BastiaanN schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:40:
[...]
Laat het duidelijk zijn dat ik niet in de randstad woon. Verder zeg jij wederom weer dat T-Mobile slechte dekking levert. Het is gegeven dat KPN betere dekking heeft dan welke provider dan ook maar verder vind ik persoonlijk dat T-Mobile niet onderdoet bij de andere providers, het hangt maar net af van de locatie waar je je bevindt. Ik moet dagelijks een ruim uur reizen om bij mijn opleiding te komen en in die tussentijd raak ik de verbinding in de trein op één stuk in het traject even kwijt, een stuk waar overigens geen enkele provider dekking heeft.
Dat doet het ook. Zoals je zelf al aangeeft: het is een gegeven dat KPN een betere dekking levert. Evenals Vodafone, die van het KPN-netwerk gebruikmaakt.
Gebruikers in bijvoorbeeld Zeeland zullen over het algemeen veel meer en vaker bereik hebben met KPN, dan met T-Mobile.
Als je over het algemeen in de Randstad en grote steden verkeert, hoeft T-Mobile niet per definitie een slechte keuze te zijn. Maar feit is en blijft dat, landelijk gezien, T-Mobile nu eenmaal niet de dekking kan garanderen, die men wenst.
De dekkingskaarten worden gemaakt door mensen, in het geval van het in de winkel vragen om de dekking is het een medewerker die je postcode invoert of doorgeeft via de telefoon aan de klantenservice. Ik zie niet in waarom jij suggereert dat hier nooit een fout kan ontstaan, als bijvoorbeeld de verkeerde postcode wordt ingevoerd krijg je al hele andere resultaten en zou het bijvoorbeeld kunnen voorkomen dat er ten onrechte wordt gemeld dat je wel dekking hebt. Ook lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat er wel eens een fout in een dergelijke dekkingskaart kan sluipen.
Ik verkeerde in de veronderstelling dat je reageerde op mijn eerdere post, n.a.v. de contractbreuk.
Laat het overigens duidelijk zijn dat deze reactie niet bedoeld is als een aanval

Idem.