Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Dani86 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 10:44:
Ik heb echt een grandioze bug. Als ik de update service gebruik. Dan prompt hij je op een gegeven moment. "Houd de C toets ingedrukt, en blijf deze ingedrukt houden terwijl ie de USB kabel verbindt". Als ik dan de USB kabel inplug, dan gebeurt er eerst een tijdje niks. En dan start de telefoon massa opslag USB mode op. Een master reset heeft niet geholpen. Ik kan m'n firmware dus niet zelf updaten.

Herkent iemand dit?
je toestel moet uitstaan hiervoor he.
niet stiekem aan laten ;)

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Review op kieskeurig:
Even een reviewtje van de sonyericsson C905. In 1 woord: WAARDELOOS!!! Heb simlockvrij model gekocht op 30-10-2008 bij een bekende telecomwinkel( mag geen naam vermelden) Betaald heleboel euro's. Minpunten: kleurovereenkomst van foto's binnenshuis genomen, zeer matig. Heb verschillende settings uitgetest met zelfde resultaat. B.v geel wordt heel fel geel. De kleur van kartonnen dozen, in plaats van lichtbruin neigt ok heel erg naar geel. Wifi: Heel zwakke en instabiele verbindingen. Met m'n nokia N82 pak ik stabiele verbindingen van andere netwerken in de straat zonder weg te vallen. Met de C905 krijg ik die meestal niet eens, en als ik bij toeval wel een verbinding kan krijgen van andermans netwerk, dan valt ie alweer weg voordat je een verbinding hebt. Voor mij nooit en te nimmer nog SE. Nokia rules forever!!! MVG. J.C.Rodriquez
Klinkt sowieso als een enorme mierenneuker, met z'n Nokia. Maar hoe zijn de wifi ervaringen over het algemeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Kun je overigens wel gesprekken beeindigen door de slider te sluiten? En gaat ie dan wel op de blokkering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gesprekken sluiten met dichtsliden is een optie, die je kan selecteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
bram1984 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 17:23:
Review op kieskeurig:

[...]

Klinkt sowieso als een enorme mierenneuker, met z'n Nokia. Maar hoe zijn de wifi ervaringen over het algemeen?
Dat lijkt meer op een rant, dan op een review. Sowieso staat er op Kieskeurig vaak weinig zinnigs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

bram1984 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 17:23:
Review op kieskeurig:

[...]

Klinkt mij ook niet echt heel betrouwbaar in de oren, reviews op kieskeurig zijn over het algemeen nou ook niet bepaald een maatstaaf voor mij, leuk voor de huis tuin en keuken gebruiker. (sommige zeggen wel wat nuttigs maar vaak is het, ik ben zo blij / boos)
de foto's zijn echt prima, echt, de led flitser.

Gesprekken kan je idd gewoon sluiten dmv de optie daarvoor aan te zetten, als je de slider dicht doet.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Nokia rules forever!!! MVG. J.C.Rodriquez
Alleen door die 3 woorden neem ik het niet serieus.
Als ik foto's zie van andere gebruikers dan krijg ik duidelijk betere foto's te zien dan dat deze man(jongen) wilt voordoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 14:13

Dani86

AeroGeek

tiguan schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 10:50:
Heb je wel de drivers voor de telefoon op je pc geïnstalleerd? Die staan op de bijgeleverde CD.
Dat gaat dus niet, windows kan geen drivers vinden op de bijgeleverde CD. Ik heb een mailtje gestuurd naar SE support, maar die zijn belachelijk traag.

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Dani86 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 19:36:
[...]

Dat gaat dus niet, windows kan geen drivers vinden op de bijgeleverde CD. Ik heb een mailtje gestuurd naar SE support, maar die zijn belachelijk traag.
staat je telefoon wel uit?

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ja natuurlijk stond ie uit! :+

Ik heb het probleem gevonden. SEUS werkt gewoon niet op Xp x64. Ik heb hem nu succesvol geupdate op een andere PC met XP x86.

Ik heb nu FW versie R1BA038

[ Voor 8% gewijzigd door Dani86 op 04-11-2008 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Dani86 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 19:58:
Ja natuurlijk stond ie uit! :+

Ik heb het probleem gevonden. SEUS werkt gewoon niet op Xp x64. Ik heb hem nu succesvol geupdate op een andere PC met XP x86.
Beter! ben benieuwd naar het vaak niets zeggende antwoord van de helpdesk :o

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je het lampje van te fotocamera ook los gebruiken, als lampje..., dit kon ik met mijn 610i wel, ik ben er nog niet achter hoe dit moet of kan met de c905

gr ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:25
Als je de camera op video opname zet dan blijft het lampje branden. Beetje omslachtig natuurlijk, maar 't werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Een vraagje;

- Is GPS/navigatie gratis met de C905? (dus hoef je niet online te gaan om te kunnen navigeren?)

...reden dat ik dit vraag, is dat ik totaal geen zin heb om een internet abonnement van 10 euro per maand aan te schaffen..

[ Voor 36% gewijzigd door ocn op 04-11-2008 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Met de bijgeleverde software, wayfind navigator moet je idd het internet op. Ik wacht tot er een Nav app komt die gewoon kaarten van je M2 stick kan halen.

edit: Met die nieuwe FW krijgt de C905 veel sneller een GPS fix. Welk OS zit er eigenlijk op de C905? Dit ivm een andere nav-app ipv wayfinder.

[ Voor 32% gewijzigd door Dani86 op 04-11-2008 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Nu online

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Dani86 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 22:31:
Met de bijgeleverde software, wayfind navigator moet je idd het internet op. Ik wacht tot er een Nav app komt die gewoon kaarten van je M2 stick kan halen.

edit: Met die nieuwe FW krijgt de C905 veel sneller een GPS fix. Welk OS zit er eigenlijk op de C905? Dit ivm een andere nav-app ipv wayfinder.
Gewoon standaard SE OS... Je moet dus een nav-app die met JAVA werkt nemen (Wayfinder, Google Maps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Dani86 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 22:31:

dit os is het

Wikipedia: UIQ

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Nee die draait alleen op smartphones met Symbian. Maar ik weet niet hoe het OS op deze telefoon heet eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Het is waarschijnlijk toch het A2 platform. UIQ zit wel op de G900.

Het eigen SE OS heeft wel een Nokia UI API. Maar Garmin XT oid gaat daar niet op werken. Dit is dus jammer, want nu worden we gedwongen om dat wayfinder te gebruiken. Als de 3-maandelijkse trial is verlopen, is een jaarlicentie echt @#$%duur. SE slaat dus wat mij betreft echt de plank mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

tiguan schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:12:
[...]

Nee die draait alleen op smartphones met Symbian. Maar ik weet niet hoe het OS op deze telefoon heet eerlijk gezegd.
het is gebasseerd op symbian

http://www.uiq.com/phones/

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Dani86 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:20:
Het is waarschijnlijk toch het A2 platform. UIQ zit wel op de G900.

Het eigen SE OS heeft wel een Nokia UI API. Maar Garmin XT oid gaat daar niet op werken. Dit is dus jammer, want nu worden we gedwongen om dat wayfinder te gebruiken. Als de 3-maandelijkse trial is verlopen, is een jaarlicentie echt @#$%duur. SE slaat dus wat mij betreft echt de plank mis.
je krijgt een jaar gratis dacht ik hoor en daarna 3 jaar voor 79 euro

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Nee hoor, de C905 staat er niet tussen. Ja het is idd het A2 platform.

En om te voorkomen om hier een welles nietes discussie van te maken. Pak bijvoorbeeld de G900, de interface is heel anders. Je kan allerlei software installeren op die telefoons. Ze zijn ook slomer in bepaalde zaken zoals SMS-en. De C905 is gebaseerd op het A2 platform, wat vrij nieuw is maar voortkomt uit het A200 platform dacht ik. De W850 heeft bijvoorbeeld het A200 platform. Het zijn niet echt OS'en maar meer user interfaces.

Na wat zoeken blijkt dat het A2 platform gebaseerd is op Java8 OS.

[ Voor 56% gewijzigd door tiguan op 04-11-2008 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

tiguan schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:36:
[...]

Nee hoor, de C905 staat er niet tussen. Ja het is idd het A2 platform.

En om te voorkomen om hier een welles nietes discussie van te maken. Pak bijvoorbeeld de G900, de interface is heel anders. Je kan allerlei software installeren op die telefoons. Ze zijn ook slomer in bepaalde zaken zoals SMS-en. De C905 is gebaseerd op het A2 platform, wat vrij nieuw is maar voortkomt uit het A200 platform dacht ik. De W850 heeft bijvoorbeeld het A200 platform. Het zijn niet echt OS'en maar meer user interfaces.

Na wat zoeken blijkt dat het A2 platform gebaseerd is op Java8 OS.
excuses voor de verwarring, en bedankt voor de opheldering
O+

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Tha schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:58:
[...]

excuses voor de verwarring, en bedankt voor de opheldering
O+
No problemo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 12:01

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 20:41:
Kun je het lampje van te fotocamera ook los gebruiken, als lampje..., dit kon ik met mijn 610i wel, ik ben er nog niet achter hoe dit moet of kan met de c905

gr ruben
In een online filmpje (waarschijnlijk op YouTube) heb ik gezien dat je het licht los kunt gebruiken (aan, aan gedurende 1 minuut of S.O.S. signaal) op de C905. Op mijn K750i zit die feature in het "Agenda" menu (niet erg logisch, I know :P).

Eerlijk gezegd gebruik ik die feature amper. Als ik even iets moet belichten (wat geregeld voorvalt) open ik de lenscover en druk dan op * om de LED in te schakelen. Na een paar minuten gaat ie dan wel weer uit (meen ik mij te herinneren) maar in de meeste gevallen volstaat dat.

[ Voor 23% gewijzigd door fanatic_david op 05-11-2008 03:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is McGuider niet compatible met Sony Ericsson andere modellen? Ik heb de c905 besteld maar ook zonder internetabbo en hoopte navigatie te kunnen doen met dit programma (misschien nog niet nu, maar na een update van Sygic)...

Begrijp ik het goed dat navigatie alleen kan met internetconnectie? If so, dan maar WiFi 'aftappen' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 07:27:
Is McGuider niet compatible met Sony Ericsson andere modellen? Ik heb de c905 besteld maar ook zonder internetabbo en hoopte navigatie te kunnen doen met dit programma (misschien nog niet nu, maar na een update van Sygic)...

Begrijp ik het goed dat navigatie alleen kan met internetconnectie? If so, dan maar WiFi 'aftappen' ;)
Alleen op de snelweg lijkt me wifi tappen niet de beste optie, als het al mogelijk is :-)
ik heb me i-net abb erbij en kan eigenlijk niet meer zonder :>
voor die paar euro, altijd online, mail checken, etc. etc.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 09:11:
[...]

Gister mijn toestel ge-update en krijg nu snel een fix en ontvangst binnen is ook redelijk te noemen nu, voorheen had ik nog geen signaal ontvangen.
Aha, dan is dat de oplossing!

Nu wilde ik de firmware updaten vanaf de telefoon, dus niet via de PC (ik heb Mac, en SEUS werkt niet met Mac).

Als ik de update-service van de telefoon gebruik, dan geeft-ie aan dat hij de juiste softwareversie heeft. Dat is het echter niet. Wat doe ik fout? Van de handleiding word ik niet wijzer,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:21:
[...]

Aha, dan is dat de oplossing!

Nu wilde ik de firmware updaten vanaf de telefoon, dus niet via de PC (ik heb Mac, en SEUS werkt niet met Mac).

Als ik de update-service van de telefoon gebruik, dan geeft-ie aan dat hij de juiste softwareversie heeft. Dat is het echter niet. Wat doe ik fout? Van de handleiding word ik niet wijzer,,,
Bij mij werkte de update service ook niet via optie uit menu.

Waar het op lijkt is dat je een x86 windows versie nodig heeft, gezien de problemen die iemand anders eerder had op een x64 machine.

zoek dus een pc met XP/vista en hopsakee, ga los met de update :P

edit: je doet dus niets fout trouwens ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Tha op 05-11-2008 11:25 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Nu online

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 07:27:

Je kan het ook met een programmaatje doen dat Mobile GMaps heet: http://www.mgmaps.com/

Probleem is dat je de kaarten zelf moet downloaden (van Google Maps), en dat moet met een paar omwegen, en kan vrij lang duren. Ook zijn de kaarten vrij groot (reken op een paar GB afhankelijk van hoeveel schaalniveau's en welk gebied je in kaart brengt).

Topics over MGMaps:
Google Maps Mobile Kaarten downloaden
Java applicatie (GSM) voor bekijken plattegronden

Hint: zou het persoonlijk wel handig vinden als een tweaker zo'n kaart van de randstad (of heel NL) op een torrent zou kunnen zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
De nieuwe firmware lost de GPS problemen op. Binnen 20 seconden heb ik verschillende signalen en bereik. Prima dus! Aan te raden de firmware zo snel mogelijk te updaten, je raakt wel alles van je hele phone kwijt... maar ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Novah schreef op woensdag 05 november 2008 @ 12:30:
De nieuwe firmware lost de GPS problemen op. Binnen 20 seconden heb ik verschillende signalen en bereik. Prima dus! Aan te raden de firmware zo snel mogelijk te updaten, je raakt wel alles van je hele phone kwijt... maar ok.
Als je de backup functie eerst even gebruikt ;)
dan heb je daar geen last van, ik was echter ook te beroerd om deze eerst te gebruiken :D

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Tha schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:12:
[...]

Als je de backup functie eerst even gebruikt ;)
dan heb je daar geen last van, ik was echter ook te beroerd om deze eerst te gebruiken :D
Kheb de backup functie wel gebruikt maar mn smsjes ben je kwijt... simpel, die kan je wel op je pc zetten, maar niet meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Tha schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:44:
[...]
Waar het op lijkt is dat je een x86 windows versie nodig heeft, gezien de problemen die iemand anders eerder had op een x64 machine.
Ik heb de SE update software op 2 pc's met Vista x64 draaiend, dus het werkt wel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

tiguan schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:58:
[...]

Ik heb de SE update software op 2 pc's met Vista x64 draaiend, dus het werkt wel hoor.
Dan weet ik niet wat dani84 verkeerd gedaan heeft, ik heb zelf geen x64
ik refereer naar het probleem waar hij mee te kampen heeft gehad.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fanatic_david schreef op woensdag 05 november 2008 @ 03:31:
[...]

In een online filmpje (waarschijnlijk op YouTube) heb ik gezien dat je het licht los kunt gebruiken (aan, aan gedurende 1 minuut of S.O.S. signaal) op de C905. Op mijn K750i zit die feature in het "Agenda" menu (niet erg logisch, I know :P).

Eerlijk gezegd gebruik ik die feature amper. Als ik even iets moet belichten (wat geregeld voorvalt) open ik de lenscover en druk dan op * om de LED in te schakelen. Na een paar minuten gaat ie dan wel weer uit (meen ik mij te herinneren) maar in de meeste gevallen volstaat dat.
Ik had die drie functies ook op mijn w610i, kan hem alleen nog niet vindne, ook niet bij agenda(had de w610i ook)
Weet je zeker dit te hebben gezien?

gr ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
De w810 kon het ook.

dat komt door de led lamp, die kan als zaklamp dienen.
Erg handig heb het in het verleden meerdere malen gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffrey88 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 15:52:
De w810 kon het ook.

dat komt door de led lamp, die kan als zaklamp dienen.
Erg handig heb het in het verleden meerdere malen gebruikt.
Hoe werkt hij bij de c905 dan? (idd erg handig, gebruikt het heel vaak met de w610i.)

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Tha schreef op woensdag 05 november 2008 @ 14:51:
[...]

Dan weet ik niet wat dani84 verkeerd gedaan heeft, ik heb zelf geen x64
ik refereer naar het probleem waar hij mee te kampen heeft gehad.
Ik heb XP x64, en geen vista. Denk dat het probleem daarin zit. Want op XP x86 ging de update vlekkeloos. Bij m'n x64 machine konden er geen drivers geinstalleerd worden van het SEMC boot apparaat.

over GPS en nieuwe firmware: de GPS fix komt een stuk sneller dan de 15 ( 8)7 ) minuten met de FW#34. Maar het bereik is nog steeds niet om over naar huis te schrijven. Ik heb het in de auto geprobeerd, en na 2KM is ie alweer opnieuw aan het zoeken. En dat terwijl er ~9 sattelieten in het "vizier" zitten.

[ Voor 25% gewijzigd door Dani86 op 05-11-2008 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Is die update eigenlijk niet gewoon binnen te halen via internet op het toestel zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
bram1984 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 22:22:
Is die update eigenlijk niet gewoon binnen te halen via internet op het toestel zelf?
Op de een of andere manier denkt de telefoon dan dat ie al up-to-date is. Via de pc is kennelijk betrouwbaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 16:34:
[...]

Hoe werkt hij bij de c905 dan? (idd erg handig, gebruikt het heel vaak met de w610i.)

gr
Je zet de telefoon in videostand (daar is 1 knopje bovenop voor, switchen tussen video en fotomode)... en vervolgens druk je 1 maal op de flitsknop aan de voorkant van het toestel.

De led is superfel... helemaal bruut dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit toestel via T-mobile, weet iemand of je het logo voorop het toestel kan weghalen !? Is nml wel een klein plastic cover, maar weet niet wat er onder zit. Origineel staat er nml Cybershot .. nu T-mobile.

Thnx !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Echt verschrikkelijk, die branded toestellen. Waarom heb je niet gewoon voor een simlockvrije gekozen? Of kan dat niet?

Denk dat als je dat logo weg haalt, dat je lijmresten overhoudt, dus zou 't lekker laten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Nu online

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

bram1984 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:17:
Echt verschrikkelijk, die branded toestellen. Waarom heb je niet gewoon voor een simlockvrije gekozen? Of kan dat niet?

Denk dat als je dat logo weg haalt, dat je lijmresten overhoudt, dus zou 't lekker laten zitten.
Lijmresten zijn makkelijk verwijderd met thinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja maar toch, het zal er niet fraaier op worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-03 00:20
Ik zou er niet mee gaan kloten, lekker laten zitten. Bespaart je een hoop moeite en waarschijnlijk ook ergernis. Misschien gaan ze zelfs wel moeilijk doen als je hem terugbrengt naar de winkel voor reparatie, dat de originele sticker er niet meer op zit. Je weet het maar nooit.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

bram1984 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:36:
Ja maar toch, het zal er niet fraaier op worden denk ik.
Ik heb het nog niet gezien, in real life, maar meestal als zo'n logo der op geplakt is is het wel te verwijderen
idd met tinner oid gewoon wattenstaafje, beetje tinner erop.
of gewoon met je nagel proberen het stuk te bladeren.

weet nog dat mijn oude mda compact 1 ook het logo had, kon je met een suikerklontje eraf halen.
Dit is ook echt gehard glas ipv plastic dus het moet opzich eraf te halen zijn zou je denken
ligt hij er echt "op" dus is ie voelbaar?

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Krylinck schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:40:
Ik zou er niet mee gaan kloten, lekker laten zitten. Bespaart je een hoop moeite en waarschijnlijk ook ergernis. Misschien gaan ze zelfs wel moeilijk doen als je hem terugbrengt naar de winkel voor reparatie, dat de originele sticker er niet meer op zit. Je weet het maar nooit.
dat is echt onzin
de-branden van je toestel softwarematig is niet aan te raden, maar die sticker eraf gaat....waarom zou dat dan je garantie verbreken?

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Je hebt in ieder geval geen recht meer op je omruilgarantie, mocht ie binnen 2/3 weken stuk gaan. Laten we het zo zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Krylinck kan wel eens gelijk hebben. T-mobile zijn echt mierenneukers, en met een branded toestel moet je naar de t-mobile shop voor reparatie. En je bent hem dan ook lange tijd kwijt.

En, ze brengen nooit nieuwe firmware uit, de eerste stable release firmware zit erop, en die kan je niet updaten met SEUS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:55:
Je hebt in ieder geval geen recht meer op je omruilgarantie, mocht ie binnen 2/3 weken stuk gaan. Laten we het zo zeggen.
dat heb je na 8 dagen al niet meer hoor issie defect na 8 dagen moet ie gewoon naar de reparatie dienst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu begin ik een beetje in de war te raken...ik was erg onder de indruk van de c905 maar als hij niet doet wat ik wil is het lastig. Ter info: ik stap over van een simpel mobieltje; daarnaast heb ik een pda voor mijn agenda/contacts/navigatie en een ipod voor mijn muziek en heb ik geen digitale camera...dit alles zoek ik in mijn nieuwe mobiel!

Ik wil:
- een goeie camera, waarbij ik de foto's ook kan afdrukken (tot a4, maar een kleinere maat is ook prima. Ik wil dus geen digi camera kopen, want die heb ik nooit bij me op de momenten dat ik een foto wil maken!)
- navigeren zonder internetverbinding, gebruikmakend van de interne gps-ontvanger. Ik wil dus geen apart inet-abbo afsluiten al is het maar een paar euro...ik gebruik een mobieltje niet om mijn mail te doen en te surfen, en enkel voor af en toe navigatie is zinloos.
- thuis mijn updates voor mijn mobiel kunnen doen op mijn iMac. Volgens mij lees ik in dit forum dat dat niet mogelijk is omdat SEUS (btw. wat is SEUS?) niet compatibel is met de iMac; if so, hoe kan ik dan updaten...via WiFi?
- mijn agenda/contacts synchroniseren met mijn iMac; ik heb ergens gelezen dat dit met een aparte plug-in mogelijk moet zijn...
- mijn agenda/contacts synchroniseren met mijn Windows-pc op het werk
- mijn muziek op mijn mobieltje ipv mijn ipodje

Dit zijn onvoorwaardelijke eisen voor mij en ik dacht dat c905 dit allemaal kon, maar ik begin door jullie info te twijfelen. Ik heb de c905 al in bestelling staan (want laten we wel zijn: wat een ding!) maar misschien moet ik toch voor mijn andere optie gaan...(N82)???

Alle advies is welkom! Alvast bedankt hiervoor... _/-\o_

PS. bij navraag is er geen probleem met updates bij de t-mobile gebrande c905 (zei t-mobile...); dit was wel het geval bij eerdere modellen en de HTC-klonen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-03 00:20
SEUS is het besturingssysteem. Als je hier hebt gelezen dat dat niet compatibel is met de iMac, dan zal dat ook wel zo zijn. Je kunt de updates downloaden (dan heb je denk ik toch Windows nodig) en direct installeren als je telefoon uitgeschakeld is.

Verder heb ik niet het idee dat er een OS is die kan synchroniseren met Windows èn Mac. Ik denk dus niet dat je je agenda met beide OSsen kunt synchroniseren.

De navigatie die er standaard bij zit, gaat wel over het internet, dus dat kost je geld. Met de N82 kun je Route 66 kopen, daar krijg je maps bij. Dan gaat het niet over het internet en kun je zonder internetabbo. Eerlijk gezegd zit ik ook met het dilemma N82 vs C905. Ik heb wel het idee dat de camera van de C905 iets beter is dan die van de N82. Hier kun je een uitgebreide test zien. In ieder geval is het wel zo, dat als jij op een A4 wilt printen, een hogere resolutie, dus de camera van de C905, wenselijk is.

Je moet even voor jezelf nagaan wat je het belangrijkst vindt.

Edit: kijk ook even naar de Samsung I900 (Omnia). Die draait op Windows Mobile 6 en is misschien zelfs nog wel iets handiger voor je, als je niet zo heel veel om de camera geeft.

[ Voor 7% gewijzigd door Krylinck op 06-11-2008 19:27 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krylinck, bedankt voor je antwoord.

ik heb al veel onderzoek gedaan en de telefoon die het beste met Win en Mac synct is de iPhone. En hoewel ik een Apple fan ben vind ik dat meer een gadget dan een mobiel met datgene dat ik zoek (crappy camera!). Nokia en SE doen het wel maar dan heb je voor syncen met de iMac plugins nodig. Nokia stelt die gratis beschikbaar op hun site, voor de c905 moet ik hem kopen (3 euro of zo); of dat ook echt werkt blijft voor mij een beetje een vraag...

Och, ik heb zoveel foto's bekeken op het internet, gemaakt met: SE c902, SE 905, Nokia N82, N95, N95 8gb, Samsung Innov8, Omnia, HTC Touch Diamond en Pro...en uiteindelijk de keuze beperkt tot de n82 en c905; prijs speelt ook een rol (anders was ik misschien voor de INNOV8 gegaan). Maar misschien moet ik inderdaad nog maar eens de Omnia bekijken en het forum bekijken; heb op een of andere manier ook minder vertrouwen in Samsung (ik heb altijd Nokia gehad, dus hoe SE zal bevallen weet ik ook niet). Maar uiteindelijk blijft de camera wel belangrijk voor me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

SEUS = Sony Ericsson Update Service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 19:11:
Nu begin ik een beetje in de war te raken...ik was erg onder de indruk van de c905 maar als hij niet doet wat ik wil is het lastig. Ter info: ik stap over van een simpel mobieltje; daarnaast heb ik een pda voor mijn agenda/contacts/navigatie en een ipod voor mijn muziek en heb ik geen digitale camera...dit alles zoek ik in mijn nieuwe mobiel!

Ik wil:
- een goeie camera, waarbij ik de foto's ook kan afdrukken (tot a4, maar een kleinere maat is ook prima. Ik wil dus geen digi camera kopen, want die heb ik nooit bij me op de momenten dat ik een foto wil maken!)
Moet geen probleem zijn met de C905
- navigeren zonder internetverbinding, gebruikmakend van de interne gps-ontvanger. Ik wil dus geen apart inet-abbo afsluiten al is het maar een paar euro...ik gebruik een mobieltje niet om mijn mail te doen en te surfen, en enkel voor af en toe navigatie is zinloos.
Vooralsnog is er geen navigatie met de kaarten offline beschikbaar voor de C905 voor zover ik weet, maar ik hoorde een andere tweaker roepen dat het mogelijk is om Google maps kaartmateriaal van tevoren te downloaden, maar of dat haalbaar is weet ik niet.
- thuis mijn updates voor mijn mobiel kunnen doen op mijn iMac. Volgens mij lees ik in dit forum dat dat niet mogelijk is omdat SEUS (btw. wat is SEUS?) niet compatibel is met de iMac; if so, hoe kan ik dan updaten...via WiFi?
SEUS = de software van SonyEricsson om je telefoon te updaten, deze software werkt helaas alleen onder Windows. Je kan de telefoon ook zelf de update laten uitvoeren via UMTS/HSDPA of wellicht ook via Wifi.
- mijn agenda/contacts synchroniseren met mijn iMac; ik heb ergens gelezen dat dit met een aparte plug-in mogelijk moet zijn...
Mijn vorige SE's kon ik prima zonder enige plugins via iSync syncen met m'n Mac. Ik denk niet dat iSync de C905 nu al herkent maar de ondersteuning zal er ongetwijfeld komen. En ik weet dat dat synchen via iSync echt geweldig makkelijk gaat.
- mijn agenda/contacts synchroniseren met mijn Windows-pc op het werk
Ook geen probleem, dit kan o.a. met de meegeleverde software.
- mijn muziek op mijn mobieltje ipv mijn ipodje
Ook geen probleem

Dus alleen de navigatie is dan een kritisch puntje voor jou dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het te verwachten dat Sygic, TomTom enz. navigatiesoftware voor SE gaan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik lees her en der dat geplande agenda items nauwelijks te zien zijn op de kalender, alleen licht dik gedrukt.
Azijnzeikerij of echt moeilijk te zien? Ik ga de kalender veel gebruiken namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
bram1984 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 15:03:
Ik lees her en der dat geplande agenda items nauwelijks te zien zijn op de kalender, alleen licht dik gedrukt.
Azijnzeikerij of echt moeilijk te zien? Ik ga de kalender veel gebruiken namelijk.
Ik gebruik de agenda ook best wel veel en 't is niet superduidelijk te zien idd wanneer er wat gebeurd, maar wel duidelijk genoeg hoor. Als je 'm op weekweergave zet is 't trouwens een stuk duidelijker te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Hoe lang gaat bij jullie over het algemeen de batterij mee? Met mijn bel/sms gedrag en bij elkaar 10 minuten via WiFi surfen en drie kwartier muziek luisteren, doe ik nog geen dag met een volle batterij. Bij m'n K850i kon ik makkelijk 4 dagen doen met een volle batterij, en dan liet ik hem 's nachts aanstaan. Dus incl muziek luisteren/bellen/foto's maken etc.

Het kan toch niet dat de WiFi zoveel stroom verbruikt?

De K850i heeft ook een BST-038, die ga ik wel even volledig opgeladen in de C905 proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dani86 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 16:29:
Hoe lang gaat bij jullie over het algemeen de batterij mee? Met mijn bel/sms gedrag en bij elkaar 10 minuten via WiFi surfen en drie kwartier muziek luisteren, doe ik nog geen dag met een volle batterij. Bij m'n K850i kon ik makkelijk 4 dagen doen met een volle batterij, en dan liet ik hem 's nachts aanstaan. Dus incl muziek luisteren/bellen/foto's maken etc.

Het kan toch niet dat de WiFi zoveel stroom verbruikt?

De K850i heeft ook een BST-038, die ga ik wel even volledig opgeladen in de C905 proberen.
wifi is juist de energie slurper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 16:31:
[...]

wifi is juist de energie slurper
Inderdaad, gister voor het eerst eventjes de telefoon leeg laten lopen en dit ging prima door Bluetooth, Wifi, GPS en mediaspeler aan te zetten. Binnen paar uur leeg.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ja natuurlijk is WiFi een energie slurper. Maar die 10 minuten hoeven toch niet te betekenen dat ik nog geen dag met een volle batterij kan doen?

Misschien dat de batterij nog tot leven moet komen, en later langer meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dani86 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 01:16:
Ja natuurlijk is WiFi een energie slurper. Maar die 10 minuten hoeven toch niet te betekenen dat ik nog geen dag met een volle batterij kan doen?

Misschien dat de batterij nog tot leven moet komen, en later langer meegaat.
batterij pas opladen wanneer leeg en dan pas van de lader wanneer helemaal vol

je moet je accu trainen dit duurt ff je K850 was in het begin ook zwak en werd steeds sterker dat zal met je c905 ook zo zijn heb geduld en niet zo piepen

live with it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 08:51:
[...] heb geduld en niet zo piepen

live with it
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velga
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-10-2021
Ik hoorde dat er ook nog een ander navigatie systeem is nl
nav4all
Heeft iemand hier ervaring mee en zou je dit zonder internet kunnen gebruiken.
Bij het wayfinder zou je wel kunnen navigeren zonder internet als je de kaarten op je toestel hebt gezet?
klopt dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
Velga schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 12:41:
Ik hoorde dat er ook nog een ander navigatie systeem is nl
nav4all
Heeft iemand hier ervaring mee en zou je dit zonder internet kunnen gebruiken.
Bij het wayfinder zou je wel kunnen navigeren zonder internet als je de kaarten op je toestel hebt gezet?
klopt dat
Ik heb op mijn andere gsm de C702 nav4all gebruikt maar ook hier heb je weer internet voor nodig. Nav4all is gratis, maar de lay out is erg eenvoudig; kijk maar op hun site. Er bestaat ook nog KPN op weg navigatie. Maar dat is een abonnement voor € 7,50 pm. De data die je hierbij verbruikt is gratis bij navigatie in NL. Deze heb ik nog niet uitgeprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 08:51:
[...]

batterij pas opladen wanneer leeg en dan pas van de lader wanneer helemaal vol

je moet je accu trainen dit duurt ff je K850 was in het begin ook zwak en werd steeds sterker dat zal met je c905 ook zo zijn heb geduld en niet zo piepen

live with it
Trainen vind ik een groot woord. Die batterijen hebben er baat bij dat je ze een paar keer ontlaadt en volledig oplaadt om ze tot hun volledige capaciteit te laten komen. Maar vervolgens is het het beste om ze niet meer leeg te laten lopen omdat dan de levensduur van de batterij behoorlijk achteruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velga
Een groot nadeel vind ik bij alle navigatie zoals ik het nu heb gezien dat het zeker in het buitenland veel gaat kosten vanwege internet gebruik.
Een TomTom is dan zo veel voordeliger gezien de kosten van een programma als wayfinder en de kosten van het data gebruik in het buitenland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Ik blijf het een rare kwestie vinden.

Tom Tom kost je geen scheet, maar voor gps op je mobiel daar betaal je een vermogen over de grens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Jeffrey88 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 16:50:
Ik blijf het een rare kwestie vinden.

Tom Tom kost je geen scheet, maar voor gps op je mobiel daar betaal je een vermogen over de grens
Bij een TomTom nav apparaat of software koop je de kaarten erbij, deze staan dan op de SD-kaart. Daarom is een TomTom waar alleen de Benelux bij zit goedkoper dan met heel Europa.

Bij wayfinder navigator moet je de kaarten raadplegen via Internet -HSDPA- dus. Ik vraag me af als je ergens in Roemenië oid bent hoe dat dan gaat werken, want daar hebben ze volgens mij echt geen landelijke HSDPA dekking.

Btw. de wayfinder navigator heeft een drie maandelijkse trial period. Ik heb op hun website gekeken, en een jaarlijks abbo kost iets van 80 engelse ponden voor alleen de UK. Dan koop ik liever een Mio nav apparaat voor niet al teveel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
Dani86 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 18:06:
[...]

Btw. de wayfinder navigator heeft een drie maandelijkse trial period. Ik heb op hun website gekeken, en een jaarlijks abbo kost iets van 80 engelse ponden voor alleen de UK. Dan koop ik liever een Mio nav apparaat voor niet al teveel geld.
Wayfinder kost € 79,- voor 36 maanden Europa bij Tele Atlas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Hebben trouwens meer mensen er last van dat de toetsenbord verlichting na een tijdje uitgaat als je bezig bent met SMS-en? Dat lijkt me niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He jongens ik had vraagje ik hem de telefoon laatst even vast mogen houden maar hij mocht niet aan jammer genoeg ik had wel een beetje mijn vraagtekens bij de toetsen het toetsenbord werkte volgens mij goed maar hoe werken de navigatie toetsen ? is er een lekker feedback want dat vind ik toch wel erg belangrijk .
En mijn 2de vraag hoe is de muziek player ... wat is nou egt het verschil tussen die in de c905 en bijvoorbeeld de w902 ?

mvg Thale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ik vind de toetsen lekker werken. De mediaplayer op de C905 is dezelfde als op alle nieuwe SE's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spawnagain
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 20:11
Heb hem sinds een paar dagen van t-mobile.

Had hiervoor een K800i.

Erg fijn toestel, de gps werkt (binnen 5 seconden hup 6 satellieten) perfect en google maps is ook erg handig. Maar ik gooi er nog wel nav4all op.

Het ledlampje bij de camera is een fijne bijkomst. :) Ook is de gezichtsherkenner erg handig en vind ik dat de telefoon stabielere foto's maakt als je de flitser niet gebruikt. Camera is een stuk uitgebreider dan op mijn k800i. d:)b

Volgende week gaat mn abbo over naar n nieuwe met internet, dus dan eventjes kijken hoe het browsed. Al gooi ik er wss gelijk opera op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dani ik had een vraag ik heb nu een w800 die oranje met witte ik weet niet of je hem kent maar weet jij of de feedback van die navigatie knopjes een beetje het zelfde is ? want daar ben ik egt al 2 jaar super tevreden over !

mvg Thale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ik heb geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velga
Ergens zou je de kaarten toch kunnen downloaden zoals bij nav4all en wayfinder en dan in het buitenland alleen de gps gebruiken ?je hebt dan toch geen internet nodig
Zo werkt tomtom toch ook?
Je kunt het gebied waar je heen kunt bijv in duitsland bij wayfinder vooraf thuis aanklikken en downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Gister voor het eerst uitgeweest met mijn c905. Wat foto's geschoten, ging prima.

Echter,
* Martinspire kan wel huilen
Hij is een beetje kaduuk. Ik was eventjes aan het kijken hoe de foto's er binnen uitzagen (flitser stond standaard aan) en daarop was er zo'n domme blonde doos die mij een duw gaf en de telefoon viel dus op de grond. En waarschijnlijk op de zijkant en precies op de knopjes.

De toetsen aan de zijkant zitten niet meer goed. Ze zitten half in het toestel en momenteel is mijn vader een poging aan het doen om ze weer recht te zetten. Ook de toets van de foto nemen is kapot.
Hij werkt verder nog wel, maar ik ben nu dus erg hard aan het zoeken naar een "disassembly guide". Tot nu toe alleen http://www.formymobile.co.uk/disassembly.php gevonden, maar daar staat de c905 nog niet bij. Iemand een idee waar ik die kan vinden? Aangezien het eruit ziet dat het makkelijk te doen is als je hem eenmaal open hebt. Nu is mijn vader mogelijk dingen aan het oprekken wat daarna niet meer goed komt.

Edit:
Het is weer teruggesprongen na wat wrikken. Knopjes werkten niet meteen, maar nu weer wel. Ik zal kijken of het nog blijft werken, maar ik hoop dat het niet echt slechte dingen gaat opleveren. Zoiezo hoop ik binnenkort nog een guide te vinden zodat ik toch eventjes kan controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 09:17:
dani ik had een vraag ik heb nu een w800 die oranje met witte ik weet niet of je hem kent maar weet jij of de feedback van die navigatie knopjes een beetje het zelfde is ? want daar ben ik egt al 2 jaar super tevreden over !

mvg Thale
Wat bedoel je met feedback? Een trilling ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij de telefoon die ik nu heb voel je een duidelijk klik als je hem in drukt wat ik zelf erg prettig vind, ik hou ook helemaal niet van telefoons zoals de lg secret

Thale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Oh zo, ja da's bij deze ook hoor, je voelt echt dat je de knop indrukt.

Lullig voor je Martinspire, zeker omdat je hem pas net heb.

[ Voor 30% gewijzigd door tiguan op 09-11-2008 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He ik snap je over de secret, ik ben er zelf ook niet blij meer mee. Dit is nou al het derde toestel dat niet meer werkt, brief gestuurd naar debitel en nee hoor geen reactie tot nog toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje van een n00b. Is het mogelijk om als achtergrond in het menu een eigen foto te kiezen (ipv dat saaie standaard blauw bij het Cyber-shot thema) of kun je alleen de 'gewone' achtergrond van het beginscherm veranderen?
Alvast bedankt voor het antwoord! Kom er zelf niet helemaal uit, mede doordat bij mijn telefoon alleen een duitstalig boekje is geleverd. :s Is er ergens online een NL-talige handleiding te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 17:08:
Even een vraagje van een n00b. Is het mogelijk om als achtergrond in het menu een eigen foto te kiezen (ipv dat saaie standaard blauw bij het Cyber-shot thema) of kun je alleen de 'gewone' achtergrond van het beginscherm veranderen?
Alvast bedankt voor het antwoord! Kom er zelf niet helemaal uit, mede doordat bij mijn telefoon alleen een duitstalig boekje is geleverd. :s Is er ergens online een NL-talige handleiding te vinden?
Je kunt het thema van de telefoon veranderen en daarnaast kun je ook de achtergrond wijzigen als je dat wilt. Dit kun je op verschillende manieren doen. De makkelijkste is: ga naar de afbeelding die je als achtergrond wilt, klik op opties -> gebruiken -> als achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 17:08:

Kan geen NL-talige vinden, maar wel een Engelse, misschien dat je daar wat aan hebt.

http://www.sonyericsson.c...serguide/c905?cc=nl&lc=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Dat is wel heel f/u voor je martinspire. Misschien kan je de garantie raadplegen, met m'n K850i was ie ook door mijn toedoen stuk. Maar het meisje bij de t-mobile winkel vond het zo sneu voor me, dat ze hem op had gestuurd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Dani86 schreef op zondag 09 november 2008 @ 18:32:
Dat is wel heel f/u voor je martinspire. Misschien kan je de garantie raadplegen, met m'n K850i was ie ook door mijn toedoen stuk. Maar het meisje bij de t-mobile winkel vond het zo sneu voor me, dat ze hem op had gestuurd :+
Heb er vandaag nadat mn pa hem gemaakt had, weer redelijk veel mee gedaan en zo te merken was het over. Maar een tip dus voor iedereen, laat hem niet op de zijkant vallen waar de knopjes zitten, daar is ie dus nogal gevoelig voor. De knopjes waren schuin naarbinnen gedrukt en zaten nu naast de miniknop op het moederbord van de telefoon. Dus moest er eventjes gekloot worden. Maar hoewel het nu gelukt is lijkt het me wel handig om te gaan zoeken naar een dissensembly guide aangezien je dan veel makkelijker iets kunt repareren.

Verder ben ik erg blij met dit toestel en merk ik dat ik nogal wat moet wennen aan de vele functies en instellingen van de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Martinspire schreef op zondag 09 november 2008 @ 19:33:
[...]

Maar een tip dus voor iedereen, laat hem niet op de zijkant vallen waar de knopjes zitten,
Handige tip, mag ik hem dan wel op de achterkant laten vallen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Jeffrey88 schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:54:
[...]

Handige tip, mag ik hem dan wel op de achterkant laten vallen 8)7
Van mij mag je :+

Maar mocht ie vallen, probeer de zijkant dan te mijden door hem een extra tik te geven zodat ie daar niet op valt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Heeft niemand anders het probleem dat de toetsenbordverlichting uitgaat na zo'n 10 seconden tijdens het SMS-en?

[ Voor 4% gewijzigd door tiguan op 10-11-2008 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marciagillian schreef op zondag 09 november 2008 @ 17:44:
[...]

Je kunt het thema van de telefoon veranderen en daarnaast kun je ook de achtergrond wijzigen als je dat wilt. Dit kun je op verschillende manieren doen. De makkelijkste is: ga naar de afbeelding die je als achtergrond wilt, klik op opties -> gebruiken -> als achtergrond.
Klopt thema kun je wel veranderen, maar niet in een eigen foto als achtergrond in de menu's. De gewone achtergrond van het beginscherm kun je uiteraard wel veranderen, dat was me al gelukt. Maar bij sommige telefoons kun je ook in menu's een eigen foto kiezen door het thema te bewerken. Helaas is bij de c905 een thema bewerken of eigen thema aanmaken niet mogelijk?

Verder nog een n00b-vraagje: is het niet mogelijk dat je smsjes genummerd worden zodat je kunt zien hoeveel je er hebt ontvangen/verstuurd? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiguan schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:59:
Heeft niemand anders het probleem dat de toetsenbordverlichting uitgaat na zo'n 10 seconden tijdens het SMS-en?
Bij mij blijft hij gewoon aan. Las op eerdere pagina's wel dat bij meer mensen de verlichting uitvalt tijdens het smsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david
  • Laatst online: 15-09 12:01

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:05:
[...]

Klopt thema kun je wel veranderen, maar niet in een eigen foto als achtergrond in de menu's. De gewone achtergrond van het beginscherm kun je uiteraard wel veranderen, dat was me al gelukt. Maar bij sommige telefoons kun je ook in menu's een eigen foto kiezen door het thema te bewerken. Helaas is bij de c905 een thema bewerken of eigen thema aanmaken niet mogelijk?
Je kan thema's bewerken (en maken) mbv 'Themes Creator', een tooltje van SE.
Verder nog een n00b-vraagje: is het niet mogelijk dat je smsjes genummerd worden zodat je kunt zien hoeveel je er hebt ontvangen/verstuurd? :D
Je kan het aantal ontvangen en verzonden sms'en als volgt achterhalen: ga naar 'Organiser' en vervolgens naar 'File manager', ga dan naar 'Options' en kies voor 'Memory status'. Je kan dan zowel kijken naar de geheugenkaart als het telefoongeheugen. In beide gevallen is er een map 'Messages' en ik vermoed dat die map submappen heeft voor ontvangen en verzonden berichten, waarbij steeds het aantal wordt afgebeeld. Het is natuurlijk een vrij omslachtige werkwijze maar als je ze liever wil tellen...be my guest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SimJoc-
  • Niet online
Als je op mywayfinder.com een account aanmaakt kun je de mappen downloaden. Tevens is het mogelijk om gpstracking aan te zetten. Ben ik trouwens de enige die zich vreselijk irriteert aan de stem van de navigatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:07:
[...]

Bij mij blijft hij gewoon aan. Las op eerdere pagina's wel dat bij meer mensen de verlichting uitvalt tijdens het smsen.
Dan ga ik eens even bij SE support aan de bel trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen

Ik heb de c905(logisch in deze thread)
Nu heb ik via de pcsuite de update service gedraaid

Nu gaf hij al aan een backup te maken
alleen heb ik dit niet gedaan.

Nu was ik al mijn nummers kwijt, maar deze stonden gelukkig nog op hi telefoonboek.
Nu kon ik voor de update wel synchroniseren met het hi telefoonboek, maar nu heb ik geen synchronisatie account meer, deze had ik eerst wel zonder zelf aan te maken.

Heb alle nummer al wel weer in m'n telefoon, handmatig met de pc suite ingevoerd
Aleen wil toch weer kunnen synchroniseren.

Weet iemand hoe ik de instellingen krijg, of welke instellingen ik moet invoeren

Ik heb als provider HI en heb eindeloos online

groeten ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 12:12

freddifish

schnappi !

Heeft iemand de trackID functie al geprobeerd? Werkt dat een beetje?

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Pagina: 1 ... 4 ... 17 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over het toestel, niet over de webshops waar dit toestel verkocht zal worden of wanneer ze hem kunnen leveren.

Berichten over abonnementen en/of levertijden kunnen in [ABO] SonyEricsson C905 levertijden en abonnementen topic