Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Alle knoppen met 1 functie (stop / play / back, etc) 1x klikken. Alle knoppen met onderliggende functies (menu, muzieklijst, smslijst), waar je ook nog eens uit kan kiezen: 2x klikken, 1x selecteren en 1x 'bevestigen'.

Ik kon geen optie vinden waarbij dit te veranderen is.
Persoonlijk vind ik dit wel intuïtief werken en het minst fout gevoelig.

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ajampaniki schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 17:06:
Als ik die review zo bekijk op youtube, dan is dit een hele nette telefoon, voor een redelijke prijs. Zit al 8gb aan geheugen bij dus dat is ook wel netjes. Ik wilde binnenkort wel een nieuwe telefoon gaan kopen, zal deze maar in de gaten gaan houden. Is er al een datum bekend wanneer die hier uitkomt, of word dat gewoon januari zoals ik in veel posts las?
*knip* zie pven in "Nokia 5800 Tube"

Ik was eerder ook onder indruk van tube maar N97 wordt mijn toekomstige mobiel :) . Tube vind ik zeker niet slecht maar wil liever mobiel met qwerty toetsenbord.

[ Voor 8% gewijzigd door pven op 05-12-2008 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat je soms twee keer moet drukken en soms 1 keer kan nog wel eens erg handig zijn.. zie het net zoals windows/ubuntu, waar je 2 keer moet klikken op iets in je bureaublad, en 1 keer bijvoorbeeld op de vorige knop in je webbrowser; icoontje op bureablad wil je selecteren, de vorige knop niet :P

Waar ik me wel zorgen over maak is het scrollen door iets te slecteren en dat naar boven/beneden te schuiven.... ik zou liever iets willen aaien net als bij de iphone..

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2008 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is wel lekker makkelijk, dat klikken ja. 1 keer zou handig zijn maar 2 keer kan ik ook mee leven.
Sowieso al sneller dan de 'gewone' Nokia's, dan blijf je naar beneden/omhoog drukken. Heerlijk!

Via Google nieuwspagina gevonden:
The price and availability? Since it was not officially released by Nokia yet, there is no price range nor availability date yet. But judging the specs above, I am pretty sure it's more expensive than the iPhone 3G.
http://www.hyemunar.com/2...-leaked-upcoming-s60.html
Wel een oud bericht (6 maanden ofzo) maar ik vond het leuk om te lezen.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2008 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:20
Wat ik mij afvraag; Dat vernieuwde home screen zoals we dat op de N97 kunnen zien, zou dat echt een n97 ding zijn of zit dat standaard in s60v5? En zou dat ook op de 5800 kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik denk niet dat het op de 5800 zit. Zou er dan nog een reden zijn om voor de N97 te gaan?

[ Voor 15% gewijzigd door kronk op 04-12-2008 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:42
als ik me niet vergis is het een N-series specifiek home menu dus zal waarschijnlijk niet op de 5800 verschijnen. En zoals de post boven me al zegt, er zou wel heel weinig verschil bestaan tussen de 5800 en N97 als ook de home-screen op de 5800 verscheen (de grootste verschillen zijn nu dus software, qwerty, intern geheugen,5MP cam op de N97 ipv 3.2 mpix op de 5800 en natuurlijk een groot verschil in de prijs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 22:08
Koen Rotteveel schreef op donderdag 04 december 2008 @ 09:28:
Wat ik mij afvraag; Dat vernieuwde home screen zoals we dat op de N97 kunnen zien, zou dat echt een n97 ding zijn of zit dat standaard in s60v5? En zou dat ook op de 5800 kunnen?
Zou idd wel erg mooi zijn. Ik vind het scherm van de 5800 opzich wel compleet, maar zou die 4 quick contacts er wel bij willen hebben, is wel handig.

ps: cu at IO :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* zie pven in "Nokia 5800 Tube"

[ Voor 85% gewijzigd door pven op 05-12-2008 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ajampaniki schreef op donderdag 04 december 2008 @ 17:45:
[...]

Zou idd wel erg mooi zijn. Ik vind het scherm van de 5800 opzich wel compleet, maar zou die 4 quick contacts er wel bij willen hebben, is wel handig.

ps: cu at IO :)
dat heb je ook bij Tube hoor, check deze picture :
Afbeeldingslocatie: http://www.cnet.co.uk/i/c/blg/cat/mobiles/nokia5800hands.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 18:34:
[...]

dat heb je ook bij Tube hoor, check deze picture :
[afbeelding]
Ja dat is dus de ene stand, in de andere heb je 4 quicklinks voor het menu en je adresboek, maar geen contacts. En als je de contacts hebt heb je ook alleen maar dat. Beide zou veel handiger zijn, net als het bij de n97 is.

Op die foto ziet ie er trouwens wel erg cheapo uit. Kan ook door de lading stof komen die erop zit. Kan niet wachten tot ie ergens in een winkel ligt, wil hem zeker wel even uitproberen.

[ Voor 16% gewijzigd door ajampaniki op 07-12-2008 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

Voor mijn werk heb ik alvast een 5800 gehad van Nokia en heb er even wat langer mee gespeeld. Als je hem 5 minuten vast mag houden dan krijg je natuurlijk nooit dezelfde belevenis dan als je hem een paar dagen kunt testen. Ik ben begonnen met een softwareupdate, er was net de dag ervoor een nieuwe versie uitgekomen.

De touch bediening in Symbian 60 is logisch en went erg snel. Het "moeilijkst" was nog waar je 2x moet tikken en waar 1x :). Soms mis je wel je een fysiek toetsenbord, nu moet je bij tekstinvoer twee stappen maken (1e is het veld aanwijzen en 2e is in het veld zelf even tikken om het touch keyboard op te roepen). Ook kon ik zo even snel niet vinden hoe ik in T9 woorden kon toevoegen (ik zag nergens "Spellen" te voorschijn komen als ik een nieuw woord wou gebruiken).

Op het toestel was ook een racespel geïnstalleerd. Je speelt het spel door het toestel als stuur te gebruiken. Door iets naar achter te kantelen geef je gas etc. Het geluid is ook erg goed, speciaal via de ingebouwde speakertjes. Een collega van me dacht dat ik een gewone radio aan had staan en haar verbazing was groot toe ze zag dat het uit een Nokia kwam. De camera doet het ook heel aardig, ik heb wat foto's gemaakt (hier) en een filmpje (hier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Filmpje ziet er zeker aardig uit volgens dat het in een donkere ruimte is gefilmd :)
Ik vraag me wel af of het dubbelklikken niet gewoon in te stellen is? Niet dat ik er persoonlijk problemen mee zou hebben maar kan me wel inbeelden dat er mensen zijn die dit niet zo prettig werken vinden.

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-07 09:55

vDR

ziet er super uit !! ik kijk alvast uit naar de release!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renegade! schreef op maandag 08 december 2008 @ 14:08:
Filmpje ziet er zeker aardig uit volgens dat het in een donkere ruimte is gefilmd :)
Ik vraag me wel af of het dubbelklikken niet gewoon in te stellen is? Niet dat ik er persoonlijk problemen mee zou hebben maar kan me wel inbeelden dat er mensen zijn die dit niet zo prettig werken vinden.
Ja inderdaad, dat van dat klikken vraag ik mij ook af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was gister in de lokale telefoon shop in IJsselstein. En daar zeiden ze dat hij rond 15 januari daar is dus nog een maandje wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 17:46
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 09:43:
Ik was gister in de lokale telefoon shop in IJsselstein. En daar zeiden ze dat hij rond 15 januari daar is dus nog een maandje wachten :D
zou leuk zijn voor mijn verjaardag (27 januari) als ik deze telefoon dan in bezit kan krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:20
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 09:43:
Ook al iets bekend over de prijs of dat we perse ook 1 of andere combinatie moeten nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee dat weet ik nog niet maar we zullen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

ik wist niet dat hier een topic van was :)
ik verlang al sinds The Dark Knight naar deze telefoon.
Specs zien er gewoon geweldig uit en het toestel ook.

Tja, waarom zou je nog een iPhone willen met dit toestel? :D
Heb de reviews gelezen en die zijn over het algemeen zeer positief. Enige wat ik minder vind is de browser. Maar ja, daarvoor heb je Opera :)

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ben van plan om 'm zonder abonnement aan te schaffen, dus ik hoop dat de opgegeven prijs van Nokia stand zal blijven houden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaseT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 08:03
Walkman schreef op woensdag 10 december 2008 @ 07:45:
Ben van plan om 'm zonder abonnement aan te schaffen, dus ik hoop dat de opgegeven prijs van Nokia stand zal blijven houden.....
Het is nog maar de vraag of dat zal kunnen in Nederland. Nokia heeft aangegeven dat de nederlandse versie nog niet op de markt is omdat de software nog aangepast moet worden voor een specifieke provider.

Ik ben bang dat we dus een Nokia 5800 vodafone/kpn locked gaan krijgen hier. Geen losse verkoop dus (waarschijnlijk).

Reden voor mij om hem al uit Hong Kong te laten komen.

Is er iets fout? "Ik heb het niet gedaan"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
sander_t schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:08:
[...]

Het is nog maar de vraag of dat zal kunnen in Nederland. Nokia heeft aangegeven dat de nederlandse versie nog niet op de markt is omdat de software nog aangepast moet worden voor een specifieke provider.

Ik ben bang dat we dus een Nokia 5800 vodafone/kpn locked gaan krijgen hier. Geen losse verkoop dus (waarschijnlijk).

Reden voor mij om hem al uit Hong Kong te laten komen.
Dat zou heel erg jammer zijn...desnoods ga ik wel kijken of hij in één van de omringende landen beschikbaar is....
Hong Kong had toch ook een hogere prijs door allerlei extra's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als er mensen zijn die dat soort landen/verkopers kennen ik wil hem ook het liefst een los toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijgt de 5800 nou ook die magnetometer

er staat in het bericht namelijk "Ze hebben allemaal naast de magnetometer gps, een fm-transmitter, wifi, een tv-out en een touchpad, zoals de 5800 Xpressmusic ook heeft"

nieuws: Nokia ontwikkelt nieuwe mobieltjes met magnetometer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 14:50:
krijgt de 5800 nou ook die magnetometer

er staat in het bericht namelijk "Ze hebben allemaal naast de magnetometer gps, een fm-transmitter, wifi, een tv-out en een touchpad, zoals de 5800 Xpressmusic ook heeft"

nieuws: Nokia ontwikkelt nieuwe mobieltjes met magnetometer
De 5800 heeft volgens mij geen magnetometer, volgens mij heeft het betrekking op de gps, fm-transmitter, wifi, tv-out en touchpad, dat heeft de 5800 wél namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
Ik zal de mijne waarschijnlijk ook importeren want hier in België zal de versie zonder simlock (enige oplossing hier) wel weer vééél te duur zijn. Een iphone 3G kreeg als adviesprijs 199 dollar mee, wat in Nederland met de abonnementen wel gerespecteerd werd maar hier in België kan je hem enkel loskopen voor 500 euro :/ Dat is meer dan het dubbel van de oorspronkelijke prijs. Dat het met 5800 geen zo'n vaart zal lopen lijkt me wel logisch maar verwacht toch dat de prijs hier wel rond de 400 euro gaat liggen.

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Renegade! schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:47:
Ik zal de mijne waarschijnlijk ook importeren want hier in België zal de versie zonder simlock (enige oplossing hier) wel weer vééél te duur zijn. Een iphone 3G kreeg als adviesprijs 199 dollar mee, wat in Nederland met de abonnementen wel gerespecteerd werd maar hier in België kan je hem enkel loskopen voor 500 euro :/ Dat is meer dan het dubbel van de oorspronkelijke prijs. Dat het met 5800 geen zo'n vaart zal lopen lijkt me wel logisch maar verwacht toch dat de prijs hier wel rond de 400 euro gaat liggen.
Enige mogelijke op het moment is nog even een maandje (hopelijk) geduld hebben om te kijken wat de uiteindelijke prijs gaat worden. Ik hoef 'm ook niet met abbo, dus geduld is het enige nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
Walkman schreef op woensdag 10 december 2008 @ 16:22:
[...]

Enige mogelijke op het moment is nog even een maandje (hopelijk) geduld hebben om te kijken wat de uiteindelijke prijs gaat worden. Ik hoef 'm ook niet met abbo, dus geduld is het enige nu...
Hij is in sommige landen al beschikbaar hoor ;) Ben nu even aan het rondkijken maar denk dat ik ofwel eind deze week, ofwel begin volgende week één zal bestellen. Duurt dan wel even voor hij hier is (dingen zitten soms meer dan een week bij de douane als iets niet uit de EU komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je dan vertel waar kan je denk ik een hoop mensen ook blij maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
De 5800 zal geen magnetometer hebben, de eerste GSM die dit wel zal hebben gaat de n97 zijn.
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 16:27:
als je dan vertel waar kan je denk ik een hoop mensen ook blij maken :)
Off topic: Ik importeer geregeld dingen uit China omdat ze daar meestal stukken goedkoper zijn, taksen kun je omzeilen door de producten te laten verzenden met als vermelding 'gift'. Natuurlijk is het niet echt aan te raden als je hier niet erg veel ervaring mee hebt, ivm betrouwbaarheid, namaak enzo dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Renegade! schreef op woensdag 10 december 2008 @ 17:00:
De 5800 zal geen magnetometer hebben, de eerste GSM die dit wel zal hebben gaat de n97 zijn.

[...]

Off topic: Ik importeer geregeld dingen uit China omdat ze daar meestal stukken goedkoper zijn, taksen kun je omzeilen door de producten te laten verzenden met als vermelding 'gift'. Natuurlijk is het niet echt aan te raden als je hier niet erg veel ervaring mee hebt, ivm betrouwbaarheid, namaak enzo dan.
De Nokia 6210 navigator heeft ook al een magnetometer. Zie update van het nieuwsbericht.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
Ginz schreef op woensdag 10 december 2008 @ 17:14:
[...]

De Nokia 6210 navigator heeft ook al een magnetometer. Zie update van het nieuwsbericht.
Ja, dat klopt. Maar vind ik nog zo gek niet als je de naam bekijkt ;) Mocht de 5800 een magnetometer aan boord hebben zou dat denk ik ondertussen wel al bekend zijn, zeker omdat hij hier en daar al beschikbaar is en ondertussen ook al veelvuldig is getest en gereviewed. Ik zou er dus zeker niet op rekenen, het zou natuurlijk wel een leuk extraatje zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Renegade! schreef op woensdag 10 december 2008 @ 17:22:
[...]
Ja, dat klopt. Maar vind ik nog zo gek niet als je de naam bekijkt ;) Mocht de 5800 een magnetometer aan boord hebben zou dat denk ik ondertussen wel al bekend zijn, zeker omdat hij hier en daar al beschikbaar is en ondertussen ook al veelvuldig is getest en gereviewed. Ik zou er dus zeker niet op rekenen, het zou natuurlijk wel een leuk extraatje zijn :)
Wellicht heeft Nokia de hardware al wel ingebakken maar het nog niet geactiveerd omdat er een issue was met de firmware. Al denk ik dat het een kleine kans is...

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

robertwebbe schreef op woensdag 10 december 2008 @ 22:52:
[...]

Wellicht heeft Nokia de hardware al wel ingebakken maar het nog niet geactiveerd omdat er een issue was met de firmware. Al denk ik dat het een kleine kans is...
Nope, er zit geen magnetometer in de 5800 Tube. Ook niet na een firmware update erbij te krijgen dus.

[ Voor 7% gewijzigd door Ginz op 11-12-2008 12:11 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Aan een-ieder het verzoek: open een topic in TP voor het levertijden-gebeuren!
(Kijk naar de andere ABO-topics en gebruik die startpost als template.)

Het hoort niet in dit topic; dit topic gaat over het toestel zelf en niet over levertijden.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:50
Als ze dit toestel gewoon 299 euro, inclusief BTW, simlock vrij zouden verkopen, dan maken ze de iPhone gewoon KAPOT.
Voor 300 koop ik er een, maar als we alweer beloftes gaan breken en richting 400 gaan, dan haak ik af (net zoals vele anderen denk ik).

[ Voor 6% gewijzigd door phobosdeimos op 14-12-2008 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
zeef schreef op zondag 14 december 2008 @ 11:58:
[...]

Phones4you aan de Botermarkt.
Ook een idee wat voor prijs ze er daar voor vroegen?

Die google maps applicatie werkt snel! Ziet er goed uit....

[ Voor 13% gewijzigd door Walkman op 15-12-2008 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

pven schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 20:27:
Modbreak:Berichten over abonnementen en webshops willen we in dit topic niet zien.

Bij deze het verzoek aan iemand die zich geroepen voelt om hiervooor een topic in Telecomproviders te openen (kijk voor een voorbeeld naar een van de andere [ABO]-topics :Y)).

(In geval van vragen: DM me.)
En daar ist `ie:

[ABO] Het 5800 Tube levertijden en abonnementen topic

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walkman schreef op maandag 15 december 2008 @ 08:27:
Die google maps applicatie werkt snel! Ziet er goed uit....
Ziet er inderdaad goed uit maar dit is via Wi-Fi. Ben benieuwd hoe het gaat via bijvoorbeeld Vodafone Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Werkt google maps via internet zoals bij andere telefoons? Of staat het gewoon volledig op je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

ajampaniki schreef op maandag 15 december 2008 @ 16:21:
Werkt google maps via internet zoals bij andere telefoons? Of staat het gewoon volledig op je telefoon?
Google Maps Mobile werkt uitsluitend via een mobiele internetverbinding. Afhankelijk van de download snelheid die krijgt bij je abonnement, krijg je een snellere beleving. Met Vodafone krijg je de volledige (theoretische) 3.6 Mbps, dan kun je op maximale inzoom in satelite view het bolletje in kleine stapjes zien verschuiven (als je met 120 km over de snelweg rijdt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .PhoeniX
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-06 20:55
Ik las laast iets over die barcode scanner app.
http://mobilecodes.nokia.com/scan.htm
De apps hiervoor zijn geschikt voor Symbian s60 maar gaat deze ook werden voor de Tube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
De Tube draait toch ook onder S60? Voor mijn gevoel gaat dat gewoon werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Laatst online: 30-08 19:50
pven schreef op woensdag 17 december 2008 @ 20:37:
De Tube draait toch ook onder S60? Voor mijn gevoel gaat dat gewoon werken. :)
Draait volgens deze website inderdaad S60. http://www.s60.com/life/s...Overview.do?deviceId=4215

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Volgens de startpost ook. ;)

• .PhoeniX
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-06 20:55
Maar hij draait wel op de 5e versie van s60 en die staat niet op de support list.
Ik ga er dus maar van uit dat het gewoon werkt :)
Wat zijn eigenlijk de verschillen tussen de 3e en 5e versie behalve touchscreen support? (of is hier een topic voor?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Mijn ervaring is dat 80% van de applicaties voor S60 3.1 of 3.2 prima werken op 5.0. De weergave is soms wel te klein omdat ze dan uitgaan van 240x320 weergave. Helaas werkte mijn favoriet ShoZu niet. Hij start wel op maar loopt om de haverklap vast.

Ik weet niet of die MobileCodes applicatie geschikt gemaakt zal worden voor 5.0, volgens mij heeft het niet het succes gebracht dat Nokia ervan verwachtte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-07 09:55

vDR

ja wauw zeg, dat ziet er inderdaad zeer leuk uit! Het zou al helemaal te gek zijn als hij wat uitgebreidere berekeningen zou kunnen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaseT
Even getest en simpele berekeningen gaan goed. Probleem is tot nu toe vooral herkenning van handschrift.

16 laten herkennen als zestien en niet 1 tot de 6e macht.

Leuk om mee te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 12:16
Ik vat het even niet. Krijgt de versie die in NL uitkomt nu wél of géén 3G, GPS en WiFi? Dat zijn mijn voorwaarden om deze telefoon te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiFi en GPS zullen ze allemaal wel hebben.. waarom zouden ze die niet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
En in de herhaling:
Modbreak:Berichten over levertijden en bijbehorende abonnementen horen NIET in dit topic.

[ABO] Het 5800 Tube levertijden en abonnementen topic

Ik heb diverse berichten naar dat topic verplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Nokia 5800 nu een dagje,compleet met Nederlandse software !! Ik moet zeggen dat het toestel er goed uit ziet (geen piepjes of kraakjes) en hij is heerlijk licht!! Touch werkt perfect,al is het wel even wennen omdat je sommige menu's 2x moet aan tikken om het menu te openen. Voor de rest nog niet veel mee gespeeld, maar laat snel meer weten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 10:11:
Ik heb de Nokia 5800 nu een dagje,compleet met Nederlandse software !! Ik moet zeggen dat het toestel er goed uit ziet (geen piepjes of kraakjes) en hij is heerlijk licht!! Touch werkt perfect,al is het wel even wennen omdat je sommige menu's 2x moet aan tikken om het menu te openen. Voor de rest nog niet veel mee gespeeld, maar laat snel meer weten!!!
Heeft die nu WiFi en GPS? Hoeveel kostte die (excuuses als dit hier niet hoort)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sef24 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 10:38:
[...]

Heeft die nu WiFi en GPS? Hoeveel kostte die (excuuses als dit hier niet hoort)?
Hij heeft inderdaad WiFi 3G en GPS dus alles erop en aan _/-\o_ . Toestel kost 400,- maar dan heb je wel een originele simlock vrije Nokia 5800 ,dus straks geen enkel gezeur met software update's !! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
Ver boven de prijs die ik er voor neer wil liggen. *dag 5800*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sef24 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 10:55:
Ver boven de prijs die ik er voor neer wil liggen. *dag 5800*
De prijzen zijn nu natuurlijk nog hoog,omdat hij officieel voorlopig nog niet in Nederland te koop is. Maar die zakken wel als hij wel in Nederland te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 10:11:
Is het menu snel? Dus wanneer je in het hoofd menu naar een submenu wil bv. Duurt het laden lang?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 11:53:
[...]

Is het menu snel? Dus wanneer je in het hoofd menu naar een submenu wil bv. Duurt het laden lang?
Het toestel is snel, zit geen vertraging tussen menu en submenu's. Het is gelijk pats boem werken! Dus daar ben ik zeer tevreden mee. Had hiervoor de Nokia N96 maar dat was een drama ding en erg traag! Voor de rest werkt eigenlijk alles snel,sms is gewoon met T9 toetsenbord heerlijk te bedienen(je kunt natuurlijk ook voor qwerty toetsenbord kiezen).Ook voel je een trilling bij iedere druk op het scherm,dit is dus lekker met smsen! Internetten/mailen doe ik makkelijk via mijn WiFi en dat gaat ook prima. Vooral filmpjes kijken op 16:9 is zeer mooi!!! De stylus pen heb je bij dit toestel eigenlijk niet nodig,en ik heb zelf vrij grote handen!!! Nog meer vragen? Ik hoor het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-07 15:42
Wat vind je zelf de grootste nadelen aan het toestel? Moeilijke vraag, maar probeer kritisch te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieker schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 13:09:
Wat vind je zelf de grootste nadelen aan het toestel? Moeilijke vraag, maar probeer kritisch te zijn :)
Het enigste wat ik me nu kan bedenken is,dat de camera niet van uitstekende kwaliteit is in het donker! Voor de rest nog niet veel negatiefs ontdekt, geen vastloper of dergelijk.Accu houd het tot nu toe goed uit,mail veel en wifi staat vaak aan. Hij begint me steeds meer te bevallen _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2008 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hieruit maak ik op dat het touchscreen best wel goed is.. het was denk ik een gewoonte om alle touchscreens af te kraken dat niet hetzelfde was als de iphone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Goed om te horen dat het allemaal snel werkt. Het trage is dan ook de reden waarom ik de samsung omnia niet fijn vind.
Maaruh, hoe zijn de oordopjes die je er bij krijgt?

@ hierboven: Ik denk dat het bij touchscreen belangrijk is dat de knopjes groot zijn. Als het raakvlak van de knopjes groot genoeg is denk ik dat de responsiveness van het touchscreen minder belangrijk is dan dat veel mensen denken. Daarom vind ik de touchscreen telefoons met windows mobile die ik tot nu toe in mn handen heb gehad ook niet zo fijn.

[ Voor 52% gewijzigd door aicaramba op 23-12-2008 13:28 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 13:17:
Hieruit maak ik op dat het touchscreen best wel goed is.. het was denk ik een gewoonte om alle touchscreens af te kraken dat niet hetzelfde was als de iphone :P
Ook die heb ik gehad (heb bijna om de maand een nieuwe gsm....verslaving!) Een I-phone werkt natuurlijk het mooist (vloeiend door je namen gaan bijvoorbeeld) nadeel van de iphone is weer Geen bestanden kunnen door sturen via bleutooth, camera is niet te best, en persoonlijk vind ik smsen met het T9 toetsenbord heerlijk, je toets minder snel op de verkeerde toets zoals op qwerty bijvoorbeeld. En gewoon weer met 1 handje smsen ;) ipv 2 handen met qwerty !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 13:22:
Goed om te horen dat het allemaal snel werkt. Het trage is dan ook de reden waarom ik de samsung omnia niet fijn vind.
Maaruh, hoe zijn de oordopjes die je er bij krijgt?

@ hierboven: Ik denk dat het bij touchscreen belangrijk is dat de knopjes groot zijn. Als het raakvlak van de knopjes groot genoeg is denk ik dat de responsiveness van het touchscreen minder belangrijk is dan dat veel mensen denken. Daarom vind ik de touchscreen telefoons met windows mobile die ik tot nu toe in mn handen heb gehad ook niet zo fijn.
De oordopjes zijn normaal, maar ja als ik me eigen Bose oordopjes erin plug is het super!!! Maar dat is ABC natuurlijk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw doe je goed! Ik heb nog een vraag. Wat gebeurt er eigenlijk als je hem op het 'normale' standby-scherm kantelt? Ik heb zelf namelijk mijn mobiel altijd op mijn bureau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 14:00:
Wauw doe je goed! Ik heb nog een vraag. Wat gebeurt er eigenlijk als je hem op het 'normale' standby-scherm kantelt? Ik heb zelf namelijk mijn mobiel altijd op mijn bureau.
Als ik hem gewoon in standby stand heb kantelt hij niet (zou ik ook irritant vinden als dat wel zou gebeuren).Maar zodra ik het menu open en hem een kwartslag naar rechts draai dan draait het menu wel gelijk mee (met minder dan een halve seconde vertraging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winux
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-09 08:18
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 14:10:
[...]

Als ik hem gewoon in standby stand heb kantelt hij niet (zou ik ook irritant vinden als dat wel zou gebeuren).Maar zodra ik het menu open en hem een kwartslag naar rechts draai dan draait het menu wel gelijk mee (met minder dan een halve seconde vertraging)
Waar heb je hem gehaald als ik vragen mag? Want je zegt volledig in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

winux schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 15:40:
[...]

Waar heb je hem gehaald als ik vragen mag? Want je zegt volledig in het Nederlands.
Ik heb hem in Amsterdam gekocht. En ja hij heeft Nederlandse software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 15:59:
[...]

Ik heb hem in Amsterdam gekocht. En ja hij heeft Nederlandse software.
*knip* zie de topicwaarschuwing voor het waarom

En bevalt snellkoppeling van 4 favoriete contactpersonen ? (icoontjes bovenaan) ?

[ Voor 12% gewijzigd door pven op 23-12-2008 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 18:22:
[...]

waar in Amsterdam beste stef07 ? :) En bevalt snellkoppeling van 4 favoriete contactpersonen ? (icoontjes bovenaan) ?
Die snel koppelingen voor 4 contact personen die gebruik ik niet. Vind ik zonde van mijn veel te mooie achtergrond plaatje ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2008 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

hoe bevalt het internetten op die telefoon?

Ik hoor vaak van vrienden dat de Iphone de enige telefoon is met een beetje fatsoenlijke browser mogelijkheden. Heb begrepen dat flash ook bij de Nokia zit. Ik ga ervanuit dat je ook flashspellen kunt spelen?

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stormblade32 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 18:46:
hoe bevalt het internetten op die telefoon?

Ik hoor vaak van vrienden dat de Iphone de enige telefoon is met een beetje fatsoenlijke browser mogelijkheden. Heb begrepen dat flash ook bij de Nokia zit. Ik ga ervanuit dat je ook flashspellen kunt spelen?
Dat de iphone soepeler is met internet klopt wel (heb zelf de iphone 3g gehad) maar op deze telefoon lukt het ook prima hoor! Flash spellen weet ik niet heb ik niet geprobeerd. Ben niet zo van de spelletjes (op mijn gsm dan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel icoontjes kun je in het standby scherm kwijt? Dan heb ik het over icoontjes zoals agenda, telefoonboek en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 19:28:
Hoeveel icoontjes kun je in het standby scherm kwijt? Dan heb ik het over icoontjes zoals agenda, telefoonboek en dergelijke?
Je kunt 4 snel koppelingen in je standby scherm zetten,en je kan alles zelf instellen, van bleutooth tot agenda enz enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 20:38:
[...]

Je kunt 4 snel koppelingen in je standby scherm zetten,en je kan alles zelf instellen, van bleutooth tot agenda enz enz.
Da's wel jammer, ik heb er nu 6. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 13:35:
[...]

De oordopjes zijn normaal, maar ja als ik me eigen Bose oordopjes erin plug is het super!!! Maar dat is ABC natuurlijk.....
*in lachen uitbarst*

Bose en goed geluid...dat is nieuw voor mij!
Maar dat is voor een ander topic.
Ik ben wel benieuwd of de 5800 populair gaat worden hier, Nederland is/was toch wel een Nokia land.
Ik heb nu een HTC maar neig toch weer naar die fijne finse kompaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Wat ik mij eigenlijk af vraag is van welk materiaal de 5800 gemaakt is. De achterkant lijkt mij van 'metaal' en de voorkant van plastic? Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cadezo schreef op woensdag 24 december 2008 @ 18:57:
Wat ik mij eigenlijk af vraag is van welk materiaal de 5800 gemaakt is. De achterkant lijkt mij van 'metaal' en de voorkant van plastic? Kan iemand dit bevestigen?
De achterkant is ook van plastic,maar dan net zoals de Nokia N95 8gb soft-grip (dus niet zo glibberig glad als bijvoorbeeld de Nokia N82) En de zijkant/voorkant zijn gewoon van plastic.Dat maakt hem lekker licht,maar hij voelt niet speelgoed achtig aan. En heeft ook geen piepjes of kraakjes. _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2008 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 17:19:
[...]

*in lachen uitbarst*

Bose en goed geluid...dat is nieuw voor mij!
Maar dat is voor een ander topic.
Ik ben wel benieuwd of de 5800 populair gaat worden hier, Nederland is/was toch wel een Nokia land.
Ik heb nu een HTC maar neig toch weer naar die fijne finse kompaan.
Daar krijg je geen spijt van!! Vrienden & kennissen willen er allemaal mee spelen en zijn er zeer positief over. Nog grappiger, stond vandaag in de Hema (laatste kerst inkopen doen) en daar werd ik door een man aangesproken die mij ermee zag smsen hij had hem op zijn verlanglijstje staan zei hij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Sinds gisteren is er een firmware update beschikbaar voor de 5800 XpressMusic.

Changes/improvements made from MUC SW version 10.0.010 to version 11.0.008:

- Homepage is not defined for Vodafone Live!
- Last word disappears when selecting receiver in SMS
- My Nokia: phone displays "#" in front of Application name.
- During Back-Up & Restore operation, calendar entries are not restored
- Operator menu link within Welcome application
- Invalid message pops up before playing the file received via Bluetooth.
- Input Method, VKB just display number when selecting a WLAN access point which contains a password.
- Chinese box HWR control buttons and FS HWR control bar are too small.
- Unable to add image to Contact bar from Gallery when there is about 5 GB of data in memory card
- In Arabic UI, in calendar, the arrows on the top are reversed in week view and day view
- UI-rotation is too sensitive
- Search: Google search service is missing in Search.
- Contact could not display when switch numbers in Singtel 2-in-1 SIM card
- Maps: Wrong layout of the strings in the Maps search and favorites views
- Could not send new email if user name and password is not pre-defined
- Phone drops from service when both A5/3 +GEA3 used simultaneously with WLAN
- The Messaging application crashes a lot specially when replying or trying to send SMS you have to remove battery to be able to use the device again
- License Manager for Maps is not integrated to SW
- 5.0 Touch: Phonebook crashing when adding detail: Birthday, Anniversary
- Web screen is messed up
- Non stop Music Player "Library update"
- Clock, Alarm is inactive when phone is power off.
- APN Configuration Settings Update to be used for the Setting Wizard
- Ex-Factory settings are wrong
- UE unable to open Setting Wizard
- StartUpSettings version updated.
- Phone lost correct time during power off
- USSD - "Call Control Send USSD" command
- UE drops from 3G, then cannot sync to 3G cells
- Browser: Flash objects causes problems while browsing
- Note: Arabic language support is PR 1.1 target. HWR full support missing from PR1.1 sw.
- Hindi language is not supported by S60 platform.
- Secondary camera to be supported in PR2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op woensdag 24 december 2008 @ 22:43:

Changes/improvements made from MUC SW version 10.0.010 to version 11.0.008:

- Homepage is not defined for Vodafone Live!
- Last word disappears when selecting receiver in SMS
- My Nokia: phone displays "#" in front of Application name.
- During Back-Up & Restore operation, calendar entries are not restored
- Operator menu link within Welcome application
- Invalid message pops up before playing the file received via Bluetooth.
- Input Method, VKB just display number when selecting a WLAN access point which contains a password.
- Chinese box HWR control buttons and FS HWR control bar are too small.
- Unable to add image to Contact bar from Gallery when there is about 5 GB of data in memory card
- In Arabic UI, in calendar, the arrows on the top are reversed in week view and day view
- UI-rotation is too sensitive
- Search: Google search service is missing in Search.
- Contact could not display when switch numbers in Singtel 2-in-1 SIM card
- Maps: Wrong layout of the strings in the Maps search and favorites views
- Could not send new email if user name and password is not pre-defined
- Phone drops from service when both A5/3 +GEA3 used simultaneously with WLAN
- The Messaging application crashes a lot specially when replying or trying to send SMS you have to remove battery to be able to use the device again
- License Manager for Maps is not integrated to SW
- 5.0 Touch: Phonebook crashing when adding detail: Birthday, Anniversary
- Web screen is messed up
- Non stop Music Player "Library update"
- Clock, Alarm is inactive when phone is power off.
- APN Configuration Settings Update to be used for the Setting Wizard
- Ex-Factory settings are wrong
- UE unable to open Setting Wizard
- StartUpSettings version updated.
- Phone lost correct time during power off
- USSD - "Call Control Send USSD" command
- UE drops from 3G, then cannot sync to 3G cells
- Browser: Flash objects causes problems while browsing
- Note: Arabic language support is PR 1.1 target. HWR full support missing from PR1.1 sw.
- Hindi language is not supported by S60 platform.
- Secondary camera to be supported in PR2.0.
Ik update nog helemaal niks, hij doet het bij mij uitstekend!!!!! _/-\o_

Verwijderd

robertwebbe schreef op woensdag 24 december 2008 @ 22:43:
volgens mij is ie aangekondigd, maar nog niet beschikbaar?

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Is het mogelijk om NOS mobiel te installeren en te draaien?

ID4.1M Honey Yellow

Verwijderd

Die update zit hopelijk al op de versie die hier straks beschikbaar is?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 01:01:
[...]

Klopt, heb het even geprobeerd op mijn Nokia maar hij zegt dat er geen update's beschikbaar zijn.

Verwijderd

ReseT schreef op donderdag 25 december 2008 @ 10:49:
Is het mogelijk om NOS mobiel te installeren en te draaien?
Ja NOS mobiel werkt perfect op de Nokia !! _/-\o_

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 01:01:
[...]

Jawel, hij is al beschikbaar bij NSP's

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb via Ebay een Nokia 5800 gekocht, ik wilde niet wachten.... Volgens de verkoper zat er NL taal op, maar helaas hebben de Spanjaarden "Deutch" voor "Dutch" aangezien

Ik hou 'm toch (gebruik 'm in het Engels, met mijn oude Vodafone SIM, werkt prima), vééél te verslavend ding om terug te sturen

Weet iemand al de NL produktcode voor een 5800? Ik heb begrepen dat als het me lukt die code in de 5800 aan te passen er na een reboot wel NL beschikbaar is. Heb ik het goed begrepen?

Ik heb gebrobeerd om met NSS (Nemesis) contact te maken met mijn toestel via de USB kabel, maar dat lukt niet (Error na "reading", heb diverse USB mode's uitgeprobeerd zonder succes). Hopelijk komt dat omdat ie te nieuw is en NSS er NOG niet mee overweg kan. P.s. Iemand interesse in € 100 "Comes with Music" in het Spaans? Ik gebruik het toch niet, ik wil geen DRM gedoe op mijn laptop. Ruilen voor een 8 Gb Micro SD?

Al met al een geweldig toestel. Ik heb net Google Maps erop gezet. WOW! Ook de MP3-tjes klinken geweldig, vooral via de bijgeleverde oortjes. Ik kom overigens af van een Nokia 6230i, misschien ben ik al snel onder de indruk van de 5800, maar ik vindt 'm tof.

Groetjes,

Leon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 21:43:
Hallo,

Ik heb via Ebay een Nokia 5800 gekocht, ik wilde niet wachten.... Volgens de verkoper zat er NL taal op, maar helaas hebben de Spanjaarden "Deutch" voor "Dutch" aangezien

Ik hou 'm toch (gebruik 'm in het Engels, met mijn oude Vodafone SIM, werkt prima), vééél te verslavend ding om terug te sturen

Weet iemand al de NL produktcode voor een 5800? Ik heb begrepen dat als het me lukt die code in de 5800 aan te passen er na een reboot wel NL beschikbaar is. Heb ik het goed begrepen?

Ik heb gebrobeerd om met NSS (Nemesis) contact te maken met mijn toestel via de USB kabel, maar dat lukt niet (Error na "reading", heb diverse USB mode's uitgeprobeerd zonder succes). Hopelijk komt dat omdat ie te nieuw is en NSS er NOG niet mee overweg kan. P.s. Iemand interesse in € 100 "Comes with Music" in het Spaans? Ik gebruik het toch niet, ik wil geen DRM gedoe op mijn laptop. Ruilen voor een 8 Gb Micro SD?

Al met al een geweldig toestel. Ik heb net Google Maps erop gezet. WOW! Ook de MP3-tjes klinken geweldig, vooral via de bijgeleverde oortjes. Ik kom overigens af van een Nokia 6230i, misschien ben ik al snel onder de indruk van de 5800, maar ik vindt 'm tof.

Groetjes,

Leon
Aller eerst, welkom bij de exclusieve club van de Nokia 5800 bezitters :P volgens mij moet er ergens wel software te krijgen zijn. De mijne is gewoon Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaseT
Aller eerst, welkom bij de exclusieve club van de Nokia 5800 bezitters :P volgens mij moet er ergens wel software te krijgen zijn. De mijne is gewoon Nederlands.
Kun jij mij vertellen wat jou productcode is? Ik heb een versie uit hongkong die ik ook graag nederlands wil hebben. Misschien dat ik dit voor elkaar kan krijgen met jou productcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander_t schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 12:02:
[...]

Kun jij mij vertellen wat jou productcode is? Ik heb een versie uit hongkong die ik ook graag nederlands wil hebben. Misschien dat ik dit voor elkaar kan krijgen met jou productcode.
Lukt het jouw om verbinding te maken met de Nokia 5800 via nemesis? Ik heb al van alles geprobeerd, maar het wil niet lukken (o.a. oude cable-drivers geïnstalleerd wat bij velen wel de oplossing bleek te zijn).

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 27-12-2008 18:14 . Reden: Groeten doen we niet op ons forum ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 21:43:
Weet iemand al de NL produktcode voor een 5800?
Benelux heeft twee productcodes, de rode = 0570026 en de blauwe = 0570027.
(Nog) geen idee waarom ze verschil hebben gemaakt voor de kleur.

Download even de laatste versie van NSS en zorg dat je geen andere Nokia programma's actief hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

robertwebbe schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 18:08:
[...]

Benelux heeft twee productcodes, de rode = 0570026 en de blauwe = 0570027.
(Nog) geen idee waarom ze verschil hebben gemaakt voor de kleur.
Hebben ze bij meerdere toestellen.

Mogelijk heeft dat met thema's te maken. Dat bij de rode standaard een rood thema ingesteld staat.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
De prijzen van beide kleuren staan nu ook in de PW. De eans zijn zojuist bekend en toegevoegd, het is alleen nog even wachten op de shops om ze in hun winkels te meppen :)

pricewatch: Nokia 5800 XpressMusic Rood
pricewatch: Nokia 5800 XpressMusic Blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het dan met de zwarte? Komt die niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ze zijn allemaal zwart maar hebben of een rode rand of een blauwe rand ;)
Pagina: 1 ... 4 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over levertijden en bijbehorende abonnementen en prijzen horen NIET in dit topic. Dus de volgende zaken mogen in het onderstaande topic: 1: abonnementen bespreken 2: import bespreken 3: levertijd bespreken 4: prijzen bespreken 5: service over shops of NSP bespreken.

[ABO] Het Nokia 5800 Tube levertijden en abonnementen topic