garmin kopen, verkeerde forum voor dit soort dingenVerwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 23:01:
[...]
Zelf heb ik dit probleem ook!
Is dit ondertussen al opgelost?
Bedankt vast voor je / jullie hulp (kan het hard gebruiken, want ik kom er écht niet uit....)
Kan je instellen in de suite instellingen van Opera Mini (onder instellingen-->toepass.beheer-->geïnst.toepassingen)Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 22:05:
Dat Handyshell is duidelijk wel makkelijk.
Aangezien de N en E serie ook op symbian S60 draaien moet het toch geen probleem zijn om die actieve standby layout om te zetten voor de 5800 aangezien de N97 ook touch wordt/is.
Opera Mini werkt veel beter dan de built in browser van Nokia. Alleen heb ik 1 vraag, kan je opera mini ook via WLAN laten werken. Bij mij pakt hij automatisch alleen maar mijn 3G verbinding.
Gsiteren Garmin XT uitgeprobeerd. Ik vind dat de GPS module erg goed en adequaat reageert. Zelf binnen achter mijn computer binnen enkele seconden een fix, waar ik met mijn Nokia N95 eerst naar buiten moest lopen, enkele meters van het huis.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
welk netwerk gebruik je om te verbinden met fring. latency van gsm/gprs is namelijk erg hoog dus dan is een vertraging logisch. maar ook via 3g/3.5g zal je soms idd vertraging merken. als je een perfecte verbinding wilt moet je het denk even met wifi proberenVerwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 10:13:
Heeft niemand last van lag met fring?
Als ik een gewoon skype gesprek voer met mijn gsm zit er altijd 1 à 2 sec vertraging op.
Verwijderd
Bedankt voor je reactie,cuberob schreef op maandag 16 maart 2009 @ 09:30:
[...]
welk netwerk gebruik je om te verbinden met fring. latency van gsm/gprs is namelijk erg hoog dus dan is een vertraging logisch. maar ook via 3g/3.5g zal je soms idd vertraging merken. als je een perfecte verbinding wilt moet je het denk even met wifi proberen
Ik heb al verschillende internetverbindingen gebruikt, ook via wifi. Maar met wifi heb ik nog steeds lag. En het zal niet aan mijn internetverbinding liggen want 24Mbps-lijn met goede wifirouter.
Is dit mss eigen aan fring?
Weet iemand hoe je met fring op de skype chatsessies kunt geraken?
Ik probeer nu ook mijn 3.5g verbinding via de 5800 op mijn laptop te gebruiken via PC-Suite One Touch. Maar hier krijg ik steeds de fout: "kan geen netwerkverbinding maken". Hij ziet thans de gsm, via bluetooth en/of usb. En 3.5g werkt wel zo op de gsm.
Ik heb een probleempje. Iedere keer als ik een lied kies, en na ieder lied, moet ik het volume aanpassen om geluid te horen. Erg vervelend op de fiets bijvoorbeeld, want de liedjes spelen dus gewoon door zonder geluid, ook in playlists. Eeuwige dank aan degene die dit weet te verhelpen.
Daarnaast, waarom is er nog geen firmware update voor de Duitse versie? Dit duurt wel erg lang.
Daarnaast, waarom is er nog geen firmware update voor de Duitse versie? Dit duurt wel erg lang.
Ik heb hiermee sinds gister dezelfde ervaring. Snelle fix en het touchscreen bij Garmin is toch wel een verademing.Jumpman schreef op maandag 16 maart 2009 @ 07:55:
Gsiteren Garmin XT uitgeprobeerd. Ik vind dat de GPS module erg goed en adequaat reageert. Zelf binnen achter mijn computer binnen enkele seconden een fix, waar ik met mijn Nokia N95 eerst naar buiten moest lopen, enkele meters van het huis.
Met een torx 6 schroevendraaiertje is de speling rechts bovenin de cover iets te verkleinen. Toestel voelt nu iets minder gammel aan
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Verwijderd
Mobbler heeft bij mij gewerkt maar sinds een paar dagen gaat het niet goed meer. Hij laad de playlist, titel, plaatje maar de song wordt niet afgespeeld. Weet iemand waar dat aan kan liggen?
Voor mijn exemplaar uit de Mobistar winkel ( Belgie ) is er ook nog geen update[b][message=31644580,noline]
Verwijderd
Had dit probleem 2 dragen terug ook, telefoon aan en uitgezet en het was over.Stridone schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:22:
Ik heb een probleempje. Iedere keer als ik een lied kies, en na ieder lied, moet ik het volume aanpassen om geluid te horen. Erg vervelend op de fiets bijvoorbeeld, want de liedjes spelen dus gewoon door zonder geluid, ook in playlists. Eeuwige dank aan degene die dit weet te verhelpen.
Net mijn Nokia 5800 weggebracht voor reparatie. Ik had een probleem met het frontje. In de rechterbovenhoek van het apparaat sluit het frontje niet netjes aan op de rest van de behuizing. Nokia gaat het onder garantie repareren. Jammer alleen dat ik nu mijn telefoon zo'n 2 weken kwijt ben.
Dit hebben de meeste 5800'sSchmoove schreef op maandag 16 maart 2009 @ 13:19:
Net mijn Nokia 5800 weggebracht voor reparatie. Ik had een probleem met het frontje. In de rechterbovenhoek van het apparaat sluit het frontje niet netjes aan op de rest van de behuizing. Nokia gaat het onder garantie repareren. Jammer alleen dat ik nu mijn telefoon zo'n 2 weken kwijt ben.
Ja maar toch... het hoort niet. Laat ze het maar fixen. Daar heb je garantie voor toch..?BillSpaarbank schreef op maandag 16 maart 2009 @ 13:25:
[...]
Dit hebben de meeste 5800'sMijne ook, alleen nu iets minder.
Absoluut. Ben benieuwd of ze het volledig weg krijgen.Schmoove schreef op maandag 16 maart 2009 @ 13:30:
[...]
Ja maar toch... het hoort niet. Laat ze het maar fixen. Daar heb je garantie voor toch..?
Via de Nokia Software Updater had ik hem wel, over the air niet.Stridone schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:22: Daarnaast, waarom is er nog geen firmware update voor de Duitse versie? Dit duurt wel erg lang.
Wat zijn jullie ervaringen met het on screen toetsenbord. Is het echt zo'n ramp als ik de tweakers review?
Persoonlijk vind ik het fullscreen keyboard heel behoorlijk werken. Je kan er redelijk vlot mee typen... gewoon met je vingers.
Het zal vast zijn dat de iPhone het beter doet (ken de iPhone wat dat betreft niet eerlijk gezegd)... maar de Nokia 5800 typt wat mij betreft gewoon prima.
Het zal vast zijn dat de iPhone het beter doet (ken de iPhone wat dat betreft niet eerlijk gezegd)... maar de Nokia 5800 typt wat mij betreft gewoon prima.
[ Voor 39% gewijzigd door Schmoove op 16-03-2009 14:59 ]
Het onscreen-keyboard is inderdaad handig zat. Soms zit ik er wel eens naast, maar dat laat zich makkelijk corrigeren. Wel heb ik het probleem dat ik de positie van de cursor niet kan bepalen als ik iets invoer op een webpagina. (De links rechts knoppen doen niets en ik kan ook niet in de tekst klikken). In native apps geen probleem.
Ook vind ik het wel jammer dat er geen iPhone-achtige inputmanier is voor vreemde tekens, zoals äöü. Ik woon in Duitsland en daar zijn die tekens nu toch wel schering en inslag, als ik dan telkens drie keer moet tappen om een ä in te voeren, wordt dat gauw te veel.
Ook vind ik het wel jammer dat er geen iPhone-achtige inputmanier is voor vreemde tekens, zoals äöü. Ik woon in Duitsland en daar zijn die tekens nu toch wel schering en inslag, als ik dan telkens drie keer moet tappen om een ä in te voeren, wordt dat gauw te veel.
Ook hier goede ervaringen. Het werkt voor mijn vingers beter dan de iPod Touch. Het drukken op het scherm is even wennen, maar ik haal dezelfde snelheden als op mijn Nokia E71.The_Fes schreef op maandag 16 maart 2009 @ 14:56:
Wat zijn jullie ervaringen met het on screen toetsenbord. Is het echt zo'n ramp als ik de tweakers review?
Het on screen toetsenbord werkt perfect. Niks traag of zo.The_Fes schreef op maandag 16 maart 2009 @ 14:56:
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Ik vind het onscreen toetsenbord zeer goed werken,The_Fes schreef op maandag 16 maart 2009 @ 14:56:
Eenige nadeel vind ik dat wanneer je het full qwerty toetsenbord op hebt staan het niet meedraait ( en eventueel het gewone klavier opzet wanneer ik hem rechtop zet)
Verwijderd
Persoonlijk vind ik de Ovi-suite niet veel soeps en wil daarom graag op een andere manier m'n agenda syncen en wel mbv BleuTooth. Is het al iemand gelukt met ActiveSync of weet iemand er een goed alternatief voor?
Verwijderd
Heb nu de nokia 5800 net 2 weken en tot nu toe ben ik zeer blij met de telefoon, maar ik heb toch 1 probleempje.
Wil graag een navigatie systeem er opzetten, (weet dat ik dan de garmin xt moet hebben, had daarvoor TomTom en MC Guider geprobeerd maar die hadden ook het zelfde probleem).
Het installeren op de telefoon gaat allemaal goed, geen problemen daar mee.
maar als ik hem wil openen doet hij niks, hij reageert er niet op.
Heb de nokia zaterdag ook de nieuwste update gegeven.
Hebben meer mensen daar last van? en zijn er mensen die er een oplossing ervoor hebben?
alvast bedankt
Edit: het is gelukt na beetje prutsen en de tips bedankt
Wil graag een navigatie systeem er opzetten, (weet dat ik dan de garmin xt moet hebben, had daarvoor TomTom en MC Guider geprobeerd maar die hadden ook het zelfde probleem).
Hebben meer mensen daar last van? en zijn er mensen die er een oplossing ervoor hebben?
alvast bedankt
Edit: het is gelukt na beetje prutsen en de tips bedankt
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2009 22:14 ]
Met de Nokia PC Suite kan je wel gewoon via bluetooth synchroniseren. Je kan instellen dat zodra je pc je telefoon herkent, hij automatisch synchroniseert. Ik heb geen idee of dit veel verschilt van de OVI-suite.Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 18:04:
Persoonlijk vind ik de Ovi-suite niet veel soeps en wil daarom graag op een andere manier m'n agenda syncen en wel mbv BleuTooth. Is het al iemand gelukt met ActiveSync of weet iemand er een goed alternatief voor?
iemand iets leuks?
Verwijderd
Ok jongens, net een tutorial gevolgt om het bestte je filmpjes te converten, zal em hier eff vertaald neer zetten(niet dat hij moeilijk is)
Download Free Zune Converter 1.0 Hierrr: http://download.cnet.com/...3000-2194_4-10814878.html
Ga naar File List--->Add file to list(het des betreffende video bestand)

Doe de volgende correcties:

Outputformat:MP4(MPEG-4/AAC)
Bitrate:600
FPS:25
Resolution:640x350 - EGA
Laat em converten(duurt wel eff)
Heeft van een Xvid van mij van 549 mb naar 446 mb verkleind:)
http://www.youtube.com/wa...dex.php?topic=406.msg4060
^ Een result van een van de tut volgers!
Creditz:dailymobile.se
Download Free Zune Converter 1.0 Hierrr: http://download.cnet.com/...3000-2194_4-10814878.html

Doe de volgende correcties:

Outputformat:MP4(MPEG-4/AAC)
Bitrate:600
FPS:25
Resolution:640x350 - EGA
Laat em converten(duurt wel eff)
Heeft van een Xvid van mij van 549 mb naar 446 mb verkleind:)
http://www.youtube.com/wa...dex.php?topic=406.msg4060
^ Een result van een van de tut volgers!
Creditz:dailymobile.se
*edit* was duidelijk op Pothofkearl bedoelt
Ik zou garmin eens opnieuw installeren, bij vele mensen werkt het wel inclusief bij mij.
zorg er zeker voor dat je de laatste nieuwe versie hebt de .30 achteraan
Ik zou garmin eens opnieuw installeren, bij vele mensen werkt het wel inclusief bij mij.
zorg er zeker voor dat je de laatste nieuwe versie hebt de .30 achteraan
[ Voor 48% gewijzigd door vDR op 16-03-2009 22:37 ]
Wat bedoel je met hetzelfde probleem? TomTom en Mc Guider werken sowieso (nog) niet op S60 v5.Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 20:09:
GarminXT werkt bij mij perfekt. Overigens vraag ik me af als ik de problemen met Garmin lees op dit forum of diegenen weten dat het niet gratis is

Ik gebruik persoonlijk eRightsoft Super (als video converter) icm met het settings bestandje van deze site: http://www.techiechips.co...es-and-videos-nokia-5800/ (hele tutorial voor als je Super nog nooit hebt gebruikt met bij stap 4. het settings bestandje wat ik bedoel)Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 21:18:
Ok jongens, net een tutorial gevolgt om het bestte je filmpjes te converten, zal em hier eff vertaald neer zetten(niet dat hij moeilijk is)
......
werkt ook erg goed, deze convert de videos @ 640x360 (zo te zien doet de zune converter het met 640x350) weet niet of dat uiteindelijk veel uitmaakt maar 640x360 is iig de echte nHD 16:9 resolutie van het schermpje van de nokia 5800.
Versie 4 gaf bij mij hetzelfde probleem. Versie 5.00.30 doet het uitstekend (zoals hierboven al aangegeven).Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 20:09:
Heb nu de nokia 5800 net 2 weken en tot nu toe ben ik zeer blij met de telefoon, maar ik heb toch 1 probleempje.
alvast bedankt
Verwijderd
dat weet ik ook, maar geen programma reageerde, gaven ook geen fout meldingen enz, enz.footoo schreef op maandag 16 maart 2009 @ 23:27:
[...]
Wat bedoel je met hetzelfde probleem? TomTom en Mc Guider werken sowieso (nog) niet op S60 v5.
GarminXT werkt bij mij perfekt. Overigens vraag ik me af als ik de problemen met Garmin lees op dit forum of diegenen weten dat het niet gratis is......... althans
maar bedankt voor de tips die gegeven zijn, ga er mee aan de slag en bekijken of het lukt.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2009 08:45 ]
Verwijderd
Mensen, ik heb iets vrij geniaals gevonden: Mobile web server
en het schijnt te werken op de 5800 (kep m zelf nog niet binnen, maar hoop er binnenkort mee te kunnen spelen)
het idee is het volgende: je zet een soort van aangepaste (apache?) web server op de symbian device met features als php, mysql (addon vereist) met toegang tot je contacten, kalender, je gps ontvanger en je camera. zo kan je dus vanaf je computer een foto maken en de locatie van je telefoon zien. verder hebben ze er nog een programma of widget voor uitgebracht waarmee je met je vrienden een afspraak kunt maken, omdat je elkaars agenda kan zien (toestemming vereist natuurlijk)
enniewee, dit lijkt me een geweldig platform voor tweakers en moet geweldige features mogelijk maken!
je kan zomaar je eigen website hosten op je foon en je eigen php scriptjes schrijven. Ik ben zelf een kleine hobby-php programmeur, dus ik ga hier zeker wat mee doen
en het schijnt te werken op de 5800 (kep m zelf nog niet binnen, maar hoop er binnenkort mee te kunnen spelen)
het idee is het volgende: je zet een soort van aangepaste (apache?) web server op de symbian device met features als php, mysql (addon vereist) met toegang tot je contacten, kalender, je gps ontvanger en je camera. zo kan je dus vanaf je computer een foto maken en de locatie van je telefoon zien. verder hebben ze er nog een programma of widget voor uitgebracht waarmee je met je vrienden een afspraak kunt maken, omdat je elkaars agenda kan zien (toestemming vereist natuurlijk)
enniewee, dit lijkt me een geweldig platform voor tweakers en moet geweldige features mogelijk maken!
Verwijderd
Ik zie veel goeds over navigatie van Garmin.
Maar waar kan ik Garmin downloaden?
Is dit gratis?
Heb gegoogled maar wordt er niet echt wijs uit
Maar waar kan ik Garmin downloaden?
Is dit gratis?
Heb gegoogled maar wordt er niet echt wijs uit
Verwijderd
Heeft iemand al het draadloze internet van de Hogeschool Arnhem en Nijmegen op z'n mobiel kunnen instellen? Ik heb geprobeerd mijn telefoon te verbinden en toen vroeg hij om een WEP-sleutel. Deze heb ik ingevuld en verbonden kon wel maar internetten, ho maar.
Verwijderd
Zo te zien heeft HAN ook eduroam en dus zou het hetzelfde moeten werken als bij de tudelft.Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 13:30:
Heeft iemand al het draadloze internet van de Hogeschool Arnhem en Nijmegen op z'n mobiel kunnen instellen? Ik heb geprobeerd mijn telefoon te verbinden en toen vroeg hij om een WEP-sleutel. Deze heb ik ingevuld en verbonden kon wel maar internetten, ho maar.
even zoeken dus:
voor zover ik weet werkt het niet met een WEP key en als dat al zo is, krijg je die vanzelf aangeleverd. Als niks lukt, kan je ook nog het servicepunt vragen om hulp (die zijn heel behulpzaam bij de tudelft tenminste)Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 23:57:
[...]
TU Delft. Ehm nee niet eens. Nokia 5800 heeft een ingebouwde client hiervoor. Kwesite van de juiste instellingen invoeren. K heb wel dit gedaan op basis van instellingen voor symbian s60v3, maar er zat nauwelijks een verschil in. En ik had ook een andere certificaat gekozen (GTE Cybertrust i.p.v surfnet).
Het Symbian S60 3rd Edition Discussie Topic
http://luchthaven.tudelft.nl/peap.htm
Vraagje voor de mensen met Vodafone-branded toestel: Zit hier nou veel extra 'rotzooi' op van Vodafone?
Ik vind het niet erg als een update wat langer duurt, maar heb geen zin in extra traagheid door hun plug-ins en dergelijke...
Ik vind het niet erg als een update wat langer duurt, maar heb geen zin in extra traagheid door hun plug-ins en dergelijke...
Even wat vraagjes. ik heb nu de SE G900, UIQ met klein touchscherm
-kan ik tomtom vanop UIQ(legaal gekocht) gebruiken?
-is de gps ontvangst goed genoeg voor autonavigatie
-indien nee op vraag 1, welke (betalende) software is aan te raden, om volledig een tomtom te vervangen
(scherm op mijn G900 is echt te klein...)
thx
-indien nee op vraag 1, welke (betalende) software is aan te raden, om volledig een tomtom te vervangen
thx
Nee helemaal niks, hij is niet eens brandeddj_raoul schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 16:15:
Vraagje voor de mensen met Vodafone-branded toestel: Zit hier nou veel extra 'rotzooi' op van Vodafone?
Dat had ik ook met mijn 5800. In eerste instantie zouden ze het toestel omruilen voor een nieuwe. Nu ging ik vandaag kijken of de nieuwe er al was. De man die mij hielp liep even met het toestel naar de buren (vodafone) om even te vragen wat precies het probleem zou kunnen zijn. Nu bleek dat die man van de technische dienst van vodafone hetzelfde probleem had met zijn 5800. Het blijkt gewoon aan de rand te liggen en schijnt heel simpel gerepareerd te kunnen worden door een nieuwe rand erop te zetten. Nu worden voor mij alle kosten op Nokia verhaald en ik ben mijn telefoon eigenlijk niet eens kwijt aangezien hij gewoon in de winkel wordt gerepareerd terwijl ik wacht.Schmoove schreef op maandag 16 maart 2009 @ 13:30:
[...]
Ja maar toch... het hoort niet. Laat ze het maar fixen. Daar heb je garantie voor toch..?
Mocht het nu niet opgelost zijn dan mogen ze hem wel vervangen voor een nieuwe die dit probleem niet heeft, maar dan heb ik dus wel de kans dat ik mss een ander defect heb.
Had trouwens last van het certificaat probleem en was er mee naar een nokia servicepunt geweest die niks voor mij konden betekenen. Nu vroeg ik het maar aan die van van de technische dienst van vodafone en hij wist hier ook niks vanaf. Toen wilde ik het hem laten zien en ineens installeerde hij wel alles
Ik had de batterij er een tijdje uit en de simkaart eruit gehaald (1dag), omdat ik dacht dat de telefoon vervangen zou worden. Nadat ik de datum en tijd weer had ingesteld installeerde hij wel alles
www.ping-win.nl
Ik heb sinds 2 dagen nu ook mijn 5800.
Ik vind het een fantastisch toestel. Hiervoor heb ik 4 jaar met Windows Mobile gewerkt en ik snap niet wat me bezielde als ik dit nu gebruik. De functies als agenda, e-mail, internet en dergelijke zijn een stuk beter te bedienen dan bij WM vind ik.
Ik heb alleen 1 probleem. Ik krijg geen trilfunctie meer als ik een SMS ontvang. Bij bellen wel gewoon. Gisteren deed hij dat nog wel. Bij het "profielen" menu (ik gebruik "stil") staat berichtensignaaltoon gewoon aan, en trilfunctie ook, maar hij trilt niet. Bekend probleem?
Trilling bij bellen werkt dus wel, en ook als je een toest indrukt (ook al zo'n handige feature!)
Ik vind het een fantastisch toestel. Hiervoor heb ik 4 jaar met Windows Mobile gewerkt en ik snap niet wat me bezielde als ik dit nu gebruik. De functies als agenda, e-mail, internet en dergelijke zijn een stuk beter te bedienen dan bij WM vind ik.
Ik heb alleen 1 probleem. Ik krijg geen trilfunctie meer als ik een SMS ontvang. Bij bellen wel gewoon. Gisteren deed hij dat nog wel. Bij het "profielen" menu (ik gebruik "stil") staat berichtensignaaltoon gewoon aan, en trilfunctie ook, maar hij trilt niet. Bekend probleem?
Trilling bij bellen werkt dus wel, en ook als je een toest indrukt (ook al zo'n handige feature!)
You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.
Heb ik ook gehad. Een aantal dagen de telefoon gereboot om de zoveel tijd. Dan deed ie het een paar keer. Wanneer hij het niet meer deed, opnieuw opstarten.Acid_Schnitzel schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 21:23:
Ik heb sinds 2 dagen nu ook mijn 5800.
Na een paar dagen bleef ie het doen. Kan ook zijn omdat ik toen opnieuw software update heb gedaan.
Dankje, ik zal eens checken of er updates beschikbaar zijn.
edit: Laatste update gedaan. Hij trilt nog niet. Even een paar keer aan en uit dan maar...
edit: Laatste update gedaan. Hij trilt nog niet. Even een paar keer aan en uit dan maar...
[ Voor 44% gewijzigd door Acid_Schnitzel op 17-03-2009 21:59 ]
You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.
Hij trilt ook niet na een reboot? En doet hij het wel met het algemeen profiel?Acid_Schnitzel schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 21:36:
Dankje, ik zal eens checken of er updates beschikbaar zijn.
Bij mij deed hij het dus na een reboot wel weer even, maar als ie het dan niet deed werkte ook echt beide profielen niet en liet hij ook geen visuele melding zien. Alleen maar een nieuw berichtje in mn inbox.
Vraag 1, nee. Vraag 2, ja. Aangezien vraag 1 nee is, is het antwoord Garmin.jakob schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 20:11:
-indien nee op vraag 1, welke (betalende) software is aan te raden, om volledig een tomtom te vervangen(scherm op mijn G900 is echt te klein...)
thx
Dankje!! Mijn probleem was dus dat hij aan de oplader hangtF_demon schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 23:01:
Nessie 09 heeft het al eerder uitgezocht. Ik heb ook het probleem dat ie maar een keer trilt.
ok, de G900 staat op ebayBillSpaarbank schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 23:11:
[...]
Vraag 1, nee. Vraag 2, ja. Aangezien vraag 1 nee is, is het antwoord Garmin.
heb vandaag de 5800 uitgetest in de winkel, ik was echt onder de indruk, zowel van het mooie prijskaartje, als van het scherm, als de functionaliteit... ik zat al 5 jaar vast bij SE, maar nokia is toch duidelijk de betere...
net nog een 7310 gekocht voor de vriendin ook trouwens...
en nu on topic:
heeft de 5800 PTT en is dat bruikbaar in belgie?
Verwijderd
Ik zag op de site van Garmin dat Europa 99,- kost.

Kan ik beter een aparte Tom Tom kopen hahaha
om vervolgens los nog een extra beeldscherm in de auto te hebben met nog een extra snoer om te laden. Ik zou het wel weten, die €99,- zou ik er wel voor over hebben.Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 11:21:
[...]
Ik zag op de site van Garmin dat Europa 99,- kost.![]()
Kan ik beter een aparte Tom Tom kopen hahaha
Zie je jezelf met die tomtom al op de fiets, of wandelend gebruiken? ik gebruik daar mijn huidige (N95) telefoon wel voor, ideaal tijdens wandeltochten en/of wielrentochten!
Trouwens vond dit op internet;
http://www.algebeld.nl/gs...ssmusic/silver-black.html
de zilvere versie is dus al te koop en op voorraad!
Verwijderd
Tja maar het beeldscherm is veel duidelijker.Jarnoootje schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 11:44:
[...]
om vervolgens los nog een extra beeldscherm in de auto te hebben met nog een extra snoer om te laden. Ik zou het wel weten, die €99,- zou ik er wel voor over hebben.
Zie je jezelf met die tomtom al op de fiets, of wandelend gebruiken? ik gebruik daar mijn huidige (N95) telefoon wel voor, ideaal tijdens wandeltochten en/of wielrentochten!
Trouwens vond dit op internet;
http://www.algebeld.nl/gs...ssmusic/silver-black.html
de zilvere versie is dus al te koop en op voorraad!
Je hebt Tom Tom die toch beter en duidelijker is dan Garmin.
Want Garmin is nou niet bepaald de beste e navigator.
En dat oplaadsnoer zou je dan bij de telefoon ook hebben.
Voor fietsen en lopen gebruik ik geen navigatie.
Verwijderd
Waarom kopen je kunt toch deze versie ook toch gebruiken ?
http://dailymobile.se/forum/index.php/topic,2419.0.html
Verwijderd
Ja maar die moet je toch kopen?Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 14:14:
Waarom kopen je kunt toch deze versie ook toch gebruiken ?
Als je garmin "legaal" wilt gebruiken moet je betalen. De verise die alpac aangeeft is een trial versie.
Verwijderd
Hallo,
ik heb een probleem met mijn nokia.
Ik weet niet of het aan mijn toestel ligt, of dat het bij iedereen zo is.
Ik zal even uitleggen stap voor stap hoe het probleem ontstaan
- Je bent ergens mee bezig op je telefoon, maar er komt even iets tussen en je laat je telefoon even liggen, na een tijdje springt ie dan automatisch op de toetsblokkering
- Je wilt weer verder gaan waar je mee bezig was, en ziet een zwart scherm, logisch want hij staat op de toetsblokkering, je drukt in plaats van de ontgrendelingsschuifknopachtigding, op één van de drie knopjes op de voorkant.
- Je krijgt dan een schermpje waarin staat: Ontgrendel het scherm en de toetsen met de blokkeringstoets.
- Doe je dit vervolgens, dan is het scherm een stuk donkerder dan dat het was vóórdat ie op de blokkering sprong
Ditzelfde probleem doet zich voor als je de telefoon gewoon op de toetsenblokkeringzet, en dan ook op één van de drie knopjes aan de voorkant drukt. Dan krijg je ook het schermpje met: 'Ontgrendel het scherm en de toetsen met de blokkeringstoets.' En dan werkt het vervolgens ook niet goed.
Ik vraag me af of dit een fout is in mijn toestel, of dat dit bij elk toestel zo is?
M.v.g.,
Paul
- Je bent ergens mee bezig op je telefoon, maar er komt even iets tussen en je laat je telefoon even liggen, na een tijdje springt ie dan automatisch op de toetsblokkering
- Je wilt weer verder gaan waar je mee bezig was, en ziet een zwart scherm, logisch want hij staat op de toetsblokkering, je drukt in plaats van de ontgrendelingsschuifknopachtigding, op één van de drie knopjes op de voorkant.
- Je krijgt dan een schermpje waarin staat: Ontgrendel het scherm en de toetsen met de blokkeringstoets.
- Doe je dit vervolgens, dan is het scherm een stuk donkerder dan dat het was vóórdat ie op de blokkering sprong
Ditzelfde probleem doet zich voor als je de telefoon gewoon op de toetsenblokkeringzet, en dan ook op één van de drie knopjes aan de voorkant drukt. Dan krijg je ook het schermpje met: 'Ontgrendel het scherm en de toetsen met de blokkeringstoets.' En dan werkt het vervolgens ook niet goed.
Ik vraag me af of dit een fout is in mijn toestel, of dat dit bij elk toestel zo is?
M.v.g.,
Paul
Verwijderd
Hoe kan je hem trouwens het best opaden gewoon als hij leeg is og maakt dat niet meer uit?
Verwijderd
Het is natuurlijk het beste om de batterij volledig leeg te laten lopen en hem dan op te laden, laad je de batterij op voordat hij leeg is, wordt hij lui, en zal hij het uiteindelijk minder lang kunnen doen. Laad de telefoon op als hij aangeeft dat hij bijna leeg is.Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 16:40:
Hoe kan je hem trouwens het best opaden gewoon als hij leeg is og maakt dat niet meer uit?
Dit is niet meer nodig en zelfs slecht.Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 16:48:
[...]
Het is natuurlijk het beste om de batterij volledig leeg te laten lopen en hem dan op te laden, laad je de batterij op voordat hij leeg is, wordt hij lui, en zal hij het uiteindelijk minder lang kunnen doen. Laad de telefoon op als hij aangeeft dat hij bijna leeg is.
Wil je echt weten hoe je je accu het best kan behandelen -> www.batteryuniversity.com
Antwoord van die site: Het beste kan je je accu opladen als je 40% gebruikt heb.
[ Voor 7% gewijzigd door Ginz op 18-03-2009 16:50 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Kun je deze vraag ook beantwoorden dan?Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 16:21:
Hallo,
M.v.g.,
Paul
Heb je je telefoon al een keer opnieuw gestart? Anders misschien even een reset doen ofzo. Ik heb het net geprobeerd door zelf de toetsen te blokkeren. Wanneer ik de toetsen blokkeer en op een toets druk krijg ik een vrij donker scherm met 'Ontgrendel het scherm...' als ik dit doe is het scherm nog eventjes donker en daarna weer gewoon even licht als altijd. Wat jij hebt hoort dus niet.
InderdaadGinz schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 16:50:
[...]
Dit is niet meer nodig en zelfs slecht.
Wil je echt weten hoe je je accu het best kan behandelen -> www.batteryuniversity.com
Antwoord van die site: Het beste kan je je accu opladen als je 40% gebruikt heb.
Verwijderd
Nee ik heb hem al gereset en alles geprobeerd maar hij blijft donker.Wekko306 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 17:13:
[...]
Heb je je telefoon al een keer opnieuw gestart? Anders misschien even een reset doen ofzo. Ik heb het net geprobeerd door zelf de toetsen te blokkeren. Wanneer ik de toetsen blokkeer en op een toets druk krijg ik een vrij donker scherm met 'Ontgrendel het scherm...' als ik dit doe is het scherm nog eventjes donker en daarna weer gewoon even licht als altijd. Wat jij hebt hoort dus niet.
[...]
InderdaadIk laat m'n toestellen meestal op wanneer er 1 of 2 streepjes leeg zijn (die dingen zijn toch zo onnauwkeurig als de pest).
Dan maar opsturen en hopelijk repareren ze het.
*nvmind verkeerd gelezen
[ Voor 89% gewijzigd door Rmg op 18-03-2009 17:55 ]
hmm oppassen met applicaties zal ik maar zeggen..
(ik denk dat het de applicatie Handy Shell was die hem liet crashen) die deed al raar..
Maar ik heb vanochtend ook een aantal andere applicaties geinstalleerd, en vanmiddag was mijn accu op. Nu start mijn nokia niet meer op. Hij blijft staan met Nokia in beeld. En mijn pinocde veld komt niet in beeld..
Kwam dit forum topic tegen en daar staat dat je alleen maar langs een service point kan gaan
http://discussions.europe...=by_date_ascending&page=2
Iemand het zelfde ervaren?
UPDATE
ik heb het nog niet helemaal gefixed, maar zonder microsd kaart doet hij het weer. Dus ik denk dat ik sd kaart moet formateren en dan doet hij het weer..
(ik denk dat het de applicatie Handy Shell was die hem liet crashen) die deed al raar..
Maar ik heb vanochtend ook een aantal andere applicaties geinstalleerd, en vanmiddag was mijn accu op. Nu start mijn nokia niet meer op. Hij blijft staan met Nokia in beeld. En mijn pinocde veld komt niet in beeld..
Kwam dit forum topic tegen en daar staat dat je alleen maar langs een service point kan gaan
http://discussions.europe...=by_date_ascending&page=2
Iemand het zelfde ervaren?
UPDATE
ik heb het nog niet helemaal gefixed, maar zonder microsd kaart doet hij het weer. Dus ik denk dat ik sd kaart moet formateren en dan doet hij het weer..
[ Voor 59% gewijzigd door thaisie op 18-03-2009 19:13 . Reden: niet duidelijk ]
Verwijderd
Bij mij bleef de foon ook op de Nokia scherm staan, toen heb ik de accu eruit gehaald, paar seconden gewacht en weer opgestart. Was weer oke
- tomtom= neejakob schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 20:11:
-indien nee op vraag 1, welke (betalende) software is aan te raden, om volledig een tomtom te vervangen(scherm op mijn G900 is echt te klein...)
thx
- gps is perfect, fixt zelfs binnenshuis heel snel (secondenwerk).
- Garmin, veel alternatieven zijn er niet- behalve Nokia Maps dan- hoe goed dat werkt weet ik niet, het schijnt in ieder geval voor voetgangersnavigatie perfect te zijn hoewel het ook voor auto en dergelijke geschikt is.
Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB
Dit is allang niet meer waar, voor veel moderne batterijen geldt zelfs dat compleet leeg laten lopen de accuduur benadeelt. Er is hier ergens een link met een heel verhaal gepost over hoe het beste uit je 5800 batterij te halen trouwens.Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 16:48:
[...]
Het is natuurlijk het beste om de batterij volledig leeg te laten lopen en hem dan op te laden, laad je de batterij op voordat hij leeg is, wordt hij lui, en zal hij het uiteindelijk minder lang kunnen doen. Laad de telefoon op als hij aangeeft dat hij bijna leeg is.
[ Voor 0% gewijzigd door Soepster op 19-03-2009 09:49 . Reden: edit: foutje ]
Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB
ik denk dat je ergens een woordje bent vergeten
werkt de sms-app vlotjes bij grotere aantallen smsjes? is soms wel tergend traag bij uiq, evenals bij een aantal emails...
werkt de sms-app vlotjes bij grotere aantallen smsjes? is soms wel tergend traag bij uiq, evenals bij een aantal emails...
Neem aan dat je bedoelde: "voor veel moderne batterijen geldt zelfs dat compleet leeg laten lopen de accuduur verslechterd."Soepster schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 19:36:
[...]
Dit is allang niet meer waar, voor veel moderne batterijen geldt zelfs dat compleet leeg laten lopen de accuduur bevordert. Er is hier ergens een link met een heel verhaal gepost over hoe het beste uit je 5800 batterij te halen trouwens.
Verwijderd
Voordelen:
* Hoogste energiedichtheid, op de lithium-ion-polymeer-accu na
* Geringe zelfontlading (alleen door geïntegreerde regelsysteem)
* geen geheugen-effect (= capaciteitsvermindering bij het laden van een niet-lege accu)
* hoog vermogen (sterk afhankelijk van kathodemateriaal)
* Hoogste energiedichtheid, op de lithium-ion-polymeer-accu na
* Geringe zelfontlading (alleen door geïntegreerde regelsysteem)
* geen geheugen-effect (= capaciteitsvermindering bij het laden van een niet-lege accu)
* hoog vermogen (sterk afhankelijk van kathodemateriaal)
De eerste keer dat je een moderne Li-ION batterij gebruikt moet je deze gebruiken tot dat de batterij leeg is. Daarna tot het 100% laden en dan weer gebruiken tot dat de batterij het apparaat niet meer kan ondersteunen. Dit moet je dan 2 of 3x herhalen. Dan pas heb je maximale capaciteit bereikt. Staat als het goed is in je Nokia (Battery) Care handleiding.Aeonis schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 21:06:
[...]
Neem aan dat je bedoelde: "voor veel moderne batterijen geldt zelfs dat compleet leeg laten lopen de accuduur verslechterd."
ID4.1M Honey Yellow
guide voor het behalen van maximale accuduur uit je 5800
http://www.allaboutsymbia...t_as_long_as_possible.php
http://www.allaboutsymbia...t_as_long_as_possible.php
[ Voor 21% gewijzigd door Soepster op 19-03-2009 09:53 ]
Verwijderd
Is de topicstart nog te wijzigen? Het valt me op dat er vrij regelmatig dezelfde dingen worden gevraagd.
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 10:54:
Is de topicstart nog te wijzigen? Het valt me op dat er vrij regelmatig dezelfde dingen worden gevraagd.
offtopic:
Volgens mij wel... Moet je even contact opnemen met de topicstarter Ursamajor.
Volgens mij wel... Moet je even contact opnemen met de topicstarter Ursamajor.
Verwijderd
1. Is er niet een applicatie die je accu-stand aangeeft. Dit moet mogelijk zijn want in Ovi wordt het wel aangegeven
2. Is het trouwens mogelijk om zelf proggies te ontwikkelen? Waar kan ik dat dan downloaden
2. Is het trouwens mogelijk om zelf proggies te ontwikkelen? Waar kan ik dat dan downloaden
Verwijderd
Vandaag mijn nokia headset binnen gekregen en echt top kwaliteit spul en de geluid dat eruit komt is super , alleen vraag ik me af of ik em ook kan gebruiken voor op de pc ?
Die Bluetooth headset die je gratis bij een T-Mobile abo krijgt nadat je het formulier hebt opgestuurd?Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 11:58:
Vandaag mijn nokia headset binnen gekregen en echt top kwaliteit spul en de geluid dat eruit komt is super , alleen vraag ik me af of ik em ook kan gebruiken voor op de pc ?
Ik wacht er ook nog steeds op.. Hoop hem deze week ook binnen te krijgen, ben echt benieuwd!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
hoelang heeft dat geduurt?Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 12:37:
Yup die ik van t-mobile heb ,
ik heb het formulier direct opgestuurd sinds de lancering van de telefoon in de t-mobile shop.
Verwijderd
Ik ook en heb hem vandaag binnen ik denk dat de meeste deze week em zullen krijgen want ik was gisteren naar t-mobile shop gegaan . En die zeiden of vandaag of morgen moeten ze afgeleverd worden
Hij zit echt lekker net alsof er niks op je hoofd ziet en de geluidskwaliteit en bass is echt goed hij klinkt beter dan mijn seinheiser pc161 op mijn pc .
Hij zit echt lekker net alsof er niks op je hoofd ziet en de geluidskwaliteit en bass is echt goed hij klinkt beter dan mijn seinheiser pc161 op mijn pc .
Verwijderd
Bluetooth? op vista schijnt ad2p (ofzo) niet ingebouwd te zijn in de bluetooth stack. ik heb op mn eigen laptop een of andere tutorial gevolgd om de bluetooth te vervangen in die van broadcomm. is te vinden op google. als je dat doet, kan je ook headsets aansluiten op je vista pc. (beetje offtopic denk ik)Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 11:58:
Verwijderd
Ja ik dacht dat er al meerdere mensen al hebben en dus misschien al hebben gedaan , maar ja ik heb windows xp dus dat is denk ik geen probleem thxVerwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 13:53:
[...]
Bluetooth? op vista schijnt ad2p (ofzo) niet ingebouwd te zijn in de bluetooth stack. ik heb op mn eigen laptop een of andere tutorial gevolgd om de bluetooth te vervangen in die van broadcomm. is te vinden op google. als je dat doet, kan je ook headsets aansluiten op je vista pc. (beetje offtopic denk ik)
Hey mensen,
Ik heb nu een paar weken me Nokia5800..En heb deze al een keer ge-update naar versie 2.0..
Sindsdien krijg ik als ik aan het smsen ben opeens groenbeeld..en als ik dan verder ga met smsen springt deze weer terug op normale kleur. En als dat niet gebeurd dan springt vaak tussen het smsen mijn beeld naar de tekst en dan weer terug naar mijn Qwerty.
iemand anders hier al problemen mee gehad? Of oplossingen voor?
Ik heb nu een paar weken me Nokia5800..En heb deze al een keer ge-update naar versie 2.0..
Sindsdien krijg ik als ik aan het smsen ben opeens groenbeeld..en als ik dan verder ga met smsen springt deze weer terug op normale kleur. En als dat niet gebeurd dan springt vaak tussen het smsen mijn beeld naar de tekst en dan weer terug naar mijn Qwerty.
iemand anders hier al problemen mee gehad? Of oplossingen voor?
Its all in the little things that people do..
http://www.forum.nokia.com/ het dev forum van nokia zelf. staat heel veel op ook in hun wiki staat een hoop. er is ook een python toolkit voor symbian kan je met python progs maken erg leukVerwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 11:57:
1. Is er niet een applicatie die je accu-stand aangeeft. Dit moet mogelijk zijn want in Ovi wordt het wel aangegeven
als iemand een applicatie van een oudere symbian versie wil gebruiken..
Dan kan je dit programma gebruiken om toch een nummerriek toetsenbord te krijgen..
http://nokiafanboy.com/20...-freeware-wf-virtual-key/
ik heb het nog niet getest, maar klinkt handig..
Dan kan je dit programma gebruiken om toch een nummerriek toetsenbord te krijgen..
http://nokiafanboy.com/20...-freeware-wf-virtual-key/
ik heb het nog niet getest, maar klinkt handig..
dat is het zeker, alleen zie nu maar iemand te vinden die het echt bij wil gaan houden, het kan en het ook nog eens wil doenthaisie schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 14:42:
Is het trouwens niet handig om een nieuw topic te openen?
Nokia 5800 tube - Deel 2
Met de meest besproken problemen, handig links naar werkende apps, handige accesoires. etc..
opzich wil ik het topic wel bij gaan houden ... alleen moet er dan wel een nette opzet zijn zoals bij het forum van de N95 o.i.d.
Kan je misschien een wachtwoord zetten als je je inbox opent van je smsberichten?
Master_A
Verwijderd
Ik heb weer even zitten klieren maar hij vraagt toch om een WEP-sleutel...Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 13:49:
[...]
Zo te zien heeft HAN ook eduroam en dus zou het hetzelfde moeten werken als bij de tudelft.
even zoeken dus:
[...]
voor zover ik weet werkt het niet met een WEP key en als dat al zo is, krijg je die vanzelf aangeleverd. Als niks lukt, kan je ook nog het servicepunt vragen om hulp (die zijn heel behulpzaam bij de tudelft tenminste)
Verwijderd
Dat is eigenlijk een google vraag maar vooruit:
http://www.mahunyal.com/
http://dailymobile.se/forum/index.php?board=52.0
http://nokia5800.net/forum/
http://www.pizero.net/archives/category/theme-posting
Hier is de gratis headset net binnengekomen trouwens.
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 15:36:
Dat is eigenlijk een google vraag maar vooruit:
Verwijderd
Ik wil wel meehelpen met het de topicstart, mooi sogprojectje. En sowieso is het wel mn nieuwe gadget aan het worden en dan ben ik er altijd wel veel mee bezig, dus vind t leuk om t op de tweakers beetje bij te houden. en het scheelt ook voor de zinloze vragen die 100x gesteld wordenJarnoootje schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 14:48:
[...]
dat is het zeker, alleen zie nu maar iemand te vinden die het echt bij wil gaan houden, het kan en het ook nog eens wil doen
opzich wil ik het topic wel bij gaan houden ... alleen moet er dan wel een nette opzet zijn zoals bij het forum van de N95 o.i.d.
Ik zou het alvast op prijs stellen moest iemand zich daarmee willen bezig houden. Vooral handige programma's en nuttige tips zijn meer dan welkom. Ik slaag er niet altijd in om bij te blijven met dit topic
Ik heb nu ook mijn T-mobile versie binnen. Productcode aangepast en de nieuwste firmware erop geïnstalleerd. Alleen had ik een vraag, is het mogelijk om de speaker uit te schakelen?
Voorbeeld:
Ik zit in de trein en haal mijn telefoon uit mijn broek en trek perongeluk het kabel eruit, dan schakelt het geluid naar de speaker, en kan iedereen meegenieten
Voorbeeld:
Ik zit in de trein en haal mijn telefoon uit mijn broek en trek perongeluk het kabel eruit, dan schakelt het geluid naar de speaker, en kan iedereen meegenieten

Bluetooth Headset van Nokia ook binnengekregen vandaag 
Relaxt en stevige koptelefoon, alleen het volume mag wel wat harder..
Relaxt en stevige koptelefoon, alleen het volume mag wel wat harder..
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Het begint mij ondertusse wel uitermaten te irriteren , mijn 5800 kan ik nog altijd niet updaten !:s
vind dit best irritant, is er een andere methode om mijn firmware up te daten zonder dat ik mijn garantie verlies?
ik heb productcode : 0579762
iemand die connecties heeft bij nokia / mobistar ( daar aangekocht) ?
vind dit best irritant, is er een andere methode om mijn firmware up te daten zonder dat ik mijn garantie verlies?
ik heb productcode : 0579762
iemand die connecties heeft bij nokia / mobistar ( daar aangekocht) ?
Iemand enig idee van de levertijden bij T-Mobile momenteel? Gister online contract verlengd ook met de Nokia Tube erbij...kan op zn langst 10 dagen duren lees ik, maar op zn kortst?
AgoNitE, deze vraag kun je betere in het andere topic stellen waar het specifiek gaat over de levertijden en prijzen van de 5800.AgoNitE schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 07:03:
Iemand enig idee van de levertijden bij T-Mobile momenteel? Gister online contract verlengd ook met de Nokia Tube erbij...kan op zn langst 10 dagen duren lees ik, maar op zn kortst?
Ja sorry, zo snel niet aan gedacht 's ochtends vroeg om 7 uurrobertwebbe schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 09:03:
[...]
AgoNitE, deze vraag kun je betere in het andere topic stellen waar het specifiek gaat over de levertijden en prijzen van de 5800.
Verwijderd
Heb de mijne bijna 3 weken geleden bij Mobistar gaan halen. Onmiddellijk geupdate naar versie 20.0.0.12.vDR schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 01:00:
Het begint mij ondertusse wel uitermaten te irriteren , mijn 5800 kan ik nog altijd niet updaten !:s
Geen probleem met het updaten dusver (via pc/ Nokia software updater)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Berichten over levertijden en bijbehorende abonnementen en prijzen horen NIET in dit topic. Dus de volgende zaken mogen in het onderstaande topic: 1: abonnementen bespreken 2: import bespreken 3: levertijd bespreken 4: prijzen bespreken 5: service over shops of NSP bespreken.
[ABO] Het Nokia 5800 Tube levertijden en abonnementen topic
Berichten over levertijden en bijbehorende abonnementen en prijzen horen NIET in dit topic. Dus de volgende zaken mogen in het onderstaande topic: 1: abonnementen bespreken 2: import bespreken 3: levertijd bespreken 4: prijzen bespreken 5: service over shops of NSP bespreken.
[ABO] Het Nokia 5800 Tube levertijden en abonnementen topic