Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Anoniem: 94605
Dit is de doodsteek voor alle PvP servers. Waarom een PvP server maken als je bestraft wordt voor PvPen? Dat je dit soort dingen invoert om killen van lagere levels tegen te gaan ok, maar niet op deze manier.Murderer : Players who have attacked and killed innocent players enough times to generate 100 or more points will be flagged as Murderers. Killing lower level players (outside your XP range) will result in a larger penalty towards the murderer limit.
Tijd om een punt te zetten achter mijn AoC account.
Met dit systeem mogen ze van mij zelfs de PvE servers omdopen tot PvP
Maargoed, zo'n systeem maakt nog niet het spel, waar nog teveel aan niet klopt
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 22-07-2008 12:57 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik snap je opmerking niet helemaal, dit is tegen het ganken van lagere levels? Je kan toch gewoon pvp-en met iedereen van 10 levels lager en hoger?Anoniem: 94605 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 12:48:
[...]
Dit is de doodsteek voor alle PvP servers. Waarom een PvP server maken als je bestraft wordt voor PvPen? Dat je dit soort dingen invoert om killen van lagere levels tegen te gaan ok, maar niet op deze manier.
Shuttle st20g5
Deze plek is te koop.
Anoniem: 261161
Het staat er gewoon een beetje vaag en discutabel, maar ik denk dat het in de praktijk wel goed gaat komen, iedereen wil namelijk PvP XP scoren dus alle op PvP gerichte spelers hebben na de eerste minuten al de status van criminal te pakken, en die kunnen mekaar gewoon ongestraft blijven neermeppen zonder dat men de kans loopt murderer te worden.Anoniem: 94605 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 12:48:
[...]
Dit is de doodsteek voor alle PvP servers. Waarom een PvP server maken als je bestraft wordt voor PvPen? Dat je dit soort dingen invoert om killen van lagere levels tegen te gaan ok, maar niet op deze manier.
Tijd om een punt te zetten achter mijn AoC account.
Wat je dan gaat krijgen is veel plekken met groepjes criminals die mekaar steeds lopen af te maken voor de XP. TarrenMill-SouthShore anyone
En als je innocent spelers wil afmaken dan kan dat gewoon hoor, als je bijna murderer dreigt te worden ga je gewoon even naar de wc ofzo, na 5 minuten niet killen ben je weer innocent zoals ik het hier lees. Je kan dus gewoon ongestraft blijven pvpen zolang je het maar met mate doet en op de kleintjes let
Ik maak mij meer zorgen over hoe het zal gaan als een lowbie in de AOE van een ander gaat staan die dan de eerste klap op zijn naam krijgt, hier moeten ze nog wel even iets op verzinnen.
Nee, het hele systeem gaat overhoop naar een 'penalty PvP'. (wij noemden dit vroeger 'skull system')Knowuse schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:11:
[...]
Ik snap je opmerking niet helemaal, dit is tegen het ganken van lagere levels? Je kan toch gewoon pvp-en met iedereen van 10 levels lager en hoger?
Even met kleurtjes: Wit: innocent, oranje: criminal, rood: murderer.
Standaard ben je wit, andere dus ook. Kil jij, ongeacht zijn lvl, iemand die wit is, wordt je voor 5 minuten oranje. Elke volgende 'witte kill' die je in die 5 minuten doet reset die 5 minuten. Iemand die een oranje of rood killt, krijgt geen penalty. Na die 5 minuten wordt je weer wit.
Het penalty-punten systeem:
Elke kill is een X aantal punten, hoe groter het verschil (tussen jou en lager iemand) hoe meer punten je gaat krijgen. Een 'witte kill' tegen gelijke lvl zou bv 1 punt zijn, maar tegen iemand 10 lvls lager 10 punten. Ben je flagged als oranje of rood en je wordt gekilled, worden er 3 punten in mindering gebracht (soort van straffen zegmaar). Ook elk reallife uur wordt er 1 punt verminderd. Verder kan je ook je punten verlagen met normaal mob grinden.
Bouw je het zo erg op, bij 100 punten ben je de loel, dan wordt je geflagged als rood (murderer). Alle guards attacken je on sight, je mag niets meer bij NPC kopen/verkopen. Lijkt erop dat je dus weer onder die 100 punten moet kopen om terug te gaan naar oranje (en uiteindelijk weer wit).
Dat dus allemaal negatief. Positieve is dus PvP experience, je kan tot lvl10 PVP worden en je kan ook bij PVP Vendors gear kopen.
Uit ervaring van andere games kon dit dus niet. Of je moest een 'shift attack' maken, of je moest die persoon eerste hostile flaggen, of het moest je main-target zijn (in geval van bv cone attacks). Hopelijk komt dat hier dus ook.Anoniem: 261161 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:42:
Ik maak mij meer zorgen over hoe het zal gaan als een lowbie in de AOE van een ander gaat staan die dan de eerste klap op zijn naam krijgt, hier moeten ze nog wel even iets op verzinnen.
Nee, zoals ik het lees kan je enkel 'snel' van je punten afkomen als je als murderer of criminal gekilled wordt door een andere speler.En als je innocent spelers wil afmaken dan kan dat gewoon hoor, als je bijna murderer dreigt te worden ga je gewoon even naar de wc ofzo, na 5 minuten niet killen ben je weer innocent zoals ik het hier lees. Je kan dus gewoon ongestraft blijven pvpen zolang je het maar met mate doet en op de kleintjes let
[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 22-07-2008 14:55 ]
Iedere vorm van PvP wordt bestraft. Iemand moet een keer een innocent hebben gekilled anders heb je geen criminals. Kill genoeg innocents en je bent een murderer. Dit kan gewoon niet op een FFA PvP server.Anoniem: 261161 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:42:
[...]
Het staat er gewoon een beetje vaag en discutabel, maar ik denk dat het in de praktijk wel goed gaat komen, iedereen wil namelijk PvP XP scoren dus alle op PvP gerichte spelers hebben na de eerste minuten al de status van criminal te pakken, en die kunnen mekaar gewoon ongestraft blijven neermeppen zonder dat men de kans loopt murderer te worden.
Wat je dan gaat krijgen is veel plekken met groepjes criminals die mekaar steeds lopen af te maken voor de XP. TarrenMill-SouthShore anyone
Dit heb je fout gelezen. De murderer punten blijven staan en gaan maar heel langzaam naar beneden.En als je innocent spelers wil afmaken dan kan dat gewoon hoor, als je bijna murderer dreigt te worden ga je gewoon even naar de wc ofzo, na 5 minuten niet killen ben je weer innocent zoals ik het hier lees. Je kan dus gewoon ongestraft blijven pvpen zolang je het maar met mate doet en op de kleintjes let
Dat is een ander groot probleem bij dit soort systemen. Hier is niets aan te doen. Maar het is wel geweldig als lowbie om zo de hoge levels te griefen. Ze kunnen natuurlijk wel vage constructies verzinnen waarbij je aoe spelers niet raakt. Maar dan ben je de lul als je beste attacks uit aoe attacks bestaan.Ik maak mij meer zorgen over hoe het zal gaan als een lowbie in de AOE van een ander gaat staan die dan de eerste klap op zijn naam krijgt, hier moeten ze nog wel even iets op verzinnen.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 94605 op 22-07-2008 15:12 ]
Nee. Iedereen is in het begin innocent. Om te beginnen met PvP moet iemand een innocent doden. Die krijgt dus murder punten. Dat is juist het idiote aan dit systeem. Wie begint met PvP wordt bestraft. Iedereen die later er bij komt en die een criminal aanvalt heeft hier geen last van. In weze bestraffen ze het starten van PvP maar op een FFA PvP server is dit natuurlijk heel erg vreemd.Knowuse schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:11:[...]
Ik snap je opmerking niet helemaal, dit is tegen het ganken van lagere levels? Je kan toch gewoon pvp-en met iedereen van 10 levels lager en hoger?
Mja het blijven natuurlijk wat vage patchnotes, laten we vooral geen voorbarige conclusies gaan trekken, eerst maar even afwachten wat er uiteindelijk van overblijft.
Anoniem: 93910
Denk dat het zeker wel losloopt, concequenties voor je acties, huppakee. Zijn echt wel genoeg mensen die maar al te graag de 'pirate' willen uithangen, zeker weten. Dat zal alleen niet iedereen zijn, keuze is aan jou.
Even snel gezegt, ik gok dat er veel 'revenge kills' komen.Anoniem: 261161 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:42:
Ik denk dat het systeem zoals het er nu ligt valt of staat bij de hoeveelheid innocent-kills die je mag maken voordat je tot murderer wordt verklaart
A B C zijn innocent.
A killed B -> A criminal en +2 punten.
C killed B, revenge van A, B -3 punten dus weer op 0, C blijft innocent
Hangt of staat natuurlijk op de +punten bij een innocent kill.
Anoniem: 179960
Op een FFA PvP server moet je dit soort onzin niet invoeren. Je moet lagere levels beschermen, maar je moet PvP tussen gelijke levels niet ontmoedigen. En dat is precies wat did systeem doet.Anoniem: 93910 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 16:04:
tis echt een gaaf systeem, doet me erg denken aan piracy in EVE-online..
Denk dat het zeker wel losloopt, concequenties voor je acties, huppakee. Zijn echt wel genoeg mensen die maar al te graag de 'pirate' willen uithangen, zeker weten. Dat zal alleen niet iedereen zijn, keuze is aan jou.
Jij denkt nu wel dat er "consequenties" aan iemand zijn acties zullen zitten, maar ook dat is niet het geval. Ik heb dit in een andere game al eerder gezien. Wat er gebeurd is dat mensen bewust gaan proberen iemand anders criminal te maken om hem dan lekker zonder problemen af te kunnen slachten.
Goeie zaak dusyou can kill 19 people before you go murder status. kill 19 people and then wait 5 minutes, you are back to normal.
Ryack.. je had idd een punt, maar dit moet het toch wel ok maken niet?Anoniem: 261161 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 18:44:
Even voor de duidelijkheid, dit komt van de test server:
[...]
Goeie zaak dus
Nieuws over buddy Keys, CE editions hebben nu:
We have now opened the first part of the Buddy key program for Age of Conan! Everybody who has purchased a Collector’s Edition can now invite up to five friends, who can try the game for seven days without purchasing a retail box.
The invitation process is easy. You need to log-in to your account pages (link to https://register.ageofconan.com), and choose “Buddy program”. Follow the on-screen instructions, and then write a personal message to your friends if you so desire.
We recommend that you lend your install DVDs to your buddy to get him or her ready to play as fast as possible. Alternatively your buddy will be offered a $2,99/€2,99 client download with 3 additional days of playtime to cover the download time.
While this offer is only for Collector’s Edition accounts for now, we will soon open up for the Buddy key found in the standard retail box as well.
[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 93910 op 22-07-2008 23:22 ]
Anoniem: 247806

What the fuck is dit....
PS> Waarom is architectuur belachelijk duur >_>
als je gaat gemcutten ga je door een portal ZODRA je in de nieuwe instance bent cut je 1 stone, dan weer door een portal dan direct weer hetzelfde en dan nog 1 maal hetzelfde doen.
architect is idd erg duur: ik ben zelf ook architect op mn alt en heb inmiddels alle gebouwen al behalve de muren en poorten, kosten voor een Tier1 stad is 121Gold en resources valt nog mee.
4 soorten steen/hout (in purple lotus is het 600/2530/1500/200 resources)
Heb de beta voor heel even gespeeld totdat het Athlon XP probleem weer opdook en toen was het over met de pret
mazefranken @ hotmail . com
alvast bedankt
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Elke profession heeft wat bugs, enkel architect lijkt speciale aandacht te hebben gehad en heb je enkel problemen met aanvallende NPC's, door de grond gezakte en niet reagerende NPC's.
Gems moet je voor quest inderdaad elke stone even zone. Alchemist (of was dat herbalist? naja, die foot/drink buff potjes maken) kloppen heel veel materials niet met wat er staat (wolf blood moet bv demon blood zijn etc). En weet niet of dit nog bij weaponsmith is, als je inventory vol is en je craft een wapen verdwijnen wel je mats, maar krijg je je wapen niet.
edit: eeeen dat was mijn gratis maand
Was gezellig, tot over maandje of 2, tot ze weer wat gefixed hebben wat wel interessant isDear Age of Conan customer,
We are sending you this mail to notify you that the subscription period for your
account ended on 23-JUL-08.
[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 23-07-2008 09:36 ]
Een bear shaman doet bijna evenveel dmg als mij maar kan zichzelf daarnaast ook nog een tig keer healen. Stuns die niet werken ect ect.
Voelt beetje aan als een beta.... Gelukkig ziet het spel er vet uit en hoewel ik al super pve bugs ben tegen gekomen blijft het wel leuk. Maar denk dat ik beter een pauze kan nemen van ca 3 maanden en daarna kan terug komen...Bv iets als finishing blow waar de dmg overduidelijk bugged is en devs dit allang weten is nog steeds niet gefixed...huh? Slechte service.
Maarja vet spel verder en zeer goede gfx
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ja, wij testen de bugs er wel uit voor jullie hoor, ik laat het wel weten als het spel af isSinergyX schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 09:28:
Was gezellig, tot over maandje of 2, tot ze weer wat gefixed hebben wat wel interessant is
de groeten!

Anoniem: 251423
Je wordt pas gestraft als je als murderer geflagged bent, de criminal status is géén straf en geeft ook geen nadeel, behalve dat je een pvp-target wordt. En als het worden van een pvp-target pvp niet aanmoedigt, weet ik het ook niet meerAnoniem: 94605 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:14:
[...]
Nee. Iedereen is in het begin innocent. Om te beginnen met PvP moet iemand een innocent doden. Die krijgt dus murder punten. Dat is juist het idiote aan dit systeem. Wie begint met PvP wordt bestraft. Iedereen die later er bij komt en die een criminal aanvalt heeft hier geen last van. In weze bestraffen ze het starten van PvP maar op een FFA PvP server is dit natuurlijk heel erg vreemd.
De murder punten zijn er eigenlijk alleen om zaken als corpse-ganking te voorkomen, en ervoor zorgen dat de pvp wat uitgesmeert is tussen de spelers, om het zo maar te noemen.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 251423 op 23-07-2008 12:57 ]
Anoniem: 91397
Op hoeveel deaths zit je dan?Anoniem: 91397 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:05:
Heb ook besloten na deze maand een periode de game te laten rusten. Veel bugs, maar ook veel mensen die nu beginnen en het geweldig vinden om je te ganken wanneer je bezig bent met een mob. Vind dat het meest lame. Ik zit denk ik nu op zo'n 80+ kills omdat ik mensen terug pak.
Ik heb 94 kills om 89 deaths, ik probeer die twee zoveel mogelijk gelijk te houden.
Valt niet altijd mee als assassin zijnde

Wat toch wel een hele grote irritante bug was voor veel mensen. Eindelijk!Anoniem: 262898 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:12:
updates van vandaag hebben alleen memory leak gefixed
hmm en ik dacht dat de overpowerdheid van gems juist gezeik opleverde, het is ook nooit goed heSinergyX schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:21:
Dacht nog even snel te lezen voor patches van volgende week, zag ik ook dat de gems op testserver bizar zijn generfed. Natuurlijk niet zeker dat ik ook in de live komt, maar dit gaat erg veel gezeik opleveren(van 1,4% naar 0,4% invul)
Ik snap wel dat mensen die heel veel geld hebben uitgegeven aan gems die nu waardeloos zijn geworden even flink pissig zijn, maar ze hadden het aan kunnen zien komen bij een game die nog in de beta zit
edit: WTF moet ie bij het patchen 14,3 Gig updaten

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 261161 op 23-07-2008 15:21 ]
zijn er nog veel tweakers die deze game spelen? (en er plezier in hebben ;-) ?)
Ik heb sinds gister mijn sub weer geactiveerd en ben gererolled op Battlescar (L14 Ranger atm). Ik heb een kleine 4 weken vanaf release gespeeld (L34 Ranger) maar door de vele emergency downtime en bugs had ik de game even in de koelkast gedaan.
Hoe is de game nowadays? Zit zelf nog in Tortage, merk wel dat kleine irritante bugs gefixed zijn :-)
Ik heb even een vraag als ik Age of Conan download? en een gamecard koop kan ik hem dan spelen? of moet je ook ene serial of iets hebben?
je moet de game kopen a 40 eurie dacht ik, daar zit de serial in waarmee je een gameaccount kan creerenroel17 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:38:
HAllo,
Ik heb even een vraag als ik Age of Conan download? en een gamecard koop kan ik hem dan spelen? of moet je ook ene serial of iets hebben?
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 23-07-2008 15:51 ]
Er zijn inmiddels Buddy keys hoorroel17 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:49:
Onee dan gaat het over voor mij vindt ik zo zonde dat er dan nog geen trials zijn.... ik wil het graag spelen maar net zoals wow vond ik het 1 maand leuk daarna niet meer dus wil eerst testenjammer dat dat bij dit spel niet gaat... iemand andere oplossing?
We have now opened the first part of the Buddy key program for Age of Conan! Everybody who has purchased a Collector’s Edition can now invite up to five friends, who can try the game for seven days without purchasing a retail box.
The invitation process is easy. You need to log-in to your account pages (link to https://register.ageofconan.com), and choose “Buddy program”. Follow the on-screen instructions, and then write a personal message to your friends if you so desire.
We recommend that you lend your install DVDs to your buddy to get him or her ready to play as fast as possible. Alternatively your buddy will be offered a $2,99/€2,99 client download with 3 additional days of playtime to cover the download time.
While this offer is only for Collector’s Edition accounts for now, we will soon open up for the Buddy key found in the standard retail box as well.
te laat

als je een hèèl lief mailtje stuurt naar info AT roodbwoy PUNT nl dan kan ik je wel verblijden met een een buddykeyroel17 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:49:
Onee dan gaat het over voor mij vindt ik zo zonde dat er dan nog geen trials zijn.... ik wil het graag spelen maar net zoals wow vond ik het 1 maand leuk daarna niet meer dus wil eerst testenjammer dat dat bij dit spel niet gaat... iemand andere oplossing?
EDIT: hij zegt dat het email adres niet bestaat:(
[ Voor 37% gewijzigd door roel17 op 23-07-2008 16:05 ]
%@%#&@^roel17 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:02:
Dit heb ik gedaan hoop dat ik er een krijg:)
ik zie NU pas dat alleen de buddykeys voor CE users vrijgegeven zijn, ik heb de standaard versie, je zult helaas nog ff moeten wachten tot ze de standaard versies vrij geven, dan mail ik je gelijk! sorry voor de valse hoop dude
bestaat wel en ik heb je emailtje, is truukje zodat ik niet dood gespammed wordt door spambotsroel17 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:02:
Dit heb ik gedaan hoop dat ik er een krijg:)
Er zijn een hoop spelers gestopt of hebben het (terecht) in de ijskast gezet.roodbwoy schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:27:
yoho!
zijn er nog veel tweakers die deze game spelen? (en er plezier in hebben ;-) ?)
Ik heb sinds gister mijn sub weer geactiveerd en ben gererolled op Battlescar (L14 Ranger atm). Ik heb een kleine 4 weken vanaf release gespeeld (L34 Ranger) maar door de vele emergency downtime en bugs had ik de game even in de koelkast gedaan.
Hoe is de game nowadays? Zit zelf nog in Tortage, merk wel dat kleine irritante bugs gefixed zijn :-)
Ze hebben een hoop bugs gefixed, er zijn ook een hoop nieuwe bugs bijgekomen, in de grote lijnen is het wel wat beter geworden maar ze hebben nog veel werk te doen bij Funcom.
Ikzelf heb nog wel veel plezier eraan, lekker volle server (Fury) en de bugs zijn bij mij niet dermate groot dat het vervelend wordt. Ik level en quest rustig aan, PvP een beetje, ga af en toe een dungeon in en ga me vooral nog niet bezig houden met zaken die nog niet af zijn (craften, sieges, gear, minigames e.d.)
De reden dat ik het nog speel komt vooral door de vette graphics, het combat-systeem en het rauwe sfeertje. Als dit je niet zoveel boeit en je houdt niet van PvP dan zou ik het nu zeker nog een tijdje laten liggen, dan zijn er genoeg andere games te krijgen.
En dit is ook mijn reden om de vrieskast in te gaan. Ja, grafisch is het allemaal wel mooi om te zien, maar ik ben een 'speelbaarheid > grafisch' MMO speler. De markt werd al erg beperkt door de enorme systeemeisen, groot aantal van mijn casual MMO-vrienden konden bij voorbaat AoC al niet spelen. Echter, de sfeer in het spel (en zeker muziek) houd je juist weer een beetje verslaafd. Het is dat ik nog een maandje gratis kreeg, kon ik nog even spelen.Anoniem: 261161 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:15:
De reden dat ik het nog speel komt vooral door de vette graphics, het combat-systeem en het rouwe sfeertje. Als dit je niet zoveel boeit en je houdt niet van PvP dan zou ik het nu zeker nog een tijdje laten liggen, dan zijn er genoeg andere games te krijgen.
Maar de combat is de druppel geworden, het snelle combo gebeuren is in elkaar gezakt tot een 5-6 seconde gapen naar een paar pijltjes, beetje drukken en wachten op de combo. Het hele straffen en timing in PvP doet er verder niet toe, het concept is hetzelfde. De animaties vond ik al direct niet 'anno DX10 style', ik hou van grafisch pracht, big flashy moves en grove finishes. Ook het instances gebeuren is niet mijn ding (wat WoW imho ook niet fijn heeft gedaan, terzijde), ik ben gewoon anders gewend. Vriend van me heet sinds tech-beta in dit spel gezeten, hoe ik het toen hoorde, het hele concept had echt grote potentie, enorm snelle uitvoer van combo's, enorme mass pvp en geen lompe 1-shot wonders. Maar nu, huidige stand, is het nog niet meer dan dat geworden.
Heb meer kills dan deaths, ik pak namelijk mensen 4-5x terug voor 1 kill op mij. Wilt niet altijd lukken... Denk dat ik rond de 60-70 deaths zit.Anoniem: 261161 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:46:
[...]
Op hoeveel deaths zit je dan?![]()
Ik heb 94 kills om 89 deaths, ik probeer die twee zoveel mogelijk gelijk te houden.
Valt niet altijd mee als assassin zijnde
Gisteren ook weer een prutser die net als ik klaar ben met een Vanir nogwattes effe me afmaakt met 1 hit (had nog iets van 20-30 hp ofzo). Waar hij alleen geen rekening mee hield was dat ik 5 tellen van een spawn point gekilled werd. Dus het was snel buhbai. Heb me een uur met hem vermaakt door hem iedere keer te slowen en in legtraps vast te zetten.
Zit nu trouwens voor de 9e keer aan het wachten op de Verifying Resource Database...
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 91397 op 23-07-2008 19:45 ]
Ik heb een account maar wanneer ik wil inloggen krijg ik dit te zien:
Authentication failed. Please note that the password case senitive.
Wat betekent dat?
Dat als je al het juiste password invoert je je capslock aan hebt staan. Zoniet dan klopt je password niet en kun je niet inloggen.roel17 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:38:
Hallo
Ik heb een account maar wanneer ik wil inloggen krijg ik dit te zien:
Authentication failed. Please note that the password case senitive.
Wat betekent dat?
Anoniem: 262898
Anoniem: 266546
Ik hoop dat Funcom de stekker er voorlopig nog niet uittrekt en zich nog goed gaat inzetten om AoC toch nog succesvol te maken, al vrees ik dat ze een flinke deuk al hebben opgelopen met het huidige resultaat.
Voor de rest van de GoT'ers die nog wel spelen: Veel plezier gewenst met AoC en ik hoop dat ik het uiteindelijk mis heb en dat de game toch nog uitgroeit tot iets moois.
Ik kan mij geen mmo herinneren, zeker de afgelope 2 jaar niet. die uitkwam zonder bugs, imbalances en met genoeg content.
dat komt nog wel, dat hele pvp systeem erbij, ze zijn bezig wat meer 80 content toe te voegen. enigste wat ik nog niet zie zitten is de pug pve op 80.
kben nu zelf pas 44 en 40 (hox & guard) en moet zeggen dat er nog genoeg uitdaging in zit. ik ga lekker door tot 80 en zie dan wel wat er gebeurd. ik vind het hele combat systeem in ieder geval geslaagd. (ps. mijn hox loop 4:1 in kills/death, ja, ganken met een hox is leuk, 1 shot alles. voor mij guard is die 1:4. omdat die er zo tring lang over doet:D)
ps. kzit op Fury in-game: tjirpovf.
hulp nodig met dingetjes 40- kan ik altijd even langskomen.
Anoniem: 118788
Ik snap wel wat je bedoeld, en ik merk het zelfde, alhoewel ik nog wel een tijdje blijf spelen. Simpelweg omdat ik in een erg leuke en gezellige guild zit, en dat een hele hoop goed maakt.Anoniem: 266546 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:25:
Gametime verloopt volgende week. Ik ben niet van plan om deze nog te verlengen. De game is voor mij simpelweg nog niet "af". Het ziet er grafisch in mijn ogen heel mooi uit, alleen is de speelbaarheid niet optimaal. Door de vele bugs die zich toch nog voordoen heb ik continue, als ik aan het spelen ben, het gevoel dat er iets mist. In mijn ogen heb ik de game een kans gegeven, maar is het simpelweg nog niet rijp om als een volwaardige MMORPG gezien te worden. Vergelijkingen met andere MMORPGs zal ik dan ook niet maken want het zou grofweg betekenen dat ik een auto zonder motor/wielen/deuren zou vergelijken met een Mercedes.
Dingen die erg irritant zijn, vooral bij raiden: Mobs die om geen duidelijke rede gaan evaden, Bosses die niet spawnen als ze dat wel zouden moeten en vooral de lagspikes/random freezes.
Wat aan de andere kant wel weer grappig was; gisteren gingen we voor het eerst yahkmar proberen, een grote ijsworm in E-mountains. Eerste 10% niets raars aan de hand, totdat hij opeens 6 adds spawnd, die de boss aanvallen en deze voor ons killen. Dit was duidelijk ''not intended'', maar wel handig
Ik heb zelf nog wel wat vertrouwen in de patches, maar we zullen zien voor hoelang nog
Snelheid zegt vrij weinig hoor. Ben je beetje 'gemotiverend' kan het inderdaad erg rap, vergeet niet dat in de pre-launch er ook een flinke exploit in het spel zat vergelijkend met de WoW BC variant.Anoniem: 91397 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 17:29:
Ik vind ook dat je te snel level 80 bereikt, sommigen zijn het nu al... In Lineage 2 duurde het zeker een jaar nonstop grinden in het begin had ik het gevoel.
Maar ze hebben vooraf duidelijke keuze gemaakt, de casual moet ook aan zn trekken komen. Niet te vergelijken met een LA2, Maple of een cabal (cap lvl), maar meer in style van WoW (5-6 dagen), GW (12 uur?) en CoH (5 dagen max).
Komt omdat het volgens mij ook veel meer om de end content zou moeten draaien.. De sieges en dergelijke.. Maar das een gokjeAnoniem: 91397 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 17:29:
Ik vind ook dat je te snel level 80 bereikt, sommigen zijn het nu al... In Lineage 2 duurde het zeker een jaar nonstop grinden in het begin had ik het gevoel.
Notice; zou moeten
Ben nu net lvl 21:P
maar weer even en noob vraag: kun je alleen aan pvp arena fights meedoen als je in een guild zit?
Anoniem: 247806
Kwam gisteren ook een necro tegen die me gankte dus ik neem wraak, necros gaan zo down altijd. Maar wat doet deze nerco? Hij rent gewoon rondjes terwijl ze pets me killen, hoe nep? Kan hem niet raken met stuns om combos want daarvoor moet ik stilstaan en dan is hij dus al weg.
Als ik hem dan eindelijk stun heb ik niet eens genoeg tijd om een combo uittevoeren. Neppe shit man dat je als melee stil moet staan om dingen te kunnen. Speelt ook meteen veel minder lekker. Of dit lag aan mijn lack of skills of dit wordt of dit hoort gewoon zo, bij het laaste zal ik deze game niet lang meer spelen...
Hangt ervan af wat je speelt, op dat level kunnen de meeste classes necro's wel oneshotten. Gewoon de CC gebruiken.evilpin0 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 09:38:
Erg irritant, ben lvl 58 en heb alle quest gedaan van mijn level, moet nu dus tot lvl 60 grinden om alle quest in thunder river te gaan doen.
Kwam gisteren ook een necro tegen die me gankte dus ik neem wraak, necros gaan zo down altijd. Maar wat doet deze nerco? Hij rent gewoon rondjes terwijl ze pets me killen, hoe nep? Kan hem niet raken met stuns om combos want daarvoor moet ik stilstaan en dan is hij dus al weg.
Als ik hem dan eindelijk stun heb ik niet eens genoeg tijd om een combo uittevoeren. Neppe shit man dat je als melee stil moet staan om dingen te kunnen. Speelt ook meteen veel minder lekker. Of dit lag aan mijn lack of skills of dit wordt of dit hoort gewoon zo, bij het laaste zal ik deze game niet lang meer spelen...
Laat staan dat necro's best wel sterk staan tegen melee classes, alleen rangers hebben een zwaar voordeel tegenover de necro's omdat ze niet hoeven te rennen.
Hij caste ook niks gewoon blijven rennen en zijn 10 pets ofzo maakte me redelijk snel af.
Je kan ook geen stuns caster vanuit stealth als dat kon had ik hem stunned kunnen houden.
[ Voor 31% gewijzigd door evilpin0 op 28-07-2008 13:03 ]
Als ik zo de PvP filmpjes op youtube bekijk, lijkt heel pvp beetje een 1-hit-wonder systeem te worden.
Wel vond ik deze nog:
Eind van het jaar dusOn the other side of this spectrum you have the Direct X 10 part of the engine, which is now being worked on. What features it will have and how it will look will be unveiled at Leipzig in August, and I think those with machines who can run DX10 will be stunned by what we have achieved. We will put this into the live game as soon as the quality is good enough (during the fall).
edit: Ik denk dat die 18+ content meer te maken heeft met de gore-factor, naakt/erotiek moet je toch eerder bij andere games gaan kijken
[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 28-07-2008 13:54 ]
Zie ook: http://forums-eu.ageofcon...?t=77192&highlight=nudity
Als dit een tamme game is, dan is er weinig meerwaarde boven alle anderen. Een 18+ game moet ook 18+ content bevatten, toch?
Als ze die vette fatalities er maar niet uithalen, hoofden afhakken en shit moet gewoon blijven..
Die Sancha in Tortage is een vuile tease... Elke dag hangt ze aan me en doet ze toespelingen, maar als puntje bij paaltje komt, vraagt ze me niet in haar huisje...honey schreef op maandag 28 juli 2008 @ 13:42:
Hoe zit het nu met topless, naakt en erotiek in deze game.
Zie ook: http://forums-eu.ageofcon...?t=77192&highlight=nudity
Als dit een tamme game is, dan is er weinig meerwaarde boven alle anderen. Een 18+ game moet ook 18+ content bevatten, toch?
Heeft een van jullie al een dergelijke informatieve site gevonden?!
wat ik vreemd vind is dat deze game zo duur is, 50 euro voor een spel dat je online moet spelen voor 15 euro/maand. Konden ze niet beter de game voor 15 euro verkopen, dan wil ik het wel proberen. Je kunt toch niks meer na deze intro maand toch? Of is er ook een niet MORPG deel?
Mja, je krijgt er steeds meer, op lvl 65 heeft mijn HoX er zeker 3 standaard voor zwaard/axe, en dan 2 speciaal voor de axe / zwaard. (Zoals alle ledematen er af hakken, en dan het lijk aan de kant duwen, personal favouriteSinergyX schreef op maandag 28 juli 2008 @ 14:03:
Ze mogen van mij zelfs nog een hele berg fatalities toevoegen, in hele lvl peroide met mn ranger had ik er maar 2 gezien. Eigelijk meeste classes/weapons hebben er maar 1 of 2, vond het enkel handig dat je even 2-3sec immume was voor alle dmg.
@ hierboven, ik weet niet waar jij kijkt, maar ik kocht hem gewoon voor 40 euro
Het is ook gewoon de standaard, als mensen 20 euro voor je brood willen betalen, ga je toch ook geen 2 euro er voor vragen? (Ja, voor die prijs mag het brood wel heel lekker zijn ;O)
[ Voor 18% gewijzigd door Capital_G op 28-07-2008 23:57 ]
MMO's zijn beetje in 4 smaken te vinden.honey schreef op maandag 28 juli 2008 @ 23:31:
Vandaag stond ik op het punt de game te kopen, maar twijvelde nog of ik de tijd kan vinden. 50 euro was een te grote gok, ...
wat ik vreemd vind is dat deze game zo duur is, 50 euro voor een spel dat je online moet spelen voor 15 euro/maand. Konden ze niet beter de game voor 15 euro verkopen, dan wil ik het wel proberen. Je kunt toch niks meer na deze intro maand toch? Of is er ook een niet MORPG deel?
-Client betaald, per maand betalen
-Client gratis, per maand betalen
-Client betaald, gratis tot whenever
-Client gratis, gratis spelen (shop).
De 'grote' MMO's gaat dus voor de eerste optie, om in iedergeval developmentkosten eruit te halen, zo waren bv WoW, LotrO en Tabula betaalde clients en een betaald per maand. De wat low-budget games gaat sneller voor optie 2 (cabal, rose, oudere PW, Sims etc) om vrij snel break-even te spelen en veelal was het een region release van een reeds bestaande MMO. Optie 3 is beetje uitzondering, ik ken bijvoorbeeld enkel Fury en GW die dit systeem gebruikten. Overige zitten via optie 4, zegt niet dat het geen succes wordt maar het werkt erg goed om snel veel spelers te krijgen (cabal is uiteindelijk overgestapt op dit systeem en hun playerbase schoot torenhoog).
Het lijkt beetje kant op te gaan van Tabula, de prijs van de client zal uiteindelijk gaan dalen om weer een hogere playerbase te creeren, samen met de buddy keys. In iedergeval is AoC dus volledig Online, al lijkt het eerste stuk (tortage) hoofdzakelijk een solo-stuk, doe je dit al online.
edit. oeps foutje
Volgens mij draai je optie 2 en 3 om of niet? Bij GW is de client nl niet gratis, maar hoef je niet per maand te betalen.SinergyX schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 01:32:
[...]
MMO's zijn beetje in 4 smaken te vinden.
-Client betaald, per maand betalen
-Client betaald, gratis tot whenever
-Client gratis, per maand betalen
-Client gratis, gratis spelen (shop).
De 'grote' MMO's gaat dus voor de eerste optie, om in iedergeval developmentkosten eruit te halen, zo waren bv WoW, LotrO en Tabula betaalde clients en een betaald per maand. De wat low-budget games gaat sneller voor optie 2 (cabal, rose, oudere PW, Sims etc) om vrij snel break-even te spelen en veelal was het een region release van een reeds bestaande MMO. Optie 3 is beetje uitzondering, ik ken bijvoorbeeld enkel Fury en GW die dit systeem gebruikten. Overige zitten via optie 4, zegt niet dat het geen succes wordt maar het werkt erg goed om snel veel spelers te krijgen (cabal is uiteindelijk overgestapt op dit systeem en hun playerbase schoot torenhoog).
Het lijkt beetje kant op te gaan van Tabula, de prijs van de client zal uiteindelijk gaan dalen om weer een hogere playerbase te creeren, samen met de buddy keys. In iedergeval is AoC dus volledig Online, al lijkt het eerste stuk (tortage) hoofdzakelijk een solo-stuk, doe je dit al online.
ign: Ikeelu
srvr: Battlescar
Ik heb het bij Play gekocht destijds voor 34,99 euro en die prijs is het nog steeds:honey schreef op maandag 28 juli 2008 @ 23:31:
Vandaag stond ik op het punt de game te kopen, maar twijvelde nog of ik de tijd kan vinden. 50 euro was een te grote gok, ...
http://www.play.com/Games...n-Adventures/Product.html

[ Voor 95% gewijzigd door TheZeroorez op 30-07-2008 19:30 ]
* KeeZ is effe aan het chillen met AoC, tis toch geen weer om binnen te zitten nu
Deze plek is te koop.
http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=79227
Ik vraag me af hoeveel actieve spelers er nog zijn per server.. Ik zit nu op battlescar, maar het lijkt steeds rustiger te worden vind ik..
Ik denk er dan ook zelf ook over na me account te freezen en over een tijdje maar weer te spelen.
Ach ja, zal ooit wel een keer beter worden met dit spel
Anoniem: 82860
Skills zijn over het algemeen wel gelijk in damage. De 1 is alleen wat bruikbaarder dan de ander op sommige momenten. Feat skills zijn meestal wel beter, maar hebben dan weer cooldowns. Damage is zwaar afhankelijk van je melee wapen(s).Vads schreef op maandag 28 juli 2008 @ 14:15:
Wat ik eigenlijk zoek is een site waar per combo (enigzins) is aangegeven wat de damage is e.d. Ik vind de combo's namelijk te vrijstaand en ik heb niet echt het gevoel dat de een beter is dan een ander.
Heeft een van jullie al een dergelijke informatieve site gevonden?!
Anoniem: 82860
Je hoeft alleen de laatste stap van de combo stil te staan. Ik doe zo vaak hell strikes op targets die wegrennen, die damage blijven ze lekker vangen tot de laatste swing. Wat ik een veel groter nadeel vind, is dat casters over het algemeen geen stamina gebruiken en met hun stamina dus weg kunnen rennen, terwijl ik het voor mijn combo's nodig heb. Ik heb een iets grotere bar, maar ik moet hem wel inhalen, dus verbruik ik ook meer. Van mij mogen ze die skill die aantal pts stamina voor rennen verminderd nog wel wat upgraden voor melee classes.evilpin0 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 09:38:
Erg irritant, ben lvl 58 en heb alle quest gedaan van mijn level, moet nu dus tot lvl 60 grinden om alle quest in thunder river te gaan doen.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 01-08-2008 11:55 ]
Inderdaad enkel de laatste van de combo hoef je stil te staan. Maar dan nog, ik doe vaak Leghold trap en slow en dan salvo en 9/10x is het al gebeurd.
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 91397 op 01-08-2008 13:59 ]
Wel beter trouwens dat nu iedereen z'n buddy key kan gebruiken en niet alleen degene met die special edition! hopelijk gaat het aantal spelers nu weer ff rap omhoog!
Daaromheen heb je dan 3 lvl maps, Conall's valley, Wild lands en (weet niet, stygia kom ik nooit) die je in principe direct na tortage kan gaan doen. Alle 3 kan je 'ruim' tot lvl40 trainen (wild lands met de bekende sanctum), daarna kan naar bv Noble district (wat quests en repeatable quests) en Field of Death (veel story lines, soort van vervolg van conall's zegmaar). Daarna weet ik het niet, verder nooit gekomen
Melee kan je gewoon rennend je pre-combo's doen, Bow/xbow moet stilstaan bij elk 'schot', ook van combo's (kwestie van goeie timing, zeker voor piercing shot). Casters kunnen instant cast spells ook rennend doen. Als je een 'casting balkje' zie, moet je blijven staan. Alles daaromheen kan je rennend doen.
Zoals ik begreep zijn combo's gebaseerd op rank, wapen, richting van pre-combo's en hoeveelheid pre's. Daar een multiplier oid overheen en je hebt je damage. Het voordeel is dat veel combos van verschillende ranks geen global cooldown hebben, dus kan bv een bower salvo 1/2/3 achter elkaar doen (mits mob natuurlijk niet vol mid defence gaat).
Anoniem: 124322
Krijg die patch van 14mb maar niet binnen, heb op het forum gekeken maar vond geen oplossing.
Ik speelde het heel graag, maar als je het niet meer kunt spelen, dan stoppen we het maar.
Het enige wat je dan nog kan doen is het spel deinstalleren en opnieuw te installeren zodat alle patches worden gedownload. Ik heb dit 1x gehad en daarna nooit meer last van gehad..
Maar met die 14mb patch begon de miserie terug, freezd gewoon.
Cancel Subscription
Your subscription has been cancelled
Heb een week niet gespeeld, en geen moment gemist. Wat ik eigenlijk altijd wel had bij een MMO (niet naar werk willen gaan, tot laat door gamen), maar bij deze game zijn er gewoon te veel punten waardoor ik zeg: Nog niet. Misschien ooit.
En zie, het werkt.
Tot ooit
Daar gaan de main inkomstenBioHazard schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 14:47:
Zo subscription is gecancelled. Ik vond het wel leuk in de vakantie een beetje te doen, maar nu ik weer werk, en amper speel, mis ik het totaal niet.
Tot ooit

Edit: lvl 34 Barbarian - Retired
[ Voor 5% gewijzigd door Dakreal op 04-08-2008 14:48 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Anoniem: 130184
Meteen ook het punt wat mij enorm tegenvalt, zelfs zo kort na launch zijn de startersgebieden al 'spooksteden' en de vele instances doet dat imo ook niet goed.Anoniem: 130184 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 15:42:
Hoe is het met de in-game populatie eigenlijk? Van wat je zo hier en daar leest aan quitters zou je denken dat het op de servers ook wat stiller begint te worden?
Deze plek is te koop.