Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaisie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-03 07:50
cuberob schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:01:
sinds gister zit ook ik aan de nokia 5800, kon toch niet wachten tot juni (n97) dus nu tijdelijk een 5800 gescoord op marktplaats.
was voor mij dezelfde keuze, wilde ook de n97 maar ja had geen zin om te wachten..

en zag je andere bericht dat jij wel je firmware kon updaten? hoe heb je dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 13:04
Iemand hier met een nederlands model (gekocht na 26 februari) last van het speakerprobleem? Volgens mij heeft mijn 5800 er last van, aangezien ik veranderingen in het volume merk als ik iemand aan de telefoon heb, soms echt veel te zacht....

Vraagje.. is iemand met zijn nokia naar een service point geweest? Ik belde namelijk net met een Nokia service point en ze vertelden me dat het kan zijn dat je je telefoon een aantal dagen moet missen... aangezien ik een eigen bedrijf heb kan ik mijn telefoon nog geen dag missen! mooi balen dus :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cryothic schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:49:
[...]

Ik zou zeggen gewoon de resolutie van je scherm?
dus 640x320
dacht ik ook ja, maar is nog te groot en iets kleiner is weer veel te klein..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-08 08:22
Aeonis schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:50:
Iemand hier met een nederlands model (gekocht na 26 februari) last van het speakerprobleem? Volgens mij heeft mijn 5800 er last van, aangezien ik veranderingen in het volume merk als ik iemand aan de telefoon heb, soms echt veel te zacht....

Vraagje.. is iemand met zijn nokia naar een service point geweest? Ik belde namelijk net met een Nokia service point en ze vertelden me dat het kan zijn dat je je telefoon een aantal dagen moet missen... aangezien ik een eigen bedrijf heb kan ik mijn telefoon nog geen dag missen! mooi balen dus :S
geen idee, ik kan er nog niet mee bellen^_^. 2 maandjes wachten.

maar het zou niet mooi zijn als het niet gefixt zou zijn. alhoewel ik ergens terug in het forum wel iets dacht te lezen van een persberichtje ofzo dat alle toestellen in de benelux goede speakers zouden moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 15:56
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 18:10:
[...]

dacht ik ook ja, maar is nog te groot en iets kleiner is weer veel te klein..... 8)7
Weliswaar zelf geen plaatje gemaakt, maar resolutie van het scherm is 640x360 (16:9 verhouding) en niet 640x320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
Aeonis schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:50:

Het valt mij ook op dat het geluid in gesprekken véél te zacht is, ik heb constant het volume op maximaal. Op luidspreker doet hij het wel prima lijkt het. Ook heb ik één keer het veranderende volume meegemaakt. Ik vraag me dan ook af of dat symptomatisch is voor een speakerprobleem...

Geen Nederlands model hier, maar wel pas op 3 maart ontvangen

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
thaisie schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 16:24:
[...]

was voor mij dezelfde keuze, wilde ook de n97 maar ja had geen zin om te wachten..

en zag je andere bericht dat jij wel je firmware kon updaten? hoe heb je dat gedaan?
met behulp van deze post :)
renelma schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 21:09:
[...]

Ik heb ook de duitse variant.. Het lukt alleen niet om de productcode te veranderen.. JAF werkt niet en je Nemesis ziet de telefoon niet. Ik heb ergens gelezen dat hij nog niet compatible is met de 5800
Even op de "JAF" link drukken en daar die instructies volgen _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door cuberob op 10-03-2009 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
Soepster schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 19:43:
[...]

Het valt mij ook op dat het geluid in gesprekken véél te zacht is, ik heb constant het volume op maximaal. Op luidspreker doet hij het wel prima lijkt het. Ook heb ik één keer het veranderende volume meegemaakt. Ik vraag me dan ook af of dat symptomatisch is voor een speakerprobleem...

Geen Nederlands model hier, maar wel pas op 3 maart ontvangen
geen nederlands? hoe weet je dat? waar heb je em besteld?

ik vodafone.. alles nederlands.. dus neem aan wel een NL versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09-2024

Cryothic

why?

Ik heb hem 27 feb gekregen, gewoon de nederlandse (benelux) versie (aangezien er ook een nederlandse handleiding enzo bij zit). Geen last tot nu toe met de speaker.

Even wat anders:
Misschien dat het vorige keer ook gezegd was, maar dat ik het verkeerd begrepen heb, maar over het feit dat alle foto's en filmpjes in de gallery te zien zijn.
In de gallery zelf kan je mapjes aanmaken en foto's daar in gooien. Zo houd je je gallery ge-ordend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik houd van wandelen en tot nu toe gebruikte ik altijd een losse GPS. Bestaat er al software voor de N5800 om mee te kunnen wandelen (berekening afgelegde weg, wandelrouteplanning etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:54
Misschien werkt de sports tracker van Nokia?Die gebruikte ik ook op mijn 6110N iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sports tracker werkt inderdaad op de 5800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:20
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 10:37:
Ik houd van wandelen en tot nu toe gebruikte ik altijd een losse GPS. Bestaat er al software voor de N5800 om mee te kunnen wandelen (berekening afgelegde weg, wandelrouteplanning etc)
De meegeleverde Nokia applicatie zou erg geschikt moeten zijn voor wandelen. Voor gesproken navigatie en route herberekening zou bijbetaald moeten worden, maar dit is minder van belang bij wandelen. De software is verder gratis en gewoon onbeperkt te gebruiken.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
The_Fes schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 11:52:
[...]

De meegeleverde Nokia applicatie zou erg geschikt moeten zijn voor wandelen. Voor gesproken navigatie en route herberekening zou bijbetaald moeten worden, maar dit is minder van belang bij wandelen. De software is verder gratis en gewoon onbeperkt te gebruiken.
Niet helemaal akkoord. Je krijgt alleen gratis express-routeberekening. Als je dus echt specifiek voor wandelingen wil navigeren, moet je een licentie op wandelnavigatie nemen. Nu word je dus steevast langst grote banen geleid ipv over voetgangersbruggetjes etc.

Maar daarvoor is er dan google maps - dat binnenkort ook wandelnavigatie gratis zal ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
bluppfisk schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 12:37:
[...]

Niet helemaal akkoord. Je krijgt alleen gratis express-routeberekening. Als je dus echt specifiek voor wandelingen wil navigeren, moet je een licentie op wandelnavigatie nemen. Nu word je dus steevast langst grote banen geleid ipv over voetgangersbruggetjes etc.

Maar daarvoor is er dan google maps - dat binnenkort ook wandelnavigatie gratis zal ondersteunen.
oke, dan was ik blijkbaar niet geheel goed geïnformeerd. Bedankt voor deze info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
heey mijn sensor werkt niet meer, als ik er met mijn vinger overheen ging viel mijn beeld altijd uit. dat doet hij nu niet meer:S. of werkt dit normaal gesproken alleen met bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 19:47
Hier nog even een vraagje.
Ik heb de Contactenbalk op m'n Homescreen met daarin 4 contacten die ik het meeste bel en sms. Nu heb ik wel een probleem, en dat is dat ik bij 2 contacten daarvan zowel een huisnummer als mobielnummer heb opgeslagen. Maar in de Contactenbalk kan ik niet weergeven welke er gekozen moet worden? Wanneer ik nu via de Contactenbalk 1 van mijn contacten bel bel ik automatisch naar het huisnummer, terwijl ik juist naar het mobiele nummer wil bellen. Ik heb al gezocht naar instellingen waarin ik mobiele nummers de hoogste prioriteit wil geven oid, maar kon nergens zoiets vinden. Is het wel mogelijk om dit in te stellen?

Overigens ook erg irritant dat je niet gewoon de Contactenbalk kan gebruiken in combinatie met de Snelkoppelingen (bij Startscherm) :/

[ Voor 9% gewijzigd door Wekko306 op 11-03-2009 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• footoo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08-2021
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 10:37:
GarminXT 5.00.30 is geschikt voor de 5800 en heeft een instelling "voetganger" en "tripcomputer" (gem. snelheid/afstand/gestopt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Niet online
Wekko306 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 13:47:
Ik heb de Contactenbalk op m'n Homescreen met daarin 4 contacten die ik het meeste bel en sms. Nu heb ik wel een probleem, en dat is dat ik bij 2 contacten daarvan zowel een huisnummer als mobielnummer heb opgeslagen. Maar in de Contactenbalk kan ik niet weergeven welke er gekozen moet worden? Wanneer ik nu via de Contactenbalk 1 van mijn contacten bel bel ik automatisch naar het huisnummer, terwijl ik juist naar het mobiele nummer wil bellen. Ik heb al gezocht naar instellingen waarin ik mobiele nummers de hoogste prioriteit wil geven oid, maar kon nergens zoiets vinden. Is het wel mogelijk om dit in te stellen?

Overigens ook erg irritant dat je niet gewoon de Contactenbalk kan gebruiken in combinatie met de Snelkoppelingen (bij Startscherm) :/
De contactenlijst is inderdaad maar een flauw ding, vooral omdat je ze niet icm. upcoming items kunt tonen. Je kunt wel nummers prioritiseren in je adresboek. Ik neem aan dat die instellingen ook hun weerslag hebben op welk nummer je belt in de Contact Bar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko306 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 13:47:
Als je het betreffende contact hebt geopend en je klikt op opties zie je als zesde optie of zo standaardnummers staan. Alsje daar op klikt kun je instellen welk nummer je standaard gebeld wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Iemand GDesk al geprobeerd op dit toestel? Is te vergelijken met handyshell, maar deze is gratis.
Las er zojuist over en ziet er als een interessante applicatie uit, kan het op het moment helaas nog niet uitproberen of het ook op de 5800 werkt.....

[ Voor 12% gewijzigd door Walkman op 11-03-2009 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noppus
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:31
Is het ook mogelijk in de browser te knippen en te plakken? Ik heb gisteravond zitten klooien, maar kreeg het niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
noppus schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 15:44:
Is het ook mogelijk in de browser te knippen en te plakken? Ik heb gisteravond zitten klooien, maar kreeg het niet voor elkaar.
Volgens mij niet, is me niet gelukt. Wilde het zelf ook doen voor iets, maar heb het ook niet kunnen vinden.

Wat me ook vanochtend opviel en een kleine irritatie is, is dat het in de gallerij niet mogelijk is om meerdere foto's tegelijkertijd te selecteren, moest ze één voor één selecteren :(

[ Voor 10% gewijzigd door Walkman op 11-03-2009 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:00

Amiet01

Master_A

Wie kan me zeggen hoe ik op de browser vorige en volgende kan doen? Ik probeer het te zoeken maar kan het maar niet vinden

[ Voor 29% gewijzigd door Amiet01 op 11-03-2009 16:20 ]

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Amiet01 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 16:20:
Wie kan me zeggen hoe ik op de browser vorige en volgende kan doen? Ik probeer het te zoeken maar kan het maar niet vinden
Even de handleiding doornemen helpt. Daarnaast staat er als het goed is rechtsboven "Terug" als je je browser open hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
Walkman schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 15:46:
[...]

Volgens mij niet, is me niet gelukt. Wilde het zelf ook doen voor iets, maar heb het ook niet kunnen vinden.

Wat me ook vanochtend opviel en een kleine irritatie is, is dat het in de gallerij niet mogelijk is om meerdere foto's tegelijkertijd te selecteren, moest ze één voor één selecteren :(
Je kan er wel meerdere tegelijk markeren en ze dan in één keer naar een andere map verplaatsen via het menu.

Ik heb alleen nog geen equivalent van shift+click of control+click gevonden helaas.

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Niet online
Soepster schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 17:02:
[...]

Je kan er wel meerdere tegelijk markeren en ze dan in één keer naar een andere map verplaatsen via het menu.

Ik heb alleen nog geen equivalent van shift+click of control+click gevonden helaas.
Idd, en terwijl dit op een touchscreen doodeenvoudig zou zijn door gewoon checkboxjes voor elk item te plaatsen. Staat ook op mijn lijst van nokia 5800 annoyances op:

http://sanderstruck.blogs...okia-5800-annoyances.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Is het normaal dat de muziek speler stil wordt bij ±50% van de nummer wisselingen? De muziek speelt wel door, maar er komt geen geluid uit de oordopjes, wanneer ik het volume daarna een keer hoger of lager zet heb ik weer geluid.. Heb dit pas sinds vandaag.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainsz
  • Laatst online: 12-09 20:44
Heb sinds gisteren ook de 5800 Tube en ik heb er meteen mee kunnen spelen, Mp3 en afbeeldingen erop gezet, achtergrond geselecteerd, contactpersonen overgezet etc.

Vandaag vielen mij een aantal zaken op, namelijk:
- Als ik de telefoon ontgrendel, dan trilt het bij elke knopje die ik indruk! Dit verschijnsel verdwijnt alleen als ik de telefoon even uit en aan zet.

-Ook viel mij een groen stipje op, die blijft er contant staan alsof een pixel defect is. Helaas weet ik niet dit er gisteravond ook zo was, maar hoe dan ook het viel me toen niet op. Als dit inderdaad een defect pixel is, zal ik het maar moeten terug brengen.

-De handleiding vind ik ook erg slecht. Er staat bijna geen informatie in. De telefoon heeft zo veel functies, maar de betekenissen kan ik nergens terug vinden!.

Computers are useless. They can only give you answers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

-Dat hoort zo, zodat je weet dat je iets hebt aangeklikt. Je kunt het uit zetten in profielen.

-Volgens mij is de policy hetzelfde als bij tft's dat je een bepaald aantal kapot moet hebben, dus met 1 pixel heb je weinig kans op omruil.

-Handleiding is inderdaad mager, maar alles wijst zich vanzelf, en een 300 pagina tellende handleiding gaat toch niemand lezen.

Volgens mij heb ik nog een bugje ontdekt. Mijn mail account is namelijk verdwenen. Volgens mij is dit veroorzaakt doordat ik mijn WLAN netwerk heb gerenamed en het oude heb verwijderd. Ik zou dit wel erg vreemd vinden. Iemand zin om dit te verifiëren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic

Cryothic

why?

Is het mogelijk om de meegeleverde ringtones te kopieren?
Mijn vriendin is helemaal weg van pingpong als sms geluidje, maar die kan ik niet naar haar n73 kopieren.
Sterker nog, ik zou niet eens weten waar ik die moet vinden op de telefoon (als bestandje) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainsz
Ik ga toch maar even langs een service point klagen over een defecte pixel, een groen stipje steeds is wel irritant.

Nog even een vraagje over WLAN, ik heb net verbinding met mijn thuisnetwerk gemaakt en daarop een aantal sites bezocht.
Nou had ik altijd telefoons waarbij je moest betalen voor het mobielinternetten met name WAP enzo, kan ik ergens controleren dat het internet daadwerkelijk via het WLAN loopt en niet via mijn abonnement ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic

Cryothic

why?

volgens mij aan het icoontje bovenin. zo'n antenne (evt met slotje) is WIFI.
en via GPRS zijn twee van die pijltjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainsz schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 19:46:
Ik ga toch maar even langs een service point klagen over een defecte pixel, een groen stipje steeds is wel irritant.

Nog even een vraagje over WLAN, ik heb net verbinding met mijn thuisnetwerk gemaakt en daarop een aantal sites bezocht.
Nou had ik altijd telefoons waarbij je moest betalen voor het mobielinternetten met name WAP enzo, kan ik ergens controleren dat het internet daadwerkelijk via het WLAN loopt en niet via mijn abonnement ?
Als je verbinding maakt met je thuisnetwerk, weet je toch ook dat je geen data verbruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainsz
Cryothic schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 19:57:
volgens mij aan het icoontje bovenin. zo'n antenne (evt met slotje) is WIFI.
en via GPRS zijn twee van die pijltjes
Thx daar kan ik wat mee:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al het draadloze internet van de Hogeschool Arnhem en Nijmegen op z'n mobiel kunnen instellen? Op de laptop gebruiken ze programmaatje W2Secure. Ik heb geprobeerd mijn telefoon te verbinden en toen vroeg hij om een WEP-sleutel. Deze heb ik opgezocht en ingevuld maar vervolgens was hij wel verbonden maar kon ik nog niet internetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je met de 5800 ook e-mails versturen met je hotmail account? Ik ben er een tijdje mee bezig geweest maar het lukt maar niet. Ik kan wel e-mails ontvangen maar niet versturen. De instellingen die hierin deze forum staat en elders op het internet heb ik al geprobeerd. Ik heb t-mobile als provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik ook probeer het lukt mij niet om Garmin XT aan de gang te krijgen.
Heb de 30-versie dus het zou moeten werken voor de 5800. Ik heb de bestandjes er heen gekopieerd, sis- geinstalleerd (via Ovi). Als ik daarna Garmin start vraagt die om codes. Kan iemand mij aangeven hoe ik dat kan omzeilen. Ik heb een Vodafone-abonnement. Je kan me mailen via: pdm @ chello . nl (verwijder spaties)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 11:43:
Kan je met de 5800 ook e-mails versturen met je hotmail account? Ik ben er een tijdje mee bezig geweest maar het lukt maar niet. Ik kan wel e-mails ontvangen maar niet versturen. De instellingen die hierin deze forum staat en elders op het internet heb ik al geprobeerd. Ik heb t-mobile als provider.
Heb je het via pop3 server geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 11:54:
Heb de 30-versie dus het zou moeten werken voor de 5800. Ik heb de bestandjes er heen gekopieerd, sis- geinstalleerd (via Ovi). Als ik daarna Garmin start vraagt die om codes. Kan iemand mij aangeven hoe ik dat kan omzeilen. Ik heb een Vodafone-abonnement. Je kan me mailen via: pdm @ chello . nl (verwijder spaties)
Heb je de kaarten geactiveerd via Mapsource?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 19:47
Walkman schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 15:46:
[...]

Even een tip voor jou en anderen over het selecteren van meerdere itmes:
Kijk even hier Er is dus een freeware programma wat ervoor zorgt dat je simpel meerdere items kan selecteren. Ik heb het zelf nog niet gebruikt, maar ik ga er vanuit dat het gewoon werkt. Hopelijk lost Nokia dit zelf op in een toekomstige firmware, want om dit irritante probleem te moeten oplossen met een los programma is natuurlijk wel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 12:01:
[...]

Heb je het via pop3 server geprobeerd?
Ja ik heb het via pop3 server voor ingaande mails, Voor uitgaande mails heb ik wel de pop3 server geprobeert smtp.live.com maar die doet het ook niet

instellingen

mijn e-mailadres : .....@hotmail.com
gebuikersnaam :......@hotmail.com
wachtwoord : wachtwoord van mijn hotmail account
server uitgaande mail : smtp.gprs.t-mobile.nl
Toegangspunt : T-mobile internet
beveiliging : Uit
Poort : standaard

heb het ook geprobeert met beveiliging ssl/tls en poort 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje
Wat heb je precies nodig om Garmin nav. te instaleren.
Ik bedoel moet je eerst kaarten kopen of wat dan ook????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 13:11:
Vraagje
Wat heb je precies nodig om Garmin nav. te instaleren.
Ik bedoel moet je eerst kaarten kopen of wat dan ook????
Eerst de app instaleren op je mobiel en dan mapsource gebruiken om de kaarten over te pompen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 13:00:
[...]

Ja ik heb het via pop3 server voor ingaande mails, Voor uitgaande mails heb ik wel de pop3 server geprobeert smtp.live.com maar die doet het ook niet

instellingen

Moest je bij hotmail niet betalen om het buiten de hotmail site zelf te gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Laatst online: 23-08 16:51
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 13:00:
[...]

instellingen

Bij mij werkt het via smpt.live.com, maar dan moet je de beveiliging op StartTLS zetten. Verder alle instellingen zo houden.. :)

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XoReP thnx voor je reactie.

Ik ben nog al een leek op dit gebied.
Ik heb de "GarminMobileXTforSymbianS603rdedition_50030.exe" gedownload, maar als ik deze aanklik krijg ik de volgende melding: "Kan niet openen bestandstype niet ondersteund"
Begrijp ik het goed dat ik nu eerst mapsource moet downloaden en hier aan toe voegen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic

Cryothic

why?

Cryothic schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 19:22:
Is het mogelijk om de meegeleverde ringtones te kopieren?
Mijn vriendin is helemaal weg van pingpong als sms geluidje, maar die kan ik niet naar haar n73 kopieren.
Sterker nog, ik zou niet eens weten waar ik die moet vinden op de telefoon (als bestandje) :)
Iemand? alsjeblieft? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Ik worstel een beetje met eventuele gemiste oproepen. Op mijn oude Nokia zag ik een lampje knipperen als ik een bericht, email of gemist gesprek had. Weet iemand hoe ik dit kan zien op de 5800?

Ik zie de menutoets wel af en toe oplichten maar dat is eens per 30 seconden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 13:46:
XoReP thnx voor je reactie.

Ik ben nog al een leek op dit gebied.
Ik heb de "GarminMobileXTforSymbianS603rdedition_50030.exe" gedownload, maar als ik deze aanklik krijg ik de volgende melding: "Kan niet openen bestandstype niet ondersteund"
Begrijp ik het goed dat ik nu eerst mapsource moet downloaden en hier aan toe voegen???
Je moet je telefoon aansluiten op je PC en dan op je PC de exe runnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DuDePrOdUcTiOnS schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 13:46:
[...]

Bij mij werkt het via smpt.live.com, maar dan moet je de beveiliging op StartTLS zetten. Verder alle instellingen zo houden.. :)
yep thnx bij mij is het nu ook gelukt via smtp.live.com je had de t en p omgewisseld met poort 587. Volgens mij blockt t-mobile alle andere poorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

als ik de packet gegevens teller wil resetten moet ik een code invoeren, maar ik heb geen idee waar ik die code kan vinden. Iemand enig idee?

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb via last.fm een account aangemaakt en mobbler geinstalleerd maar wanneer ik een station wil luisteren bijv. coldplay dan wordt de playlist wel geladen (fetching playlist) maar hij blijft op 00:00 staan. Ik gebruik vodafone om te connecten? Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proxy weghalen zou de truc moeten doen..... (dus ip en poort van proxy onder de vodafone live verbinding leegmaken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-07 09:55

vDR

ik gok dat dat de standaard blokkeringscode is, dit is 12345

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds een weekje of 2 ook de 5800 en hij bevalt tot nu toe echt goed.
Heb alleen een vraag.
Op de promofoto's van de N97
http://www.letsgodigital.org/images/artikelen/109/n97.jpg
Is het volledige scherm vol gezet met Actieve Standy functies.
De 5800 heeft maar een beperkte mogelijkheid voor het Startscherm.
Heeft iemand een idee hoe ik hier meer items aan toe kan voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 16:22:
Heb alleen een vraag.
dat kan dus simpelweg niet met de 5800. De N97 is een toestel uit de N-series en krijgt daarom ook extra functies mee om de onderscheiden van de 5800. Misschien dat deze functionaliteit ook nog wel (al dan niet illegaal) beschikbaar komt voor de 5800 zodra de N97 uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

vDR schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 16:04:
ik gok dat dat de standaard blokkeringscode is, dit is 12345
ja dat was hem inderdaad. Dank je. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Share.ovi software voor de 5800 is dat al beschikbaar? zodat ik foto's rechtstreeks van mijn mobiel kan uploaden naar mijn acount?

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:06
Dutchzilla schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 21:55:
Share.ovi software voor de 5800 is dat al beschikbaar? zodat ik foto's rechtstreeks van mijn mobiel kan uploaden naar mijn acount?
Ja dat kan, Ovi / Flickr / VOX en volgens mij zit er nog een soort plugin bij voor Facebook.

[ Voor 19% gewijzigd door thys op 12-03-2009 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Laatst online: 13:15

Rmg

Dutchzilla schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 21:55:
zit er al op quickmenu button en dan 3e icoontje ( een < met bolletjes ) dan kom je in het online delen menu en kan je bij ovi by nokia en flickr account enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Niet online
spoorweg schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 22:16:
[...]

Ja dat kan, Ovi / Flickr / VOX en volgens mij zit er nog een soort plugin bij voor Facebook.
Voor facebook ook? Waar? Kan dat atm niet vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
Even ter info voor degene het intereseert. Ik had nagevraagd bij tele atlas wanneer MCGuider compatible zal zijn met deze versie van symbian,

hier is de reply welke ik kreeg.

Thank you for your E-mail and your interest in Tele Atlas products.

We will have to wait till the new version of McGuider is in the market (around October) to check if it will be compatible with your device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 16:22:
Heb alleen een vraag.
Je kan handyshell proberen (is echter niet gratis) en daarnaast moet je GDesk in de gaten houden, is me nog steeds niet duidelijk of deze nu wel of niet werkt (kreeg 'm zelf niet opestart) die wel gratis is....

Met handyshell schijnt je batterijverbruik wel iets meer te worden omdat hij de applicaties op de achtergrond open houdt zodat je overal snel bij kan....

Hoe zijn trouwens jullie ervaringen met Opera Mini? Vindt het supersnel werken, alleen heb ik wel last dat het programma opeens afgesloten wordt. Ben er nog steeds niet achter wat daar de oorzaak van is.....

[ Voor 19% gewijzigd door Walkman op 13-03-2009 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bluppfisk schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 01:17:
[...]

Voor facebook ook? Waar? Kan dat atm niet vinden!
Misschien is Fring wat voor je... Het bevat Facebook, Skype, MSN etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 10:57:
[...]

Heb laatst fring even geïnstalleerd, maar de manier waarop het voor m'n gevoel je telefoon helemaal overnam (dus dat het zo erg integreert met de functies) beviel me niet. Heb 'm er snel weer afgehaald. Had het gevoel dat fring van alles kan doen zonder dat je daar toestemming voor geeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walkman schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 11:48:
[...]

Heb laatst fring even geïnstalleerd, maar de manier waarop het voor m'n gevoel je telefoon helemaal overnam (dus dat het zo erg integreert met de functies) beviel me niet. Heb 'm er snel weer afgehaald. Had het gevoel dat fring van alles kan doen zonder dat je daar toestemming voor geeft...
Dat is waar, het integreert helemaal in je telefoonlijst. Maar voor iemand die bijvoorbeeld MSN wil/moet hebben, zijn programma´s zoals Fring en Slick tot nu toe de enige mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 10:57:
[...]

Facebooken kan ik. Maar op een straightforward manier foto's van mijn gsm naar facebook uploaden, is niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:27

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Heren,

ik probeer al de hele dag mijn 5800 in staat te stellen Shoutcast streams te spelen. Als ik simpelweg een stream 'tune-in' doe krijg ik een .pls bestand ter download aangeboden, wat je wel kan opslaan, maar daar heb je dus niks aan.

Ik heb gezocht naar een aantal apps die dit zouden moeten kunnen maar geen succes. Uiteindelijk vond ik via de Nokia site een beta 'internet radio' applicatie. Deze bestaat bij hen echter niet voor de 5800, maar wel voor de N96, N81, Expressmusic 5320, etc. Ik heb er een aantal geprobeerd maar niks werkt. Óf ik krijg een certificaatfout bij het installeren, óf ik krijg de melding dat het programma niet compatible is, maar hij installeert wél. Ik kan die applicatie nu nergens terugvinden. Het 'tune-in' werkt nog steeds niet.

De telefoon is geupdate naar de laatste OS-versie via de nokia software, maar dit hielp niet.

Iemand die dit eerder gedaan heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rye
  • Laatst online: 25-04 15:57

Rye

Heb nu sinds 3 dagen ook de 5800. Heerlijke telefoon moet ik zeggen. Zat te twijfelen tussen de Omnia, de X1 en deze.

Maar nu loop ik al sinds dag 1 tegen een probleem aan dat vrij bekend is; het certificaat probleem. Heb de x#7307# al geprobeerd, ook zonder de geheugenkaart erin. Ik draai momenteel de laatste firmware, 20.0.0.12 ofzo is het.

Maar ik word gek van dat het certificaat ongeldig is. Ik heb de datum ook al veranderd maar zonder succes. Het begon toen ik adobe acrobatreader wilde installen. Het enige wat ik heb kunnen installen; Accuweather en MSN (die niet werkt). Graag wil ik fring, phonetorch en nog een paar leuke programma's erop hebben.

Helaas werkt dus geen van de tot nu toe mogelijke oplossingen voor mij. Iemand enige idee hoe ik dit kan oplossen? Eventueel een mail naar Nokia om daar mijn beklag te doen?

www.ping-win.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Wat betreft de navigatie op de telefoon....
Werkt nav4all hier op?
Weet niet hoe dat zit en kan dat nergens achterhalen.
nav4all is toch ook een goede navigatie?

Alvast bedankt.

grt buster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.Kebab
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 15:19:
Hoi,

Wat betreft de navigatie op de telefoon....
Werkt nav4all hier op?
Weet niet hoe dat zit en kan dat nergens achterhalen.
nav4all is toch ook een goede navigatie?

Alvast bedankt.

grt buster
Heb pas Garmin geinstalleerd. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rye schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:12:
Heb nu sinds 3 dagen ook de 5800. Heerlijke telefoon moet ik zeggen. Zat te twijfelen tussen de Omnia, de X1 en deze.

Maar nu loop ik al sinds dag 1 tegen een probleem aan dat vrij bekend is; het certificaat probleem. Heb de x#7307# al geprobeerd, ook zonder de geheugenkaart erin. Ik draai momenteel de laatste firmware, 20.0.0.12 ofzo is het.

Maar ik word gek van dat het certificaat ongeldig is. Ik heb de datum ook al veranderd maar zonder succes. Het begon toen ik adobe acrobatreader wilde installen. Het enige wat ik heb kunnen installen; Accuweather en MSN (die niet werkt). Graag wil ik fring, phonetorch en nog een paar leuke programma's erop hebben.

Helaas werkt dus geen van de tot nu toe mogelijke oplossingen voor mij. Iemand enige idee hoe ik dit kan oplossen? Eventueel een mail naar Nokia om daar mijn beklag te doen?
Ik heb juist hetzelfde probleem, heb ook al terug naar fabrieksinstellingen zonder geheugen kaart gedaan en ook datum terug gezet. Werkt allebei niet.

Ik krijg de certificaat fout bij het installeren van photoflow en telexyNetworks.
Fring en phonetorch werken bij mij wel :s.

Zijn er geen andere oplossingen voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Laatst online: 30-08 19:50
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 17:38:
[...]

Ik heb juist hetzelfde probleem, heb ook al terug naar fabrieksinstellingen zonder geheugen kaart gedaan en ook datum terug gezet. Werkt allebei niet.

Ik krijg de certificaat fout bij het installeren van photoflow en telexyNetworks.
Fring en phonetorch werken bij mij wel :s.

Zijn er geen andere oplossingen voor dit probleem?
Als het over expired certificates gaat zou je hier eens moeten kijken. Of zoek verder op die site met keyword "certificate".

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Iemand die het progje ShakeSMS al aan de praat heeft gekregen?
Bij mij geeft ie een foutmelding aan als ik m wil installeren op de 5800.

Lijkt me wel een leuke tool, om met je tellie te schudden om een smsje te openen etc

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe is zelf moeite....

[ Voor 93% gewijzigd door DaannO op 13-03-2009 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-07 09:55

vDR

Vis schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 18:53:
Iemand die het progje ShakeSMS al aan de praat heeft gekregen?
Bij mij geeft ie een foutmelding aan als ik m wil installeren op de 5800.

Lijkt me wel een leuke tool, om met je tellie te schudden om een smsje te openen etc
Dat probeer ik ook te installeren ! mega handig lijkt me dat maar helaas krijg ik ook een error,

*edit*

Ik krijg dus certificate error, net nog eens geprobeerd.

[ Voor 6% gewijzigd door vDR op 13-03-2009 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwelbast
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-08 21:03
HTT-Thalan schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:14:
Heren,

ik probeer al de hele dag mijn 5800 in staat te stellen Shoutcast streams te spelen. Als ik simpelweg een stream 'tune-in' doe krijg ik een .pls bestand ter download aangeboden, wat je wel kan opslaan, maar daar heb je dus niks aan./]
Ik weet niet wat je precies bedoelt.., maar als je internetradio wil luisteren moet je tunin.fm eens proberen. werkt bij mij. kan alleen niet vinden waar je het volume regelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Zijn er trouwens al mensen die hun 8GB geheugenkaartje hebben vervangen door een 16GB variant?
Het schijn dat de 5800 een beetje moeite heeft met de 16GB class 2 varianten nokia forum
Er schijnen class 4 varianten te zijn. (de ultra van sandisk) maar die ben ik nog niet echt tegengekomen.
Behalve hier dan.

Edit: hier ook een class 6 variant van Transcend €59,-

Even een nachtje over slapen, en dan bestellen.

Ook handig: phonetorch maakt van je fotoflits-ledjes een zaklantaarn.
In de nieuwste versie ook instelbare morse code :P

[ Voor 29% gewijzigd door JaccoW op 13-03-2009 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen met het volgende :
Ik zat gisteren beetje op youtube te surfen op mijn nokia 5800 en toen stond er onder view in desktop version dus ik op klikken om te kijken hoe dat is ,Maar nu weet ik niet meer hoe je weer naar de mobiele versie moet terug gaan . En gisteren veranderde mijn video speler in 1x ik had eerst de standaard media speler die alles gaat streamen . Maar daarna had ik 1 die download en afspeelt wat echt superfijn is weet iemand hoe ik uit andere media spelers kan kiezen voor youtube ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eergister mijn telefoon van Gsmweb binnen gekregen, beetje fekut met filmpjes etc erop te zetten, gister avond eerste filmpje gekeken, vond het prima kwaliteit, maar nu ben ik benieuwd of de files ook Password beveiligd kunnen worden. Ik ga er vandaag mee aankloten, mischien iemand anders al wat gevonden?

Edit:

Ben al wat verder gekomen heb het applicationtje Smart Guard geprobeerd, maar geeft na installatie aan: Indian region only http://gyanguru.org/downl...pplications-games-s60-v5/ voor de mensen die een indian region hebben:P?

Okk je kan het doen:

Nokia 5800 Tube
succes:)
Grtz

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2009 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Daily Mobile zeggen ze dat v21.0.018 binnenkort uitkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 13:31:
Kan iemand mij helpen met het volgende :
Ik zat gisteren beetje op youtube te surfen op mijn nokia 5800 en toen stond er onder view in desktop version dus ik op klikken om te kijken hoe dat is ,Maar nu weet ik niet meer hoe je weer naar de mobiele versie moet terug gaan . En gisteren veranderde mijn video speler in 1x ik had eerst de standaard media speler die alles gaat streamen . Maar daarna had ik 1 die download en afspeelt wat echt superfijn is weet iemand hoe ik uit andere media spelers kan kiezen voor youtube ?
m.youtube.com dan kom je meteen op de mobile versie van youtube terecht. Over die speler, ik had gister ook heel even die "nieuwe" die het download in de browser (gewoon youtube flash filmpje, maar dan op een mobiel vriendelijke manier op de mobiele site). Probeerde vandaag weer op die manier youtube te bekijken maar wordt nu elke keer weer doorgestuurd naar de standaard streamende video speler.

wat anders, hoop dat ik hiermee geen forum regels overschrijd (hoort misschien een beetje thuis in V&A maar hier bereik ik sowieso meer mensen):
Ik ben nog opzoek naar nokia music store waardebonnen (25 gratis tracks, kreeg je bij je telefoon) gebruik je deze bon niet wil ik hem (evt voor een redelijk lief prijsje) wel van je over nemen: pm me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Fring voor 5800 is uit. Ik ga het nu effe installen. Ik heb wat problemen met talkonaut. Als ik een gesprek voer dan valt van mijn kant het geluid weg, de ander hoort zichzelf dan. Ik weet niet of dit aan talkonaut ligt of aan mijn voip provider.

Laat nog weten of het gelukt is met fring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

REDFISH schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 20:16:
Fring voor 5800 is uit. Ik ga het nu effe installen. Ik heb wat problemen met talkonaut. Als ik een gesprek voer dan valt van mijn kant het geluid weg, de ander hoort zichzelf dan. Ik weet niet of dit aan talkonaut ligt of aan mijn voip provider.

Laat nog weten of het gelukt is met fring.
Fring werkt erg goed bij mij. Wat ik wel jammer vind is dat ik maar 1 msn account kan aanmelden.

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Oh dat stoort mij niet zo. Ik vind het meer jammer dat hij uit mijn telefoonboek niet iets anders dan het standaard mobiele nummer kan plukken. Dus als ik meerdere telefoonnummers van iemand heb, dan moet ik altijd naar mobiel bellen, wat niet heel handig is.

Verder inderdaad top kwaliteit geluid en ook gaan de gesprekken goed bij mij. Zeker een aanrader.

edit: aha niet goed gekeken, hij clonet de contact dus ik kan ze wel bellen. Toppie!

[ Voor 10% gewijzigd door REDFISH op 14-03-2009 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er misschien een master control voor volume er is. Deze had ik wel op me Omnia door wat cijfers te typen. Maar voor de 5800 heb ik nog niets gevonden. Ik vind de geluid zacht via de headset en met equalizer op full te zetten kom ik ook net zover. Heeft iemand hier misschien antwoord op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
Gezocht maar ook niet gevonden- wellicht betreft het een verborgen map oid? Ik moet nog andere file browsers proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 21:27:
Weet iemand of er misschien een master control voor volume er is. Deze had ik wel op me Omnia door wat cijfers te typen. Maar voor de 5800 heb ik nog niets gevonden. Ik vind de geluid zacht via de headset en met equalizer op full te zetten kom ik ook net zover. Heeft iemand hier misschien antwoord op.
Probeer de toetsen aan de zijkant van het toestel, rechterbovenkant?

Ik vind het volume prima met de bijgeleverde headset, maar ik heb dan ook oordopjes die redelijk hard geluid produceren door de ohm waarde. Ik dacht 24, maar weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cuberob schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 18:52:
[...]

m.youtube.com dan kom je meteen op de mobile versie van youtube terecht. Over die speler, ik had gister ook heel even die "nieuwe" die het download in de browser (gewoon youtube flash filmpje, maar dan op een mobiel vriendelijke manier op de mobiele site). Probeerde vandaag weer op die manier youtube te bekijken maar wordt nu elke keer weer doorgestuurd naar de standaard streamende video speler.

wat anders, hoop dat ik hiermee geen forum regels overschrijd (hoort misschien een beetje thuis in V&A maar hier bereik ik sowieso meer mensen):
Ik ben nog opzoek naar nokia music store waardebonnen (25 gratis tracks, kreeg je bij je telefoon) gebruik je deze bon niet wil ik hem (evt voor een redelijk lief prijsje) wel van je over nemen: pm me :)
Bedankt m.youtube.com werkt
nu alleen nog erachter komen hoe ik niet de standaard media player kan veranderen want als ik buiten ben en geen wifi heb.Dan happert youtube omdat die steeds moet streamen maar met de andere media speler download die en dat is erg fijn .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft niemand last van lag met fring?
Als ik een gewoon skype gesprek voer met mijn gsm zit er altijd 1 à 2 sec vertraging op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic

Cryothic

why?

Weet iemand toevallig een handige app voor notities?
Het notitie dingetje wat er in zit vind ik onhandig.

En ik wil er soms een tekeningetje bij kunnen maken. Dat kon met m'n W950i wel, maar op de 5800 is het niet mogelijk zo te zien.

Maar ik vroeg me af of iemand toevallig al zo'n app was tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 22:56:
[...]

Bedankt m.youtube.com werkt
nu alleen nog erachter komen hoe ik niet de standaard media player kan veranderen want als ik buiten ben en geen wifi heb.Dan happert youtube omdat die steeds moet streamen maar met de andere media speler download die en dat is erg fijn .
Even je cookies verwijderen (web--> privacyggvns wissen -> cookies) dan krijg je als het goed is weer de "downloadende" youtube speler op m.youtube.com
waarschijnlijk heb je net als ik een keer op m.youtube.com bij een video op "overschakelen naar standaardvideospeler" gedrukt en vervolgens is er dan geen optie om weer terug te gaan (behalve je cookies verwijderen)
hoop dat het bij jou ook helpt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het bedankt :*)

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2009 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 13:04
Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 21:27:
Kan dat zachte geluid van de headphones ook met het speakerprobleem te maken hebben? Lijkt me niet toch? Ik merk namelijk verschil in volume soms... ik had mn headphones laatst bijna op het allerhardst staan, omdat ik anders de muziek niet goed kon horen (terwijl in het begin 50% volume genoeg was).... vervolgens heb ik 2 mensen gebeld en een half uurtje later weer muziek op gezet.. volumestand was het zelfde, maar het was ineens snoei en snoeihard :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ecb1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:18
Ik ben van plan dit toestel aan te schaffen. Oa via Youtube zag ik iets over de applicatie Scalado Photoflow die in de downloadsectie van het toestel zou staan. Is Photoflow standaard aanwezig in die sectie op élke Nokia 5800, ongeacht of het een Beneluxtoestel is of bijv een Duitse versie, zoals ik die dan zou krijgen?
Zijn er überhaupt (softwarematige) verschillen tussen toestellen met verschillende landcodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
Ik heb de Duitse versie, en heb het kunnen downloaden.

Bedankt voor de tip trouwens, de Download! knop linkt naar meer leuke apps.

(wel jammer dat de meeste knoppen naar een lege Jamba site of betaalde ringtones en games leiden.)

(is er een website waar deze apps op dezelfde manier zijn verzameld trouwens? dan kan ik ze sneller downloaden)

[ Voor 47% gewijzigd door Soepster op 15-03-2009 15:44 . Reden: jamba :( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Photoflow kun je gewoon downloaden via jou mobiel .

Trouwens daarnet voor het eerst op msn geweest met mijn mobiel met fring dat is echt super maar je hebt ook de optie om iemand te bellen is dat gratis of moet je ervoor betalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat Handyshell is duidelijk wel makkelijk.
Aangezien de N en E serie ook op symbian S60 draaien moet het toch geen probleem zijn om die actieve standby layout om te zetten voor de 5800 aangezien de N97 ook touch wordt/is.
Opera Mini werkt veel beter dan de built in browser van Nokia. Alleen heb ik 1 vraag, kan je opera mini ook via WLAN laten werken. Bij mij pakt hij automatisch alleen maar mijn 3G verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 11:54:
Zelf heb ik dit probleem ook!
Is dit ondertussen al opgelost?

Bedankt vast voor je / jullie hulp (kan het hard gebruiken, want ik kom er écht niet uit.... :'( )
Pagina: 1 ... 17 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over levertijden en bijbehorende abonnementen en prijzen horen NIET in dit topic. Dus de volgende zaken mogen in het onderstaande topic: 1: abonnementen bespreken 2: import bespreken 3: levertijd bespreken 4: prijzen bespreken 5: service over shops of NSP bespreken.

[ABO] Het Nokia 5800 Tube levertijden en abonnementen topic