Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-08 22:09
Voor de mensen die ook speakerproblemen hebben met hun C905, ik had hier ook last van, en bij mij is het probleem verholpen.
Bij mij was het het geval dat ik de mobiele telefoon tweedehands zonder bonnetje en dus zonder garantie had gekocht. Opsturen naar Sony Ericsson zou 120 euro kosten, en ik zou mijn mobiel 6 weken kwijt zijn.
Bij een "Turkenwinkel" in de stad had ik em voor 25 euro kunnen laten repareren, en ik was mijn mobiel een half uurtje kwijt.
Het probleem lag bij het kabeltje van de oorspeaker, niet bij de speaker zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De speaker van mijn c905 is ook kapot gegaan. Ik moet nu dus bellen met de loudspeakerfunctie. De dame van de Hi-winkel zei dat het om een productiefout gaat van de eerste serie C905 en dat ik mijn telefoon op moet sturen mbv een reparatieformulier. Omdat het zou gaan om een productiefout zou de reparatie waarschijnlijk gratis zijn, ondanks dat mijn garantie al verlopen is. De factuur heb ik echter wel.

Heeft iemand enig idee of de reparatiekosten in dit geval ook daadwerkelijk gratis zijn? De dame had het over waarschijnlijk en ik wil eigenlijk wel wat meer zekerheid.

Ik vind het overigens erg onhandig dat ik mijn telefoon zelf op moet sturen voor reparatie en hem niet bij de winkel kan afgeven. Erg jammer dat ze die service zelf niet leveren.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2010 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@socks

Sowieso idd onhandig dat je het toestel zelf moet opsturen, mijn provider accepteerde de C905 voor reparatie "gewoon" in de winkel.

Buiten de garantietermijn iets laten repareren is per provider verschillend. Log even in bij Hi, als dit mogelijk is, om de reparatievoorwaarden te lezen.

Normaliter beroept een telecomaanbieder zich op het recht de kosten buiten de garantietermijn te verrekenen bij de klant. De telefoon wordt opgestuurd en de klacht wordt onderzocht. Indien total loss is het jammer, anders doen ze een aanbod van reparatie. Accepteer je deze dan zijn de kosten voor jou, zo niet kan nog steeds kosten worden verhaald voor het onderzoek. Kort maar krachtig, stuur dus met enige zekerheid van zaken pas je telefoon op. Wellicht een schriftelijke bevestiging van de klantenservice voor de gratis reparatiekosten, het is immers een productiefout. Let ook op de genoemde mogelijkheden eerder in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 21:00

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 02:28:
Ik vind de blackberry ping service een geniaal iets.
Bedoel je daar push mail mee? (Dat kan de C905 namelijk) Of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@PowerFlower Ping is een geïntegreerde vorm van een messenger op de blackberry. Vergelijkbaar met een msn client, echter toch niet geheel vergelijkbaar. Google maar ""ping". De service wordt ook door de Iphone ondersteund.

@Jism: Goede vraag, ik heb ook eens naar zoiets gezocht. Maar nooit tegen gekomen in een Java versie. Denk ook niet dat dit er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nav4All is beëindigd. Heel jammer, want ik wilde het net gaan installeren. Iemand die een goede vervanger heeft of weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivorijn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 12:51
Inmiddels ook al weer ruim een jaar bezitter van deze telefoon.. Bevalt erg goed, alleen net zoals meerdere mensen problemen met 1 ding: Geocaching.

IK ben nog steeds op zoek naar een simpel proggie wat mij van waypoint naar waypoint kan sturen. In het scherm wil ik dan iets van snelheid, kompas en afstand zien.

Inmiddels heb ik 2 programma's geprobeerd:
GeocachingLive: Niet ideaal: te uitgebreid en wil steeds het internet op. In nederland geen probleem, maar in het buitenland wel.
VLKGPS: herkent mijn GPS niet en herkent mijn gpx bestanden die ik met de telefoon heb gemaakt niet.

Zijn er mensen die wel een proggie heb gevonden wat goed functioneert?

Canon R6/5D3/16-35/24-70/70-200/85/100/135/100-500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Ik ben altijd tevreden geweest met deze telefoon.
Ik begin nu alleen kuren te krijgen. Ik kan de batterij niet meer opladen. Zodra hij bijna leeg is en ik zet hem aan de stroom krijg ik na bepaalde tijd (geen idee hoe lang ik zie het altijd s'ochtends) "Fout bij opladen batterij" vervolgens heeft hij dus niets geladen. Ik moet het toestel aan en uitzetten dan past werkt hij weer.

Meer mensen dit probleem?
Ik kan op internet weinig vinden over dit probleem.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RauzerR
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-01-2024
Ik heb een probleem met mijn C905. Als ik in bijvoorbeeld youtube iets probeer te openen zegt hij: verbinding met mediaserver is mislukt. Iemand hier een oplossing voor misschien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Even nieuwe instellingen van je provider binnen halen. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn SE C905 is afgelopen weekend gejat, via de verzekering krijg ik waarschijnlijk een nieuwe, maar volgens de PhoneHouse is de C905 niet meer te leveren en dus zullen ze wel met een aanbod komen.
Ik wil sowieso een Sony Ericsson, maar wat is vergelijkbaar met de C905?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:48
Is er al een oplossing voor dat hele WiFi gebeuren? Ik zou toch onderhand wel eens gebruik willen maken van die functie...

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:14

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wifi gebeuren? De mijne heeft het altijd prima gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik had problemen met You Tube. Ik heb nu Opera Mini op mijn 905 gezet,
en dit werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl0yd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-09 13:58

Fl0yd

Dovahkiin

Ik probeer op mijn laptop verbinding te krijgen met 3G via mijn c905, aangezien ik morgen op een locatie ben waar ik geen internet tot mijn beschikking heb maar wel nodig heb. Dit wil alleen niet echt vlotten.

Ik heb de PC suite van de site van sony ericsson gedownload en geinstalleerd, en verbinding met de telefoon gemaakt. Dan onder het kopje tools kies ik voor Internetverbinding. Indat gedeelte van het menu staat dat ik een zeer goede ontvangst heb, maar op het moment dat ik verbinding wil gaan maken krijg ik de volgende foutmelding:

"Fout bij het maken/wijzigen van RAS-ingang"

Iemand enig idee wat dit inhoudt?

Mijn OS is Windows 7 64 bit en mijn provider is HI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:01
Weet iemand of de BST-38 batterijen van Ebay goed zijn?
Of kan ik beter de originele kopen?

En weet iemand of het lens cover probleem te verhelpen is?
Ding vraag elke keer open lens cover terwijl ie al open is.

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 16:45
Mijn Sony Ericsson vertoonde de laatste maanden erg veel kuren. Het toestel liep constant vast, kwam zelf met menu's aanzetten op momenten dat ik er niet om vroeg (bijv. tijdens het schrijven van een sms, erg irritant) en als klap op de vuurpijl werkten sommige toetsen maar de helft van de tijd. Frappante is, de telefoon zit altijd in een hoesje...

Het toestel is nu 3x naar Vodafone retour gegaan in 3 weken tijd met telkens dezelfde klacht. Waar ik ergens niet eens meer durfde te hopen op een goede afloop, zag ik vandaag de volgende status bij Dynafix:
Reparatie - Wacht op omruil 9-9-2010 14:21:50
* TMPJ knipperde toch even met zijn ogen...

Houd dit nu in dat ik echt een nieuwe C905 krijg en ik dat oude rampengeval achter mag laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kadooosh schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 17:11:
Weet iemand of de BST-38 batterijen van Ebay goed zijn?
Of kan ik beter de originele kopen?
Ik heb via Ebay een accu en oplader waar je een losse accu in kunt doen voor $ 12. Werkt prima.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2010 13:43 ]

• marcoappels
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-03-2021
Ik ben op zoek naar een opvolger voor de C905. Eigenlijk zou ik t liefst weer dezelfde willen, maar deze is niet meer leverbaar.
Ik zoek een toestel met vergelijkbare camera (lens liefst beschermd door klepje oid) en xenon flits. Ik moet zeggen dat ik weinig vergelijkbaars kan vinden.

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Nokia 6700? Welliswaar geen kapje maar lens zit iets verdiept, en werkt naar mijn mening stukken fijner als de SE. Gebruik hem nu ook al een jaar met veel plezier. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 15:11:
Mijn SE C905 is afgelopen weekend gejat, via de verzekering krijg ik waarschijnlijk een nieuwe, maar volgens de PhoneHouse is de C905 niet meer te leveren en dus zullen ze wel met een aanbod komen.
Ik wil sowieso een Sony Ericsson, maar wat is vergelijkbaar met de C905?
Dan zou je aan de Satio kunnen denken. Prijs is inmiddels gedaald, dus in waarde zeker gelijkwaardig aan de C905. Zeer goede camera en prima symbian telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort ga ik de overstap maken van SE OS (c905) naar android. Ik heb al gezocht, maar ik ben er niet achter gekomen of en hoe ik van mijn contacten een backup kan maken en hoe ik ze dan op mijn android telefoon kan zetten. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2011 @ 09:33:
Binnenkort ga ik de overstap maken van SE OS (c905) naar android. Ik heb al gezocht, maar ik ben er niet achter gekomen of en hoe ik van mijn contacten een backup kan maken en hoe ik ze dan op mijn android telefoon kan zetten. Iemand enig idee?
Ik synchroniseer mijn telefoon tegenwoordig met google, zowel agenda, mail als contactpersonen. Als je dat nu met je C905 doet en straks met je nieuwe android telefoon wordt alles netjes overgezet. Daarnaast kun je in je gmail (ervanuitgaande dat je dat hebt) heel makkelijk je contactpersonen bewerken!
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de snelle reactie!
Het is gelukt m.b.v. deze handleiding:
https://docs.google.com/D...yemhfMjFnMnJzY3RmeA&hl=en

En nu maar alles bewerken en samenvoegen:p
Pagina: 1 ... 16 17 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over het toestel, niet over de webshops waar dit toestel verkocht zal worden of wanneer ze hem kunnen leveren.

Berichten over abonnementen en/of levertijden kunnen in [ABO] SonyEricsson C905 levertijden en abonnementen topic