Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-06 10:49
Gisteren heb ik ook maar een 5800 gehaald. Lekker compact, redelijk materiaal gebruik, goed reagerend scherm en dik in de accessoires.

Minpunten tot nu toe:
- geen divx, maar had ik kunnen lezen
- Scrollen gaat niet zoals ik gewend ben, omhoog vegen is omhoog gaan ipv tegenovergesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-07 09:55

vDR

Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 10:29:
[...]

Heb de mijne bijna 3 weken geleden bij Mobistar gaan halen. Onmiddellijk geupdate naar versie 20.0.0.12.
Geen probleem met het updaten dusver (via pc/ Nokia software updater)
heb jij de zelfde productcode als mij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231825

Ik heb inmiddels ook een "probleempje" maar dit is meer software matig. Maar denk dat het niet kan, aangezien ik hier met mijn N95 ook niet uitkwam.

Weet iemand of het mogelijk is de ringtone op de telefoon uit te schakelen en deze alleen via de headset af te spelen? Bijvoorbeeld voor in de bus voel ik de tril functie niet altijd en niet iedereen hoeft te horen dat ik telefoon krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-04 15:57

Rye

De afwijking in de behuizing is nog niet verholpen :(
Nieuwe rand opgezet, maar daar zit het probleem dus blijkbaar niet in. Wel wijkt hij nu ietsje minder, maar ik kan alsnog mijn plectrum er gewoon tussen steken en zo als ik wil de hele rechterkant loswippen, ook zie ik gewoon wat electronica zitten door die kier (rechtsboven).

Heb Hi maar gevraagd voor een nieuwe, want ik wil wel een degelijke telefoon. Schijnt alleen een veel voorkomend probleem te zijn, dus hopen dat ik niet eerst 4 andere moet proberen voordat ik een goede heb.

www.ping-win.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:07
Rye schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 13:57:
De afwijking in de behuizing is nog niet verholpen :(
Nieuwe rand opgezet, maar daar zit het probleem dus blijkbaar niet in. Wel wijkt hij nu ietsje minder, maar ik kan alsnog mijn plectrum er gewoon tussen steken en zo als ik wil de hele rechterkant loswippen, ook zie ik gewoon wat electronica zitten door die kier (rechtsboven).

Heb Hi maar gevraagd voor een nieuwe, want ik wil wel een degelijke telefoon. Schijnt alleen een veel voorkomend probleem te zijn, dus hopen dat ik niet eerst 4 andere moet proberen voordat ik een goede heb.
Ik heb nergens geen last van. Bij mij sluit de rand perfect.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-07 15:15
Heeft iemand anders ook problemen met het aanmaken van contact groepen? In de handleiding staat dat ik gewoon op het groepen tabblad kan drukken, maar dat heeft bij mij geen enkel effect. Ik kan ook geen andere mogelijkheid vinden om groepen aan te maken. Ik heb al de laatste software versie draaien.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198787

Ook de 5800 een paar dagen in bezit.. klein dingetje waar ik me eigenlijk over verbaas bij een telefoon die zichzelf xpressmusic noemt... Waarom zit er dan niet een programa als Shazam op, voor muziekherkenning? Verder zeer tevreden, lijst me goede apps in de startpost zou niet verkeerd zijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
IceM schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 14:56:
Heeft iemand anders ook problemen met het aanmaken van contact groepen? In de handleiding staat dat ik gewoon op het groepen tabblad kan drukken, maar dat heeft bij mij geen enkel effect. Ik kan ook geen andere mogelijkheid vinden om groepen aan te maken. Ik heb al de laatste software versie draaien.
Heb je allicht een theme die het niet ondersteunt. Probeer maar eens met een default theme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197658

Ik heb steeds meer last van certificaat-meldingen. Wat houd dat certficaten nu precies in. Kan je deze weghalen of juist niet (ik zie nl tutjes die aangeven hoe deze te verwijderen). Alle info welkom !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
IceM schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 14:56:
Gebruik je het standaard thema wel? Bij andere thema's (bijv van Pizero) kan je de tabbladen (ook bij BT) niet kiezen, met het standaard thema kan dit wel :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe dat geluidje dat bij de wekker/alarm word afgespeeld heet en waar ik dat kan vinden op mijn 5800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 00:22

Vis

Ik krijg Garmin maar niet geopend op mn 5800... Ik heb m wel geinstalleerd, maar als ik erop druk krijg ik het intro scherm van Garmin te zien (zwart met Garmin logo etc) en dan springt ie ineens weer terug naar het Toepassingen menu..
Hoe kan dit en hebben meerdere mensen hier last van?
Ik heb trouwens de nieuwste versie van Garmin.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDR

vDR

Vis schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 16:00:
Ik krijg Garmin maar niet geopend op mn 5800... Ik heb m wel geinstalleerd, maar als ik erop druk krijg ik het intro scherm van Garmin te zien (zwart met Garmin logo etc) en dan springt ie ineens weer terug naar het Toepassingen menu..
Hoe kan dit en hebben meerdere mensen hier last van?
Ik heb trouwens de nieuwste versie van Garmin.
*edit* Na het nog eens te installeren gaat hij wel
Geen problemen en ik zie zo meteen ook niet directe grootschalige veranderingen.

[ Voor 12% gewijzigd door vDR op 20-03-2009 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-07 11:53

Amiet01

Master_A

Heb je misschien een soort VanDale applicatie voor de nokia? Dus dat je een woordenboek waar je moeilijke woorden kunt opzoeken en de betekenis ervan krijgt. De woordenboek die standaard bij de nokia 5800 bijzit vertaalt het alleen naar een andere taal. Alvast bedankt.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-07 14:32
Anoniem: 231825 schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 13:51:
Ik heb inmiddels ook een "probleempje" maar dit is meer software matig. Maar denk dat het niet kan, aangezien ik hier met mijn N95 ook niet uitkwam.

Weet iemand of het mogelijk is de ringtone op de telefoon uit te schakelen en deze alleen via de headset af te spelen? Bijvoorbeeld voor in de bus voel ik de tril functie niet altijd en niet iedereen hoeft te horen dat ik telefoon krijg.
niet echt een oplossing maar meer een idee: zet je ringtone volume op zn laagst dan hebben de mensen om je heen er niet _heel_ veel last van en gaat wel je muziek oid op pauze en de ringtone via je headphones (neem aan dat je het ook wel door hebt als je tussen je muziek ineens heel zacht je ringtone te horen krijgt)
PinokkioTV schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 15:21:
[...]

Gebruik je het standaard thema wel? Bij andere thema's (bijv van Pizero) kan je de tabbladen (ook bij BT) niet kiezen, met het standaard thema kan dit wel :)
themes van pizero zijn onlangs geupdate en nu wel compatible met de nokia 5800!
http://www.pizero.net/archives/1235

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
cuberob schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 17:42:
[...]

themes van pizero zijn onlangs geupdate en nu wel compatible met de nokia 5800!
http://www.pizero.net/archives/1235
Da's mooi, bedankt voor de tip :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 00:22

Vis

vDR schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 16:52:
[...]

*edit* Na het nog eens te installeren gaat hij wel
Geen problemen en ik zie zo meteen ook niet directe grootschalige veranderingen.
Heb ik ook al 2x gedaan, gedeinstalleerd, en weer erop, maar niks daar...

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stay1ed
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-07 14:36
Amiet01 schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 16:56:
Heb je misschien een soort VanDale applicatie voor de nokia? Dus dat je een woordenboek waar je moeilijke woorden kunt opzoeken en de betekenis ervan krijgt. De woordenboek die standaard bij de nokia 5800 bijzit vertaalt het alleen naar een andere taal. Alvast bedankt.
De standaard woordenboek-applicatie kan inderdaad maar half. Start de applicatie op en klik op opties>talen>bron/doel
Als je de bron insteld op Nederlands en de doeltaal op Engels geeft ie bij mij een mooie definitie in het Engels. Dit voldoet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285667

heb een bug gevonden ?? de teller van m'n uitgaande smsjes zit vast op 20 ? terwijl ik veel meer uitgaande sms'n heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDR

vDR

Anoniem: 285667 schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 15:10:
heb een bug gevonden ?? de teller van m'n uitgaande smsjes zit vast op 20 ? terwijl ik veel meer uitgaande sms'n heb
dit is geen bug. In je instellingen staat dat hij maximaal 20 berichten opslaat
als je dit getal naar 50 veranderd zullen er 50 berichten worden opgeslagen.

het is ergens in je SMS instellingen :-)
als het dit is wat je bedoelt

[ Voor 3% gewijzigd door vDR op 21-03-2009 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil contact maken met de router van mijn broer en deze heeft een vreselijk (lees: veilige) key. Deze kanik via slick binnenhalen (copy) maar hoe kan ik deze PASTEn? Bij het invoeren van de key heb ik alleen een keyboard en geen extra toetsen om bv te PASTEn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-06 23:12
Anoniem: 197658 schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 15:55:
Ik wil contact maken met de router van mijn broer en deze heeft een vreselijk (lees: veilige) key. Deze kanik via slick binnenhalen (copy) maar hoe kan ik deze PASTEn? Bij het invoeren van de key heb ik alleen een keyboard en geen extra toetsen om bv te PASTEn
Als je de button met drie horizontale strepen indrukt krijg je daarna de optie Paste te zien.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Graham, da's nu net het probleem. Bij het invullen van de key krijg ik die niet te zien. Ik zie nl een (eenvoudige) keyboard met letters icm cijfers (zoals het is op een 'ouderwets' mobieltje met een vast keyboard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een nieuw topic gemaakt, zoals besproken. zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1342085

Aanvullingen zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verder in Nokia 5800 Tube - Deel 2 dus.
Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over levertijden en bijbehorende abonnementen en prijzen horen NIET in dit topic. Dus de volgende zaken mogen in het onderstaande topic: 1: abonnementen bespreken 2: import bespreken 3: levertijd bespreken 4: prijzen bespreken 5: service over shops of NSP bespreken.

[ABO] Het Nokia 5800 Tube levertijden en abonnementen topic