Bij mij was het toets 6, deze heb ik onder garantie laten repareren, en dat kost je niets.kjhpeter schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 19:24:
hallo, ik heb mijn Sony Ericsson C905 nu dik een jaar, nooit een probleem mee gehad, behalve nu dan:
mijn toets: 3, die doet het niet meer, en die reageert dus als aan en uit doen.
heeft iemand anders dit ook gehad, zoja, welke oplossing had je ervooren wat kost het?
Okee, die heb ik ingevuldPowerFlower schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 19:35:
Het adres dat ik gaf is een OpenDNS server. (DNS = server die domeinnaam omzet naar IP nummer.) Die moet het in principe altijd doen, dus dat is degene die ik meestal invul
Bij wifi-instellingen kan ik die wel instellen, maar moet ik nou bij wifi-instellingen alles invullen, of bij internetinstellingen?PowerFlower schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 19:35:
Gateway zou dan 192.168.1.1 moeten zijn (maar ik dacht niet dat je dat kon invullen op de C905?)
Okee, raar, want deze mobiel is terug gegaan vanwege een software fout, en daarvoor heeft hij het wel gewoon altijd gedaan, toen had ik alleen die internetinstellingen enz. op vodafone.nl/mijntoestel ingevuld.PowerFlower schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 19:35:
Klopt, op de een of andere manier werkt DHCP niet. "Dat kastje" hoort te reageren op de DHCP request van je telefoon, en dan keurig alle instellingen aan je telefoon door te geven. Dat werkt kennelijk niet goed bij jou. Maar inmiddels voert het wat ver voor dit topic, en het is ook enigszins off-topic; als je zoekt op DHCP hier op GoT denk ik dat je van alles over dit soort problemen terug kunt vinden
Maar hij doet het nog steeds niet, er staat helemaal onder ook nog iets van proxy-instellingen... moet ik daar nog iets mee of bent u ook ten einde raad?
Ja snap ik maar hier heb je wel de mensen met ook deze mobiel, en die weten wel wat er allemaal wel of niet mogelijk is...
Bedankt!
maar daar moet je voor betalen, en daar heb ik niet echt zin in eerlijk gezegd.. en heb ik dan 100 % garantie dat het dan wel werkt?
Verwijderd
Je krijgt drie smsjes terug, en het werkt gegarandeerd. Tenminste, voor zover ik weet. Ik heb het ondertussen al een aantal malen gebruikt voor mijn eigen mobiel, maar ook voor die van m'n vader en m'n vriendin. Werkte altijd.
Waarom persé naar die site?
Je kan toch ook van je eigen provider de instelling krijgen door een sms te sturen naar een nummer van hun?
Is nog gratis ook, of je gaat even langs een verkoop/service punt.
Je kan toch ook van je eigen provider de instelling krijgen door een sms te sturen naar een nummer van hun?
Is nog gratis ook, of je gaat even langs een verkoop/service punt.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Om het probleem even helder te krijgen:
Dus niet: de Vodafone internet settings. Kortom, wat zou een provider van je thuisnetwerk en dhcp weten? En hoe zouden ze dat voor je kunnen regelen via een SMS met settings
Tenzij het gewoon om mobiel internet gaat, da's een ander verhaal.
Daardoor ging ik er vanuit dat nick7 bedoelde: hij connect wel op WiFi, maar dan kun je niet het web op. (Dat klopt ook met het feit dat zijn WiFi verbinding geen ip en dns krijgt.)nick7 schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 23:42:
Als ik op mijn thuisnetwerk zit via wifi, gaat dit goed. Maar zodra ik internet opstart en naar bijv. google.nl wil geeft hij het volgende aan: Communicatiefout. Probeer het opnieuw of neeem contact op met uw operator.
Wat ik al wel heb gedaan is de internetinstellingen ingestelt op vodafone.nl/mijntoestel, maar daar staat niks over je wifi instellingen.
Dus niet: de Vodafone internet settings. Kortom, wat zou een provider van je thuisnetwerk en dhcp weten? En hoe zouden ze dat voor je kunnen regelen via een SMS met settings
Tenzij het gewoon om mobiel internet gaat, da's een ander verhaal.
Verwijderd
Gisteren bericht gekregen van ProAssist. Op de een of andere manier kunnen ze de zwarte cover waar de cijfers op staan, de bovenste zijde van het toestenbord, niet meer op nieuw vast plakken... Ze wisten me te vertellen dat er een nieuw toestel in bestelling is voor me. Helaas is het toestel al drie weken weg en zit ik nog steeds met een stenen tijdperk nokia mobieltje opgescheept. Ik hoop dat ze opschieten.
Leuk detail. Ik heb altijd abo's gehad van een jaar. En altijd na een jaar waren m'n mobieltjes enigzins kaduuk. Vorig jaar november heb ik dit abootje afgesloten maar dan voor twee jaar, met in gedachten dat ik het wel dit keer twee jaar vol kon houden. Nu krijg ik alsnog na een jaar een nieuw mobieltje
Leuk detail. Ik heb altijd abo's gehad van een jaar. En altijd na een jaar waren m'n mobieltjes enigzins kaduuk. Vorig jaar november heb ik dit abootje afgesloten maar dan voor twee jaar, met in gedachten dat ik het wel dit keer twee jaar vol kon houden. Nu krijg ik alsnog na een jaar een nieuw mobieltje
Ik heb ook weer een nieuwe C905, de vorige kon niet zwemmen 
Vraagje: als je push mail aan hebt staan verschijnt er een icoontje boven in beeld voor nieuwe e-mail. Maar als je deze e-mail op de computer (IMAP of Exchange mail account) als gelezen markeert verdwijnt het icoontje niet. De telefoon blijft denken (en aangeven!) dat er nieuwe e-mail is. Pas als ik de Inbox (Postvak IN) open dan verdwijnt het icoontje onmiddelijk weer.
Is er een manier om dat icoontje automatisch te laten verbergen
Vraagje: als je push mail aan hebt staan verschijnt er een icoontje boven in beeld voor nieuwe e-mail. Maar als je deze e-mail op de computer (IMAP of Exchange mail account) als gelezen markeert verdwijnt het icoontje niet. De telefoon blijft denken (en aangeven!) dat er nieuwe e-mail is. Pas als ik de Inbox (Postvak IN) open dan verdwijnt het icoontje onmiddelijk weer.
Is er een manier om dat icoontje automatisch te laten verbergen
"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"
Verwijderd
Nee heb ik ook. Kun je niets aan doen. Zit niets anders op dan ff naar je inbox te gaan, dan verdwijnt het icoontje.
Verwijderd
Yes, komende woensdag komen ze van ProAssist dan eindelijk m'n nieuwe mobiel brengen. Ben benieuwd.
Heb nu ongeveer een jaar de 905, m'n eerste SE foon.
Een kleine 2 maanden geleden was ik het toestel bijna een maand kwijt,
kapot tobo. Aantal nummers / letters werden niet goed, of gewoon niet, gezien bij indrukken.
Toestel met een week of 2 á 3 weer terug en nu begint het gelazer zo weer.
Nu heeft m'n vriendin 2 maal een SE foon gehad, en dat zonder enige problemen.
Besef me dus wel goed dat ze fatsoenlijke telefoons maken, maar hier hebben ze wat mij betreft wel de plank misgeslagen.
Denk dat ik binnenkort maar weer langs de Phonehouse ga voor reparatie...
Mag nog tot November 2010 doorbrengen met deze telefoon. Ben benieuwd.
kapot tobo. Aantal nummers / letters werden niet goed, of gewoon niet, gezien bij indrukken.
Besef me dus wel goed dat ze fatsoenlijke telefoons maken, maar hier hebben ze wat mij betreft wel de plank misgeslagen.
Ik zelf heb mijn telefoon hier laten repareren, en ik was hem 3 dagen kwijt. Is de 2e keer dat ik bij dit bedrijf een reparatie heb laten uitvoeren, de eerste keer had ikzelf mijn scherm gebroken. Beide keren snel en vakkundig (voor zover ik kan zien) gerepareerd.Caulder schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 08:49:
Heb nu ongeveer een jaar de 905, m'n eerste SE foon.
Verwijderd
Gisterochtend proassist aan de deur gehad. En een nieuwe mobiel gekregen
met een gratis geheugenkaart, 2 gig, niets mee te doen, but who cares
Wel nog m'n eigen batterij. Maar voor de rest is het ding heeeeelemaal nieuw. Dus das goed.
Maar als ik emails krijg, dan verschijnt het pop upje niet meer. Ook niet als ik dat instel. Iemand een idee hoe ik dat weer voor elkaar krijg?
Maar als ik emails krijg, dan verschijnt het pop upje niet meer. Ook niet als ik dat instel. Iemand een idee hoe ik dat weer voor elkaar krijg?
Zit volgens mij ergens onder Instellingen, iets met 'nieuwe events' ofzoiets.
"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"
Via de Phonehouse valt onder mijn garantie._Diederik schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 17:37:
[...]
Ik zelf heb mijn telefoon hier laten repareren, en ik was hem 3 dagen kwijt. Is de 2e keer dat ik bij dit bedrijf een reparatie heb laten uitvoeren, de eerste keer had ikzelf mijn scherm gebroken. Beide keren snel en vakkundig (voor zover ik kan zien) gerepareerd.
Kwam er gister ineens achter dat mijn scherm 'scheef' zit.
Scheelt slechts 1 mm ofzo, maar ik stoor me er nu al aan.

Nieuwe telefoon via MP kopen word steeds aanlokkelijker zullen we maar zeggen.
Verwijderd
Hey,
Weet iemand hoe je de snelkoppelingstoets naar de standaard webbrowser kunt koppelen naar de Opera Mini Applicatie? Zodat ik er direct heen kan ipv via het snelmenu...
Weet iemand hoe je de snelkoppelingstoets naar de standaard webbrowser kunt koppelen naar de Opera Mini Applicatie? Zodat ik er direct heen kan ipv via het snelmenu...
Eh... en welke toets zou dat zijn dan?
Verwijderd
Wat dacht je van de bovenste toets van de 3 aan de rechterzijde naast naast de ringtoets...... (ken je toestel...
)
't Gaat hier om 'n standaard C905.
't Gaat hier om 'n standaard C905.
Verwijderd
Euhm... bij een standaard non-branded toestel, zit daar niet standaard de browser maar de "contacten".
Ik gok dat jij een branded toestel hebt.
Oh bijdeweg, als je Opera Mini gebruikt, probeer de Beta eens.
Via mijn link dus ookCaulder schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:38:
[...]
Via de Phonehouse valt onder mijn garantie.
Kwam er gister ineens achter dat mijn scherm 'scheef' zit.
Scheelt slechts 1 mm ofzo, maar ik stoor me er nu al aan.![]()
Nieuwe telefoon via MP kopen word steeds aanlokkelijker zullen we maar zeggen.
Kost minder tijd en wordt goed gerepareerd.
Verwijderd
Doet KPN/Hi nu ook al aan branding?Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 18:05:
Euhm... bij een standaard non-branded toestel, zit daar niet standaard de browser maar de "contacten".
Kan ik die branding op enige wijze ongedaan maken?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2009 22:53 ]
Verwijderd
Heb dus wat pogingen gedaan met die A2Uploader. Resultaat: heb nu 'n configuratiefout en krijg die niet herstelt. Morgen maar naar het servicecentrum in de buurt (niet naar de Hi-winkel!)... Moet me nu behelpen met 'n Nokia 6300.
Mijn tobo werkt sinds kort ook niet meer prettig. Je moet ze nu best hard indrukken voor hij reageerd. Jammer want ik vind het verder echt nog steeds een vet toestel. Het SMSen gaat nu alleen niet meer zo fijn.
Misschien laat ik hem wel repareren ondanks ik hem liever niet uit mijn handen wil hebben
Misschien laat ik hem wel repareren ondanks ik hem liever niet uit mijn handen wil hebben
GTA VI - All aboard the hype train!!
Verwijderd
Ik wist niet dat je KPN hebt. Ik heb zelf ook KPN en een los toestel gekocht. En (voor zover ik weet ) hebben standaard toestellen onder de knop die jij bedoeld de "contacten" zitten. En je kunt de configuratie van die knoppen niet wijzigen (voor zover ik weet).Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 22:50:
[...]
Doet KPN/Hi nu ook al aan branding?
Verwijderd
Ik heb de C905 ook, maar ben er niet zo blij mee.
Hij is vorige maand 2x terug geweest naar de winkel eerste keer was speakertje kapot waardoor ik niemand meer hoorde (wel met headset) en toen ik hem nog maar net terug had ging het microfoontje stuk.
Hij is vorige maand 2x terug geweest naar de winkel eerste keer was speakertje kapot waardoor ik niemand meer hoorde (wel met headset) en toen ik hem nog maar net terug had ging het microfoontje stuk.
Ja, kan heel makkelijk. Zoek maar op "debranding." Ik had eerst de Voda software en kan me inderdaad vagelijk herinneren dat er toen een harde link naar de Voda pagina's op die toets zat. Maar nu dus "contacts"Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 22:50:
Doet KPN/Hi nu ook al aan branding?
Verwijderd
Ik had een vraag, ben ik het bezit van een C905. Nu werkt google maps niet alleen als ik op internet ga via wifi. Maar het moet toch ook werken zonder een verbinding met het internet ?
Je hebt sowieso een dataverbinding nodig...Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:23:
Ik had een vraag, ben ik het bezit van een C905. Nu werkt google maps niet alleen als ik op internet ga via wifi. Maar het moet toch ook werken zonder een verbinding met het internet ?
Of dit wifi of GPRG is, is een volgende kwestie.
Verwijderd
Dat hoeft toch niet altijd ? Waarom zou je niet met alleen een gps functie kunnen navigeren ?MikeyMan schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:15:
[...]
Je hebt sowieso een dataverbinding nodig...
Of dit wifi of GPRG is, is een volgende kwestie.
Omdat je natuurlijk de kaart 'streamt'... En met WiFi heb je echt geen plaatsbepaling hoor.Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:30:
[...]
Dat hoeft toch niet altijd ? Waarom zou je niet met alleen een gps functie kunnen navigeren ?
[ Voor 9% gewijzigd door MensionXL op 03-12-2009 16:36 ]
Verwijderd
Oke dus normaal met google maps heb je altijd een wifi verbinding nodig? Maar er moeten toch ook systemen zijn die zonder wifi werken want bijv een tomtom heeft ook geen internet verbinding. En op sommige telefoons kan je toch ook tomtom krijgen en dan zou je toch geen wifi verbinding nodig hebben ?MensionXL schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:36:
[...]
Omdat je natuurlijk de kaart 'streamt'... En met WiFi heb je echt geen plaatsbepaling hoor.
Nee, willekeurige dataverbinding is goed...Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:39:
[...]
Oke dus normaal met google maps heb je altijd een wifi verbinding nodig?
Als jij een app vindt die de kaarten van een vaste locatie, heb je geen verbinding nodig... Maar aangezien dat er voor de C905 niet is, zul je de kaarten moeten streamen...Maar er moeten toch ook systemen zijn die zonder wifi werken want bijv een tomtom heeft ook geen internet verbinding. En op sommige telefoons kan je toch ook tomtom krijgen en dan zou je toch geen wifi verbinding nodig hebben ?
Besef je eigenlijk wel dat GPRS/UMTS dit heel goed kan?Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:39:
[...]
Oke dus normaal met google maps heb je altijd een wifi verbinding nodig? Maar er moeten toch ook systemen zijn die zonder wifi werken want bijv een tomtom heeft ook geen internet verbinding. En op sommige telefoons kan je toch ook tomtom krijgen en dan zou je toch geen wifi verbinding nodig hebben ?
Verwijderd
TomTom heeft gewoon de kaarten op z'n schijfje staan en hoeft ze niet van internet te plukken. Als jij met google maps gaat navigeren zal google maps steeds de kaarten moeten downloaden van internet. Zonder internet verbinding ben je dan nergens. En tegenwoordig kost internet op je mobiel geen drol meer.
Ik zit ook al aan m'n derde C905...! Nu heeft van deze ook het speakertje het begeven. En ik begrijp er niets, ik had nog gebeld gisteren, druk af, leg de telefoon (voorzichtig zoals altijd..) neer. Vanmorgen word ik gebeld en hoor er niets meer van. De grote speaker onderaan doet het wel nog. Wat een kuttelefoon!! Het moet gezegd zijn! Het is geen toeval meer, de kwaliteit is gwn ondermaats
Nuja ik vroeg mij af als een software-update hulp zou kunnen bieden? Mijn laatste update dateert van juli 2009.
PS: Hoezeer ik de kwaliteit van SE ook in twijfel trekt, mijn volgende toestel zou een SE Satio 12MP worden.. Heeft daar iemand zicht op als deze hetzelfde lot beschoren is ? Thx
Nuja ik vroeg mij af als een software-update hulp zou kunnen bieden? Mijn laatste update dateert van juli 2009.
PS: Hoezeer ik de kwaliteit van SE ook in twijfel trekt, mijn volgende toestel zou een SE Satio 12MP worden.. Heeft daar iemand zicht op als deze hetzelfde lot beschoren is ? Thx
* PowerFlower klopt af, maar denk dat de continue berichten in dit topic over defecte C905's een wat verkeerd beeld geven. Had zelf nogal bedenkingen over het schuifmechanisme, en nog meer over het klepje voor de cameralens (accident waiting to happen). Maar mijn vriendin en ik hebben hem nu allebei al geruime tijd, en ze overleven alles zonder noemeswaardige schade, inclusief hard op straat stuiteren. Vrijwel niets van te zien.
En ^^ ik zit toch naar de Satio te kijken; Aino is voor mij geen optie. Er moet een schuifje voor de lens van een camera zitten; op zijn minst wordt die anders altijd vies, maar meestal zal hij op een gegeven moment zoveel krasjes hebben dat alles soft focus wordt. Daarom heb ik nog steeds geen iPhone
Probleem met de Satio zal niet de hardware zijn, maar eerder (net als bij de G900 die ik hiervoor had) combinatie processor snelheid + software. Hoewel ik hem gisteren even geprobeerd heb en het leek allemaal prima te werken.
En ^^ ik zit toch naar de Satio te kijken; Aino is voor mij geen optie. Er moet een schuifje voor de lens van een camera zitten; op zijn minst wordt die anders altijd vies, maar meestal zal hij op een gegeven moment zoveel krasjes hebben dat alles soft focus wordt. Daarom heb ik nog steeds geen iPhone
Ik doe vanaf heden mee met het kapotte oorspeaker verhaaltje! Minder dan een jaar geduurd. Het toetsenbord was de 6 ook altijd al vrij kut, maar die is uiteindelijke wel wat verbeterd, maar nu heb ik alsnog niets meer aan het ding.
Kan ik hem beter meteen zelf naar SE brengen of naar een Hi shop? Ik heb hem overigens unlocked, zullen ze dit bekijken bij een hardware probleem? Zeker gezien het een bekend probleem is?
Kan ik hem beter meteen zelf naar SE brengen of naar een Hi shop? Ik heb hem overigens unlocked, zullen ze dit bekijken bij een hardware probleem? Zeker gezien het een bekend probleem is?
Zowel Hi als SE repareren niet zelf maar hebben daar gecertificeerde bedrijven voor, dit kan je ook op de SE site vinden. Zelf heb ik mijn toestel 2 keer laten repareren bij GSM repareren en daar zeer goede ervaringen mee. 1 keer heb ik zelf het scherm gebroken en de 2e keer was het toetsen en de speaker. Als jouw toestel onder garantie valt dan repareren zij gratis (een gebroken schem valt uiteraard niet onder garantie) en dat moet je aantonen d.m.v. een kopie factuur waar het IMEI nummer op staat.aapelite schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 13:31:
Ik doe vanaf heden mee met het kapotte oorspeaker verhaaltje! Minder dan een jaar geduurd. Het toetsenbord was de 6 ook altijd al vrij kut, maar die is uiteindelijke wel wat verbeterd, maar nu heb ik alsnog niets meer aan het ding.
In beide gevallen had ik mijn toestel binnen een week weer terug.
Hiep hiep hoera, hij kan voor de 3e keer terug. Zonder enige aanleiding wil de camera nietmeer scherpstellen, alleen maar wazige foto's. Software opnieuw installeren heeft ook niet geholpen. Jammer jammer, want als ie het doet is en blijft het een fijn toestel.
Maar weer op naar de Vodafone winkel en hopen dat Dynafix z'n werk weer snel en goed doet.
Maar weer op naar de Vodafone winkel en hopen dat Dynafix z'n werk weer snel en goed doet.
Verwijderd
Mss al eerder hier behandeld, maar ik kan het zo snel niet vinden!
Op mijn 905 heb ik Hotmail, maar kan geen berichten verzenden. Zelfde met andere social apll. als facebook twitter etc....Ook bv. Twitter appl. kan ik niet downloaden. Wordt niet ondersteund...Is hier mss. een oplossing voor dat jullie weten???
Op mijn 905 heb ik Hotmail, maar kan geen berichten verzenden. Zelfde met andere social apll. als facebook twitter etc....Ook bv. Twitter appl. kan ik niet downloaden. Wordt niet ondersteund...Is hier mss. een oplossing voor dat jullie weten???
Verwijderd
Heb je alle internet instellingen goed staan? Zoek anders op de site van je provider naar de instellingen. Je kunt ook surfen naar www.bel.nl en daar je instellingen opvragen. Kost je drie smsjes, maar dat is dan ook alles.
Ik heb nu Gmail for mobile 2.0 geinstalleerd op mijn c905. Nu wil ik graag iets doen, waarvan ik niet weet of het mogelijk is.
Ik wil emails binnen krijgen in de trand van sms. Zodat ik niet elke keer naar de gmail applicatie moet. Is dit ook mogelijk?
groeten maurits
Ik wil emails binnen krijgen in de trand van sms. Zodat ik niet elke keer naar de gmail applicatie moet. Is dit ook mogelijk?
groeten maurits
Dan moet je ook een custompack toevoegen anders werkt het niet.Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 16:18:
Heb dus wat pogingen gedaan met die A2Uploader. Resultaat: heb nu 'n configuratiefout en krijg die niet herstelt. Morgen maar naar het servicecentrum in de buurt (niet naar de Hi-winkel!)... Moet me nu behelpen met 'n Nokia 6300.
Je kunt trouwens ook CDA file erin stoppen en SEUS gebruiken.
Op de site van Sony Ericsson kun je de instellingen gratis naar je toe laten zendenVerwijderd schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 10:30:
Heb je alle internet instellingen goed staan? Zoek anders op de site van je provider naar de instellingen. Je kunt ook surfen naar www.bel.nl en daar je instellingen opvragen. Kost je drie smsjes, maar dat is dan ook alles.
Dat heet push mail. Meer specifiek (als je geen Blackberry hebt), push imap (imap idle). Google ondersteunt dat gewoon, en ik heb het op al mijn recente Sony Ericssons gebruikt (de K800i, de G900, de C905) en die ondersteunden dat ook allemaal gewoon, ik ga er dus vanuit dat de Satio het ook kan? (Heb hem nog steeds nietmaurits187 schreef op donderdag 31 december 2009 @ 15:52:
Ik heb nu Gmail for mobile 2.0 geinstalleerd op mijn c905. Nu wil ik graag iets doen, waarvan ik niet weet of het mogelijk is.
Maar dan moet je dus wel de mailclient gebruiken, en niet de Gmail app.
/edit: mmmkay, niet dus. Dan moet je Profimail gebruiken, dat ondersteunt wél imap idle.
[ Voor 5% gewijzigd door PowerFlower op 02-01-2010 01:43 ]
Verwijderd
Hoi!
Ik heb een probleem.. Ik heb vier maand geleden ook een Sony Ericsson C905 gekocht, maar nu doet hij het ineens niet meer. Hij was vastgelopen, terwijl hij gewoon stil op de bank lag. Maar dat ik hem opnieuw had aangezet liep hij weer vast bij het achtergrondscherm-bureaublad. Ik weet even niet hoe ik dit moet noemen xD. Maar pincode invoeren gaat wel goed. Ook als ik hem aansluit op de computer gaat het goed, komt de melding gewoon in beeld. En als ik de simkaart eruit haal gaat het ook goed, dan kan ik de demo zien enzo. Maar de simkaart doet het wel, dus dat is het probleem ook niet. Ik denk dat het een probleem is met de software? Maar daarvoor had ik er geen problemen mee. Hebben jullie een idee wat er aan de hand is? En of ik hem kan resetten ofzo?
Alvast bedankt, Zahra.
Ik heb een probleem.. Ik heb vier maand geleden ook een Sony Ericsson C905 gekocht, maar nu doet hij het ineens niet meer. Hij was vastgelopen, terwijl hij gewoon stil op de bank lag. Maar dat ik hem opnieuw had aangezet liep hij weer vast bij het achtergrondscherm-bureaublad. Ik weet even niet hoe ik dit moet noemen xD. Maar pincode invoeren gaat wel goed. Ook als ik hem aansluit op de computer gaat het goed, komt de melding gewoon in beeld. En als ik de simkaart eruit haal gaat het ook goed, dan kan ik de demo zien enzo. Maar de simkaart doet het wel, dus dat is het probleem ook niet. Ik denk dat het een probleem is met de software? Maar daarvoor had ik er geen problemen mee. Hebben jullie een idee wat er aan de hand is? En of ik hem kan resetten ofzo?
Alvast bedankt, Zahra.
Verwijderd
De accu er uit gehaald? Misschien even een reset uitvoeren? Nieuwe software er op knikkeren?
@PowerFlower: Op de C905 kun je gewoon google imap gebruiken. En dat kon ik op mijn w910 en w810 ook gewoon. Dus ik gaat er vanuit dat de Satio dat ook kan.
Maar dit is geen Satio topic natuurlijk
@PowerFlower: Op de C905 kun je gewoon google imap gebruiken. En dat kon ik op mijn w910 en w810 ook gewoon. Dus ik gaat er vanuit dat de Satio dat ook kan.
Verwijderd
Ik probeer nu of ik de software er opnieuw op kan zetten, dat had ik nog niet geprobeerd.. De rest wel.
Edit: Yeah! Hij doet het weer
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2010 15:01 ]
Nou ze zijn klaar met mn reparatie:
Garantie is blijkbaar dus afgewezen om een of andere reden. Toch hebben ze maar gewoon bijna alles vervangen, ondanks dat alleen het keypad en een schakelaar kapot waren volgens hun. Betekent dit dat dit mij wat gaat kosten omdat er geen garantie is? Want dat is natuurlijk belachelijk, repareren op mijn kosten, zonder in te lichten en dan nog extra kosten maken ook.Toestel: Sony Ericsson C905
Serienummer: 357602028261958
Verzenddatum: ?
Als klacht gaf u op: Speaker werkt niet als klant aan het bellen is, alleen als de externe
speaker is aangesloten doet die externe speaker het wel. als de klant als hij aan het bellen is en geen gehoor heeft helpt het vaak om op de c knop te drukken.
Door u is aangegeven: Aankoopgarantie Mobile
Afwijsreden: Ongeldig Garantiebewijs
Gestelde diagnose: keypad defect/ schakelaar(s) defect
Verbruikte onderdelen: 1 - cover base rear assembly;
2 - numeric key foil;
3 - foil flip inner black;
4 - keyboard latin black/silver;
5 - cover flip inner metal light silver;
6 - cover rear assembly;
7 - pba key flex flip complete;
8 - spacer for rigid flex fixation;
9 - gasket 8.6 x 6.6 mmsupport lcd btb.
Bestaat er ook een java programma'tje ofzo voor de c905 om de gedeelde mappen te bekijken in je netwerk?
Verwijderd
@aapelite
Als ze zeggen dat het geen garantie is, proberen ze denk ik te zeggen dat het je eigen schuld is dat het ding kapot is. En ja dan zijn de kosten dus voor jou.
Als ze zeggen dat het geen garantie is, proberen ze denk ik te zeggen dat het je eigen schuld is dat het ding kapot is. En ja dan zijn de kosten dus voor jou.
Beetje minder dat je alle instellingen dan kwijt bent, maar goed dat hij het weer doetVerwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:37:
Ik probeer nu of ik de software er opnieuw op kan zetten, dat had ik nog niet geprobeerd.. De rest wel.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2010 07:52 ]
Dat begrijp ik iddVerwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 07:51:
@aapelite
Overigens is hij niet meer klaar voor verzending, maar weer in behandeling. Ik wacht het wel even af wat ze allemaal aan het doen zijn
Precies, ze kunnen je wel zoveel door je strot duwen, jij moet gewoon kunnen verwachten van een product dat ie langer als 2 jaar is dat geloof ik, blijft werken zonder mankementen. Gebruikersschade, dus bv in mijn geval een gebroken glaasje door spanning op de behuizing, daar is helaas niet veel meer van te maken.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Verwijderd
Heeft er iemand ervaring met het downloaden van de WeTravel map van Nederland? Ik heb geen zin in crappy 'nakido-flag' software om het binnen te halen.. zijn er nog andere manieren?
heeft iemand het toetsenbord zelf gerepareerd of schoongemaakt. bij mij begint de toets rechtsonderin het te begeven... geen garantie meer. hoor het graag..Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 06:23:
D'r zal in ieder geval geen toetsenbord zijn wat kapot kan
Geen garantie meer? Heb je hem al twee jaar?
Telefoon binnen anderhalve week weer terug van reparatie. Camera werkt weer toppie, toetsenbord voor de 2e keer vervangen en alle stof onder de lens is verwijderd. Complimenten voor Dynafix. Zij hebben nu 3x mijn gsm gerepareerd, steeds naar volle tevredenheid!
Het blijft toch wel een heel fijn toestel als ie het doet!
Het blijft toch wel een heel fijn toestel als ie het doet!
Ik wacht al een maand tot de mijne terugkomt van reparatie. Zou toch wel een update willen binnekort.
Had de mijne laatst binnen drie dagen terug... Ook weinig over te klagen, moet ik zeggen...
is de garantie dan twee jaarMikeyMan schreef op zondag 10 januari 2010 @ 18:09:
Geen garantie meer? Heb je hem al twee jaar?
ga het ff uitzoeken, want dat scheelt weer een paar duiten. laat dan gelijk de stof voor de lens weghalen.
wat is makkelijker, naar hi winkel gaan of rechtstreeks naar zo'n reparatiebedrijf.
hoor het graag.
Garantie is 2 jaar ja. Ikzelf zit bij Vodafone en heb 'm nu 3x laten repareren. Ik breng 'm dan naar de winkel en die sturen 'm op naar Dynafix, die repareren snel en goed!
Verwijderd
Mijn speakertje is ook kapot, nu wil ik hem gaan terugbrengen voor reparatie maar ik wil al mn data bewaren op de pc bijvoorbeeld! vorige keer was ik alle nummers kwijt. Is daar een programmetje voor?
Verwijderd
Gewoon het programma wat bij je mobiel werd geleverd. Anders is het te vinden op de site van SE.Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:08:
Mijn speakertje is ook kapot, nu wil ik hem gaan terugbrengen voor reparatie maar ik wil al mn data bewaren op de pc bijvoorbeeld! vorige keer was ik alle nummers kwijt. Is daar een programmetje voor?
Mijn telefoon is 2 weekenden geleden flink gestuiterd, hierna ging hij steeds slechter werken, opnieuw ter reparatie aangeboden en netjes omgeruild voor een nieuw exemplaar
. Ik ben blij.
Heb ik die C905 geflashed zodat ie niet meer Vodafone branded is, werkt de GPS niet meer en zijn de menu icons veel lelijker geworden
Deed je GPS het daarvoor wél? (Ik heb ook gedebrand vanaf Voda, eigenlijk vrijwel meteen al, en GPS doet weinig bij mij... maar ik had me er inmiddels bij neergelegd dat dat gewoon niet erg goed is op de C905).
Die ikoontjes zitten in de themes, gewoon een ander theme instellen c.q. downloaden dus

Op de C905 kun je gewoon imap idle gebruiken met Gmail
Wat me alleen nog niet lukt is om Google Sync goed aan de praat te krijgen. Officieel wordt de C905 natuurlijk ook niet ondersteund maar het werkt... alleen loopt hij kennelijk tegen een bepaald soort (herhalende? meer dan 24 uur?) afspraken aan die hij niet trekt, en dan kapt de sync er mee
Die ikoontjes zitten in de themes, gewoon een ander theme instellen c.q. downloaden dus
Eh ja ik zat te veel heen en weer te klikken tussen topicsVerwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 07:05:
De accu er uit gehaald? Misschien even een reset uitvoeren? Nieuwe software er op knikkeren?

Op de C905 kun je gewoon imap idle gebruiken met Gmail
Wat me alleen nog niet lukt is om Google Sync goed aan de praat te krijgen. Officieel wordt de C905 natuurlijk ook niet ondersteund maar het werkt... alleen loopt hij kennelijk tegen een bepaald soort (herhalende? meer dan 24 uur?) afspraken aan die hij niet trekt, en dan kapt de sync er mee
Verwijderd
MyPhoneExplorer kan meer dan het SE-programma.Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:08:
Verwijderd
ik krijg bij het programma na de synchronisatie de foutmelding dat het OBEX profiel niet geladen kan worden. Deze foutmelding krijg ik elke keer 3 keer. Iemand bekend mee?
Verder een top programma. Eindelijk ook al m'n bestanden in backup. Niets geen gedonder meer met alles op nieuw moeten installeren. Erg fijn.
Verder een top programma. Eindelijk ook al m'n bestanden in backup. Niets geen gedonder meer met alles op nieuw moeten installeren. Erg fijn.
Ik heb ook sinds ongeveer een maand een nieuwe C905. Deze heb ik gekregen, nadat ik mijn kapotte C905 ongeveer zes weken kwijt was. De "naar beneden toets" en de "drie toets" waren kapot. Bovendien had m'n C905 last van het bekende probleem met de aansluiting van het kabel._Diederik schreef op maandag 25 januari 2010 @ 19:58:
Mijn telefoon is 2 weekenden geleden flink gestuiterd, hierna ging hij steeds slechter werken, opnieuw ter reparatie aangeboden en netjes omgeruild voor een nieuw exemplaar. Ik ben blij.
Ik hoop dat mijn huidige C905 iets langer uithoud. Ik heb nu een andere mp3 speler, dus van het aansluiting probleem zal hij wel geen last krijgen. Maar hopelijk ook niet van problemen met toetsen/speakers.
Mijn C905, wat een ramp.
Het begon met het vreemd reageren van de onderste navigatietoets (naar beneden-toets). Na enige tijd kon ik ermee leven, aangezien de toets in de rechteronderhoek wel reageerde. Na enige tijd wen je eraan, prima verder. Vervolgens valt mn linkeractietoets sporadisch uit. Na hard indrukken functioneert ie zo nu en dan... Dan valt mn rechter navigatietoets uit... alleen bij dichtschuiven werkt ie bij hard drukken. Op deze manier is het wel erg lastig mijn telefoon te bedienen. En dan tot slot, wanneer je denkt... zo kan het nog niet. Valt mn linker actietoets helemaal uit. Nu kan ik niet eens meer een wekker zetten of iets verzenden. Ga je langs de belcompany? Jah mijnheer, maar uw toestel ziet er ook niet zo goed meer uit. "U heeft zeker geen (veel te dure) verzekering aangeschaft?".
Eén grote maffia dus maar weer. Dure verzekeringen, geen garantie krijgen op een product wat je 'normaal' behandeld. Uiteraard is mijn telefoon wel eens op de grond gevallen, mijn laptop zelfs. Maar wanneer knoppen het spontaan niet meer gaan doen terwijl er niets vreemd mee gebeurt, kan je mij niet wijsmaken dat dat te maken heeft met 'vocht', waar ik dan weer geen verzekering voor heb afgesloten.
Gelukkig werkt een vriend van me bij het bedrijf waar veel merken telefoons en alle xboxen worden gestuurd. Dan kan daar kostenloos naar worden gekeken, want voor garantie hoef ik niet bij de Belcompany aan te kloppen.
Mijn K800i, 2 jaar lang keihard gebruikt. Gooien, laten vallen, stoten... niets aan de hand, hooguit wat stof in mn joystick, even schoonspuiten en klaar. Maar die C905 valt al uit elkaar als ik er naar kijk.
Het begon met het vreemd reageren van de onderste navigatietoets (naar beneden-toets). Na enige tijd kon ik ermee leven, aangezien de toets in de rechteronderhoek wel reageerde. Na enige tijd wen je eraan, prima verder. Vervolgens valt mn linkeractietoets sporadisch uit. Na hard indrukken functioneert ie zo nu en dan... Dan valt mn rechter navigatietoets uit... alleen bij dichtschuiven werkt ie bij hard drukken. Op deze manier is het wel erg lastig mijn telefoon te bedienen. En dan tot slot, wanneer je denkt... zo kan het nog niet. Valt mn linker actietoets helemaal uit. Nu kan ik niet eens meer een wekker zetten of iets verzenden. Ga je langs de belcompany? Jah mijnheer, maar uw toestel ziet er ook niet zo goed meer uit. "U heeft zeker geen (veel te dure) verzekering aangeschaft?".
Eén grote maffia dus maar weer. Dure verzekeringen, geen garantie krijgen op een product wat je 'normaal' behandeld. Uiteraard is mijn telefoon wel eens op de grond gevallen, mijn laptop zelfs. Maar wanneer knoppen het spontaan niet meer gaan doen terwijl er niets vreemd mee gebeurt, kan je mij niet wijsmaken dat dat te maken heeft met 'vocht', waar ik dan weer geen verzekering voor heb afgesloten.
Gelukkig werkt een vriend van me bij het bedrijf waar veel merken telefoons en alle xboxen worden gestuurd. Dan kan daar kostenloos naar worden gekeken, want voor garantie hoef ik niet bij de Belcompany aan te kloppen.
Mijn K800i, 2 jaar lang keihard gebruikt. Gooien, laten vallen, stoten... niets aan de hand, hooguit wat stof in mn joystick, even schoonspuiten en klaar. Maar die C905 valt al uit elkaar als ik er naar kijk.
Verwijderd
@Novah
Gewoon bekend probleem bij de C905's .. Is een standaard reparatie waarbij 2 onderdelen en een kleine modificatie aan de toetsenmat voldoende voor zijn. Dynafix repareert dat gewoon zolang het toestel niet in 2 stukken ligt of duidelijk gevallen / nat geweest is. Belcompany hoor ik wel vaker geklaag over :-)
Gewoon bekend probleem bij de C905's .. Is een standaard reparatie waarbij 2 onderdelen en een kleine modificatie aan de toetsenmat voldoende voor zijn. Dynafix repareert dat gewoon zolang het toestel niet in 2 stukken ligt of duidelijk gevallen / nat geweest is. Belcompany hoor ik wel vaker geklaag over :-)
@Novah: ja zo ging het bij mij ook met de toetsen. Ik heb het geluk dat ik m'n gsm altijd enorm goed behandelde en in een hoesje had (omdat ik ook al problemen had met de gsm voor mijn C905) zodat ik wél garantie had. De gsm zag er namelijk nog uit als nieuw.
Bij mij is het grootste probleem de wifi, en het toetstenmatje. Ik weet niet of het bij jullie ook zo is maar bij mijn wifi krijg ik steeds verbindingsproblemen. ("communicatiefout gelieve uw netwerkprovider te contacteren" heeft iemand hetzelfde probleem?
Heb je het al eens met een firmware update geporbeerd?Fr0sT_be schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 21:20:
Bij mij is het grootste probleem de wifi, en het toetstenmatje. Ik weet niet of het bij jullie ook zo is maar bij mijn wifi krijg ik steeds verbindingsproblemen. ("communicatiefout gelieve uw netwerkprovider te contacteren" heeft iemand hetzelfde probleem?
Verwijderd
En je krijgt die melding als je Wifi aan zet? Das apart. Bij 3g zou ik het logisch vinden, dat je geen signaal zou hebben of het signaal zou niet sterk genoeg zijn. Maar Wifi, das wel apart.Fr0sT_be schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 21:20:
Ik ga een dezer dagen na enkele maanden bezit mijn apparaat ook maar eens wegbrengen. Ik ben de issues nu een beetje beu. Het apparaat werkt wel maar kan er niet tegen dat ie zoveel problemen heeft.
Ik loop tegen de volgende problemen aan:
-Krakende speaker
-Joypad naar beneden indrukken lukt amper, hij reageert wel maar voelt kapot aan.
-Scheurtjes in de batterijklep en zelfs al stukjes afgebroken
-Zilveren gedeelte naast de cameraklep begint los te laten/is scheef.
-GPS vind geen enkele satelliet.
Beetje jammer voor een toestel wat qua uitrusting heel goed is.
Ik loop tegen de volgende problemen aan:
-Krakende speaker
-Joypad naar beneden indrukken lukt amper, hij reageert wel maar voelt kapot aan.
-Scheurtjes in de batterijklep en zelfs al stukjes afgebroken
-Zilveren gedeelte naast de cameraklep begint los te laten/is scheef.
-GPS vind geen enkele satelliet.
Beetje jammer voor een toestel wat qua uitrusting heel goed is.
De GPS was bij mij opgelost door de allerlaatste firmware er op te zetten. Assisted GPS werkt dan stukken beter, waardoor het ding binnen een minuut een fix heeft. Alleen k*t dat nav4all het niet meer doet...
Geen Nokia voor mij voorlopig!
Overigens heb ik nu een half jaar een C905, maar (afkloppen) tot zover geen problemen. En ook deze heeft de vloer wel eens onzacht van dichtbij gezien... Er is dus (een minderheid van?) C905s die het wel langer dan een maand uithouden. Maar goed, stuk is stuk, dus succes met de reparatie!
Overigens heb ik nu een half jaar een C905, maar (afkloppen) tot zover geen problemen. En ook deze heeft de vloer wel eens onzacht van dichtbij gezien... Er is dus (een minderheid van?) C905s die het wel langer dan een maand uithouden. Maar goed, stuk is stuk, dus succes met de reparatie!
Ik heb nu een aantal dagen de SE C905 en de eerste indrukken zijn zeer goed!
Ik ben wel een veeleisende gebruiker en loop tegen het volgende aan:
Als ik synchroniseer met Exchange server gaat dit perfect, op één puntje na. Wanneer ik Push-mail actief zet werkt dit net íets te goed. Iedere 5-10 minuten komt het synchronisatielogo in beeld en begint de telefoon zijn proces. Dit leidt tot irritatie bij het openen van de contacten (locked by another application) en de batterij wordt er ook niet al te vrolijk van. Ik heb al geprobeerd met een ander account in te stellen, maar zelfde probleem. Ik krijg overigens geen updates van de mailbox, agenda-items of contacten binnen in die 5-10 minuten. Het lijkt eerder een controle? Met mijn Samsung Omnia (ofwel gewoon Microsoft ActiveSync module) had ik hier geen last van en werkte Push hoe het bedoeld is.
Daarbij de vraag of ik HSDPA kan uitzetten, zonder 3G uit te schakelen. Bij mijn Samsung Omnia was dit een keuze. Ik wil 3G niet uitschakelen omdat het telefoonnetwerk dan minder bereik zou krijgen op sommige plaatsen. Ik wil dit graag uitproberen i.v.m. batterijduur.
De updateservice geeft aan dat ik over de laatste software beschik. Ik heb een Retail telefoon, dus geen branded gedoe.
Heeft iemand een antwoord op één van deze, of beide vragen?
Alvast bedankt!
Als ik synchroniseer met Exchange server gaat dit perfect, op één puntje na. Wanneer ik Push-mail actief zet werkt dit net íets te goed. Iedere 5-10 minuten komt het synchronisatielogo in beeld en begint de telefoon zijn proces. Dit leidt tot irritatie bij het openen van de contacten (locked by another application) en de batterij wordt er ook niet al te vrolijk van. Ik heb al geprobeerd met een ander account in te stellen, maar zelfde probleem. Ik krijg overigens geen updates van de mailbox, agenda-items of contacten binnen in die 5-10 minuten. Het lijkt eerder een controle? Met mijn Samsung Omnia (ofwel gewoon Microsoft ActiveSync module) had ik hier geen last van en werkte Push hoe het bedoeld is.
Daarbij de vraag of ik HSDPA kan uitzetten, zonder 3G uit te schakelen. Bij mijn Samsung Omnia was dit een keuze. Ik wil 3G niet uitschakelen omdat het telefoonnetwerk dan minder bereik zou krijgen op sommige plaatsen. Ik wil dit graag uitproberen i.v.m. batterijduur.
De updateservice geeft aan dat ik over de laatste software beschik. Ik heb een Retail telefoon, dus geen branded gedoe.
Heeft iemand een antwoord op één van deze, of beide vragen?
Alvast bedankt!
Online update geeft je (helaas) niet altijd de laatste versie. Mijn voorzichtige conclusie is dat ze op die manier alleen kritieke bugs fixen, waarvoor niet alle data van je telefoon gewist hoeft te worden. De meest zekere manier om de laatste versie te krijgen is met de update software van Sony-Ericsson. Maak wel vantevoren een backup van je data, want het zit er dik in dat je telefoon vakkundig schoongeveegd wordt!
3G heb ik onder een shortcut staan omdat je dat alleen nodig hebt als je sneller wilt internetten. Met het bereik heb ik zonder 3G geen problemen, de GSM/GPRS-ontvangst is overal waar ik kom prima. Wat ik wel gemerkt heb is dat 3G het dieper in gebouwen slecht doet, waardoor de telefoon toch vaak overschakelt naar GSM/GPRS. Overigens trekt 3G wel behoorlijk aan de batterij als je vaak wisselt tussen net wel en net geen contact. Hij is dan continu aan het wisselen tussen 3G en GSM, en dat merk je! Gewoon in de auto of buiten is ontvangst geen probleem, maar in een gebouw blijft het lastig...
3G heb ik onder een shortcut staan omdat je dat alleen nodig hebt als je sneller wilt internetten. Met het bereik heb ik zonder 3G geen problemen, de GSM/GPRS-ontvangst is overal waar ik kom prima. Wat ik wel gemerkt heb is dat 3G het dieper in gebouwen slecht doet, waardoor de telefoon toch vaak overschakelt naar GSM/GPRS. Overigens trekt 3G wel behoorlijk aan de batterij als je vaak wisselt tussen net wel en net geen contact. Hij is dan continu aan het wisselen tussen 3G en GSM, en dat merk je! Gewoon in de auto of buiten is ontvangst geen probleem, maar in een gebouw blijft het lastig...
Kan iemand mij vertellen hoe ik de "other" folder kan benaderen op mij telefoon? Ik heb net een game op mijn memorycard geplaatst in de "other" folder. Van hieruit zou ik hem moeten kunnen installeren, alleen ik kan die folder helemaal nergens vinden in de menus van mijn telefoon.
intergalactic.fm
Bij mij staat de map Other van de memory card gewoon in: Menu > Agenda > Bestandsbeheer > Alle Bestanden > Overig..yrew schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:04:
Kan iemand mij vertellen hoe ik de "other" folder kan benaderen op mij telefoon? Ik heb net een game op mijn memorycard geplaatst in de "other" folder. Van hieruit zou ik hem moeten kunnen installeren, alleen ik kan die folder helemaal nergens vinden in de menus van mijn telefoon.
Kleine update van het probleem: Software Update geprobeerd maar deze geeft netjes aan dat de laatste firmware reeds is geïntalleerd. Verder heb ik 3G uitgeschakeld door alleen voor GSM te kiezen. Even uitproberen of dit voor een betere batterijduur zorgt.
Verder nogmaals na deze stappen geprobeerd Push Mail aan te zetten, maar om de minuut krijg ik een leuk synchronisatieiccoontje. Erg vervelend bij de contacten
Verder nogmaals na deze stappen geprobeerd Push Mail aan te zetten, maar om de minuut krijg ik een leuk synchronisatieiccoontje. Erg vervelend bij de contacten

Verwijderd
Ok, wel geprobeerd te updaten maar probleem blijft. Probeer dan je telefoon eens terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Waarschijnlijk heb je nu nog ergens een verborgen instelling die jou tegenhoudt te doen wat je wil. Maar wel eerst een back up maken. MyPhoneExplorer is wat dat betreft ideaal.
Ja, bij mij ook thanx! Nu moet ik bekennen dat ik bij agenda dacht, nee, daar kan het gewoon niet staanfrankvdberg schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 21:28:
[...]
Bij mij staat de map Other van de memory card gewoon in: Menu > Agenda > Bestandsbeheer > Alle Bestanden > Overig..
intergalactic.fm
ik heb even rondgegeken, maar nog niet echt iets gevonden. graag hoor ik wat reacties over geocache met deze telefoon. is dat goed te doen en welk (java) progje gebruik je dan.
Ik weet niet of jullie hetzelfde probleem hebben, maar ik heb enorm veel last van mijn wifi. Steeds als ik verbonden ben met een wifi en op het internet wil gaan krijg ik 7 kansen op 10: "communicatie probleem"!
Hoe kan dat nu? Echt altijd en overal?
Kan iemand mij helpen?
Hoe kan dat nu? Echt altijd en overal?
Kan iemand mij helpen?
Jep ik zit al aan de laatste software. En weet je wat ook ontzettend lastig is, is de usb aansluiting aan de zijde van de telefoon. (vals contact, connects and disconnects!).Dutchman140 schreef op zondag 14 februari 2010 @ 20:46:
[...]
Heb je het al eens met een firmware update geporbeerd?
Verwijderd
Dat heb ik hier mee opgelost. Ideaal, 1 voor op kantoor en 1 voor thuis. Staat de mobiel standaard in de nacht op.Fr0sT_be schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 17:32:
[...]
En weet je wat ook ontzettend lastig is, is de usb aansluiting aan de zijde van de telefoon. (vals contact, connects and disconnects!).
http://www.mobilefun.co.u.../10/Satio-Desk-Stand2.jpg
Verwijderd
Hey, ik heb net een SE C905 maar ik heb een probleem. Als ik iemand bel, of gebeld wordt, hoort degene aan de andere kant me niet tenzij ik de speaker aanzet of via zo'n headset praat. Maar bij geluid opnames en servicetests werkt mijn microfoon wél. Ik heb hem net dus niet veel mee gedaan, en op internet zag ik vaker dit probleem. Is dit op te lossen? En hoe?
Verwijderd
Dat probleem komt inderdaad meer voor. En als ik het me goed herinner, heeft het merendeel de mobiel opgestuurd ter reparatie.
Ik heb een tijdje geleden zoals aangegeven mijn telefoon in de fabrieksinstellingen hersteld en sinds dien gaat het erg goed met de push mail. Berichten komen netjes binnen wanneer deze in de mailbox staan, en synchroniseren tussendoor doet hij niet meer. Bedankt voor het meedenken!Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 08:05:
Ok, wel geprobeerd te updaten maar probleem blijft. Probeer dan je telefoon eens terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Waarschijnlijk heb je nu nog ergens een verborgen instelling die jou tegenhoudt te doen wat je wil. Maar wel eerst een back up maken. MyPhoneExplorer is wat dat betreft ideaal.
Ik heb ook 3 zo'n brol-SE's gehad; 3x dit probleem gehad; toestel binnenbrengen, lang wachten en je krijgt een nieuwe (indien onder garantie natuurlijk)Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 18:29:
Hey, ik heb net een SE C905 maar ik heb een probleem. Als ik iemand bel, of gebeld wordt, hoort degene aan de andere kant me niet tenzij ik de speaker aanzet of via zo'n headset praat. Maar bij geluid opnames en servicetests werkt mijn microfoon wél. Ik heb hem net dus niet veel mee gedaan, en op internet zag ik vaker dit probleem. Is dit op te lossen? En hoe?
Verwijderd
Vraagje,
Ik laat mijn agenda op de c905 synchroniseren met outlook. Nooit een probleem geweest: totdat de zomertijd actief werd. In de outlook agenda schoof dit natuurlijk netjes mee op, op de c905 is de afspraak een uur eerder ingepland.
Voorbeeld: ik zet een afspraak op 16 april om 17:00, dan wordt het in me c905 om 16:00 geplaatst.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Ik laat mijn agenda op de c905 synchroniseren met outlook. Nooit een probleem geweest: totdat de zomertijd actief werd. In de outlook agenda schoof dit natuurlijk netjes mee op, op de c905 is de afspraak een uur eerder ingepland.
Voorbeeld: ik zet een afspraak op 16 april om 17:00, dan wordt het in me c905 om 16:00 geplaatst.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb nu zoals anderen het speaker probleem met mijn C905. Nu zag ik een paar reacties geleden dat meerendeel hun C905 had ingestuurd voor reparatie. Ook had ik ergens op dit topic gelezen dat je op je mobiel 1 jaar garantie had zonder bonnetje, en dat je je productiedatum af kon lezen uit je IMEI code.
Nu heb ik mijn C905 tweedehands gekocht, en heb ik hier geen bonnetje bij gekregen, ik wist niet dat een bonnetje erbij krijgen gebruikelijk was. Toen heb ik het speakerprobleem gekregen en nu wil ik weten of ik alsnog dit probleem op kan lossen. Heeft iemand tips?
En oja, als iemand een zaak weet waar ik hem kan laten repareren (Ik woon in Gorinchem, Zuid Holland) zou ik dat graag horen.
Nu heb ik mijn C905 tweedehands gekocht, en heb ik hier geen bonnetje bij gekregen, ik wist niet dat een bonnetje erbij krijgen gebruikelijk was. Toen heb ik het speakerprobleem gekregen en nu wil ik weten of ik alsnog dit probleem op kan lossen. Heeft iemand tips?
En oja, als iemand een zaak weet waar ik hem kan laten repareren (Ik woon in Gorinchem, Zuid Holland) zou ik dat graag horen.
[ Voor 10% gewijzigd door WitchHunter op 19-04-2010 17:50 ]
Verwijderd
Ik vind de blackberry ping service een geniaal iets. Helaas heb ik al een contract lopen bij T-mobile (5+ jaar klant). Ik vroeg me af of er ook gelijkwaardige java-achtige software voor was om dit ook op een C905 te gebruiken?
Let op:
Dit topic gaat over het toestel, niet over de webshops waar dit toestel verkocht zal worden of wanneer ze hem kunnen leveren.
Berichten over abonnementen en/of levertijden kunnen in [ABO] SonyEricsson C905 levertijden en abonnementen topic
Dit topic gaat over het toestel, niet over de webshops waar dit toestel verkocht zal worden of wanneer ze hem kunnen leveren.
Berichten over abonnementen en/of levertijden kunnen in [ABO] SonyEricsson C905 levertijden en abonnementen topic