Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mart1jn
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Op de site van switch staat een nieuwe uitleg over de levertijden:
Zoals je inmiddels gemerkt hebt, heeft de levering van de UT notebooks door HP en leverancier Switch enige vertraging opgelopen. HP en Switch doen er nu alles aan om reeds bestelde notebooks zo snel mogelijk uit te leveren.

Alle budget-model notebooks, die nu besteld en betaald zijn, worden voor 1 september uitgeleverd. Van de high-end modellen, die nu besteld en betaald zijn, zal de helft uiterlijk 31 augustus uitgeleverd worden en het restant in de week erna. Notebooks worden uitgeleverd in de volgorde van bestelling.
Voor nog te bestellen of nog niet betaalde notebooks volgt nog deze week de verwachte levertijd.

De Universiteit Twente, Switch en HP betreuren de gang van zaken rondom de verlate levering en de gebrekkige communicatie. HP en Switch denken na over een compensatieregeling. Ook hierover volgt deze week nader bericht.

Namens UT, HP en Switch, met vriendelijke groet,

Bob Vos, Directeur Switch
Carlo Ruiz, Sales Manager Hewlett-Packard Nederland
Hans Bezemer, coördinator ICT voor studenten, ICTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dogmatix
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-01-2024
Budget model, besteld op 10 juli:

Beste

Wij hebben uw order verwerkt en u kunt deze afhalen bij onze balie aan de marconistraat 1.
Wilt u zo vriendelijk zijn om uw ordernummer vermelden, zodat we u snel van dienst kunnen zijn?

Met vriendelijke groet,

Magazijn Switch
magazijn medewerker

T 0541 57 37 00
E magazijn@switch.nl
I www.switch.nl

Info voor de liefhebbers, nu weer bier :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijuh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-03 21:08
Eerst kreeg ik deze mail:
Beste Jeroen,

Voor de laatste berichten omtrent leveringen verwijs ik je graag naar http://www.switch.nl/cont...jden%20UT%20notebooks.php
Notebooks kunnen bij Switch worden afgehaald elke dag vanaf 14.30 tot 17.30 aan de Marconistraat 1. (routebeschrijving: http://www.switch.nl/content/Contact/Oldenzaal.php)

Indien je nog vragen hebt dan verneem ik het graag.

Mvg, Marjolein Dijkhuis

Hierna deze:

Hallo Jeroen,

De zending is reeds onderweg maar ik kan niet exact zeggen hoe laat deze gaan komen of dat deze pas morgenochtend arriveren.
Ik kan wel zien dat je notebook bij de eerste lichting zit. Zodra deze binnen is zal ik het je laten weten!

Mvg, Marjolein Dijkhuis

niceeeeeeeeeee

Asus EN8800GTS, Asus P5E, Intel E8400, 2x500gb Spinpoint (raid0), Zalman HP 600 watt, cnps 9500 led, creative xfi music, 4x1gb hyperX PC2 8500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 17:49
Is dat een budget of high end laptop? Ik heb mijn high-end eind juli besteld en 1,5 week geleden voor het laatst wat van switch gehoord, naar aanleiding van een mailtje van mij.

Ze mogen inmiddels wel doorkomen met dat ding, en een gratis docking station ofzo :) :P

[ Voor 4% gewijzigd door cryforhelp op 25-08-2008 16:42 ]

Kleine zonnepaneleninstallateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijuh
High end, en jah docking station for free would be nice (H)

Asus EN8800GTS, Asus P5E, Intel E8400, 2x500gb Spinpoint (raid0), Zalman HP 600 watt, cnps 9500 led, creative xfi music, 4x1gb hyperX PC2 8500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonniii
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-01 19:15
Zojuist mijn high-end laptop opgehaald.
Hij is nu bezig met Windows XP (???) installeren, onderop staat wel een key van Vista Business.
4 dvd's van Vista meegeleverd, 32bit en 64bit in meerdere talen en 2 cd's met XP in meerdere talen.
Verder nog een bon voor een gratis HP rugtas gekregen ter compensatie van het lange wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
Jonniii schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:13:
Zojuist mijn high-end laptop opgehaald.
Hij is nu bezig met Windows XP (???) installeren, onderop staat wel een key van Vista Business.
4 dvd's van Vista meegeleverd, 32bit en 64bit in meerdere talen en 2 cd's met XP in meerdere talen.
Verder nog een bon voor een gratis HP rugtas gekregen ter compensatie van het lange wachten :)
Vet dat ze XP er bijleveren, ik denk dat ik ook nog wel even kan wachten voordat ik Vista installeer. Ik hoop dat die bon voor de rugtas ook voor iets anders in te zetten is. Maar het idee is in ieder geval leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Topicstarter
mooi dan kick ik er mooi XP op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04 12:42

geerttttt

Manisch positief

Laptops die voor 1 augustus besteld zijn komen als het goed is deze week nog aan ;) , goed op tijd voor je studie lijkt me. Als je ze op tijd besteld hebt that is.

Oost west, 127.0.0.1 best!

• cryforhelp
Ik kreeg ook zo'n mailtje binnen. We wachten vol spanning af, hoop wel dat ze afleveren op een moment dat ik thuis ben, dat is niet zoveel morgen, ivm de intro. En vrijdag m'n bed uitkomen is ook lastig dan...

• ThE-ShoX
  • Laatst online: 24-04 18:24
Hij is gister bij mijn ouders thuis aangeboden, helaas waren ze niet thuis, dus wordt hij vandaag weer opnieuw aangeboden. Maar hopen dat ze er nu wel zijn.

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

..

[ Voor 111% gewijzigd door geerttttt op 28-08-2008 12:08 ]

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-04 21:26

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Ik heb de high-end versie op 27 juni besteld maar nog niks gehoord over verzending/bezorging...

• cryforhelp
Heb je al betaald? Mail er dan even achteraan.

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Die gratis tas is wel aardig, alleen hoop ik wel dat ik hem kan toevoegen aan mijn huidige order zodat ik niet twee keer verzendkosten betaal...

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

Net belletje gehad van Switch, mijn bestelling van 27 juni was om een of andere reden geannuleerd.. Wel kan ik hem in de loop van volgende week komen ophalen in Oldenzaal, dus dat is dan wel weer mooi geregeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basanas
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-12-2023

basanas

So zetta slow!

Gah! Ik heb hem eind juli besteld en betaald (heb een bevestiging), alleen ik heb ook nog niets gehoord van ze. En het is bijna de 31e...en er zit nog een weekend tussen...
Ik heb aangegeven de notebook op te willen halen in Duiven, misschien ligt het daaraan, maar dan zou een belletje of een e-mail wel op zijn plaats zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
Switch meldt niet zoveel uit zichzelf, gewoon even achteraan mailen, dan krijg je binnen een dag ofzo wel antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThE-ShoX
  • Laatst online: 24-04 18:24
Ik heb hem gisteren ontvangen. Nu even de boel installeren enzo. Hij installeerd automatisch windows xp, maar vista zit er wel bij op dvd. De Engelse en Nederlandse 32 en 64 bit Business versie. Dus zo maar even 64 bit erop gooien.

edit: was ook al bekend lees ik net :P Nog niet zo helder na de intro :P

[ Voor 14% gewijzigd door ThE-ShoX op 29-08-2008 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil.bean
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-04 14:01
28 juli is de betaling aangekomen... heb nog niet een enkel bericht terwijl een hoop mensen hem ondertussen al thuis hebben liggen. Hij is hier thuis ook nog niet aangeboden. Ik wacht af, en hoop dat ik hem in ieder geval morgen krijg...

Nog iets, aangezien er 4 verschillende besturingssystemen zijn, kan ik beter XP of Vista gebruiken, en de 32 of 64 bit versie. Vista 64 spreekt mij persoonlijk aan, maar is dit wel aan te raden i.v.m. software en compatibiliteit?

En ik neem aan dat de NL of EN geen enkel probleem is? Dan houdt ik het lekker bij nhet NL namelijk.

In afwachting,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijuh
Gewoon vista 64 bits erop gooien, deze kan nl gewoon gebruik maken van 32 bits drivers.

Ik heb net trouwens de laptop kunnen ophalen bij switch:)

Ik zag net dat er maar 3GB geheugen werd herkend, dus ik ben nu ook bezig om er engelse 64 bits vista er op te zetten.

Verder ziet de laptop er super uit!

[ Voor 35% gewijzigd door Meijuh op 29-08-2008 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil.bean
Meijuh1 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 19:07:
...
Ik zag net dat er maar 3GB geheugen werd herkend, dus ik ben nu ook bezig om er engelse 64 bits vista er op te zetten.
...
Waarom de Engelse? Uit principe of vanwege bepaalde redenen?

Dat wordt dus 64 bit Vista :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Meijuh1 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 19:07:
Gewoon vista 64 bits erop gooien, deze kan nl gewoon gebruik maken van 32 bits drivers.
Volgensmij is dat niet waar, je kunt wel 32 bit software gebruiken, maar geen 32 bit drivers. Deze moeten dus wel specifiek voor vista 64 bit gemaakt zijn. Desondanks zijn die volgensmij wel bij de cd ingebakken.
Ik heb net trouwens de laptop kunnen ophalen bij switch:)

Verder ziet de laptop er super uit!
Dat je 3 gig hebt komt door:
1. omdat 32 bit maar tot iets meer dan 3 gig aan geheugen kan hebben.
2. omdat je geen SP1 hebt geinstalleerd van vista.

Na installatie van sp1 zie je het wel, desondanks heb je er op vista 32 bit niet zo veel aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Evil.bean schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:18:
[...]

Als je ooit hem opnieuw geinstalleerd wil hebben krijg je ook weer een engelse, dit is de standaard.

Zelf vind ik ook engels het meest makkelijke, nederlands heeft soms half gare vertalingen erin zitten, maar je moet het uiteraard zelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Niet online

marcieking

Evil.bean schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:18:
[...]

Sowieso omdat je foutmeldingen veel sneller kunt traceren, er meer software in het Engels beschikbaar is en je dus uniformiteit houdt, en sommige mensen (ik ook) vinden het Engels vaak beter werken dan de soms geforceerde Nederlandse vertalingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:31
Mijn laptop is donderdag bij mijn ouders gekomen, ik ben nu net thuis. Als ik de laptop aanzet krijg ik een wit scherm. Moet ik nu wachten, of eerst laten opladen, totdat die gaat installeren? Het is trouwens de high-end versie. Hoop niet dat er iets mis mee is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Topicstarter
ik kreeg iets met of ik XP wilde installeeren maar ik heb 'm opnieuw opgestart en 'm laten booten van de Vista cd.
64 bit is niet z'n probleem mits je maar redelijk recente programma's etc. hebt.
Maar misschien dat ik er ff een dualboot met XP32bit op zet.
Overigens wat stond er op de recovery partitie, die heb ik gelijk verwijderd ;)
Verder bizar dat de kale vista installatie 17gb wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Nou lekker... heb de accu eruit gehaald terwijl de aanstond, verschillende cd's geprobeerd, niks werkt. Maandag maar even langs het nsc dan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

-Eraser- schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 00:09:
Nou lekker... heb de accu eruit gehaald terwijl de aanstond, verschillende cd's geprobeerd, niks werkt. Maandag maar even langs het nsc dan ...
Klinkt op eerste gehoor als een DOA.

[ Voor 20% gewijzigd door geerttttt op 03-09-2008 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Ok, bedankt voor de reactie. Ik hoop niet dat ik em te lang kwijt ben, was net zo bij dat ik em "vroeg" kreeg, heb ik zoiets .. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
Dat is de reden dat je bij het nsc een notebook koopt, als er iets is kun je hopelijk een leenlaptop meekrijgen :).

Ook een mooie trouwens; ik wilde herinstalleren van de cd's in de hoop op minder hp-meuk. Wordt er geen key bij geleverd voor XP. De sticker die erop zit is een vista code, en blijkbaar werkt dat toch echt niet :P.

Ben nu maar handmatig shit aan het ruimen allerlei leuke paranoïde beveiligingen eraf gooien :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil.bean
Ik wacht nog steeds af, hoop dat hij vandaag aankomt :D

En die redelijk recente programma's voor 64 bit, werk je daar op de universiteit mee?
Als we daar niet mee werken heb ik er denk ik niet echt heel veel aan toch?

Dat jullie hem al hebben, komt dat misschien omdat jullie sowieso hebben gebeld of gemaild?
Ik vind het toch wel vreemd dat hij nog niet eens is aangeboden terwijl ik er redelijk vroeg bij was.

[ Voor 31% gewijzigd door Evil.bean op 30-08-2008 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Topicstarter
ik heb gelijk 64 bit windows Vista d'r op gezet, en nieuwere programma's werken allemaal wel tot nu toe alleen bejaarde versies die ik van bijv. alcohol en Partition Magic had doen 't niet.
Echter hoe krijg ik m'n FN toetsen voor de beeldscherm brightness werkend? want doe 't liever met die knoppen dan dat ik 't in m'n taskbar doe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Evil.bean schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:26:

Dat jullie hem al hebben, komt dat misschien omdat jullie sowieso hebben gebeld of gemaild?
Ik vind het toch wel vreemd dat hij nog niet eens is aangeboden terwijl ik er redelijk vroeg bij was.
Heb je wel de mail gehad dat hij verstuurd is? Ik kreeg die brief donderdagavond en vrijdag om half negen ('s ochtends) was de laptop er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Evil.bean schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:26:

En die redelijk recente programma's voor 64 bit, werk je daar op de universiteit mee?
Als we daar niet mee werken heb ik er denk ik niet echt heel veel aan toch?

Heb je hem in augustus besteld? Als je hem voor aug hebt besteld zou je hem sowieso voor de 31e deze maand moeten hebben. Zo niet, laat het dan gerust weten... Heb je hem na die tijd besteld, dan zit je te kijken naar ongeveer de 2e week van sept (uit mn hoofd)

Ohja, nogmaals. 32 bit software kan prima draaien op 64 bit vista, het zijn de drivers die specifiek 64 bit moeten zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door geerttttt op 31-08-2008 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

GoldenSample schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:27:
ik heb gelijk 64 bit windows Vista d'r op gezet, en nieuwere programma's werken allemaal wel tot nu toe alleen bejaarde versies die ik van bijv. alcohol en Partition Magic had doen 't niet.
Echter hoe krijg ik m'n FN toetsen voor de beeldscherm brightness werkend? want doe 't liever met die knoppen dan dat ik 't in m'n taskbar doe..
Werken die FN toetsen niet out of the box? zo niet, ff hp drivers opsnuffelen lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
geerttttt schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 01:58:
[...]

Werken die FN toetsen niet out of the box? zo niet, ff hp drivers opsnuffelen lijkt me...
De hp drivers waar het inzit is de driver voor de touchkeys. De unit die dat raket icoontje geeft. Overigens zit er ook ergens een "ambient light sensor" in het ding, die automatisch de verlichting bijstelt. Op zich heel cool :).

Raarder is dat ik intel's active management technology niet aan kan zetten. Er zit een separaat bios menu voor dat je na boot tegenkomt. En ik ben er al achter dat het standaard wachtwoord 'admin' is. Vervolgens eist hij dat je een nieuw wachtwoord invult, maar als ik wat nieuws invul dan accepteer ie dat niet.

Ik snap er de ballen van, maar het betekent wel dat de processor ook niet terugklokt, want volgens mij is dat de functie van AMT.

[ Voor 21% gewijzigd door cryforhelp op 31-08-2008 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil.bean
geerttttt schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 01:56:
[...]

Heb je hem in augustus besteld? Als je hem voor aug hebt besteld zou je hem sowieso voor de 31e deze maand moeten hebben. Zo niet, laat het dan gerust weten... Heb je hem na die tijd besteld, dan zit je te kijken naar ongeveer de 2e week van sept (uit mn hoofd)

....
Ik heb op mijn mail bevestiging gehad dat de betaling 28 juli is binnen gekomen, maar heb nog geen enkele mail gehad over de verzending :/. Bij mij komt hij dus sowieso niet op tijd binnen...

Zondag leveren ze namelijk niet, of is het nood :? ;(.

Ik had hem toch eigenlijk wel graag willen hebben ondertussen, aangezien er ook nog een hoop geïnstalleerd moet worden en vista 64 er nog op moet worden gezet...

wie moet ik het laten weten dan? Switch? daar is al een mail naartoe, maar nog geen antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonniii
Mail beantwoorden duurt nogal lang bij Switch, bellen is een stuk effectiever.

Ik heb sinds vanochtend problemen met het geluid, vanaf donderdag deed de laptop het perfect met Vista Business 64 NL erop. Vanochtend opeens last van stotterend geluid, nou ja, stotteren is het niet, meer een superirritante vibratie, laptop was ook erg heet rechts (vanaf de onderkant bekeken) van het HP 3D Driveguard stuk. Opnieuw installeren van de drivers had geen effect, de laptop paar keer opnieuw opstarten ook niet. Heb toen de laptop even af laten koelen en daarna weer aangezet, nu doet het geluid het weer perfect.

Kan het zo zijn dat het geluid door de hitte het zo moeilijk krijgt? En heeft iemand anders hier al last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil.bean
Ok, bellen dus. Maar wss nemen ze op zondag niet op... Zo'n groot bedrijf is het volgens mij ook weer niet ;(.

Maar, moet ik dat "Bel bij terug" geval gebruiken of moet ik het gewoon via contact -> duiven -> telefoonnr. doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Niet online

marcieking

Gewoon zelf bellen, die "Bel mij" optie heb ik ook eens gebruikt en dat leverde geen telefoontje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272951

vandaag laptop high tech op gehaald helaas heb ik er geen CDs bij gekrijgen net nog even snel gebelt met switch, die sturen mij leuk door naar nsc maar daar was ik denk ik net te laat voor om nog contact mee te krijgen voor 5en hoop wel dat ik nog even vista cds er bij krijg want ben wel van plan vista te gaan gebruiken met z'n snelle pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Anoniem: 272951 schreef op maandag 01 september 2008 @ 17:28:
vandaag laptop high tech op gehaald helaas heb ik er geen CDs bij gekrijgen net nog even snel gebelt met switch, die sturen mij leuk door naar nsc maar daar was ik denk ik net te laat voor om nog contact mee te krijgen voor 5en hoop wel dat ik nog even vista cds er bij krijg want ben wel van plan vista te gaan gebruiken met z'n snelle pc.
Ohja, bij het NSC liggen niet die cd'tjes, mocht je dat verwachten... dan zul je toch echt bij switch o.i.d. moeten zijn...

[ Voor 23% gewijzigd door geerttttt op 03-09-2008 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272951

thanks voor je reactie!

maar apart dat switch zegt dat ik hier voor bij NSC moet zijn! maar even voor de duidelijkheid deze cds zouden er gewoon bij moeten zitten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Niet online

marcieking

Ik heb gisteren Switch gebeld: Je krijgt bij je notebook dus een bon voor een tas, maar die kun je niet van tevoren verzilveren zodat ze die tas met je notebook meesturen. Volgens mij moet je dus naar Oldenzaal om daar je laptoptas af te halen. Ik vind het nogal een trieste zaak...
geerttttt schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:36:
[...]

Je kunt achter de cd's aan gaan, maar is opzich niet nodig. Bij het NSC is er nu een image met drivers en alles helemaal klaar, voor de high-end laptop that is. kan zo erop gezet worden.

Edit: Ohja, bij het NSC liggen niet die cd'tjes, mocht je dat verwachten... dan zul je toch echt bij switch o.i.d. moeten zijn...
Staan op die image ook nog enorm veel programma's of is het een kale image? Dan doe ik het namelijk liever zelf :P
Anoniem: 272951 schreef op maandag 01 september 2008 @ 17:28:
Zou je misschien hoofdletters en wat meer interpunctie willen gebruiken, je gaat een WO studie doen, dan kun je toch wel normaal schrijven? Dat leest ook makkelijker voor mensen die je zouden willen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-04 20:57
-Eraser- schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:51:
Mijn laptop is donderdag bij mijn ouders gekomen, ik ben nu net thuis. Als ik de laptop aanzet krijg ik een wit scherm. Moet ik nu wachten, of eerst laten opladen, totdat die gaat installeren? Het is trouwens de high-end versie. Hoop niet dat er iets mis mee is ...
Een wit scherm klinkt alsof de data-kabel naar het display los zit... Dan heb je geen beeld, maar alleen backlight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-04 14:21
Besteld op 18 augustus, en ik krijg de laptop als het goed is volgende week, onbekend of het begin of eind volgende week is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150093

Ik heb de laptop vrijdag opgehaald: zat net in de trein van Drienerloo naar Zwolle, dus maar in Hengelo uitgestapt, terug gegaan en op de motor naar Oldenzaal gereden.

Laptop werkt prima! Maar ik vind de software van HP en alle andere software behoorlijk irritant. Ik wil toch iets van Windows XP 64 bit erop zetten (wel 4 gb ram gebruiken, geen vista, geen extra troep, andere partitie-indeling), maar bij het opnieuw installeren loop ik tegen een probleem aan: de setup wil de s-ata driver op een floppy |:(
SD kaartje en usb stick heb ik geprobeerd, maar niets helpt. Ligt dit aan de setup? (m.e.w.: een andere versie van XP 64 bit accepteert wel usb sticks?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

marcieking schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 08:09:
Ik heb gisteren Switch gebeld: Je krijgt bij je notebook dus een bon voor een tas, maar die kun je niet van tevoren verzilveren zodat ze die tas met je notebook meesturen. Volgens mij moet je dus naar Oldenzaal om daar je laptoptas af te halen. Ik vind het nogal een trieste zaak...
Fout, over een tijdje kun je die bij het NSC inleveren. Krijg je nog wel bericht van :)
Staan op die image ook nog enorm veel programma's of is het een kale image? Dan doe ik het namelijk liever zelf :P
Kale image + drivers HP + Certificaten + mcafee + updates + fingerprint reader e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150093

Kale image + drivers HP + Certificaten + mcafee + updates + fingerprint reader e.d.
Is er ook een image van Windows XP 64 bit? En kun je ook aangeven wat voor partitie-indeling je wilt hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Anoniem: 150093 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 19:06:
[...]

Is er ook een image van Windows XP 64 bit?
Nee
En kun je ook aangeven wat voor partitie-indeling je wilt hebben?
Ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basanas

basanas

So zetta slow!

Zo, net alles binnen gekregen =]
Notebook in de lader, extra accu in de lader. Privacy filter even weggelegd omdat die niet al te makkelijk aan te brengen is en ik niet ongeduldig het scherm kapot wil maken.

Ik zit me alleen af te vragen wat ik eens zal gaan installeren. Ik speel graag echt oude games, de meeste hiervan werken nog wel op xp, op vista niet. Verder twijfel ik of mijn Norman antivir + vuurmuur wel vista ondersteunt, 64-bit iig nog niet. Aan de andere kant wil ik ook mensen kunnen helpen met vista problemen, want ik kan nu alleen xp en lager. En verder wil ik er ook nog wel Debian opzetten...:P

Ik denk dat ik zowel Vista 64 als XP als Debian erop ga zetten....hmmm...lastig

Suggesties van iemand die door mijn slechte opmaak heen kon lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
als jij het zó leuk vindt om met die os-en te spelen, dan zou ik zeggen pleur gewoon alles erop. 200 GB is daarvoor toch ruim voldoende, en als je een beetje serieus data gaat vergaren dan heb je toch een externe schijf nodig om alles op te slaan.

Leef je uit, en als je erachter komt hoe je dat Intel AMT aan het werk krijgt, meldt het hier even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273162

Ik heb gisteren Switch gebeld: Je krijgt bij je notebook dus een bon voor een tas, maar die kun je niet van tevoren verzilveren zodat ze die tas met je notebook meesturen. Volgens mij moet je dus naar Oldenzaal om daar je laptoptas af te halen. Ik vind het nogal een trieste zaak.
Ik heb ze net ook even gebeld, maar wat moet ik nou met een een of andere rugzak?
Als ik een rugzak had gewild had ik die er wel bij besteld; ik zie liever een korting op de bestelde hardware. Je betaald die lui 1000 euro voor een laptop met de belofte dat hij na 5 werkdagen wordt geleverd en plots duurt het enkele weken (in een markt waar prijzen elke maand enkele procenten dalen. En daarbij kan ik de laptop ook best gebruiken bij de studie..)

Net wist de beste man aan de telefoon me al te melden dat het 'waarschijnlijk' half september wordt en er niets anders te regelen valt dan een rugzak, omdat ze individuen geen aparte behandeling kunnen geven. Dat zal, maar ik heb toch echt een eigen overeenkomst met ze afgesloten |:(

Goed, mijn klacht wordt 'in behandeling' genomen, eens zien of ik een reactie terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
Anoniem: 273162 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 13:39:
[...]

Goed, mijn klacht wordt 'in behandeling' genomen, eens zien of ik een reactie terug krijg.
Hou ons op de hoogte, ik denk dat ik ze ook nog even een mailtje ga sturen. Die tas vind ik een aardig idee, maar totaal niet nuttig, ik heb zelf al een veel betere tas. Ik wil een dockingstation, en daar wil ik best voor bijbetalen als het echt nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Ik vind wel dat je een beetje moeilijk doet, natuurlijk is het prettiger als je je laptop op tijd krijgt, maar je hebt een dijk van een aanbieding met een hoop service voor een zeer sjieke prijs. Je had m zelf ook al vroeger kunnen bestellen trouwens.

Ik vind het netjes dat ze een tas cadeau doen, maar ik had geen korting verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

Ik zou gebeld worden wanneer de laptop klaar lag deze week, maar uit ongeduld toch maar even gemaild en uurtje later antwoord dat ik hem kon komen ophalen.
Man achter de balie vertelde me dat er gisteren 130 keer is gebeld met klachten over de levertijd :D

Hoe krijg ik nu trouwens legaal Vista 64-bit er op? Of moet ik dan eerst langs het NSC? Ik heb namelijk geen dvds er bij gekregen..

[ Voor 19% gewijzigd door -Tim- op 03-09-2008 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonniii
arjandijk162 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 17:56:
Ik vind wel dat je een beetje moeilijk doet, natuurlijk is het prettiger als je je laptop op tijd krijgt, maar je hebt een dijk van een aanbieding met een hoop service voor een zeer sjieke prijs. Je had m zelf ook al vroeger kunnen bestellen trouwens.

Ik vind het netjes dat ze een tas cadeau doen, maar ik had geen korting verwacht.
Toen wij de laptop bestelden eind juni werd ons een levertijd van 10 werkdagen beloofd.
Dus het vroeger bestellen gaat niet op in deze gevallen.
Natuurlijk is de rugzak netjes, maar je hebt er weinig aan als je zoals velen hier al een goede tas hebt. Daarom zou het netjes zijn als ze ook iets anders zouden aanbieden zodat je een keuze hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil.bean

Noujah, als je een bevestigingmail krijgt dat je hem op 28 juli hebt betaald en hem niet voor 1 september krijgt vind ik het toch wel een beetje slecht. Kreeg dinsdag (gisteren) een mail dat hij verzonden was, vandaag heb ik hem nog niet ontvangen...

Denk dat me gewoon een lulverhaal voorgeschoteld is. Anderen die hem later hebben besteld kregen een andere mail, dat hij deze week geleverd zou gaan worden :?.

Al met al voor de switch service hoogstens een 1. Hoop dat er weer een enquete komt, de deal was goed, maar de service gewoon baggerslecht. (Ook HP is fout trouwens, behalve Switch.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-04 17:28
Ik zou wel de blue-tooth muis erbij willen... handig voor presentaties.

Wat is dat toch met mensen die geen DVD's erbij krijgen... Ik hoef de komende maanden nog niet op Twente te zijn (doe meerdere studies) en heb geen zin om daarvoor naar twente te rijden. Daarnaast begrijp ik dat op NSC geen DVD's liggen?

Ik heb trouwens bericht dat ik mijn laptop kan ophalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonniii
SkyFlyer schreef op woensdag 03 september 2008 @ 19:03:
Ik zou wel de blue-tooth muis erbij willen... handig voor presentaties.

Wat is dat toch met mensen die geen DVD's erbij krijgen... Ik hoef de komende maanden nog niet op Twente te zijn (doe meerdere studies) en heb geen zin om daarvoor naar twente te rijden. Daarnaast begrijp ik dat op NSC geen DVD's liggen?

Ik heb trouwens bericht dat ik mijn laptop kan ophalen...
Blijkbaar had de eerste lading, waartoe mijn laptop behoorde, wel die cd's en dvd's erbij, de huidige lading heeft dat niet. Oorspronkelijk hoorde het er naar mijn weten ook niet bij te zitten, aangezien ons was verteld dat er Vista Business op zou staan. Bij mij installeerde de laptop in eerste instantie Windows XP Pro. Duidelijk dus een ander lading dan verwacht, maar daar ben ik stiekem wel blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil.bean
Tjsa, ik wil eigenlijk meteen Vista 64-bit erop zetten... Als die DVD's er niet bij worden geleverd is dat niet echt handig... Hoop dat er toch nog een optie is om zelf je besturingssysteem te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

Evil.bean schreef op woensdag 03 september 2008 @ 21:08:
Tjsa, ik wil eigenlijk meteen Vista 64-bit erop zetten... Als die DVD's er niet bij worden geleverd is dat niet echt handig... Hoop dat er toch nog een optie is om zelf je besturingssysteem te kiezen.
Zelfde geld dus voor mij.. Ik installeer nu maar gewoon een gedownloade Vista Business, lijkt me dat dat gewoon kan aangezien ik deze versie bij de laptop heb gekocht. Dat ze vervolgens geen dvd's meeleveren is dan ook geen probleem zolang ze maar een key voor me hebben liggen bij het NSC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273162

Noem het moeilijk doen, noem het vragen wat ze je beloofd hebben. Er wordt bij betaling een belofte gedaan over een leveringsdatum waaraan ze zich meerdere malen niet hebben kunnen houden. Natuurlijk, het is een scherpe aanbieding en dat blijft het nog steeds, maar in principe heeft een klant geen boodschap aan verkeerde inschattingen van de verkopende partij en daar mag best een fatsoenlijke compensatie tegenover staan ipv een een of ander dom rugzakje dat je toch niet gaat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Niet online

marcieking

-Tim- schreef op woensdag 03 september 2008 @ 18:12:
Ik zou gebeld worden wanneer de laptop klaar lag deze week, maar uit ongeduld toch maar even gemaild en uurtje later antwoord dat ik hem kon komen ophalen.
Man achter de balie vertelde me dat er gisteren 130 keer is gebeld met klachten over de levertijd :D

Hoe krijg ik nu trouwens legaal Vista 64-bit er op? Of moet ik dan eerst langs het NSC? Ik heb namelijk geen dvds er bij gekregen..
De DVD's boeien niet, het gaat om het licentiestickertje... Zit er een Vistalicentie op dan kun je de media overal vandaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
Staat je key niet onderop op een sticker?
edit:
Ha, GMTA!

[ Voor 19% gewijzigd door cryforhelp op 03-09-2008 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

Sommige dingen zijn ook zó simpel ;)

• Cadezo
  • Niet online
Heeft iemand enig idee hoe die Ambient Ligth Sensor werkt, want ik heb hem nog niet aan het werk gekregen (net zo als dat Intel ATM, overigens...)?

• SkyFlyer
Net bericht van switch gehad. Rugzak komt vanuit HP, dus daar kunnen zij niets aan veranderen. Dat er een aantal modellen zonder DVD e.d. zijn uitgeleverd is fout gegaan, HP is aan het uitzoeken hoe dat is gebeurd. (m.a.w. de DVD e.d. hoort meegeleverd te worden)

• cryforhelp
De light sensor schakel je in met de Fn en Ftoets met dat schuine balkje. Dan moet je wel de HP quick keys unit hebben draaien.

• Cadezo
  • Niet online
cryforhelp schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:45:
De light sensor schakel je in met de Fn en Ftoets met dat schuine balkje. Dan moet je wel de HP quick keys unit hebben draaien.
Okee, krijg je daar da nog een melding van dat hij dan aan/uit staat

Dat quick keys, is die met die 'raket' in de systray, toch?

[ Voor 8% gewijzigd door Cadezo op 04-09-2008 14:46 ]

• Evil.bean
Ok, ik heb hem eindelijk. Weliswaar opgehaald bij het adres waar hij fout was afgeleverd... Die meneer had er twee (!) gekregen.

Aangezet, kan ik alleen XP 32 installeren, en er is geen enkele DVD bijgekomen.
Oftewel gewoon ***. Vanavond nog gaat er weer een mailtje naar Switch hoe het hier weer mee zit.
Nadat ik ze al vol heb gespamd met mailtjes over de levertijd.

Zoals ik al zei, service 0. Diep teleurgesteld, volgend jaar weer nieuwe leverancier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basanas

basanas

So zetta slow!

Cadezo schreef op donderdag 04 september 2008 @ 10:16:
Heeft iemand enig idee hoe die Ambient Ligth Sensor werkt, want ik heb hem nog niet aan het werk gekregen (net zo als dat Intel ATM, overigens...)?
Ik zie bij de bios instellingen staan dat Ambient Light standaard uit staat. Ik heb hem nu aangezet en het werkt prima =] Er staan ook een aantal AMT opties in het lijstje, maar die ga ik zo eens even bekijken :P

Edit:
Oeh! het valt me op dat er nu ook een ALS optie toegevoegd is aan quick launch buttons =] Eens even de AMT instellingen bekijken

[ Voor 12% gewijzigd door basanas op 05-09-2008 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
Helaas, bij mij zaten de dvd's/cd's er niet bij. Er werd wel verteld, dat HP deze nog gaat naleveren, maar die moet je dan, net als de rugzak, ophalen bij het NSC.

Kwam nog wel een blonde jongen in een twingo tegen op de parkeerplaats... Iemand van hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-04 20:31
Voord de geintreseerde ik haal in 3dmark 06: 4372 3DMarks (High End) dit is met de nieuwste drivers voor de GPU zonder de nieuwste driver haal ik 3956 dus is 10% verbetering. Halen jullie dezelfde scores? Vind het wel een mooie score voor een laptop :) Iemand enig id of de high end een beetje valt over te klokken?

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Niet online

marcieking

Wat zijn "De nieuwste drivers"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-04 20:31
Versie nr: 174.70

Te downloaden van:
http://h20000.www2.hp.com...kId=135&swItem=ob-59656-1

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Niet online

marcieking

Hmm, die ga ik even proberen, ik haal nu 4269 met de 175.95 drivers van laptopvideo2go.com.
Edit: 4132, geen verbetering dus.

[ Voor 17% gewijzigd door marcieking op 07-09-2008 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastercard
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-03 23:00
4524 met 3dmark06.. wel onder windows xp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
van bovenin de 3000 (3600 of 3900 of zoiets) naar 4369. Voor mij dus wel een verbetering...(Windows XP)

[ Voor 6% gewijzigd door SkyFlyer op 07-09-2008 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Mijn high-end heeft al een 'mankement'... Het sluitinkje om het beelscherm te ontgrendelen (dus bovenop) zit los, die valt er zo af als ik het beelscherm dichtklik.... Naja, morgen maar even naar NSC/Switch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

Ik heb in elke game die ik tot nu toe heb uitgeprobeerd (Call of Duty 2, Call of Duty 4 en Team Fortress 2) een erg kleine mouse-lag. De muisknoppen en het toetsenbord reageren voor m'n gevoel wel gewoon goed, maar tijdens het bewegen met de muis merk ik toch een kleine maar zeer irritante vertraging op. Dit probleem doet zich trouwens alleen in games voor, in Windows werkt het allemaal goed.
Ik draai Vista x64 en zelfs op de laagste graphicsettings werkt de muis niet goed :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
-Tim- schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 00:46:
Ik heb in elke game die ik tot nu toe heb uitgeprobeerd (Call of Duty 2, Call of Duty 4 en Team Fortress 2) een erg kleine mouse-lag. De muisknoppen en het toetsenbord reageren voor m'n gevoel wel gewoon goed, maar tijdens het bewegen met de muis merk ik toch een kleine maar zeer irritante vertraging op. Dit probleem doet zich trouwens alleen in games voor, in Windows werkt het allemaal goed.
Ik draai Vista x64 en zelfs op de laagste graphicsettings werkt de muis niet goed :'(
Gebruik je dan dat TouchPad of gewoon een losse muis? Ik gebruik gewoon een losse muis (Logitech VX Revolution) en daarbij heb ik Rainbow Six Vegas 2 geen last muislag... Misschien dat het dan aan het TouchPad ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Niet online

marcieking

Ik heb gisteren mijn notebook laten imagen bij het NSC, maar ik ben niet echt tevreden...
Ik had gevraagd om een partitie voor Windows van 120GB, en de rest leeg, gewoon "geen partitie". Ik kreeg de laptop met 50GB voor Windows, en een 140GB NTFS partitie op de rest :S Dat vind ik toch wel vrij bijzonder.
Daarnaast was de image totaal niet kaal, er zaten vrij irritant aanwezige tools van HP op, ik ben best lang bezig geweest dat eruit te slopen. Door deze tools kon ik onder andere niet inloggen op de beveiligde shares van mijn server.
Daarnaast was het WLAN niet geinstalleerd volgens de handleiding van het SNT:
Afbeeldingslocatie: http://www.snt.utwente.nl/media/images/upload/10506930.jpg
Deze stap was overgeslagen, en verrassend genoeg werkte het dus ook niet.
Ook was er een account "Student" aangemaakt, zonder password... Waarom? De meeste mensen vinden het sowieso prettiger een account met hun eigen naam te hebben. Wat erger is is dat veel mensen nu vergeten een password aan te maken, wat onveilig is. Waarom zou je een account aanmaken op een standaard image?

Maargoed, hier was ik overheen, bleek dat ik vergeten was te checken of het een 64bit installatie was... Niet dus, wat betekent dat ik ~20% van mijn geheugen niet kan gebruiken... Een telefoontje naar het NSC leerde mij dat er uberhaupt geen 64bit image is om terug te zetten... Ik ga zelf maar weer aan het installeren, leve MSDNAA van Inter-Actief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

Cadezo schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 09:50:
[...]

Gebruik je dan dat TouchPad of gewoon een losse muis? Ik gebruik gewoon een losse muis (Logitech VX Revolution) en daarbij heb ik Rainbow Six Vegas 2 geen last muislag... Misschien dat het dan aan het TouchPad ligt.
Nee ik gebruik gewoon de muis die erbij zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Heb net mn laptop opgehaald bij Switch (besteld 18-8) en ik zie dat er een grote Windows Vista sticker op zit en de computer bij opstarten vraagt of ik winXP EN of NL wil installeren :? Voor de rest ziet het er prima uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonniii
Over de BIOS, als ik hier met F1 in ga, dan kan ik geen donder instellen. Hebben mensen die dit wel kunnen hem geupdate ofzo, of zit ik niet in het goede menu? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Niet online

marcieking

Jonniii schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:45:
Over de BIOS, als ik hier met F1 in ga, dan kan ik geen donder instellen. Hebben mensen die dit wel kunnen hem geupdate ofzo, of zit ik niet in het goede menu? }:O
Wat wil je instellen en kun je niet vinden dan? Dan kan ik even kijken of ik het wel kan :)
arjandijk162 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:39:
Heb net mn laptop opgehaald bij Switch (besteld 18-8) en ik zie dat er een grote Windows Vista sticker op zit en de computer bij opstarten vraagt of ik winXP EN of NL wil installeren :? Voor de rest ziet het er prima uit
Zoals al duizend keer is gezegd: Er zitten niet de juiste CD's bij, en het verkeerde OS is geinstalleerd. Je kunt bij het NSC een image laten terugzetten (Vista Business 32b, Engels), of je pakt (als je lid bent) bij inter-actief.net een MSDNAA Image van de vista DVD.

[ Voor 45% gewijzigd door marcieking op 09-09-2008 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonniii
In een andere thread over deze laptops had iemand de Ambient Light Sensor ingeschakeld in de bios (tu/e of tu Delft laptop thread). Ben niet heel bekend met biossen van HP laptops, maar ik zou verder ook nog wat andere hardware-matige instellingen verwachten. Bijv speedstep aan/uit, dat soort zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Ik heb de laptop aan mn crt hangen en kom erachter dat ik op hogere resoluties (2048x1536 of 1920x1440) geen refreshrate boven de 60hz kan instellen. Is deze videokaart echt zo schraal of kan ik wat met de drivers doen. Mn vorige HP dv9055 deed het met een GF Go7600 beter, terwijl een quadro een proffessionele kaart is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Niet online

marcieking

Ondersteunt je CRT dat volgens de specificaties wel? Dan zou je powerstrip kunnen proberen: misschien negeerde je vorige kaart de EDID info en doet deze kaart dat niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
Heeft iemand informatie over de verzekering, ik zie nergens een registratie nummer ofzo (ik neem aan dat het de HP standaard verzekering is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
SkyFlyer schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 21:07:
Heeft iemand informatie over de verzekering, ik zie nergens een registratie nummer ofzo (ik neem aan dat het de HP standaard verzekering is).
Ja, ik kreeg een brief van Switch, dat ik mijn care-pakket direct moest registreren. Ik kon echter niet vinden, waar je dat moest doen... Dus ik naar het NSC, die dachten dat al automatisch ging, maar ze gingen het navragen en ik zou erover gemaild worden (nog niets ontvangen, pas vanmiddag naar NSC gegaan...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
Cadezo schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 21:18:
[...]

Ja, ik kreeg een brief van Switch, dat ik mijn care-pakket direct moest registreren. Ik kon echter niet vinden, waar je dat moest doen... Dus ik naar het NSC, die dachten dat al automatisch ging, maar ze gingen het navragen en ik zou erover gemaild worden (nog niets ontvangen, pas vanmiddag naar NSC gegaan...).
Ah mooi, ik had me dat ook al af zitten vragen. Wel raar dat je dan zo'n standaardbriefje van switch krijgt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil.bean
Toch wel jammer dat ze de 64bit Vista niet uitgeven... Heb je 4gb werkgeheugen, kun je maar 3 gb gebruiken... toch een verschil van 33% extra... Of heb ik iets verkeerd begrepen?

Morgen maar eens kijken of ik de dvd kan ophalen. Kan ik alles weer opnieuw gaan installeren en instellen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Niet online

marcieking

Evil.bean schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 21:53:
Toch wel jammer dat ze de 64bit Vista niet uitgeven... Heb je 4gb werkgeheugen, kun je maar 3 gb gebruiken... toch een verschil van 33% extra... Of heb ik iets verkeerd begrepen?

Morgen maar eens kijken of ik de dvd kan ophalen. Kan ik alles weer opnieuw gaan installeren en instellen :/
Mja, of je van zo'n DVD nou vrolijk wordt... Daar zit dus ook een 90 dagen Norton trial bij...

• cryforhelp
Die is er best makkelijk af te krijgen, als dat nou je ernstigste prrobleem daarmee is...

Zelf wacht ik rustig de volgende bruikbare windows 64bit af, tot die tijd is 3gig best veel onder XP :P

• arjandijk162
marcieking schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 18:06:
Ondersteunt je CRT dat volgens de specificaties wel? Dan zou je powerstrip kunnen proberen: misschien negeerde je vorige kaart de EDID info en doet deze kaart dat niet :)
Onderp powerstrip zelfde probleem. Mn monitor ondersteund het zeker. Een mooie Philips brilliance 21" maar misschien gaan ze ervanuit dat iedereen tegenwoordig een TFT heeft staan

• marcieking
  • Niet online

marcieking

Bij powerstrip moet je een custom resolution kunnen maken, wat je videokaart normaal ook zegt :o Heb je dit schermpje gebruikt?
Afbeeldingslocatie: http://www.ramelectronics.net/template-resources/images/RAM/Static/powerstrip_s.gif
Evil.bean schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 21:53:

3.2GB, je krijgt dus een OS waarmee je dus 20% minder geheugen gebruikt dan waarvoor je hebt betaald. Idd een beetje zonde naar mijn mening.

[ Voor 54% gewijzigd door marcieking op 10-09-2008 07:45 ]

Anoniem: 167105

marcieking schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 18:06:
Als je de nieuwste videodriver installeert, kun je in het Nvidia control panel zelf custom resoluties en timings instellen :). Powerstrip werkte op mijn HP niet goed, het Nvidia tooltje wel. Geen Powerstrip meer nodig dus :).
Pagina: 1 2 3 Laatste