Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24
Persoonlijk vraag ik me af hoe ze de komende maanden door willen komen. Er staan behoorlijk wat grote dingen te gebeuren voor mass-MMO-land zo richting herfst.

En aan het aantal topics te lezen over server-transfers, gok ik dat het dus erg still is op bepaalde servers :P

Het is voor mij nu echt een Tabula Rasa geworden, goed concept, grafisch goed uitgewerkt maar verkeerde keuzes, verkeerde timing.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Ben ook gestopt.
Toch is het erg jammer want het had/heeft veel potentie.
Wanneer alles erin zit wat ze beloofd hebben, de bugs eruit zijn etc etc. is het misschien weer een optie om weer te activeren.
Opstart problemen kan ik echt wel mee leven maar ik voel me echt een Beta tester..

WoW account inmiddels weer geactiveerd :)

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog credits tot eind Augustus, daarna zie ik het wel. Ik wil de PvP-patch nog wel meemaken, mocht die er dan nog steeds niet zijn dan stop ik for sure. :(
Maar jammer is het wel idd, het heeft/ had alles in huis om een top-game te worden. De core is goed, vernieuwende ideen waren er genoeg, maar door slechte uitwerking hiervan en dubieuze patches hebben de mensen het een beetje gehad ermee, en dan kun je nog met goeie verbeteringen komen, die eerste indruk blijft toch hangen bij veel spelers, en die zijn dan inmiddels allang met wat anders bezig. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 18:02
Wat een nee-sayers allemaal hier. Dit is een topic om inhoudelijk te schrijven over het spel; bedankt voor jullie input en tot ooit. :w

Ik in tegendeel ga steeds later naar bed en denk gedurende het werk alleen maar aan het spel. Kortom: volledige andere mening en beleving van het spel.

Tortage is bij mij tsjokkie vol. Continu onder de voet gelopen door spelers. Het spel is verslavend, onderhoudend en mooi. Dit gevoel had ik absoluut niet bij WoW.

Zo, wie beleeft er net als mij ook veel lol aan het spel?! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-09 23:02
Zijn er mensen die nog wel spelen?

Na al deze reacties ben ik toch wel nieuwschierig geworden.
Het is niet de bedoeling om te bedelen, maar heeft er iemand misschien een buddy key voor mij (over de DM of email jasper [punt] vankaam [apestaart] gmail [punt] com)

alvast bedankt !

[ Voor 11% gewijzigd door cable-one op 05-08-2008 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Ik ben nu zelf een gebied verder dan Tortage, in de Valley en ik vind het nog steeds boeiend

En ik kom nog steeds mensen tegen dit met veel plezier spelen.

[ Voor 26% gewijzigd door GrumpyGamerDad op 05-08-2008 13:10 ]

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vads schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:49:
Wat een nee-sayers allemaal hier. Dit is een topic om inhoudelijk te schrijven over het spel; bedankt voor jullie input en tot ooit. :w
Je hebt wel gelijk, begint een beetje op de officiele forums te lijken hiero :)

Ik heb ook nog steeds wel lol hoor, alleen vind ik dat er nog veel dingen totaal niet kloppen of af zijn en dat Funcom er veel te lang over doet om dit recht te zetten, waarbij de PvP-patch die al in Juli is aangekondigd voor mij een van de grootste is.

Ik zit wel in een hele gave guild, die houden mij voorlopig nog wel even in het spel: _/-\o_

Check dit: Topic op Forum

en voor de mensen die niet op het Forum komen :
Filmpje 1
Filmpje2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Wel een erg gaaf idee, dat spelers vermoorden voor geld. Soort bountyhunters dus.

Maar hoe track je zo'n speler die je moet hunten?! Je voegt hem toe aan je friendlist om erachter te komen of die online is en dan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 14:30:
Je hebt wel gelijk, begint een beetje op de officiele forums te lijken hiero :)
Scheelt dat het niet enkel daar is, zo'n beetje elk game forum is nu zo geworden ;)

En hoe je het ook draait, ik zie bij geen enkele statement meer van GM's/Devs over de staat van de game. testserver forum kan ik niet in, dus weet niet wat daar nog voor spannend nieuws staat maar de 6 augustus releasenotes geven ook weinig goeds meer. En dat valt ook gewoon onder inhoudelijk praten over de game (de D van SGD :P).

Maar toegegeven, zo'n guild idee is echt goed gedaan. Nadeel dat de PvP op dit moment zo brak is, het eigelijk weinig 'waarde' heeft.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vads schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 14:33:
Wel een erg gaaf idee, dat spelers vermoorden voor geld. Soort bountyhunters dus.

Maar hoe track je zo'n speler die je moet hunten?! Je voegt hem toe aan je friendlist om erachter te komen of die online is en dan?!
Idd aan friendslist toevoegen om te zie of hij online is.
Je kan hem whisperen en dan shift+click op de name, dan heb je het gebied waar hij zit. Helaas werkt dit niet altijd meer want is bugged/generft, dan is het een kwestie van domweg zoeken en mensen op strategische plekken neerzetten, en rangers meenemen om te tracken.

Soms is er meer nodig, dan infiltreren we in hun guild met spionnen (altjes), proberen raidplanningen of andere guildevents te achterhalen op hun forums of proberen guildies van de mark om te kopen >:) gaat best ver soms, maar maakt het wel leuk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

GrumpyGamerDad schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 13:09:
Ik ben nu zelf een gebied verder dan Tortage, in de Valley en ik vind het nog steeds boeiend

En ik kom nog steeds mensen tegen dit met veel plezier spelen.
Ik kom anders in Tortage bijna nooit een andere speler tegen... Communiceren met die spelers is daarnaast al helemaal uit den boze, vind ik erg jammer en dat had ik niet verwacht van de 'doelgroep'.

Mijn account is nog wel actief, heb nu 4 classes naar de 20 gespeeld maar geen 1 waar ik mij echt goed bij voel

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeeZ schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 15:51:
[...]

Ik kom anders in Tortage bijna nooit een andere speler tegen... Communiceren met die spelers is daarnaast al helemaal uit den boze, vind ik erg jammer en dat had ik niet verwacht van de 'doelgroep'.

Mijn account is nog wel actief, heb nu 4 classes naar de 20 gespeeld maar geen 1 waar ik mij echt goed bij voel
Dan heb je pech met serverkeuze denk ik, Op Fury is het nog goed druk, ook in Tortage denk ik hoewel ik daar nooit meer kom. Kom tijdens levelen genoeg spelers tegen om snel even te groupen voor een quest of Boss.

Assassin al geprobeert? die gaf bij mij Lingo. Moeilijke class, gaat vaak dood maar het maakt het wel interessanter omdat het zo fijn is als alles goed gaat. Moet echt bij elke pull goed opletten. Wordt overigens pas echt leuk bij level 70 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 19:44

Mach

[END]Avengers

Ik speel AoC ook nog steeds met veel plezier, al ben ik echt een casual speler. Ben nu een lvl43 Conq op Bori en ben net begonnen aan de Noble Village quests...

Bori is ook nog redelijk druk en er zijn genoeg verzoeken voor groups etc.

Omdat ik een echt casual gamer ben heb ik nog niets met guilds gedaan, maar dat komt van de winter wel denk ik )

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben terug op de Fury server begongen als Ranger, Othorongo is zijn naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Kwam deze tegen:
http://kotaku.com/5026221...nan-reviewable-in-a-month
So I posed he question to him. "When will Age of Conan be complete enough for a full review?" His answer? "About a month."So there you go folks, directly from the product manager. Age of Conan should be review ready in a month, when the PVP portions are firmly in place.
edit, half gelezen :X
UPDATE: Eidos contacted me this morning to give their side of the story, so in all fairness, here it is. According to them, they were responding to a question about when the PVP update would be implemented, and not my question about when I should review the game. I posed both questions separately and would not have posted the story if I felt there was a question of validity.
Ach, hou ik het nog even in de gaten :P

[ Voor 82% gewijzigd door SinergyX op 06-08-2008 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Ik heb ook 2 karakters op fury, waarvan een assassin. Ik word helemaal gek van die pvp nerds op hun mounts... Ik heb niet eens de mogelijkheid terug te komen naar mijn questgebied, ze staan gewoon buiten de poort te 'wachten' met hun vriendjes. Een vriendelijk gebaar of woord is niet te doen met ze, dat verergerd de boel. Vandaar dat ik nu op Bori zit (pve dus) maar daar is tortage gedurende mijn speeltijden een spookstad.

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Ik speel ook nog, was erbij met 't PVO weekend, de open beta, early access. Heb wel paar momenten gehad dat ik 't even niet aanraakte, maar blijft beste MMO tot nu toe vind ik. Ben nu 5 dagen oper week aan 't raiden, guild PVP en wat met altjes aan 't ganken/leven. Heerlijk spel. Ben ook blij dat de hype over is, topics als deze werden helemaal plat gespamt door deze vragen. Wel lekker beetje rustiger zo.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Lekker rustig? Er wordt nauwelijks meer gepost :) Ik heb net ff m'n oude guildforum gecheckt, de helft is weg ongeveer, best bizar.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat als funcom met een paar goeie patches komen, zoals meer content, pvp patch en geen bugs meer dat veel mensen terugkeren, volle servers is toch leuker als lege servers. Speel zelf op battlescar en zit in een grote guild met 250 mensen, maar er zijn altijd maar 10-20 online..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 22:05
Hebben nog meer mensen er last van dat ze al uren niet meer in kunnen loggen? Jammer, want het is net de eerste dag dat ik speel en ik had al lang 20 kunnen zijn voor m'n gevoel :P

Was net bij het stuk je die vulkaan op moet klimmen en de flesjes met bloed moet vervangen. Tot nu toe heb ik nog maar 1 bug ontdekt, en daar valt mee te leven. Maar het zou wel leuk zijn als ik weer kon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De PvP-patch en het Siegen gaat cruciaal worden denk ik, als ze dit verkloten heb ik er een hard hoofd in. Dat zou voor velen de reden zijn om ermee op te houden of niet meer terug te komen.

Vandaar dat ze ook al zo lang bezig zijn met die PvP-patch, ze realiseren zich ook dat dat erop of eronder wordt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Registratie: September 2003
Bartske_16 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 19:26:
Hebben nog meer mensen er last van dat ze al uren niet meer in kunnen loggen? Jammer, want het is net de eerste dag dat ik speel en ik had al lang 20 kunnen zijn voor m'n gevoel :P

Was net bij het stuk je die vulkaan op moet klimmen en de flesjes met bloed moet vervangen. Tot nu toe heb ik nog maar 1 bug ontdekt, en daar valt mee te leven. Maar het zou wel leuk zijn als ik weer kon spelen.
Sommige servers liggen inderdaad plat sinds 16.00 uur geloof ik. Eerste keer dat ik het meemaak overigens. Die quest moet ik ook nog doen met mijn alt. Mijn main is gisteren level 80 geworden met daarna een mislukte raid op kylliki, schiet toch niet echt op met 3 tanks en 8 healers :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 22:05
Ik had nog even een vraagje, hoe gaat het precies als je lvl 20 wordt? Moet je dan de SP quests afhebben ofzo voordat je overal heenkan (of kan ik dat nu als lvl 13 al?).

en over de storing @ 16.39
Due to technical problems in our European hosting center, all EU servers have been brought down so our technicians can work on a solution.

Thank you for your understanding and patience.

[ Voor 41% gewijzigd door Bartske op 07-08-2008 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
Servers zijn weer up trouwens. quests hoef je niet af te hebben, gewoon je destiny quest (night modus) afmaken en naar de grote mensen wereld gaan :P. Ben trouwens vergeten hoe dat ging, moet toch eens verder gaan met mijn alt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b00m schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 20:17:
Servers zijn weer up trouwens. quests hoef je niet af te hebben, gewoon je destiny quest (night modus) afmaken en naar de grote mensen wereld gaan :P. Ben trouwens vergeten hoe dat ging, moet toch eens verder gaan met mijn alt.
Je gaat op jacht naar een of andere boss, terwijl je eerst door een oneindige hoeveelheid vijanden je moet heen werken. Wel jammer dat ik sindsdien geen enkele Night quest meer gehad heb. Vond dat toch wel uniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 10:53:
Je gaat op jacht naar een of andere bos, terwijl je eerst door een oneindige hoeveelheid vijanden je moet heen werken. Wel jammer dat ik sindsdien geen enkele Night quest meer gehad heb. Vond dat toch wel uniek.
Dat is de laatste nightquest. Daarna bestaat dat niet meer.

(dat is de tortage singleplayer gedeelte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 10:58:
[...]

Dat is de laatste nightquest. Daarna bestaat dat niet meer.

(dat is de tortage singleplayer gedeelte).
Vind ik jammer, ik vond het iets toevoegen aan gameplay. Gaf een goed dag nacht gevoel ala Blizard games weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 18:45:
Ik hoop dat als funcom met een paar goeie patches komen, zoals meer content, pvp patch en geen bugs meer dat veel mensen terugkeren, volle servers is toch leuker als lege servers. Speel zelf op battlescar en zit in een grote guild met 250 mensen, maar er zijn altijd maar 10-20 online..
Wel er is nauwelijks endgame content he. Raiding is eigelijk het enige als je de guildtax hebt gegrind, Atzels Frotress paar keer gedaan en geen zin hebt in geld grinden. Meeste active spelers zijn met altjes bezig. Als Dukenukem-forever en de PVP-patch er zijn wordt 't wel drukker denk ik.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Ik hoor de laatste tijd erg veel negatieve berichten over Age of Conan, onder andere dat het aantal spelers met een bloedtempo aan het afnemen is, dat Funcom dit om te verdoezelen alle servers in de server browser daarom maar met "Medium Load" bestempeld heeft en de "who" functionaliteit (om te zien wie er allemaal online is) gewoon domweg heeft uitgeschakeld. Ook de communicatie en het programmeerwerk van Funcom vind ik nogal onder de maat vergeleken met (goedlopende) games als WoW en LOTRO

Vervolgens was dit schandaal de spreekwoordelijke druppel die bij mij de emmer liet overlopen.

Voorlopig heb ik dus maar m'n subscription gecancelled, ook omdat ik zowiezo de komende tijd behoorlijk wat minder tijd heb om te gamen, en ik dan liever m'n aandacht liever richt op m'n characters in LOTRO.

Erg jammer dat Funcom het zover heeft laten komen allemaal, want de Conan IP heeft volgens mij een enorme potentie.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Was dat schandaal ook tegengekomen, begreep dat persoon in kwestie inmiddels ontslagen was.

deze blijft leuk
Afbeeldingslocatie: http://images.mmorpg.com/images/avatars/fc.jpg"
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n schandaal vind ik dit nu ook weer niet hoor.
Ok de GM zou er niet mogen op reageren, maar het is wel de player die hier het grootste kind speelt.
En die dit dan ook nog eens online zet, dit is een snotneus aan het werk.

Dat er minder spelers zijn de laatste tijd heb ik nog niet echt gemerkt, enkel mijn Guild is zo goed als dood. We hebben een 80 tal leden en zelden iemand online. Guildbank is leeg en guildcity heeft nog maar 4 gebouwen en dit al een week of 8 zonder verandering.

Ik denk dus dat ik vanavond maar eens uitkijk naar een actieve guild op battlescar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
mindcrash schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 22:12:
Ik hoor de laatste tijd erg veel negatieve berichten over Age of Conan, onder andere dat het aantal spelers met een bloedtempo aan het afnemen is, dat Funcom dit om te verdoezelen alle servers in de server browser daarom maar met "Medium Load" bestempeld heeft en de "who" functionaliteit (om te zien wie er allemaal online is) gewoon domweg heeft uitgeschakeld. Ook de communicatie en het programmeerwerk van Funcom vind ik nogal onder de maat vergeleken met (goedlopende) games als WoW en LOTRO

Vervolgens was dit schandaal de spreekwoordelijke druppel die bij mij de emmer liet overlopen.

Voorlopig heb ik dus maar m'n subscription gecancelled, ook omdat ik zowiezo de komende tijd behoorlijk wat minder tijd heb om te gamen, en ik dan liever m'n aandacht liever richt op m'n characters in LOTRO.

Erg jammer dat Funcom het zover heeft laten komen allemaal, want de Conan IP heeft volgens mij een enorme potentie.
Speelt boeite gewoon niet meer op een gegeven moment, die "schandaal" heeft niks met het spel te maken, gewoon een geile kanslose dude. Wel grappig thou.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wel enigzins opvallend, hoe een gerucht op het forum betreffende de dmg gems uitloopt tot een 'dit wordt de patch'. Iemand gaf als idee gems 'item bound' te maken (weapon dmg dus in weapon, head voor int, con, hp etc) en zie opeens diverse posts opduiken dat dit opeens de 'fix' deze woensdag zou worden. Maar kan hier helemaal niets over vinden van GM's, devs oid.

Af en toe hoor ik nog een vriend van mij, die nog wel speelt, hij vind het 'wel een grappig spel'. Hij zit in de guild waar ik ook zat, ze zouden nu een tier 3 siege hebben en al diverse raids gedaan hebben. Maar van de ruim 200 members wanneer hij speelt mischien 10-15 online, behalve tijdens raid dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:35

ZenTex

Doet maar wat.

adat 2 weken geleden de DMG gems not niet generfd waren maar de defensieve gems wel had ik ook al m'n sub gecancelled.

Echter met de guild waar ik inzit gaat het erg goed, we zijn nog steeds erg actief.
Aangezien onze guild een pure styg guild is (C-PvP server) had ik besloten om vor raids een Conq te levelen en een alt guild aangemaakt. M'n lvl 80 caster raak ik niet aan voor PvP. M'n conq is nu lvl 65 en gegemmed om te levelen en dat gaat wel lekker.

Enfin, door m'n guild speel ik dit spel nog steeds. we zijn allemaal erg actief en zometeen gaat de BK verrijzen, de 2e op de server pas. M'n alt is inmiddels verhuisd van de alt guild naar een allied guild vanwege de actieve chat tijdens het levellen aangezien in de alt guild max 3 mensen tegelijkertijd online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
En patch komt pas volgende week, dus zeker nog weekje met de dmg gems :P (al is het niet langer, gezien ik nergens er iets over kan vinden).

Verwijderd

Ff vraagje tussendoor: Is het mogelijk om als europeaan op US servers te spelen zonder problemen? (Als je de US version downloadt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nope, je moet dan een US account hebben (en US key).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Laatst online: 13-09 21:08
Wat een gigantische domper is dit geworden zeg. Voor de launch werd er elke minuut gepost en nu een paar maanden later is het helemaal afgestorven met het spel. Jammer want het had genoeg potentie.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrFl0ppY schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 10:35:
Wat een gigantische domper is dit geworden zeg. Voor de launch werd er elke minuut gepost en nu een paar maanden later is het helemaal afgestorven met het spel. Jammer want het had genoeg potentie.
De voornaamste reden waarom ik ben afgehaakt is dat je bijna alle quest ( ik heb tot level 40 gespeeld) solo kan uitvoeren. Ik miste hierdoor het gevoel van een mmorpg, waar je mensen leert kennen omdat je enigszins verplicht bent een groep te vormen om bepaalde epic quest(line) te voltooien. Deze trend is niet alleen in aoc aanwezig, maar zo'n beetje in alle mmoprg's tegenwoordig, jammer....!

Uiteraard waren er (imho) ook wat verbeterpunten in het spel zelf (zoals het craften dat pas op level 40 begint) , maar die waren voor mij niet de voornaamste reden om te cancellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gisteravond even mogen spelen, blijf opmerkelijk dat het spel er grafisch toch best goed uit ziet.

Qua solo, er is nog bar weinig anders zover ik heb gezien op hogere lvl. Ben met zijn 58 guardian naar thunder nogwat gegaan, doe je daar dus ook alles solo. Die group quests (zoals eerdere sanctum) kan je rustig overslaan, voor exp hoef je het zeker niet te doen (ik 58, mobs gemiddeld daar 48-51, dus 1exp per mob).

Maar na een uurtje of 2 had ik het eigelijk wel weer gezien. Rondreizen wordt gewoon bloedirritant, de group quests kunnen me gestolen worden en villa's zijn wel bizar saai. (die gast loopt al bijna 20 lvls dezelfde quest/mobs neer te maaien).

Bugs lag ik niet zo wakker van (charge bug is er dus nog steeds), maar het spel heeft gewoon geen inhoud meer. Waar ik eerder in CoH van missie naar missie ging, van party naar party, heb ik nu zo'n beetje een 2 uur lang alleen rond gerend. Daarna liet hij nog met zijn necro Sanctum zien en daar gaat het hele 'bruut' gevoel. Je staat met een groep van 5-6 man steeds op max 1-2 mobs te rammen, waar je dan uiteindelijk 20-25exp voor krijg.

Tuurlijk zal er nog veel veranderd moeten worden, maar ik zie dit concept echt niet meer veranderen. Het hele mass-combat gevoel is bij group/epic compleet van de kaart (itt bv TR), de OCC bug is ronduit irritant (je mist de helft van de tekst) en ik heb totaal geen community feeling meer. Grappig toen ik vroeg of hij ooit een party deed met zijn guild, dus nooit. Hij speelt 99% alleen, guild zit alleen maar die raid dingen te doen en ze verwachten bijna dat je 'even solo' naar 80 rushed om mee te doen met de (mi zinloze) raids.

Kijk ik dan naar de mobs, die zijn zo dom voorspelbaar. Casters staan maar beetje op afstand nonstop dezelfde spell te casten, rangers beginnen met een combo en schieten maar wat in het rond (met wel een enorm belachelijke range) en melee zie ik ook weinig actie.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 15-08-2008 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op het officieele forum stond een bericht dat het nog redelijk goed gaat met aoc, ondanks het hoge aantal stoppende spelers, komen er toch nog genoeg bij om het aantal op een mooie hoogte te houden. Het is nu gewoon zaak voor funcom om met die belangrijke patches te komen en zorgen dat de mensen blijven.
Mijn acc duurt tot 22 aug, heb nu een lvl 67 conq en alle solo in thunder en aztel gedaan, alleen nog paar group questen en ben voor de rest alleen maar villa's aan het doen.. Denk dat ik het eventjes stop zet totdat ze met een patch komen die er voor zorgt dat ik weer verder wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat FunCom de nadruk meer moet leggen op EGC (end game content), wat bij AOC o.a op de siege PvP ligt. Als ze dat interessanter maken en er beter over nadenken, er meer de nadruk op leggen enz. dat ze meer fans krijgen.
Een nieuw element bij EGC zou iets van een 'Job' -keuze kunnen zijn vanaf level 60 ofzo. Een variant van het Thief/Hunter/Trader driehoek systeem bijvoorbeeld (Silkroad Online), waar je geld kan verdienen.
AOC is een uitstekend platform voor zulke ideeën, want de basis (minus de bugs) is er en die is behoorlijk goed (de hele engine enzovoort).
Zulke ideeen zijn dan misschien niet 'along the road of' Robert E. Howard's werk, maar dat is ook geen probleem geweest bij bijvoorbeeld WoW.
Wat denken jullie?

Edit: Ik hoorde laatst dat FunCom een bounty systeem wilt gaan creëren linkje, als ze hier een leuke twist aan geven met niet zomaar een strafsysteem voor de player die 'ondeugend' is geweest, maar bijvoorbeeld dat er twee kanten zijn (denk Fable) waar je bij kan kiezen, als je je niet gedraagt ga je bij de slechte kant horen, met de gevolgen van dien. Iets als bij Oblivion, ik weet niet of jullie dit kunnen herinneren, maar als je daar een onschuldige doodde en als je dan ging slapen er een lid van een moordenaars-clan voor je bed stond en je uitnodigde voor de clan.
En vice versa bij de 'good' side.

Edit2: DX10 coming soon: link

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2008 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
Je zou bijna denken dat ze niks nuttigers hadden om hun tijd aan te besteden , maar helaas. Funcom gaat zijn tijd steken in DX10 implementatie , staat vast mooi op de doos van de game , trekt misschien nog wat nieuwe mensen aan die dan een maandje of twee later weer stoppen.

Maar het is goed nieuws voor de echte fanatiekelingen, een nieuw argument voor de AoC'ers om WoW af te kraken: ''Wij hebben DX10 , WoW graphics sucken kont''. Ik kan nu al niet wachten.

[ Voor 17% gewijzigd door Ruzz321 op 16-08-2008 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Rushwood schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 03:06:
Je zou bijna denken dat ze niks nuttigers hadden om hun tijd aan te besteden , maar helaas. Funcom gaat zijn tijd steken in DX10 implementatie , staat vast mooi op de doos van de game , trekt misschien nog wat nieuwe mensen aan die dan een maandje of twee later weer stoppen.

Maar het is goed nieuws voor de echte fanatiekelingen, een nieuw argument voor de AoC'ers om WoW af te kraken: ''Wij hebben DX10 , WoW graphics sucken kont''. Ik kan nu al niet wachten.
Wat boeit het als een paar kleuters andere MMO's af zitten te zeiken. Ze doen maar, zie je meteen hun mentale leeftijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Laatst online: 10:39
Heeft Funcom al iets gedaan aan de algemene performance van het spel? Ik heb een weekje gespeeld in het begin, maar het kon me niet echt boeien, mede omdat het spel gewoon niet lekker liep, terwijl ik toch best een aardig systeem heb (P5B deluxe, 4gb ram, E6600 @ 2.8 ghz + 8800GTS/640) , maar het spel bleef toch schokken, niet overal, maar op bepaalde punten. erg irritant.

Is dit al opgelost of beter geworden, sinds launch?

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelP102
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Vandaag AOC gekocht in de winkel alleen ik krijg het maar niet voormekaar om een accaunt te maken bij de funcom site. Ik moet opgeven hoe ik het abo. wil betalen echter heb ik zelf geen master card (mn vader gelukkig wel maar die gebruik ik liever niet) en ja een een duitse rekening heb ik ook niet. Moet ik nu dus perce een Prepaid kaart kopen voordat ik uberhaubt een accaunt kan maken? want op de dvd box staat wel 30 dagen free play.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet gewoon invullen dat je cash pay doet, dan kan je hem aanmaken en na het maken van je account je pay option weer cancellen, tenminste dat was het volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Visgek24 schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 18:03:
Heeft Funcom al iets gedaan aan de algemene performance van het spel? Ik heb een weekje gespeeld in het begin, maar het kon me niet echt boeien, mede omdat het spel gewoon niet lekker liep, terwijl ik toch best een aardig systeem heb (P5B deluxe, 4gb ram, E6600 @ 2.8 ghz + 8800GTS/640) , maar het spel bleef toch schokken, niet overal, maar op bepaalde punten. erg irritant.

Er zijn best een aantal verbeteringen gedaan om het FPS gehalte op te krikken.. In het begin liep het bij mij ook neit helemaal super idd. maar nu een stuk beter, en mij pc is van was mindere kwaliteit dan de jouwe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel erg weinig info.. Welke resolutie, welke settings gebruikte je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads

Je kan nog zo'n goeie machine samengesteld hebben, maar als je niet weet hoe je het correct in moet stellen heb je er niets aan. Mijn computer heeft hardwarematig mindere specs als die van jou en het spel loopt als een zonnetje op High-instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vads schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 17:49:
[...]

Je kan nog zo'n goeie machine samengesteld hebben, maar als je niet weet hoe je het correct in moet stellen heb je er niets aan. Mijn computer heeft hardwarematig mindere specs als die van jou en het spel loopt als een zonnetje op High-instellingen.
Bedoel je drivers en Control panels van de videokaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Wellicht is het wel interessant om te weten dat het aandeel FunCom momenteel net zo hard aan het dalen is aan het aantal Age of Conan spelers. Ik zou dus aanraden om dus voorlopig even de kat uit de boom te kijken en niet voor langere perioden betalen (al zou ik dat zelf ook absoluut niet gedaan hebben totdat FunCom daadwerkelijke een goede en stabiele game experience oplevert)

En nog een kleine tip voor de mensen die AoC willen gaan spelen: kijk voor een goede indruk van wat er écht leeft in de community niet (alleen) op het officiële forum. Iedereen die maar enige vorm van kritiek heeft of kritische vragen stelt wordt monddood gemaakt en heeft al vrij snel een (al dan niet levenslange) ban te pakken.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mindcrash schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 19:38:
En nog een kleine tip voor de mensen die AoC willen gaan spelen: kijk voor een goede indruk van wat er écht leeft in de community niet (alleen) op het officiële forum. Iedereen die maar enige vorm van kritiek heeft of kritische vragen stelt wordt monddood gemaakt en heeft al vrij snel een (al dan niet levenslange) ban te pakken.
Hoe kom je daarbij? Als je naar de US forums kijkt bijvoorbeeld, er is daar zat kritiek te vinden over allerlei dingen zoals bugs, ganking, het toekomstige PVP system en beloofde plannen die niet waar worden gemaakt. Je insinueert hier dat FunCom zo dom is om publiekelijke dictatuur te vertonen, totaal ongegrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 19:25:
[...]

Bedoel je drivers en Control panels van de videokaart?
Uiteraard, maar ook zaken als BIOS- en Windows-instellingen e.d. Een pc is na installatie bij lange nog niet klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan eerlijk gezegd niet wachten op de grote upgrade. Misschien naïef, maar ik ben toch wel heel erg benieuwd naar het resultaat.
Jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Heb nu even op de testserver mogen spelen, kan je een character boosten naar lvl80.

Daar was dan mijn laatste stukje hoop dat ik had ook direct verdwenen. Combo's met 4 en 5 pre-hits, nee daar heb ik echt geen zin in. 1 type foutje en je kan weer opnieuw beginnen. Zeker polearm is zo belachelijk traag, je kan beter de tijd flink melee meppen.

Als dit systeem, de combo's, is zoals je moet spelen op lvl80, ben ik echt blij nooit de moeite te hebben genomen ooit een lvl80 te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

SinergyX schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:09:
Heb nu even op de testserver mogen spelen, kan je een character boosten naar lvl80.

Daar was dan mijn laatste stukje hoop dat ik had ook direct verdwenen. Combo's met 4 en 5 pre-hits, nee daar heb ik echt geen zin in. 1 type foutje en je kan weer opnieuw beginnen. Zeker polearm is zo belachelijk traag, je kan beter de tijd flink melee meppen.

Als dit systeem, de combo's, is zoals je moet spelen op lvl80, ben ik echt blij nooit de moeite te hebben genomen ooit een lvl80 te halen.
Dat is juist de skill die erbij komt kijken: positioneren en onder druk die combo's goed afmaken. Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die liever de tegenstander selecteren en 1 knopje aanklikken. PVPen in AoC is heel anders zoals dat in andere MMO's is; het verschil tussen een goeie en slechte speler is vele malen groter.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze hebben iig aardig hun best gedaan bij deze update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
bstard schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:51:
[...]

Dat is juist de skill die erbij komt kijken: positioneren en onder druk die combo's goed afmaken. Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die liever de tegenstander selecteren en 1 knopje aanklikken. PVPen in AoC is heel anders zoals dat in andere MMO's is; het verschil tussen een goeie en slechte speler is vele malen groter.
Uiteindelijk vindt ik er niks skilled aan....de combos weet je na 10000 mobs toch uit je hoofd dus dat vereist geen skill. Alleen het timen, maarja casters trekken een sprintje en als iemand blijft rennen kan je hem dus alleen met normal atacks raken (ben barbarian) je kan hem niet eens stunnen want dan is die al uit range voordat de combo raakt.

Verklaar me voor gek, maar ik vondt de wow warrior een stuk tactisher/spannender en meer skill vereist om te spelen.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
evilpin0 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:13:
Uiteindelijk vindt ik er niks skilled aan....de combos weet je na 10000 mobs toch uit je hoofd dus dat vereist geen skill. Alleen het timen, maarja casters trekken een sprintje en als iemand blijft rennen kan je hem dus alleen met normal atacks raken (ben barbarian) je kan hem niet eens stunnen want dan is die al uit range voordat de combo raakt.

Verklaar me voor gek, maar ik vondt de wow warrior een stuk tactisher/spannender en meer skill vereist om te spelen.
Van wat ik heb getest, vond ik het nog niet eens timing. Zo hadden conquer en sword guardian nog steeds snelle 1-2tjes (snelle links/rechts met daarna delay), maar die niet consequent wordt toegepast (ene keer wel, andere keer niet). Polearm vond ik een regelrechte ramp (bijna 10 sec combo knoppen, dan een animatie van een 3sec... dat al rennend?). Dan nog heerlijk als je een knockdown/back krijg op je laatste pre-combo-hit, kan je weer opnieuw beginnen.

Ik had op de testserver even tegen een necro gevochten, sta jij nog vrolijk je combo uit te voeren (polearm) heeft die necro in de tussentijd al een 5-10 AoE's op je afgevuurd (zeker als hij eerst death god van spellweaving neemt doet hij nonstop crits). Als ranger had ik het toch zeker 10x makkelijker (die heeft 4 of 5 combo's met maar 1 of geen enkele pre-combo).

En ik maar denken dat het in GW een rennend-kipzonderkop-feest was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-07 12:17

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

Haha wat een stelletje zielige mods lopen er toch rond op het officieële forum van AoC EU.. Ik post dus een reply op de huidige patch en vervolgens wordt mijn bericht weer verwijderd door een mod, terwijl er in deze reply gewoon wat kritiek stond over het feit dat deze patch al meerdere keren was uitgesteld en vervolgens erg teleurstellend was met minor fixes.

Hierdoor had ik een nieuwe reply gemaakt;
quote: Vectrox @ AoC EU
Lmao this forum is worse than China xD

You mods fail and now im seriously thinking of saying **** You Failcom...

Deleting a message because it was critical about a company who is about to sink..
Dit had ik beter niet kunnen doen, ben nu gebanned van het topic en heb 3 infraction punten gekregen.. Dit laat trouwens ook meteen het niveau van Funcom zien.

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Heeft even kort een topic gestaan met een link naar een mogelijk ex-medewerker van funcom die vorig jaar zou zijn gestopt. Ook een link naar vertaling naar het engels. Weet alleen niet of het waar was, topic was 2 minuten later al weg.

Deze vond ik ook nog, http://news.mmosite.com/c...9/20080819023803069.shtml, vond ik wel leuk samengevoegd stukje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Vectrox schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:46:
Haha wat een stelletje zielige mods lopen er toch rond op het officieële forum van AoC EU.. Ik post dus een reply op de huidige patch en vervolgens wordt mijn bericht weer verwijderd door een mod, terwijl er in deze reply gewoon wat kritiek stond over het feit dat deze patch al meerdere keren was uitgesteld en vervolgens erg teleurstellend was met minor fixes.

Hierdoor had ik een nieuwe reply gemaakt;
[...]
Dit had ik beter niet kunnen doen, ben nu gebanned van het topic en heb 3 infraction punten gekregen.. Dit laat trouwens ook meteen het niveau van Funcom zien.
Aan jou reply te zien geef jij ook aan niet goed van "niveau" te zijn. Vanzelfsprekend dat je gebanned wordt door dit soort teksten.

Mensen nogmaals, als het spel je niet bevalt, speel het dan niet en kom dan ook niet hier je vuil spuien. Ga je lekker plezieren met dingen die je wel leuk vind.
Ik lees topics van andere games die ik niet speel of leuk vind ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

Vads schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:33:
[...]

Aan jou reply te zien geef jij ook aan niet goed van "niveau" te zijn. Vanzelfsprekend dat je gebanned wordt door dit soort teksten.

Mensen nogmaals, als het spel je niet bevalt, speel het dan niet en kom dan ook niet hier je vuil spuien. Ga je lekker plezieren met dingen die je wel leuk vind.
Ik lees topics van andere games die ik niet speel of leuk vind ook niet.
Ik ben objectief, ik heb dit spel sinds de launch en heb elke maand betaald. Maar nu pas begin ik me als 'opegelicht' te voelen. Mijn redens hiervoor zijn:

* Crashes
* Memory leaks (gray map etc)
* Geen echte PvP, alleen ganks
* Geen PvP Patch
* Niks te doen op level 80 buiten ganken en raiden voor gear dat zwakker is dan gemmed gear
* Globale belovingen die niet worden nagekomen
* Patches die worden uitgesteld wegens bugs, maar zodra deze toch live gaan zitten er NOG steeds bugs in

Ik kan door en door gaan over de redens waarom ik Funcom, Failcom noem. ;(

Iig laat ik mijn account bevriezen aangezien ik geen geld wil uitgeven elke maand als beta tester.

* EDIT *

In mijn speelsessie een uur geleden kwam ik erachter dat de skill 'From the Darkness' bugged was.. Way to go |:( |:( |:( |:( |:(

Hier is het te zien, normaal moet men met From the Darkness snel op de mob/player afrennen maar nu.. mja kijk maar..

[ Voor 16% gewijzigd door Vectrox op 19-08-2008 19:07 ]

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat komt omdat je in hide modes niet meer kan chargen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:26

Poekie McPurrr

Mreoww~

Ik lees ook liever over de leuke kanten van een spel maar negatieve ervaringen horen er nu eenmaal ook bij. plus dat mensen eerder hun negatieve ervaringen posten als de positieve (mens-eigen zeg maar).
voorlopig ben ik gestopt met aoc en weer teruggegaan naar m'n 'oude" mmo: FFxi. En het bevalt me prima :3

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Laatst online: 10:39
Vads schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 17:49:
[...]

Lol.. Nou ik denk dat ik wel weet hoe ik alles in moet stellen hoor :) had alles zo'n beetje voluit staan als ik me het niet vergis, met 4x AA. echter had ik geen last van lage fps, maar echt keiharde framedrops op vaste punten, ofwel, mijn hardware trok het wel, maar het spel was gewoon op die punten slecht geschreven.

Dus mijn vraag was, of dit al opgelost is/was.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Visgek24 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:15:
[...]
...mijn hardware trok het wel, maar het spel was gewoon op die punten slecht geschreven.
Dus mijn vraag was, of dit al opgelost is/was.
Ik weet niet over welke punten jij het hebt, dus die zou je hier moeten benoemen zodat wij jou erop kunnen beantwoorden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
De bekende was natuurlijk SM3 in villa's :P Was je blij als je 10fps haalde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:04:
De bekende was natuurlijk SM3 in villa's :P Was je blij als je 10fps haalde ;)
Nu toch niet meer? Zeker door de tijd die je in villas moet besteden zou dat belachelijk zijn...
Gelukkig ben ik full gemmed (assassin).

• SinergyX
Say bye bye to your gems, daar is hij :D
http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=159579
Speciaal voor Cheborr :>
80 | Thrusting Cabochon Emerald | +8.9 Dagger dmg | +0.5 Dagger dmg

Simply put, they set the bar too high statswise within the first 3 months of this game... when they were developing PvP gear they realized how hard it was going to be to make armor that was even more desirable without being entirely overpowered to a new degree.

Ben ik het wel aardig mee eens, nu hopen dat FC eindelijk eens toegeeft dat de eerste 3 maanden gewoon een complete fookup zijn en ze dus tijdens beta niet eens hebben nagedacht hierover. Echter, gelijk aan dit en het feit dus dat raid/pvp gear nu veel belangrijker wordt, gaat dit direct achter WoW aan.

Maar, het brengt wel een grote hoeveelheid balans terug, zeker met PvP (PvP op testservers was best lachen). Helaas (voor mij) brengt het nog niet de oplossing voor de overige issues (active shielding is een lachtertje, 5-combo saaiheid, seemless world, community interactie door het lvlen, Ai van mobs etc). Al is het wel een stap in de goeie richting.

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:37:
Say bye bye to your gems, daar is hij :D
http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=159579
Speciaal voor Cheborr :>
80 | Thrusting Cabochon Emerald | +8.9 Dagger dmg | +0.5 Dagger dmg

Simply put, they set the bar too high statswise within the first 3 months of this game... when they were developing PvP gear they realized how hard it was going to be to make armor that was even more desirable without being entirely overpowered to a new degree.

Ben ik het wel aardig mee eens, nu hopen dat FC eindelijk eens toegeeft dat de eerste 3 maanden gewoon een complete fookup zijn en ze dus tijdens beta niet eens hebben nagedacht hierover. Echter, gelijk aan dit en het feit dus dat raid/pvp gear nu veel belangrijker wordt, gaat dit direct achter WoW aan.

Maar, het brengt wel een grote hoeveelheid balans terug, zeker met PvP (PvP op testservers was best lachen). Helaas (voor mij) brengt het nog niet de oplossing voor de overige issues (active shielding is een lachtertje, 5-combo saaiheid, seemless world, community interactie door het lvlen, Ai van mobs etc). Al is het wel een stap in de goeie richting.
Haha, lekker radicale verandering. Nu geeft niemand nog een fuck om die gems, en gaat er zeker niet weken lang voor sparen. Jippie, smart move.

Ik wil wel eens zien hoe die PvP levels het in de live versie gaan doen. Als ze dat verpesten zijn ze sowieso de klos, denk ik.

Gister beetje in WAR verdiept en blijkt dat je vanaf Lv 1 gewoon experience kunt vergaren dmv Scenarios enzo. (Dat is PvP)
Jammergenoeg ziet WAR er wat minder aantrekkelijk uit en doet me een beetje denken aan WoW.

• Hydra
Damn, heftige nerf. Best knap hoe ze een game met zo'n potentie zu hebben kunnen verneuken.

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:34:
Damn, heftige nerf. Best knap hoe ze een game met zo'n potentie zu hebben kunnen verneuken.
Ik sluit mij hier volkomen bij aan. Na ongeveer 1,5 maand deze game niet meer te hebben aangeraakt, ben ik eerst eens voorzichtig hier gaan lezen over de huidige ervaringen met het spel. Van wat ik nu lees is er ipv vooruitgang meer achteruitgang geboekt.

Waar andere MMORPG's nog redelijk er bovenop zijn gekomen lijkt AoC steeds dieper weg te zakken. Zeer jammer want deze game had het helemaal in zich om een topper te kunnen worden.

Nou ja, na enkele pagina's gelezen te hebben, laat ik mijn account wel op frozen staan.

• Hydra
Ja, dat was precies waarom ik dit topic aan het checken was. Zit een beetje 'between games'. Uit pure wanhoop van 't weekend m'n WoW account geactiveerd mar dar was ik ook snel klaar mee.

• SinergyX
Vandaag zou ook de officiele concept art vrij worden gegeven van de nieuwe expansie, nog niet gevonden btw. Het zou naar zeggen de ancient asia style meekrijgen, waar meteen al flink op werd gereageerd dat FC nu al loopt te promoten met een expansie maar dat uberhaubt het huidige 'land' van AoC amper gebruikt is, laat staan de gameplay 'speelbaar' is.

(de kenners van de boeken haalde al diverse lokaties aan die vaker worden genoemd in de boeken maar niets van te vinden is ingame).

Vandaag is ook de GC van start gegaan, ben benieuwd hoe ze daar alles aan het publiek laten showen. Ongetwijfeld zullen er zeker gamers rondlopen die het spel tot de grond afkraken, succes om daar tegenin te gaan. Lijkt me als medewerker echt niet fijn daar te moeten staan :/

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 21-08-2008 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je eigenlijk je account freezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Niet betalen? :P Dan wordt hij automatisch freezed na aflopen van de periode.

Ik snap nu echt niet meer (als Gem ding doorgaat) hoe raiden uberhaubt nog leuk kan zijn. Superstrakke tactieken, selectief je mensen pakken (een NPC gear persoon zal je er nooit zien), alsof ik hier naar WoW zit te kijken met zijn 'elitism'.

Moet ik zeggen dat ik Main system al geen bal aan vond, dat terzijde :P

[ Voor 132% gewijzigd door SinergyX op 22-08-2008 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:59:
[...]

Haha, lekker radicale verandering. Nu geeft niemand nog een fuck om die gems, en gaat er zeker niet weken lang voor sparen. Jippie, smart move.

Ik wil wel eens zien hoe die PvP levels het in de live versie gaan doen. Als ze dat verpesten zijn ze sowieso de klos, denk ik.

Gister beetje in WAR verdiept en blijkt dat je vanaf Lv 1 gewoon experience kunt vergaren dmv Scenarios enzo. (Dat is PvP)
Jammergenoeg ziet WAR er wat minder aantrekkelijk uit en doet me een beetje denken aan WoW.
Gem nerf hebben ze gedaan om 1-shotting tegen te gaan in PvP, een Ranger die je in hide kan detecten en dan een one shot maakt vanuit hide is toch een beetje OP 8)7.

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Heeft weinig met PvP te maken, FC heeft gewoon nooit nagedacht over dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKonings
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11-2023
btw hoe weet je nou of je in de goede guild city bent..
in de info staat instance 64 en als ik gewoon op select instance klik krijg ik allemaal namen te zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrKonings schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:58:
in de info staat instance 64 en als ik gewoon op select instance klik krijg ik allemaal namen te zien..
Nou, als je bij select instance, de naam aanklikt waar je een guest bent, ga je naar de juiste :P
Als je naar je eigen city wilt, daar is een eigen button voor, bij guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

MrKonings schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:58:
Als je naar een gast gaat die je kan brengen naar een resource area dan moet je kiezen 'Go to my Guild City'.

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKonings
Vectrox schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 00:13:
[...]

Als je naar een gast gaat die je kan brengen naar een resource area dan moet je kiezen 'Go to my Guild City'.
bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39
Ik wou eigelijk dit spel wel weer gaan spelen.

Maar ik kan alleen maar creditcard toevoegen.

Zijn er al gamecards beschikbaar? ik kan nou niet zien hoe je anders moet betalen. In het menu zie je ook 6 verschillende knoppen over subsription ik kan er niet wijs uit worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamecards zijn al tijden beschikbaar bij online winkels, heb die van mij bij Bol.com besteld ergens in juni in een wat overenthousiaste bui. M'n 80 guardian hangt nu al een tijdje aan de wilgen, dus mocht iemand nog een gamecard willen kopen, hij is nog ongeopend in het plastic verpakt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
Ik vind aoc erg leuk spelen.

Maar ik hoor vaak dat als je 80 bent je eigelijk niet veel meer te doen hebt.
Kan iemand dit bevestigen?
Bij wow (speel ik zelf al 2 jaar) kan je profs levelen, dungeons doen, raids, pvp gear......

Bij aoc houd het meer op bij 80 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mijzelf was er iig niet echt genoeg content, nadat ik alle 6-man level 70-80 instances een keer of 10 had gedaan ging het een beetje vervelen, maar dat kan ook komen omdat m'n guild nog niet klaar was om te gaan raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 80 kan je raiden, gems farmen (alhoewel die nu best wel waardeloos zijn), gewoon je gear perfectioneren, world PvP, guild citiy uitbreiden, siegen (andere steden overnemen). Dat is nu.

Binnenkort wordt het allemaal wat competitiever en 'leuker' met de Kingship Upgrade: http://community.ageofcon...Conan&utm_content=issue17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hebben ze die pvp patch eigelijk al op live gezet?

edit, beetje jammer. Maargoed, vond heel dat combo systeem op 80 toch al niets meer en september gaat wat leuke dingen brengen :) (3 mmo's in de gaten te houden en hopelijk een beta erbij :P)

[ Voor 66% gewijzigd door SinergyX op 25-08-2008 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

SinergyX schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 00:00:
Nee, en de komende weken zal die ook nog niet komen helaas :O.

Mijn account loopt nog tot 26 september, als de pvp patch er tot die tijd nog niet is gaat die in de diepvries tot er meer 80 content is.

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 00:00:

edit, beetje jammer. Maargoed, vond heel dat combo systeem op 80 toch al niets meer en september gaat wat leuke dingen brengen :) (3 mmo's in de gaten te houden en hopelijk een beta erbij :P)
3 MMO's?? Welke behalve WAR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
War daar nog buiten zelfs :P
Geen nieuwe MMO's, maar de updates. WotLK, Issue 13 van CoH en gran update bij Cabal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

gister toch even grote siege gedaan...

Op dagon (pve) server fractal en knights who say ni tegen ons (tainted souls) en een stuk of 12 vrienden die meehielpen.
Wij zaten met 48 man te wachten en denk dat we een stuk of 40 tegenstanders hadden. Heb 1x lag gehad en verder verliep alles soepel, laatste siege was het 3x crash en 2x lag. Dit alles en beide keren op high settings. Uiteraard hebben we de battle gewonnen met iets van 4,2k tegen 500 ofzo, ze hadden 1 building down, de gate en 3-6 stukken outer wall.

Zelfs op lvl 80 blijft het nog wel even boeiend, vooral de sieges. Maar instances heb ik op het moment bijna allemaal gedaan. Een alt op lvl76 guardian, alt op lvl 59 ToS en nog een 32 conq. Ik houd me nog wel even bezig maar die pvp patch zal het interessant maken voor de lvl80s die zich vervelen. Vooral Capture the Skull is nice, doen we af en toe met guild in 2 teams. Blijft leuk om de kop van je maten eraf te halen. Altijd beter dan die ToS fat waar je ff iemand electrocuteert en blauw maakt :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
Ik kan bij payment method alleen maar credit card doen. Hoe kan je dit veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKonings
Zo nu vandaag mijn account verlopen is verleng ik het verlopig niet meer had echt gewoon veel te veel last van die memory leak zeker na een half uur spelen crash daar heb ik dus geen zin in jammer maar goed ;)

Verwijderd

Gisteren heb ik ook maar mijn account bevroren. Ik had ook last van de OOM sinds de laatste patch.

Ben wel de laatste beta nvidia driver gaan ophalen.
En Shaders Model naar 2.X zetten omzeilt het probleem van OOM.

Zo heb ik wel heel de avond zonder crash kunnen spelen.
Maar zoiezo moeten ze van Failcom dringend zaken op orde stellen willen ze oude klanten terug winnen.

Volgens mij hebben heel veel mensen last van de OOM, als ik zo even de verschillende topics hiervan bekijk op het forum. Dit is voor veel mensen DE druppel.

Ik zou nu wel eens de statistieken willen zien van paying customers van de laatste weken.

Verwijderd

Sinds ik op Vistax64 draai heb ik geen last meer van die OOM.
Huisgenooit van me draait om op Vista32 en die knalt er elke 30mins uit.

Kwalijke zaak, die bug zit er al in sinds dag 1 !!

• SinergyX
Er heeft tijd terug een workaround voor Vista32 gestaan op het forum, met een commandline regel zou je het beschikbare werkgeheugen per applicatie kunnen opkrikken, wat de OOM een stuk zou verminderen. (Photoshop scheen hier ook veel last van te hebben).

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste