met spelen.

Maar ik zie de laatste tijd steeds meer spelers terugkomen. En Funcom heeft het beleid goed aangepast. Daarnaast heeft AoC enorm veel potentie.
De algemene playerbase is zeker tevreden over het spel.

• Sharepoint Rob
  • Laatst online: 11-10-2010
Het mergen van een RP-PVP server met een PVP server is wel een ontiegelijk grote fout, of ze hebben gewoon lak aan roleplayers. Ikzelf speel altijd op RP servers in welk spel dan ook dat ik speelde omdat ik roleplayen gewoon leuk vind. Dan wil ik niet tussen pvp kiddies gedumpt worden en iedere 3 seconden 'lol' op mijn scherm zien. Dat vind ik zeer lullig voor die spelers en dat zou voor mij ook een uitstekende reden zijn het spel te verlaten als ik toch al zat te twijfelen.

Ik verliet na een maand al AoC omdat ik het niet leuk vond . Ik was WoW moe, probeerde wat anders, maar AoC was het toch niet. AoC heeft leuke ideeën maar het speelt voor mij gewoon niet leuk. Toen WAR geprobeerd, maar wederom niet mijn ding. Nu log ik eens per week in op WoW (het blijft een goed spel) en wacht ik op een andere leuke MMO en speel mijn tijd weg met Civilization, Fallout 3 (briljant spel) en Call of Duty 5.

Ik denk dat AoC het nog wel een tijdje kan uitzingen met een kleine fanbase. Kijk maar naar EVE Online, die hebben ook maar iets van 40.000 users. Dat WoW er rond de 12.000.000 heeft betekent niet dat iedere MMO dat nodig heeft om bestaansrecht te hebben.

[Voor 55% gewijzigd door Sharepoint Rob op 16-01-2009 12:00]

When in deadly danger, when beset by doubt, run in little circles, wave your arms and shout.

• SinergyX
Iedereen krijgt ook een gratis server-move als de merge compleet, vind het een beetje zwaar overtrokken probleem. Ze moesten kiezen, daar kwamen wat servers niet helemaal goed terecht, maar je kan nog steeds 1x gratis over. (merge is gister begonnen).

• Sharepoint Rob
  • Laatst online: 11-10-2010
Ow, als ze een gratis server move krijgen vind ik het wel meevallen. Nog steeds niet fijn, maar wel stukken draaglijker.

When in deadly danger, when beset by doubt, run in little circles, wave your arms and shout.

• Droniac
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 24-11 23:29
Sharepoint Rob schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 11:49:
Ik denk dat AoC het nog wel een tijdje kan uitzingen met een kleine fanbase. Kijk maar naar EVE Online, die hebben ook maar iets van 40.000 users. Dat WoW er rond de 12.000.000 heeft betekent niet dat iedere MMO dat nodig heeft om bestaansrecht te hebben.
Helaas moet ik je uit je illusie helpen Sharepoint Rob. EVE Online heeft veel meer dan 40.000 subscribers, het is zelfs 1 van de grootste Westerse MMORPG's en bovendien de (relatief gezien) snelst groeiende MMORPG. Ik denk dat je over het woordje "concurrent" hebt gelezen in de recente nieuwsberichten over het recordaantal EVE Online gebruikers. Een aantal dagen geleden had EVE Online 45.000 spelers tegelijk actief in het spel (in 1 wereld dus, EVE heeft niet meerdere realms zoals WoW of AoC), maar dat record is ondertussen alweer verbroken (47.800 oid. nu) en zal dit weekend waarschijnlijk compleet verpulverd worden.

Over een paar maanden komt EVE zelfs weer in de winkel te liggen, dus het zal alleen maar nog meer groeien dit jaar. Nu ruim 250.000 subscribers, einde van het jaar waarschijnlijk het dubbele. Dat is overigens enkel in het Westen, want in China zijn er ongeveer evenveel users op de Chinese versie. EVE Online is dus duidelijk een ander beestje dan Age of Conan.

Dat wilt niet zeggen dat je niet gelijk hebt, want er zijn inderdaad zat MMO's met rond de 50.000 subscribers die gewoon nog doorgaan. Kijk maar naar Dungeons & Dragons Online, Anarchy Online (ook van Funcom) en Vanguard. Al die games tonen trouwens groei qua subscribers, net zoals Age of Conan overigens dat ook de laatste maanden ineens een beetje terug omhoog begint te lopen (volgens GamerDNA stats). EVE Online en Lord of the Rings Online zijn echter veruit de sterkste groeiers, waar Warhammer Online het snelst daalt (duh) en World of Warcraft effectief stil staat.

Mja, ik heb nog een 2-month gamecard liggen... dus ik hoop dat Age of Conan weer even blijft groeien en nog even rond blijft hangen. Misschien weer eens proberen als EVE / LotRO gaan vervelen ;)

[Voor 4% gewijzigd door Droniac op 16-01-2009 19:50]

YouTube / Twitch

• SinergyX
Nog even rond gerend op Crom, daar zijn 4 servers naartoe gemerged. Het is een stuk drukker geworden, maar het lijkt nu wel op veel plaatsen een 100% solo game te zijn geworden. Op een paar epic maps kom je nog wel mensen tegen, maar die staan liever solo rond te meppen dan je mee te nemen in een party.

Toch is het mijn ding niet, grafisch 'lijkt' het mooi, maar de afwerking in mechanics en animaties (of geluid) blijven 'matig'. Moet me nog wel iets verder verdiepen in het forum, even bijlezen waar nog issues zitten, maar met nog een berg MMO's op de 'todo' lijst, zal dat nog wel even duren :P

• Japser
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 08-12 11:55

Japser

Jeej!

Damn ik ben gewoon voor lol es ff begonnen weer met mn lvl 44 Barbarian, maar ik kan nauwelijks een groepje (2-3 stuks) lvl 42 vijanden aan..ik wordt compleet ge0wnd :(

Wat doe ik toch fout, ik gebruikt mn combo's, ik doe niks geks maar ik ga keivaak dood.

[Voor 4% gewijzigd door Japser op 23-01-2009 16:48]

• Hurtebise
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 07-12 18:40
@ Droniac: EVE/Lotro voor mij ook de leukste en beste MMO-combi. Lotro heb ik lifetime dus vallen de centjes dat ik aan MMO's besteed wel mee.

• SinergyX
Japser schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 16:48:
Damn ik ben gewoon voor lol es ff begonnen weer met mn lvl 44 Barbarian, maar ik kan nauwelijks een groepje (2-3 stuks) lvl 42 vijanden aan..ik wordt compleet ge0wnd :(

Wat doe ik toch fout, ik gebruikt mn combo's, ik doe niks geks maar ik ga keivaak dood.
Je zit toch niet in Epic map? (kan je kiezen als je zoned).

• Japser

Japser

Jeej!

Nope! Gewoon Normal. Een mob gaat wel maar als ik er 2 wil aanpakken of meer dan gaat t keihard mis. Ook vind ik het raar dat je onmogelijk een lvl 30 boss kan killen met je lvl 45 ... je kan meppen wat je wilt maar t lukt je niet.

• SinergyX
Hm, apart. Mijn guardian kan op 53 toch makkelijk 4-5 mobs. (met 1 hp potje :P). Welke server zit je? Kan ik wel keertje komen kijken waar het fout gaat :) (heb nog wel ergens een character rond jou lvl :P).

• Japser

Japser

Jeej!

Kom ik morgen even op terug! Moet nu slaapies doen om morgen nog iets voor te stellen :)

Ik zit trouwens op Fury PvP server.

[Voor 18% gewijzigd door Japser op 24-01-2009 15:50]

• jwvb
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 01-12 21:57
Japser schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 22:58:
Kom ik morgen even op terug! Moet nu slaapies doen om morgen nog iets voor te stellen :)

Ik zit trouwens op Fury PvP server.
Hey, ik denk dat je te maken hebt met Elite mobs.
Deze zijn in AoC een beetje lastig te herkennen. Maar het is te zien aan de rode balk rondom de naam van de mob/boss. Het is mij ook meerdere keren overkomen dat ik dacht lekker een groepje af te slachten die blijkbaar allemaal elite zijn whehe.. het resultaat, de dood..

• Japser

Japser

Jeej!

Gaat nu ik lvl 59 al een stuk beter, heb alles goed onder de knie en speel vrolijk met mn DW Barbarian. Heerlijk spel moet ik toegeven, is echt een topper ondanks alle kritiek en opstartissues.

Schitterende omgeving, muziek, sfeer en quests zijn opzich best heel leuk !

• TheAngel
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 06-10-2014

TheAngel

Ondertitel

Nu wil ik graag weer beginnen met AoC, maar heb een vraagje.
Ik heb gehoort dat de servers gemerged waren, ok geen probleem.
Maar ik weet dat ik nog een lvl 40 char had, heb ik die nog? Ook als die op een verdwenen server stond?

De Tweakers Wildstar Beta lijst vind je hier

• SinergyX
Die heb je nog gewoon :)

• TheAngel

TheAngel

Ondertitel

Heel mooi :D Dan ga ik zo weer beginnen.
Welke server spelen de gotters tegenwoordig?

• SinergyX
Beter gezegt, speel er uberhaubt nog een gotter? :P

Ik heb het nog een paar keer geprobeerd, maar het is het echt niet meer.

• TheAngel

TheAngel

Ondertitel

SinergyX schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 17:00:
Beter gezegt, speel er uberhaubt nog een gotter? :P

Ik heb het nog een paar keer geprobeerd, maar het is het echt niet meer.
Is het echt zo erg? Ik heb sinds juni/juli 2008 ofzo niet meer gespeelt :p
Had er eigenlijk wel weer zin in gekregen.

• Jooner
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 13-10 09:23

Jooner

Jooner has a Life of Agony

Er wordt nog wel gespeeld hoor .. de laatste patches hebben veel meer balans in het spel gebracht. Wel een beetje laat maar ja.
En door de server merges is het redelijk druk op alle servers, dus altijd wel wat te beleven.

Please excuse any spelling mistakes. I have dyslexic fingers.

• Bobmeister
  • Laatst online: 21:09
Ik zit er ook weer aan te denken om te gaan spelen.. Vanavond maar eens opnieuw installeren!

Had een lvl 35 char volgensmij... weet ff niet meer welke class enzo. Misschien maak ik een nieuwe (barbarian ftw ! :) ) Welke server spelen jullie nou?

Wie kan me vertellen waaar ik met ideal kan betalen ?

[Voor 55% gewijzigd door Bobmeister op 22-03-2009 13:13]

• SinergyX
Jooner schreef op zondag 22 maart 2009 @ 12:54:
Er wordt nog wel gespeeld hoor .. de laatste patches hebben veel meer balans in het spel gebracht. Wel een beetje laat maar ja.
En door de server merges is het redelijk druk op alle servers, dus altijd wel wat te beleven.
Als ik alleen maar het geluid van female guardians hoor als je door 4-5 mobs wordt gemept :X blijft alsof je luistert naar een pr0n film.

• RaymondG
  • Laatst online: 14-11 12:00
Hmmm,

Ik denk dat ik ook maar weer eens ga beginnen, Had al 2 x lvl80's rondlopen, maar sinds september niet meer gespeeld. Denk dat het toch wel intressant is om nog eens te gaan kijken na de merges van de servers.

BTW... vond het met de bugs en andere foutjes al een cool spel. Was toen erg jammer dat mijn complete guild er op dezelfde dag mee stopte. Toen weer terug gegaan naar PW. Maar die begin ik ook weer een beetje zat te worden na 3 jaar...

Speel trouwens op Aqualonia.... Bestaat die server nog ?

https://robertsspaceindustries.com/enlist?referral=STAR-4HJD-T7SC

• Jooner

Jooner

RaymondG schreef op maandag 23 maart 2009 @ 13:36:
Speel trouwens op Aqualonia.... Bestaat die server nog ?
Ik meen dat Aqualonia nog bestaat. Ik speel zelf op op Crom PvE
Verder zijn er nog Hyrkania en Fury (PvP) als engelse servers overgebleven.

• RaymondG
Ok cool.

Misschien moeten we ff op een rij zetten wie waar speelt. en dan bij elkaar op de servers gaan spelen.
Ik zou het niet erg vinden om opnieuw te beginnen. Ben binnen 2 maanden dan wel weer lvl80 ;-)

• Bobmeister
Iedereen naar crom ! :P Daar is ook nederlandse guild (gundermen, van mmozone)

• RaymondG
Ik zal daar iig een char aanmaken. hopelijk met mijn eigen nick.

Wat is je nick daar ?

• RaymondG
Ok,

Gisteren op Crom weer een nieuwe char gemaakt.
Nick: Feyen (rara welke stad, mijn eigen nick was al weg ;-\ ) speel nu Guardian.

Is het trouwens ook mogelijk om meerdere chars naar een andere server over te laten zetten ?
Dan zet ik mijn chars van Aqua naar Crom over...

• Bobmeister
Nick: Awsom
Aqualonian Barbarian lvl 10 :P

• Jooner

Jooner

Jooner: lvl 57 Bear Shaman
Njordr: lvl 80 Demonologist

Ik zit bij AmbrosiA, een mixed Europees guild. Op Crom zit ook een Nederlands guild, maar dat was niet zo actief.

Voor al je chars geld dat je ze 1 keer mag overzetten naar een andere server. Ik weet niet zeker of dat nog mogelijk is, officieel kon het maar tot eind februari.

• SinergyX
Bear shaman vond ik altijd wel stoere class, beetje meppen, beetje healen, alleen wat weinig HP. Guardian female is gewoon pr0n film luisteren, wel netjes dat ze nu die combo-requirements hadden aangepast.

Slechte class blijf ik necromancer vinden, totaal niet in lijn met de necro's uit andere games.

• Bobmeister
Jooner schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 10:55:
Jooner: lvl 57 Bear Shaman
Njordr: lvl 80 Demonologist

Ik zit bij AmbrosiA, een mixed Europees guild. Op Crom zit ook een Nederlands guild, maar dat was niet zo actief.

Voor al je chars geld dat je ze 1 keer mag overzetten naar een andere server. Ik weet niet zeker of dat nog mogelijk is, officieel kon het maar tot eind februari.
Welke server zit jij dan ?

• RaymondG
Ok , heb nu 2 chars.

lvl11 Demo = Reefers
lvl10 Guardian = Feyen

Weet nog niet waar ik mee verder ga. Ben er nog niet echt achter wat nu een goeie klasse is voor PvP en PvE.
(PvP toch altijd wel een beetje leuk om te doen tegen de verveling)

Ik las vanavond in de Global chat dat er meerder terug komen naar AoC na een lange afwezigheid.

Zou het dan toch gebeuren dat Aoc weer tot leven komt..... Oooooohhhh ik hoop het zo... blijft nog steeds 1 van de coolste games die ik gespeeld heb...zeker top 5 (ben 34 en speel al sinds pong.... lol.....)

• Baserunner
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 02-12 10:14
RaymondG schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 23:05:
Ok , heb nu 2 chars.

lvl11 Demo = Reefers
lvl10 Guardian = Feyen

Weet nog niet waar ik mee verder ga. Ben er nog niet echt achter wat nu een goeie klasse is voor PvP en PvE.
(PvP toch altijd wel een beetje leuk om te doen tegen de verveling)

Ik las vanavond in de Global chat dat er meerder terug komen naar AoC na een lange afwezigheid.

Zou het dan toch gebeuren dat Aoc weer tot leven komt..... Oooooohhhh ik hoop het zo... blijft nog steeds 1 van de coolste games die ik gespeeld heb...zeker top 5 (ben 34 en speel al sinds pong.... lol.....)
Ik zou het graag eens willen proberen... Domste fout van FunCom is het niet uitbrengen van een trial... Ik ga geen 20 euro neerleggen voor een game waarvan het leven niet zeker is.

• Bobmeister
Er zijn buddy keys ;) .. Maar dan kost het downloaden wel iets van 2.95, of je moet dvd van iemand lenen ;)

• Didek
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 19-09 20:24
Baserunner schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 13:33:
[...]

Ik zou het graag eens willen proberen... Domste fout van FunCom is het niet uitbrengen van een trial... Ik ga geen 20 euro neerleggen voor een game waarvan het leven niet zeker is.
Hoe kom je er bij dat het leven niet zeker is? Trials zullen er zeker komen. Waaschijnlijk na de item update ofzo.
Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee