Het Sony Ericsson Xperia X1 Topic - deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste
Acties:
  • 97.192 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:41
Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 19:44:
Wordt deze telefoon nog verwacht in augustus??, ik dacht zelf later maar op gsmeasy en op bestelmaar.nl staat nog steeds "verwacht in augustus".
Heeft iemand contact gehad met 1 van deze 2 en is dit bevestigd?
ermmm wat is er mis met even hier het topic door te bladeren? zelfs op de pagina "last" is een aantal release momenten genoemd

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders praat jij even tegen iemand anders zo!
Ik lees het topic al sinds de presentatie in barcelona, dus ,het kon toch dat niet bekend was dat deze zaken Augustus hebben genoteerd.
Misschien heb ik hier overheen gelezen, kan ook nog he!

Top dat jij gelijk aangevallen wordt voor het niet lezen van de topic als je een vraag stel, nogmaals misschien hadden jullie dit gemist.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2008 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
offtopic:
no offence, sir! het is absoluut niet aanvallend bedoeld en bij teruglezen zie ik dat er ook niet in O-)

er zijn verscheidene data ranges genoemd hierboven. Iedereen wil hetzelfde weten, anders waren er niet zoveel replies over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 19:51:
Misschien heb ik hier overheen gelezen, kan ook nog he!
Afbeeldingslocatie: http://www.scientia.demon.nl/quicksearch.jpg
?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

now now stay nice stay nice!

anyhowzerz ik wil enkel nog een wm device als deze symbian snelheden kan halen..

maargoed zonder wm kan je weer niet als je mb devices wil managen via exchange 2007..en gebruik maken van active sync.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

*Zo, genoeg gezeken!

Wil je iets weten? Voer dan eerste even een zoekterm in de zoekbalk (daarvoor is `ie namelijk) in. Als jouw vraag al eerder behandeld is, kan je makkelijk en snel het antwoord vinden.

En nu weer lief doen hè ;)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

GROOT NIEUWS OP DE FP VAN TWEAKERS

Sony Ericsson's Windows-smartphone Xperia verschijnt eind oktober

Gr.. Week 44 klopt dus aardig. Dat wordt dus nog dik twee maanden wachten :(

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brave_Sir_Robin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 22:45

Brave_Sir_Robin

He bravely ran away

dan wordt het voor mij definitief de Touch Pro, duurt me te lang dit.

Ga in november 2 maand met vakantie en wil voor de tijd wel een beetje mijn toestel naar eigen wens kunnen hebben ingericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

Ik heb de mazzel dat mn abbo pas volgend jaar afloopt. Ik heb dus nog rustig de tijd om te wachten, of eventueel te gaan focussen op komende smartphones.
Desalniettemin ben ik uiterst gecharmeerd van de SeX1, vanwege het uiterlijk, en de specs, met name de resolutie.

Het ubergrote voordeel is natuurlijk dat volgend jaar al eventuele updates zijn uitgekomen, om kinderziektes weg te werken. Maar, het blijft natuurlijk afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Reneger schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 11:34:
Ik heb de mazzel dat mn abbo pas volgend jaar afloopt. Ik heb dus nog rustig de tijd om te wachten, of eventueel te gaan focussen op komende smartphones.
Desalniettemin ben ik uiterst gecharmeerd van de SeX1, vanwege het uiterlijk, en de specs, met name de resolutie.

Het ubergrote voordeel is natuurlijk dat volgend jaar al eventuele updates zijn uitgekomen, om kinderziektes weg te werken. Maar, het blijft natuurlijk afwachten!
Daar heb je wel gelijk in, maar SE kennende gaan ze weer online FW updates uitgeven die je met een USB kabel zo op je telefoon kan knallen.

Over die nieuwsbericht, ik hoop niet dat ie zo laat komt. Ik denk dat heel veel mensen zullen afhaken en voor de Touch Pro gaan. Of de Samsung Omnia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppaddo schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 11:28:

Gr.. Week 44 klopt dus aardig. Dat wordt dus nog dik twee maanden wachten :(
Geweldig toch :D Kan ik meteen eentje halen wanneer mijn abbo afloopt eind week 43 ;)
dragonzzzz schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 11:48:
[...]

Over die nieuwsbericht, ik hoop niet dat ie zo laat komt. Ik denk dat heel veel mensen zullen afhaken en voor de Touch Pro gaan. Of de Samsung Omnia
Ze doen maar, iedereen die een beetje eerlijk tegen zichzelf is concludeert dat hij zichzelf dus laat beetnemen door ongeduld. Als de X1 je eerste keus is ga je toch niet voor de veel minder mooie touch pro omdat je niet een maandje langer kan wachten?
Maargoed moet ook iedereen zelf weten, ik ga zeker voor de x1 of hij moet al niet te betalen zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Waarom gelooft iedereen nu ineens dat het week 44 is? Omdat een of andere britse webshop het zegt? En dat dat om een of andere reden op de FP staat?

Want er zijn nog zat sites die zeggen dat ie eind augustus komt, waar de ander september zegt, waar de ander begin oktober zegt, waar de ander januari 2009 zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 07:07
Idd, mijn post op het nieuwsbericht:
Geruchten Geruchten Geruchten...

Het is al een hele tijd bekend dat deze phone uiterlijk week 44 zou verschijnen. Daarbij zijn er al zat geruchten geweest dat hij waarschijnlijk al in september uit komt. Dit zijn zelfs verhalen die via via bij SonyEricsson vandaan komen. Maar ook grote telefoon winkels melden dit aan klanten in Nederland.

Ik zie dit dus als een shop die gewoon mensen wil laten pre-orderen voor een te hoog bedrag. Simpel cashen dus terwijl het al zeker is dat hij uiterlijk week 44 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga kappen met kijken wanneer ie binnenkomt wordt het helemaal zat al die tegenstrijdige berichten |:( met dan weer in september dan weer januari dan ineens weer oktober om gek van te worden toch ? 8)7
ik ga pas weer kijken wanneer ie daadwerkelijk in de winkel ligt, de eerste nederlandse reviews beschikbaar zijn en de prijs wat verlaagd is (die nog niet eens vaststaat) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richair
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-08 19:03
Wat is jullie gevoel over de compatibiliteit van apps met het WVGA scherm? Ik heb de link in de startpost zitten lezen, en er is wel wat voor te vinden, maar toch bekruipt me het gevoel dat WVGA nog niet helemaal mainstream is.

Ik las ergens (heb niet bij de hand waar, kan ik wel opzoeken) dat er wel een fix is om TomTom 7 op WVGA te draaien, voor mij is het draaien van TT (of een andere goede navigatie tool) wel een belangrijke vereiste, maar ik wil ook niet mijn neus stoten als ik ga klooien met allemaal leuke WM progjes die ontwikkeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig :
mensen in het Omnia Forum praten zichzelf aan dat de X1 TOCH niet zo mooi is hahahaha. Daarachter zeggen ze dan wel iets over een te late release datum. Komop mensen wees eens eerlijk tegen jezelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
De X1 is best een mooie en strak gevormde foon. Zal ook op enkele fronten best iets beter presteren dan de Omnia. De reden dat er veel afhaken is de te lange leverdatum en ook zeer zeker de prijs want die zal denk ik beduidend hoger liggen dan de Omnia.
Ik heb nog tijd tot begin september dus ik wacht nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 19:32
Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:48:
Grappig :
mensen in het Omnia Forum praten zichzelf aan dat de X1 TOCH niet zo mooi is hahahaha. Daarachter zeggen ze dan wel iets over een te late release datum. Komop mensen wees eens eerlijk tegen jezelf ;)
Misschien doel je op mijn reactie? Ik was geïnteresseerd in de X1 alleen duurt het voor mij te lang voordat ie uitkomt. En het design op de press foto's vond ik mooier dan dat ik hem nu in het "echt" zie (youtube, previews).

[ Voor 28% gewijzigd door bsmpower op 12-08-2008 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws : net bij T for telecom geweest. Zij hebben officieël van SE de datum 24 sept. doorgekregen. Ik vroeg hoe zeker dit was, hij zei zo goed als zeker ligt hij dan hier in de winkel. De datum wordt alleen nog verandert als er software fouten in de telefoon zouden zitten maar hij zei ga maar van 24 sept. uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
hmm, maar wanneer hebben zij dit doorgekregen? is dit van iets van de laatste week/weken of iets van een maand of wat terug? speculaties hmmmzzzz maar het zou wel gaaf zijn ;)

edit:

overigens: begrijp ik het goed dat er geen bureaulader komt voor deze SE phone? Dat zou ik erg jammer vinden; een bureaulader stel ik altijd zeer op prijs.

[ Voor 32% gewijzigd door jeehaa op 12-08-2008 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik niet gevraagd maar ik weet dat toen ik er 2 maanden geleden naar vroeg ze me niets konden vertellen. Het enige wat die man wel letterlijk zei was : We weten net zoveel als Sony Ericsson zelf op de vraag hoe zeker dit was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:16:
Goed nieuws : net bij T for telecom geweest. Zij hebben officieël van SE de datum 24 sept. doorgekregen. Ik vroeg hoe zeker dit was, hij zei zo goed als zeker ligt hij dan hier in de winkel. De datum wordt alleen nog verandert als er software fouten in de telefoon zouden zitten maar hij zei ga maar van 24 sept. uit!
Mijn broer werkt bij T-mobile op 't hoofdkantoor en volgens het systeem is de Xperia X1 ook op 24 september verkrijgbaar bij abonnementen.

Klinkt goed, al hebben we natuurlijk 1000'den verschillende releasedatums al gehoord in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk zelf bij T-Mobile, ik zal eens kijken morgen of ik deze informatie ook ergens kan vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klinkt al beter. Ik ben van plan een iPhone met i-150 abonnement te halen, deze te gebruiken tot de X1 beschikbaar is. Dan de sim met het i-150 abo in de X1 stoppen en de iPhone eventueel verkopen. Goed plan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brave_Sir_Robin

Brave_Sir_Robin

He bravely ran away

Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 00:51:
Dat klinkt al beter. Ik ben van plan een iPhone met i-150 abonnement te halen, deze te gebruiken tot de X1 beschikbaar is. Dan de sim met het i-150 abo in de X1 stoppen en de iPhone eventueel verkopen. Goed plan?
kan volgens mij niet.

I-abbo's zijn gekoppeld aan de IMEI nummers van het toestel als ik me niet vergis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 23:42

XanderDrake

Build the future!

Brave_Sir_Robin schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 09:49:
kan volgens mij niet.

I-abbo's zijn gekoppeld aan de IMEI nummers van het toestel als ik me niet vergis...
Waarom bieden sommige winkels ze dan aan als potentieel abbonement?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed nieuws het wordt week 37 dus uiterlijk 14 september *O*

hoe weet ik dit vragen jullie je nu af

ik werk bij t for Telecom en bel net met het hoofdkantoor en die bevestigen dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:24

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Mij lijkt de X1 in combinatie met het I150 abo ook wel wat. Maar ik heb net gebeld, en mevrouw van de klantenservice van Orange/T-Mobile wist nog niets van de X1... Volgens haar hadden ze nu een actie met de C902 en kon het nog wel even duren voordat ze de X1 hebben. Alsof dat vergelijkbare toestellen zijn 8)7
Ze wist ook te melden dat een Iphone abo met een ander toestel niet mogelijk was. Ik ga morgen wel even langs wat telefoonwinkels. Die zijn volgens mij beter ingelicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 10:50:
[...]

goed nieuws het wordt week 37 dus uiterlijk 14 september *O*

hoe weet ik dit vragen jullie je nu af

ik werk bij t for Telecom en bel net met het hoofdkantoor en die bevestigen dit
Klinkt goed, dat is dus over een maandje! I can't wait!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb T-Mobile gebeld.

Het is toegestaan den iPhone met bv. i-150 te nemen, en die simkaart in een ander toestel te stoppen. Die mevrouw vertelde er nog wel bij dat "als je de simkaart bijvoorbeeld in een Nokia stopt heb je veel trager internet". Waarschijnlijk bedoelt ze daar mee als je hem in een telefoon zonder HSDPA/UMTS stopt.

Verder heb ik gevraagd of ik mijn huidige Flex-15 abonnement, wat nog 2 jaar loopt, in een i-150 + iPhone kan omzetten, maar dit kan echt pas na de looptijd, ergens in 2010.

De enige optie is dus om de iPhone naast mijn huidige abo te nemen, waardoor ik dus € 45,00 per maand betaal. Wat nog steeds voordelig is voor 2Mbit. Dan kan ik wel die simkaart in de X1 stoppen als ie er is.

Een rekensommetje:

X1 los kopen: +- € 700
Flex 15 + PIT+: € 35 p/m
Totaal 2 jaar: € 1540 met traag internet (periode 2 jaar)

of

X1 los kopen: € 700
Iphone: € 80 toestel + € 56 aansluitkosten
i-150: € 29 p/m
Flex15: € 15 p/m (oude abo dat nog loopt)
iPone verkopen als ik X1 binnen heb: - € 300 (?)
Totaal: € 1592 snel internet (periode 2 jaar)

Ik denk dat dit de beste optie is. Zit ik alleen nog met het probleem dat ik mijn nummer waarschijnlijk pas op de iPhone simkaart kan zetten als mijn flex-15 abo afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online

martjah

Appel

misschien kun je de X1 ook kopen met een abonnement :)
ik zou de iphone gewoon laten zitten en geduld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog geen abonnement gevonden dat vergelijkbaar is met i-150. Vandaar die iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die ECHT niet kunnen wachten.

http://cgi.ebay.com/New-S...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Trouwens....Zou het niet kunnen dat deze phone op 14 september binnenkomt in stock en pas 24 in de schappen ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 13:05:
Ik heb nog geen abonnement gevonden dat vergelijkbaar is met i-150. Vandaar die iPhone.
Zodra de X1 leverbaar is in winkels zoals de Phonehouse en T for Telecom, kan je waarschijnlijk zeer easy een combo van X1 + i-150 maken.
De grote vraag is: Krijg je dan ook korting op je toestel?

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Dat is inderdaad wel een beetje jammer, dat PIT gecapt is op 384kbit (alhoewel het altijd beter is dan de 64 die het vroeger was). Maargoed, we zullen zien wat de abonnementsmogelijkheden zijn als hij uit komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net nog even gebeld met T-Mobile. Nummer kan pas na afloop abonnementsduur worden overgezet. Als ik mijn nummer dus wil behouden ben ik gebonden aan de T-Mobile databundels, of eventuele aanbiedingen als de X1 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd of er al andere telco's zijn die informatie hebben over de X1.
Vodafone wist nog niks, net ff gebeld. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 13:26:
[...]

Zodra de X1 leverbaar is in winkels zoals de Phonehouse en T for Telecom, kan je waarschijnlijk zeer easy een combo van X1 + i-150 maken.
De grote vraag is: Krijg je dan ook korting op je toestel?
je krijgt idd korting op je toestel alleen raad ik HI of Vodafone aan die hebben betere aanbiedingen omtrend kortingen op toestellen

(werk zelf bij t for Telecom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brave_Sir_Robin

Brave_Sir_Robin

He bravely ran away

Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 13:50:
[...]

je krijgt idd korting op je toestel alleen raad ik HI of Vodafone aan die hebben betere aanbiedingen omtrend kortingen op toestellen

(werk zelf bij t for Telecom)
geef eens een voorbeeld dan van de korting icm i-150?
Bijvoorbeeld met een Diamond.

Bij T-Mobile shops kan dat namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Ik vond nog een mooie filmpje op youtube. Eentje die echt wat mij betreft goed belicht is en dus ook een goede indruk geeft van de echte XPERIA X1. Ik vindt hem echt heel strak. Daarnaast vindt ik hem ook vlot werken als ik het zo zie. Ook zijn volgens de reviewer de knopjes wel goed op het toetsenbord. Hij zit wel constant te zeuren dat het niet de final is en dat er ngo het een en het ander aan gaat veranderen. Dat verwacht ik niet, of deze moet al 3 maanden geleden zijn opgenomen ofzo..

Wat ook mooi is zijn de camera button en vooral de turn button. Ik heb 10x liever een knopje dat er voor zorgt dat mijn scherm draait als een stukje hardware. Van wat ik heb gezien met WM is dat dat draaien soms akelig lang kan duren, dat is niet bepaald prettig als je hem per ongeluk draait....

Ik ben in ieder geval verkocht. Hij ziet er heel strak uit in het echt. Nu alleen nog kijken of ik zwart of metalic neem. Ik vond de zwarte er wat mooier uitzien, maar door dit filmpje weet ik het niet meer zo goed :+

[ Voor 16% gewijzigd door GENETX op 13-08-2008 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brave_Sir_Robin schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:21:
[...]

geef eens een voorbeeld dan van de korting icm i-150?
Bijvoorbeeld met een Diamond.

Bij T-Mobile shops kan dat namelijk niet.
T-mobile=

150 (19.50 euro) belminuten + pocket internet totaal voor de diamond 2 jarig contract = 299.95 voor het toestel

HI=

125 minuten (20 euro) +surf en mail totaal voor de diamond 2 jarig contract = 0.00 euro

Bij t for Telecom dan wel he

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2008 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Schiet me nog iets te binnen:
Wat zeiden we ook alweer over de datum die de kalender op de XPERIA aangaf? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:41:
T-mobile=

150 (19.50 euro) belminuten + pocket internet totaal voor de diamond 2 jarig contract = 299.95 voor het toestel

HI=

125 minuten (20 euro) +surf en mail totaal voor de diamond 2 jarig contract = 0.00 euro

Bij t for Telecom dan wel he
OK, leuk en aardig, maar dat zijn geen iPhone abbo's.
Je bent helemaal het mannetje als je kan ontdekken of je korting krijgt op je toestel als het géén iPhone 3G is maar je wel een i-150 abbo afsluit :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

GENETX schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:37:
...Ik ben in ieder geval verkocht. Hij ziet er heel strak uit in het echt. Nu alleen nog kijken of ik zwart of metalic neem. Ik vond de zwarte er wat mooier uitzien, maar door dit filmpje weet ik het niet meer zo goed :+

[video]
Thanx GENETX voor dit filmpje. Wat word ik blij van het zien van dit soort dingen. Het toestel is voldoende snel voor normaal gebruik en alles lijkt te werken "zoals het hoort". Enige jammere vind ik het nare geklik van de navigatietoets. Hopelijk is dat softwarematig en kan het uit!

Een maand wachten heeft nog nooit zo lang geduurt!...

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Ik vond nog een mooie filmpje op youtube.
Pag 14, 4 augustus omstreeks 22:53 ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GENETX schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:52:
[...]

Schiet me nog iets te binnen:
Wat zeiden we ook alweer over de datum die de kalender op de XPERIA aangaf? :+
inderdaad, zou echt prachtig zijn als ie er op 24 september is! maar snap natuurlijk dat eerder voor veel mensen hier ook wel prima is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 18:29:
[...]

inderdaad, zou echt prachtig zijn als ie er op 24 september is! maar snap natuurlijk dat eerder voor veel mensen hier ook wel prima is
Ik hoop zelf een maandje later. Anders moet k nog een maand wachten en mis ik de openingsaanbiedingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Laatst online: 07-09 22:56
Ik ben in ieder geval verkocht. Hij ziet er heel strak uit in het echt. Nu alleen nog kijken of ik zwart of metalic neem. Ik vond de zwarte er wat mooier uitzien, maar door dit filmpje weet ik het niet meer zo goed :+
De foto's in deze (al eerder geposte) review, hebben mij doen overtuigen dat ik de zwarte mooier vind dan de zilveren. :)

En wat was er met die Kalender? Kweet echt niet meer wat die X1-kalender aangaf haha *gaat zoeken* Gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wicked_Wy schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 20:00:
[...]

De foto's in deze (al eerder geposte) review, hebben mij doen overtuigen dat ik de zwarte mooier vind dan de zilveren. :)

En wat was er met die Kalender? Kweet echt niet meer wat die X1-kalender aangaf haha *gaat zoeken* Gevonden!
Ik weet niet, ben er nog steeds niet uit. Zilvere ziet er wat chiquer en degelijker uit. Zowieso zijn zilvere telefoons vaker steviger en van ander materiaal dan zwarte. Ik beslis pas als ik ze beide voor mn neus heb liggen maar ik neig toch sterk naar zilver na deze foto gezien te hebben :

http://img.smape.com/imag...XPERIA_X1/ph/IMG_5049.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2008 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Ander materiaal is het in ieder geval niet. Het kapje is in ieder geval van metaal en ik heb het idee dat de rest dat ook is, of het ook zo is weet ik niet. Maar het zou wel echt verklaren waarom het scherm wat dieper zit. Hij maakt een robuuste indruk in ieder geval.

Wat ik jammer vindt aan de zilveren is dat de knoppen wel zwart zijn. Die hadden dan ook zilver moeten zijn in mijn ogen. Gelukkig zijn er 2 opties en verschillen smaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.pocket-lint.co...son-xperia-x1-phone.phtml

Op deze Engelse site wordt weer 30 oktober gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het gevoel dat engeland altijd iets later is met Sony Telefoons, tenminste dat was met de k750i en de w950i toen wel...

en persoonlijk vind ik de zwarte ook veel mooier! De zilveren met de zwarte knoppen ziet er niet uit. Wat bij de zwarte juist weer erg mooi is, is dat het toetsenbord weer zilver is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Kan best, misschien moet men iets veranderen voor het britse netwerk, of wetten die er gelden.

Daarnaast kan het nieuws van 8 augustus, echter had play.com hem al 2 augustus voor die release date staan, of zelfs nog eerder:
Google cache FTW

En dat is daarnaast weer week 44. Dingen met die release date hoef je in principe niet meer te posten behalve als het van SE zelf komt. Dit is een webshop die de eerste kopers lokt en gaat cashen. Daarnaast weet play.com al zeker dat ze dan komen, of zelfs eerder (-> week 44).

Ik hou 24 september aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen het heeft geen nut om te gissen, hoezeer ik ook hoop dat het september uitkomt, check volgend filmpje, is 5 augustus toegevoegd en ze geeft 2x aan in het filmpje dat het in november uitkomt... dus wie moeten we geloven... wie het weet mag het zeggen,,, september? oktober? november? januari?...

http://www.youtube.com/watch?v=rKbkurdhPi0

1 ding weet ik wel, na het zien van de filmpjes MOET ik de xperia hebben, ik zou het niet overleven als ik een ander haal en iemand anders met een X1 zie lopen... zucht ik ben nog gieriger voor deze telefoon dan adriana lima die gespreid en wel voor me klaar staat

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2008 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Aannames voor 24 september zijn toch echt aannemlijk:

1. Komt van SE zelf
2. Info via winkel/operator

SE gaat niet doorgeven aan de winkels dat hij de 24e komt. Daarnaast melden zowel T Mobile als T for Telecom deze datum. 2 onafhankelijke bedrijven. Dit is behoorlijk andere koek als een review site die afgaat op geruchten, wat shops aangeven.

Het is niet voor niets dat constant week 44 als uiterste datum is genoemd en dat 24 september er voor zit. Daarnaast is de hint in de screenshot ook een zeer goede.

Je moet wel afgaan op de juiste bronnen. Een webshop is dat wat mij betreft niet. Een insider bij een telecom winkel of operator is dat wel. Die moet zijn klanten voor kunnen lichten.

Vergeet ook niet dat het kan zijn dat Engeland later komt. Zie ook de post van Kieran. Deze review komt dus uit Engeland.

Dus, bedenk goed welke bron je gelooft:

2009 -> Britse SE site, mogelijk ook release USA?
November -> Reviews, webshops. Niet geloofwaardig
Uiterlijk week 44 -> Grote Nederlandse shops
24 September -> 2 bronnen die gelijktijdig hetzelfde aangeven, en de hint van SE

Welke bron geloof jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 23:09:

1 ding weet ik wel, na het zien van de filmpjes MOET ik de xperia hebben, ik zou het niet overleven als ik een ander haal en iemand anders met een X1 zie lopen... zucht ik ben nog gieriger voor deze telefoon dan adriana lima die gespreid en wel voor me klaar staat
Hahahah same here!
Daarom waarschuw ik mensen die uit ongeduld toch een andere willen pakken. DOE HET NIET :D

Het enige wat me wel zorgen baart is dat de camera ietwat uitsteekt en er dus totaal geen bescherming overheen zit. Op den duur zal de lens dus beschadigd raken. Iemand tips om dit tegen te gaan? En weet ook iemand of de X1 een gewone flits heeft zoals een fototoestel/k800i of dat het zo'n irritant 'samsung' lichtje is dat in je ogen schijnt totdat de foto is gemaakt :P ?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2008 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
..Dat verwacht ik niet, of deze moet al 3 maanden geleden zijn opgenomen ofzo..

..

[video]
Als eerste, als je naar de date kijkt wanneer hij gepost is. Staat daar 31 juli. Dus ik denk dat ie vorige maand is gefilmd en ook ff editten enzo. Zo oud is hij denk ik niet.

En tja, over de kleur. Ik zou persoonlijk voor de zwarte gaan. Die vind ik toch wat mooier door de chrome / zilvere zijkanten.
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 23:36:
..knip..
En weet ook iemand of de X1 een gewone flits heeft zoals een fototoestel/k800i of dat het zo'n irritant 'samsung' lichtje is dat in je ogen schijnt totdat de foto is gemaakt :P ?
Volgens GSMarena.com heeft de X1 gewoon een "flash". En de K800 heeft een "Xenon Flash". Dus ik denk dat het gewoon een licht is net als de P1(wat ik heb). Die heeft namelijk ook gewoon een lichtje die brand als je een foto maakt. Geen echte Flash van een digicam oid.

[ Voor 26% gewijzigd door dragonzzzz op 14-08-2008 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het lijkt wel of een aantal mensen ongeduldig worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 23:36:
[...]
Het enige wat me wel zorgen baart is dat de camera ietwat uitsteekt en er dus totaal geen bescherming overheen zit. Op den duur zal de lens dus beschadigd raken.
Voorzichtig zijn en gewoon je mobiel in een andere zak houden als je sleutels? Dat heb ik altijd gedaan met mijn mobiel. Mijn Nokia ziet er na 2 jaar nog als nieuw uit op een klein krasje na en wat zilveren kleur dat bij de aan/uit knop is weggesleten. Mijn plastic lensje is op wat vuil na nog in prima staat.

Verder, het is maar een mobiel. Daar ga je toch geen high quality foto's mee maken. Al zou een krasje wel jammer zijn ja.

Verwijderd

GENETX schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 23:56:
[...]

Verder, het is maar een mobiel. Daar ga je toch geen high quality foto's mee maken. Al zou een krasje wel jammer zijn ja.
Tjaa, als je een k800i gewend bent is dit dan wel een stap terug, erg jammer!
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 23:56:
het lijkt wel of een aantal mensen ongeduldig worden!
hahaha vind je het gek?

Verwijderd

Ik geloof geen enkele, maar hoop zeer zeker dat van 24 september de waarheid is...
en tja inside information van provider x of z zijn al vaker de revue gepasseerd... maar goed time will tell...

In the meanwhile neig ik meer voor de zwarte kleur, maar maak ik pas de keuze wanneer ik ze allebei in het echt gezien heb...

Bestellen jullie hem al voordat je de X1 in je handen heb gehad? of?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 10:23:
[...]

Bestellen jullie hem al voordat je de X1 in je handen heb gehad? of?
Absoluut niet! Hoe verliefd ik ook ben op de X1 ik wil hem eerst geprobeerd hebben, mocht hij me niet bevallen dan doen we het gewoon niet! :'( (Al ga ik daar niet van uit;))

Overigens geloof ik ook geen enkele bron. Ik denk dat week 44 zoals ik hier 2 maanden geleden ofzo al zei een streefdatum is waarop de telefoon ZEKER in de winkels moet liggen. 24sept. zou mooi zijn maar ik denk zelf dat het om verschillende redenen toch week 43/44 wordt...

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2008 10:32 ]

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:27
GENETX schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 23:35:
Aannames voor 24 september zijn toch echt aannemlijk:

1. Komt van SE zelf
2. Info via winkel/operator

..................................

2009 -> Britse SE site, mogelijk ook release USA?
November -> Reviews, webshops. Niet geloofwaardig
Uiterlijk week 44 -> Grote Nederlandse shops
24 September -> 2 bronnen die gelijktijdig hetzelfde aangeven, en de hint van SE

Welke bron geloof jij?
24 september lijkt mij ook wel reëel. Niet alleen om die 2 bronnen en die kalender hint, maar ook omdat het toestel al vrij af lijkt te zijn op de deze 'laatste' video. Hij reageert lekker vlot en de reviewer vind 't keyboard prettig werken.

[ Voor 32% gewijzigd door PcFer op 14-08-2008 10:53 ]

• Nixweerd
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 21:12
Hier in Australie schiet het nog niet erg op, vandaag eens navraag gedaan en die verkoper vertelde me dat er wel eens lui van sony bij hen in de winkel kwam en die zeiden dat ze nog niet eens een werkend mobiel hebben, hij zei dat het nog wel tot november kon duren voor hij hier in Australie in de winkel ligt. Toen ik zei dat in NL over eind september gesproken werd, zei ie dat het mobiel aan het australische netwerk aangepast zou moeten worden... :? mijn K800i werkt hier ook prima, dus vindt het maar een raar verhaal van die gast uit die winkel... Hij zei btw dat ie zelf ook op dat ding aan het wachten is, dus hij zal er wel wat vanaf (willen) weten.

Ik ben benieuwd, ik hoop voor jullie dat ie op 24 september komt, opzich is november ook niet zo erg, aangezien ik toch geen nieuw abo hoef en tegen die tijd zijn er misschien wel wat bugs uit gehaald. En anders kan ik er altijd eentje via een nederlandse shop ofzo bestellen en dan op laten sturen...

Mijn kleur voorkeur zou trouwens zwart zijn, dat zwarte ziet er een stuk beter uit met die zwarte knoppen aan de voorkant. 8)

Verwijderd

hoe zit het dan down under met andere toestellen ?
zijn die allemaal later dan in europa specifiek nederland
of valt dat wel mee informeer bijv. eens naar de i900 van samsung wanneer komt die bij jullie uit ook rond week 34 of veel later ?

• Nixweerd
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 21:12
De HTC Touch Diamond is hier wel een stukje duurder dan ik in nederlandse webshops heb gezien, hier was hij eerst over 1000 AUD, maar is ondertussen al gezakt naar zo'n 800 AUD. Een collega heeft hem en hij is soms best traag, dus ben wel heel benieuwd naar de prestaties van de Touch Pro!

Ik zal ook eens kijken naar die i900 van samsung.

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:24

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Net bij de BelCompany in Delft geweest, die zeggen nog steeds week 44. Maar goed, die zijn ook niet altijd even goed op de hoogte.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 00:51:
Sterker nog: ik heb het exact zo gedaan. Ook al omdat mijn vrouw een iPhone wil met Vodafone iPhone abbo wil, kwam zo mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 21:10:
[...]

Sterker nog: ik heb het exact zo gedaan. Ook al omdat mijn vrouw een iPhone wil met Vodafone iPhone abbo wil, kwam zo mooi uit.
Maar, is de Tmobile iPhone 3G niet locked? Volgens mij wel namelijk. En dan kan je geen Vodafone iPhone abbo nemen hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beschikbaar tussen 6 en 12 Oktober volgens dit bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jahoor en hoe kan het dan dat oa de t for Telecom de release datum in september houden (bron hoofdkantoor t for Telecom)

vertrouw ik toch iets meer als een klein bedrijfje als expansys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touch pro is al te bestellen bij GSMWEB.
http://www.gsmweb.nl/gsmweb/gsmnieuwsbrief/2008/aug2.htm
Iemand enig idee of de prijzen vergelijkbaar zullen zijn met de X1?
Hij kost echt niks namelijk bij een abbo dat vind ik ronduit vreemd!

Gister trouwens nog even gespeeld met de Diamond.Wat werkt dat touchscreen verschrikkelijk klote, is echt wennen. Ik weet in ieder geval dat ik er nooit een zonder toetsenbord pak! Als je de toetsen voor het internet op zn grootst zette dan had je nog 1 cm beeld over :S

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2008 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee de X1 is volgens expansys ong. 100 euro duurder dan de touch pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 10:33:
jahoor en hoe kan het dan dat oa de t for Telecom de release datum in september houden (bron hoofdkantoor t for Telecom)

vertrouw ik toch iets meer als een klein bedrijfje als expansys
Nou reken er maar op dat hij tussen 24sept en 24okt in de winkels ligt! Bovendien krijgt de ene winkel hem eerder dan de andere! Wat wel raar is, is dat Belcompany nog steeds week 44 zegt terwijl zij normaal altijd een van de eerste zijn met nieuwe toestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.sonyericsson.c...54315/X1_Front%20Open.jpg

Kijk in de panels: 24 sept, toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Alhoewel mijn WM ervaring met de HTC Diamond tegenviel, ga ik toch misschien de X1 nemen. Ik ga m wel eerst willen testen op snelheid e.d.
Ik moet zeggen dat ik toch ook een beetje twijfel welke kleur ik nou eigenlijk het mooiste vind :P

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de toetsen ook grijs waren dat had ik nog getwijfeld tussen de grijze en zwarte. Wordt nu toch de zwarte denk ik. Ben benieuwd wat ie gaat kosten. € 650-700 is wel een beetje mijn max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

SToRM666 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:33:
Alhoewel mijn WM ervaring met de HTC Diamond tegenviel, ga ik toch misschien de X1 nemen. Ik ga m wel eerst willen testen op snelheid e.d.
Ik moet zeggen dat ik toch ook een beetje twijfel welke kleur ik nou eigenlijk het mooiste vind :P
Snelheid zeg je, maar als ik me niet vergis (heb het gehele topic niet doorgelezen), heeft de Xperia dezelfde chipset als de Touch-Diamond? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BioHazard schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:49:
[...]

Snelheid zeg je, maar als ik me niet vergis (heb het gehele topic niet doorgelezen), heeft de Xperia dezelfde chipset als de Touch-Diamond? :?
hoe kom je bij deze conclusie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:50:
[...]

hoe kom je bij deze conclusie ?
Ze hebben beide een Qualcomm MSM7201A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Maar de XPERIA heeft wel wat 64MB RAM meer aan boord. Daarnaast is TouchFlo3D ook vrij zwaar, ik weet niet of en hoe dit wordt geimplementeerd in de XPERIA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de xperia heeft de panels he en geen TouchFlo 3d
denk dat die panels wat lichter zijn qwa mem. use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:37:
de xperia heeft de panels he en geen TouchFlo 3d
denk dat die panels wat lichter zijn qwa mem. use
Klopt, echter heeft de XPERIA wel degelijk TouchFlo ingebakken! In de huidige vorm lijkt het op enkele implementaties, maar ik sluit niet uit dat er een optie komt om TouchFlo3D als panel te gebruiken eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry, dubbele info, weet even niet hoe ik dit bericht moet verwijderen

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2008 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 23:53
Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 17:23:
sorry, dubbele info, weet even niet hoe ik dit bericht moet verwijderen
Even op de edit knop drukken je tekst verwijderen en dan tikken:

Sorry mensen dat ik het topic niet eerder goed door gelezen heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Ik heb even op eBay gezocht, maar de verkoper is geen PowerSeller. Dit betekent dat je maar tot 200 dollar verzekerd bent met Paypal. Sowieso, 2000 dollar (prijs op het moment van schrijven) is belachelijk veel voor een X1.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Zie de TW?!

Post dus geen crap over webshops waar je hem kan kopen, ook geen onzinnige ebay meuk... Het is toch nep zolang SE hem niet officieel released.... Alleen nieuwe release dates bij een webshop zijn interessant, verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wittekat
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-08 21:30

wittekat

tja denk je dan

Na de P800, P900 en P990i vandaag na lang twijfelen toch de Iphone gehaald: ik ben verkocht!

SE is door de flop van de P990i en het getrut met de X1 een klant verloren... Iphone is helemaal geweldig, de X1 is een slap Windows aftrekstel!

hoop dat meer mensen deze keus maken. De p900 en p990i hadden toch wat kleine dingetjes die niet prettig werkte. Over de Iphone is gewoon nagedacht! Eindelijk een telefoon die ik al m`n hele leven zoek en waar ALLES prettig van werkt.

succes allemaal!

tja denk je dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
blergh, Apple spam.

* GENETX volgt niet.

Ik bidt niet tot Steve Jobs in de hoop dat hij zijn knopje niet gaat gebruiken om software er af te gooien :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 19:32
wittekat schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 23:46:
Na de P800, P900 en P990i vandaag na lang twijfelen toch de Iphone gehaald: ik ben verkocht!
...
Over de Iphone is gewoon nagedacht! Eindelijk een telefoon die ik al m`n hele leven zoek en waar ALLES prettig van werkt.

succes allemaal!
iPhone heeft "alles" behalve:
- goede camera
- routenavigatie mogelijkheid
- mms
- flash en Java(!) ondersteuning
- geheugen uitbreiding
- office ondersteuning
- mp3 (alleen iTunes AAC formaat)

Naja kan nog wel even doorgaan. iPhone is zeker een mooie telefoon maar persoonlijk vind ik hem overhypt... Het is niet het beste toestel ooit gemaakt ofzo. Er komen binnenkort genoeg telefoon die zeker net zo goed zijn als de iPhone zoals Samsung i900, Sony X1 en misschien zelfs de HTC Diamond/Pro... Het blijft persoonlijk welke telefoon het beste bij je past. Een BlackBerry Bold is bijvoorbeeld ook een supermooi/functioneel toestel. Mooiste scherm wat ik tot nu toe heb gezien, alleen wel wat klein, en een groot gedeelte is toetsenbord. Maar voor veel zakenmannetjes is dit DE telefoon. Anderen willen mss mooie foto's maken en kiezen weer voor een andere...

[ Voor 18% gewijzigd door bsmpower op 16-08-2008 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
bsmpower schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 00:18:
[...]

iPhone heeft "alles" behalve:
- goede camera
- routenavigatie mogelijkheid
- mms
- flash en Java(!) ondersteuning
- geheugen uitbreiding
- office ondersteuning
- mp3 (alleen iTunes AAC formaat)

Naja kan nog wel even doorgaan. iPhone is zeker een mooie telefoon maar persoonlijk vind ik hem overhypt... Het is niet het beste toestel ooit gemaakt ofzo. Er komen binnenkort genoeg telefoon die zeker net zo goed zijn als de iPhone zoals Samsung i900, Sony X1 en misschien zelfs de HTC Diamond/Pro... Het blijft persoonlijk welke telefoon het beste bij je past. Een BlackBerry Bold is bijvoorbeeld ook een supermooi/functioneel toestel. Mooiste scherm wat ik tot nu toe heb gezien, alleen wel wat klein, en een groot gedeelte is toetsenbord. Maar voor veel zakenmannetjes is dit DE telefoon. Anderen willen mss mooie foto's maken en kiezen weer voor een andere...
Ik ben het met jou eens. Als ik een telefoon haal, wil ik tenminste een goeie camera erin en flash / java ondersteuning. En iPhone heeft dat helaas niet.
Ik heb nu sinds eind vorig jaar een iPod Touch, en ik vind het een pracht ding daarniet van. Maar vind hem als telefoon (jah, de Touch en iPhone zijn hetzelfde, niet de 3G dan) niet zo.

En even over de HTC Touch Pro, hij is € 619 bij GSMweb. Maar als je hem met een tmobile relaxt 150 abbo neemt voor 1 jaar. Dan kom je in totaal op € 514 uit. Je komt dus goedkoper uit!! (voor diegene die een sheet wilt, vraag maar.)

Hopelijk is dit ook met de X1 :D dan ben ik echt blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Zullen we het weer over de X1 gaan hebben?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben trouwens benieuwd met wat voor car holders ze gaan komen voor de X1
of het allemaal passive of ook active houders bij zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
1 Nadeel van de XPERIA is voor zover ik kan zien dat de USB aan de zijkant zit. Ik verwacht daardoor eigenlijk geen dock en dergelijke, die aansluiting is gewoon niet handig daar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maybe is het een houder waar je hem in moet klikken en dat je hem dan kan draaien maarja das koffiedik kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou toch geen probleem mogen zijn dat de aansluiting aan de zijkant zit. Mijn T650 heeft dat ook, en daar zit ook een bureaulader bij. Dat hebben ze opgelost door aan de onderkant een ding te maken waar de telefoon op leunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 11:11
GENETX schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 10:25:
1 Nadeel van de XPERIA is voor zover ik kan zien dat de USB aan de zijkant zit. Ik verwacht daardoor eigenlijk geen dock en dergelijke, die aansluiting is gewoon niet handig daar :X
Ik neem aan dat je de telefoon in de houder in landscape stand gebruikt...zo werkt de navigatie ook lijkt mij. En dan is die poort op de zijkant geen probleem lijkt me (als die tenminste aan de juiste zijkant zit ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zullen het zien ... Tot nu toe is er nog niets wat enigzins echt aan de hoge verwachtingen voldoet.
Lees het HTC Touch Pro topic maar eens, niet echt probleemloos allemaal en lang niet alles is een verbetering. Hetzelfde geld voor de Iphone 3G met al zijn beperkingen en steeds meer tegenvallers (oa het bellen dat wellicht aan faulty hardware ligt).
De Samsung is ook niet foutloos en de resolutie zal velen toch voor wat anders doen kiezen.

Al met al heeft SE met de X1 voor mij nog een kans maar de reviews tegen die tijd zullen het moeten aantonen.
Anders doe ik gewoon wat langer met de huidige gsm en kijken we medio 2009 wel verder wat er dan op de markt is en/of wat de diverse firmware updates gedaan hebben voor de huidige favoriete toestellen (zie N95 vs N95 8gb).
Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
1: Probeer zelf alvorens hier je vraag neer te dumpen!!
2: Kom je er niet uit, gebruik de search (juiste zoektermen bedenken)
3: Als je nog geen antwoord op je vraag hebt gevonden, stel je vraag, maar vermeld duidelijk wat je zelf al geprobeerd heb!!
4: Dit topic gaat over de Xperia X1 en NIET, ik herhaal NIET over waar je je Xperia X1 € 2,- goedkoper kan krijgen dan je buurman.
5: Is er iemand is die iets van bovenstaande niet begrijpt, attendeer een mod erop middels de topic report (Topic Report), linksboven elk topic.
6: Commentaar op acties van de mod is geen probleem (zelfs gewenst), maar NIET, ik herhaal NIET in het topic. Daarvoor is het Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic, de mail, DM, ICQ of MSN.