Digitenne is geen telefonie, zelfs de frequenties zijn (gelukkig) anders, kijk maar eens op http://www.digitenne.nl/pagina_49.htmlVerwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 18:25:
Ik begin ook steeds meer te ontdekken danzij digitenne die onder mijn vleugels zit want zij werken opperbest mee.
Digitenne is van de KPN (voor het geval je daar weer over begint....)het is jammer dat ik het zelf moet ontdekken, maar de directeur kan een stevige petitie verwachten.
Kan ik het niet als normale burger oplossen dan haal ik de hoogste erbij en ga ik op zakelijk.
Ik ga maar niet aan hun vertellen dat het programma Kassa erg happig is op dat soort dingen als ik de baas wil spreken. Eerst de baas en dan Kassa.
Hier is het gewoon een kwestie van een ordinair dekkingsprobleem en de klacht bestaat al meer dan 2 jaar, maar ze zijn te lui om er iets aan te doen. Ik kan het ook illegaal doen en zelf een antenne maken en repeater.
Ik mag blij zijn als ik GPRS stabiel kan ontvangen. UMTS en HSDPA bestaan niet hier.
Ik begin me er f*cking druk over te maken en ik denk dat ik het contract laat ontbinden en KPN neem.
Inderdaad, via een incassomaatschappij en een aantekening voor jou als wanbetaler mobiele abo's...Ik kan ook heel simpel een rode kaart bij mijn rabobank laten invoeren (machtigingsstop) en dan zullen ze beslist wel bereid zijn te antwoorden.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---