Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286313

het heeft het bij mij nog geen 24 uur uitgehouden.. weer geen (internet) bereik.. verschrikkelijk irritant..

het werkt nu voor het grootste deel van de tijd.... nu maar hopen dat het snel weer betrouwbaar wordt!
een halve week geen internet op mijn mobiel, kijk het is te overzien als t-mobile dat gewoon even op hun site zet zodat ik niet op een site als deze er achter hoef te komen dat het niet aan mij ligt.. scheelt weer een hoop hard-resets, etc. etc.

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 286313 op 08-01-2009 03:10 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282376

Het werkt weer bij mij, in Maarssen en in Wilnis heb ik gewoon weer internet. Ben benieuwd voor hoe lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intheweb
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:26
Als ik op het station van Den Bosch sta heb ik een erg langzame HSDPA verbinding. BIjv. de NOS applicatie geeft na 30 sec. een time-out. Terwijl het ophalen van email wel weer snel gaat.
Denk dat T-mobile sommige antennes wel beter mag voorzien van grotere bandbreedte.

Doe maar een onsje meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Intheweb schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 15:27:
Als ik op het station van Den Bosch sta heb ik een erg langzame HSDPA verbinding. BIjv. de NOS applicatie geeft na 30 sec. een time-out. Terwijl het ophalen van email wel weer snel gaat.
Denk dat T-mobile sommige antennes wel beter mag voorzien van grotere bandbreedte.
Volgens mij ligt dat aan NOS. Ik heb het hier ook vaak, terwijl de rest allemaal perfect werkt.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
MensionXL schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:52:
[...]

Volgens mij ligt dat aan NOS. Ik heb het hier ook vaak, terwijl de rest allemaal perfect werkt.
Klopt , werkte in het begin goed en nu vaak niet of slecht.
Ik denk een capaciteit probleempje bij de nos , servers kunnen het denk ik niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intheweb
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:26
Gisteren was ik weer op het station: vol bereik HSDPA maar echt niks werkte. Of met een flinke vertraging.
Dus dit staat compleet los van de NOS applicatie blijkbaar.

Doe maar een onsje meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJoe
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-12-2024

CyberJoe

Only visiting this planet

Ik kreeg gisteren een telefoonje dat ik mijn contract mag ontbinden. Ik klaagde dat ik thuis geen bereik heb. Dit wordt dus toegegeven (blijkbaar). Ik heb een toestel bij het abbo gekregen (en daar nog 140 euro voor bijbetaald). Ik heb dit abbo nu bijna 4 maanden. Nu moet ik mijn toestel terugsturen en krijg ik de 140 euro terug. Ik vind dat niet helemaal kloppen. T-mobile zegt dat ik daar bereik moet hebben (site en t-mobile shop ter plaatse) maar ik mag nu toch ontbinden. Maar toch ben ik mijn toestel kwijt. Kan ik hier iets aan doen, heeft iemand ervaring?

Ja ik heb ook een computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xa!pt
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-02 19:04
Tja, had je wat beter in laten lichten. :)

T-Mobile en dergelijke netwerk-providers zuigen nu eenmaal. Dan kun je nog beter een abonnement afsluiten bij een crappy service-provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xa!pt
Overigens zijn de juristen bij T-Mobile ook de slimsten niet, na het wijzigen van de tarieven van de service-nummers, hebben talloze zakelijke gebruikers de mogelijkheid om te vertrekken met beide handen aangegrepen. Oef, wat heeft dát pijn gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:44

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

CyberJoe schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:53:
Maar toch ben ik mijn toestel kwijt. Kan ik hier iets aan doen, heeft iemand ervaring?
Lijkt mij gewoon terecht. De prijs van het toestel is vastgesteld in combinatie met een abonnement van 2 jaar. Na afloop van deze abonnementsperiode is het toestel je eigendom.

Als om wat voor reden dan ook het abonnement tussentijds beeindigt wordt, lijkt het me niet meer dan redelijk dat jij het toestel terugstuurd en zij het reeds betaalde bedrag voor het toestel verrekeken. Wat had je dan gewild? Dat je het toestel mocht houden maar dat je nog wel een x-bedrag op moet hoesten omdat in de praktijk gebleken is dat ipv een 2-jarig contract je een korter contract blijkt te hebben?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Xa!pt schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:02:
Tja, had je wat beter in laten lichten. :)

T-Mobile en dergelijke netwerk-providers zuigen nu eenmaal. Dan kun je nog beter een abonnement afsluiten bij een crappy service-provider.
Je schrijft het als een feit terwijl het wel degelijk jou mening is. Mijn mening is dan weer dat T-Mobile prima diensten levert, het ligt er vast aan in welke regio je zit maar om dan gelijk T-mobile als een slechte provider af te schrijven vind ik ook weer te ver door slaan :)

Overigens vind ik het gewoon netjes dat T-Mobile direct de mogelijkheid geeft om het contract te ontbinden en dat ze de fout toegeven, dat had bijvoorbeeld ook heel anders kunnen zijn. Dat je het toestel terug moet sturen is dan jammer, maar je krijgt toch wel weer een nieuwe bij een andere provider? Ik zie het probleem niet - naast wat ongemak - want fouten maken kan doet iedereen :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xa!pt
BastiaanN schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:16:
[...]

Je schrijft het als een feit terwijl het wel degelijk jou mening is. Mijn mening is dan weer dat T-Mobile prima diensten levert, het ligt er vast aan in welke regio je zit maar om dan gelijk T-mobile als een slechte provider af te schrijven vind ik ook weer te ver door slaan :)
Nee. Lándelijk gezien levert T-Mobile een slechte dekking. Dat jij in de Randstad zit en wél overal gebruik kunt maken van T-Mobile, maakt jouw mening net wat subjectiever.
Overigens vind ik het gewoon netjes dat T-Mobile direct de mogelijkheid geeft om het contract te ontbinden en dat ze de fout toegeven, dat had bijvoorbeeld ook heel anders kunnen zijn, dat je het toestel terug moet sturen is dan jammer, maar je krijgt toch wel weer een nieuwe bij een andere provider? Ik zie het probleem niet - naast wat ongemak - want fouten maken kan iedereen :)
Erm, doel je nu op mijn post of...?

Want dergelijke beslissingen maken in zo een organisatie, is geen fout meer te noemen, als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Xa!pt schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:19:
[...]
Nee. Lándelijk gezien levert T-Mobile een slechte dekking. Dat jij in de Randstad zit en wél overal gebruik kunt maken van T-Mobile, maakt jouw mening net wat subjectiever.
Laat het duidelijk zijn dat ik niet in de randstad woon. Verder zeg jij wederom weer dat T-Mobile slechte dekking levert. Het is gegeven dat KPN betere dekking heeft dan welke provider dan ook maar verder vind ik persoonlijk dat T-Mobile niet onderdoet bij de andere providers, het hangt maar net af van de locatie waar je je bevindt. Ik moet dagelijks een ruim uur reizen om bij mijn opleiding te komen en in die tussentijd raak ik de verbinding in de trein op één stuk in het traject even kwijt, een stuk waar overigens geen enkele provider dekking heeft.
[...]
Erm, doel je nu op mijn post of...?

Want dergelijke beslissingen maken in zo een organisatie, is geen fout meer te noemen, als je het mij vraagt.
De dekkingskaarten worden gemaakt door mensen, in het geval van het in de winkel vragen om de dekking is het een medewerker die je postcode invoert of doorgeeft via de telefoon aan de klantenservice. Ik zie niet in waarom jij suggereert dat hier nooit een fout kan ontstaan, als bijvoorbeeld de verkeerde postcode wordt ingevoerd krijg je al hele andere resultaten en zou het bijvoorbeeld kunnen voorkomen dat er ten onrechte wordt gemeld dat je wel dekking hebt. Ook lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat er wel eens een fout in een dergelijke dekkingskaart kan sluipen.

Laat het overigens duidelijk zijn dat deze reactie niet bedoeld is als een aanval ;)

[ Voor 3% gewijzigd door BastiaanN op 09-01-2009 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xa!pt
BastiaanN schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:40:
[...]

Laat het duidelijk zijn dat ik niet in de randstad woon. Verder zeg jij wederom weer dat T-Mobile slechte dekking levert. Het is gegeven dat KPN betere dekking heeft dan welke provider dan ook maar verder vind ik persoonlijk dat T-Mobile niet onderdoet bij de andere providers, het hangt maar net af van de locatie waar je je bevindt. Ik moet dagelijks een ruim uur reizen om bij mijn opleiding te komen en in die tussentijd raak ik de verbinding in de trein op één stuk in het traject even kwijt, een stuk waar overigens geen enkele provider dekking heeft.
Dat doet het ook. Zoals je zelf al aangeeft: het is een gegeven dat KPN een betere dekking levert. Evenals Vodafone, die van het KPN-netwerk gebruikmaakt.

Gebruikers in bijvoorbeeld Zeeland zullen over het algemeen veel meer en vaker bereik hebben met KPN, dan met T-Mobile.

Als je over het algemeen in de Randstad en grote steden verkeert, hoeft T-Mobile niet per definitie een slechte keuze te zijn. Maar feit is en blijft dat, landelijk gezien, T-Mobile nu eenmaal niet de dekking kan garanderen, die men wenst.
De dekkingskaarten worden gemaakt door mensen, in het geval van het in de winkel vragen om de dekking is het een medewerker die je postcode invoert of doorgeeft via de telefoon aan de klantenservice. Ik zie niet in waarom jij suggereert dat hier nooit een fout kan ontstaan, als bijvoorbeeld de verkeerde postcode wordt ingevoerd krijg je al hele andere resultaten en zou het bijvoorbeeld kunnen voorkomen dat er ten onrechte wordt gemeld dat je wel dekking hebt. Ook lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat er wel eens een fout in een dergelijke dekkingskaart kan sluipen.
Ik verkeerde in de veronderstelling dat je reageerde op mijn eerdere post, n.a.v. de contractbreuk.
Laat het overigens duidelijk zijn dat deze reactie niet bedoeld is als een aanval ;)
Idem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Xa!pt schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:57:
[...]
... hoeft T-Mobile niet per definitie een slechte keuze te zijn...
Inderdaad. Dus is T-Mobile niet per definitie een "Crappy Provider" zoals je een paar posts hierboven wel suggereert. Verder heb ik zelf meer issues ondervonden met KPN dan met T-Mobile (niet met de dekking) en heb ik wel prettige ervaringen met de klantenservice van T-Mobile en dus, is het voor mij een prima keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leekah
  • Laatst online: 15-07 14:36
Xa!pt schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:57:
[...]
Dat doet het ook. Zoals je zelf al aangeeft: het is een gegeven dat KPN een betere dekking levert. Evenals Vodafone, die van het KPN-netwerk gebruikmaakt.
Vodafone gebruikt het KPN-netwerk niet.

Over dekking gesproken trouwens, het is echt heel wisselend. Ik heb met Vodafone slecht bereik bij mij thuis (vlakbij Zeeland) en toen ik Vodafone daarover belde kreeg ik niet te horen dat ze het uitzoeken of dat ik m'n contract mag ontbinden maar dat het 'volgens de kaart' goed is. En als ik een oplossing wilde moest ik maar een tweede abonnement bij een andere provider afsluiten. Ik vind het dus best een nette reactie van T-Mobile.
Bij T-Mobile heb ik daarentegen perfect bereik. Ook tijdens mijn dagelijkse treinreis van anderhalf uur val ik maar 1 keer weg (net zals BastiaanN op een plek waar elke provider wegvalt). Ik kom eigenlijk nauwelijks op plaatsen waar ik geen bereik heb.

[ Voor 52% gewijzigd door Leekah op 09-01-2009 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJoe
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-12-2024

CyberJoe

Only visiting this planet

Ik vind het netjes dat ik mijn contract kan ontbinden. Daar wordt niet moeilijk over gedaan. Ik heb verder ook geen klachten over T-Mobile. Als de dekking goed was geweest was ik zeker gebleven. Maar ik heb er nog maar een telefoontje tegenaan gegooid met de vraag hoeveel ik dan moest bijbetalen voor mijn toestel. Niet veel later werd ik teruggebeld met de verheugende mededeling dat ik mijn toestel mocht houden. Ik vind dus dat dit meer dan correct afgehandeld is en dat ik niets te klagen heb, nou ja, ik heb geen bereik thuis....

Ja ik heb ook een computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:37

The_Worst

Unox

Ik weet niet precies wat T-Mobile allemaal aan het doen is maar ik kreeg zojuist de volgende SMS:
Morgen zal de overzetting van uw huidige nummer naar T-Mobile plaatsvinden. Heeft u vragen bel met T-mobile.
1 minuut later:
Welkom bij T-Mobile! Vanaf nu kunt u gebruik maken van uw huidige nummer op het netwerk van T-mobile.
Ik ben volgens mij al 6 maand klant bij T-Mobile? 8)7
Ik was hiervoor Orange klant maar ben voor de overgang al naar T-Mobile overgegaan. Waarschijnlijk staat mijn telefoonnummer nog als Orange te boek bij T-Mobile. :z

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
The_Worst schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:47:
Ik weet niet precies wat T-Mobile allemaal aan het doen is maar ik kreeg zojuist de volgende SMS:

[...]

1 minuut later:

[...]

Ik ben volgens mij al 6 maand klant bij T-Mobile? 8)7
Ik was hiervoor Orange klant maar ben voor de overgang al naar T-Mobile overgegaan. Waarschijnlijk staat mijn telefoonnummer nog als Orange te boek bij T-Mobile. :z
Maar even een schaamteloze crossposts;
BastiaanN schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:38:
Prutsers bij T-mobile :P Krijg ik om 9 uur een sms:
"Morgen zal de overzetting van uw huidige nummer naar T-Mobile plaatsvinden."

Om 10.15;
"Welkom bij T-Mobile! Vanaf nu kunt u gebruik maken van uw huidige nummer op het netwerk van T-Mobile."

Zojuist;
"Uw aanvraag Nummerbehoud is goedgekeurd op 15-01-2009 wordt uw nummer overgezet naar T-Mobile"

Het leukste is nog dat mijn nummer een jaar geleden al is omgezet 8)7

Edit, en weer één:
"Over 8 dagen zal de overzetting van uw huidige nummer naar T-Mobile plaatsvinden."
Overigens heb ik T-Mobile gebeld en ze hebben dus blijkbaar een foutje gemaakt. Je nummer hoeft niet overgezet te worden maar je moet ze wel even bellen (0800-7111) zodat ze er een notitie van kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabesse
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-03 12:39
Vanmorgen, na het eerste SMSje al gebeld. Daarna heb ik er nog 4 gekregen...
09:18: Morgen zal de overzetting plaatsvinden.
10:39: Uw aanvraag Nummerbehoud is goedgekeurd. Op 15-12-2008 wordt uw nummer overgezet.
10:39: Morgen zal de overzetting plaatsvinden.
12:25: Morgen zal de overzetting plaatsvinden.
12:25: Welkom bij T-Mobile! Vanaf nu kunt u gebruik maken...

Het lijkt wel alsof ze iets in produktie aan het testen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:00
jabesse schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:58:
Vanmorgen, na het eerste SMSje al gebeld. Daarna heb ik er nog 4 gekregen...
09:18: Morgen zal de overzetting plaatsvinden.
10:39: Uw aanvraag Nummerbehoud is goedgekeurd. Op 15-12-2008 wordt uw nummer overgezet.
10:39: Morgen zal de overzetting plaatsvinden.
12:25: Morgen zal de overzetting plaatsvinden.
12:25: Welkom bij T-Mobile! Vanaf nu kunt u gebruik maken...

Het lijkt wel alsof ze iets in produktie aan het testen zijn.
Ik heb ook gebeld. De beste mevrouw wist mij te melden dat alle klanten die in 2008 hun nummer hebben meegenomen van de oude provider naar T-Mobile, (nogmaals) deze smsjes ontvangen hebben. Ze zijn door een fout in het systeem vandaag nogmaals verstuurd. Je kan ze als niet verzonden beschouwen.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste