Moet je even naar de site van Hi Telefoonboek gaan. Daar staat het allemaal uitgelegd.Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:25:
Hallo mensen
Ik heb de c905(logisch in deze thread)
Nu heb ik via de pcsuite de update service gedraaid
Nu gaf hij al aan een backup te maken
alleen heb ik dit niet gedaan.
Nu was ik al mijn nummers kwijt, maar deze stonden gelukkig nog op hi telefoonboek.
Nu kon ik voor de update wel synchroniseren met het hi telefoonboek, maar nu heb ik geen synchronisatie account meer, deze had ik eerst wel zonder zelf aan te maken.
Heb alle nummer al wel weer in m'n telefoon, handmatig met de pc suite ingevoerd
Aleen wil toch weer kunnen synchroniseren.
Weet iemand hoe ik de instellingen krijg, of welke instellingen ik moet invoeren
Ik heb als provider HI en heb eindeloos online
groeten ruben
Het komt er op neer dat je via internet eventjes je mobiel moet selecteren en daarna de instellingen moet laten versturen. Dan zal hij de goede account aanmaken en dan kun je via de menu-optie synchroniseren (geloof bij je instellingen) je nummers synchroniseren.
Werkt best makkelijk.
Zaterdag geprobeerd (met uitgaan, voordat ie ff wat knopjes verkeerd had zitten). Daar herkende hij op een stuk waarvan ik dacht dat ie het niet zou herkennen het nummer al. Duurt ook niet zo heel lang. Binnen een seconde of 20 (inclusief samplen) weet je het nummer. Het is trouwens niet veel anders dan andere telefoons. Werkt gewoon prima. Mits je niet een te exotisch nummer wilt weten (iets uit afrika, azie of iets anders wat hier niet echt in de winkel ligt.freddifish schreef op maandag 10 november 2008 @ 23:15:
Heeft iemand de trackID functie al geprobeerd? Werkt dat een beetje?