Nu begin ik een beetje in de war te raken...ik was erg onder de indruk van de c905 maar als hij niet doet wat ik wil is het lastig. Ter info: ik stap over van een simpel mobieltje; daarnaast heb ik een pda voor mijn agenda/contacts/navigatie en een ipod voor mijn muziek en heb ik geen digitale camera...dit alles zoek ik in mijn nieuwe mobiel!
Ik wil:
- een goeie camera, waarbij ik de foto's ook kan afdrukken (tot a4, maar een kleinere maat is ook prima. Ik wil dus geen digi camera kopen, want die heb ik nooit bij me op de momenten dat ik een foto wil maken!)
- navigeren zonder internetverbinding, gebruikmakend van de interne gps-ontvanger. Ik wil dus geen apart inet-abbo afsluiten al is het maar een paar euro...ik gebruik een mobieltje niet om mijn mail te doen en te surfen, en enkel voor af en toe navigatie is zinloos.
- thuis mijn updates voor mijn mobiel kunnen doen op mijn iMac. Volgens mij lees ik in dit forum dat dat niet mogelijk is omdat SEUS (btw. wat is SEUS?) niet compatibel is met de iMac; if so, hoe kan ik dan updaten...via WiFi?
- mijn agenda/contacts synchroniseren met mijn iMac; ik heb ergens gelezen dat dit met een aparte plug-in mogelijk moet zijn...
- mijn agenda/contacts synchroniseren met mijn Windows-pc op het werk
- mijn muziek op mijn mobieltje ipv mijn ipodje
Dit zijn onvoorwaardelijke eisen voor mij en ik dacht dat c905 dit allemaal kon, maar ik begin door jullie info te twijfelen. Ik heb de c905 al in bestelling staan (want laten we wel zijn: wat een ding!) maar misschien moet ik toch voor mijn andere optie gaan...(N82)???
Alle advies is welkom! Alvast bedankt hiervoor...
PS. bij navraag is er geen probleem met updates bij de t-mobile gebrande c905 (zei t-mobile...); dit was wel het geval bij eerdere modellen en de HTC-klonen...