Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-07 09:55

vDR

DaannO schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 20:07:
Ze zijn allemaal zwart maar hebben of een rode rand of een blauwe rand ;)
ik denk dat hij bedoelde de volledig zwarte, want ikzelf vind het blauwe of rode randje nauw ook niet zo geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
De geheel zwarte is nog niet aangekondigd, dus onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-07 15:42
Dat is bijna altijd bij nokia gsm's. De zwarte zijn de meest begeerde dus die brengen ze pas een paar maanden later uit om de verkoop een nieuwe stimulans te geven (en de early adopters te laten twijfelen? :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's niet zo mooi :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

Ik ben er bang voor dat er nooit volledig zwarte zullen komen. Het is een toestel in de XpressMusic lijn en die hebben allemaal zo'n gekleurd randje. Het lijkt me dus slechts whisfull thinking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Topicstarter
Zwart met een zilveren randje lijkt me helemaal niet verkeerd :)

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 18:08:
[...]

Benelux heeft twee productcodes, de rode = 0570026 en de blauwe = 0570027.
(Nog) geen idee waarom ze verschil hebben gemaakt voor de kleur.

Download even de laatste versie van NSS en zorg dat je geen andere Nokia programma's actief hebt.
ThankX voor de code's! Ik heb de laatste release van NSS (1.0.38.14) maar kom er maar niet verder mee. Nokia PC client gekilled van te voren, NSS staat op virtual USB device, telefoon staat in "PC Suite" mode, maar bij "scan" of "Read" vindt NSS niks (error). Ik heb al drie cabledrivers geprobeerd, allen zonder resultaat.

Ik moet sowieso wachten tot NSU de telefoon herkent, anders kan ik niet eens updaten als ik de produktcode veranderd heb.

Gr,

Leon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook een happy Nokia 5800 owner! perfect toestel, maar ook opzoek naar het werkend krijgen van NSS
zelf de mijne uit Singapore laten komen,en wil ook graag de Nederlandse taal er op zetten.
We zoeken verder...

Gr. Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander_t schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 12:02:
[...]

Kun jij mij vertellen wat jou productcode is? Ik heb een versie uit hongkong die ik ook graag nederlands wil hebben. Misschien dat ik dit voor elkaar kan krijgen met jou productcode.
Mijn product code is: 0559276 en is volledig in Nederlandse taal _/-\o_ voor de rest bevalt hij me nog steeds prima hoor!! :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2008 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op zondag 28 december 2008 @ 18:43:
[...]
Mijn product code is: 0559276 en is volledig in Nederlandse taal _/-\o_ voor de rest bevalt hij me nog steeds prima hoor!! :P
Dan heb je een toestel uit de Commonwealth of Independent States (CIS) countries of Russia. Blijkbaar staat daar ook Nederlands in.

Ik vond een lijstje van de 5800xm productcodes tot nu toe:

0552438 British Isles RED
0558982 Euro1 RED
0559051 Hispania RED
0559052 Euro1-France RED
0559054 Euro1-ALPS RED
0559066 Euro2 RED
0559083 Euro2-Turkey RED
0559110 Scandinavia RED
0559233 Baltia RED
0559237 Russia AND Belarus RED
0559246 Ukraine RED
0559276 CIS RED
0559297 Moldova RED
0559298 Euro3 RED
0559299 Balkans RED
0559346 British Isles BLUE
0559360 Euro1 BLUE
0559363 Hispania BLUE
0559366 Euro1-France BLUE
0559368 Euro1-ALPS BLUE
0559372 Euro2 BLUE
0559373 Euro2-Turkey BLUE
0559375 Scandinavia BLUE
0559377 Baltia BLUE
0559378 Russia AND Belarus BLUE
0559383 Ukraine BLUE
0559388 CIS BLUE
0559389 Moldova BLUE
0559394 Euro3 BLUE
0559395 Balkans BLUE
0570022 EURO1 RED Portugal
0570023 EURO1 BLUE Portugal
0570026 Euro2 RED BENE (=Belgie & Nederland)
0570027 Euro2 BLUE Bene

0570120 RUSSIAN RED ROMANIA
0570121 RUSSIAN BLUE ROMANIA
0570122 RUSSIAN BLUE HUNGARY
0570123 RUSSIAN RED HUNGARY

[ Voor 17% gewijzigd door robertwebbe op 29-12-2008 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* deze quote is alleen maar vervuilend, het origineel staat hier nog boven.

Kan je trouwens de product code veranderen naar de 0570026 Euro2 RED BENE (=België & Nederland) en hoe doe je dat in godsnaam?? Ik heb nu code 0559276 graag uitleg als het kan in welk menu en zo...... :)

[ Voor 70% gewijzigd door pven op 28-12-2008 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 10:50:
[...]

Hij heeft inderdaad WiFi 3G en GPS dus alles erop en aan _/-\o_ . Toestel kost 400,- maar dan heb je wel een originele simlock vrije Nokia 5800 ,dus straks geen enkel gezeur met software update's !! :D
Ik heb 'm een paar dagen geleden gezien in Abu Dhabi, daar gaat 'ie voor omgerekend zo'n 300 euro over de toonbank. Uiteraard heb ik er ook even mee gespeeld maar ik mis goede tekstinvoermogelijkheden. Handschriftherkenning is niet prettig (met mijn motoriek ;) ) en het virtual keyboard is veel te klein om met je vingers te kunnen typen. Ik vind de 'toetsen' op iPhone en de HTC Touch Diamond al bijna onwerkbaar laat staan dat ik hier iets mee kan. Wat zijn op dit vlak de meningen van de early adopters hier op tweakers?

Verder vind ik het een mooi toestel. Bladeren door het menu gaat lekker vlot en het is een mooie telefoon om te zien. Voor de 300 euro die dit dingetje kost lijkt het me een goede koop, vermits je goed met touchscreens overweg kunt.

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
Te klein? Ik had de indruk dat het net een stuk grotere toetsen waren dan de iphone en zeker de htc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op zondag 28 december 2008 @ 20:31:
Kan je trouwens de product code veranderen naar de 0570026 Euro2 RED BENE (=België & Nederland) en hoe doe je dat in godsnaam?? Ik heb nu code 0559276 graag uitleg als het kan in welk menu en zo...... :)
Het veranderen van je productcode is niet iets wat je officieel mag doen van Nokia. Je vindt er dus nergens de mogelijkheid voor in je menu of in Nokia software. Om dit te doen heb je een andere tool nodig, de Nemesis Service Suite (aka NSS). Met een beetje googlen vind je het wel en instructies wat te doen. Echter blijkt de laatste versie van NSS nog geen S60v5 te ondersteunen dus dat gaat je zelf nog niet lukken.

Maar... alvorens je begint met dergelijke truukjes uit te halen, lees jezelf goed in wat het veranderen van je productcode inhoudt en wat de gevolgen hiervan zijn. Persoonlijk vind ik de nadelen wel opwegen ten opzichte van de nadelen dus ik doe het. Maar loop vervolgens niet in de toekomst te piepen dat je ze je geen garantie meer willen geven of dat er er mogelijk iets mis is met de software van je toestel en je kunt niet meer terug. Kortom: bezint voor u begint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:22
Weet er al iemand welke navigatiesoftware er allemaal op werkt?
Bijv Mc Guider, TomTom, Route 66, Nav n go iGo 8 etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op zondag 28 december 2008 @ 13:26:
Ik ben er bang voor dat er nooit volledig zwarte zullen komen. Het is een toestel in de XpressMusic lijn en die hebben allemaal zo'n gekleurd randje. Het lijkt me dus slechts whisfull thinking.
Hoe zit het met de 'buitenkant' van de mobiel? Kan je deze uit elkaar halen (frontje)? Of zit het allemaal vast.

Dan kan ik er later altijd een zwart frontje voor kopen of evt. met een spuitbus aan de gang gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaseT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 08:03
Alles zit vast. Naar mijn mening maar goed ook want met losse frontjes komt er altijd stof tussen.

Het lijkt er dus op dat er geen zwart toestel gelverd zal worden voorlopig.

De rode en blauwe versie hebben niet alleen een rode of blauwe streep rondom het toestel maar hebben ook allebei een rode of blauwe kleur plastic als hoofdkleur.

Ik heb zelf de rode versie en vind het een erg mooi toestel, donkerrood zonder dat het erg opvalt.

Is er iets fout? "Ik heb het niet gedaan"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als hoofdkleur? Dus ze zijn niet zwart maar donkerblauw/-rood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De achterkant van de Nokia (rood) is de bekende kleur deep plum zoals de achterkant van de eerste Nokia n95 en de nokia n73 en de zij en voorkant zijn heel donker bordeaux. Het rode randje is wisselend van donker tot normaal rood. (ligt eraan onder welke hoek je hem bekijkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Het is inderdaad slechts een rand en daarnaast hebben ze in het thema de kleur van de rand afgestemd op de rand.

Een voorbeeld van het randje:

Afbeeldingslocatie: http://nds3.nokia.com/pressphotos/public/global/devices/5800xpressmusic/Nokia5800XpressMusic_2_lowres.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

etienne1 schreef op maandag 29 december 2008 @ 11:53:
Weet er al iemand welke navigatiesoftware er allemaal op werkt?
Bijv Mc Guider, TomTom, Route 66, Nav n go iGo 8 etc...
Ik heb Google Maps erop gezet en dat werkt snel en prettig. Het ziet er ook goed uit, maar ja, ik heb geen eerdere ervaringen met gsm-navigatiesoftware. Het ziet er in ieder geval beter uit dan Nokia Maps.

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 03-01-2009 18:34 . Reden: Groeten is op dit forum niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
Stef07, je hebt hem nu al een paar dagen. Kan je ondertussen al een kritische vergelijking maken tussen deze gsm en je vroegere iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn grootste ontdekkingen zijn het volgende: De touch van de I-phone reageert beter dan de Nokia (met alles, menu, toetsen, internetten enz enz) Het scherm van de I-phone is een stuk mooier, helderder dan de Nokia. Het internetten is makkelijker op de I-phone ,het scrollen door het scherm,inzoomen, volgende pagina bekijken, en de I-phone leek wat sneller te zijn met internet. zijn er voordelen aan de Nokia?? Ja die zijn er. Als eerste bleutooth, ik vond het hoogstens irritant dat ik niet eens een foto of een ander bestand kon zenden of ontvangen op de I-phone via bleutooth!! Het toetsen van een smsje vind ik makkelijker op de Nokia ,omdat je gewoon T9 toetsen kan instellen (lekker grote toetsen) Je eigen ring en sms toon kun je gewoon op de Nokia instellen.De camera van de Nokia is velen malen beter dan de I-phone ! Eind oordeel: ik heb nu de Nokia, maar als ik denk aan die goede oude tijd met mijn I-phone 3g waarop je ook allemaal leuke applicaties kon downloaden en makkelijker op kon internetten. Dan twijfel ik nog erg om mijn Nokia weer te verkopen en weer een i-phone te kopen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 18:48:
[...]
Eind oordeel: ik heb nu de Nokia, maar als ik denk aan die goede oude tijd met mijn I-phone 3g waarop je ook allemaal leuke applicaties kon downloaden en makkelijker op kon internetten. Dan twijfel ik nog erg om mijn Nokia weer te verkopen en weer een i-phone te kopen.....
Kwestie van nog even geduld hebben. Nokia komt ook met een AppStore-achtige oplossing. Een jaar geleden is het aantal java api's enorm gestegen en zijn de development resources ook sterk verbeterd en uitgebreid. Alles wijst er naar dat Nokia bezig is om een zelfde stap te maken als Apple, althans dat proberen ze. Gelukkig houdt de iPhone de concurrentie scherp en dit zal alleen maar de kwaliteit en kwantiteit ten goede komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 18:48:
Het scherm van de I-phone is een stuk mooier, helderder dan de Nokia.
Eeeww. .jammer... in een review stond dat ie juist beter was (kleurweergave en resolutie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
De iphone heeft ook zijn specs niet mee op dat vlak. De resolutie van de 5800 is een stuk hoger en dat op een kleiner scherm. Dus best wel vreemd dat de kwaliteit beduidend minder zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb voor de zekerheid samen met een maatje gekeken naar het scherm. Hierop merkte we op als je bijvoorbeeld naar het zelfde filmpje op internet kijkt (met de toestellen naast elkaar), dat de I-phone 3g niet zo veel verschild dan van mijn Nokia 5800. Alleen is het scherm van de Iphone een stukje mooier. Waarschijnlijk omdat het scherm ietsje groter is, en van echt glas in plaats van plastic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:22
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 16:58:
[...]

Ik heb Google Maps erop gezet en dat werkt snel en prettig. Het ziet er ook goed uit, maar ja, ik heb geen eerdere ervaringen met gsm-navigatiesoftware. Het ziet er in ieder geval beter uit dan Nokia Maps.

Gr,

Leon
Google maps is bij mijn weten geen turn by turn navigatie. Je moet constant verbinding hebben met je netwerk. Dure zaak kwa download, of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

etienne1 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 13:32:
[...]

Google maps is bij mijn weten geen turn by turn navigatie. Je moet constant verbinding hebben met je netwerk. Dure zaak kwa download, of heb ik het mis?
Ja, dat is waar (Prepaid € 0,75 per kwartier bij Vodafone of met Blox € 9,50 / maand). Het is wel heel goed bruikbaar om het laatste stuk te navigeren. Als ik naar Amsterdam of welke andere plaats dan ook moet heb ik nooit behoefte aan navigatie behalve bij de laatste kilometers. Je kunt volgens mij wel Google Maps downloaden op de micro SD en vanaf het kaartje lezen. De GPS-antenne werkt los van een netwerkverbinding.

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 03-01-2009 18:34 . Reden: Groeten is op dit forum niet nodig :-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
Hier heb je een enorm kritische kijk op de 5800

http://www.symbian-freak....0_be_my_primary_phone.htm

Ik lees dit liever dan gewone reviews. Ik wil niet voor verrassingen komen te staan dus dit is een goede voorbereiding. Een interessant gegeven; de reviewer heeft blijkbaar nauwe banden met Nokia en verklapt dat ze bezig zijn met een nieuwe firmware (v20) die enorme veranderingen met zich zal meebrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede review! Dit is echt een kritische blik. Er komen dingen voorbij waar ik eerder nog nooit van heb gehoord.
Er zitten dus blijkbaar wel een aantal (softwarematige?) problemen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de review ook gelezen. Goede review idd, hij focust op dingen die je dagelijks veel gebruikt of zal nodig hebben.

Als zelfs deze elementaire acties frustraties schijnen op te leveren of niet goed geïmplementeerd zijn, dan houdt het op.
11. Other Issues

Generally, the mobile had quite a slow and sluggish response to almost everything, I guess this is dealt with partially in the firmware v11, and I hear that the next firmware v20 will completely change the phone over.

12. User Opinions

I gave the Nokia 5800 XM to several normal mobile users (some of the mold Nokia fans) to get their opinions and comments, usually the initial reaction when I hand it over to someone is to start searching for a sliding keypad or keyboard, then when I tell them that this is the first Nokia touch phone, they ask immediately “Does it have a stylus?” :-/

I tell them “Yes, it has, but it is optimized for finger use, so try using it with only your fingers”.

The opinions usually ranged from “Wow, a touch Nokia phone” and “Look at that screen, it looks marvelous” to “That’s an ugly phone”.

Generally, when people started using it, they took a long time to get used to doing everything on the screen, but the majority thought of it as “beautiful but not practical”, in one case when I showed it to my young brother, he immediately started sliding things on the screen “like the iPhone” only to discover that the display requires a firm touch to accomplish tasks.

One of my friends (a Nokia fan) who had a Nokia N73 which broke down, and just bought the Samsung F480 touch phone, wished he had waited for the Nokia 5800 XM when he saw it, just because he loves Nokia alone!
De scherminteracties zijn blijkbaar niet zo vlot als het 'sweep gevoel' bij de iPhone. gsm zelf is groter, clunkier... mist de gigantische software catalogus met leuke apps die de iPhone toch dat extra karakter geven...

Vooral het hele dubbel-klik verhaal schijnt ook verwarring op te roepen. Klik één keer, en er gebeurt niets, terwijl op sommige plaatsen wel een actie volgt...

En nu kan je wel beginnen over die nieuwe firmware en wat nog allemaal, maar zo hoort het niet. Steeds hetzelfde met nokia. Releasen onder druk van de markt omdat ze anders achterop raken, en dan een nieuwe firmware beloven. Dan heb je het gevoel dat je een product hebt dat continu moet gepatcht worden, ten koste van uw eigen beleving. Of je doet het meteen redelijk goed, of je wacht.

Steeds hetzelfde toch? Idem met N95/N96...

Besluit: goedkoper dan de iPhone, maar blijkbaar heeft dat ook een reden en is het ding ook minder waard. Een goede telefoon voor wie voor een prijsje ook wil instappen in de full frontal touchscreen phones, maar je kan beter gewoon andere 6-serie of lage N serie phone halen voor dat geld.

Geruchten zijn dat er binnenkort een goedkopere iPhone komt, dus dan is de 'incentive' voor deze al helemaal weg.

Zeker als je basis multimedia zaken als fotobrowsen en fotopreview niet op orde hebt, is dat gewoon niet goed te praten.

Jammer, jammer. Gemiste kans. En stom van mij dat ik me toch enthousiast heb laten maken over deze phone en er zoveel tekst, posts, reacties en energie in heb gestoken (in de pre-release discussie). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Topicstarter
Och, als je de ervaringen van gebruikers die in dit topic hebben gepost leest, merk je dat zij over het algemeen wel tevreden zijn met deze telefoon.
En ook is het geen zonde als je veel energie hebt gestoken in de pre-release discussie, alleen maar leuk toch?

Naja, ik denk dat we firmware versie 2.0 maar eens moeten afwachten, of gewoon op de N97 wachten ;)

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen de eigenaars van de 5800 dingen uit de bovenstaande review bevestigen/ontkrachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 17:49:
Kunnen de eigenaars van de 5800 dingen uit de bovenstaande review bevestigen/ontkrachten?
Ik begrijp dat mensen het toestel graag willen vergelijken met de iPhone maar ik vind het apple's en peren vergelijken. Uiteindelijk gaat het mij om de totale beleving en dan vind ik het wel meevallen. Ik denk dat de meeste mensen die het toestel kopen, geen ervaring hebben met de iPhone en dus ook niet kunnen vergelijken. Tweakers zijn een ander verhaal natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, hier doen ze een 5800 in de wasmachine ..

http://www.tube5800.com/c...nt-through-hell-survived/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Vind het een beetje een domme test. Een wasmachine draait zo vlug dat de 5800 (die overigens nog eens in een plastiek zak zit) gewoon aan de wand gaat plakken. In feite is het schadelijker om hem gewoon op de grond te laten vallen.

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mensen naar een aantal dagen de Nokia te hebben gehad,ben ik toch weer naar de vertrouwde I-phone 3g gegaan! En ik heb er absoluut geen spijt van. Als je net zoals ik veel mobiel internet ,dan is de I-phone toch echt het beste! Het gaat vooral om het reageren van het scherm. Daar werd ik af en toe een beetje gek van ! Het omhoog scrollen van een site enz enz. Dit bericht trouwens gewoon weer met mijn I-phone getikt!

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2009 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op zondag 04 januari 2009 @ 13:10:
[...]

Ik begrijp dat mensen het toestel graag willen vergelijken met de iPhone maar ik vind het apple's en peren vergelijken. Uiteindelijk gaat het mij om de totale beleving en dan vind ik het wel meevallen. Ik denk dat de meeste mensen die het toestel kopen, geen ervaring hebben met de iPhone en dus ook niet kunnen vergelijken. Tweakers zijn een ander verhaal natuurlijk...
Ik heb totaal geen ervaring met die iPhone (uit principe niet) maar ik wil gewoon een vlotte telefoon.
En er komen bij die review toch dingen naar voren (zoals snelheid en gebruikersgemak) die ik toch wel slecht vindt. Ik ben een groot fan van Nokia maar ik hoop toch dat er oplossingen voor komen. Ben nu namelijk wel minder enthousiast (en toch wil ik 'm zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een vlotte telefoon wilt hebben, voor bijvoorbeeld internet en email (wat ook makkelijk bediend) dan kan ik je nu al zeggen....DOE HET NIET!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
Pff best wel jammer dat hij zo traag is en ongemakkelijk bij het surfen. Ik ben ook principieel niet te vinden voor een iphone en aangezien dit the next best thing leek te zijn ben ik toch ook best wel teleurgesteld. Toch blijf ik hopen dat een firmware dit allemaal oplost, want hij heeft echt wel de specs om een geduchte concurrent te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie ook Een opener en vrolijker GoT, help mee!

[ Voor 95% gewijzigd door DaannO op 04-01-2009 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
Eerder principeel omdat het voor 600 euro geen smartphone is die veel te bieden heeft op organisatorisch vlak. En daar knelt het schoentje. Ik heb ervaring met een iphone hoor, maar het synchroniseren met mijn outlook (en daar leef ik voor) en het direct wegschrijven van enkele afspraken verloopt allemaal te knullig of zelfs helemaal niet.

Ik ben op zoek naar een gsm die de een mooie combinatie aanbiedt van multimediatoepassingen en business toepassingen. De 5800 leek dat aan te bieden, maar blijkbaar met zijn nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst is iedereen helemaal te spreken over de snelheid en nu is 'ie weer langzaam.
Inderdaad te hopen (?) dat het de software is. Eerst maar praktijkervaring opdoen alvorens te zeggen dat ik 'm niet ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:03
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:53:
Eerst is iedereen helemaal te spreken over de snelheid en nu is 'ie weer langzaam.
Inderdaad te hopen (?) dat het de software is. Eerst maar praktijkervaring opdoen alvorens te zeggen dat ik 'm niet ga kopen.
Vreemd inderdaad. Op een Amerikaans forum hoor ik vrijwel niemand klagen over de 5800 over de snelheid van het apparaat. Het enige wat me echt frustrerend lijkt is dat je niet fatsoenlijk meerdere objecten tegelijk kan selecteren :X De pencil toets gebruik ik op mijn telefoon zowat dagelijks en zou ik zeker missen op de 5800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:53:
Ik heb weinig geduld. Ik heb nog niet één keer gedacht: "schiet eens op!..." met de 5800. Geen idee waarom sommigen hierover klagen...

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 06-01-2009 14:22 . Reden: groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
En wat vind je van het surfen?

Nu ja, ik kom van een 5500 dus de lat ligt helemaal niet hoog bij mij. Ik heb een tijdje gewerkt met een omnia, een diamond en een iphone en die vond ik alledrie toch enorm indrukwekkend. Ik vermoed dat de 5800 voor mij nog steeds een interessante gsm zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een 5800 sinds half december en het is een top toestel, niet langzaam, ook niet super snel. Gewoon net zo snel als bv de n82 etc. verder is het een alles kunner, zoals de specs. al verklappen.
Het is even afwachten tot alle software ook met een s60 v5 editie komen, maar ik ga er vanuit dat het niet lang meer kan duren(ik wacht op sygic als voorbeeld)
Hrb jeandere vragen? Ik zal ook proberen te beantwoorden, dus shoot me!

Grt Mass :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-07 09:55

vDR

Nieker schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 14:20:
En wat vind je van het surfen?

Nu ja, ik kom van een 5500 dus de lat ligt helemaal niet hoog bij mij. Ik heb een tijdje gewerkt met een omnia, een diamond en een iphone en die vond ik alledrie toch enorm indrukwekkend. Ik vermoed dat de 5800 voor mij nog steeds een interessante gsm zal zijn.
Volgens mij gaat dit bij veel mensen het geval zijn. Ik heb nog nooit echt gebruik gemaakt van een GSM toestel om op het internet te gaan. Daarom denk ik ook dat het grote publiek zeer tevreden zal zijn van dit toestel en de die hard smartphone gebruiker misschien net iets minder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar het gaat mij er vooral om dat dingen als sms-en, de agenda, en de multimedia (foto's, video's) gewoon snel gaan. In ieder geval acceptabel genoeg, dat je bij wijze van spreken geen secondes zit te wachten.
Surfen en mail kijken doe ik nu in principe niet zo veel (vooral niet sinds de Nokia 3250 is vervangen voor tijdelijke 1650) maar het is wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, Hoe gaat het surfen?

Ik heb thuis draadloos internet b/g/n netwerk met WPA2 , kan de 5800 daar gewoon mee overweg? Ik hoorde dat het scrollen enzo langzamer gaat dan op de iphone.. maar daar gaat het echt super snel (gewoon instant) dus een klein beetje vertraging maakt niet uit maar is het echt slecht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*warez*

[ Voor 96% gewijzigd door pven op 07-01-2009 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 12:23
*weg* Communicatie verloopt via het forum

[ Voor 88% gewijzigd door pven op 07-01-2009 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Heeft iemand al Sygic of Tomtom geprobeerd op dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:09:
[...]

idd, Hoe gaat het surfen?

Ik heb thuis draadloos internet b/g/n netwerk met WPA2 , kan de 5800 daar gewoon mee overweg? Ik hoorde dat het scrollen enzo langzamer gaat dan op de iphone.. maar daar gaat het echt super snel (gewoon instant) dus een klein beetje vertraging maakt niet uit maar is het echt slecht ?
Ja daar kan hij gewoon mee overweg en op *mijn* WPA2/AES netwerk is het lekker snel met bijvoorbeeld google maps. Youtube is weer wat trager maar zeker niet als dikke sh*t in een trechter bergop. Youtube is op mijn laptop ook wel eens traag.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2009 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-08 18:55
*knip* Een opener en vrolijker GoT, help mee! :z

[ Voor 90% gewijzigd door pven op 08-01-2009 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zag trouwen op nokia dat er 3 kleuren komen blauw rood en zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zwart kom naar alle waarschijnlijkheid niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.nokia.nl/5800?DCMP=BAC-left_5800XM

daar kan je blauw rood en zwart kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ja, dat klopt maar geen enkele webwinkel heeft tot nu toe de mogelijkheid de zwarte te (pre-)orderen. Dus het nog afwachten of deze ook echt in de winkel terecht komt, en zo ja wanneer..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01:59
Nieker schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:42:
Eerder principeel omdat het voor 600 euro geen smartphone is die veel te bieden heeft op organisatorisch vlak. En daar knelt het schoentje. Ik heb ervaring met een iphone hoor, maar het synchroniseren met mijn outlook (en daar leef ik voor) en het direct wegschrijven van enkele afspraken verloopt allemaal te knullig of zelfs helemaal niet.

Ik ben op zoek naar een gsm die de een mooie combinatie aanbiedt van multimediatoepassingen en business toepassingen. De 5800 leek dat aan te bieden, maar blijkbaar met zijn nadelen.
Blackberry storm?

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens tube5800.com komt hij 23 januari uit in UK, dus ik hoop dat hij ook tegen die tijd in België en Nederland ligt!!

Nokia 5800 XpressMusic will be on sale in the UK starting January 23. Nokia plans to serve up the phone in its flagship stores in London and Heathrow Airport first, with all major networks getting involved a week later on 30 January.

An unlocked 5800 will cost you £249, which is quite a decent price for the features the handset has. This price is for handset-only and this SIM-free model of the phone does not come bundled with Nokia’s Comes with Music year’s subscription as might have been expected.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
Die beschikt niet over wifi, en dat is bij mij zeker en vast een noodzaak. Voor de rest inderdaad een interessante gsm. Jammer genoeg heb ik hem nog niet gezien bij ons, en ik denk dat die ook wel in een prijsklasse hoger zal terecht komen.

Ik heb nu al enkele dagen reviews zitten afschuimen en de meningen zijn echt wel verdeeld over de tube. Zo erg zelfs dat er vaak ook tegenstrijdige berichten circuleren. (slechte/goede camera, slechte/goede geluidskwaliteit, slecht/goed touchscreen, etc...) Ik ga nog even afwachten en hem zelf uitproberen, zoniet ga ik toch voor de N85.
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:35:
volgens tube5800.com komt hij 23 januari uit in UK, dus ik hoop dat hij ook tegen die tijd in België en Nederland ligt!!
Dat kan kloppen. Ik heb al op enkele belgische sites gezien dat hij inderdaad verwacht wordt op 23 januari. Al zijn er ook die spreken van maart :?

[ Voor 31% gewijzigd door Nieker op 08-01-2009 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2022

An unlocked 5800 will cost you £249, which is quite a decent price for the features the handset has. This price is for handset-only and this SIM-free model of the phone does not come bundled with Nokia’s Comes with Music year’s subscription as might have been expected.
250 pond = +- 250 euro op het moment, dus importeren kan nog wel eens heel interessant worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia 5800 XpressMusic will be on sale in the UK starting January 23. Nokia plans to serve up the phone in its flagship stores in London and Heathrow Airport first, with all major networks getting involved a week later on 30 January.

vandaag gezien: uit voorraad leverbaar in utrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 21:27:
[...]

vandaag gezien: uit voorraad leverbaar in utrecht
Waardat als ik vragen mag? :o
- sorry als dit in het levertijden topic hoort O-) -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 21:47:
[...]

Waardat als ik vragen mag? :o
- sorry als dit in het levertijden topic hoort O-) -
als je uit Hoog Catharijne komt loop je tegen de Dixons aan, links daarvan is eem klein gsm-winkeltje, daar ligt hij op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:56:
[...]

als je uit Hoog Catharijne komt loop je tegen de Dixons aan, links daarvan is eem klein gsm-winkeltje, daar ligt hij op voorraad
Waarschijnlijk ligt daar de prijs nog een stuk hoger....enig idee wat ze er voor vroegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walkman schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 15:34:
[...]

Waarschijnlijk ligt daar de prijs nog een stuk hoger....enig idee wat ze er voor vroegen?
ja. 499

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Zolang ze niet officieel verkrijgbaar zijn kun je vragen wat je wilt. Ik zou het nooit voor betalen voor een dergelijke grijze import.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

*weg*

Dit pas beter in het topic welke in de topic-waarschuwing is genoemd.

[ Voor 83% gewijzigd door pven op 12-01-2009 20:59 ]

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 22:42:
Hoi. Ik ben vandaag in Den Haag stad geweest bij de gsmshop. Ze hebben hem daar gewoon op vooraad. De simlockvrije toestel is daar 599 euro los. Met een t-mobile abbonoment was die 99 euro en 34,50 euro per maand + gratis web 'n walk. Toen ik vroeg wanneer de simlock versie zou komen zei hij ongeveer over 2 weken. En die zou wel goedkoper zijn. Rond de 350 euro?
in utrecht 499 simlockvrij, de rode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Iemand die nog leuke tips heeft waarnaar ik moet kijken voor een review mbt dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 14:25

Sick Nick

Drop the top!

http://3lib.ukonline.co.uk/sshow/ss73.html

Alstu ;) Video met echte reactietijden zeggen meer dan plaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Inmiddels heeft Typhone de zwart/blauw versie te koop voor 369 euro. De zwart/rood versie moet nog komen schijnbaar.

Voor de geinteresseerden: http://www.typhone.nl/gsm...kia-5800-xpressmusic-blue

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Topicstarter
DaannO schreef op zondag 11 januari 2009 @ 23:17:
Iemand die nog leuke tips heeft waarnaar ik moet kijken voor een review mbt dit toestel?
Als iemand tijd en zin heeft om de links uit dit topic te verzamelen, kan ik ze wel in de OP zetten :)

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet toch zeggen dat de snelheid in die video-review mij meevalt. Alleen dat bij die foto's duurt wat lang, mar het valt me verder zeker mee!

En hoe gaaf: Top Gear op je mobiel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Het toestel is echt bizar snel en stabiel. Dit is echt een mega groot pluspunt, ook is hij bij mij nog nooit vastgelopen en zie ik dit toestel hierdoor dan ook al concurrent voor X1, Touch HD en de iPhone 3G. Ik neig er ook naar dat hij het wint :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
Heb je hem zelf? Want je vraagt naar reviews en nu zeg je dat je zelf nog nooit een vastloper gehad hebt, verwarrend :) Je mag altijd je indrukken posten. Ik ben er nog steeds niet uit of het nu de moeite is of niet.

Dé hoofdvereiste bij mij is dat sms'en vlot moet gaan. Ik zit aan een 50tal sms'jes per dag dus een gsm waar zoiets niet goed op gaat is geen lang leven beschoren. Ik heb al een paar filmpjes gezien, maar daar raak ik niet echt veel wijzer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ik zit zelf het toestel te reviewen en wil graag horen wat mensen er van willen weten in mn review ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe maar wat mbt tot foto's/video's maken/kijken (snelheid), muziek luisteren en het bladeren door muziekbibliotheek (snelheid), het hele proces van iemand opbellen/sms-en en misschien nog wat leuke programmaatjes? Daar ben ik benieuwd naar, ik hoop dat je er wat mee kunt ;)

edit: De agenda inderdaad, dat is voor mij ook belangrijk!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2009 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
- snelheid van het toestel (bladeren door de menu's, door de mediagallerij, etc..)
- gebruiksgemak bij het sms'en/bellen/browsen
- algemeen gebruiksgemak (kan je sms'en en bellen met 1 hand?)
- reactie van het touchscreen
- foto's en video interesseert mij iets minder, maar het blijft een belangrijk punt
- invoeren van agenda-items en de agenda in het algemeen
- muziekspeler (ook dit interesseert mij niet, maar het is een XM dus het is best belangrijk ;) )
- standby scherm

Een heel goede review (al is het eerder een hands-on impressie) vind ik deze
http://www.mobileburn.com/review.jsp?Id=5734
4 video's die de belangrijkste zaken belichten van de gsm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Dit zijn dingen die ik nog wel zou willen weten.

- De kwaliteit van de standaard meegeleverde headset.
- Muziekspeler in z'n algemeen.
- Hanteerbaarheid met een hand.
- Werkelijke accutijd na normaal gebruik.
- Kun je misschien ook iets doen over navigatie programma's? Dan niet google maps, maar niet meegeleverde (gratis) navigatie software.
- Wekker :P

Dat was het wel 'n beetje geloof ik.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Top, daar kan ik wat mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 15:09
Over de agenda zou ik wel willen weten hoe de integratie met de pc is. Uitwisselen van de items enzo. met outlook bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
Haha accutijd inderdaad. Een van de belangrijkste zaken was ik vergeten :)

De integratie zal denk ik wel zoals alle andere symbian nokia's zijn => héél goed. Dat is een van de belangrijkste redenen waarom nokia trouw blijf. Ik moet maar in de buurt van mijn computer komen en alles is gesynchroniseerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
aicaramba schreef op maandag 12 januari 2009 @ 17:12:
Dit zijn dingen die ik nog wel zou willen weten.

- De kwaliteit van de standaard meegeleverde headset.
- Muziekspeler in z'n algemeen.
- Hanteerbaarheid met een hand.
- Werkelijke accutijd na normaal gebruik.
- Kun je misschien ook iets doen over navigatie programma's? Dan niet google maps, maar niet meegeleverde (gratis) navigatie software.
- Wekker :P

Dat was het wel 'n beetje geloof ik.
Iets over bouwkwaliteit, kraken, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

*weg*

Dit pas beter in het topic welke in de topic-waarschuwing is genoemd.

[ Voor 83% gewijzigd door pven op 12-01-2009 20:59 ]

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 15:56
Waar ik naast de al genoemde punten graag meer over zou willen weten is:
  • Touchscreen bediening:
    • Is het -wat je hier en daar leest- inderdaad verwarrend waar een enkele en dubbele druk nodig is?
    • Werkt het uitschakelen van de touchscreen goed? Oftewel, je drukt niet ongewenst allerlei knoppen in als de telefoon in je broekzak zit?
  • Navigatie:
    • Snelheid van fix
    • Kwaliteit van GPS-ontvangst tijdens rijden
    • Snelheid van berekeningen (ja, dit hangt natuurlijk ook af van de gebruikte navigatie software)
  • Grafisch/display:
    • Ik heb begrepen dat er geen 3D hardwareversnelling is (klopt dat?), dit in tegenstelling tot bijv. mijn huidige N82. Is dit op enige manier nadelig merkbaar, ook gezien het grote scherm? Games zijn voor mij trouwens niet belangrijk...
    • (Over?)Gevoeligheid van rotatie (staand/liggend formaat)
    • Is het scherm gevoelig voor krassen
    • Werkt het nog goed met een protector, als dat überhaupt mogelijk is?
  • Internet:
    • Leesbaarheid van websites m.b.t. zoomen etc.
    • Compatibiliteit van de browser
    • Flash werkt inderdaad goed?
  • Bouwkwaliteit
    • Naden en kieren?
    • Stevigheid
  • Algemeen
    • Kun je iets zeggen over de algemene performance t.o.v. andere Nokia's, bijv. de N82
Nou, dat was 't wel... ;) Succes met je review. Ik kijk er naar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op maandag 12 januari 2009 @ 14:44:
Ik zit zelf het toestel te reviewen en wil graag horen wat mensen er van willen weten in mn review ;)
Zou je eens naar een zware site kunnen gaan? De youtube homepage bijvoorbeeld of starcraft2.com (of de frontpage natuurlijk) Kan je daar goed scrollen en hoe verloopt de interactie met flash-objects? Zou je bijvoorbeeld een spelletje op spele.nl kunnen spelen?

Of deze browser testen:
http://acid3.acidtests.org/
http://acid2.acidtests.org/

tnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 21:54:
[...]

Zou je eens naar een zware site kunnen gaan? De youtube homepage bijvoorbeeld of starcraft2.com (of de frontpage natuurlijk) Kan je daar goed scrollen en hoe verloopt de interactie met flash-objects? Zou je bijvoorbeeld een spelletje op spele.nl kunnen spelen?

Of deze browser testen:
http://acid3.acidtests.org/
http://acid2.acidtests.org/

tnx.
Acid 3: 11/100
Acid 2: een niet zo mooie smilie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aqua_man
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-07-2023

aqua_man

one life, live it!

Nieker schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 01:19:
Hier heb je een enorm kritische kijk op de 5800

http://www.symbian-freak....0_be_my_primary_phone.htm

Ik lees dit liever dan gewone reviews. Ik wil niet voor verrassingen komen te staan dus dit is een goede voorbereiding. Een interessant gegeven; de reviewer heeft blijkbaar nauwe banden met Nokia en verklapt dat ze bezig zijn met een nieuwe firmware (v20) die enorme veranderingen met zich zal meebrengen.
Misschien ook even leuk om de reactie van haar verder op in het forum te noemen:
http://www.symbian-freak....topic.php?p=336180#336180
One thing though, I met one of my friends who's working for Nokia, and he showed me a nice trick that I didn't know about in the 5800, he told me to turn off the "Theme Effects", which is an option that enables smooth menu transitions, however when I did that, the phone became a lot more responsive, menus opened faster and auto rotation worked faster too (not as speedy as the N95 8GB though).
And he tells me with the new firmware it will actually be a lot better.
Iemand die dit kan bevestigen?

2 swim or not 2 swim, that's the question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

aqua_man schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:50:
[...]

Misschien ook even leuk om de reactie van haar verder op in het forum te noemen:
http://www.symbian-freak....topic.php?p=336180#336180

[...]

Iemand die dit kan bevestigen?
Ik heb het wel eerder gehoord bij andere video reviews. Ze lieten verscheidene themes zien zoals de simpsons en zeiden dat het de telefoon wel heel traag maakt.

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Laatst online: 09:41
Ik heb uit de post´s over de navigatie-mogelijkheden niet duidelijk kunnen opmaken hoe de mogelijkheden zijn voor navigatie zonder data-abonnement. Zijn die aanwezig voor zover jullie weten of is daar software voor beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op maandag 12 januari 2009 @ 22:06:
[...]

Acid 3: 11/100
Acid 2: een niet zo mooie smilie :P
Tjah, toch beter dan internet explorer 7 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraag voor de mensen die hem al hebben. Zou je hem andere mensen ook aanraden en wat zijn de plus en minpunten van het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarvoor hebben we [ABO] Het 5800 Tube levertijden en abonnementen topic in het leven geroepen!

[ Voor 76% gewijzigd door DaannO op 14-01-2009 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Daarvoor hebben we [ABO] Het 5800 Tube levertijden en abonnementen topic in het leven geroepen!

[ Voor 83% gewijzigd door DaannO op 14-01-2009 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
Ik word stilaan gek van al die tegenstrijdige berichten mbt de snelheid van het toestel. Zou dat nu door het verschil in themes zijn dat de ene hem traag vindt en de andere dan weer niet?

O ja, Daanno, wanneer mogen we je review verwachten? Ik kijk er naar uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Nieker schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 20:42:
Ik word stilaan gek van al die tegenstrijdige berichten mbt de snelheid van het toestel. Zou dat nu door het verschil in themes zijn dat de ene hem traag vindt en de andere dan weer niet?

O ja, Daanno, wanneer mogen we je review verwachten? Ik kijk er naar uit :P
Daar zit ik ook wat mee in mn maag ja.. Maar als ik de filmpjes in youtube bekijk is hij toch wel behoorlijk snel. Bij 'n frans filmpje openen ze verschillende keren op een iphone 3g en nokia 5800 dezelfde aplicatie en meestal heeft de nokia de aplicatie het snelst geopend.

Pagina: 1 ... 5 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over levertijden en bijbehorende abonnementen en prijzen horen NIET in dit topic. Dus de volgende zaken mogen in het onderstaande topic: 1: abonnementen bespreken 2: import bespreken 3: levertijd bespreken 4: prijzen bespreken 5: service over shops of NSP bespreken.

[ABO] Het Nokia 5800 Tube levertijden en abonnementen topic