Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:53

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 18:25:
Ik begin ook steeds meer te ontdekken danzij digitenne die onder mijn vleugels zit want zij werken opperbest mee.
Digitenne is geen telefonie, zelfs de frequenties zijn (gelukkig) anders, kijk maar eens op http://www.digitenne.nl/pagina_49.html
het is jammer dat ik het zelf moet ontdekken, maar de directeur kan een stevige petitie verwachten.

Kan ik het niet als normale burger oplossen dan haal ik de hoogste erbij en ga ik op zakelijk.

Ik ga maar niet aan hun vertellen dat het programma Kassa erg happig is op dat soort dingen als ik de baas wil spreken. Eerst de baas en dan Kassa.

Hier is het gewoon een kwestie van een ordinair dekkingsprobleem en de klacht bestaat al meer dan 2 jaar, maar ze zijn te lui om er iets aan te doen. Ik kan het ook illegaal doen en zelf een antenne maken en repeater.

Ik mag blij zijn als ik GPRS stabiel kan ontvangen. UMTS en HSDPA bestaan niet hier.

Ik begin me er f*cking druk over te maken en ik denk dat ik het contract laat ontbinden en KPN neem.
Digitenne is van de KPN (voor het geval je daar weer over begint....)
Ik kan ook heel simpel een rode kaart bij mijn rabobank laten invoeren (machtigingsstop) en dan zullen ze beslist wel bereid zijn te antwoorden.
Inderdaad, via een incassomaatschappij en een aantekening voor jou als wanbetaler mobiele abo's...

:? 8)7

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:38
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 13:18:
[...]

Welke zak?

En of het ermee te maken heeft, bel dan zelf IMHO
Ik ben erg geinteresseerd in je uitleg hierover. (en weet je btw wat IMHO betekent? in die zin slaat het namelijk nergens op...)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 05:59:
[...]

Dat kan toch aan je toestel liggen.
->Hoe lang is de antenne in het toestel en
->Hoe bedekt is de antenne (condensatoren ernaast of niet)

Vergeleken met mijn Samsung D500 die geen signaal kon pikken hier kan mijn nieuwe Sony Ericson dat wel.

T-PIT hier nog steeds erg stabiel. Vannacht heeft heel de nacht de verbinding opengestaan om te testen en ik kwam vannochtend meteen het net op. Eerst nog geen 5 minuten.
Mijn dongle zat aan mijn laptop vast recht boven de muisaansluiting op USB en recht boven en langs draden die signaal wegvreten en dat is geen onzin want sinds de dongle vrijhangt heb ik gemiddeld 3 van de 5 strepen meer signaalsterkte.

2. Pak een aardappelschilmesje en haal de SIM eruit en bekrast licht de oppervlakte van alle contactpunten op de SIM en in je phone (zijn 6 lipjes) en kras totdat hij weer glimt en probeer het dan nog eens.
Wow, je reageert op een posting van mij van meer dan 2 maanden oud?
En prachtige puntjes die je hierboven beschrijft (uit grootmoeders boekje? :)), maar geloof ons nou maar, het probleem ligt 200% bij T-Mobile. En weet je, T-Mobile geeft dat zelf nog eens toe ook. (tegenwoordig, nog niet toen ik er begin juli al over klaagde)
Met de telefoons op mijn bedrijf is 0,0 problemen mee, het zijn HTC's, IPhones, Nokia's en allemaal hebben ze exact hetzelfde probleem met T-Mobile, nog steeds helaas.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, oké, gelijk, maar waarom zei ik het dan?

Ik heb ze gebeld en ze konden mij exact vertellen welke mast in mijn buurt van wie was. Ik verzin het toch echt niet en zie daar ook geen reden voor. Daarom bedoel ik met onder mijn vleugels dat ik kennis heb opgedaan en nu gerichter te werk kan gaan, meer niet.

Ik ben helemaal niet boos, maar sommige reacties hadden wel wat aardiger gemogen. We zijn er toch niet om elkaar het leven zuur te maken? Ik niet in ieder geval.

Digitenne zeg ik nu, maar het heeft ook anders kunnen heten, zoek het nog op, maar de dame aan de lijn kon me alles erover vertellen.

Please, laten we weer ontopic gaan, ook ik sla de plank wel eens mis, echt.

En als het anders heet dan heb ik het dus fout geschreven en daarvoor mijn excuses voor de verwarring.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2008 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:38
Het is redelijk gebruikelijk dat de masten gedeeld worden, de antenne's die aan de masten hangen daarintegen niet.
Zo zullen ze wel aan die informatie komen over welke antenne in de buurt van wie is. Het feit dat ze palen delen wil betekend hoogstwaarschijnlijk ook dat de signalen elkaar niet storen. anders zouden hier wel afspraken over gemaakt worden.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 18:56

B2

wa' seggie?

Sinds gisteren heb ik hier op m'n werk (Apeldoorn) last van een wegvallende gprs verbinding. GSM signaal is er wel (maximaal) maar na een aantal minuten valt opeens het gprs icoontje op m'n iPhone weg. (3G ontvangst is er wel, maar ik wil mn batterij sparen).
Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat heeft T-mobile erover te melden? Ze hebben een gratis helpdesk die over het algemeen goed bereikbaar is.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

B2 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:47:
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
GPRS gebruikt 1 tot 4 van de 8 beschikbare kanalen voor data. Als er geen kanalen vrij zijn omdat er veel mensen tegelijk aan het bellen zijn wordt GPRS als 'niet beschikbaar' gemeld.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:49:
Wat heeft T-mobile erover te melden? Ze hebben een gratis helpdesk die over het algemeen goed bereikbaar is.
Die is dus echt niet goed te bereiken, elke afdeling heeft een wachtrij. :{ T-Mobile heeft mijn contract ontbonden vanwege slechte dekking, ik mocht mijn nummer direct meenemen naar een andere aanbieder. Dient Vodafone bij T-Mobile een aanvraag in om het nummer over te nemen, wijzen ze de aanvraag af. :/ En de klantenservice, die kan niks voor je doen. :X Iemand een direct nummer van de afdeling nummerbehoud? ;(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 15:32
Hier volgt een dienstmededeling voor T-mobile gebruikers in de regio Groningen.

T-mobile heeft gepland onderhoud in Groningen (fijn dat je dat van tevoren wordt verteld). Daardoor kun je storingen ervaren met zowel in, als uitbellen. (oa postcodes 9711, 9718, 9723, 9725 en 9728, met dank aan de helpdesk)

Eigen ervaring: niet uitbellen, inbellen valt gelijk verbinding weg. SMS berichten komen ook dubbel binnen. Storing sinds 17:00h.

update:
Dit geloof je nooit. Onderhoud kan TOT DRIE DAGEN duren?!?

[ Voor 16% gewijzigd door Ma_rK op 08-10-2008 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:26

netblade

Sunrise

Contractverlengingen doe ik ook nooit meer per telefoon.
Mijn verlening was prima binnengekomen (met een verkeerde wnw bundel maar dat terzijde), maar het toestel wat ik wil is dus niet besteld.
Nu ben ik al een week bezig uit te vissen waar deze blijft, via t-mobile shop kan ik deze goedkoper krijgen. Dus ik heb de verlening geanuleerd, geen probleem zou je denken.
Maar helaas, een order verwijderen kost T-Mobile blijkbaar een gehele week.
Nieuwe kanten zijn intussen binnen een minuut aangemaakt.
Bah, dik minpuntje voor T-Mobile.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wat het is, maar ik heb mijn Web'n'Walk nog nooit zo hard zien lopen als nu. :o Ik haal nu ineens de volle megabit per seconde. Wel een streepje of soms geen, maar HSDPA in mijn slaapkamer.

Kan dat komen omdat het zondag is en op zondag zijn de meeste mensen gewoon thuis, in de kerk of op visite en is het rustig of ?

Genieten ervan zolang het kan :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2008 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik kan al de hele week 1202 niet bereiken...
"Door een technische storing...blablabla".
Fijn als ik week zonder internet zit en m'n saldo wil weten! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sms van T-mobile:

'Beste klant, wij werken voortdurend aan de kwaliteit van ons netwerk. Ook in uw woonplaats is recent de dekking verbeterd. Groeten, T-Mobile'

Betekent dit dat ze er nu van uit gaan dat ze mijn aangeboden korting op mijn abbo-kosten ook weer gaan stopzetten ???
Ik ben al maanden voorzien van een !@#$-dekking, met tal van verschillende problemen.....korting aangeboden gekregen voor de duur van het probleem....

Kreeg dit smsje op dinsdag.....ben heel benieuwd......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Gister iets raars, als ik een nummer belde hoorde ik niks.
En na 10 seconden werd de verbinding verbroken :S
Wat is dit nou toch?
Soms komen smsjes ook niet lekker door..
Werk hier met een Htc Touch Dual

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik krijg al m'n smsjes weer terug, is er weer storing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenJ
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-05 14:03
DennusB schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:05:
Denk dat dat het geval was, vrijdag en zaterdag ook flink wat problemen gehad :(
smsjes die niet verstuurd kan worden, geen gprs verbinding kunnen maken omdat het niet beschikbaar is en plotseling een lading smsjes binnen krijgen dat ik een lading gemiste oproepen heb die al dan niet de voicemail hebben ingesproken. Ook kan ik om de haverklap niet bellen omdat ik geen "service" heb volgens mijn toestel terwijl ik volle bak aan ontvangst heb. als ik dan opnieuw handmatig T-Mobile of Orange als netwerk instel doet ie het wel weer een keer.
Ik heb nog 2,5 maand abonnement bij Orange/T-Mobile en ze hebben me al benaderd om het over te zetten naar T-Mobile met nieuw toestel maar daar heb ik gelukkig nog even mee gewacht, als het voorlopig zo door gaat ga ik niet m'n contract verlengen bij T-Mobile maar mooi naar de concurrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Contractonbinding heb ik al geëist net want ik zet de betaling stop en stuur de hele zooi terug naar hun.
Wordt mogelijk een geding, maar T-mobile en ik zijn in conflict.

Sowieso denk ik eerst dat ik een ander internetabbo moet kopen want eer zo'n geding is geweest zijn we ook al weer 6 weken verder en zo gaat het geen 6 weken meer.

Wanbetaler? Laat ze maar aantonen waarvoor ik niet meer betaal :o

Er is zonet een brief op hanenpoten de deur uit gegaan.

Wat denk je alleen al van al die blauwe schermen die de driver veroorzaakt en een nieuwe ophalen gaat niet want ik mag god op zijn knieën danken als ik al 1 MB krijg gedownload, doe dan 40,5 MB???!!!

Dus doe ik dat vandaag via mijn werk. heb het rustig vandaag, dus straks mooi even downloaden.

Troep :X

Mijn gemiddelde aantal berichten daalt, maar ik zit ook nog zelden op internet, het is gewoon niet meer mogelijk. En de trek om lekker te surfen ala 1 kilobyte per seconde is er ook niet.

Dat scheeld wel even zonder plaatjes, wel een kale bedoeling zo, maar ik heb alleen GPRS en die is ook traag (mijn gemiddelde is 800-1200 baud/s !!).
Ik heb ze meteen even een screenshot gestuurd van mijn betrouwbaarheidsconsole want die f*cking T-mobile driver haalt heel mijn Vista onderruit.

Poho wat ben ik even pislink zeg en die brief, daar moeten ze wel op reageren. Straks maar even naar de bank :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2008 03:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:44

franssie

Save the albatross

als oud klant (ben en zo) ben ik altijd tevreden geweest over de telefonie, en nog steeds wel. Maar nu internet steeds belangrijker wordt vind ik het wel opmerkelijk dat het internet van T-mobile steeds instabieler lijkt te worden?
Steeds vaker raak ik mijn connectie kwijt als er tussen 3G en GPRS gewisseld wordt, ik ben nog aan het rondkijken maar een twee-jarig abbo ga ik zeker niet afsluiten.

Jammer, echt heel lang probleemloos klant geweest maar om de een of andere reden loopt het daar niet meer.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjakka! Deze actie was raak,

Ik heb nu 2 dingen op touw gezet.

1. Ik ben nu zover dat na beleefd verzoek een oordeel zal gegeven worden op cantractbeëindiging zodat ik vrij ben een andere provider te zoeken met beter bereik. Dit gelukkig zonder zware woordwisselingen. Ik heb ze gewoon een heel duidelijke brief gestuurd over de stand van zaken en kom er gewoon voor uit zoals het is, zoals het is inderdaad. Niets verzinnen want ik denk dat ze gaan meten hier en nu kan ik daar dus blij om zijn door eerlijk te blijven en het verhaal niet aan te dikken, al is dat heel verlijdelijk als iets wilt bereiken.
2. Ik heb bij mijn moeder gegeten in Oss en ik werd gehaald en gebracht (luxe he) en de laptop met stick maar even meegenomen. Voeding vergeten, maar ik kan 2 uur op accu en dat was ook ruim voldoende om even het een en ander naar beneden te halen wat nodig is via een dan wel hele goede dekking. Wel relaxed om in de serre te internetten. En heb de Web'n'Walk ISO0250 opgespoort en opgehaald.

Dit is de link: http://www.t-mobile.nl/pe...tes/webnwalk/wnwstick.zip en in dit ziparchief staat een groot bestand. Zorg dat alles in orde is en sluit alle programma's want deze setup gaat al heel vlug je stick flashen (de zwarte stick met blauwe led's aan beide zijden!!!) en de ledjes gaan heel vlug knipperen en er staat een waarschuwing op je scherm dit proces niet te verstoren en kill even Gtdetect in je taskmanager want setup zeurt erover en de stick reset zichzelf en de voortgang is duidelijk, langzaam, maar betrouwbaar, dus het lijkt niet alsof je systeem vastzit. Ik vergat mijn muziek uit te zetten en dat was geen probleem want het is met succes gelukt (ik doe zoiets op accu om superieure stabiliteit te garanderen) een accu heeft een heel constante stroomafgifte.

Het resulteerd in een mooiere Wen'n'Walk app met meters en wat minder mogelijkheden, maar duidelijker.

Het is nog niet alles en nog steeds beroerd te noemen, maar ik kan wel op HSDPA internetten en de verbinding is al 1 uur en 20 minuten open, een record van heb ik jou daar.
Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/eafqr4.jpg
Wel je systeem even helemaal uitzetten en weer aanzetten, is toch een Windows issue dat opnieuw opstarten, maar ik gebuik het nooit en schakel in of uit. Is voor een laptop toch het beste en dat heb ik uit meerdere bronnen vernomen. én het mag in de krant dat ik iets krijg upgeload via HSDPA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, wat ik ook even niet wist is dat ik GPRS/EDGE aankan en dat betekend pieken van 34,5 KB/s in plaats van 4 KB/s. Dit is zelfs op GPRS echt een ruk beter. Als het zo blijft trek ik de klacht gedeeltelijk in want ik kan wel heel standvastig zijn, maar als iets goed gaat mag dat ook gemeld worden. Ik geef ook complimenten.
Het GPRS signaal is hier goed en ik haal niet constant 34,5 KB/s, maar rond de 20-22 KB/s, dus moet het EDGE zijn en is het geen kwestie van datacompressie?!
Ik meende dat Web'n'Walk plus geen EDGE aankon, blijkbaar dus wel.

Ik zal ze wel aanschrijven hoe het is verlopen en zo als het nu gaat is het heel acceptabel te noemen. De pagina's staan in 2-4 seconden op het scherm en plaatjes worden ook vrij vlot ingeladen.
De flash die ik beschreef is zeker succesvol geweest, geen blauw scherm meer gezien bij het zomaar eruit halen van de stick. het was een kwestie van 4 minuten werk aan flashen en 3 minuten aan de install en sjaggie erbij met bak koffie en klaar is kees, alleen kreeg ik die ISO maar niet naar beneden gehaald met de oude driver. Dat was het probleem gewoon. Ik wist dat ik dat bestand moest hebben, maar hoe krijg je 40,5 MB naar beneden met een GPRS verbinding van 52 kbit/s die om de 15 minuten verbreekt?
In Oss was het wel mogelijk en daar heb ik even dankbaar gebruik van gemaakt met dit resultaat als gevolg. Meteen alle updates naar beneden gehaald en virusscannerdefinities opgehaald want ik liep gewoon achter. Nu ben ik weer bij.
Dankzij de tomeloze inzet van de accu had ik na een rit van 50 minuten nog 43% over op max performance.
Daarvan hebben we vanalles uitgewisselt aan foto's en pas na 94 minuten moest ik afsluiten. De accu is dus prima in orde en inmiddels al weer opgeladen.
Toch verrekte handig zo'n laptop. Een kast, monitor, toetsenbord en muis stop je niet in een tas ;)

Mijn zus kende het principe nog niet en was stom verbaast, zat gewoon in de serre te internetten los van alle dingen op accu. Vreemd idee vond ze het, maar ik heb weer een klant gewerft, maar waarschuwde ik dat ik eerst met mijn laptop naar haar nieuwe flatje kom en daar ga kijken hoe de verbinding is want ze moet niet dezelfde fout maken als ik deed.
De test op mijn 2e zakelijke laptop was ook succesvol en die accu is ook nog prima vero.
Soms wil een draadloze driver moeilijk doen op accu en daarom meld ik het, het probleem is niet onbekend en schuldig aan verkeerde afstellingen van de netwerkadapter, houdt hier rekening mee en test het.

De mail naar T-mobile is net de deur uit, dus aan mijn latency kan het niet liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Was vandaag in amersfoort, me zusje heeft ook t-mobile.
We hadden gewoon allebei 0 ontvangst, niks.
Niet binnen en niet buiten?

Wat the fack doet t-mobile allemaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zover ben ik nooit gekomen dat ik de core van hun technische dienst te spreken kreeg via een naar mij verstuurd niet publiek nummer.
Mij werd het volgende medegedeeld.
Deze zomer gaat de zwarte boeken in en met deze uitspraak zal wel bedoelt worden de uitermate wisselvallige overstap met veel ellende.
Mijn bereik zal binnen enkele dagen beter zijn want ze hebben gemeten in mijn straat en zelfs hun noemen het bereik ronduit inferieur en niet alleen mijn straat, tot 1500 meter oostwaards in die lijn, dus er zit een stoorfactor en dat is dus de kerk. Mijn opmerking dat ze die masten overnamen omdat ze van orange zijn bleef hij mij schuldig, maar het bereik wordt in ieder geval beter, zo niet dan alsnog contractbeëindiging. Ik wacht nog 1 week.
Eind Oktober is het nu en het gesprek was 3 uur geleden, dus ze hebben tot vrijdag >:)

Als dat zo is heb ik ineens van heel slecht een excellente verbinding want die f*cking stoormast van Orange staat op 30 meter van mijn huis. Gaan ern bij hun dan geen alarmbellen rinkelen in hun hoofd??
Daarom nog tot en met vrijdag wacht ik anders gaat het maandig pittig worden. Ik kan heel vervelend zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2008 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:13
Ik heb hier in Drenthe al 2 dagen geen ontvangst met een Orange simkaart.

Heeft dit te maken met een storing o.i.d.?

M'n vader met een T-mobile abbo heeft wel gewoon ontvangst.

Het ligt niet aan de telefoon, want met een andere telefoon is het precies hetzelfde.

Meldingen van m'n telefoon zijn: Netwerk zoeken, Geen service, Bewerking kan niet worden uitgevoerd .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
ThinkPadd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 21:16:
Ik heb hier in Drenthe al 2 dagen geen ontvangst met een Orange simkaart.

Heeft dit te maken met een storing o.i.d.?

M'n vader met een T-mobile abbo heeft wel gewoon ontvangst.

Het ligt niet aan de telefoon, want met een andere telefoon is het precies hetzelfde.

Meldingen van m'n telefoon zijn: Netwerk zoeken, Geen service, Bewerking kan niet worden uitgevoerd .
Jouw simkaart is niet aangepast (maw, T-Mobile NL staat nog niet in de lijst van vookeursnetwerken) dit hoeft in principe geen probleem te zijn, alleen, zolang jouw toestel op automatische netwerkdetectie staat, en zolang het Orange netwerkt nog in de lucht is, blijft hij aanmelden op het "home"netwerk (wat Orange is) en hierop is nu geen toegang meer. Even het toestel op handmatige netwerk selectie zetten, en kiezen voor T-Mobile. Zodra het Orange Netwerk uitgeschakeld is, kan je eventueel weer op automatisch zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Laatst online: 16:13
ReBr schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:35:
[...]

Jouw simkaart is niet aangepast (maw, T-Mobile NL staat nog niet in de lijst van vookeursnetwerken) dit hoeft in principe geen probleem te zijn, alleen, zolang jouw toestel op automatische netwerkdetectie staat, en zolang het Orange netwerkt nog in de lucht is, blijft hij aanmelden op het "home"netwerk (wat Orange is) en hierop is nu geen toegang meer. Even het toestel op handmatige netwerk selectie zetten, en kiezen voor T-Mobile. Zodra het Orange Netwerk uitgeschakeld is, kan je eventueel weer op automatisch zetten
Dit had ik ook al geprobeerd (voordat ik je post las) en dit was de oplossing inderdaad.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik heb een zakelijk abo van T-Mobile HSDPA met als het goed is 3,6mbit down en 1,4mbit up.

vooral de 1,4up is belangrijk voor mij omdat ik dingen wegstream vanaf locatie. Alleen kwam ik nooit hoger dan 300 kbit!

Dus ik bellen en bellen en bellen, en eindelijk kwam de aap uit de mouw:
Maar 5% van de masten in NL zijn gemaakt voor 1,4up, de rest is nogsteeds oud!

Ik heb dus direct alles opgezegd, ik ga natuurlijk niet betalen voor iets wat ik niet krijg, wat een smerige truukjes zeg :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak momenteel gebruik van T-mobile pre-pay icm GPRS en internet (over het waarom gaat het niet.) en normaal gesproken haal ik zo'n 5kb/s op de laptop (zat om t.net te bezoeken, mail te checken, gewoon wat surfen) maar ik merk vandaag dat ik daar boven zit (ongeveer het dubbele), en dat dat is niet de eerste keer, een week of drie geleden had ik zelfs pieken van rond de 30kb/s, ik vind het prima, maar weet iemand hoe dit zit? Zijn ze bezig om de GPRS snelheid op te hogen, ook voor pre-pay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReBr schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:35:
[...]

Dank U, ik had ook het probleem, gek genoeg sinds gisteravond twaalf u ofzo: dus van het ene op het andere moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megamind schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:25:
Ik heb een zakelijk abo van T-Mobile HSDPA met als het goed is 3,6mbit down en 1,4mbit up.

vooral de 1,4up is belangrijk voor mij omdat ik dingen wegstream vanaf locatie. Alleen kwam ik nooit hoger dan 300 kbit!

Dus ik bellen en bellen en bellen, en eindelijk kwam de aap uit de mouw:
Maar 5% van de masten in NL zijn gemaakt voor 1,4up, de rest is nogsteeds oud!

Ik heb dus direct alles opgezegd, ik ga natuurlijk niet betalen voor iets wat ik niet krijg, wat een smerige truukjes zeg :r
Zo, die is hard zeg :o

Hier nog vele malen erger en ik probeer het vriendelijk op te lossen, van zo'n eis zou ik als provider je al direct afsluiten. Er zitten meer mensen op een mast dan alleen jij en kies dan het juiste abonnement en lees de voorwaarden eens.

Sorry, hoor, maar dat zijn geen reëele eisen meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 14:09:
[...]

Zo, die is hard zeg :o

Hier nog vele malen erger en ik probeer het vriendelijk op te lossen, van zo'n eis zou ik als provider je al direct afsluiten. Er zitten meer mensen op een mast dan alleen jij en kies dan het juiste abonnement en lees de voorwaarden eens.

Sorry, hoor, maar dat zijn geen reëele eisen meer :/
Pardon? Ben je niet helemaal lekker? Ze adverteren met 3,6 down en 1,4 up. Klaar.

Als je dat verkoopt dan moet je dat ook nakomen. Wat is dat nou voor raar argument, geen reëele argumenten. Jij gaat toch ook niet een auto kopen die zogenaamd 200 kan en niet eens die 80 haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Megamind schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 14:29:
Pardon? Ben je niet helemaal lekker? Ze adverteren met 3,6 down en 1,4 up. Klaar.
Dat doen ze niet, dus opzeggen gaat inhouden dat je 550 euro in een keer gaat betalen als afkoopsom. 'Tot een snelheid van 3.6Mbit/s' en 'Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.' dus je staat volstrekt kansloos buiten spel. En reken er maar op dat er in de kleine lettertjes waar jouw handtekening onder staat iets soortgelijks staat.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
burne schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 21:35:
[...]

Dat doen ze niet, dus opzeggen gaat inhouden dat je 550 euro in een keer gaat betalen als afkoopsom. 'Tot een snelheid van 3.6Mbit/s' en 'Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.' dus je staat volstrekt kansloos buiten spel. En reken er maar op dat er in de kleine lettertjes waar jouw handtekening onder staat iets soortgelijks staat.
Nee aangezien het een zakelijk abo is, waar ze dus wel deze snelheid + geen datalimiet garanderen.

En na een aantal telefoontjes met mijn contact persoon, welke ook dit garandeerde, en onderzoek met de technische dienst kwam het hoge woord eruit. Er zijn dus meerdere klachten over. En hoe kan je 3,6Mbit garanderen als pas 5% van alle masten in NL hiervoor gemaakt zijn :z

Waar maak je je eigenlijk druk over? Werk je bij T-Mobile?

Maar maakt niet uit, ik heb nu een KPN abo genomen welke teminste wél hun beloftes kunnen waarmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

DennusB schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 13:14:
Gister iets raars, als ik een nummer belde hoorde ik niks.
En na 10 seconden werd de verbinding verbroken :S
Wat is dit nou toch?
Soms komen smsjes ook niet lekker door..
Werk hier met een Htc Touch Dual
DennusB schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:05:
Is dit bij jullie al gefixed? Want ik heb sinds deze week dat ik m'n vriendin niet meer kan bellen en sms-en. Als ik sms met ontvangstbeestiging dan krijg ik een operator smsje dat het adres niet bestaat.
Terwijl zij mij wel kan bellen en sms-en. Ik gisteren eens geprobeerd om haar via de t-mobile website te smsen en dat lukt ook niet. Zij zit overigens bij Vodafone.

[ Voor 5% gewijzigd door Apie! op 02-11-2008 07:50 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
Ik heb hier ook nog steeds problemen met smsjes, en dan met name met ontvangen. Ik krijg ze gewoon pas een halve dag later. Bij de klantenservice dachten ze dat het aan de provider van degene die hem verstuurde lag, maar dat lijkt me sterk aangezien alle providers dan problemen zouden hebben.

De tip van iemand hier in het topic om je telefoon uit en weer aan te zetten werkt wel een beetje, maar dat is natuurlijk niet hoe het zou moeten. Morgen nog maar weer eens bellen met de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu breekt mijn klomp. Het is November en eind Oktober beloofde ze me stellig een betere dekking en die is er. Voortaan 2 streepjes bij HSDPA, maar een geen datadoorvoor. Ik kan alleen GPRS aan en dan mag ik nog blij zijn omdat ik zoals gisteren helemaal geen internet had en mijn klomp brak.

Er gaan 2 dingen gebeuren.
1. Maandag gaat er een brief op hoge poten naar T-mobile die ik laat schrijven en die ik niet zelf schrijf want dan verlis ik mijn zelfbeheersing en wordt het een kannonnade, maar mijn moeder schrijft die brief.

2. Ik kan me het permitteren en wacht niet op het einde van het T-mobile contract. Er komt een KPN abbo bij want KPN heeft vol bereik hier en morgen bestel ik deze. Eerst goed informeren bij KPN zelf eer ik weer een draadloos abonnement aanga. T-mobile is uitschot en desnoods betaal ik door tot het einde van mijn contract, maar niet zonder grote dispromotie.

Zoals ik al zei eerder dit topic laat ik de echt hele zware dingen aan mijn moeder over, die is wat beheerster en wat harder als ik. Ik klap eruit als ik nog contact moet opnemen.

Ze hebben min of meer gewoon gelogen tegen mij en ik zou al tevreden zijn met een beetje normale HSDPA dekking, maar nu de datadoorvoer nog. Als ik HSDPA/UMTS only aanvink kan ik me wel aanmelden en verbinding maken, maar webpagina's komen helemaal niet en vol met 404 fouten, dus er is helemaal geen downstream op HSDPA én op UMTS. Ik kan niet eens mijn virusscanner bijwerken en ik kan niet eens Windows update gebruiken want dat moet bij mijn buurman op de vaste verbinding. Dat zijn toch wel de 2 voorwaarden voor internet en ik hoef geen 3,5 mbps te hebben, maar een normale verbinding zou al genoeg zijn, maar dat haalt het langena niet.
Als ik mijn virusscanner wil updaten breekt hij continue af zodat de virusscanner in de war raakt en een internal error aangeeft. Via de kabel updaten gaat soepel en zeer vlot. Windows update vind geen enkele update en zodra aan de kabel gekoppeld bij mijn buurman vind hij ze wel.
Nogal beperkte troep, niet :/ }:|

Ook moet ik na het tikken van een bericht CTRL-A doen en CRTL-C want het gebeurt vaak dat een bericht niet doorkomt.
Dat noemen ze internet, een giller is het _O-

@Megamind, als je zulke eisen wilt stellen een een draadloze HSDPA dekking, zoek het niet bij T-mobile. Doe jezelf een lol en stap vlug over en misschien kun je dan wel je ding doen. Zakelijk of niet en ik snap best dat je eisen hebt, maar snap je ook dat als ik dit lees dat er iets in mijn kop niet matched.
Beetje heel erg groot verschil.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2008 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
Vandaag weer even gebeld. Ik krijg een nieuwe sim-kaart. Zou kunnen dat het daar aan ligt aangezien mijn huidige nog stamt uit het Ben tijdperk. Ik weet niet wat ik er van moet denken. Hoe lang gaat een sim-kaart normaal gesproken mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n 3 jaar en dan krijg je last van oxidatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Mijne gaat anders al 6 a 7 jaar mee, is ook een oude Ben kaart.
Gevalletje Your results may vary?

Aangezien zijn kaart ook een Ben kaart is is die ook al minstens 6 jaar oud.

[ Voor 55% gewijzigd door Ultraman op 05-11-2008 18:32 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Ultraman schreef op woensdag 05 november 2008 @ 18:29:
Mijne gaat anders al 6 a 7 jaar mee, is ook een oude Ben kaart.
Gevalletje Your results may vary?

Aangezien zijn kaart ook een Ben kaart is is die ook al minstens 6 jaar oud.
Ik heb ook een dualsim uit 2003, inmiddels dus al 5 jaar. Strange...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:02
Verwijderd schreef op zondag 02 november 2008 @ 12:00:
Nu breekt mijn klomp. Het is November en eind Oktober beloofde ze me stellig een betere dekking en die is er. Voortaan 2 streepjes bij HSDPA, maar een geen datadoorvoor. Ik kan alleen GPRS aan en dan mag ik nog blij zijn omdat ik zoals gisteren helemaal geen internet had en mijn klomp brak.

Er gaan 2 dingen gebeuren.
1. Maandag gaat er een brief op hoge poten naar T-mobile die ik laat schrijven en die ik niet zelf schrijf want dan verlis ik mijn zelfbeheersing en wordt het een kannonnade, maar mijn moeder schrijft die brief.

2. Ik kan me het permitteren en wacht niet op het einde van het T-mobile contract. Er komt een KPN abbo bij want KPN heeft vol bereik hier en morgen bestel ik deze. Eerst goed informeren bij KPN zelf eer ik weer een draadloos abonnement aanga. T-mobile is uitschot en desnoods betaal ik door tot het einde van mijn contract, maar niet zonder grote dispromotie.

Zoals ik al zei eerder dit topic laat ik de echt hele zware dingen aan mijn moeder over, die is wat beheerster en wat harder als ik. Ik klap eruit als ik nog contact moet opnemen.

Ze hebben min of meer gewoon gelogen tegen mij en ik zou al tevreden zijn met een beetje normale HSDPA dekking, maar nu de datadoorvoer nog. Als ik HSDPA/UMTS only aanvink kan ik me wel aanmelden en verbinding maken, maar webpagina's komen helemaal niet en vol met 404 fouten, dus er is helemaal geen downstream op HSDPA én op UMTS. Ik kan niet eens mijn virusscanner bijwerken en ik kan niet eens Windows update gebruiken want dat moet bij mijn buurman op de vaste verbinding. Dat zijn toch wel de 2 voorwaarden voor internet en ik hoef geen 3,5 mbps te hebben, maar een normale verbinding zou al genoeg zijn, maar dat haalt het langena niet.
Als ik mijn virusscanner wil updaten breekt hij continue af zodat de virusscanner in de war raakt en een internal error aangeeft. Via de kabel updaten gaat soepel en zeer vlot. Windows update vind geen enkele update en zodra aan de kabel gekoppeld bij mijn buurman vind hij ze wel.
Nogal beperkte troep, niet :/ }:|

Ook moet ik na het tikken van een bericht CTRL-A doen en CRTL-C want het gebeurt vaak dat een bericht niet doorkomt.
Dat noemen ze internet, een giller is het _O-

@Megamind, als je zulke eisen wilt stellen een een draadloze HSDPA dekking, zoek het niet bij T-mobile. Doe jezelf een lol en stap vlug over en misschien kun je dan wel je ding doen. Zakelijk of niet en ik snap best dat je eisen hebt, maar snap je ook dat als ik dit lees dat er iets in mijn kop niet matched.
Beetje heel erg groot verschil.
Ik was ook het slechte bereik zat, en heb gewoon gezegd dat ik er klaar mee was, nergens bereik had in grote gebouwen in de randstad (zit iedere dag bij verschillende klanten), en dat ik wel bereikbaar moest zijn.

Antwoord t-mobile: dan gaan we uw contract ontbinden, stuurt u alles maar terug dan krijgt u de aansluitkosten terug.
En nu zit ik weer lekker bij Vodafone. Het kan dus wel.

Uiteindelijk hebben ze liever een tevreden klant, of helemaal geen klant. Gewoon bellen en zeggen dat je nergens bereik hebt en dat je van t-mobile af wilt. Dan zullen ze een meting op de locaties willen gaan doen. Maar omdat het in mijn geval bij verschillende klanten in de randstad een probleem was namen ze die moeite niet eens.

[ Voor 5% gewijzigd door Master__R op 05-11-2008 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je antwoord geeft zeker troost en hoop, bedankt :)

Ik zit nu bij mijn ouders thuis in Oss vanwege ziekte (griep) en ik zal een week onder de panne zijn, maar hier zegt de coverage tool goed bereik, maar nog erger dan het in mijn huis in Reek kan dus want hier is het een ramp, dus ik ga jouw strategy zekers opvolgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Antwoord t-mobile: dan gaan we uw contract ontbinden, stuurt u alles maar terug dan krijgt u de aansluitkosten terug.
En nu zit ik weer lekker bij Vodafone. Het kan dus wel.

Uiteindelijk hebben ze liever een tevreden klant, of helemaal geen klant. Gewoon bellen en zeggen dat je nergens bereik hebt en dat je van t-mobile af wilt. Dan zullen ze een meting op de locaties willen gaan doen. Maar omdat het in mijn geval bij verschillende klanten in de randstad een probleem was namen ze die moeite niet eens
Nou voordat ze je het adres geven om de rotzooi terug te sturen ben je wel 20 gesprekken en twee maanden verder! En als je dan alles hebt opgestuurd is het (af)wachten tot je je geld terug krijgt. In mijn geval wacht ik al vanaf juli op ~400 euro!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 21:53
Even op aanvulling van nieuws: T-Mobile: netwerkproblemen zijn voorbij

Zojuist even getest op mijn werk met Orange sim om te roamen op het T-mobile netwerk, meld aan van 4 streepjes Orange naar 0 tot 1 streepje (als ik mazzel heb) met T-M dit is dan op GSM signaal over 3G ga ik niet eens beginnen.

Ik kijk het nog even aan, krijg momenteel 50% korting op mijn abbo kosten en bel momenteel nog via de zaak (orange) dus voor mij is er voorlopig nog niet heel veel aan de hand. Indien het eind december......niet beter wordt (was de planning van T-M volgens 2de lijns KS) dan gaat er een brief met het verzoek tot contract-ontbinding i.v.m. in gebreke blijven van de diensten die T-M mij contractueel verplicht is om te leveren.

Ik mag toch verdorie verwachten van GSM techniek dat het na 10 jaar toch wel een beetje uitontwikkeld is zodat ik overal en nergens kan bellen zeker in en om mijn huis.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

SpoekGTi schreef op donderdag 06 november 2008 @ 09:54:
Even op aanvulling van nieuws: T-Mobile: netwerkproblemen zijn voorbij

Zojuist even getest op mijn werk met Orange sim om te roamen op het T-mobile netwerk, meld aan van 4 streepjes Orange naar 0 tot 1 streepje (als ik mazzel heb) met T-M dit is dan op GSM signaal over 3G ga ik niet eens beginnen.

Ik kijk het nog even aan, krijg momenteel 50% korting op mijn abbo kosten en bel momenteel nog via de zaak (orange) dus voor mij is er voorlopig nog niet heel veel aan de hand. Indien het eind december......niet beter wordt (was de planning van T-M volgens 2de lijns KS) dan gaat er een brief met het verzoek tot contract-ontbinding i.v.m. in gebreke blijven van de diensten die T-M mij contractueel verplicht is om te leveren.

Ik mag toch verdorie verwachten van GSM techniek dat het na 10 jaar toch wel een beetje uitontwikkeld is zodat ik overal en nergens kan bellen zeker in en om mijn huis.
Gemeentes en bewoners van gemeentes zijn ook een stel vervelende zeikerds hoor.

Waar kpn en vodafone in de hoogtijden van GSM het hele land vol mochten proppen met antennes, zitten er nu een paar gemeentes te huilen wegens gezondheidsredenen. Vreemd dat T-Mobile ergens geen GSM mast mag plaatsen waar KPN dat 8 jaar geleden wel mocht. Dus het is niet altijd de schuld van T-Mobile. Zeker qua UMTS niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
netblade schreef op donderdag 06 november 2008 @ 11:38:
[...]

Gemeentes en bewoners van gemeentes zijn ook een stel vervelende zeikerds hoor.

Waar kpn en vodafone in de hoogtijden van GSM het hele land vol mochten proppen met antennes, zitten er nu een paar gemeentes te huilen wegens gezondheidsredenen. Vreemd dat T-Mobile ergens geen GSM mast mag plaatsen waar KPN dat 8 jaar geleden wel mocht. Dus het is niet altijd de schuld van T-Mobile. Zeker qua UMTS niet.
Ben ik wel met je eens, maar ik zit hier nog eens met de uitzonderlijke situatie dat de Orange mast WEG gaat en er dus geen gebruik van gemaakt gaat worden door T-M en de T-M mast staat een dorp verder en ik moet dus de straat uitlopen om fatsoenlijk te kunnen bellen via het T-M netwerk.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Zojuist T-Mobile gebeld en UMTS is niet hetzelfde als 3G :S. Volgens mij maak je toch via een UMTS mast verbinding met 3G maar goed.

De dichtsbijzijnde mast staat op 5km afstand, dit was vorige maand nog 1,5 km :S
Ik snap er echt helemaal niets meer van en vind het echt heel slecht van T-Mobile, zeker omdat er op het dekkingskaartje op de website mijn woonplaats duidelijk roze is.

Kortom: 3 maanden gewacht en 3G dekking is nog steeds 0.

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:40
MichaelK1985 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 17:09:
Zojuist T-Mobile gebeld en UMTS is niet hetzelfde als 3G :S. Volgens mij maak je toch via een UMTS mast verbinding met 3G maar goed.

De dichtsbijzijnde mast staat op 5km afstand, dit was vorige maand nog 1,5 km :S
Ik snap er echt helemaal niets meer van en vind het echt heel slecht van T-Mobile, zeker omdat er op het dekkingskaartje op de website mijn woonplaats duidelijk roze is.

Kortom: 3 maanden gewacht en 3G dekking is nog steeds 0.
Wat een onzin! 3G = UMTS/HSDPA, hoewel HSDPA vaak aangeduid wordt met 3,5G of een 'H'-symbool. Teleurstellend dat je nog steeds niet beschikt over een goeide 3G-verbinding. Ik lees veel slechte berichten in dit topic. Ik heb persoonlijk een prima dekking thuis en op school/werk, maar woon dan wel bij een grote stad (Rotterdam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02 09:30
Qua verbinding heb ik niet zo veel te klagen. Thuis is binnen geen HSDPA/3G te krijgen, maar daar gebruik ik normaal gesproken mijn WiFi-verbinding.

Waar ik wel last van heb, is dat ik geen SMTP-server meer kan bereiken via T-Mobile/internet (wel via WiFi met verder dezelfde instellingen). Heeft T-Mobile poort 25 afgesloten? Wel raar want een paar dagen geleden werkte het nog prima. Geen andere instellingen gebruikt, internetverbinding werkt, POP3 werkt wel gewoon en via WiFi kan ik wel de SMTP-servers benaderen...

BTW, zelfs de "smtp.gprs.t-mobile.nl" werkt niet.

Edit:
Laat maar, ik had hier veel eerder moeten posten ;) Want als toverslag bij heldere hemel kan ik opeens (zonder ook maar één verandering in de instellingen) weer mail versturen! :)
Mocht het de "Goede Fee" zijn geweest, die toevallig heeft meegelezen: Mijn dank is GROOT _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Daneel op 06-11-2008 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-08 23:58

Elp

Tjoekie schreef op maandag 03 november 2008 @ 18:44:
Vandaag weer even gebeld. Ik krijg een nieuwe sim-kaart. Zou kunnen dat het daar aan ligt aangezien mijn huidige nog stamt uit het Ben tijdperk. Ik weet niet wat ik er van moet denken. Hoe lang gaat een sim-kaart normaal gesproken mee?
Same here. Volgens de helpdesk van T mobile ligt het aan mijn sim kaart dat m'n internet het overal doet in nederland behalve op het thuis adres, zucht. Mijn sim kaart is 2.5 jaar oud en die werd al als "bejaard" bestempeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
Elp schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 12:03:
[...]

Same here. Volgens de helpdesk van T mobile ligt het aan mijn sim kaart dat m'n internet het overal doet in nederland behalve op het thuis adres, zucht. Mijn sim kaart is 2.5 jaar oud en die werd al als "bejaard" bestempeld.
Ik kan je vertellen dat de ouderdom van de simkaart (oude was ongeveer 7 jaar oud) niks te maken had met mijn problemen. De gloedje nieuwe simkaart van T-Mobile heeft namelijk niks opgelost. Even leek het wel zo te zijn, maar vanavond heeft mijn zus mij tot 7 keer toe proberen te bellen en 7 keer werd ze direct doorverwezen naar mijn voicemail. En dat terwijl ik gewoon thuis zat met vol bereik. Telefoon uit en weer aanzetten en de smsjes van ongeveer een halve dag geleden stromen ook eindelijk binnen. Echt waardeloos dit.

Wederom maar weer de klantenservice gebeld en deze keer is er een case aangemaakt waarover ik nog wordt terug gebeld. We wachten dus maar weer even af. Iemand ervaring met de wachttijd voordat je wordt terug gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Laatst online: 16:27

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Onlangs voor de tweede maal een case aan laten maken met over de aanhoudende problemen met de slechte dekking.

Krijg ik vanochtend een sms-je van T-Mobile van de afdeling "dekkingsklachten" dat men geprobeerd heeft te bellen op mijn mobiel, maar dat dit niet gelukt was :+

Is het probleem wel meteen duidelijk :P

In dit sms-bericht stond het verzoek om terug te bellen en te vragen om doorgeschakeld te worden naar deze afdeling. Dit gedaan en uiteindelijk ook keurig doorverbonden. Samen met de medewerkster heb ik alle opties om de problemen op te lossen nog eens doorgenomen. Samen kwamen we tot de conclusie dat er eigenlijk weinig meer te proberen was. Ik heb vervolgens vriendelijk gevraagd of mijn abonnement ontbonden kon worden (liep nog anderhalf jaar) en dit kon uiteindelijk.

Ik krijg een brief thuisgestuurd met daarin de procedure uitgelegd. Ik moet mijn toestel + bijbehorende accesoires aangetekend versturen naar een adres (kosten voor aangetekend versturen worden na ontvangst verrekend). Op het moment dat het toestel ontvangen is, is mijn abonnement beeindigt. Wel is een aantekening gemaakt dat ik mijn nummer mee wil nemen naar mijn nieuwe provider.

Moet zeggen dat ze ondanks de problemen dit toch wel op een nette manier regelen.
Tjoekie schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 20:13:
[...] Iemand ervaring met de wachttijd voordat je wordt terug gebeld?
Verschilt: eerste case bij mij was een week of drie, maar toen zijn ook netwerkmetingen gedaan op enkele van de door mij aangegeven "probleemlokaties". Toen werd ik ook teruggebeld door de technische afdeling.

De tweede case had ik met een paar dagen een reactie. Ik heb dus het idee dat deze case niet via een technische afdeling gegaan is, maar rechtstreeks naar de afdeling "dekkingsklachten".

[ Voor 18% gewijzigd door Question Mark op 18-11-2008 14:21 ]

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wow :)
Ik woon in Elburg. In de oude stad kan sowieso niemand normaal bellen, dus ook niet met T-Mobile. Vandaag heeft T-Mobile besloten dat de rest van Elburg ook maar niet meer mag bellen, het ligt er al de hele dag uit en T-Mobile ontkent dat er een storing gaande is :{

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Datafeest schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 17:57:
Wow :)
Ik woon in Elburg. In de oude stad kan sowieso niemand normaal bellen, dus ook niet met T-Mobile. Vandaag heeft T-Mobile besloten dat de rest van Elburg ook maar niet meer mag bellen, het ligt er al de hele dag uit en T-Mobile ontkent dat er een storing gaande is :{
Sneeuw helpt niet mee met een goede ontvangst.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Shiver23 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 14:07:
[...]

Sneeuw helpt niet mee met een goede ontvangst.
Wouw weer een smoes erbij :)

- We zij bezig met de Orange migratie, wacht tot december
- Volgens de dekkingskaart is uw dekking redelijk (punt...)
- We kunnen in het huis geen dekking garanderen
- Uw woning heeft te dikke muren (ineens, sinds vrijdagochtend)
- Het sneeuwt, dus geen bereik (like van like 5 streepjes naar no service)

8)7
Kuddos voor diegene die nog een standaard antwoord eraan kan toevoegen :p.

Na doorgevraagd te hebben ben ik er eindelijk achter: Er is inderdaad hier een storing, maar dat gaat zeker niet snel worden opgelost omdat het schijnt te stormen. (wat het nu in ieder geval hier niet doet, de zon schijnt, de lucht is blauw 8)7)

[ Voor 4% gewijzigd door kamerplant op 22-11-2008 14:33 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik ben niet van T-Mobile ofzo. Als het sneeuwt heb je gewoon minder ontvangst. De rest ga ik niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
Shiver23 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 14:43:
Ik ben niet van T-Mobile ofzo. Als het sneeuwt heb je gewoon minder ontvangst. De rest ga ik niet over.
Als het sneeuwt heb je minder ontvangst: wat een onzin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Weersomstandigheden, zoals storm, sneeuw of mist, hebben een negatief effect op het signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 14:48
Thank god I am not the only one _/-\o_

Zie nu dit topic pas, maar ik heb ook al maanden last van slechte ontvangst. Mensen die me proberen te bellen krijgen meteen de voicemail, smsjes komen uren later aan, krijg geen verbinding met web 'n walk etc. etc.

ik dacht altijd dat het aan mijn telefoon lag omdat mijn broertje (ook T-mobile) wel gewoon goed kan bellen en ontvangst heeft.

Helaas is er zo te zien voorlopig nog geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op zondag 23 november 2008 @ 14:13:
Weersomstandigheden, zoals storm, sneeuw of mist, hebben een negatief effect op het signaal.
Ik geloof je wel, maar ik kon gisteren wel internetten en veel slechter als hier bestaat niet. Ik heb zowieso altijd GPRS want 3G bestaat hier niet.
Ik kan me aanmelden op 3G en er wordt ook een verbinding gemaakt, maar de doorvoer is met geluk zoals die van een 56K6 modem.

Ik kan ook een stunt gaan uithalen en de Web'n'Walk stick op het dak plaatsen op de nok in een polycarbonaat overdekking. Weet ik zeker dat ik 3G kan internetten en mooie reclame voor T-mobile als mensen vragen wat het is want uitleg is wel nodig :P

Maar eerder gaat het contract ontbonden worden (zijn ze mee bezig) en ik weer mooi via de vaste lijn ga. Ik vraag nog liever bij iemand of ik zijn netwerkkabel in mijn laptop mag pluggen want in deze internet armoede heb ik geen zin meer. In Oss ook geen 3G bereik en GPRS is leuk voor een PDA, maar ik kan Windows Update niet eens uitvoeren en dat kan ik alleen via de kabel of via WiFi zoals in Oss, maar hier kennen we geen WiFi. Dit dorp is dood wat betreft verbindingsmogelijkheden.

het is dat ik via de buurman zijn draadloze router wel lekker kan internetten, maar dat is een enrgiefreak en trekt zijn modem er 's-nachts uit. Dus nu op GPRS, holee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Woei! Sinds maandag heb ik überhaupt weer GSM bereik. Nu blijkt GPRS nog stuk te zijn, 3G doet het natuurlijk uiteraard niet, want dat zou natuurlijk te veel zijn gevraagd.
Zou de KS mijn gebed willen horen? Nah, vast niet, het komt vast omdat ik in een nieuwbouwhuis woon :').

Omg zeg, wat een waardeloos bedrijf is dit :')

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Hij kan altijd nog leuker:

27-09-2008:

Na weken te hebben geroamd met onze Orange Sims op het T-M netwerk in de gemeente Liesveld met gewoon 3 tot 4 streepjes en op de foon van mijn vriendin zelf vol bereik (Ik HTC M700, vriendin Nokia 6233) 2 nieuwe abbo's afgesloten met een Smasung TouchWiz en een iPhone.

Komen thuis, bereik zowel native T-M als roaming dramatisch gekelderd tot vaak geen service.....

Klacht neergelegd en het even aangekeken.

10-10-2008:

Probleem bestaat nog steeds, klacht neergelegd, tot aan eind november krijgen we 50% korting en dan moeten de netwerkproblemen zijn opgelost.

24-10-2008:

Inmiddels landelijk aangekondigd op Tweakers dat de netwerkproblemen en migraties zijn afgelopen, maar weer eens gebeld met T-M gezien het bij ons nog steeds ruk is. Klacht wordt weer genoteerd en doorgespeeld, melding was nu dat de dekkings problemen eind december werden opgelost, korting werd door gevoerd tot en met december.

24-11-2008

Nogmaals gebeld, situatie ongewijzigd, maar kan nu niet meer met mijn Orange sims bellen dus het probleem voor mij en vriendin wordt iets groter qua bereikbaarheid. Klacht weer doorgespeeld, melding nu was dat EIND fokking januari de dekkingsproblemen pas zijn opgelost. 50% korting blijft van kracht tot 31 jan 2009.

Indien geen verbetering werd mij nu zelf al geadviseerd voor contract ontbinding.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Subtiele schop met een vraag:

Stel ik ga over tot contractontbinding ivm het niet kunnen leveren van diensten van T-M. Waar kan ik dan allemaal aanspraak op maken? Gewoon de abbo kosten van de afgelopen paar maanden en de initiele aanschafkosten van mijn iPhone destijds ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:02
Ik krijg alleen de aanschafkosten en aansluitkosten terug van TM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Master__R schreef op woensdag 03 december 2008 @ 17:48:
Ik krijg alleen de aanschafkosten en aansluitkosten terug van TM
euh ja, daar zou ik dus al niet accoord mee gaan gezien ik niet eens fatsoenlijk kan bellen. ik zit nu in mijn derde maand qua abbo en heb welgeteld denk ik 7 minuten weggebelt van mijn 300 minuten die ik per maand krijg. Ik snap dat ik die 7 minuten niet terug krijg nee maar de rest ga ik toch echt wel proberen terug te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Proberen kan altijd. Maar, heb je al eens contact opgenomen met T-Mobile?

Het is nl. mijn ervaring (en staat ook vaker genoemd in het topic) dat T-Mobile zeer schappelijk is met tijdelijke kortingen op je abonnement totdat je issue's verholpen zijn.

Als jij al 3 maanden verbindingsproblemen hebt, maar dit nog nooit gemeld lijkt het me dat je achteraf moeilijk kunt gaan reclameren.... Je had/moet een partij immers wel de kans geven om eea te herstellen.

Heb je echter al redelijk vlot T-Mobile op de hoogte gebracht van je problemen, dan wordt het een ander verhaal. :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Question Mark schreef op woensdag 03 december 2008 @ 18:16:
Proberen kan altijd. Maar, heb je al eens contact opgenomen met T-Mobile?

Het is nl. mijn ervaring (en staat ook vaker genoemd in het topic) dat T-Mobile zeer schappelijk is met tijdelijke kortingen op je abonnement totdat je issue's verholpen zijn.

Als jij al 3 maanden verbindingsproblemen hebt, maar dit nog nooit gemeld lijkt het me dat je achteraf moeilijk kunt gaan reclameren.... Je had/moet een partij immers wel de kans geven om eea te herstellen.

Heb je echter al redelijk vlot T-Mobile op de hoogte gebracht van je problemen, dan wordt het een ander verhaal. :)
Heb je mijn lap tekst hier voor niet gelezen, die korting krijg ik ook wel das niet mijn probleem maar ik zie nog steeds geen verbetering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

SpoekGTi schreef op woensdag 03 december 2008 @ 18:40:
[...]
Heb je mijn lap tekst hier voor niet gelezen, die korting krijg ik ook wel das niet mijn probleem maar ik zie nog steeds geen verbetering
Wel gelezen, niet gerealiseerd dat die bij de post hoorde waar ik op reageerde.

Mijn fout |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er achteraf spijt van dat ik de Orange / T-Mobile migratie gedaan heb. Tijdens de migratie begonnen de problemen al. Ze kregen het niet voor elkaar. Uiteindelijk na 2 weken was ik weer online.......

En nu sinds een dag of 2 heb ik dus ook dekkingsklachten. Ben meer niet als wel bereikbaar.
Vanmorgen al gebeld maar afdeling dekkingsklachten was nog niet te bereiken.

Ik hoop eigenlijk echt dat ik van ze af kan. Word er nu een beetje moedeloos van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 08:21:
Heb er achteraf spijt van dat ik de Orange / T-Mobile migratie gedaan heb. Tijdens de migratie begonnen de problemen al. Ze kregen het niet voor elkaar. Uiteindelijk na 2 weken was ik weer online.......

En nu sinds een dag of 2 heb ik dus ook dekkingsklachten. Ben meer niet als wel bereikbaar.
Vanmorgen al gebeld maar afdeling dekkingsklachten was nog niet te bereiken.

Ik hoop eigenlijk echt dat ik van ze af kan. Word er nu een beetje moedeloos van.
Ik heb inmiddels alles richting T-Mob geretourneerd en krijg mijn geld terug, vandaag wordt er een hele mooie N78 met een Hi abbo gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

SpoekGTi schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:14:
[...]
Ik heb inmiddels alles richting T-Mob geretourneerd en krijg mijn geld terug, vandaag wordt er een hele mooie N78 met een Hi abbo gebracht.
Bereid je maar vast voor op een nieuw rondje bellen met de klantenservice. Bij mij loopt de nummerportering "niet soepel" omdat T-Mobile mijn opgestuurde telefoon "kwijt" was. En nee, zonder ontvangen toestel kan toch echt het contract niet ontbonden worden en dus ook het nummer niet geporteerd worden.

Er is 'wat' achterstand met het verwerken van ontvangen toestellen.... Inmiddels na 7x bellen heeft T-Mobile mijn toestel gevonden. Ik heb Hi gebeld en deze gaan maandag opnieuw proberen om mijn nummer te porteren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Question Mark schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:21:
[...]
Bereid je maar vast voor op een nieuw rondje bellen met de klantenservice. Bij mij loopt de nummerportering "niet soepel" omdat T-Mobile mijn opgestuurde telefoon "kwijt" was. En nee, zonder ontvangen toestel kan toch echt het contract niet ontbonden worden en dus ook het nummer niet geporteerd worden.

Er is 'wat' achterstand met het verwerken van ontvangen toestellen.... Inmiddels na 7x bellen heeft T-Mobile mijn toestel gevonden. Ik heb Hi gebeld en deze gaan maandag opnieuw proberen om mijn nummer te porteren....
Jup, scheelt dat mijn nummer niet van T-mobile geporteerd hoeft te worden, maar van ene T-mobile Prepaid omgezet moet worden naar een Hi. Alleen de contractontbinding zou dus wat vertraging kunnen oplopen. :)

• sander817
  • Laatst online: 10-09 23:06

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

ook hier net een week een lg secret, thuis slechte ontvangst tot geen, storende gesprekken. op het werk totaal geen ontvangst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Ik heb al ruim een week last van sms'jes die ik niet ontvang. Bereik is gewoon volledig met GSM en 3G. Bellen gaat goed, alleen ontvang ik maar 10% van alle naar mij verzonden sms'jes. :?

T-Mobile beweert dat het aan mijn toestel ligt... :X

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:59
Ik heb sinds gisteravond problemen om data via T-Mobile internet (middels Web n Walk abo) op te halen met mijn Touch Pro. De HSDPA of 3G verbinding (data connectie) wordt wel gemaakt (2 a 4 streepjes), ik schijn een ip adres te krijgen, maar kan geen websites bezoeken, weer info, of email ophalen. Het is mij gisteravond ook niet gelukt met de Xperia van mijn vrouw, ook klant bij T-Mobile WnW. Vanochtend lukte het even om een pagina op te halen, daarna was het feest weer over. Meerdere soft-resets, wel/geen HSDPA aan, automatisch/vaste frequentiekeuze hebben niet gebaat. Tussen de laatste werkende verbinding en het opmerken van het gebrek aan verbinding is er niets aan de instellingen of software van de telefoon veranderd.

Navraag bij de T-Mobile helpdesk gaf alleen de wetenschap dat er bij hun geen storingen bekend waren, en dat mijn WnW niet geblokkeerd is om een of andere reden.

Voordat ik naar een T-Mobile winkel stap, zijn er anderen die de afgelopen dagen / uren issues hebben met hun internetverbinding via T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
In regio Rotterdam heb ik nergens last van. Wel gehad een paar weken terug, een paar dagen ellende, maar nu alles weer prima. Als je er nou bij zou vermelden waar je zit, zou dat al een stuk schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coromoto schreef op maandag 05 januari 2009 @ 15:53:
Ik heb sinds gisteravond problemen om data via T-Mobile internet (middels Web n Walk abo) op te halen met mijn Touch Pro. De HSDPA of 3G verbinding (data connectie) wordt wel gemaakt (2 a 4 streepjes), ik schijn een ip adres te krijgen, maar kan geen websites bezoeken, weer info, of email ophalen. Het is mij gisteravond ook niet gelukt met de Xperia van mijn vrouw, ook klant bij T-Mobile WnW. Vanochtend lukte het even om een pagina op te halen, daarna was het feest weer over. Meerdere soft-resets, wel/geen HSDPA aan, automatisch/vaste frequentiekeuze hebben niet gebaat. Tussen de laatste werkende verbinding en het opmerken van het gebrek aan verbinding is er niets aan de instellingen of software van de telefoon veranderd.

Navraag bij de T-Mobile helpdesk gaf alleen de wetenschap dat er bij hun geen storingen bekend waren, en dat mijn WnW niet geblokkeerd is om een of andere reden.

Voordat ik naar een T-Mobile winkel stap, zijn er anderen die de afgelopen dagen / uren issues hebben met hun internetverbinding via T-Mobile?
Hier (Nieuwegein) zo goed als de hele dag geen internet via HSDPA of 3G. Af en toe werkt het een enkele minuut maar dan stopt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
Coromoto schreef op maandag 05 januari 2009 @ 15:53:

heb hetzelfde sinds gisteren. hspda wnw werkt niet/nauwelijks. Gprs werkt wel. Maakt niet uit waar... Ede, Amsterdam, Utrecht... soms 1 pagina geladen en dan werkt het niet meer. Niks helpt, alle mogelijke instellingen al gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breaker
  • Laatst online: 16:16
Ook hier problemen, in Zwolle en Hoogeveen werkt het prima! Utrecht hele dag niets aan internet... (gprs) met WnW abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Omgeving Nijmegen ook gewoon prima ontvangst. 3G is hier in orde, ondanks de sneeuw.

[ Voor 12% gewijzigd door Ultraman op 05-01-2009 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst dacht ik dat het aan mijn nieuwe ROM lag, maar ook een andere ROM leek niet de oplossing. Gelukkig ben ik even op GoT gaan kijken. Ik had al het vermoeden dat er wel een topic over te vinden zou zijn.

Ook hier problemen met het versturen/ontvangen van data via GPRS/UMTS met mijn Web 'n Walk standard abonnement. Wel wordt er een verbinding gelegd met het netwerk, maar ik kan niets ophalen.

Sinds: avond van maandag 5 januari

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2009 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Locatie Utrecht ook geen internet verbinding mogelijk. Sinds vrijdag al niet.
Kreeg te horen dat het door een oude BEN simkaart komt, lijkt mij erg sterk, heb toch eerder ook geen problemen gehad. Ik heb zelf niets gewijzigd aan mijn toestel.

Ben blij dat ik over 3 maanden uit mijn contract ben, even denken of het Vodafone of KPN wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:50:
Locatie Utrecht ook geen internet verbinding mogelijk. Sinds vrijdag al niet.
Kreeg te horen dat het door een oude BEN simkaart komt, lijkt mij erg sterk, heb toch eerder ook geen problemen gehad. Ik heb zelf niets gewijzigd aan mijn toestel.

Ben blij dat ik over 3 maanden uit mijn contract ben, even denken of het Vodafone of KPN wordt.
Lijkt mij onzin. Ik heb gewoon een nieuwe T-mobile sim (09-2008) en heb zoals je gelezen heb ook geen ontvangst. Vanochtend was ik op de Uithof (nee, ik studeer er niet) en toen zag ik dat mijn dataverbinding wél werkte. Duidelijk een probleem bij T-Mobile dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier exact hetzelfde gezeik met T-Mobile in regio Utrecht (Utrecht, Vianen en Nieuwegein). Heb gisteravond 2 minuten internet gehad, en dat was alles.

Resultaat is dat mijn telefoon in 2 uur leeg is, hij probeert elke 60 minuten mail te halen en dat blijft hierdoor hangen en killt de batterij. Erg prettig.

T-Mobile, eens maar nooit weer voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 14:41:
Resultaat is dat mijn telefoon in 2 uur leeg is, hij probeert elke 60 minuten mail te halen en dat blijft hierdoor hangen en killt de batterij. Erg prettig.
Volgens mij ligt dat feit meer aan je telefoon dan T-Mobile.

Dat internet er daar uit ligt is wel een slechte zaak natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ligt wel aan T-Mobile.

Mijn telefoon is ook leeg in twee uur omdat er verschillende applicaties op draaien die verwachten dat ze gegevens kunnen ophalen van internet. Als dit niet lukt proberen ze het opnieuw en opnieuw waardoor je telefoon constant aan het 'beamen' is. Resultaat; batterij snel leeg.

Tijdenlijke oplossing is 3G/HSPDA uitschakelen zodat je telefoon of GPRS gebruikt of helemaal geen internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Wie heeft die applicaties ingeschakeld? Ohja, jij en niet T-Mobile.
Dat het netwerk er uit ligt lijkt me ook niet hun schuld, dat gaan ze echt niet zelf doen. Dat het niet werkt, dat is slecht. Dat het blijkbaar lang duurt is helemaal pauper. Schop tegen die poten.
Als je weet dat het netwerk er uit ligt, en je weet dat je applicaties op je telefoon hebt draaien die continu verbinding met het internet en dus het platliggende netwerk zoeken, maar je laat ze wel aanstaan waardoor je telefoon steeds op zoek gaat naar netwerk, wat het gevolg heeft dat je batterij zeer snel leeg raakt.
En vervolgens klagen dat dat de schuld van T-Mobile is.
Klaag ze aan zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het zo bekijkt; prima je hebt gelijk. Dat neemt het volgende niet weg;

Sommige telefoons hebben standaard zulke applicaties. En ja met veel gedoe kan je ze uitschakelen, wat vrij vervelend is als je telefoon na dagen werk mooi op orde hebt, en alles werkt zoals je dat wil.

Het is de schuld van T-Mobile dat het netwerk niet normaal werkt, en ze ontkennen het ook nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ultraman schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 16:02:
Wie heeft die applicaties ingeschakeld? Ohja, jij en niet T-Mobile.
Dat het netwerk er uit ligt lijkt me ook niet hun schuld, dat gaan ze echt niet zelf doen. Dat het niet werkt, dat is slecht. Dat het blijkbaar lang duurt is helemaal pauper. Schop tegen die poten.
Als je weet dat het netwerk er uit ligt, en je weet dat je applicaties op je telefoon hebt draaien die continu verbinding met het internet en dus het platliggende netwerk zoeken, maar je laat ze wel aanstaan waardoor je telefoon steeds op zoek gaat naar netwerk, wat het gevolg heeft dat je batterij zeer snel leeg raakt.
En vervolgens klagen dat dat de schuld van T-Mobile is.
Klaag ze aan zou ik zeggen.
Sorry hoor, maar jij hebt ze echt niet op een rijtje...

Ik heb een telefoon gekocht met internet en mail mogelijkheden. Om te kunnen bellen en internetten betaal ik een provider per maand en bedrag. Het feit dat het niet werkt is WEL hun schuld, het is toch ook hun netwerk en niet mijn netwerk???

De applicaties uitschakelen lijkt me logisch, wat denk je dat ik gedaan heb? Maar voor je erachter bent dat batterij eraan gaat door het niet hebben van internet brengt wel de nodige tijd in beslag, of denk je dat je dat binnen 2 seconden door hebt???

Sowieso is het probleem dat je WEL UMTS verbinding hebt en amper tot geen dataverkeer. Resultaat is dat bijvoorbeeld ActiveSync wel probeert verbinding te maken, en vervolgens op het netwerk gaat wachten en daarvoor veel stroom verbruikt. Normaal gezien maak ik elke 60 minuten (dus niet continu) verbinding met internet, nu blijft het proces hangen door problemen bij T-Mobile.

Wat je kletst is dus allemaal dikke kwats, onbegrijpelijk dat jij een mod bent geworden. Ik had altijd gedacht dat Tweakers aan kwaliteit deed. Maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Hier ga ik niet eens meer op in, dat wordt toch niets.

[ Voor 168% gewijzigd door Ultraman op 06-01-2009 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor de nuttige bijdragen in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 16:26:
[...]

Sorry hoor, maar jij hebt ze echt niet op een rijtje...

Ik heb een telefoon gekocht met internet en mail mogelijkheden. Om te kunnen bellen en internetten betaal ik een provider per maand en bedrag. Het feit dat het niet werkt is WEL hun schuld, het is toch ook hun netwerk en niet mijn netwerk???

De applicaties uitschakelen lijkt me logisch, wat denk je dat ik gedaan heb? Maar voor je erachter bent dat batterij eraan gaat door het niet hebben van internet brengt wel de nodige tijd in beslag, of denk je dat je dat binnen 2 seconden door hebt???

Sowieso is het probleem dat je WEL UMTS verbinding hebt en amper tot geen dataverkeer. Resultaat is dat bijvoorbeeld ActiveSync wel probeert verbinding te maken, en vervolgens op het netwerk gaat wachten en daarvoor veel stroom verbruikt. Normaal gezien maak ik elke 60 minuten (dus niet continu) verbinding met internet, nu blijft het proces hangen door problemen bij T-Mobile.

Wat je kletst is dus allemaal dikke kwats, onbegrijpelijk dat jij een mod bent geworden. Ik had altijd gedacht dat Tweakers aan kwaliteit deed. Maar helaas.
Jij hebt het wel op een rijtje denk je?
Jij flipt hier tegen een mod... als jij er niet na 2 seconden achter komt is dat jouw fout ;)
Als je niks weet van mobieltjes/pda's/mobiel internet moet je het niet gebruiken _/-\o_
En nu weer ontopic :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 16:11:
Het is de schuld van T-Mobile dat het netwerk niet normaal werkt, en ze ontkennen het ook nog eens.
De helpdesk ontkent het niet, maar een concreet antwoord over de oorzaak of tijdsduur krijg je uiteraard ook niet. Het zou 'hopelijk' (dat baart me zorgen) morgen verholpen zijn.

De kwestie van de batterij is overigens nu helder, ik had namelijk eerder nog niet gemerkt dat er geen data was, toen mijn batterij binnen enkele uren compleet leeg was. Ik dacht toen aan een brakke ROM-versie waarbij de GPS niet goed afgesloten werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even kort over die batterij om het even geheel duidelijk te maken voor iedereen:

De telefoon/pda maakt dus wel verbinding met 3G/HSPDA, dus het netwerk lijkt helemaal in orde. Daardoor denkt de software (die dit seintje krijgen van windows mobile (in mijn geval)) dat ze kunnen gaan proberen om data uit te wisselen.

Hierdoor heb je het dus niet door in '2 seconden'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:33

arnoudwokke

Redacteur
Het zal niet op de frontpage belanden, maar T-Mobile wilde wel wat zeggen over de storing: het betrof een storing met mobiel internet op het 3g-netwerk in het gebied Utrecht-Ede. Niet iedereen kreeg een foutmelding, maar veel klanten wel. De storing had een technische oorzaak en zou inmiddels sinds een paar uur verholpen moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Zullen we het weer over T-mobile gaan hebben ipv elkaar te beledigen?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga het even testen, ben zo terug met het resultaat!

-Edit
En de zoveelste leugen van T-Mobile.. Het werkt hier nog steeds niet! Wat een rommel daar. En nergens een status update of iets of meer info. Tis werkelijk te kneuzig voor woorden.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2009 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 21:15:
Ik ga het even testen, ben zo terug met het resultaat!

-Edit
En de zoveelste leugen van T-Mobile.. Het werkt hier nog steeds niet! Wat een rommel daar. En nergens een status update of iets of meer info. Tis werkelijk te kneuzig voor woorden.
En hier een double check die dit resultaat bevestigt. Ben benieuwd wanneer het nou opgelost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen ga ik herrie maken bij de klantenservice, had er vanavond geen zin in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier werkt het nu weer, mij benieuwen hoelang het duurt dit keer.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste