• Bobmeister
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 23:02
DM me even als je buddy key wilt.. heb er 5 !

• Jooner
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 13-10 09:23

Jooner

Jooner has a Life of Agony

Awsom schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 13:39:
[...]
Welke server zit jij dan ?
Ik zit op Crom (PvE). PvP was toch niet mijn ding dus ik ben van Fury gevlucht.
RaymondG schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 23:05:
Ik las vanavond in de Global chat dat er meerder terug komen naar AoC na een lange afwezigheid.

Zou het dan toch gebeuren dat Aoc weer tot leven komt..... Oooooohhhh ik hoop het zo... blijft nog steeds 1 van de coolste games die ik gespeeld heb...zeker top 5 (ben 34 en speel al sinds pong.... lol.....)
Gister avond Raid gedaan met guild (Kylikki's Crypt).
Waar we voorheen raid deden samen met een ander guild, hebben we nu genoeg high-level players om all-guild Raids te doen.
AoC zit zeker in de lift! :D

Please excuse any spelling mistakes. I have dyslexic fingers.

• RaymondG
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 14-11 12:00
Ok heb mijn keuze gemaakt voor nu.

Ben met mijn Demo verder gegaan.
Nick: Reefers

Gisteren lvl40 gehit.. eindelijk weer met mount...

https://robertsspaceindustries.com/enlist?referral=STAR-4HJD-T7SC

• Bobmeister
op crom?

• RaymondG
Ja klopt. op Crom

Tevens gelijk de nederlandse guild Gunderman gejoined.

• Bobmeister
Ah mooi, add me ff als vriend

Awsomia ;)

Heb zelf paar dagen bij Gunderman gezeten, maar vond het niet echt actief en ben daarom naar CrisisCore gegaan :D

• RaymondG
Baserunner schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 13:33:
[...]

Ik zou het graag eens willen proberen... Domste fout van FunCom is het niet uitbrengen van een trial... Ik ga geen 20 euro neerleggen voor een game waarvan het leven niet zeker is.
Trials zijn nu aktief bij AoC, 7 of 14 dagen vrijblijvend proberen...

Funcom is proud to announce that ‘Age of Conan: Hyborian Adventures’ is now available as a free trial.

Funcom, Fileplanet and Ausgamers have teamed up to provide gamers everywhere with the opportunity to download and play ‘Age of Conan: Hyborian Adventures’ for free for a period of seven to fourteen days. This is the chance to experience the brutal, savage and sexy world of Conan where you can live, fight and explore in the world of Hyboria together with thousands of people from across the globe.

“The time has finally come for us to open the flood gates,” says Morten Larssen, Vice President of Sales and Marketing at Funcom. “There is a world of gamers out there who have never played ‘Age of Conan’ and we want them to experience what hundreds of thousands of gamers have before them. The game has matured tremendously since launch, and we feel confident that this is the time to launch a trial. ‘Age of Conan’ is simply bigger and better than it ever was, and we want both new and previous players alike to experience that!”

All you have to do to start playing ‘Age of Conan’ today is visit the www.ageofconan.com/trial website, download the game and off you go. Funcom has also teamed up with Fileplanet and Ausgamers, and depending on which source you download from you will receive between seven to fourteen days free play time and a host of special rewards. Various websites across the world will also be doing exclusive give-aways where gamers can receive a special key that will unlock rare virtual items in addition to the free trial play time.

Dus zal het nu drukker gaan worden.... Ik ben in ieder geval weer verkocht....

• Rynji
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 30-11 20:16
Ik ben het maar weer aan het installeren.
Eventjes proberen kan nooit kwaad.

i7 8700k @ 5GHz - GTX1080Ti - 1440p@144Hz Inventaris

• Fransfb
  • Laatst online: 26-11 20:07
Vraagje welk ras moet ik pakken als ik naar Crom ga of maakt dat niet zoveel uit bij Conan (tenminste voor die NL guild :P).

Aquilonian, Stygian of Cimmerian ?

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 03:41
Maakt niet uit, ras bepaald enkel welke classes je kan spelen en welke start zone je hebt. Zijn soms wel een aantal guilds die enkel bv stygians 'aannemen', maar lijkt me verder vrij.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• TheAngel
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 06-10-2014

TheAngel

Ondertitel

Gank Of Conan,

Ik heb het spel ook weer geprobeert, geen trial maar me oude account weer geresubbed.
Het begin was erg leuk, maar daaaaaaaamn wat word er veel geganked, lijkt wel alsof elke debiel die je tegenkomt een of andere maniac is. Je word nergens met rust gelaten en constant gebackstabbed/beschoten :S

Vind het erg jammer, spel is erg leuk. Maar niet als je elke 2 min doodgaat omdat elke retard trigger-happy is.
Meer mensen die dit ondervinden? Btw speel op Fury.

Heb ook verschillende chars erbij gepakt, maar of het nu lvl 10 of 40 char is, overal word je geganked =(
Moet ff de moed bij elkaar halen om verder te spelen :S

[Voor 4% gewijzigd door TheAngel op 04-04-2009 18:26]

De Tweakers Wildstar Beta lijst vind je hier

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RaymondG
Zoals meer zijn er net als ik een paar opnieuw begonnen op Crom server. Misschien zonde van mijn oude chars. maar wie weet dat we nog eens een char transfer krijgen. Dan laat ik die ook gelijkj over komen.

Ik ben van de week ook ff op Aqualonia wezen kijken (RP-PVP) mijn oude server, daar is SCUM nog steeds bezig met gankfest. was dus snel bekeken en naar een PvE server gegaan. Als ik PvP wil ga ik wel naar gebieden waar dat kan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Desty Nova
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 31-10-2012
Nu de trial er is zal het zeker eens uitproberen! Ik kijk alleen een beetje op tegen die gigantische download... ach, er zal vast wel een torrent van te vinden zijn, of misschien maken ze er zelf eentje zoals WAR dat gedaan heeft.

"And now 78-D: Icemage gambit followed by Tankside fianchetto!"
"You know, it really ticks me off how they put all these kids in tight groups yet keep them PVP-disabled. It's a personal affront to mages if you ask me."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 01-01-2016
Desty Nova schreef op zondag 05 april 2009 @ 16:52:
Nu de trial er is zal het zeker eens uitproberen! Ik kijk alleen een beetje op tegen die gigantische download... ach, er zal vast wel een torrent van te vinden zijn, of misschien maken ze er zelf eentje zoals WAR dat gedaan heeft.
Ik probeer de trial ook even nu. De download is idd best heftig. 4.8GB als je alleen de trial download wil, en tegen de 9GB als je toch de full download wil hebben. Als je de ingame download afbreekt dan begint het stomme ding ook lekker weer van voor af aan! Dus geen resume functie!

Wel leuke game. Ben een Dark Templar vrouwtje met speer begonnen. Geinig.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 30-11 20:16
Jammer, het spel loopt nu echt super vloeiend en speelt opzich wel lekker maar het kan me gewoon niet meer pakken. Ik speel het een uurtje en 'dan heb ik het wel weer gezien'.

i7 8700k @ 5GHz - GTX1080Ti - 1440p@144Hz Inventaris

• TheAngel

TheAngel

Ondertitel

Ik ben ook op Crom weer begonnen, nadat ik gek werd van dat gegank op Fury.
En ik moet zeggen dat het spel me nu een stuk beter bevalt. Lekker op me eigen tempo, de quests doorwerken zonder geganked bevalt me goed:D
Ben ook direct naar Gundermen gegaan, en dat is echt een gezellige guild.
Ben nu bezig met een necro te levelen, en dies pas lvl 13 nick is Vorenii.
Ik ga die vanaaf 20 proberen te maken.

Zijn er nog meer gundermen leden actief op GoT?

• Ryatzu
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 04-12 16:38

Ryatzu

Nintendo FC: SW-7206-7059-7605

Ik heb zojuist de EU trial gedownload.
13GB dus ik weet niet waar jullie de trial vandaan halen met de 4gb....
En hoe bedoel je met 14 dagen trial? Voor EU is er alleen de 7 dagen trial.

[Voor 25% gewijzigd door Ryatzu op 08-04-2009 14:07]

• Ryatzu
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 04-12 16:38

Ryatzu

Ohja, de nederlandse guild Gunderman krijgt de laatste tijd veel nieuwe mensen.
De guild schijnt lekker aan het groeien zijn.

• Pingwin
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 23-01-2013
'k ben er na een half jaartje pauze ofzo ook weer aan begonnen. Alhoewel ik er niet echt mijn vinger op kan leggen voelt het allemaal net iets gelikter aan. Iets betere graphics (kan hogere settings gebruiken en krijg dan betere framerates dan vroeger), wat meer spraak bij de quests, geen idee wat het is maar het bevalt weer prima.

Zit op de PvE-RP server, daar is het wel vrij rustig in de low level zones. Hopelijk blijft de instroom nog een tijdje aantrekken! Zou toch zonde zijn als het allemaal ten onder gaat.

• TheAngel

TheAngel

Ondertitel

Pingwin schreef op donderdag 09 april 2009 @ 10:03:
'k ben er na een half jaartje pauze ofzo ook weer aan begonnen. Alhoewel ik er niet echt mijn vinger op kan leggen voelt het allemaal net iets gelikter aan. Iets betere graphics (kan hogere settings gebruiken en krijg dan betere framerates dan vroeger), wat meer spraak bij de quests, geen idee wat het is maar het bevalt weer prima.

Zit op de PvE-RP server, daar is het wel vrij rustig in de low level zones. Hopelijk blijft de instroom nog een tijdje aantrekken! Zou toch zonde zijn als het allemaal ten onder gaat.
Ik heb dit inderdaad ook meegemaakt. Moet wel zeggen dat de Crom server gewoon "bevolkt" is en je daar genoeg andere mensen tegenkomt.

• zezicla
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 05-07-2016
KlifX schreef op maandag 29 september 2008 @ 03:49:
Enfin! Op aanraden van een goede vriend en mijn groeiende interesse in dit genre heb ik AOC aangeschaft. Voor 50 euro bij de lokale Bart Smit, dat zal vast goedkoper hebben gekund maar dit doet nu niet ter zake. Vervolgens kom ik er, net als vele andere, achter dat ik de 30 dagen enkel via een CC of Game cards kan activeren, althans anders kom je niet voorbij de inlog procedure dus niet spelen :( ? Hier verschijnt ook geen optie betalen cash wat ik heb gelezen. Misschien dat dit verwijdert is? Als iemand tips heeft hoor ik dat graag.

Maar what the hel? CC gebruik ik niet om diverse redenen. Maar erger, die game cards zijn niet goed te verkrijgen. Leuk hoor dat er ergens wel wat lokaal liggen maar ik wil op zoek en in avontuur in de virtuele wereld en niet op zoek in de barre boze wereld naar game cards. Dit moet beter. Toegegeven ben ik helemaal nieuw in deze wereld van games. Maar dit slaat alles. 50 euro betaald in de winkel dan wil ik gewoon kunnen rollen en gaan zonder verder gedram. Ja ja nu overleven we dat wel zo is dat niet maar mijn punt van kritiek is hopelijk duidelijk. Het beleid achter de distributie is vreselijk ondoordacht en of slordig in uitvoering al dan niet bewust en of noodgedwongen. Zeker gezien de ervaring die er inmiddels op dit gebied geboekt is.

Toch heb ik nog alle vertrouwen ik de game zelf en kan dan ook niet wachten, hopelijk terecht. :)
Me GameCard koop ik altijd bij http://www.gamecardwinkel.nl

• Dhrax
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 03-12 16:50

Dhrax

Prog Lord

Hoe zit het met de server population ?

Zit er aan te denken om hier een start mee te gaan maken, maar ik hoor(de) veel signalen dat de game niet veel gespeeld word ?

• Pingwin
Ik speel op de PvE-Roleplay server en overbevolkt kan je het niet noemen. Maar leeg is het zeker niet en doorgaans heb ik vrij snel (kwartiertje) een groepje bijeen voor een instance. Toen de game net uitkwam en ik op een andere server speelde (culture PvP wat geschrapt is) was het véél drukker maar ook véél lastiger een groep bijeen te krijgen.

Op basis van de forum posts bij Funcom heb ik de indruk dat de PvP servers (Fury) drukker zijn en die van ons een wat rustigere plek is, maar het is (voor mij) zeker niet stil en uitgestorven.

En voor de mensen die het interessant vinden, de PvE Roleplay server wordt door veel spelers die ook op andere servers gespeeld hebben als zeer volwassen en gezellig ervaren, iets wat ik ook kan bevestigen. Erg leuk om op te spelen.

• roodbwoy
  • Laatst online: 28-10 15:58

roodbwoy

Senile Developer

Ik heb gister mijn account weer reactivated nadat ik de trial gad gespeeld. Props naar Funcom, veel bugs en graphical issues zijn verholpen. Game loopt als een trein! Ben pas een L15 Guardian dus zit nog in Tortage en kan niet veel zeggen over de "big bad world" outside, maar als ik de global chat volg is het aardig druk en gezellig, ik speel op Anquallian PvP-RP. Niet dat ik een RPer ben maar omdat hier over het algemeen toch de volwassenere mensen heen gaan itt bv Fury wat naar mijn idee meer lijkt op de brugklas :-)

Meer mensen die op Aq. spelen?

• SinergyX
Ik volg nog af en toe de TL forums, interessante grote patch als ik het zo lees. Maar blijf erbij dat de classes geen 'basics' hebben en dit nooit een succes gaat worden. Necromancer blijft voor mij de reden dat ik AoC niet meer speel.

Snap alleen niet dat ze na ruim een jaar nog zulke ingrijpende patches blijven doen, alsof het nooit goed is geweest.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• kaluro2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 26-05 19:28

kaluro2

Kaluro.650

SinergyX schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 10:49:
. Necromancer blijft voor mij de reden dat ik AoC niet meer speel.
please do explain :o

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• SinergyX
Toen ik begon met mijn necro vond ik het geweldig, eigen pets zoals bij _de_ necromancer, de guildwars versie. Dan cast je ze eindelijk, ze zien er _echt_ niet uit, ze bewegen gaar.. maargoed. Flink door gegaan, enorme beschikking van verschillende pets, maar wat heb je er aan? 10x niets.

Zeker de animaties van de caster pets waren ronduit een lachertje, je rent rond met (tot) 10 pets waarvan de totale damage niet eens rond het niveau (post-nerf) guardian kwam, terwijl jij nonstop de klappen staat te vangen. Kon je wel counteren met die pet-leech spel, maar het hele systeem was totaal niets voor mij. Was enorme teleurstelling, sinds die tijd heeft het me ook nooit meer kunnen boeien.

3 mobs was 9/10 einde oefening, terwijl mijn tos, pom, barb of guardian zonder problemen kon door meppen.

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

SinergyX schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:20:
Toen ik begon met mijn necro vond ik het geweldig, eigen pets zoals bij _de_ necromancer, de guildwars versie. Dan cast je ze eindelijk, ze zien er _echt_ niet uit, ze bewegen gaar.. maargoed. Flink door gegaan, enorme beschikking van verschillende pets, maar wat heb je er aan? 10x niets.

Zeker de animaties van de caster pets waren ronduit een lachertje, je rent rond met (tot) 10 pets waarvan de totale damage niet eens rond het niveau (post-nerf) guardian kwam, terwijl jij nonstop de klappen staat te vangen. Kon je wel counteren met die pet-leech spel, maar het hele systeem was totaal niets voor mij. Was enorme teleurstelling, sinds die tijd heeft het me ook nooit meer kunnen boeien.

3 mobs was 9/10 einde oefening, terwijl mijn tos, pom, barb of guardian zonder problemen kon door meppen.
Dus omdat 1 class niet goed uitgewerkt is speel jij het spel niet? Elke MMO heeft wel zijn underdog class, toen ik met SWG begon was ik Bounty Hunter, bugged, geen noemenswaardige DPS en het gene wat de class zo speciaal maakte kwam pas 3 jaar later ingame (player hunting).
Toen ik WoW ging spelen rollde ik een Warlock, ook zwaar bugged, geen survivability whatsoever, zelfs een tank specced warrior deed meer DPS dan ik. En zo is er bij elke MMO die ik heb gespeeld wel 1 of 2 classes die broken/bugged is....

Vind het persoonlijk beetje een kulreden, maar ik kan me ook wel voorstellen dat als je gefixeerd bent op een class omdat die "op papier" het tofst is en dan ingame zo zwaar tegenvalt een gamebreaker is.

• SinergyX
Ik heb een guardian op bijna 60, ranger dacht ergens eind 40, rest hangt ergens tussen de 20 en 40, hij vroeg enkel toelichting op mijn necro. Waar de gameplay op papier erg interessant klinkt, is de beleving ervan voor mij totaal niet bijzonder, zeker met die pr0n geluiden die mijn guardian maakt. Einde van de rit is het voor mijn een 'mwa' game, waar de necro het eindoordeel geeft om niet te spelen. Ik focus erg op animaties en bewegingen, die blijven gewoon totaal mager uitgewerkt.

Het bleef maar een 'toch verder gaan' en 'hopen op beter', maar veelal zat het er gewoon niet in. Dan kom je bij een necromancer in zo'n staat, tja dat was het besluit om maar weer verder te kijken.

[Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 28-04-2009 16:34]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Neusdoorn
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 02-05-2011
Ik heb sinds gisteren de patch binnen. Ik heb het spel een lange tijd laten liggen, maar ik ga mij er nog eens aan wagen. Ben wel benieuwd naar de DX10 (ik heb ondertussen ook een nieuw peeceetje) op ultra settings.

Zijn er momenteel addons die een must zijn?

AoC - Xantipe - HoX - Battlescar - guild [fear]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

ik vind MirageUI wel een must ivm de dubbele actionbar die je dan heb.

Ondertussen level 29 met m'n Cimmerian Ranger, aan het questen in Anquilian gebied samen met m'n maatje, zwaar naar m'n zin, gister iemand geholpen met een boss killen, daarna met z'n drieen borderlands ingegaan om eens te kijken hoe het er daar aan toe gaat... veel loot, veel kills, veel lol :-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lanske
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 06-02-2010
net overgestapt van WoW (na vier jaar hardcore geraid te hebben) naar AoC. Erg leuk spel moet ik zeggen. Heb net ook een addon geinstalleerd. PlaguedUI, waardoor je UI er iets overzichtelijker uitziet, ook zijn de extra balken handig.

Ik ga geen vergelijking maken tussen WoW en AoC, zijn toch twee verschillende spellen. Al moet ik zeggen dat ik de mensen die ik tegenkom bij AoC hulpvaardiger en vriendelijker vind overkomen. Minder Kids gehalte.

Heb nu een lvl 29 PoM en een lvl 25 Conquerer op server Blackscar. Vooral de PoM is een leuke classe!

Good...Bad...I'm the guy with the Gun" - Army of Darkness

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Neusdoorn
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 02-05-2011
pff gisteren voor het eerst gisteren terug ingelogd met mijn lvl 57 HoX.
Al mijn buttons terug instellen en leren gebruiken en de feeling terug te pakken krijgen.

Battlescar server bestaat niet meer en mijn guild is in rook opgegaan.
Vanavond eens testen of ik het nog in de vingers heb.

AoC - Xantipe - HoX - Battlescar - guild [fear]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pingwin
En weer een terugkerende speler :)
Dit topic komt ook langzaam weer een beetje uit de schijndood en ik hoop dat dat gezien kan worden als een illustratie van een soort 'opleving'.

Gister weer tot veel te laat zitten spelen, (Catacombs met een groep) weer superveel lol gehad.

Oftewel ik ga mijn tweede maandtermijn in zonder intentie er binnekort een einde aan te maken en dat was de vorige keer wel anders.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RaymondG
Zo.... mijn 1e char in 6 weken naar de 80.... 7 dagen 15 uur en 9 minuten in het land van Conan gezeten...
Soms erg rot dat mijn rug zo'n pijn doet... Moet je weer gamen enzo.....pffffttttt.....

Maar goed.. ik heb het echt weer te pakken. Blijf hier ook nog wel ff rondhangen weer.....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• caendolin
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 25-06-2009
Zit erover te denken om ook weer te beginnen, WoW wordt toch erg saai tegewoordig. Weet alleen nog niet of ik overnieuw begin of niet. Nog een aan te raden server? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RaymondG
Tuurlijk... Crom... daar zit Gundermen.....

Wordt steeds drukker. vanavond +20 man online... Worden regelmatig uitgenodigd door een aantal guilds om mee te gaan raiden..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dhrax
  • Laatst online: 03-12 16:50

Dhrax

Prog Lord

caendolin schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 17:54:
Zit erover te denken om ook weer te beginnen, WoW wordt toch erg saai tegewoordig. Weet alleen nog niet of ik overnieuw begin of niet. Nog een aan te raden server? :)
Gundermen op Crom PvE :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

PvE is voor butjes! ;-)

Ben toch maar van m'n guardian afgestapt en ben een Bearshaman begonnen. Mijn broertje en een vriend van mij ook zover gekregen de game weer een kans te geven en ook deze zijn hooked!

Na wat nachtelijke sessies, ben ik eindelijk level 40, rij nu rond op mijn massive war-rhino! Heb alle questen in Connal's Valley en Khopsef Province gedaan (echte alle!), ben nu alle questen aan het doen is The Widllands alvoor ik naar Fields of the Dead verhuis :-) odanks dat de questjes grijs zijn, ik geen XP krijg voor de kills leveren de quests zelf toch nog een dikke 4-8k xp per stuk op! Ik ga er vanuit dat ik zeker L43 haal door alle questen daar te doen. Ondertussen dat ik daar rond loop beetje lowlevels helpen en gankers hunten/killen! Erg leuk, ja, de game is echt opgeknapt! En te verslavend! :-D

Weet niet hoe PvP op high level is, maar heb zelf nog niet echt last gehad van het constant geganked worden (alhoewel,, underhalls/whitesands in tortage waren VERSCHRIKKELIJK, maar dat telt niet :-)). Wel veel gevechten gehad, van besprongen worden door Assassins/Rangers tot Guild/Groups gevechten voor resources/eer. Leukste was toch wel toen ik met 5 man van mijn guild naar Black Castle wilde rond L35 en we een rivaliserende guild tegen kwamen wat uitte in een battle van 1 uur waar steeds meer mensen aan mee deden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 07:58
Zondag trial gestart. Spel speelt erg leuk. Grafisch had ik er iets meer van verwacht (beetje EQ2, Vanguard look die poppetjes). Questen zijn nog vrij easy en veel over en weer lopen. Maar combat zint me wel, al is die niet zo revolutionair als aangekondigd. Ga de trial uitdoen (behoudt char bij install full die ik liggen heb?) en dan de eerste 30 dagen. Dan beslis ik pas. Want nu is het niet meer dan een singleplayer met wat chatverkeer (Bluntor guardian lvl 7, Tortage op pve Crom).

Een dubbele UI bar zou inderdaad handig zijn. Want 1 lijntje is zo schraal.

Ben benieuwd naar wat uitdagender content en worlddesign. Sfeer is wel knap, muziek ook. Tsja, die siegebattles moet je gezien en gespeeld hebben. Zeker nu er wat meer volk toestroomt. www.eurogamer.net/mmo - bericht van gisteren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
Hele tortage is ook bedoeld als single player, enkel een handje vol quests doe je met anderen. Om je bekend te maken met het spel zegmaar, meen op lvl17 of 18 kan je de 'grote wereld' in. (volg de main quest).

• GravGunner
  • Laatst online: 01-10 12:24

GravGunner

Man's inhumanity to Man

Sinds een week overgehaald om AoC te proberen.
Na eerst nogal huiverig te zijn vanwege de slechte verhalen(veel bugs) valt het spel me echt reuze mee!
ik zit dan wel op een butjes server(Hyrkania, RP-PVE) ;) maar ik moet echt zeggen dat de maturity over het algemeen lekker hoog zijn, weinig kiddies .
En de eerste keer dat ik in Conall's Valley kwam met Dx10 aan(op aanraden van mijn begeleider) was het voor mij echt jawdropping mooi.
Terrein is echt geweldig vormgegeven en het mooiste voor mij: Geen grinden! :D

Ook moet ik opmerken als RPer dat deze server een hele dikke 2e plek heeft achter the Laurelin server van LotRO :)

target assimilated

• Asskicker
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 04-12 16:12
Ik heb de game na de launch gespeelt als Necromancer, maar zoals iemand al zei was Necromancer echt niet leuk en heb ik dan maar niet voortgespeelt.

Ik vraag me nu af of deze class een beetje gefixed? Want ik ben van plan om opnieuw te spelen en wil wel weten of ik opnieuw moet beginnen of niet :)

Is er soms een Tweakers Clan? Of op welke server spelen jullie allemaal?

• Zodiax1
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 28-03-2015
Ik speel op Aquilonia, RP-PVP alhoewel het meer pvp is dan rp.

Toch blijf ik het spel leuk vinden ik heb het gespeeld sinds early access en sinds het abbonement nooit gestopt.
Wat ik erg fijn vind aan AoC is dat het (voor mij in ieder geval) Niet verslavend is, ik kan rustig een dag of twee niet spelen en dan weer een paar hele dagen spelen.
Zo blijft het voor mij een leuk spel.

Wel een waarschuwing voor diegene die zitten te denken om naar een pvp server te gaan, weet wat je doet! Het gank gehalte is enorm hoog op pvp servers.
Lijkt wel dat bijna niemand meer pvp doet voor de uitdaging, maar om zoveel mogelijk kills te halen zonder zelf dood te gaan.

• Bulls
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 14:38

Bulls

Chump has no hands

Ik zag dat ze een 7 day trial versie hadden, wilde hem eerst downloaden maar dacht och dat komt nog wel. Jahoor is de trial gesloten :S Ook een manier om je playerbase te vergroten zeg. Hadden ze de kans om 2 potentieele members te krijgen (ik en een maat) en dan gooien ze de trial er vanaf. Wat is daar de reden voor? Zeker geen server capaciteit opmaken voor gratis users ofzo.

Nouja toch nieuwsgierig geworden en het spel maar besteld, dan heb ik voor 13 euro een 30 dagen trial versie :) Ik hoop dat het spel leuker is dan LotRo, want dat sloeg nergens op, beetje tijd verdoen met reizen van hot naar her.

• krakbracket
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 29-05-2014
Kreeg een mailtje dat ik 14 dagen mag gaan 'her-evalueren' en dat mijn lvl 66 Dark Templar op me wacht. Ook zie ik dat ik nog een gratis server transfer tegoed heb. Het begon de laatste tijd al weer te kriebelen en als het dit weer blijft voorlopig ga ik hem maar weer eens installeren.

wel met de tv en radio tour de France aan ;)

PC gameplay geen multiplatform!

• psych
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 09:40
Op http://www.eurogamer.net/mmo/ kan je na registratie een gratis volledige key krijgen (30 dagen speeltijd).

Leuk voor als je het eens wilt uitproberen, moet het zelf nog eens downloaden.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

psych schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 15:11:
Op http://www.eurogamer.net/mmo/ kan je na registratie een gratis volledige key krijgen (30 dagen speeltijd).

Leuk voor als je het eens wilt uitproberen, moet het zelf nog eens downloaden.
voorbij

• ZenTex
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 04-12 12:38

ZenTex

Doet maar wat.

Kreeg ook die uitnodiging binnen dat m'n lvl 80 Conq op me zit te wachten (geen woord over m'n 1e char, lvl 80 ToS). Het begint ook hier wat te kriebelen.
Echter...
Toen ik stopte zat ik nog op een culture PvP server. Maar de populatie daarvan is nooit echt denderend geweest omdat de support hiervoor miste. Ik ga ervanuit dat deze gemerged is met een andere server. PvP neem ik aan? Of bestaat culture PvP nog?

Ikzelf vond CPVP de mooiste server. Gegankt werd er weinig, en als het gebeurde en er was iemand van je eigen ras in de buurt hielp 'ie in 9 van de 10 gevallen mee, zonder dat je hem ooit had gezien. Levelen op je eigen grondgebied was redelijk veilig, spannender werd het in andere culturen. Zat zelf in een pure culture clan. Erg leuk.

Mooiste in conan vindt ik nog de hybrids. Zoals mijn ToS. Healer die verdomd hard van zich af kan bijten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Laatst online: 04-12 12:04
Eigenlijk wou ik AoC ook wel eens proberen, en zodoende heb ik de download manager geinstalleerd.
Beginnen met downloaden, hij was al enigzins langzaam dus heb ik eventjes de antivirus uitgezet, maar dat maakte volgens mij niets uit.

Dus na een dagje en zo`n 4 GB vond ik het wel tijd m`n pc uit te zetten. Volgende dag zette ik hem weer aan en toen begon die weer helemaal overnieuw !!

Is dat normaal ? 11 GB in één keer downloaden ? Dat was niet eens mogelijk geweest met mijn vorige provider.

• Savageone
  • Laatst online: 13-07-2020
Your level 80 Tempest of Set awaits your return to Age Of Conan!

toch maar eens kijken hoeveel het nou precies verbeterd is ten opzichte van de 2 maanden na de launch

• Vads
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 04-12 17:32
Ook ik heb die mail ontvangen. Elke ex-speler denk ik wel.

Maar toch blijf ik buiten Hiboria. Het spel is mij te liniair en het maakt niet uit met welk karakter je het speelt, je blijft dezelfde quests moeten doen. Ook blijft het feit dat je veel (latere) quests niet alleen kunt doen en dan ben je dus aangewezen op andere spelers en dat vind ik een manco.

Eurogamer heeft vrijdag de game ge-re-reviewed. Lees dat maar eens als je wilt weten hoe het staat met de game.

Nee, ik houd het voorlopig even bij andere games en mij binnenkort te arriveren PS3 _/-\o_

• Pingwin
[fanboy]

Ach, je kunt alle quests met alle characters doen, maar in een aantal fases van het spel zijn er zoveel quests dat je ze niet allemaal doet voor je door die levelfase heengeleveld bent. Pas aan het einde van het levelen is er inderdaad vrij weinig over aan solo content. Dan richt het zich op groepsquests en daarnaast raiding.

[/fanboy

Verder is er inderdaad een 'revaluatie' aanbod voor mensen die in het verleden AoC gespeeld hebben maar afgehaakt zijn. Funcom geeft aan dat ze nu het vertrouwen hebben dat waar mensen vorig jaar voor kwamen er nu wel is. Misschien een beetje voorbarig gezien PvP nog steeds een zooitje schijnt te zijn (speel op een PvE server dus ik heb daar geen last van.)

Op de server merk ik wel echt dat er een flinke instroom is van terugkeerders maar de grote vraag is natuurlijk hoeveel er daar over een paar weken nog van over zijn.

• Proxzor
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Best leuk...

Ik wil het spel kopen want na een jaar wachten ben ik toch wel benieuwd hoe dit spel is dus ik registreer mezelf en krijg de code via me mobiel. Die vul ik in en kom op mijn account pagina. En zie dat ik een maand play time heb en al playable is? Maar ik heb nog niet eens betaald? En ik kan me niet geloven dat dit spel een maand trial heeft? Heb ik gewoon geluk of is dat systeem bugged?

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Heb zelf van die mogelijkheid gebruikt gemaakt en ben dus 1 van die "herintreuders".
Ik kwam dus terecht op de Fury PvP server omdat mijn CPVP server, twilight daar in januari mee gemerged is. Dat heb ik dus een kwartier volgehouden, een petition gestuurd, prompt een GM aan de lijn gekregen die suggereerde dat ik wss nog gratis transfers overhad. Daarvan gelijk gebruik van gemaakt en zit nu in AquiloniaRP/PvP, waar blijkbaar de hele twilight server naar gemoved is.
Mensen, ga niet naar Fury! Die server heeft niets met PvP te maken.

Enfin, heb er al wel lol in.

• Zodiax1
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 28-03-2015
Dus na een dagje en zo`n 4 GB vond ik het wel tijd m`n pc uit te zetten. Volgende dag zette ik hem weer aan en toen begon die weer helemaal overnieuw !!

Is dat normaal ? 11 GB in één keer downloaden ? Dat was niet eens mogelijk geweest met mijn vorige provider.
Nee dat is niet normaal en de downloader hoort gewoon door te gaan, heb je wel even gewacht? kan zijn dat die eerst gaat kijken wat die al gedownload heeft en dan pas verder gaat.
En de snelheid zou ook hoger moeten liggen, ik heb met patches en dergelijke altijd volle snelheid.
Daarvan gelijk gebruik van gemaakt en zit nu in AquiloniaRP/PvP, waar blijkbaar de hele twilight server naar gemoved is.
Mensen, ga niet naar Fury! Die server heeft niets met PvP te maken.
Aquilonia is alleen gemerged met Corinthia (ook rp-pvp), Twilight is geloof ik met Fury gemerged.

En Fury is echt een gankserver ja, Aquilonia kan soms ook erg zijn hoor.

• SinergyX
Ik had ook mailtje gehad om wat te proberen, maar is die patcher echt zo traag? Zit nu met krap 200kb/sec, als ik dan 11GB moet binnenhalen? Gaat wel tijdje duren :P

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ik begon met 2MB/s, allerlaagste was 200kb/s.
Totaal heeft de DL zo'n 3 uur geduurd voor 11.8GB+500MB.

• Rutger Mulder
  • Laatst online: 04-12 13:54
Rutger Mulder schreef op zondag 06 juli 2008 @ 17:47:
Ik ben met de game gestopt vanwege de zeer grote unbalance door slechte keuzes in de core game mechanics van de devs.

- Armor stelt niks voor in pvp en iedereen kan dezelfde resists behalen.
- Running dat % stamina based is (groot nadeel voor chars met veel stamina omdat het voor hun VEEL langer duurt om te regennen)
- Geen shielding voor magic dmg.
- Melee kan worden geblocked, parry, dodge en kan missen door aim fouten terwijl spells altijd raken en zelden geresist worden.
- Spells raken altijd. Je kan op je paard springen en naar de andere kant van de map rijden, in een bunker gaan, de deur dicht metselen en nog zal de spell je raken.
- Allerlei stats die niet werken.
- Melee moet combos gebruiken maar casters hebben nog steeds de one press skills en kunnen deze ook nog eens achter elkaar queën.
- Sommige casters die meer resist hebben dan tanks en zelfs 100% melee invulnerable kunnen worden door double tap "S" te misbruiken in combinatie met gemmed gear en feats.

En de lijst is nog veel langer...

Ik zie het niet snel goed komen met "Age of Casters" 8)7
Is er al enige verbetering in de core game mechanics of is de game nog steeds zo slecht als toen ik gestopt ben? Ik speelde een lvl 74 guardian, maar die class was zo generfed dat dat niet meer leuk spelen was. Zelfs in full frenzy etc deed je nog zo ontzettend weinig dmg terwijl je dan wellicht de minste defense van alle classes hebt.

Moet ik de game nog een kans geven met de free 14 days of is het gewoon berg af? Want als de basis van de game niet goed is heeft extra content etc ook geen zin.

GA-EP45-DQ6 // E5450 @ 4 GHz // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // gtx260 core216 // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1x 1TB, 2x 2TB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX650Watt // Dell 2407WFP // G15 + SS Sensei

• SinergyX
Had in de patchnotes gelezen dat spells nu aan het einde van cast een LoS moeten hebben met hun target, dat werkt nu iig wel :P Eindelijk gepatched, krijg ik de melding dat ik SP1 Vista moet hebben, wat ik al draai sinds SP1 uit is. Niet meer aan de praat gekregen, dus hou het hier wel bij.

• Nmxje
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 01-09-2018
Kreeg dus ook dat mailtje, geinstalleerd en al.

Zit alleen een addertje onder. Je moet een subscription activeren of je account blijft Frozen.
Lekker dan, staat toch echt HEEEL duidelijk in de mail dat je het spel 2 weken zonder ook maar ergens aan vast zit kan spelen.

Hoeft van mij al niet meer. ;)

Dit dus. :)

--
dacht probeer het eventjes en ja nu kan het wel. Gewoon niet zo snel met activeren. :)

[Voor 21% gewijzigd door Nmxje op 20-07-2009 17:23]

• Pingwin
Even inhoudelijk:

- Armor stelt niks voor in pvp en iedereen kan dezelfde resists behalen.

Het item systeem is op de schop gegaan en de bonussen van items zijn belangrijker geworden. Blue items zijn voor eindspel een must have, waar je voor 1.05 ook best de helft nog groen kon houden.

- Running dat % stamina based is (groot nadeel voor chars met veel stamina omdat het voor hun VEEL langer duurt om te regennen)

Is nog steeds zo, maar als je food gebruikt heb je een stevige regen en ben je in 5 tellen weer vol.

- Geen shielding voor magic dmg.

Je kunt feats en gear gebruiken om je beter te beschermen maar magic blijft schadelijk.

- Melee kan worden geblocked, parry, dodge en kan missen door aim fouten terwijl spells altijd raken en zelden geresist worden.

Caster moet nu LOS hebben als de spell ‘afgaat’. Is makkelijker dan het werken met de kleine hitbox van de assasin daggers maar lastiger dan het was.

- Spells raken altijd. Je kan op je paard springen en naar de andere kant van de map rijden, in een bunker gaan, de deur dicht metselen en nog zal de spell je raken.

Als je op het moment dat hij ‘afgaat’ in LOS en range sta ben je geraakt, ook als je op het moment dat de animatie je mannetje raakt je wel uit LOS/range bent.
Maar zo gaat het ook met melee attacks.

- Allerlei stats die niet werken.

Afaik werken dingen als evade, resist etc gewoon.

- Melee moet combos gebruiken maar casters hebben nog steeds de one press skills en kunnen deze ook nog eens achter elkaar queën.

Iedereen kan 2 toetsen queën, en spellcasters hebben geen combo’s dus dat is direct een spell.
Nadeel voor casters is dat ze ook geen gebruik kunnen maken van de shield posities van tegenstanders.

- Sommige casters die meer resist hebben dan tanks en zelfs 100% melee invulnerable kunnen worden door double tap "S" te misbruiken in combinatie met gemmed gear en feats.

Casters kunnen inderdaad hoge resists halen *maar dat gaat wel ten koste van wat anders dan* en over die melee inv. weet ik niet.

>Is er al enige verbetering in de core game mechanics of is de game nog steeds zo slecht als toen ik gestopt ben? Ik speelde een lvl 74 guardian, maar die class was zo generfed dat dat niet meer leuk spelen was. Zelfs in full frenzy etc deed je nog zo ontzettend weinig dmg terwijl je dan wellicht de minste defense van alle classes hebt.

De guardian is een pure tank class, dus dat je DPS slecht is had je wel aan kunnen zien komen. De pole-arm feat tree is echter bijgwerkt en momenteel zie je redelijk wat dps-guardians met polearms rondlopen die prima zijn voor multi-mob dps (lekker veel bereik gezien alle melee wapens aoe doen) en ook kunnen offtanken. Frenzy zelf is nog botter generft en wordt volgens mij door dps-soldiers alleen gebruikt als ze full feated zijn of als ze in een groep spelen en de tank de agro kan houden.

Over ‘age of casters’ hebben de devs zelf aangegeven dat de huidige (1.0.5.3) balans niet goed is en casters nog steeds te sterk zijn. Op wat voor termijn er wat voor veranderingen komen weet ik niet.

>Moet ik de game nog een kans geven met de free 14 days of is het gewoon berg af? Want als de basis van de game niet goed is heeft extra content etc ook geen zin.

Het is wel verbeterd. Maar de PVP balans is nog niet goed met te sterke casters dus ik denk dat je jezelf geen plezier doet nu een poging te wagen. Misschien áls funcom de casters op de goede manier weet te down tunen dat het wel wat voor je wordt. Als je geen zin hebt om tot het zo ver is je vermaken met PvE kan je denk ik beter even wachten.

• 4th
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 30-10 23:40
over de nieuwste updates, moet zeggen dat ik het beter vind geregeld, pve dan, zijn nog wat tweaks die moeten worden uitgevoerd inderdaad, balancing zeker, maar wat ze wilden doen, items, is redelijk gelukt.
ben 2 mnd voor de 1.0.5 teruggekomen sinds dat ik okt 08 weg ben gegaan.
na een maand spelen na 1.0.5 gaat het redelijk, raiden is weer op volle gang en alle bazen zijn neer te krijgen zonder grote problemen.
Char list:
Firstone 80 Barb
Primeguard 80 Guard
Fristi 80 ToS
Hoksje 80 HoX
Entilzha 66 Ranger
Demolicious 44 Demo
Bearshampoo 39 BS
Fourth 34 Conq

Barb is op 2 items na full t2, Fristi en Hokje zijn epics aan het verzamelen als er andere class nodig is als barb aangezien meeste raidtemplates maar 1 barbspot hebben en er ooit nog een healer of andere class nodig is in een raid.
Maak deel uit van Tainted Souls op de pve server (voorheen dagon voor merge) raiden met mains 4 maal per week, t1, w1, w2, w3 en alt raids 2 maal in de week op t1 en w1.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |

• Lollial
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 07-12-2020
Ik speel zelf WoW maar toch intresseert mij een mooiere gamewereld ook. Is er ergens een site waar ik eventueel nog iets van een trial kan downloaden om het te proberen?

StarCraft II: Serial

• 4th
als het goed is zou er een trial beschikbaar zijn maar kan het zo even snel niet vinden, kosten op site zijn 19,99 dollar voor maand proberen, trial was dacht ik 7 dagen

edit: als ik de reclame top of page moet gelove 11 euro voor maand trial, geen geld meer :P

[Voor 21% gewijzigd door 4th op 26-07-2009 00:16]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |

• Pingwin
Er is nu een 'return to AoC' actie aan de gang voor mensen die ooit een sub hebben gehad. De 'trail' is gestopt toen dit begon. Over of de trail terug zal komen is niets gecommuniceert maar het ligt wel voor de hand dat ie over een tijdje wel weer zal komen.

Je kunt overigens het spel bij veel winkels voor 15 euro kopen en zelfs als je er maar een weekje mee zou spelen is dat nog steeds niet echt duur.

• SinergyX
Toch eventjes kunnen spelen op ander systeem, al zijn de combo's korter geworden blijft het een pr0n film luisteren met m'n female guardian. Terug in tortage zag ik bijzonder weinig mensen, het was er altijd stuk drukker.

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

Ik heb conan nu een tijdje liggen en even mee bezig geweest, maar hoelang duurt het voordat je van het begin eiland af komt? Ben nu lvl 13 en moet voor de volgende destiny quest training lvl 15 zijn. Het is toch een mmorpg? Ik snap niet dat je zo lang bezig moet zijn in het single player gebeuren.
Dit maakt het opnieuw beginnen ook iets minder leuk.

Ik speel altijd samen met een kameraad (hij heeft het spel nog niet) maar dit is eigenlijk niet leuk dan om eerst een beetje 1/3e van het spel solo te moeten doen.

• NeilForeal
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 18-11-2019
De graphics en het detail van de spelwereld is echt verbluffend. Voor 20 euro kon ik het toch even niet laten liggen en ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben. Ik was tijdens het questen echt van de wereld aan het genieten, soms bleef ik zelfs even een tijdje staan om de surroundings goed te bestuderen. Ik hoop dat het zo blijft!

• Pingwin
@Bulls: rond level 20. Het kan prima op level 18 of 19 als je veel van de side quests overslaat maar ook op level 21 of 22 als je juist alles doet. Ook heb je in Tortage (begin gebied) een aantal zones waar je wel met anderen samen kunt spelen (white sand beach, underhall, pictish gebied) en ook een heuse groepsquest (kill the bat deamon). Verder kan je de normale dagquests ook met z'n tweeën spelen. Alleen de destiny quest delen ('s nachts) zijn echt puur solo. (zoals de vulkaan quests)

Maar het is geen 1/3 van het spel hoor, het is maar een paar procent. Ik weet niet hoe lang je hier nu over doet maar tot level 80 is Tortage echt niet iets wat veel tijd in beslag neemt.

@Neilforeal: Ja, dat blijft zo. Connalls Valley moet je zeker bezoeken maar eigenlijk zijn alle gebieden qua graphics wel erg mooi gedaan. Wel komen verschillende type gebieden meerdere keren voor, zo zijn er meerdere desert zones en meerdere 'snow mountain' gebieden.

• 4th
iemand al meer gehoord over de geruchten dat T3 (thothamons stronghold) in 1.05.5 of .6 komt? las het ergens maar weet niet meer waar.. ben nogal vergeetachtig :P

hoop het wel, ben nu met alts bezig om te raiden, hoef alleen nog 1 T2 epic armorpiece voor me main en tjah, om alleen voor de wapens hele raid te draaien is jammer, kan net zo goed iemand anders de barbspot pakken die de gear meer nodig heeft, we hebben wel bazen gerouleerd zodat ik de armorbosses deed en iemand anders de wapens aangezien die ook alleen nog wapens miste maar denk dat we dit weer moeten gaan bespreken ;)

• Pingwin
Het gerucht dat de T3 raid in de volgende grote update zal zitten gaat inderdaad al een tijdje. Wat de devs bevestigd hebben is dat 'the House of Crom' in de volgende cyclus zit, maar afaik is nooit gezegd om welke tier dit gaat.

Verder droppen veel raid bosses nu naast hun normale drops ook een wapen, dus door gewoon lekker met je groep te raiden zou je uiteindelijk die dingen wel bij elkaar moeten krijgen. Persoonlijk doe ik mee aan raids voor de fun van de raid zelf en als ik wat 'win' dan is dat extra leuk. Kan me voorstellen dat na 100x Kylliky je daar wat anders in zit, daar niet van. :)

Maar ja, uiteindelijk spelen we content sneller dan het gemaakt kan worden en willen we altijd meer, meer en nog meer. :) Voor mij zijn er nog wel dingen die ik nooit gedaan heb (BRC, ben nu in de Vistrix fase) maar het grootste deel van de AoC content heb ik duidelijk wel al gehad.

• 4th
Pingwin schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:07:

Verder droppen veel raid bosses nu naast hun normale drops ook een wapen, dus door gewoon lekker met je groep te raiden zou je uiteindelijk die dingen wel bij elkaar moeten krijgen. Persoonlijk doe ik mee aan raids voor de fun van de raid zelf en als ik wat 'win' dan is dat extra leuk. Kan me voorstellen dat na 100x Kylliky je daar wat anders in zit, daar niet van. :)
denk dat ik KC al zon 100x heb gedaan en dat is nog de voorzichtige schatting inderdaad, helaas geldt weapon drops alleen voor T1, BRC is alleen de laatste bazen, chatha, leviathus en sabazios

• mad-liquid
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 12-03-2014
Pingwin schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:01:
Er is nu een 'return to AoC' actie aan de gang voor mensen die ooit een sub hebben gehad. De 'trail' is gestopt toen dit begon. Over of de trail terug zal komen is niets gecommuniceert maar het ligt wel voor de hand dat ie over een tijdje wel weer zal komen.

Je kunt overigens het spel bij veel winkels voor 15 euro kopen en zelfs als je er maar een weekje mee zou spelen is dat nog steeds niet echt duur.
Op gamecardwinkel.nl bieden ze hem idd aan voor 15 euro. Code wordt automatisch geleverd dus je kan meteen aan de gang.

• garathane
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 04-12 13:27

garathane

l'enfer, c'est les Autres

The Hut.com levert voor 5,- (Engelse site)

http://www.thehut.com/hut/9963840.product?affil=BUYAT

Een maand of drie geleden gekocht en binnen een week op tafel.

• 4th
garathane schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 01:30:
The Hut.com levert voor 5,- (Engelse site)

http://www.thehut.com/hut/9963840.product?affil=BUYAT

Een maand of drie geleden gekocht en binnen een week op tafel.
let op, is wel 5 pond, nog steeds goedkoper maar nog, het is geen 5 euro :P

• garathane
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 04-12 13:27

garathane

l'enfer, c'est les Autres

4th schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:05:
[...]

let op, is wel 5 pond, nog steeds goedkoper maar nog, het is geen 5 euro :P
Oké...5 Gbp is E 5,84...tjonge, dat is toch bijna een waterijsje...

• rubbieus
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 09-04-2020
ik vraag me af, stackt een trial met een buddypass?
(Kan je eerst een trial gebruiken en dan een buddypass?)
En, hoe lang duurt een Trial en hoe lang een buddypass?

Ben van plan het spel misschien te kopen, maar wil eerst die trial(of buddy van iemand bedelen :P) proberen zodat ik een beetje extra speeltijd heb (lol)

• Pingwin
Zo ver ik weet zijn er geen buddy passen (ik heb er in ieder geval geeneen) en is de gratis trail momenteel nog bevroren vanwege de return to Conan actie gericht op mensen die ooit gespeeld hebben maar nu niet meer.

Je kunt echter bij de Dynabite voor 10 euro meenemen en in veel andere winkels is ie ook tamelijk cheap momenteel. Of nog even wachten tot de trail weer wordt opengezet.

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

Ik heb een rare bug met de ogen van characters, als je chimerean bent en je kiest een soort face marking met kleur, dan kleuren de ogen mee, dus dat rode kruis geeft volledig rode ogen, en blauwe veeg gaat de mark gewoon door over het oog heen, dit ziet er echt raar uit. Het is bijna bij elke face die je dan kiest, maar 2 niet. Iemand ideeen hoe dit valt op te lossen?

Ik heb al even geprobeerd met eye depth te schuiven maar dat maakt niet uit, het ligt puur aan de type faces.

• Pingwin
Tis een graphic bug zo ver ik weet, ik heb het soms op een van mijn characters maar niet altijd. (meestal niet eigenlijk) Wel een irritante bug, want vooral van een afstandje haalt het wegvallen van de ogen erg veel leven uit het avatartje. Terwijl die face paint juist is bedoeld om dat te versterken...

• 4th

• intered2
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 01-05-2011
Ik heb de eerste maanden van het spel mee gemaakt, maar toen was het nog enorm buggy en na level 20 weinig te doen.

Inmiddels weer mijn account geactiveerd, en moet zeggen... whow! Het spel is echt vele malen beter geworden sinds release! Tot op heden nog geen bugs tegen gekomen en er zijn veel verbeteringen en continent aan toegevoegd!

• Dakreal
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 27-10 15:26
intered2 schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 12:38:
Ik heb de eerste maanden van het spel mee gemaakt, maar toen was het nog enorm buggy en na level 20 weinig te doen.

Inmiddels weer mijn account geactiveerd, en moet zeggen... whow! Het spel is echt vele malen beter geworden sinds release! Tot op heden nog geen bugs tegen gekomen en er zijn veel verbeteringen en continent aan toegevoegd!
Hmm.. jouw enthousiastme prikkelt mij :p Ik heb nog een prepaid card liggen voor dit spel.. ik had het ook de eerste maanden gespeeld.. tot lvl 34 gekomen ofzo.. en daarna gewoon verwijderd vanwege inbalance/bugs en andere frustraties.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Bobmeister
SpoTs schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 12:41:
[...]

Hmm.. jouw enthousiastme prikkelt mij :p Ik heb nog een prepaid card liggen voor dit spel.. ik had het ook de eerste maanden gespeeld.. tot lvl 34 gekomen ofzo.. en daarna gewoon verwijderd vanwege inbalance/bugs en andere frustraties.
Mij ook. Ik heb stiekem zo'n zin om weer te spelen :) Maar ik wacht nog even op de uitbreiding :p

• intered2
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 01-05-2011
Het is geen spel alla WoW, maar inmiddels heb ik ook geleerd dat je MMORPG's niet met elkaar moet vergelijken. Want dan valt alles tegen bij het eerste MMORPG die je hebt gespeeld.

Onderstaand een link naar een Youtube film met wat er veranderd is.

Link http://www.youtube.com/watch?v=4RrQ6s_xPaw&NR=1

De graphics blijven adembenemend!

• Bobmeister
De uitbreiding gaat '' Rise of the Godslayer '' heten. Zie http://ww.riseofthegodslayer.com . Onder andere tijgers als mount! :) Ik heb zon gigantische zin om weer te spelen :P Moet eigenlijk nog ergens een level 80 account ofzo zien te krijgen. Check mn sig.

• SinergyX
Hoeveel ze ook veranderen, een female guardian is en blijft luisteren naar een pr0n film...

• Bobmeister
Meer mensen een mail gekregen om 14 dagen gratis te spelen :) Ik ga het zeker doen :) Misschien wel met 12 maanden speeltijd zodat ik de uitbreiding ook meteen gratis krijg :D

• TheAngel

TheAngel

Ondertitel

Awsom schreef op woensdag 11 november 2009 @ 20:26:
Meer mensen een mail gekregen om 14 dagen gratis te spelen :) Ik ga het zeker doen :) Misschien wel met 12 maanden speeltijd zodat ik de uitbreiding ook meteen gratis krijg :D
Ik ben ook weer aan het installeren :)

• Hydra
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 09:29
Awsom schreef op woensdag 11 november 2009 @ 20:26:
Ja, ik ga ook wel ff kijken maar verwacht echt niet weer terug te gaan. Kwa MMO gedoe blijf ik me op WoW richten en kwa andere games ben ik wel ff zoet met MW2 en Borderlands.

https://niels.nu

• Wlie
  • Laatst online: 04-12 12:50
heb het net ook geinstalleerd door de 14dagen gratis spelen, maar nu rest mij de vraag;
waar kan ik de meeste tweakers vinden?!

• KajLaurent
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 22-10-2019
Ik ga ook maar weer eens kijken. Ben lvl 26 en is alweer tijd geleden dat ik dit gedaan. heb.

• RaymondG
Heb zojuist AoC weer eens geinstalleerd. Maar kom niet vooorbij updating local file 2/4 en de community server van AoC is volgens mij ook down... Iemand anders ook dit probleem ?

• Boagriuz
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 01-12 11:13
Ben benieuwd hoe AoC er onderhand uit ziet. Was met de release begonnen, leidde samen met een paar anderen van mmozone.nl een NL guild (gundermen) met zo'n 200 man na een tijdje.

Maar ik moet zeggen dat toen ik level 80 was er eigenlijk amper wat te doen was verder, wars enz werkten niet goed, alles was buggy. Goud in overvloed, zo'n racepaard gekocht (stelde ook niets voor eigenlijk) en het enige wat je kon doen was eigenlijk een beetje goud scoren door te traden op de market en verder een beetje resources verzamelen. Boring as hell dus en zo buggy als wat.

Ik was een guardian en kon na een rush (stun aanval ofzo) een aanval doen (sweep dacht k ofzo), waarna ik bijna iedereen in 1 klap omlegde. Niemand uit mijn guild kon me verslaan in duels en de class was gewoon verreweg overpowered. Dit kwam mede dankzij gems op de zelfgemaakte armor, waardoor je extra attack points kreeg..

Na een poosje nog eens ingelogd (kreeg een trial weer ofzo), maar er was nog niet veel veranderd.

Ben eerlijk gezegd toch wel weer benieuwd hoe het er eerdaags bij staat.

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 02-12 10:24
Ik ben ook maar eens begonnen met de 7 dagen demo. Toen het spel uitkwam heb ik gevolgd wat men er van vond, en besloten dat ik nog wel even kon wachten.
Downloaden duurt best lang vind ik, ik heb em niet sneller zien gaan dan 20Mbit (van de 100), en gemiddeld veel trager. Is al gauw 2 uur bezig geweest, maar goed het is ook wel een hoop binnenhalen (12 gig). Eerste indruk was slecht: blue screen of death. Dit uiteindelijk opgelost door op de forums te zoeken, schaduwen van max omlaag naar medium en dat is opgelost, wel erg slecht dat een spel BSODs kan geven

Inmiddels is mijn HoX level 21, zitten in elk geval op laag level lekker veel quests in. Ook diverse instances e.d., ziet er allemaal mooi compleet uit. Nu is het afwachten of dat zo blijft op hogere levels. Grafish ziet er goed uit, stukken beter dan anarchy online :P. Draait ook soepel op mijn systeem met alles max behalve schaduwen op 1440x900

Multiplayer heb ik nog weinig van kunnen doen, schiet niet echt op als de chat opties generft zijn bij de demo. Ik kan niet eens een speler PMen als ze me niet eerst friend maken. Ik zit op de server crom (pvm) met een kereltje genaamd hetkwaad. Inmiddels ben ik van newbie island af, ik wist niet dat dit kon met de demo dus was blij verrast. Lekker doorquesten nu in het land dat doet denken aan Egypte maar waarvan ik de naam ben vergeten.

Oh, als je nu een demo start en je doet /claim, dan krijg je 100% extra XP voor een dag, als je die gebruikt en weer /claim doet krijg je er nog 1 :)

[Voor 13% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 15-12-2009 00:46]

Gigabyte Z77X-D3H/i5 3770K/Corsair Vengeance 1600/MSI Radeon 7850 2GB

• darkcarlaza
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 15-11 13:24
Hoi Harmen ^^

tnx voor de /claim tip !

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 02-12 10:24
Aiai, dit spel is echt te goed, verslavingsgevaar!

In elk geval tot level 40 struikel je over de quests, je kan ze nooit allemaal doen voordat je eruit levelt. Of dat zo blijft tot level 80 is mij onbekend, daar ben ik nog niet. Ook veel dungeons tot level 40, zowel single als multi player.

Ter informatie: als je de demo speelt en het bevalt kan je upgraden door een CDtje te kopen voor 8 euro (zie pricewatch). Daar krijg je een mammoet en een 16 slot bag bij, en 30 dagen gametime. Opnieuw downloaden of installeren van CD niet nodig, maar om een of andere reden had ik wel een herstart nodig. Volgens mij is het CDtje goedkoper dan de online upgrade

Gigabyte Z77X-D3H/i5 3770K/Corsair Vengeance 1600/MSI Radeon 7850 2GB

• Hurtebise
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 07:58
Vreemd, unlimited trial zou lopen tot 1 januari, maar die site is nog steeds in de lucht.

http://www.ageofconan.com/trial/
Get ready for the most savage, sexy and brutal MMO ever created!

This trial allows you to play all of the content on Tortage Island - for as long as you want at no cost whatsoever. Please note that a trial account has some limitations to avoid 'spam' and 'gold farmers': you can not trade with others, use in-game mail, public chat channels and you can not post on the forums.

All these limitations are lifted once you upgrade your account to the full version of the game. If and when you decide to upgrade your account you will receive an immediate boost to your progress through an exclusive and powerful beginner's item that increases both XP gain and your chance of performing fatality moves!

This offer is valid for those that create an account and log into the game before January 1st 2010.

• SinergyX
Kreeg vandaag mailtje, geen goed nieuws:
As part of our maintenance your account is now flagged to have your characters below
level 20 deleted as part of maintenance. Please re-activate your account now to
ensure that your characters progress and names stay intact.
Dit heb ik serieus nog nooit meegemaakt bij welke MMO die ik ooit heb gespeeld (en dat zijn er bizar veel).
Viel mij verder op:
Here are just some of the some reasons why you should return to Age of Conan now:
- Veteran Points
- Exclusive Subscription Rewards
- Free Level 50 Character
- Tons of New Conent
- Enhanced Performance
- Most improved MMO of 2009
Een gratis lvl 50? :?

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee