Mensen die de uitbreiding gaan uitroberen
? Ik denk dat de uitbreiding het spel maakt zoals het ooit bedoeld was
Ga het wel uitproberen denk ik ..
Heb AoC ook maar eens gereactivate. Dat is zeker goed op vooruit gegaan, en de chats worden niet meer overgoten met whiners.
Dat laatste was toch wel destijds de voornaamste reden dat ik ben gestopt, de verziekte sfeer. Begrijp me niet verkeerd, geen problemen met kritiek, maar er is toch wel een groot verschil tussen kritiek en gewoon zeiken omdat je ongesteld bent...
Maargoed, Rise of the Godslayer ziet er best wel veelbelovend uit. Release datum is bekend gemaakt, 11 mei
En op mmorpg.com gelijk weer aarsen die gaan klagen daarover -_- Oa over Beta/NDA bende. Ben blij dat het er op lijkt dat Funcom geen openbeta released, zouden meerdere gamebakkers eens moeten doen. We weten allemaal dat een openbeta useless is...
Dat laatste was toch wel destijds de voornaamste reden dat ik ben gestopt, de verziekte sfeer. Begrijp me niet verkeerd, geen problemen met kritiek, maar er is toch wel een groot verschil tussen kritiek en gewoon zeiken omdat je ongesteld bent...
Maargoed, Rise of the Godslayer ziet er best wel veelbelovend uit. Release datum is bekend gemaakt, 11 mei
En op mmorpg.com gelijk weer aarsen die gaan klagen daarover -_- Oa over Beta/NDA bende. Ben blij dat het er op lijkt dat Funcom geen openbeta released, zouden meerdere gamebakkers eens moeten doen. We weten allemaal dat een openbeta useless is...
Had vorige keer nog met de gratis activation meegespeeld, maar het is nog steeds pron luisteren als je met een female guardian staat te meppen. Hele tank/healing/damage systeem heb ik voorkeur naar, iets wat niet echt bij AoC goed te vinden is.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Uhm, leg eens uit, SinergyX. Het is dat ik AoC meer dan een jaar niet heb gespeeld, maar destijds had je toch nog gewoon het zelfde holy trinity systeem als de meeste MMOs die er zijn.
Heb bij deze reactivation nog geen group dingen gedaan
Heb bij deze reactivation nog geen group dingen gedaan
En de maintenance naar p2.0, Rise of the Godslayer, is onderweg. Duurt in totaal 12 uur, 3:00 GMT is het begonnen.
Hoop dat m'n exemplaar (Bij Bol.com besteld) vandaag ook binnen komt
Hoop dat m'n exemplaar (Bij Bol.com besteld) vandaag ook binnen komt
Zou je je ervaring ermee kunnen posten
? Nog andere mensen die de uitbreiding al hebben gekocht en gespeeld? Ik zit nog te twijfelen.
Ik heb onlangs m'n 2 maandne prepaid kaartje weer geactiveerd omdat ik die nog had liggen van launch. Persoonlijk vind ik het spel nog net zo kaal en leeg overkomen als de launch, het is alleen wat stabieler en minder bugs. Voor de rest is het helaas nog steeds geen volwaardige mmo vanuit mijn oogpunt. Helaas, maarja.. had ik toch eens m'n prepaid gebruikt
kheb h et welgeteld 7 dagen volgehouden, en toen het spel weer ge-deinstalleerd.
Mogelijk dat het spel intressant wordt als het gratis is. Tis nu echt teveel buck voor weinig tot geen bang.
Mogelijk dat het spel intressant wordt als het gratis is. Tis nu echt teveel buck voor weinig tot geen bang.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Zo is het voor iedereen andersDakreal schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:19:
Ik heb onlangs m'n 2 maandne prepaid kaartje weer geactiveerd omdat ik die nog had liggen van launch. Persoonlijk vind ik het spel nog net zo kaal en leeg overkomen als de launch, het is alleen wat stabieler en minder bugs. Voor de rest is het helaas nog steeds geen volwaardige mmo vanuit mijn oogpunt. Helaas, maarja.. had ik toch eens m'n prepaid gebruiktkheb h et welgeteld 7 dagen volgehouden, en toen het spel weer ge-deinstalleerd.
De expansion ging dinsdag zeker niet zonder problemen, uiteindlijk zijn de servers dinsdag de complete dag offline geweest en woensdag ook nog 5 uur om een hotfix door te voeren (nerdrage lezen op de funcom fora is fun ^^). De nieuwe gebieden zijn wel erg kewl ^^ (Ben nog niet in het nieuwe lvl80 gebied geweest, heb nog geen lvl80 character
Wat mij betreft heeft het spel juist dat extra wat veel andere MMOs niet hebben, kan er niet juist de vinger op leggen
Ik denk inderdaad dat het daardoor komtWhite Dust schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 18:08:
[...]
Zo is het voor iedereen andersPersoonlijk vind ik dat het erg fijn weg speelt, elk gebied heeft veel te doen. Het lvlen loopt tegenwoordig veel vloeiender, en de server waar ik op spel (Hyrkania, RP-PVE) is druk genoeg.
De expansion ging dinsdag zeker niet zonder problemen, uiteindlijk zijn de servers dinsdag de complete dag offline geweest en woensdag ook nog 5 uur om een hotfix door te voeren (nerdrage lezen op de funcom fora is fun ^^). De nieuwe gebieden zijn wel erg kewl ^^ (Ben nog niet in het nieuwe lvl80 gebied geweest, heb nog geen lvl80 character)
Wat mij betreft heeft het spel juist dat extra wat veel andere MMOs niet hebben, kan er niet juist de vinger op leggenkan ook komen omdat ik highfantasy zo kotsbeu ben om over dat anime stijltje maar te zwijgen
Nou moet ik eerlijk toegeven dat ik nu ook nig hoger ben gekomen dan lvl 18 gewoon omdat het me niet meer verder trok om te spelen. Daarnaast vind ik ook dat de character animaties soms wat "Houterig"overkomen. Kwa graphics is dit dan wel weer een erg mooie game. Alles ziet er goed uit op de hoogste settings! das dan wel een pluspunt, maar voor mij helaas het enige.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Anoniem: 44492
Ik heb de uitbreiding gekocht @ g2play voor €22.99.
Gelijk voor €2.49 ook de War Rhino erbij gehaald.
Ben nu aan het installeren, kan niet wachten om dit spel weer op te pakken.
Vooral nu ik toch wel aardig wat positiefs hoor de laatste tijd van deze expansion / updates / fixes.
Gelijk voor €2.49 ook de War Rhino erbij gehaald.
Ben nu aan het installeren, kan niet wachten om dit spel weer op te pakken.
Vooral nu ik toch wel aardig wat positiefs hoor de laatste tijd van deze expansion / updates / fixes.
De "Gateway to Khitai" zone was echt vele malen beter dan de andere 20-40 zones echter daarna kom je weer terug in de oude zones voor 40-80 en ik kan me er niet doorheen worstelen.
Helaas AoC heeft veel potentie maar ben toch voor de 2e keer afgehaakt nu

[ Voor 19% gewijzigd door Ashrah op 10-06-2010 10:21 ]
das jammer want ik ben er nu net aan begonnen en ik vind het toch echt gaaf er schijnt idd erg veel veranderd te zijn in de positieve zin nuAshrah schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 10:20:
De "Gateway to Khitai" zone was echt vele malen beter dan de andere 20-40 zones echter daarna kom je weer terug in de oude zones voor 40-80 en ik kan me er niet doorheen worstelen.
ik hoop met deze reactie dit topic weer nieuw leven in te blazen omdat het veel potentie heeft etc.
[ Voor 8% gewijzigd door Tijn96 op 23-07-2010 16:10 ]
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Dan hoop ik dat hier straks veel positieve verhalen te melden hebt over de gebieden ná de startzone. Deze zit inderdaad zeer goed in elkaar. Waar veel mensen op afhaakten was juist de content voor de latere en eindlevels.
ik heb het met veel plezier gepeeld, een klein jaar vanaf launch, maar het kon me niet blijvend bekoren.
Toch is het wat mij betreft samen met LOTRO de beste fantasy mmorpg die er is.
ik houd het topic dus ook weer met hernieuwde belangstelling in de gaten!
ik heb het met veel plezier gepeeld, een klein jaar vanaf launch, maar het kon me niet blijvend bekoren.
ik ben nu net begonnen en ik kan zeggen dat het gebied na tortage, gateway to khitan is erg goed en uitgebreid ik heb tot nog toe geen negatieve dingen over alleen dat ik een erg lage FPS heb ook al is mijn videokaart niet slechtkrakbracket schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 18:04:
Dan hoop ik dat hier straks veel positieve verhalen te melden hebt over de gebieden ná de startzone. Deze zit inderdaad zeer goed in elkaar. Waar veel mensen op afhaakten was juist de content voor de latere en eindlevels.

maar ik ga me met dit spel nog veel vermaken
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
ik zit te twijfelen of ik terug ga, ik vond het een uber spel tm een level 50/60 daarna werdt t saai en alleen maar grinden. Is dat nogsteeds zo of is het spel inmiddels groter geworden?
als ik de world map zie, waarbij je kunt zien voor welk lvl het is. zijn het vooral lvl 80 area's maar het schijnt de moeite waart te zijn om die saaie lvls te ''doorboren'' maar dat is persoonlijktritimee schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 13:04:
ik zit te twijfelen of ik terug ga, ik vond het een uber spel tm een level 50/60 daarna werdt t saai en alleen maar grinden. Is dat nogsteeds zo of is het spel inmiddels groter geworden?
Anoniem: 83496
Volgens de meeste review is lack of content nu geen issue meer. Ook is er genoeg te doen voor lvl 80 karakters, volgens de meeste reviews dus.tritimee schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 13:04:
Ik heb mijn account zojuist weer geopend. AoC, is wat ik zo lees, nu zeker wel volwassen geworden. Het was een erg gaaf spel bij release alleen inderdaad was de content een probleem, helemaal rond lvl 40.
Dat is nu niet meer het geval.
Ik heb eergisteren, op aanraden van een vriend, een AoC account gemaakt. Had wel al is in de Beta gespeeld, vond er toen niet veel aan. Begin er nu toch wel aardig in te komen, vooral die offline "destiny quests" vond ik erg boeiend.
Ben op dit moment dus 20 en ben net van Tortage Island af... ben benieuwd...
Ben op dit moment dus 20 en ben net van Tortage Island af... ben benieuwd...
[ Voor 3% gewijzigd door Accesteam op 09-08-2010 23:43 ]
Dan begint het echte MMO gedeelte pas echt. 
Ik ben ook weer redelijk 'verslaafd'! Ben zojuist lvl 43 geworden en ik heb er nog geen minuut spijt van gehad dat ik weer heb geresubbed. Het spel loopt nu vloeiend en de 'gaten in de level vooruitgang' zijn opgelost.
Wat ik vooral erg gaaf vind aan AoC is dat het spel erg dicht bij de originele verhalen van Howard blijft. Ook alle omgevingen zijn prachtig gemaakt. Fantasy, maar in een rauwe, realistische vorm.
En we hebben naakte vrouwen, veel bloed en allerlei afgehakte ledematen, wat willen we nog meer?!
Ik ben ook weer redelijk 'verslaafd'! Ben zojuist lvl 43 geworden en ik heb er nog geen minuut spijt van gehad dat ik weer heb geresubbed. Het spel loopt nu vloeiend en de 'gaten in de level vooruitgang' zijn opgelost.
Wat ik vooral erg gaaf vind aan AoC is dat het spel erg dicht bij de originele verhalen van Howard blijft. Ook alle omgevingen zijn prachtig gemaakt. Fantasy, maar in een rauwe, realistische vorm.
En we hebben naakte vrouwen, veel bloed en allerlei afgehakte ledematen, wat willen we nog meer?!
Lees op andere fora behoorlijk wat positieve zaken van deze stevig bijgewerkte mmo. De lag blijkt wel een domper voor het uitvoeren van combo's. Lag die er tot voor kort niet was. Zelfde ervaring?
De lag is alleen een probleem in de expansion regios. Daar is om onbekende reden voor veel mensen de performance nogal slecht. Tot level 80 heb je er dus geen last van. 
En tot je daar bent is er wellicht een fix voor de expansion uitgebracht. Funcom is op de hoogte en aan het werk om het beter te maken. Ik heb zelf weinig last van problemen moet ik zeggen. Alleen zijn de laadtijden van de regios van de expansion wel een stuk langer dan de oude regios.
En tot je daar bent is er wellicht een fix voor de expansion uitgebracht. Funcom is op de hoogte en aan het werk om het beter te maken. Ik heb zelf weinig last van problemen moet ik zeggen. Alleen zijn de laadtijden van de regios van de expansion wel een stuk langer dan de oude regios.
En vrouwen die tijdens het vechten meer ooeeee en aaaahs roepen dan gemiddeld pr0n film?Anoniem: 83496 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 01:10:
(ik heb enkel female characters, male characters zie er echt niet uit).
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
jaja, die zien er niet uit....
Jij hebt gewoon alleen maar vrouwelijke toons omdat je ze kunt uitkleden.
Geef maar toe!
Ben trouwens nu ook zelf even in Khitai geweest vandaag. Loopt als een trein en de laadtijden zijn niet echt veel langer eigenlijk op mijn pc; Intel Core 2 Quad Q9400, 8GB RAM, GTX 285, Win 7 64bit.
FPS is prima, alleen zie ik wel dat het spel enorm veel RAM gebruikt in Khitai en dat dit gestaag op blijft lopen. Lijkt een memory leak en dat zou de crashes van anderen kunnen verklaren als zij minder RAM hebben en het spel dus uit zijn geheugen loopt.
Komt vast een fix voor op korte termijn.
Jij hebt gewoon alleen maar vrouwelijke toons omdat je ze kunt uitkleden.
Geef maar toe!
Ben trouwens nu ook zelf even in Khitai geweest vandaag. Loopt als een trein en de laadtijden zijn niet echt veel langer eigenlijk op mijn pc; Intel Core 2 Quad Q9400, 8GB RAM, GTX 285, Win 7 64bit.
FPS is prima, alleen zie ik wel dat het spel enorm veel RAM gebruikt in Khitai en dat dit gestaag op blijft lopen. Lijkt een memory leak en dat zou de crashes van anderen kunnen verklaren als zij minder RAM hebben en het spel dus uit zijn geheugen loopt.
Komt vast een fix voor op korte termijn.
Jazeker. In ieder geval wel op Crom en Hyrkania. De andere servers weet ik niet.
Er is eigenlijk constant een goede hoeveelheid andere spelers. Waar je ook bent is mijn ervaring.
Er is eigenlijk constant een goede hoeveelheid andere spelers. Waar je ook bent is mijn ervaring.
Misschien toch maar weer eens gaan kijken dan. Ben ruim een jaar ofzo geleden gestopt omdat de latere regio's echt zo buggy waren dat het niet te spelen was. Terwijl de gamewereld en sfeer toen in mijn ogen al subliem waren.
Geen idee welke server mijn characters op staan, lol. Die zijn toendertijd allemaal gemerged.Anoniem: 83496 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 19:32:
Mocht je op Crom willen spelen drop dan in-game een berichtje aan Mordaxus
Meen dat het inderdaad Crom was. Eerst nog even mn SC2 verslaving botvieren en dan ga ik denk ik toch maar weer eens kijken hoe de game uiteindelijk geworden is
zo heb ook maar is me Age of Conan weer geactiveert.
damn me char is weg grrrrrr. Iemand sugestie welke clas beetje leuk spele is. Ben wow gewent maar dit is wel ff wat anders
damn me char is weg grrrrrr. Iemand sugestie welke clas beetje leuk spele is. Ben wow gewent maar dit is wel ff wat anders
Ik vind alle classes erg leuk en goed van elkaar verschillen, maar om een paar tips te geven:
Als je van het rauwe hak en ragwerk houdt, met veel afgehakte ledematen die in het rond vliegen, kies dan een van de Soldier classes.
Guardian is een volboed tank, de Dark Templar is een DPSer en de Conqueror is een offtank of een DPS er.
De healer classes zijn ook erg gaaf. Zeker de Tempest of Set en de Bear Shaman omdat die beiden ook kun mannetje kunnen staan in man tot man gevechten. Priest of Mitra heb ik zelf geen ervaring mee, maar daar hoor ik ook goede verhalen over.
Dan heb je nog de casters. Die spelen weer heel anders en ook anders t.o.v. elkaar.
Demonologist is echt een glazen kanon! Herald of Xotli is een shapeshifter en de Necromancer een pet class. Zo heb je denk ik wel een beetje de groffe lijn.
Als je van het rauwe hak en ragwerk houdt, met veel afgehakte ledematen die in het rond vliegen, kies dan een van de Soldier classes.
Guardian is een volboed tank, de Dark Templar is een DPSer en de Conqueror is een offtank of een DPS er.
De healer classes zijn ook erg gaaf. Zeker de Tempest of Set en de Bear Shaman omdat die beiden ook kun mannetje kunnen staan in man tot man gevechten. Priest of Mitra heb ik zelf geen ervaring mee, maar daar hoor ik ook goede verhalen over.
Dan heb je nog de casters. Die spelen weer heel anders en ook anders t.o.v. elkaar.
Demonologist is echt een glazen kanon! Herald of Xotli is een shapeshifter en de Necromancer een pet class. Zo heb je denk ik wel een beetje de groffe lijn.
na de tips hierboven maar is een Conqueror aangemaakt. server is grom of hoe die ook heet. nu maar is de game leren kennen
Las zojuist dat ze de Ranger flink op de schop hebben gegooid, was eigelijk naast bear shaman 1 van mijn leukste characters. Nadeel was het nonstop wisselen van je wapens (xbow/bow) en het enorm statisch vechten door combo's. Lijkt nu allemaal te zijn rechtgetrokken, toch benieuwd hoe dat is uitgewerkt.
Necromancer vind ik de grootste nerf ooit, vroeger waren ze echt leuk, je had echt wat aan je pets en het verschil tussen de 2 specs was enorm. Daarna kwam de grote nerf, elke mob die werkt geraakt door je pet, daar kreeg jij de agro van. Van leuke minion master tot .. agro-zuiger. En eigelijk is nooit de necro meer op oude niveau gekomen, zeker PVP is er niets meer van over (tot enkel blight bombs casten en maar hopen dat die genoeg damage doen).
Necromancer vind ik de grootste nerf ooit, vroeger waren ze echt leuk, je had echt wat aan je pets en het verschil tussen de 2 specs was enorm. Daarna kwam de grote nerf, elke mob die werkt geraakt door je pet, daar kreeg jij de agro van. Van leuke minion master tot .. agro-zuiger. En eigelijk is nooit de necro meer op oude niveau gekomen, zeker PVP is er niets meer van over (tot enkel blight bombs casten en maar hopen dat die genoeg damage doen).
De Ranger was zwaar overpowered, Hij was de grootste killer van alle classes, zeker in PvP. Daarom is hij aangepakt. Maar dat is al een heeeule tijd geleden, hoor! 
De Necro heb ik niet echt ervaring mee, maar gezien het feit dat ik er elke dag meerdere tegen kom lijkt het zeker nog steeds een van de populairste classes.
Waar heb je die info vandaan?
De Necro heb ik niet echt ervaring mee, maar gezien het feit dat ik er elke dag meerdere tegen kom lijkt het zeker nog steeds een van de populairste classes.
Waar heb je die info vandaan?
Ranger revamp was van 30 juni, zo lang geleden was dat niet.
http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=223042
En de necro, eigen ervaring
Ik heb gespeeld vanaf launch, maar was al vrij rap over.
http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=223042
En de necro, eigen ervaring
[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 20-08-2010 14:38 ]
Dat is dan de tweede revamp van de Ranger. In het eerste jaar na de launch is hij ook al aangepakt.
Bump!
Hoe bevalt de uitbreiding? Ik heb nog steeds vaak de neiging om weer te beginnen, maar ben bang dat er ontzettend weinig mensen online zijn.. Hoe is dit nu?
PS: Als mensen van hun account af willen (met goede char's, lvl 60/70+) pm mij dan even. Ben wel geinteresseerd :P!
Hoe bevalt de uitbreiding? Ik heb nog steeds vaak de neiging om weer te beginnen, maar ben bang dat er ontzettend weinig mensen online zijn.. Hoe is dit nu?
PS: Als mensen van hun account af willen (met goede char's, lvl 60/70+) pm mij dan even. Ben wel geinteresseerd :P!
Ik ben dus AoC weer aan het installeren (30 GB woohoo -.-, en nog geen idee hoe groot de patches zullen zijn )
Weet iemand of de expansion Rise of the Godslayer nog ergens los te koop is? Kan alleen maar de gold version vinden en dat zou nogal zonde zijn van mijn betaande account.
EDIT: Kan me herinneren dat skills als endurance en running speed 2 jaar geleden niet werkten. Is dit intussen gefixt?
Weet iemand of de expansion Rise of the Godslayer nog ergens los te koop is? Kan alleen maar de gold version vinden en dat zou nogal zonde zijn van mijn betaande account.
EDIT: Kan me herinneren dat skills als endurance en running speed 2 jaar geleden niet werkten. Is dit intussen gefixt?
[ Voor 26% gewijzigd door Nephalem op 27-09-2010 02:38 ]
Ben het spel gaan spelen, een week of drie geleden. Vooral positief verrast door de hoge kwaliteit graphics. Water golven met reflecties, realtime bewegende zon en daarmee de schaduw van de bergen over het landschap. Realistisch in tegenstelling tot WoW en Rift's cartoonachtige look.
Wat ik niet begrijp is dat er zo weinig mensen spelen. Ik lees veel verhalen over problemen in het verleden. Waarschijnlijk was het spel niet goed uitgetest voordat het op de markt kwam. Maar nu lijken de problemen opgelost. Wat mij betreft komt iedereen weer terug.
Wat ik niet begrijp is dat er zo weinig mensen spelen. Ik lees veel verhalen over problemen in het verleden. Waarschijnlijk was het spel niet goed uitgetest voordat het op de markt kwam. Maar nu lijken de problemen opgelost. Wat mij betreft komt iedereen weer terug.
Wat mij vooral tegenviel in AoC was niet de graphics, want die waren erg mooi. Maar het hele spel.
Niets werkte, teveel bugs, niet af. geen content, unbalanced ennuh om niet te vergeten.. 1-20 was leuk. de rest was gewoon ontzettend slecht.
Niets werkte, teveel bugs, niet af. geen content, unbalanced ennuh om niet te vergeten.. 1-20 was leuk. de rest was gewoon ontzettend slecht.
Ik zal eerlijk zeggen, ik ben nooit voorbij Tortage gekomen..
Maar ik wil het nu weer proberen! Age of Conan trekt me toch altijd aan.. Mijn probleem is dat ik absoluut niet goed kan kiezen voor welke class ik zal spelen. Geen trekt me aan van "Ja, die wil ik spelen!"..
Dus misschien als jullie mij wat insight kunnen geven?
Ik speel meestal:
- Niet puur physical dps, maar een beetje magical feeling vindt ik toch fijn
- support kan maar hoeft niet
- Vooral: Niet saai, het liefst een class met veel verschillende mogelijkheden en utility
Ideeën?
Maar ik wil het nu weer proberen! Age of Conan trekt me toch altijd aan.. Mijn probleem is dat ik absoluut niet goed kan kiezen voor welke class ik zal spelen. Geen trekt me aan van "Ja, die wil ik spelen!"..
Dus misschien als jullie mij wat insight kunnen geven?
Ik speel meestal:
- Niet puur physical dps, maar een beetje magical feeling vindt ik toch fijn
- support kan maar hoeft niet
- Vooral: Niet saai, het liefst een class met veel verschillende mogelijkheden en utility
Ideeën?
Anoniem: 237380
misschien toch binnenkort maar weer proberen zo te horen lijken veel problemen die de eerste 2 maanden er waren te zijn opgelost
wereld blijft fantastisch mooi mede dankzij de memorable soundtrack.
New Beginning heet 1 van die nummers dacht ik, alleen daarom zou ik AoC weer aanslingeren (ik zou het zeker niet doen voor de game zelfAnoniem: 237380 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:16:
misschien toch binnenkort maar weer proberen zo te horen lijken veel problemen die de eerste 2 maanden er waren te zijn opgelostwereld blijft fantastisch mooi mede dankzij de memorable soundtrack.
Anoniem: 237380
ik heb vlak na het beginnen vna het spel de soudntrack gekocht.
The dreaming anew als je door de groene vallei naar beneden wandelt is betoverend.. had vroeger het spel gewoon aanstaan om daar te staan met dat nummer.. (weet niet meer precies hoe die plek heet iets na het begin volgens mij)
The dreaming anew als je door de groene vallei naar beneden wandelt is betoverend.. had vroeger het spel gewoon aanstaan om daar te staan met dat nummer.. (weet niet meer precies hoe die plek heet iets na het begin volgens mij)
Conall's ValleyAnoniem: 237380 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:21:
ik heb vlak na het beginnen vna het spel de soudntrack gekocht.
Was toevallig ook de plek waar behoorlijk wel 'gepest', 1 van de bergwegen zette ze halverwege een paard neer, je moest daar langs -> paard trapt -> jij valt naar beneden en dood
YouTube: Age of Conan - Bridge Knockoff
Door de totale afwezigheid van marketing vanuit Funcom heeft misschien niemand het nog gemerkt, maar alle accounts zijn tot eind mei gratis speelbaar gemaakt. Dus iedereen die het spel ooit gekocht heeft kan tot eind mei gratis spelen.
Official announcement:
http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=166812
Je kan ook gametime winnen:
http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=166761
Official announcement:
[ Voor 10% gewijzigd door Enervate op 21-05-2011 21:35 ]
Om eerlijk te zijn, het is het imho niet meer waard. Had ook mailtje gehad, maar denk dat ik het niet eens ga installeren, game is nooit wat geworden.
Ach, het is een goed spel maar ze hebben het voornamelijk te vroeg gereleased.
Leuke actie, ik klik erop kom in mijn account maar niets meer te vinden van AoC... ik sla deze dus weer overEnervate schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 21:34:
Door de totale afwezigheid van marketing vanuit Funcom heeft misschien niemand het nog gemerkt, maar alle accounts zijn tot eind mei gratis speelbaar gemaakt. Dus iedereen die het spel ooit gekocht heeft kan tot eind mei gratis spelen.
Official announcement:
Is er al een concrete datum bekend dat de hele zwik f2p wordt?
Het is vanaf vandaag F2P.Hurtebise schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:31:
Is er al een concrete datum bekend dat de hele zwik f2p wordt?
Ben de game nu aan het downloaden.
Op welke server spelen de meeste tweakers en is er nog een tweaker clan oid?
Naja, je hebt maar 2 keuzes. Crom of Fury(Crom is PvE en Fury PvP). Voor zo ver ik weet is er helaas geen tweakers guild actief.
Ik ben het ook aan het downloaden, maar als ik het goed begrepen had, zijn alle servers samengevoegd omdat het leeg liep. dus blijkbaar is er geen keuze meer?
Ik ben het ook maar eens aan het proberen.
Tweakers guild/clan?
Tweakers guild/clan?
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Daar komt het soort van op neer, zelfs dan zie ik lang niet zoveel mensen als Crom toen ooit was voor de merges. Heb het recent nog een keertje geprobeerd, maar hele combat systeem blijft gewoon vaag en raar, lang niet meer wat het ooit zou worden.Wartooth schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 15:16:
Ik ben het ook aan het downloaden, maar als ik het goed begrepen had, zijn alle servers samengevoegd omdat het leeg liep. dus blijkbaar is er geen keuze meer?
Binnenkort komt er wel een extra Blood & Glory server(Met een apparte Ruleset). Ik geloof alleen dat Funcom uberhoupt geen nieuwe servers met dezelfde Ruleset meer wilt aanmaken.
Hm zojuist alles nog es bekeken maar het is niet te flitsen hoor. Support is echt belabberd.
Vlak voor de aankondiging dat ze f2p zouden worden had ik voor 1 maand m'n account weer eens enabled. Daarvoor had ik de expansion al gekocht. Kwam ik er achter dat m'n account gehacked was en al mn items/goud weg, ik zou niet weten hoe maar goed. Heeft ze 2 weken geduurd om alles te herstellen en nog had ik niet alles terug of niet de juiste objecten, ik heb het maar opgegeven.
Nu log ik opnieuw aan tijdens de f2p en doet weer m'n account het niet. Support doet er weer een paar dagen over om te reageren. Uiteindelijk gefixed maar de loading tijden zijn echt absurd. Duurt gewoon 3 a 4 minuten om Khitaj te laden dat gaat echt nergens meer over.
Oow ja ... al m'n goud is ook weer verdwenen ... gvd!
(en nee ik heb geen virussen/keyloggers/phishing)
Na 2 loading screens heb ik het spel maar weer afgesloten, dit is niet meer de moeite voor mij en ik ga niet weer support lastig vallen om m'n zooi terug te krijgen. Heb eerlijk gezegd niet eens meer naar m'n tweede character gekeken of daar alles nog op zat.
Vlak voor de aankondiging dat ze f2p zouden worden had ik voor 1 maand m'n account weer eens enabled. Daarvoor had ik de expansion al gekocht. Kwam ik er achter dat m'n account gehacked was en al mn items/goud weg, ik zou niet weten hoe maar goed. Heeft ze 2 weken geduurd om alles te herstellen en nog had ik niet alles terug of niet de juiste objecten, ik heb het maar opgegeven.
Nu log ik opnieuw aan tijdens de f2p en doet weer m'n account het niet. Support doet er weer een paar dagen over om te reageren. Uiteindelijk gefixed maar de loading tijden zijn echt absurd. Duurt gewoon 3 a 4 minuten om Khitaj te laden dat gaat echt nergens meer over.
Oow ja ... al m'n goud is ook weer verdwenen ... gvd!
(en nee ik heb geen virussen/keyloggers/phishing)
Na 2 loading screens heb ik het spel maar weer afgesloten, dit is niet meer de moeite voor mij en ik ga niet weer support lastig vallen om m'n zooi terug te krijgen. Heb eerlijk gezegd niet eens meer naar m'n tweede character gekeken of daar alles nog op zat.

Om te beginnen stante pede je paswoord veranderen, eventueel ook het mailadres dat aan deze account is gekoppeld.
Ik heb zelf erg goede ervaringen met de Funcom Support. Laatst een probleempje gehad met de GUI, ik had lader die dag nog een goed antwoord die het oploste. Ik heb ook een aantal keer een product aan het verkeerde account gekoppeld en ze hadden er geen problemen mee om het te verplaatsen/annuleren.
Mjah, items is een lastig gevalletje want met hun moet je er zo snel mogelijk mee zijn gezien hun logs niet bepaald ver gaan(Binnen 3 dagen ben je veilig maar als het langer dan een week duurt kan het nogal lastig worden).
Mjah, items is een lastig gevalletje want met hun moet je er zo snel mogelijk mee zijn gezien hun logs niet bepaald ver gaan(Binnen 3 dagen ben je veilig maar als het langer dan een week duurt kan het nogal lastig worden).
Nog iemand die online is de laatste tijd?
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ik heb dit spel even gespeeld.
Tijdens een WoW break. Ik heb Bearshaman gespeeld, tot pvp lvl 9.
Omdat het combo skipping in was, heb ik dit ook gebruikt om aan hoger niveau te tillen. Noemt het glitchen of cheaten, combo skipping gaf een extra skill aan een pvp duel met 2 spelers die het goed konden.
Na dat ik lvl 9 heb bereikt, en onze guild eig de pvp zone altijd in handen hadden, ben ik ermee gekapt, het spel liep leeg en het werd saai.
Tijdens een WoW break. Ik heb Bearshaman gespeeld, tot pvp lvl 9.
Omdat het combo skipping in was, heb ik dit ook gebruikt om aan hoger niveau te tillen. Noemt het glitchen of cheaten, combo skipping gaf een extra skill aan een pvp duel met 2 spelers die het goed konden.
Na dat ik lvl 9 heb bereikt, en onze guild eig de pvp zone altijd in handen hadden, ben ik ermee gekapt, het spel liep leeg en het werd saai.
Combo skipping? Je bedoelt pre-casten van combo's en enkel de finisher loslaten op je tegenstander?
Neen, het eindigen van een combo voor de cast timer uit is en toch de full benefit krijgen.SinergyX schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:08:
Combo skipping? Je bedoelt pre-casten van combo's en enkel de finisher loslaten op je tegenstander?
VB: Knockback Rank 2 van BS, kon je skippen na 1 second, de speler lang alang op de grond en jij kon in die tijd achter de speler kruipen en weer abilities in de rug doen. Als je de cast gewoon laat lopen staat hij al half recht voor jij jou cast af hebt.
Dus gewoon vroegtijdig de cast afbreken en toch alles krijgen als je ful doet, ging toen enkel bij melee.
Oooh zo'n manier, tja AoC heeft genoeg 'broken' zooi gehad in de hele tijd, als je dan kijkt wat hoe ze dit hebben gefixed.. maakt het enkel nog erger
(Necro compleet maar dan ook compleet kapot generfed, combo's van 4-5 moves terug naar max 3, veelal 2, heartstrike van ranger, runecasting)
Ja ik heb ook de tijd meegemaakt dat je als barb alles kon 1 shotten. Er was een glitch dat je gewoon een finisher kon blijven gebruiken.
Ik heb het van in't begin gespeeld tot op een punt het veel te bugged was, daarna gestopt en daarna weer gekomen, maar na pvp5-6 word het echt saai
Ik heb het van in't begin gespeeld tot op een punt het veel te bugged was, daarna gestopt en daarna weer gekomen, maar na pvp5-6 word het echt saai
Ik ben nu een paar weken bezig met de vernieuwde Age of Conan en ik vermaak me bijzonder goed. De gratis versie heeft vier playable classes en de Priest speel ik nu. De Deathwish PvP is goed gevuld en heb al erg veel leuke momenten beleefd.
Iemand nog op de US servers aan het spelen?
Iemand nog op de US servers aan het spelen?
Anoniem: 283702
Heb gisteren de free to play versie gedownload. Ben erg benieuwd hoe het spel speelt.
Welke 4 classes zijn er beschikbaar? Kan het zo nergens vinden op de site.
Gevonden:
● Barbarian
● Demonologist
● Guardian
● Priest of Mitra
Welke 4 classes zijn er beschikbaar? Kan het zo nergens vinden op de site.
Gevonden:
● Barbarian
● Demonologist
● Guardian
● Priest of Mitra
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 283702 op 12-08-2011 11:00 ]
Zijn dat de enigen bij F2P ? De rest moet je kopen ? Nou,nou...
Als PoM nog steeds is hoe die vroeger was, geen problemen
Demonologist vind ik echt de aanfluiting voor zijn class, concept was leuk, de nerfbat maakt het kapot
Guardian... tja, iets met kreunen en een pr0nfilm.
Meh, ook de f2p begonnen met juist een demonologist. Leek mij leuk. Speel vrijwel altijd een mage type in (MMO)RPG's en dan is de keuze bij de f2p karakters vrij beperkt. Ben nu level 21 en eindelijk van Tortage af. Beetje squishy karakter, maar vind het wel tof tot nu toe.SinergyX schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:09:
Als PoM nog steeds is hoe die vroeger was, geen problemenDemonologist vind ik echt de aanfluiting voor zijn class, concept was leuk, de nerfbat maakt het kapot
Guardian... tja, iets met kreunen en een pr0nfilm.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Anoniem: 52038
zijn er eigenlijk nog veel mensen die dit spel spelen? wil graag weer beginnen met een mmorpg en ben rond aan het kijken. geen wow en geen lotr online.
twijfel beetje tussen deze en d&d online.. iemand tips?
Wel, deze is gratis te spelen, dus probeer het zou ik zeggen en bevalt ie niet, dan ga je iets anders doen.Anoniem: 52038 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 20:25:
zijn er eigenlijk nog veel mensen die dit spel spelen? wil graag weer beginnen met een mmorpg en ben rond aan het kijken. geen wow en geen lotr online.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Anoniem: 382855
Hey ik heb net age of conan een weekje (zit al op de 60 uur xfire rofl xD) en ben level 42.
Zijn er meer mensen die op de Cron server zitten? Het is echt een super tof spel, ben nog niet tegen de muur van premium gelopen maar als je naar de item shop kijkt is alles wel veel te duur. Voor een mount betaal je al 6 euro etc.. Maar als je wat lol zoekt voor laten we zeggen 100 uur? dan raad ik je dit spel zeker aan
Ik heet ingame zondvloed en heb een aardig grote guild gemaakt, je bent welkom
Zijn er meer mensen die op de Cron server zitten? Het is echt een super tof spel, ben nog niet tegen de muur van premium gelopen maar als je naar de item shop kijkt is alles wel veel te duur. Voor een mount betaal je al 6 euro etc.. Maar als je wat lol zoekt voor laten we zeggen 100 uur? dan raad ik je dit spel zeker aan
Speel het nu ook een weekje zoiets. Nog "maar" level 36 en op de Crom server (Aedia). Heb wel het idee dat de f2p wat meer crippled is dan het in eerste instantie door funcom wordt gebracht. Maar dan nog is het lollig. Je kunt tenminste tot level 80 en een mountje kun je ook ingame kopen voor 1g etc.Anoniem: 382855 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:44:
Hey ik heb net age of conan een weekje (zit al op de 60 uur xfire rofl xD) en ben level 42.
Wel vind ik de kreupele chat en whisper mogelijkheden vervelend en soms krijg ik het idee dat de drops bij f2p aangepast zijn. Ik zie geregeld als ik een chest of bag opraap heel even een item staan en dan binnen een halve seconde verspringen naar een ander item.
Maar dat drukt de pret niet. Lekker wat afwisseling in de verschillende gebieden en telkens ontdek ik weer nieuwe stukken die ik niet eerder gezien heb. Leuk spel voor nop!
Wat ik een heel leuke toevoeging vind, is dat je kan klimmen (als je in die skill voldoende punten hebt gestopt).
IDD leuk spel voor nop. Je krijg wel een boel minder als je gratis speelt, maar er blijft zeker een leuk spel over.
Zijn er nog mensen die nog actief spelen? Heb een aantal vrienden die het spelen en wat gezien, ziet er voor een spel van 5 jaar oud best wel goed uit.
deze week is het 6 jaar feestje van age of conan, mocht je nog een account hebben, en het spel nog hebben geinstalleerd natuurlijk, vergeet dan niet om in te loggen in de week van 23 mei tot 31 mei om een kadootje in de mail te ontvangen.
Betalende spelers krijgen uiteraard meer, maar volgens de mail krijgen ook zij die aoc free spelen een presentje.
edit: helaas waar is die tijd dat je die mooie pelscloack kreeg voor het jaarfeest, de illustrious goldglory cloack, dit keer alleen een gratis kist waarin een epic kan zitten, mag je openen op 1 char per account, maar op degene die ik heb geopend zat rotzooi, geen tastbaar iets dit keer
dus laat inloggen maar zitten
Betalende spelers krijgen uiteraard meer, maar volgens de mail krijgen ook zij die aoc free spelen een presentje.
edit: helaas waar is die tijd dat je die mooie pelscloack kreeg voor het jaarfeest, de illustrious goldglory cloack, dit keer alleen een gratis kist waarin een epic kan zitten, mag je openen op 1 char per account, maar op degene die ik heb geopend zat rotzooi, geen tastbaar iets dit keer
dus laat inloggen maar zitten
[ Voor 31% gewijzigd door fitznl op 23-05-2014 19:55 . Reden: aanpassing mbt het kado ]
Is echt al een eeuwigheid dat ik dit heb gespeeld. Vond het persoonlijk 1 van de mooiere MMO's, nog steeds....
Denk dat ik maar weer eens ga installeren... 1 maandje sub kan wel..gewoon weer ff proeven
Denk dat ik maar weer eens ga installeren... 1 maandje sub kan wel..gewoon weer ff proeven
het is al hééél lang f2p...
Ja snap ik, maar wil wel overal van gebruik kunnen maken dangarathane schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 19:47:
Helaas technisch gesproken is het f2p tot level 80. Wil je daarna wat doen, raiden en khitai grinden dan zullen je toch echt een sub moeten nemen. Nog afgezien van de beperking bij maken van een char, je kan bij f2p uit een beperkt aantal classes kiezen.garathane schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 19:47:
Achteraf gezien had funcom niet moeten kiezen voor level 80 is de max level. Merk dat niets zo goed kan motiveren om weer even te gaan spelen, dan een level stijging.
Voor Khitai grinden daar heb ik toen de expansion voor aangeschaft, kan ik er dan nog wel in ?
Zover ik zag met het aanmaken van een nieuwe char, ik kon alle classes spelen... 12 stuks om uit te kiezen..
Edit:
- Ok , kom overal in behalve in een nieuw gedeelte. Die ga ik wel kopen als ik terug ben van vakantie... samen met een sub, komen die 200 G ook tenminste vrij
Bevalt echt wel weer. Heb een 80 Demo en in de top3 (van onze guild) van DPS in W1-W2 , W3 gaan we morgen doen.
Ook nog een 80 conq, maar die zit op fury en ik hou niet heel erg van pvp, en 20 euries voor een server transfer vind ik nog iets te veel.
[ Voor 52% gewijzigd door RaymondG op 18-08-2014 14:45 ]
Heel diepe zucht. Bij the secret world nooit problemen in te loggen, maar bij iedere driver update van amd of age of conan spel zelf is het altijd weer spannend of in te loggen is in age of conan.
Het lijkt bijna alsof nvidia geld gegeven heeft aan funcom om amd maar dwars te zitten
Na de laatste patch van age of conan (of driver update) is het weer raak. Heb nog een tijdje wat speeltijd doorlopen (had om khitai gear te kunnen kopen ooit veel game tijd ingekocht) en dacht log even weer in. Lukt dus niet. Niet rechtstreeks en ook niet -ook maar even geprobeerd- via steam.
Blijk dus aan te lopen tegen deze link situatie:
https://forums.ageofconan....php?191242-DX10-Crashing
DX9 opstart werkt ook niet. Nu ja, is niet anders, the end zullen we maar zeggen.
Het lijkt bijna alsof nvidia geld gegeven heeft aan funcom om amd maar dwars te zitten
Na de laatste patch van age of conan (of driver update) is het weer raak. Heb nog een tijdje wat speeltijd doorlopen (had om khitai gear te kunnen kopen ooit veel game tijd ingekocht) en dacht log even weer in. Lukt dus niet. Niet rechtstreeks en ook niet -ook maar even geprobeerd- via steam.
Blijk dus aan te lopen tegen deze link situatie:
https://forums.ageofconan....php?191242-DX10-Crashing
DX9 opstart werkt ook niet. Nu ja, is niet anders, the end zullen we maar zeggen.
Spelen mensen dit spel nog of is het te gedateerd? Voor een "gratis" spel ziet het er wel mooi uit.
Ik heb het jaren gespeeld. Het staat nog steeds op mijn PC en af en toe log ik nog in.
Het is niet te gedateerd en als je een leuke guild weet te vinden, kun je er ook veel plezier aan beleven.
Het is niet te gedateerd en als je een leuke guild weet te vinden, kun je er ook veel plezier aan beleven.