Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Heb je ook al geprobeert wat de kwaliteit van de foto's is op 5mp, Groter dan 5mp vind ik namelijk zo overdreven groot, Dan heb je een 40inch scherm nodig om ze full screen te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 17:43

robertwebbe

Robert Webbe

Ik zal morgen eens wat foto's maken op 3 en 5 megapixel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Goede foto's. Alvast bedankt.

Nu nog uitzoeken hoe ik het via Hi kan bestellen want die site wil dus al niet (zie abonnementen topic).

Verder, de thema's van de telefoon. Zijn die nog een beetje aardig?
En weet je of dit gewoon weer de standaardmaten zijn van SonyEricsson dat je ook thema's van andere telefoons erin kunt zetten?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 14:13

Dani86

AeroGeek

Ik heb al op yt.com gezien dat je drie verschillende menu layouts kan kiezen. De traditionele grid, grote pictogrammen, en een soort draaischijf. De icons zagen er mooi uit. Ik zag op een filmpje dat jeje foto album als slideshow kan instellen als wallpaper, ook cool.

kan niet wachten :D

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 12:01

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Martinspire schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 22:01:
Verder, de thema's van de telefoon. Zijn die nog een beetje aardig?
Hier een kleine demo van de standaard thema's en de menu layouts:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=36Efea2oX9s]
Dusk setting :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

De scroll snelheid in het media menu is echt tien keer sneller dan bij de K850i. Ik denk dat er echt geen ARM9 CPU in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:17
Kan ook softwarematig verbeterd zijn, ik merk dit namelijk ook bij m'n C902, die was in het begin langzamer dan na een aantal firmware updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Ziet er goed uit, ik ben blij dat ze het systeem op de schop hebben genomen,

Ik blijf de walkman applicatie echter missen, heb zo het gevoel dat dat een stukken beter werkte dan het huidige muziek menu, (K800,K810 hadden het walkman icoontje)

Misschien vergis ik me maar klopt het dat je kan bellen terwijl de telefoon niet is uitgeschoven

[ Voor 25% gewijzigd door Jeffrey88 op 28-10-2008 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Jeffrey88 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:39:
Misschien vergis ik me maar klopt het dat je kan bellen terwijl de telefoon niet is uitgeschoven
Ik neem aan van wel, me W850 kan het iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

fanatic_david schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 01:13:
Kan iemand mij trouwens eens vertellen of het mogelijk is om alle aanwezige MP3's in willekeurige volgorde af te spelen. Of in hoeverre de "muziek software" van de C905 verschilt van die van de W-serie. Ik heb wel wat zitten rondneuzen in het menu van de virtuele C905 op de website maar daar zijn sommige menu's niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duchaantje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-06-2023
In de instellingen van de telefoon kun je ook sip instellingen opgeven en de telefoon heeft ook wifi. Weet iemand hoe je dan via wifi voip kan bellen?

Nog een tip voor wayfinder is om op de site van wayfinder de kaarten alvast te downloaden, scheelt het nodige dataverkeer en e.e.a. gaat veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=30962513,noline]

Nog een tip voor wayfinder is om op de site van wayfinder de kaarten alvast te downloaden, scheelt het nodige dataverkeer en e.e.a. gaat veel sneller.
Ik krijg wayfinder niet aan de gang, krijg de boodschap 'de gps ontvanger ontvangt geen signalen'. Heb er al geruime tijd mee buiten gestaan op verschillende locaties in Den Haag en Rotterdam, maar blijf dezelfde boodschap krijgen. Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SimJoc-
  • Niet online
whydro schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 11:55:
... Maar kreeg de front cam, al zou die er in zitten , ook niet aan de praat... nu kan het zijn dat die pas ingeschakeld word op moment dat je echt met iemand gaat bellen...
Ik weet niet wat het rondje voorin is, maar geen camera denk ik. Ik kreeg de front cam ook niet aan de praat. Ben bang dat ze dat achterwege gelaten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Dan is dat rondje waarschijnlijk de ambient light sensor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Zoals al eerder opgemerkt in dit topic: ik ken ook niemand die beeldbellen gebruikt, heb 't ook zelf niet nodig.

Hoe zijn de bevindingen met de levensduur van de accu?

Ook wil ik graag weten wat de makkelijkste manier is om mijn ca. 400 contacten vanaf mijn N73 over te zetten naar de C905. Ik heb al een back up gemaakt d.m.v. Nokia PC Suite, maar dit is volgens mij niet compatible met SE. Volgens een vriend van me kan dit het makkelijkst door het toestel te synchroniseren met Outlook. Iemand ervaring hiermee?

Wat houdt de codememo functie precies in? Ik kan namelijk nog nergens een handleiding vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

bram1984 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:23:
Zoals al eerder opgemerkt in dit topic: ik ken ook niemand die beeldbellen gebruikt, heb 't ook zelf niet nodig.

Ook wil ik graag weten wat de makkelijkste manier is om mijn ca. 400 contacten vanaf mijn N73 over te zetten naar de C905. Ik heb al een back up gemaakt d.m.v. Nokia PC Suite, maar dit is volgens mij niet compatible met SE. Volgens een vriend van me kan dit het makkelijkst door het toestel te synchroniseren met Outlook. Iemand ervaring hiermee?

Wat houdt de codememo functie precies in? Ik kan namelijk nog nergens een handleiding vinden.
Hi heeft tegenwoordig een online telefoonboek. Hiermee kun je (als je het eenmaal ingesteld hebt op je telefoons) synchroniseren met de website en vervolgens weer downloaden naar je telefoon. Werkt (als je het eenmaal hebt ingesteld) wel makkelijk.

En mocht je nog niet bij hi zitten dan weet ik het niet zo 1 2 3, maar google helpt je er wel mee denk ik.

Codememo is geloof ik een memo die je beveiligd met een toegangscode.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 29-10-2008 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
bram1984 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:23:

Op een SE kan je contacten als een visitekaartje via Bluetooth versturen, dan komen ze automatisch in het adresboek van de ontvanger. Misschien is dat een handige manier?
Sorry, zat verkeerd te denken. Codememo wordt gebruikt voor beveiligde opslag van persoonlijke info, zoals uw creditcardcodes, wachtwoorden enz.

[ Voor 7% gewijzigd door tiguan op 29-10-2008 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
tiguan schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:33:
[...]

Op een SE kan je contacten als een visitekaartje via Bluetooth versturen, dan komen ze automatisch in het adresboek van de ontvanger. Misschien is dat een handige manier?
Ja, maar dat gaat niet vanaf een Nokia. Alleen een voor een, en dat schiet alsnog niet op.

Zal eens kijken op de Hi site, heb inderdaad een abonnement bij hun. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Synchroniseren gelukt dus. Best geniaal, werkt gewoon via mobiel internet.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

bram1984 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:54:
Synchroniseren gelukt dus. Best geniaal, werkt gewoon via mobiel internet.. :)
En anders gewoon 1 keer met je nokia met outlook syncen dat werkt bij mij ook prima,
mijn N95 en mijn K850i wisselen zo af en toe wat contacten uit.
Kan niet meer wachten op Hi.... :(

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nog twee vraagjes:

Hoe zit het met stof onder de display? Aan de youtube filmpjes te zien, is het zo'n ultrabright glanzend display, en heeft stof dus geen enkele kans. Maar ik zit niet weer te wachten op een N73 debacle.

Is het model ook al in zilver te krijgen, staat namelijk niks over op de Hi site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Net aan de telefoon met T-mobile gehangen, prima voorwaarden... alleen.... ze branden die phone. Zodra je em bij bijv Belcompany besteld betaal je 80 euro voor je phone (unbranded), en bij T-mobile zelf (gebrand) maar 20 euro (die je er eenvoudig af kan praten aangezien ze bij Hi em gratis aanbieden). Zo'n enorm verschil!

Voordat ik een besluit neem wil ik de phone eerst een zelf in mn handen hebben en hem gebruiken. Mijn SE K800i heeft oranje menu's (van orange), welke niet te vervangen zijn... ok. Maar er zijn ook telefoons met enorme lelijke menu's overlay in je desktop, daar heb ik écht geen zin in. Branden is altijd een lastige zaak... tot hoever ze gaan is elke keer weer de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Hoe zit het trouwens met MSN Messenger? Hier moet je zeker een Windows based OS voor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

bram1984 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 11:55:
Hoe zit het trouwens met MSN Messenger? Hier moet je zeker een Windows based OS voor hebben?
Hier kun je beter gewoon een java-app voor gebruiken zoals E-buddy of iets anders. Werkt prima een is misschien ngo wel beter dan de officiële.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Martinspire schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 12:18:
[...]

Hier kun je beter gewoon een java-app voor gebruiken zoals E-buddy of iets anders. Werkt prima een is misschien ngo wel beter dan de officiële.
Dit bevat dan dezelfde lijst contacten als je MSN account, begrijp ik?

Ik vind het overigens geen must hoor, het is alleen wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
Martinspire schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 12:18:
[...]

Ebuddy zit er al standaard op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

VIC_TOR schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 12:53:
[...]

Ebuddy zit er al standaard op
Standaard? Zozo, netjes.
Die contacten haal je op als je verbinding maakt met je account. Zie je dus vrijwel hetzelfde als normale MSN.
Weet niet of je die ook kunt toevoegen aan je telefoon, maar dat zou ik moeten kijken als ik hem binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Ik kan de eBuddy Mobile Messenger ten sterkste aanraden! Ik gebruik het zelf op mijn SE K750i en het werkt vlotjes. Het kan trouwens niet alleen overweg met MSN maar ook met Yahoo!, AIM, Gtalk en meer.

Eens ingelogd heb je een tabblad met al je contactpersonen gegroepeerd per ingelogd protocol, en binnen die groepen per online en offline contactpersonen. Naast dat tabblad krijg je een tabblad voor elk begonnen gesprek. Verder zijn er nog allerhande opties en features die ik hier niet ga beginnen opsommen, just try it and see for yourself ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

heb die van mij vandaag bij de Hi winkel opgehaald, en damn wat zijn die foto's scherp.
uit de losse pols geschoten ziet het er echt perfect uit!
mensen met vragen, barst los, ik beantwoord ze graag.

eerste indruk;

Wat een solide slider, wat een gemak in bediening, wat een heerlijk toestel.
Vanavond lekker pielen en instellen.

Waar ik nog niet achter ben is of je de grote van het lettertype in het menu enzo kan aanpassen... lijkt er tot nu toe nog niet op.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Misschien is een korte review leuk.
trouwens als je foto's zou kunnen plaatsen geschoten met 3,2mp en 5mp dan zou dat welkom zijn.

Wil de kwaliteit van de lens ook zien met minder megapixels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
Ik probeer HID files erop te zetten voor de remote control maar deze worden niet opgeslagen in de lijst.
Als ik ze heb verzonden dan kan ik ze wel meteen openen, maar als ik achteraf ga kijken bij afstandsbediening dan zie ik enkel de standaard 3 staan. Ziet eruit als een bug, de eerste die ik ontdekt heb tot nu toe.

Ik wil graag bsplayer en winamp kunnen besturen. Kan iemand een test doen om te kijken of dit niet aan mijn toestel ligt? Heb in het verleden op de K700, K750, K800 en K850 nooit problemen gehad hiermee, waarom lust mijn C905 ze nou niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Tha schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:13:
*knip*
*knip*
Kan jij mij dan misschien vertellen of de media player een shuffle optie heeft voor het afspelen van audiobestanden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

fanatic_david schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 03:30:
[...]

Kan jij mij dan misschien vertellen of de media player een shuffle optie heeft voor het afspelen van audiobestanden? :)
Hoewel dit inderdaad niet bij de demo kan worden geprobeerd kan ik het niet geloven dat deze er niet in zou zitten. Ik bedoel, dat had mijn t310 geloof ik zelfs nog dus waarom deze niet?

Stel liever een vraag als:
1. Als je een sms wilt aanmaken en je gaat naar berichten, nieuw bericht, krijg je dan weer meerdere keuzes te zien (SMS, MMS, Email) of kun je meteen een sms maken?

2. Wat mis je eigenlijk nog aan deze telefoon? Qua functies? Iets wat erg opvalt?

3. Werkt de browser fijn? Is deze anders dan een K800/W850 ? Zo ja, wat?

4. Hoe lang doe jij met een batterij? Even lang als geadverteerd of langer/korter?

[ Voor 33% gewijzigd door Martinspire op 31-10-2008 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Tha schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:13:
heb die van mij vandaag bij de Hi winkel opgehaald, en damn wat zijn die foto's scherp.
uit de losse pols geschoten ziet het er echt perfect uit!

eerste indruk;

Wat een solide slider, wat een gemak in bediening, wat een heerlijk toestel.
Vanavond lekker pielen en instellen.

Waar ik nog niet achter ben is of je de grote van het lettertype in het menu enzo kan aanpassen... lijkt er tot nu toe nog niet op.
Ik heb ergens terug nog wat onbeantwoorde vragen staan:

Hoe zit het met stof onder de display? Aan de youtube filmpjes te zien, is het zo'n ultrabright glanzend display, en heeft stof dus geen enkele kans. Maar ik zit niet weer te wachten op een N73 debacle.

Is het model ook al in zilver te krijgen? Er staat namelijk niks over op de Hi site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ohja! Moet je de headset aangesloten hebben om radio te kunnen beluisteren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:03:
Ohja! Moet je de headset aangesloten hebben om radio te kunnen beluisteren??
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Hoe werkt het WIFI gedeelte.
Kun je een beetje vlot internetten ?

werkt het gps gedeelte goed ? ik wil weten of ik het een beetje kan gebruiken om mijn weg te vinden.

[ Voor 44% gewijzigd door Jeffrey88 op 31-10-2008 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffrey88 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:56:
Hoe werkt het WIFI gedeelte.
Kun je een beetje vlot internetten ?

werkt het gps gedeelte goed ? ik wil weten of ik het een beetje kan gebruiken om me weg te vinden.
ga eerst zelf eens wat onderzoek verrichten voor je een vraag stelt er zijn genoeg sites met reviews te vinden ga daar eerst maar eens kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

fanatic_david schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 03:30:
[...]

De shuffle is aanwezig, tijdens afspelen ga je naar opties, instellingen, afspeelmodus e voila

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Martinspire schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:50:
[...]

Hoewel dit inderdaad niet bij de demo kan worden geprobeerd kan ik het niet geloven dat deze er niet in zou zitten. Ik bedoel, dat had mijn t310 geloof ik zelfs nog dus waarom deze niet?

Stel liever een vraag als:
1. Als je een sms wilt aanmaken en je gaat naar berichten, nieuw bericht, krijg je dan weer meerdere keuzes te zien (SMS, MMS, Email) of kun je meteen een sms maken?

Je kan meteen sms'en, via het menu kan je dan mms of email selecteren. in mijn ogen prima want sms gebruik je vollop en mms misschien af en toe, waardoor ik dat weer een extra handeling vond

2. Wat mis je eigenlijk nog aan deze telefoon? Qua functies? Iets wat erg opvalt?

Wat ik niet echt mis, maar wat je wel merkt is dat je niet meer zomaar even een symbian programmatje installeerd, zoals ik op mijn N95 Mobitubia veel gebruikte, zoiets is er niet voor SymbianUIQ van SE
Wat ik verder mis zijn toch misschien nog wat instel mogelijkheden zoals het aanpassen van de lettergrote in het menu, maar dat is omdat ik een zeikerd ben.
Wat me opvalt is dat alles gewoon werkt, zoals je hoopt dat het werkt.
Snel foto's maken, snel in gebruik wat voor mij altijd een pre is. mp3's worden zonder problemen afgespeeld, lijst is nu 180 nummers lang en word snel weer gegeven
Verder is het mooi dat je scherm kantelt als je een filmpje zit te kijken en je draait je toestel een kwart slag

3. Werkt de browser fijn? Is deze anders dan een K800/W850 ? Zo ja, wat?

Browser is volgens mij anders als mijn oude K800i, maar werkt prima en snel voor zover ik nu nog heb kunnen testen. hij lijkt beter geïntegreerd te zijn in het toestel, geen echt merkbare losse applicatie.
Verder nog niet echt goed kunnen testen.

4. Hoe lang doe jij met een batterij? Even lang als geadverteerd of langer/korter?

Batterij heb ik eerst helemaal leeg gemaakt gister, vanmorgen vroeg aan de lader, goed opgeladen, en nu de eerste keer dus leeg trekken, accu komt sowieso op gang na een paar keer laden.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Heb 'm zojuist mij de Belcompany even in de hand gehouden. Voelt toch wat robuuster aan de de i8510, naar mijn mening. Ik ben eruit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

bram1984 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:51:
Heb 'm zojuist mij de Belcompany even in de hand gehouden. Voelt toch wat robuuster aan de de i8510, naar mijn mening. Ik ben eruit. :)
Was ook een twijfel geval voor mij tussen die 2
vind het jammer dat de i850 zo achterlijk breed is, heb redelijk grote handen en vond hem zelfs te breed.
de slider is top he :)

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Slider voelde zeer stevig aan inderdaad. Hij maakte ook echt zo'n lekker *TJAK* geluid.

Wel waardeloos dat je de koptelefoon aan moet sluiten voor de radio. Niet dat ik veel radio luister, maar ik vond het wel cool dat je TrackID op de radio los kon laten. Maar om nu constant die headset bij me te dragen.. Maar das een kleinigheidje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

bram1984 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:15:
Slider voelde zeer stevig aan inderdaad. Hij maakte ook echt zo'n lekker *TJAK* geluid.

Wel waardeloos dat je de koptelefoon aan moet sluiten voor de radio. Niet dat ik veel radio luister, maar ik vond het wel cool dat je TrackID op de radio los kon laten. Maar om nu constant die headset bij me te dragen.. Maar das een kleinigheidje. :)
Dat is altijd zo omdat de headset meteen als antenne werkt, anders zou het signaal niet voldoende zijn zeggen ze. Ik vind het ook altijd jammer dat dat nodig is.

dat *TJAK* gevoel deel ik met je, mijn N95 was altijd meer van het *SCREEEEEKTSSSS* :+

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Maarruh, er komt nog geen stof onder de display?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

bram1984 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:54:
Maarruh, er komt nog geen stof onder de display?
Het toestel lijkt veel meer solide gebouwd als bv een K750i, waar je duidelijk last kreeg van stof
De k800i van mij had al geen last van stof, en het lijkt erop dat het bij dit toestel helemaal wel snor zit qua stof vrij blijven.
Het toestel is net een paar dagen uit, dus ik kan proberen voor je in mijn glazen bol te kijken of ik over een paar weken last heb van stof...... moment...... naaaa denk het niet

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Hou 'm ff onder de kraan anders, dan kun je zien of er eventueel water achter de display geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

bram1984 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:34:
Hou 'm ff onder de kraan anders, dan kun je zien of er eventueel water achter de display geraakt.
Toppertje bram, net gedaan en wat denk je, geen stof of water! wat een top tip bram zo op de vrijdag.....

Anyway.

Jammer dat er trouwens weer een SE aansluiting word gebruikt ipv mini usb... wat eigenlijk wel altijd bij iedereen in huis is in tegenstelling tot de kabel van SE... klein minpuntje :>

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Die kabel zit er wel bij geleverd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:34:
dat is even nuttig als jou met je hoofd in een emmer water doen en dan kijken of je de emmer kan leeg drinken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
VIC_TOR schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 01:44:
Ik probeer HID files erop te zetten voor de remote control maar deze worden niet opgeslagen in de lijst.
Als ik ze heb verzonden dan kan ik ze wel meteen openen, maar als ik achteraf ga kijken bij afstandsbediening dan zie ik enkel de standaard 3 staan. Ziet eruit als een bug, de eerste die ik ontdekt heb tot nu toe.

Ik wil graag bsplayer en winamp kunnen besturen. Kan iemand een test doen om te kijken of dit niet aan mijn toestel ligt? Heb in het verleden op de K700, K750, K800 en K850 nooit problemen gehad hiermee, waarom lust mijn C905 ze nou niet?
heeft iemand ook last van bovenstaande? Ik zou het heel erg waarderen als iemand even een testje doet zodat ik weet of het wel of niet aan mijn toestel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

http://www.mobile-review....onyericsson-c905-en.shtml

Volledige mobile-review.com review. Ik zal morgen een product review tikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

bram1984 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:05:
Die kabel zit er wel bij geleverd toch?
jazeker, maar het is een aparte, geen standaard mini usb die de meeste wel thuis hebben liggen.
snappie?

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog een beetje te twijfelen tussen de iPhone en de C905, iemand die mij kan overtuigen :P? Heb al een paar reviews gelezen van beide de toestellen, maar ik kom er maar niet uit!

iPhone lijkt mij geweldig vanwege alle applicaties die je erop kan zetten, maar de C905 lijkt mij weer geweldig door de prachtige 8.1 megapixel camera.

Alvast bedankt.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2008 11:34 . Reden: Even wat extra info. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De iPhone en de C905 zijn imo wel twee behoorlijk verschillende toestellen. Het is dus een keus die je zelf moet maken. Jij weet welke eisen je hebt en wat je zoekt in een telefoon. Daarnaast zitten hier de C905-bezitters, dus ga maar na wat je aangeraden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 11:31:
Ik zit nog een beetje te twijfelen tussen de iPhone en de C905, iemand die mij kan overtuigen :P? Heb al een paar reviews gelezen van beide de toestellen, maar ik kom er maar niet uit!

iPhone lijkt mij geweldig vanwege alle applicaties die je erop kan zetten, maar de C905 lijkt mij weer geweldig door de prachtige 8.1 megapixel camera.

Alvast bedankt.
is een vergelijking die niet maken is, appel en een peer.
ik heb persoonlijk helemaal niets met apple, en zal daarom nooit een iphone kopen.
voordeel van de C905
- accu is te verwisselen
- GPS functie word gebruikt waarvoor hij is
- Camera is echt heel veel beter (en heeft een flitser)
- Applicaties zijn leuk, maar wat zoek je?

De verschillen zijn zo groot bij beide toestellen....
alleen al dat de ander een toetsenbord heeft, en je de ander met je vingers op het multi touch screen bestuurd...

overigens geloof ik ook niet dat het helemaal de bedoeling is om dit soort vragen te stellen,
zo kunnen we namelijk wel bezig blijven, ga gewoon naar de winkel en voel ze gewoon in je handen, scheelt ook weer

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ik heb hem vandaag binnen: Mijn eerste indrukken.

Wat er bij zit:

De C905 zit in dezelfde soort zwarte doos als de K800 en K850, de telefoon zelf zit alleen nu in een apart doosje bekleed met schuimrubber, de verpakking is wat mij betreft perfect nu.

- 2Gb M2 geheugenkaart
- Leren strap
- USB kabel
- Een usb stick adapter voor de M2 geheugenkaart
- Stereo wired headset, een beetje een goedkoop ding voor een flagship telefoon, SE zou van die rubberen doppen van de Wseries ook bij de Cseries moeten leveren.
- En een oplader natuurlijk

Het toestel voelt solide en stevig aan. Ik heb alleen mijn twijfels over de lens cover, ik vraag me af hoe lang deze meegaat, want die is dus niet zo stevig. De batterijcover voelt echt flimsy aan, maar als de batterij in de telefoon zit is de gehele constructie wel heel stevig. Het matte materiaal is een stuk beter dan het vingerafdruk gevoelige materiaal van de K850. De C905 vind ik sowieso kwalitatief beter dan de K850, maar schopt het niet tot de bouwkwaliteit van de K800i.

De camera interface is vanouds, ik ga vandaag/vanavond wel even flink met camera spelen. Verwacht veel foto's van mijn kant ;)
De smartcontrast functie is redelijk über te noemen.

De GPS heb ik nog niet uitgeprobeerd. Ik heb nu tijdelijk mijn t-mobile SIM erin ( jawel hij is simlock vrij ). Want daar staan nog heel veel belminuten op, en mijn abbo is nog niet verlopen, en ik zit met nummerbehoud etc.
Wat heeft dat met GPS te maken? Ik had geen internetbundel bij T-mobile, en om dan google maps etc. te gebruiken kost me koffers vol. Meer hierover later.

De WiFi moet ik ook nog mee stoeien, ik kan alleen verbinding maken met mijn router als ik geen beveiliging gebruik ( WEP, WPA1/2 ).
En als ik de WiFi gebruik werkt het internet zeg maar niet, ik kan niet eens op google.com komen ofzo. Dit ga ik allemaal nog uitvissen.

Belkwaliteit is super goed, de speaker kan een stuk harder dan de K850.

Ik was van plan met wat vrienden de stad in te gaan vanmiddag, dus dan kan ik mooi pics schieten ed. :+

Ik houd jullie op de hoogte. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Laatst online: 25-08 10:41
Ik heb hem ook, vanochtend de laatste gekocht bij KPN winkel in Haarlem. Als opvolger van mn SE W810i. De telefoon voelt goed aan, de toetsen op het nummer gedeelte zijn even wennen, maar ik vind ze prettiger als bijv. een C902. Verder, de GPS werkt best goed. Ook binnen in mn kamer had ik gewoon snel bereik. De routeplanner heb ik nog niet geprobeerd.

De camera in de telefoon stond ik wel ff van te kijken. Komen (voor een camphone) best goeie plaatjes vanaf. Ik zal straks is een paar pics posten. Menu was ook lekker simpel en begrijpelijk zoals ik van SE gewend ben, eigenlijk hoef je de handleiding niet te lezen bij deze telefoon. En zo hoort het ook, een goed product wijst zichzelf. Ik ga iig al mn oude meuk overzetten naar mn nieuwe telefoon, ik post hier straks nog wel wat meer!

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Bij mij werkt de GPS totaal niet, als je bij status gegevens kijkt vindt hij geen sattelieten, en dat andere appje waar je kan zien hoe hard je rijdt werkt dus ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Widow schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 12:53:
Ik heb hem ook, vanochtend de laatste gekocht bij KPN winkel in Haarlem. Als opvolger van mn SE W810i
Gaat de speaker harder dan je w810i ?

Heb de telefoon in mijn hand gehad en het ligt lekker in de hand. en de toetsen liggen goed. De verkoper was zo aardig om me een echt exemplaar te laten vasthouden, helaas kon hij de batterij er niet instoppen omdat hij anders de bescherm folie moest verwijderen,

Ik maak me alleen wat zorgen over het ''gat'' boven als de telefoon word uitgeschoven, de verkoper verzekerde mij dat daar geen stof tussen komt omdat het toch dicht in je zak zit, kan iemand dat bevestigen ?

@Dani86
Pittige review, Vind het raar dat er word verwacht dat dit model nog minder zal verkopen dan de k850, (Trouwens nu al voor 150 euro te koop bij vodafone )

[ Voor 10% gewijzigd door Jeffrey88 op 01-11-2008 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Laatst online: 25-08 10:41
Jeffrey88 schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 20:12:
[...]

Gaat de speaker harder dan je w810i ?
Dat wel, alleen als ie erg hard staan worden de hoge tonen erg schel.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

ik zit te twijfelen tussen deze C905 en de Nokia N82, volgens mij de toppers op foto-gebied. Belangrijk vind ik het verschil in kwaliteit van camera (als ik bijv. c905 instel op 5 mb, hoe is de kwaliteit dan tov n82?), zelfde met de GPS-ontvanger en duurzaamheid van het toestel. Kan iemand me daar iets meer over vertellen? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dani86 schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 18:45:
Bij mij werkt de GPS totaal niet, als je bij status gegevens kijkt vindt hij geen sattelieten, en dat andere appje waar je kan zien hoe hard je rijdt werkt dus ook niet.
Hier precies hetzelfde. Blijf de melding krijgen dat de GPS geen satellieten kan vinden. Iemand al een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
5 mb? Ik kan me voorstellen dat je twijfelt tussen deze en de i8510, maar een Nokia?? Lijkt me voor de hand liggen dat je dan hiervoor moet gaan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Widow schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 12:53:
... Verder, de GPS werkt best goed. Ook binnen in mn kamer had ik gewoon snel bereik. De routeplanner heb ik nog niet geprobeerd....
Heb je iets speciaals gedaan om de GPS aan de gang te krijgen? Mij lukt het niet, ook niet op verschillende locaties in Den Haag en Rotterdam. Wordt inmiddels ergerlijk! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Hier dus ook niet, af en toe zie je één groen sattelietje op dat radarschermgeval. Ik heb het ook geprobeerd middenin een open veld, geen effect.

FW-update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik had vernomen dat het de eerste keer tot wel 20 minuten kan duren totdat ie een fix krijgt. Misschien eventjes aan laten staan? Of kapt ie ermee na verloop van tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Bedoel je SEUS martinspire? Want ik heb net geprobeerd om hem te updaten, maar als je de USB kabel inplugt en C ingedrukt houdt, dan start ie de massaopslag modus. Er zit in Amsterdam een SE service punt, en die kerel daar weet er wel veel vanaf. Ik ga daar wel heen volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexicanos
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik kreeg de eerste dag ook maar geen GPS. Ik heb hem toen een hele tijd aan laten staan toen die toch aan de lader lag en nu heeft ie iedere keer vrij snel signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Mexicanos schreef op zondag 02 november 2008 @ 14:28:
Ik kreeg de eerste dag ook maar geen GPS. Ik heb hem toen een hele tijd aan laten staan toen die toch aan de lader lag en nu heeft ie iedere keer vrij snel signaal.
Dit bedoel ik ja. Je krijgt misschien niet zo heel snel een signaal de eerste keer (GPS dus). Maar als je hem daarna gewoon een lange tijd ff laat liggen dan zal het daarna wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-03 00:20
Ik heb heel wat van dit topic gelezen, maar er blijft voor mij één dingetje onduidelijk: is er (maakt niet uit welke) GPS software van derden compatibel met het besturingssysteem, of is dat echt alleen voor Symbian?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Krylinck schreef op zondag 02 november 2008 @ 16:52:
Ik heb heel wat van dit topic gelezen, maar er blijft voor mij één dingetje onduidelijk: is er (maakt niet uit welke) GPS software van derden compatibel met het besturingssysteem, of is dat echt alleen voor Symbian?
Gezien je vraag zal je niet het volledige topic hebben doorgenomen. Anders was je via via hierop uitgekomen. Hopelijk is het wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
Nope, niet heel het topic. Ik heb de tekst geskimd en de stukken gelezen die me interesseerden. Blijkbaar heb ik dan toch een belangrijk stukje overgeslagen. Maar in ieder geval bedankt, ik zal ernaar kijken. :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zondag 02 november 2008 @ 15:48:
[...]

Dit bedoel ik ja. Je krijgt misschien niet zo heel snel een signaal de eerste keer (GPS dus). Maar als je hem daarna gewoon een lange tijd ff laat liggen dan zal het daarna wel lukken.
Ok, thnx, ik ga dat meer eens even proberen. Dank jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
bram1984 schreef op zondag 02 november 2008 @ 12:29:
5 mb? Ik kan me voorstellen dat je twijfelt tussen deze en de i8510, maar een Nokia?? Lijkt me voor de hand liggen dat je dan hiervoor moet gaan,
Dit ligt niet voor de hand, want de specificaties van de N82 zijn ongeveer de specs van de C905. Het enige grote verschil is, voor zover ik goed vergeleken heb, de camera (op alle merkspecifieke verschillen na, dus het OS en uiterlijk). Ik twijfel zelf ook tussen deze twee.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Krylinck schreef op zondag 02 november 2008 @ 16:52:
Wayfinder is een Java-applicatie waarbij je kaarten kunt downloaden en dus GPS navigatie hebt. Dit is een externe leverancier en wordt meegeleverd op de telefoon. Lijkt me dus wel dat je ook andere programma's kunt laten gebruik maken van GPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Heb dit toestel (na 2 jaar lang enorm tevreden te zijn geweest met mijn K800i) sinds vrijdag in mn bezit en... wauw.

Wauw... wat een toestel. Al het uitzoekwerk is niet voor niets geweest, ik ben enorm onder de indruk. Er is een enorm aanbod aan java applicaties, heerlijk. GPS was erg handig gister toen ik bijna verdwaald was in Amsterdam. Wifi hotspots gebruiken ipv 3G waar beschikbaar... hij is snel, mooi, de camera is uitgebreider dan ooit en de kwaliteit beter dan mijn oude point n shoot digicam... fantastisch :D
Filmen op super reso en dan ook nog eens gesupport met die supersterke led, prachtig...

Niets van lovend over het toestel, ik kan er nie vanaf blijven, wat een prachtige gadget. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Hebben jullie ook last van lag als de telefoon net is opgestart? De eerste 10 seconden kan ik niks doen, echt irritant.

Edit: Nog even over de GPS. Ik heb het window voor het zoeken naar sats meer dan een half uur open laten staan, zonder resultaat. Zal m'n GPS antenne DOA zijn ofzo?

Edit2: http://forum.vodafone.co.uk/index.php?showtopic=9958

Volgens mij heeft zo'n beetje iedereen dus problemen met de GPS ontvangst, want deze is gewoon 0,0.

[ Voor 63% gewijzigd door Dani86 op 02-11-2008 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
GPS ontvangst is slecht... ik heb aGPS gebruikt om mijn locatie op te halen. Dan issie niet precies maar kan je aan de hand van straatnaam je locatie wel eenvoudig vinden. Hopelijk dat er vanuit SE nog gewerkt wordt aan de GPS functie, dit was juist een fantastische feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ik ben gisteravond nog ff de deur uitgeweest. Toen heb ik de GPS buiten 10 minuten aan laten staan, en toen had de telefoon eindelijk verbinding met meerdere sattelieten. Het kompas en de snelheidsmeter werken niet goed. Ik vond het knap dat ik 43km/h kon lopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Dani86 schreef op zondag 02 november 2008 @ 13:21:
Er zit in Amsterdam een SE service punt, en die kerel daar weet er wel veel vanaf. Ik ga daar wel heen volgende week.
Een SE service punt in amsterdam ? heb er nog nooit een gezien.

[ Voor 5% gewijzigd door Jeffrey88 op 03-11-2008 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik heb 'm ook binnen, wat een mooi toestel zeg. Hij ligt ook lekker in de hand. GPS deed het bij mij vrijwel meteen, zelfs binnen.

Meteen al een software update binnen, zit nu op versie R1BA038

Hij begon met versie R1BA034

[ Voor 29% gewijzigd door tiguan op 03-11-2008 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffrey88 schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:45:
[...]

Een SE service punt in amsterdam ? heb er nog nooit een gezien.
http://www.tele-world.nl/servicepoint.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik heb sinds vrijdag de C905 in mijn bezit en moet zeggen dat ik er erg blij mee ben. Ik had verwacht dat ie groter en wat lomper zou zijn; maar als je de Samsung Innov8 er naast houdt, is het werkelijk een plaatje. Ik heb helaas nog niet veel tijd gehad om van alles uit te proberen, maar ben benieuwd wat de nieuwe update versie R1BA038 verbeterd heeft. Iemand al ervaring of verschillen bemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
De nieuwe firmware viel mij ook al meteen op. Maar... nergens een changelog.
Op een forum (toen ik zocht op de nieuwe firmware versie) kwam ik wel een reactie tegen omtrent vernieuwde animaties en versnelde software, maar concrete changelog zou bruut zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Jammer genoeg zijn er bijna nooit changelogs publiek beschikbaar. Soms staat er nog wel eens wat van een insider op esato.com maar ook lang niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Gewoon proberen iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Mag deze maand een nieuwe telefoon voor mijn werk uitzoeken. Ben op zoek naar een toestel met lange Stand-by tijd. Hoe is jullie ervaring met de C905

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Radical1980 schreef op maandag 03 november 2008 @ 21:34:
Mag deze maand een nieuwe telefoon voor mijn werk uitzoeken. Ben op zoek naar een toestel met lange Stand-by tijd. Hoe is jullie ervaring met de C905
Ik denk dat de C905 niet veel zal verschillen van andere Sony Ericsson telefoons. Bij mijn huidige telefoon (W850) kan ik hem gerust een paar dagen zonder stroom gebruiken. Al moet ik wel zeggen dat ik niet zo heel veel bel. Het hangt er gewoon sterk vanaf of je veel foto's maakt en bv muziek luisterd. Voor alleen bellen en SMS en met af en toe een foto kun je redelijk lang doen. Het is niet zo dat ie perse elke dag aan de lader moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
De W850 is heer en meester in standby tijd vergeleken met de C902 dus dan zal de C905 ook niet bijster lang standby kunnen staan denk ik. Heb 'm pas een dag dus ik kan niet echt oordelen. De C902 haalt ongeveer 4 dagen als je alleen maar een beetje belt en SMSt. Geen fancy dingen als internet en spelletjes doen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novah schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:02:
GPS ontvangst is slecht... ik heb aGPS gebruikt om mijn locatie op te halen. Dan issie niet precies maar kan je aan de hand van straatnaam je locatie wel eenvoudig vinden. Hopelijk dat er vanuit SE nog gewerkt wordt aan de GPS functie, dit was juist een fantastische feature.
Zou de werking van GPS te maken kunnen hebben met de instellingen van de provider? Op de eerder genoemde engelse site doen bv. de vodafone-toestellen het meestal niet, terwijl orange geen probleem zou hebben.

Ik heb hier KPN en het werkt niet. Welke provider hebben degenen bij het wel werkt?

Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Orange (T-Mobile masten ook beschikbaar/selecteerbaar), slecht GPS bereik. Maar ik denk zelf dat het functioneren van GPS niet verschilt per provider aangezien GPS een onafhankelijk systeem is. aGPS daarentegen, welke gebruik maakt van GSM-masten om de positionering te bepalen wel...

Aantal opmerkelijkheden:
* GPS functioneerd slecht/niet (al bekend)
* GPS aan laten staan slurpt batterij
* Accuduur is wel erg moeilijk om al over te oordelen aangezien de accu nog niet vollop in gebruik is (enkele dagen).
* Browsen werkt nog redelijk discutabel... de eigen browser van SE werkt tot dusver het best. Opera Mini doet ook z'n ding maar erg traag. Misschien heeft dit te maken met mn provider (Orange).
* Wanneer ik mn foon dicht slide en er is een applicatie actief lockt hij het toestel niet... logisch. Maar ik heb tot op heden nog geen shortcut gevonden om zonder toetsenbord deze te 'locken'. Wanneer ik de telefoon wil locken moet ik hem dus opnieuw open en dicht schuiven. Ik zoek nog naar een knoppencombinatie.

Mijn K800i kon 4 dagen zonder lader, zelfs na 2 jaar dienst. Vandaar dat ik erg benieuwd ben naar de prestaties van de C905. Helderheid van het display, wifi en gps maken het verschil (nu al merkbaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Novah schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 01:47:
Orange (T-Mobile masten ook beschikbaar/selecteerbaar), slecht GPS bereik. Maar ik denk zelf dat het functioneren van GPS niet verschilt per provider aangezien GPS een onafhankelijk systeem is. aGPS daarentegen, welke gebruik maakt van GSM-masten om de positionering te bepalen wel...

Aantal opmerkelijkheden:
* Accuduur is wel erg moeilijk om al over te oordelen aangezien de accu nog niet vollop in gebruik is (enkele dagen).
* Browsen werkt nog redelijk discutabel... de eigen browser van SE werkt tot dusver het best. Opera Mini doet ook z'n ding maar erg traag. Misschien heeft dit te maken met mn provider (Orange).
* Wanneer ik mn foon dicht slide en er is een applicatie actief lockt hij het toestel niet... logisch. Maar ik heb tot op heden nog geen shortcut gevonden om zonder toetsenbord deze te 'locken'. Wanneer ik de telefoon wil locken moet ik hem dus opnieuw open en dicht schuiven. Ik zoek nog naar een knoppencombinatie.

Mijn K800i kon 4 dagen zonder lader, zelfs na 2 jaar dienst. Vandaar dat ik erg benieuwd ben naar de prestaties van de C905. Helderheid van het display, wifi en gps maken het verschil (nu al merkbaar).
Als je de telefoon in de nacht ff aan de lader hangt, zet dan ook GPS aan. Grote kans dat als je wakker wordt, je bereik hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 00:55:
[...]

Zou de werking van GPS te maken kunnen hebben met de instellingen van de provider? Op de eerder genoemde engelse site doen bv. de vodafone-toestellen het meestal niet, terwijl orange geen probleem zou hebben.

Ik heb hier KPN en het werkt niet. Welke provider hebben degenen bij het wel werkt?

Ben benieuwd...
Gister mijn toestel ge-update en krijg nu snel een fix en ontvangst binnen is ook redelijk te noemen nu, voorheen had ik nog geen signaal ontvangen.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Novah schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 01:47:

Aantal opmerkelijkheden:

GPS lijkt nu met de nieuwe firmware beter te werken, heb hem nog niet lang aangehad dus weet nog weinig over het slurpen van de accu.
De accu die ik nu pas 2 keer heb opgeladen vanaf donderdag vind ik nu al redelijk te noemen.
heb ruim 170 foto's gemaakt, gefilmd, veel gebeld dus ik ben zeer positief over de accu, zoals ik verwacht had van SE

Ook ik mis de slide & close & lock functie! erg irritant! ook dat je geen toetsenbord vergrendeling lijkt te kunnen instellen als je je toestel gewoon dicht wilt houden

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Tha schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 09:14:
[...]

GPS lijkt nu met de nieuwe firmware beter te werken, heb hem nog niet lang aangehad dus weet nog weinig over het slurpen van de accu.
De accu die ik nu pas 2 keer heb opgeladen vanaf donderdag vind ik nu al redelijk te noemen.
heb ruim 170 foto's gemaakt, gefilmd, veel gebeld dus ik ben zeer positief over de accu, zoals ik verwacht had van SE

Ook ik mis de slide & close & lock functie! erg irritant! ook dat je geen toetsenbord vergrendeling lijkt te kunnen instellen als je je toestel gewoon dicht wilt houden
Bedoel je dat ie niet op toetsvergrendeling gaat als je hem dicht doet? Als het goed is, is daar wel een setting voor. Ik kan hem nu ff niet vinden op mijn W850, maar volgens mij doet die dat automatisch als je hem dicht schuift als je in het hoofdscherm staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Locken doet ie idd automatisch als je 'm dichtslide. Je kan ook optioneel aanzetten (en dat mistte ik wel bij de W850) dat ie ophangt als je 'm dichtslide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ik heb echt een grandioze bug. Als ik de update service gebruik. Dan prompt hij je op een gegeven moment. "Houd de C toets ingedrukt, en blijf deze ingedrukt houden terwijl ie de USB kabel verbindt". Als ik dan de USB kabel inplug, dan gebeurt er eerst een tijdje niks. En dan start de telefoon massa opslag USB mode op. Een master reset heeft niet geholpen. Ik kan m'n firmware dus niet zelf updaten.

Herkent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Heb je wel de drivers voor de telefoon op je pc geïnstalleerd? Die staan op de bijgeleverde CD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Martinspire schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 10:22:
[...]

Bedoel je dat ie niet op toetsvergrendeling gaat als je hem dicht doet? Als het goed is, is daar wel een setting voor. Ik kan hem nu ff niet vinden op mijn W850, maar volgens mij doet die dat automatisch als je hem dicht schuift als je in het hoofdscherm staat.
als je in het menu zit, dan springt hij daar niet op.
ik vind dat irritant, je moet dan eerst weer helemaal terug naar de hoofdscherm zegmaar.
handelingen die niet nodig zijn.

ook irritant is dat je 3 keer op een knop moet drukken bij het versturen van een sms.
bij mijn N95 kon ik op de "belknop" drukken en dan hatseee verstuurde hij het smsje.
hier gaat ie bij het beantwoorden nog is even laten zien wie het is

Tha

Pagina: 1 ... 3 ... 17 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over het toestel, niet over de webshops waar dit toestel verkocht zal worden of wanneer ze hem kunnen leveren.

Berichten over abonnementen en/of levertijden kunnen in [ABO] SonyEricsson C905 levertijden en abonnementen topic