Vandaag bij de Belcompagny geweest, daar stond het toestel eindelijk op de lijst met aankomende telefoons. De telefoon word verwachte in week 42. Ik ben benieuwd of SE het nieuwe toestel eens op tijd uit gaat brengen
Dat zou wel fijn zijn ja, is het al veel vaker voorgekomen dan dat ze nog zo laat het verzetten?
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
610 k750 k850 bij allemaal, dus hou er maar sterk rekening mee ja...Redax schreef op zondag 21 september 2008 @ 15:57:
Dat zou wel fijn zijn ja, is het al veel vaker voorgekomen dan dat ze nog zo laat het verzetten?
Of bij de Xperia X1. Hoop wisselende berichten. Gewoon afwachten dus
Het ziet er goed uit.
Maar ik betwijfel of de camera echt beter is dan de c902.
Leuk dat de foto's nog groter worden getoond, maar is dat alles ? (26 inch tv en zelfs daar puilen de foto's uit)
+ ik heb nog geen review gekregen van het sliding systeem, Ben altijd bang dat ik zulke telefoons door midden knak als ik zo een ding in mijn handen heb.
p.s ik heb de c905 lopen te vergelijken met de C902 en de w902.
Wat mij opvalt is dat de C905 geen flitser en geen foto verlichting heeft ? Lijkt mij nogal vreemd gezien ze willen pronken met een mega telefoon camera
Heb het van de website site van Sony ericsson
Leuk dat de foto's nog groter worden getoond, maar is dat alles ? (26 inch tv en zelfs daar puilen de foto's uit)
+ ik heb nog geen review gekregen van het sliding systeem, Ben altijd bang dat ik zulke telefoons door midden knak als ik zo een ding in mijn handen heb.
Wat mij opvalt is dat de C905 geen flitser en geen foto verlichting heeft ? Lijkt mij nogal vreemd gezien ze willen pronken met een mega telefoon camera
[ Voor 39% gewijzigd door Jeffrey88 op 27-09-2008 15:30 ]
Ik was ook huiverig voor dat slidingsysteem, vooral omdat ik de eerste slider van SE had genomen, de W850. Maar die bleek dus beter te zijn dan Nokia's slider systeem. Ik heb hem bijna 2 jaar en hij slide nog steeds soepel. En stevig issie ook. Dus ik denk dat dat wel goed zit.Jeffrey88 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 15:15:
Het ziet er goed uit.
[ Voor 3% gewijzigd door tiguan op 27-09-2008 15:36 ]
Daarentegen heeft de C905 wel een Xenonflitser die de C902 en de W902 niet hebben. Het is dus maar hoe je het wil noemen, maar er zit een flitser in de C905.Jeffrey88 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 15:15:
De C905 heeft zelfs een xenon flitser.Jeffrey88 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 15:15:
Het ziet er goed uit.
Dan is de website gewoon wat vaag.
Mooi om te horen dat andere slidings phones van SE lang mee gaan.
Nou even opwegen of de foto kwaliteit van de C905 opweegt tegen de W902
Ik heb nog een contract tot Maart 2009 dus heb nog even om door te zoeken.
Mooi om te horen dat andere slidings phones van SE lang mee gaan.
Nou even opwegen of de foto kwaliteit van de C905 opweegt tegen de W902
Ik heb nog een contract tot Maart 2009 dus heb nog even om door te zoeken.
[ Voor 18% gewijzigd door Jeffrey88 op 27-09-2008 21:06 ]
Ja ik moet toegeven dat de kwaliteit van de foto's die tot dusver op internet staan niet bepaald geweldig is. Maar ik denk dat we daar pas het beste over kunnen oordelen als hij echt uit is en iemand hem heeft geprobeerd.
Verder vraag ik me af waarom ze er een 8.0 mp camera erin zouden zetten als die van de c902 beter zou zijn.
Verder vraag ik me af waarom ze er een 8.0 mp camera erin zouden zetten als die van de c902 beter zou zijn.
Dat lijkt mij het geval te zijn, ja. Zo staat in die vergelijkingstabel bij de C905 Short Message Service (SMS) niet aangevinkt maar Tekstberichten (SMS) welJeffrey88 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 21:02:
Dan is de website gewoon wat vaag.

@ Redax, is de camera van de c902 beter of is dat maar een gok ???
Een telefoon zonder short message service
, Het is soms een schande dat een officiële site vaak met halve feiten komt
Een telefoon zonder short message service
Dat niet alleen, Short Message Service (SMS) en Tekstberichten (SMS) is gewoon één en hetzelfde.Jeffrey88 schreef op zondag 28 september 2008 @ 12:04:
Een telefoon zonder short message service, Het is soms een schande dat een officiële site vaak met halve feiten komt
Hoop wel dat ze hem nu eindelijk snel gaan releasen binnen 2 dagen begint q4 al 
Overigens zeiden de mensen van belcompany tegen mij dat hij in de eerste week van november verwacht wordt.
Overigens zeiden de mensen van belcompany tegen mij dat hij in de eerste week van november verwacht wordt.
Misschien plaatsen ze het expres dubbel op om minder technische mensen om de tuin te leiden. Kijk bij ons kun je zowel een sms sturen als gebruik maken van Short Message Servicefanatic_david schreef op zondag 28 september 2008 @ 16:28:
[...]
Dat niet alleen, Short Message Service (SMS) en Tekstberichten (SMS) is gewoon één en hetzelfde.

@ Redax haast je maar niet te hard. Ik verwacht die telefoon pas begin December, kunnen ze mooi geld vangen voor een duur Sinterklaas/kerst cadeau
* fanatic_david stuurt alvast zijn verlanglijstje naar Sinterklaas en de kerstmanJeffrey88 schreef op maandag 29 september 2008 @ 01:23:
@ Redax haast je maar niet te hard. Ik verwacht die telefoon pas begin December, kunnen ze mooi geld vangen voor een duur Sinterklaas/kerst cadeau
Als dat zo is zit ik 2 maanden zonder telefoon..Jeffrey88 schreef op maandag 29 september 2008 @ 01:23:
[...]
Misschien plaatsen ze het expres dubbel op om minder technische mensen om de tuin te leiden. Kijk bij ons kun je zowel een sms sturen als gebruik maken van Short Message Servicekoop daarom een sonyEricsson
Weet iemand of er 'normale' navigatiesoftware is/komt zodat je ook zonder internet lekker kunt navigeren?
Stond in het begin van dit topic wat over geschreven: WayfinderMexicanos schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:54:
Weet iemand of er 'normale' navigatiesoftware is/komt zodat je ook zonder internet lekker kunt navigeren?
Ik heb zelf het idee dat Wayfinder alleen met de kaarten via internet werkt.
Kijk maar eens in de volgende lijst:
http://www.wayfinder.com/...content=compatible_phones
Kijk maar eens in de volgende lijst:
http://www.wayfinder.com/...content=compatible_phones
Er zullen vast ook wel abbonomenten komen met onbeperkt internet gok ik.. Dus dan is dat zo'n probleem niet..
Ik heb onbeperkt internet maar ik zit ook regelmatig in Belgie / Duitsland.
Ach ja, het is niet anders hopelijk komt er een bedrijf met een goede offline navi.
Ach ja, het is niet anders hopelijk komt er een bedrijf met een goede offline navi.
[ Voor 36% gewijzigd door Mexicanos op 02-10-2008 18:40 ]
Zie mijn eerdere berichtFutureCow schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 16:55:
helaas werkt TomTom alleen op Symbian (of Windows Mobile) En hier staat een SE OS op. Er zit een navigatie systeem op dit idd zijn kaarten van internet haalt (net als Google Maps).
Maar een programma als dit moet er als het goed is ook op werken:
nieuws: Belg verwerkt kaarten Openstreetmap in gratis navigatiesysteem
ja dan snap ik wel wat je bedoelt, ik wil denk ik ook graag wel gps gaan gebruiken met de c905 maar wil er ook geen internet voor nodig hebben.Mexicanos schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 18:40:
Ik heb onbeperkt internet maar ik zit ook regelmatig in Belgie / Duitsland.
Hij is inmiddels te preordere met abbo! Helaas niet al te goedkoop:( denk dat ik maar een maandje wacht dan zal hij vast wel stuk goedkoper zijn bij een 30e abbo zonder internet! Weet iemand trouwens als je bij hi eindeloos online pakt of je dan gebruik maakt van hsdpa? Want ze hebben nu ook een iphone dus ik dacht dan hebben ze dat vast wel maar kon het nergens vinden? Lijkt me sterk dat ze het zwakke abbo van eindeloos online er mee combineren?
Oh nog een toevoeging: kijk hier voor echte real life foto;s! Ik ben echt heel erg onder de indruk, vooral van de nacht foto's.
http://www.flickr.com/photos/virgilefontaine/
Die foto's zien er erg goed uit, zeg!almar schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 00:06:
Oh nog een toevoeging: kijk hier voor echte real life foto;s! Ik ben echt heel erg onder de indruk, vooral van de nacht foto's.
Leuke kiekjes trouwens. En die auto's
[ Voor 9% gewijzigd door fanatic_david op 04-10-2008 00:41 ]
Vandaag nog eens Sony Ericsson, T-mobile en Vodafone gebeld. Nog steeds niemand die weet wanneer hij uitkomt..
Hoop dat dat in iedergeval nog dit kwartaal wordt..
Hoop dat dat in iedergeval nog dit kwartaal wordt..
Ik was vandaag bij de Belcompany, en was daar iemand van Sony Ericsson die een hoop nieuwe toestellen had, en dus ook de C905. Ik heb de volgende dingen geleerd:
- Het toestel komt over 3 weken uit.
- Navigatie is het 1e jaar gratis, en daarna kan het verlengd worden met 3 jaar, voor €79
- Het toestel gaat ongeveer €529 kosten.
- Navigatie is het 1e jaar gratis, en daarna kan het verlengd worden met 3 jaar, voor €79
RHochstenbach schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 17:34:
Ik was vandaag bij de Belcompany, en was daar iemand van Sony Ericsson die een hoop nieuwe toestellen had, en dus ook de C905. Ik heb de volgende dingen geleerd:
En is die 3 weken zeker? Of is dat meer een gok van hem/haar?
Hij klonk erg vastbesloten. Als het langer zal duren, is het meestal de schuld van de desbetreffende telecomwinkel(s).Redax schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 17:36:
[...]
![]()
En is die 3 weken zeker? Of is dat meer een gok van hem/haar?
Volgens de meeste webwinkels komt hij over 3 weken uit.
Op Kieskeurig staat hij al in de datbase met een aantal webshops.
Op Kieskeurig staat hij al in de datbase met een aantal webshops.
Sommige vrienden zijn als de schaduw, je ziet ze alleen als de zon schijnt.
Ik heb 'm besteld via www.bestelmaar.nl met een Telfort abo. Ze verwachten 'm in November, dus ik hoop dat ie dan ook binnenkomt aangezien mijn abo van mijn w810i 25 oktober afloopt. Het abo van Telfort 200 met 1000 smsjes en onbeperkt internet kost me het 1e jaar 33,90 p/m en het 2e jaar 38,90 p/m. Hierbij is het toestel gratis. Best te doen voor zo'n mobiel.
EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's
Verwijderd
ik heb vandaag contact gehad met iemand van vodafone, en volgens hem kwam hij op 21 oktober uit bij Vodafone..
Verder las ik op internet na veel zoeken dat hij er komt in 3 kleuren; zwart, wit en goud/bruin..
Vind persoonlijk de witte het mooist, maar bij vodafone komt hij zover bekend alleen maar in het zwart:(
de prijs in het systeem bij vodafone was trouwens 479 euro, maar weet niet of dit met sim-lock is
Verder las ik op internet na veel zoeken dat hij er komt in 3 kleuren; zwart, wit en goud/bruin..
Vind persoonlijk de witte het mooist, maar bij vodafone komt hij zover bekend alleen maar in het zwart:(
de prijs in het systeem bij vodafone was trouwens 479 euro, maar weet niet of dit met sim-lock is
Ik zit te twijfelen of ik deze telefoon zal nemen of 1 met symbian (zodat daar tomtom oid op kan).
Ik heb wel graag een goede camera want ik wil geen 2 dingen mee sjouwen. En op dit moment heb ik nog geen auto (en dat ziet er ook niet naar uit dat dit binnenkort gaat komen) dus is tomtom oid nog helemaal niet nodig. Ook lijkt me touchscreen wel erg leuk, maar anderzijds is dat ook niet meer dan een gimmick. Een sms typ ik sneller met gewone toetsen dus dat voordeel heb je dan ook niet. Daarnaast heb ik hele erge zweethanden dus dat werkt ook nooit zo lekker.
Kortom ik ben er nog niet helemaal uit.
Ik hoop dat ik hem kan verlengen met mn huidige abo (Hi) maar grote kans dat het dik bijbetalen wordt.
Mogelijk kan het ook de Samsung INNOV8 worden. Symbian, ook 8MP en verder bijna identiek.
Ik heb wel graag een goede camera want ik wil geen 2 dingen mee sjouwen. En op dit moment heb ik nog geen auto (en dat ziet er ook niet naar uit dat dit binnenkort gaat komen) dus is tomtom oid nog helemaal niet nodig. Ook lijkt me touchscreen wel erg leuk, maar anderzijds is dat ook niet meer dan een gimmick. Een sms typ ik sneller met gewone toetsen dus dat voordeel heb je dan ook niet. Daarnaast heb ik hele erge zweethanden dus dat werkt ook nooit zo lekker.
Kortom ik ben er nog niet helemaal uit.
Ik hoop dat ik hem kan verlengen met mn huidige abo (Hi) maar grote kans dat het dik bijbetalen wordt.
Mogelijk kan het ook de Samsung INNOV8 worden. Symbian, ook 8MP en verder bijna identiek.
[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 09-10-2008 16:16 ]
Ik wil niet lullig doen, maar heb je vantevoren een beetje research gedaan naar deze webwinkel?Dekar1 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:49:
Ik heb 'm besteld via www.bestelmaar.nl met een Telfort abo. Ze verwachten 'm in November, dus ik hoop dat ie dan ook binnenkomt aangezien mijn abo van mijn w810i 25 oktober afloopt. Het abo van Telfort 200 met 1000 smsjes en onbeperkt internet kost me het 1e jaar 33,90 p/m en het 2e jaar 38,90 p/m. Hierbij is het toestel gratis. Best te doen voor zo'n mobiel.
Heb zelf eens lopen zoeken, maar ik vind alleen maar complete site's met negatieve reactie's over telefoons die niet geleverd worden e.d. anders had ik hem daar ook wel besteld, prijzen zijn in ieder geval niet verkeerd.
Edit: Oke sorry, liet me even meedrijven met het onderwerp
[ Voor 3% gewijzigd door Redax op 09-10-2008 18:22 ]
Het bespreken van abonnementen kan eventueel in Telecomproviders, mits het Tweaker-waardig is; levertijden van winkels willen we hier niet besproken zien omdat een beetje Tweaker prima in staat is om dat zelf te onderzoeken.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
De C905 zit in de nieuwe Hi reclame.
Hoe ken dat? Hij wordt nog nergens verkocht. Of 't toestel lijkt er iig ontzettend op anders.
[ Voor 22% gewijzigd door tiguan op 16-10-2008 23:24 ]
Bron?-SimJoc- schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 11:41:
Net te horen gekregen dat hij leverbaar word in week 45:)
Als je op internet rondzoekt dan staat er bij verschillende webwinkels "binnenkort leverbaar".
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
Verwijderd
Ik heb vanmorgen contact gehad met Gsmweb.nl en die zeggen dat het toestel de 1e week van november leverbaar is. Dit is inderdaad week 45 zie ik net
*weg*
Wat is er niet duidelijk aan de bovenstaande modbreak?
Wat is er niet duidelijk aan de bovenstaande modbreak?
[ Voor 152% gewijzigd door pven op 21-10-2008 15:26 ]
Feedback geven doe je maar in het feedback topic maar niet hier!
Anyway:
http://www.jbenchmark.com...sum&D=SonyEricsson%20C905
Dit lijkt mij een beetje stug. Ondersteunt een ARM9 CPU wel WiFi en GPS?
Anyway:
[ Voor 73% gewijzigd door DaannO op 21-10-2008 16:04 ]
Nog maar een keer, dit is nuttige info:
C905 approved by the FCC:
http://gullfoss2.fcc.gov/...&fcc_id=%27PY7A3352021%27
Je kan hier foto's vinden van het binnenwerk. En de Manual etc.
C905 approved by the FCC:
http://gullfoss2.fcc.gov/...&fcc_id=%27PY7A3352021%27
Je kan hier foto's vinden van het binnenwerk. En de Manual etc.
doet echt een beetje pijn om te zien die scores...Dani86 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:02:
[mbr]Feedback geven doe je maar in het feedback topic maar niet hier![/]
Anyway:
ik heb hem even vergeleken met mijn n95 en damn wat een verschil
ben benieuwd in wat dat resulteert qua gebruik enzo
Tha
Mja die scores zijn niet echt mega (zelfs met mn w850i is het niet echt een grote verbetering.
Maar eigenlijk merk je dat toch alleen met applicaties en spelletjes.
De rest draait toch niet op java.
Vind het wel raar dat ie al in de reclame van Hi zit als ie nog niet op de website staat. Maar goed, die loopt wel vaker achter geloof ik.
Ik zoek trouwens nog wat demonstratie foto's. Voornamelijk nachtfoto's (met en zonder flits). Wil namelijk ff weten of die ook nog goed zijn.
Vind het wel raar dat ie al in de reclame van Hi zit als ie nog niet op de website staat. Maar goed, die loopt wel vaker achter geloof ik.
Ik zoek trouwens nog wat demonstratie foto's. Voornamelijk nachtfoto's (met en zonder flits). Wil namelijk ff weten of die ook nog goed zijn.
hij staat wel op de site van hi studentenMartinspire schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 00:23:
Mja die scores zijn niet echt mega (zelfs met mn w850i is het niet echt een grote verbetering.
waar ik hem dan ook vandaag op besteld heb :-)
Tha
Dan is ie er vandaag op gekomen want ik had hem gister nog niet gezien!
Maar zo te zien is ie hier wel goedkoper (Hi 25 euro abo voor 2 jaar is ie gratis !?)
Ik zal eens kijken of ik hem hier ga bestellen. Haal hem liever gewoon in de winkel (vind ik makkelijker qua garantie en kan ik hem meteen meenemen).
Qua looks vind ik hem in ieder geval geweldig al kan ik nog niet echt beslissen in welke kleur ik hem wil.
Zwart is wel lekker netjes en krassen vallen minder op, maar zilver heeft ook wel wat.
Wat doen jullie voor kleur en waarom?
Maar zo te zien is ie hier wel goedkoper (Hi 25 euro abo voor 2 jaar is ie gratis !?)
Ik zal eens kijken of ik hem hier ga bestellen. Haal hem liever gewoon in de winkel (vind ik makkelijker qua garantie en kan ik hem meteen meenemen).
Qua looks vind ik hem in ieder geval geweldig al kan ik nog niet echt beslissen in welke kleur ik hem wil.
Zwart is wel lekker netjes en krassen vallen minder op, maar zilver heeft ook wel wat.
Zwart, omdat ik dat simpelweg stylish vind.
Ik denk dat we die jbenchmark scores niet al te serieus moeten nemen.
Een korte (p)review: http://www.gsmarena.com/s...n_c905_8mp-review-258.php
C905 vs Innov8 camera's: http://www.mobile-review....ericsson-c905cam-en.shtml
Ik denk dat we die jbenchmark scores niet al te serieus moeten nemen.
Een korte (p)review: http://www.gsmarena.com/s...n_c905_8mp-review-258.php
C905 vs Innov8 camera's: http://www.mobile-review....ericsson-c905cam-en.shtml
Lijkt mij dat je met je Hi toestel ook gewoon naar de Hi winkel kan, ik ben daar niet bekend mee, maar bij Tmobile was dat nooit een probleem.Martinspire schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 01:31:
Dan is ie er vandaag op gekomen want ik had hem gister nog niet gezien!
Ik heb ook de black versie besteld volgens mij, die op de Hi site staat.
Omdat het geen aluminium is zal het zilver eerder zwarte krassen laten zien denk ik, ik vind zwart altijd wel mooi ook
Tha
Damn waarom heeft t-mobile ALTIJD hun toestellen 3jaar later dan Hi
Zelfde voor telfort, daarom ben ik er weg over 1 maand (raar telfort = kpn = hi maar goed)Dani86 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 11:36:
Damn waarom heeft t-mobile ALTIJD hun toestellen 3jaar later dan Hi
Tha
Kan je voor het zelfde geld beter niet een X1 halen?
Het is niet echt hetzelfde geld he, kost die x1 je 90e icm met mijn abb.Aubergine schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 12:47:
Kan je voor het zelfde geld beter niet een X1 halen?
en ik ben een beetje klaar met de huidige WM die erop draait met een schilletje,
daarbij is de X1 echt een totaal ander toestel, niet echt te vergelijken vind ik
Tis sony ericsson maar daar houd de vergelijking ook echt mee op.
Hij is een stuk groter ook de X1
Tha
In zijn algemeenheid:
@ pven:
Ook niet in de week dat ie gereleased wordt?
Ik heb nog zitten zoeken naar goede foto's in de nacht of schemering, maar kan er maar weinig vinden. Die linkjes uit dit topic heb ik al gevolgd maar had niet echt wat ik bedoelde en bovendien kon ik de originele foto's ook niet terugvinden (alleen verkleinde maten).
Ik heb nog zitten zoeken naar goede foto's in de nacht of schemering, maar kan er maar weinig vinden. Die linkjes uit dit topic heb ik al gevolgd maar had niet echt wat ik bedoelde en bovendien kon ik de originele foto's ook niet terugvinden (alleen verkleinde maten).
Ik hoop dat ze van die stunt met de K850i foto's zijn teruggekomen 
Wie het wilt hebben over levertijden and such kan me toevoegen @ MSN.
Wie het wilt hebben over levertijden and such kan me toevoegen @ MSN.
[ Voor 34% gewijzigd door Dani86 op 22-10-2008 20:31 ]
...
[ Voor 98% gewijzigd door Widow op 23-10-2008 18:11 ]
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
@ hierboven: heb je de modbreak en de topicwaarschuwing gemist? Die staan er natuurlijk niet-voor-niets. 
Nee, ook niet in de week dat ie gereleased wordt.Martinspire schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:39:
@ pven:
Ik was wel erg teleurgesteld toen ik ontdekte dat het toestel geen eigen navigatiesoftware aan boord heeft. Zoals ik het nu heb begrepen draait er dus een internetapplicatie, gebaseerd op google maps, maar voor de navigatiezaken dien je te betalen...
Erg jammer, want het was een grote kanshebber als vervanger van mn K800i, maar navigatie met een maandelijkse fee... GPS en aGPS aan boord maar geen goede navigatiesoftware is echt zonde.
Erg jammer, want het was een grote kanshebber als vervanger van mn K800i, maar navigatie met een maandelijkse fee... GPS en aGPS aan boord maar geen goede navigatiesoftware is echt zonde.

je hebt niet alleen google maps erop zitten maar ook waypoint navigator 7 en die zal misschien niet gratis zijn.Novah schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 23:52:
Ik was wel erg teleurgesteld toen ik ontdekte dat het toestel geen eigen navigatiesoftware aan boord heeft. Zoals ik het nu heb begrepen draait er dus een internetapplicatie, gebaseerd op google maps, maar voor de navigatiezaken dien je te betalen...
Ik durf je niet te zeggen hoe het zit met eventuele licenties ervoor en of het gedurende een bepaalde periode gratis is of niet.
WN7 zit er inderdaad op geloof ik. Maar als ik echte navigatie wil dan haal ik wel een TomTom voor in de auto. En aangezien ik nog geen auto heb, is dat toch geen probleem want dan voldoet Google Maps ook gewoon.VIC_TOR schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:02:
[...]
je hebt niet alleen google maps erop zitten maar ook waypoint navigator 7 en die zal misschien niet gratis zijn.
Ik durf je niet te zeggen hoe het zit met eventuele licenties ervoor en of het gedurende een bepaalde periode gratis is of niet.
Zoiezo vind ik het scherm iets te klein om een fatsoenlijke navigatie op te hebben en is het geluid vaak toch te zacht (tenzij je hem op je audio van je autoradio aansluit, maar dan heb je toch extra kabels e.d. nodig dat een tomtom niet eens zo'n slecht idee meer is).
Maar als je deze telefoon niet neemt omdat er dus geen navigatie op zit, dan moet je toch eens gaan kijken waar je prioriteiten liggen bij dit toestel. Navigatie of foto's.
Ik bedoel, navigatie heb je niet zo heel vaak nodig (en als het voor je werk is kun je vast wel iets met je baas regelen), maar een goed fototoestel altijd bij je hebben lijkt me een stuk praktischer.
[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 24-10-2008 01:02 ]
Zelf heb ik wel een auto, maar niet eens daarvoor. Zo vaak ben ik onderweg met het OV, auto of zelfs soms te fiets dat ik echt neig naar navigatie... nu is een Tom in de auto prima, maar in de trein je tom meeslepen om vervolgens een adres te zoeken in een vreemde stad is net ff te vaag natuurlijk 
Ik zie gewoon de gemiste kans van aanwezigheid van aGPS en GPS maar dit vervolgens niet volledig kunnen aanbieden middels een degelijk stukje navigatiesoftware. Tenminste, het is wel beschikbaar, maar hiervoor dien je dus én een internetabbo te hebben (wat in principe prima is) én een abbo voor de software. Kwil best betalen voor navigatiesoftware op mn toestel, dat investeer ik liever dan in een losse tom.
Kga de zaak een beetje aankijken want ik ben vast en zeker niet de enige dit jammer vind, en misschien zitten er nog ontwikkelingen aan te komen zoals bijv een pakket vanuit Sony. (misschien ook niet, hebben ze een exclusieve deal met WN, prima verder).
Ik zie gewoon de gemiste kans van aanwezigheid van aGPS en GPS maar dit vervolgens niet volledig kunnen aanbieden middels een degelijk stukje navigatiesoftware. Tenminste, het is wel beschikbaar, maar hiervoor dien je dus én een internetabbo te hebben (wat in principe prima is) én een abbo voor de software. Kwil best betalen voor navigatiesoftware op mn toestel, dat investeer ik liever dan in een losse tom.
Kga de zaak een beetje aankijken want ik ben vast en zeker niet de enige dit jammer vind, en misschien zitten er nog ontwikkelingen aan te komen zoals bijv een pakket vanuit Sony. (misschien ook niet, hebben ze een exclusieve deal met WN, prima verder).
vind het aan de ene kant jammer dat ik niet zelf kan kiezen welke navigatie ik gebruik op me toestel, maar ik heb ook de afweging gemaakt tussen navigatie en foto's plus een OS wat stabiel is in dagelijks gebruik.
Symbian & Windows Mobile zijn in mijn ogen prima, maar haperen toch nog op veel vlakken.
Gebruik nu een N95 en een HTC P3300, beide toestellen zijn erg traag en dat is waarom ik nu weer terug ga naar een Sony Ericsson met zijn eigen stabiele OS.
kan niet wachten tot hij geleverd word :-)
Symbian & Windows Mobile zijn in mijn ogen prima, maar haperen toch nog op veel vlakken.
Gebruik nu een N95 en een HTC P3300, beide toestellen zijn erg traag en dat is waarom ik nu weer terug ga naar een Sony Ericsson met zijn eigen stabiele OS.
kan niet wachten tot hij geleverd word :-)
Tha
Sony maakt toch ook kleine handheld navigatie systemen á la TomTom? Het zou mooi zijn als ze die software+interface zouden leveren. En gratis natuurlijk.
*kinip* levertijden zijn voor dit topic niet relevant
[ Voor 60% gewijzigd door pven op 25-10-2008 15:51 ]
Ik heb gister met de C905 kunnen spelen.
Camera is echt geweldig! Alleen het sluiten van de lenscover gaat wat lastig. (nagelbrekertje)
Scherm is alleen wel wat klein, en het materiaal van de behuizing viel mij kwalitatief wat tegen. (kraakjes)
De toetsen werken wel echt goed!
Camera is echt geweldig! Alleen het sluiten van de lenscover gaat wat lastig. (nagelbrekertje)
Scherm is alleen wel wat klein, en het materiaal van de behuizing viel mij kwalitatief wat tegen. (kraakjes)
De toetsen werken wel echt goed!
Wat ik weet van KPN is dat ze ( itt t-mobile ) hun toestellen niet "branden"
. Ik had nu iedere keer een t-mobile branded toestel, en die hadden iedere keer de release ( m'n k800i volgens mij beta ) versie firmware. Welke je dus niet kon updaten met SEUS.
Ik zal dan een review schrijven.
Wat ik weet van KPN is dat ze ( itt t-mobile ) hun toestellen niet "branden"
Ik zal dan een review schrijven.
[ Voor 60% gewijzigd door pven op 25-10-2008 15:51 ]
Heb de telefoon nu sinds gister.... perfect ding, goede foto,s ook savonds en ook hetfilmen savonds is van goede kwalitijt...
Vandaag was ik in belcompany Kerkrade, om te informeren wanneer de Xperia1 uitkomt.
Heb ik dus ook in een keer gevraagt wanneer de C905 uit zou komen.
De meneer haalt een doosje tevoorschijn en dat was dus een C905! Gaaf apparaatje!
Ze hadden er gister al 2 binnengekregen waarvan er al 1 verkocht is. Ze zijn er vanaf nu gewoon leverbaar.
Heb ik dus ook in een keer gevraagt wanneer de C905 uit zou komen.
De meneer haalt een doosje tevoorschijn en dat was dus een C905! Gaaf apparaatje!
Ze hadden er gister al 2 binnengekregen waarvan er al 1 verkocht is. Ze zijn er vanaf nu gewoon leverbaar.
Aangezien hij vanaf vandaag beschikbaar is, zou ik graag wat reviews willen lezen en mogelijk wat filmpjes en/of foto's willen zien.
Zijn er al mensen die er 1 hebben? Zo ja, kun je dan wat erover vertellen? (wat uitgebreider dan whydro bv. )
Zo wil ik wel eens weten of de snelheid nog gewoon prima is (en niet zoals met WM dat je voor alles moet wachten). En of je snel foto's kunt maken. Of het lampje er nog in zit (die je kunt gebruiken om je sleutels te vinden in het donker bv). En of er nog wat nieuwe menu opties te vinden zijn.
En als laatste, hoe ziet het menu er grafisch uit? Net zoals andere SE telefoons of zit er een andere skin op?
Zijn er al mensen die er 1 hebben? Zo ja, kun je dan wat erover vertellen? (wat uitgebreider dan whydro bv. )
Zo wil ik wel eens weten of de snelheid nog gewoon prima is (en niet zoals met WM dat je voor alles moet wachten). En of je snel foto's kunt maken. Of het lampje er nog in zit (die je kunt gebruiken om je sleutels te vinden in het donker bv). En of er nog wat nieuwe menu opties te vinden zijn.
En als laatste, hoe ziet het menu er grafisch uit? Net zoals andere SE telefoons of zit er een andere skin op?
Ik heb er iig nog geen een. Ik heb wel een paar reviews doorgenomen, o.a. van Smape.
Ik vind het een lastige keuze. Aan de ene kant zeg ik: geef mij maar de W902, de opvolger bij uistek van mijn W800i. Aan de andere kant zeg ik: geef mij maar de C902 JB, lekker no nonsense toestelletje
Aan de andere kant integreteert die C905 me ook weer, gewoon om eens wat anders te proberen dan enkel candybar toestellen.
Ergens kan ik me wel in die conclusie verplaatsen. Ik vind de C905 er qua design slick uitzien, maar i.t.t. de i8510 van Samsung krijg je voor de prijs niet bepaald veel bang for buck. Toch hou ik hem wel in mijn achterhoofd. Want ik ga mijn W800i voor nu gebruiken tot ie echt op is en dan ga ik beslissen welke SE hem mag opvolgen: wordt het de W902 of C905 of toch de C902 James Bond editiequote: http://www.smape.com
The most amazing thing about C905 is its design; an ‘epic win’, as a web-surfing youngster would say, is the best term to describe what SE’s product designers ended up with. Okay, that’s not the sole point of pride. The handset is considerably smaller than its indirect competitor i8510. The cam installed on C905 does great at taking portrait shots in the dark (e.g. at a club party), backed up by the full power of a xenon flash (you won’t find one with the competing offers). But is that enough for justifying the high price? You won’t find any metal among on the list of materials, and it doesn’t look the way it would have looked if it had been up to taking a niche in the segment of exclusive fashion phones; in plain words, it doesn’t look like a piece of luxury, opposite to what the price tries to suggest, even despite its cool looks. The model doesn’t suffer from any flaws as far as the assembly quality and ergonomics are concerned, but neither has it had any advantages over the competitive brands on these fronts. The product in a way fades into the background, giving reason neither for hatred nor for admiration, it’s simply can’t pass for ‘the salt of the land’, something you would want to have caught by the spotlight for a few more minutes. The price isn’t justified by the bundling, audio capabilities, availability of any exclusive applications or services either – everything very plain on this front. So it will only find a buyer among the people who are looking after a hi-end cameraphone but express little concern over the rest of the features (or at least don’t care to have the rest of the functionality pulled up to the extreme level)
Sony Ericsson will enter the market during the final days of October with a price tag of 600 euros. Compared to the 8 Gb version of Samsung i8510 priced roughly at 650 euros, a difference far for being critical in the top price bracket, it becomes clear that that C905 will make a firm stand against the competitive offerings. Sony Ericsson have always been successful in imbuing their products with some real taste and elegance, using these strengths to compensate for not the highest functionality around in products like W980 or W902; of course it stands to reason that they have backed up their designer’s talents with the use of quality materials and a sound assembly. The company isn't trying to penetrate into the all-in-one segment, apparently, though some of their latest products are laying some claim to a level of technology not below than one commonly associated with all-in-one devices. C905 is a highly specialized solution enjoying a perfect accordance between its positioning and the actual stuffing. The product will win a notable success inside its specific market niche (which isn’t too narrow anyway, covering a large target audience), but we really hope that some price reduction will take place to give the gadget a maximum advantage. There’s little chance that the target audiences of i8510 INNOV8 and C905 will interesect, and even less reason in any attempt of making direct comparisons (as if the two belonged to the same niche). Even given an extra bit of functionality scarcely expected outside the guild of PDAs and smartphones, C905 makes a top-ranking cameraphone but doesn’t stand up to the title of an all-in-one device with chances to challenge Samsung and Nokia smart gadgets on their native fields.
Zij die het menu eens (deels) willen doorlopen kunnen de C905 nu virtueel uitproberen op de C905-pagina van de SE website (sectie "De telefoon uitproberen"). Daarnaast zijn er uiteraard ook al enkele nieuwe video's verschenen op YouTube.
Ik heb gisteren met een C905 van een vriend van me gespeeld, en het is een mooi toestel. Ik heb nog nooit een SE gehad, dus ik weet niet of het menu normaal is, maar ik moet zeggen: Het menu ziet er wel heel mooi uit. De icoontjes zijn erg mooi gestyled, en sommige van de standaadthemes maken gebruik van de accelerometer om het standby plaatje wat dynamischer te maken.Martinspire schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 22:50:
...
Hier staan wat screenshots van de standaardthemes
“I'd give an arm to be ambidextrous!"
Ik heb die van mij ook sinds gisteren binnen. Ik moet zeggen dat het toestel erg robuust en stevig aan voelt. De slider functie voelt ook erg stevig aan, itt andere toestellen. De camera is erg snel en stabiel. De vertraging die ik op mijn k850 had heeft de c905 helemaal geen last van.
Het enige nadeel wat ik tot nu toe heb kunnen bespeuren is dat de speaker bij je oor vrij klein is. Dit heeft als gevolg dat bij een kleine verschuiving het geluid meteen zachter word. Ik hoop dat dit gewoon een kwestie van gewenning is.
Als iemand foto's wilt zien van speciale onderwerpen dan moet je dat maar even zeggen.
Het enige nadeel wat ik tot nu toe heb kunnen bespeuren is dat de speaker bij je oor vrij klein is. Dit heeft als gevolg dat bij een kleine verschuiving het geluid meteen zachter word. Ik hoop dat dit gewoon een kwestie van gewenning is.
Als iemand foto's wilt zien van speciale onderwerpen dan moet je dat maar even zeggen.
Foto's van personen, van je huis (binnen en/of buiten) en misschien foto's in het donker zou fijn zijn.
Ik heb nu wat filmpjes gezien op internet en denk dat dit hem wordt. Ik twijfel alleen nog tussen 1 of 2 jaar.
Ik vind vooral de camera erg goed en de rest verschilt toch niet veel van andere SE telefoons qua specificaties.
Ik heb nu wat filmpjes gezien op internet en denk dat dit hem wordt. Ik twijfel alleen nog tussen 1 of 2 jaar.
Ik vind vooral de camera erg goed en de rest verschilt toch niet veel van andere SE telefoons qua specificaties.
Ik heb 2 vragen
Blijkbaar zit er gps in wat handig is voor route bepaling, maar is dit gratis of kost dit je klauwen vol geld zonder apart internet abonnement ?
Is de kwaliteit van de speaker en de oordopjes goed te noemen.
(weet niet tot hoeverre SE een scheiding maakt tussen de W en de C types betreft geluid)
Blijkbaar zit er gps in wat handig is voor route bepaling, maar is dit gratis of kost dit je klauwen vol geld zonder apart internet abonnement ?
Is de kwaliteit van de speaker en de oordopjes goed te noemen.
(weet niet tot hoeverre SE een scheiding maakt tussen de W en de C types betreft geluid)
[ Voor 108% gewijzigd door Jeffrey88 op 26-10-2008 19:49 ]
Verwijderd
goeidag,
Ik ben lang op zoek naar een mobiel dat mijn eisen voldoen. En dat zijn foto's nemen,sms'en en bellen (ik hoef geen route 66 , internet ,enz).
Is dit dream toestel waar ik op wacht
?, tot nu toe alleen mobiels van Nokia gebruikt.
Ik ben lang op zoek naar een mobiel dat mijn eisen voldoen. En dat zijn foto's nemen,sms'en en bellen (ik hoef geen route 66 , internet ,enz).
Is dit dream toestel waar ik op wacht
Lees dit topic eens door, dan ontdek je wat de mening van anderen is over dit toestel.
Geen 2e camera voor videobellen
? Valt me nu net op.

SE heeft een hoop toestellen die aan jouw eisen voldoen en die bovendien (heel wat) goedkoper zijn dan de C905. Deze kan namelijk veel meer maar dat heeft ook zijn prijs. Ik denk dat je dus beter op zoek kan gaan naar een goedkoper model, tenzij je geld teveel hebt natuurlijkVerwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 20:26:
goeidag,
Is dit dream toestel waar ik op wacht?, tot nu toe alleen mobiels van Nokia gebruikt.
Een kleine tip: ga naar SE.com > Producten > Telefoons > filteren op "Cameratelefoons" > "17 telefoons gevonden"
[ Voor 10% gewijzigd door fanatic_david op 26-10-2008 20:52 ]
@Darx, hij heeft wel een camera voor videobellen, deze zit links van de speaker.
@AliOsi86, er zijn idd minder dure SE toestellen die hebben wat jij zoekt.
@Jeffrey88, er zit qua geluids kwaliteit geen verschil tussen de W's en de C's, alleen wel in de bijgeleverde oordopjes. Een HPM-82 headset is de aanschaf zeker waard, ik heb er veel plezier van in ieder geval
Simjoc, ik wil landscape foto's zien
@AliOsi86, er zijn idd minder dure SE toestellen die hebben wat jij zoekt.
@Jeffrey88, er zit qua geluids kwaliteit geen verschil tussen de W's en de C's, alleen wel in de bijgeleverde oordopjes. Een HPM-82 headset is de aanschaf zeker waard, ik heb er veel plezier van in ieder geval
Simjoc, ik wil landscape foto's zien
@ Dani86
Dankje, krijg ik die goedkope oordopjes meegeleverd die je niet kan verwisselen,
of krijg ik zo een kabel waar ik ook mijn eigen headset mee kan aansluiten? heb hier thuis namelijk zeer goede oordopjes van mijn Sony walkman die ik best zou willen hergebruiken.
p.s ik heb op internet gezocht maar ik heb nergens de achterkant van de c905 kunnen zien als het is uitgeschoven, Zit er een holle ruimte of een grote speling waar viezigheid in kan komen als je de telefoon open schuift. Bij een aantal Samsung sliding phones zag ik zelfs het veertje van het sliding mechanisme (Niet bepaald veilig lijkt mij) En ik weet niet hoe dat zit met andere merken.
Heb tot nu toe enkel de candybar toestellen van SE in mijn hand gehad dus weet niet wat ik mij kan voorstellen bij een sliding phone
Dankje, krijg ik die goedkope oordopjes meegeleverd die je niet kan verwisselen,
of krijg ik zo een kabel waar ik ook mijn eigen headset mee kan aansluiten? heb hier thuis namelijk zeer goede oordopjes van mijn Sony walkman die ik best zou willen hergebruiken.
p.s ik heb op internet gezocht maar ik heb nergens de achterkant van de c905 kunnen zien als het is uitgeschoven, Zit er een holle ruimte of een grote speling waar viezigheid in kan komen als je de telefoon open schuift. Bij een aantal Samsung sliding phones zag ik zelfs het veertje van het sliding mechanisme (Niet bepaald veilig lijkt mij) En ik weet niet hoe dat zit met andere merken.
Heb tot nu toe enkel de candybar toestellen van SE in mijn hand gehad dus weet niet wat ik mij kan voorstellen bij een sliding phone
[ Voor 12% gewijzigd door Jeffrey88 op 26-10-2008 22:06 ]
Eén dezer dagen kan ik je meer vertellen 
Deze heb ik nog gevonden, die USB stick die erbij zit is wel handig.
edit: zo iets dergelijks is een goede oplossing
Deze heb ik nog gevonden, die USB stick die erbij zit is wel handig.
edit: zo iets dergelijks is een goede oplossing

[ Voor 26% gewijzigd door Dani86 op 26-10-2008 22:37 ]
Dankje,
Ik wacht een deze dagen af op meer informatie. iig weet ik dat ik opzoek moet naar goede oordopjes,
Greedy SE (dat ding dat jij hebt is leuk, maar ik wil ook handsfree kunnen praten)
Ik wacht een deze dagen af op meer informatie. iig weet ik dat ik opzoek moet naar goede oordopjes,
Greedy SE (dat ding dat jij hebt is leuk, maar ik wil ook handsfree kunnen praten)
[ Voor 23% gewijzigd door Jeffrey88 op 26-10-2008 23:30 ]
Verwijderd
@Dani,Pven,Fanatic_David Hartelijk bedankt voor jullie adviezen
( Thank u).
edit: Indd er zijn meerdere cameraphones maar C905 heeft betere camera (8.1 megapixel). Ik denk dat ik abbonement neem. en als ik deze review fotos bekijk : http://www.mobile-review....ericsson-c905cam-en.shtml vind ik camera kwaliteit wel goed.
edit: Indd er zijn meerdere cameraphones maar C905 heeft betere camera (8.1 megapixel). Ik denk dat ik abbonement neem. en als ik deze review fotos bekijk : http://www.mobile-review....ericsson-c905cam-en.shtml vind ik camera kwaliteit wel goed.
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2008 00:22 ]
Het aantal megapixels zegt weinig of niets over de kwaliteit van de camera. Het kan dus gerust zijn dat een SE phone met bv. een 5 megapixel camera foto's aflevert die zich kunnen meten met die van de C905.Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 22:32:
@Dani,Pven,Fanatic_David Hartelijk bedankt voor jullie adviezen( Thank u).
Kan iemand mij trouwens eens vertellen of het mogelijk is om alle aanwezige MP3's in willekeurige volgorde af te spelen. Of in hoeverre de "muziek software" van de C905 verschilt van die van de W-serie. Ik heb wel wat zitten rondneuzen in het menu van de virtuele C905 op de website maar daar zijn sommige menu's niet beschikbaar.
Ik ken echt niemand die dat ooit gebruikt.Aubergine schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 20:37:
Geen 2e camera voor videobellen? Valt me nu net op.
Volgens dit filmpje heeft Darx-Jordi gelijk:Dani86 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 21:29:
@Darx, hij heeft wel een camera voor videobellen, deze zit links van de speaker.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WfzSiE4VGr4]
[ Voor 46% gewijzigd door fanatic_david op 27-10-2008 05:37 ]
Huh is de C905 dan voor arrogante mensen die alleen zich zelf willen laten zien? 
Maakt niet uit, ik gebruik het toch niet.

Dat moet hem toch echt zijn, ik denk dat de persoon in het filmpje gewoon niet weet hoe die tussen twee camera's moet switchen, dat kon bij de k800i al.
( sorry imageshack )
edit: Kijk: "Switch between tabs to change between normal mode...." Het kan dus gewoon wel. Die gast is gewoon dom

Dat moet hem toch echt zijn, ik denk dat de persoon in het filmpje gewoon niet weet hoe die tussen twee camera's moet switchen, dat kon bij de k800i al.
( sorry imageshack )
edit: Kijk: "Switch between tabs to change between normal mode...." Het kan dus gewoon wel. Die gast is gewoon dom
[ Voor 94% gewijzigd door Dani86 op 27-10-2008 09:41 ]
Je kunt het ook zien trouwens. Bovenin zie je 2 tabs. Daar heeft ie nu de fotocamera geselecteerd en links ervan staat die andere camera. Zou ook wel stom zijn als dat niet zou kunnen.Dani86 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 09:23:
Huh is de C905 dan voor arrogante mensen die alleen zich zelf willen laten zien?
[afbeelding]
( sorry imageshack )
Over de achterkant, daar zit het mooi afgesloten:

Ik heb gister ook al even zitten kijken voor het video bellen... Maar kreeg de front cam, al zou die er in zitten , ook niet aan de praat... nu kan het zijn dat die pas ingeschakeld word op moment dat je echt met iemand gaat bellen... de 2 tabs die bovenin staan zijn anders de rechter voor gewoon video bellen, heb het nog niet geprobeert maar pakt zonder verbinding met een andere foon alleen de normale cam. de linker tab laat je hetzelfde zien alleen geeft ook de mogenlijkheid door je eigen foto's en filmpjes te bladeren zodat je die kunt doorsturen...
voor foto's filmpjes en dergelijke zal ik strax even kijken of ik wat online kan zetten met wat linkjes deze kant op... moet wel zeggen dat de kwalitijt erg goed is... ook het filmen in het donker ziet er goed uit...
als er verzoekjes zijn hoor ik het wel...
verder echt een toppie toestel..
voor foto's filmpjes en dergelijke zal ik strax even kijken of ik wat online kan zetten met wat linkjes deze kant op... moet wel zeggen dat de kwalitijt erg goed is... ook het filmen in het donker ziet er goed uit...
als er verzoekjes zijn hoor ik het wel...
verder echt een toppie toestel..
Ik heb vandaag ook even gespeeld met de C905 en de camera kwaliteit is echt goed. Om echt mooie foto's te maken moet je niet alles op automatisch laten staan, dan krijg je toch best wel vaak een telleurstellend resultaat. Maar als je je een klein beetje verdiept in de handmatige instelmogelijkheden, dan maak je mooie foto's, zowel in met als zonder licht. Belangrijk verschil met een Nokia N82, de C905 heeft zowel een xenon flits als ook een LED lampje. Het LED lampje kun je gebruiken als filmlamp bij het filmen in donker. Alhoewel het een ultra bright led is, is het bereik natuurlijk niet bijster ver maar als je iets van dichtbij filmt is het goed te doen.
Ik heb wat foto's op mijn Flickr account gezet, ik zal er straks nog een paar in het donker maken en wat filmpjes toevoegen: http://www.flickr.com/pho...e/sets/72157608418332293/.
Ik heb wat foto's op mijn Flickr account gezet, ik zal er straks nog een paar in het donker maken en wat filmpjes toevoegen: http://www.flickr.com/pho...e/sets/72157608418332293/.
Let op:
Dit topic gaat over het toestel, niet over de webshops waar dit toestel verkocht zal worden of wanneer ze hem kunnen leveren.
Berichten over abonnementen en/of levertijden kunnen in [ABO] SonyEricsson C905 levertijden en abonnementen topic
Dit topic gaat over het toestel, niet over de webshops waar dit toestel verkocht zal worden of wanneer ze hem kunnen leveren.
Berichten over abonnementen en/of levertijden kunnen in [ABO] SonyEricsson C905 levertijden en abonnementen topic