Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:55

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:25:
Hallo mensen

Ik heb de c905(logisch in deze thread)
Nu heb ik via de pcsuite de update service gedraaid

Nu gaf hij al aan een backup te maken
alleen heb ik dit niet gedaan.

Nu was ik al mijn nummers kwijt, maar deze stonden gelukkig nog op hi telefoonboek.
Nu kon ik voor de update wel synchroniseren met het hi telefoonboek, maar nu heb ik geen synchronisatie account meer, deze had ik eerst wel zonder zelf aan te maken.

Heb alle nummer al wel weer in m'n telefoon, handmatig met de pc suite ingevoerd
Aleen wil toch weer kunnen synchroniseren.

Weet iemand hoe ik de instellingen krijg, of welke instellingen ik moet invoeren

Ik heb als provider HI en heb eindeloos online

groeten ruben
Moet je even naar de site van Hi Telefoonboek gaan. Daar staat het allemaal uitgelegd.
Het komt er op neer dat je via internet eventjes je mobiel moet selecteren en daarna de instellingen moet laten versturen. Dan zal hij de goede account aanmaken en dan kun je via de menu-optie synchroniseren (geloof bij je instellingen) je nummers synchroniseren.

Werkt best makkelijk.
freddifish schreef op maandag 10 november 2008 @ 23:15:
Heeft iemand de trackID functie al geprobeerd? Werkt dat een beetje?
Zaterdag geprobeerd (met uitgaan, voordat ie ff wat knopjes verkeerd had zitten). Daar herkende hij op een stuk waarvan ik dacht dat ie het niet zou herkennen het nummer al. Duurt ook niet zo heel lang. Binnen een seconde of 20 (inclusief samplen) weet je het nummer. Het is trouwens niet veel anders dan andere telefoons. Werkt gewoon prima. Mits je niet een te exotisch nummer wilt weten (iets uit afrika, azie of iets anders wat hier niet echt in de winkel ligt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Hier ook een gebruiker van de c905, prima telefoon,
snel, oogt mooi kortom diegene die ik zocht.

Maar..... er is altijd een maar, wanneer ik de video oproep probeer,
krijg ik steeds oproep mislukt.

Ik heb 3g ontvangst, diegene waar ik naar bel heeft ook 3g ontvangst, netwerk
staat goed ingesteld en toch krijg ik steeds oproep mislukt.

Heeft iemand dit ook al geprobeerd of ervaringen mee?
Deze telefoon heeft video oproep functie dus moet het toch werken?? :?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 14:13

Dani86

AeroGeek

freddifish schreef op maandag 10 november 2008 @ 23:15:
Heeft iemand de trackID functie al geprobeerd? Werkt dat een beetje?
Ja, werkt super. Zit al een tijdje op alle SE's.

Ik heb nu pas -na meer dan een week- antwoord gehad op m'n update probleem. Ik moest standaard USB mode veranderen naar keuze menu weergeven. En vooral niet vergeten de batterij eruit te halen en terug te plaatsen.
Ik heb terug gemaild dat het aan XP x64 lag, misschien kunnen ze er wat mee. :P

Moeten we niet zo langzamerhand een nieuw topic/startpost? Met wat links enzo erin.

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Kost die track id geld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:25
Als je geen internet abonnement heb wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:29

Priet

To boldly do what no one has..

Dat TrackID werkt echt goed :)

Hoe is bij jullie het bereik van de C905? Het valt mij erg tegen: om de paar seconden valt het signaal weg, een paar tellen later weer volop bereik. Bij m'n oude K750i (rust zacht... :'() had ik op dezelfde locaties altijd volop bereik. Of is m'n SIM-kaart nu ook gesneuveld :?

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ja raar is dat, dat had de mijne ook de eerste dag. Nu heb ik zo'n beetje constant vol bereik ( KPN ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan op de c905 nu wel of geen route66? (Of andere vergelijkbare navigatie?)

wel?
http://www.mobilefun.co.uk/product/17922.htm (zie onderaan: This product is compatible with: c905)
Stond by Typhone als accesoire maar kan het nu niet meer viden

niet?
We zullen geen uitgebreide navigatie software zoals Route 66 of TomTom erbij geven. Dit kan ook niet aangezien het geen Symbian is.

Ik wil eigenlijk een camera met belfunctie en navigatie...

Ik dub tussen n82 (wat ouder, erg goede camera (xenon), goede specs, saai vormgeving, lelijke kleine knoppies)
de c905 (goede camera, sexy ontwerp, xenon, maar onduidelijkheid mbt besturing icm navigatie)
de n85 (aardige camera, geen xenon, aardige vormgeving)
de n95 heeft mijn vriend, maar ik vind de camera daar erg matig van...

In dit topic zal ws iedereen wel de c905 roepen, maar een goede nav. is inmiddels ook een must voor me, net als een goede (sociale) camera functie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

http://www.66.com/route66...?cid=NL&act=1&prodid=5405
Niet compatibel met Sony Ericsson UIQ
Al draait de C905 niet op UIQ, ik ben bang dat ie niet werkt op de C905.

edit: Heb nu nav4all geïnstalleerd, ik ga morgen kijken hoe het werkt met de auto.

Het is een gratis programma met pijl navigatie.

I'll keep you posted.

[ Voor 29% gewijzigd door Dani86 op 15-11-2008 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 14:05
Ik ben ook in het bezit van een C905. Tot apparaat wat mooie scherpe foto's maakt.

Natuurlijk is het jammer, dat hij voor google maps het internet op moet.

Maar, nu zag ik de w902. En het viel me op dat daar zo'n mooie mediaplayer opzit. Is er ook een mogelijkheid om die op de c905 te installeren?

Met vriendelijke groet,

Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Nog even snel een vraagje tussendoor, even geen tijd om topic door te spitten: als ik een eindeloos online abbo neem, maakt het toestel dan gebruik van HSDPA?

Hoe zijn de ervaringen hiermee qua snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

bram1984 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 12:20:
Nog even snel een vraagje tussendoor, even geen tijd om topic door te spitten: als ik een eindeloos online abbo neem, maakt het toestel dan gebruik van HSDPA?

Hoe zijn de ervaringen hiermee qua snelheid?
Ja bij mij staat er tijdens het internetten een "H" icoontje naast dat netwerkontvangstbalkje ( scrabble anyone? ). Ik vind het sneller dan de T-mobile HSDPA, ik merk zelfs nauwelijks verschil tussen browsen met 3G en browsen via WiFi :). Of het echt de 3.6Mbps haalt valt te betwijfelen, maar voor op een mobiele telefoon internetten is het super.

Het is sowieso relaxt om te internetten/MSN'en als je in de trein zit, en je geen zorgen hoeft te maken over de kosten, je kan ook dan je navigatie gebruiken zonder je zorgen te maken. Ik vind het die 10eu zeker wel waard. :)
De C905 kan ook goed multitasken, geen lag als je ebuddy en de mediaplayer tegelijk gebruikt.

@Bart de mediaplayer op de C905 is hetzelfde als die op de Walkmans zit ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.sefanatics.com/Kuvat/reviews/K850i_review/images/media_player2.jpg
Hier @ K850i, zelfde @ C905

[ Voor 27% gewijzigd door Dani86 op 15-11-2008 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Jij hebt ook Hi/KPN dan, neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Als je tijdens het spelen van een liedje naar beneden drukt kom je dan direct in de lijst van andere liedjes?, mijn w810 kon dat iig wel .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

@Bram, ja ik heb Hi, met eindeloos internet abo

@Jeffrey, Ja klopt. En de snelheid van dat menu is echt super op de 905 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 14:05
@ Dani86.

Ik bedoel met die equalizer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

bartus1989 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 16:56:
@ Dani86.

Ik bedoel met die equalizer..
Nee die niet helaas, maar ik denk dat die wel als custom skin ergens vandaan te halen is, of gaat komen.

Over Nav4all. Vanmiddag uitgeprobeerd, en het werkt super. De stemaanwijzing komt op het goede moment, en het is duidelijk aangegeven met pijlen en hoeveel meters je verwijderd bent van de kruising/afslag. Als je te hard rijdt dan zegt de stem "Let op" en dan knippert de snelheidslimiet die op die plek geldt in beeld. ( dit heb ik overigens uitgezet, dat maak ik namelijk altijd zelf nog wel uit :) ). Ik ben nog op zoek naar een flitspaal database. De C905 past prima in de bekerhouder ( Saab ), en dan kan je goed op je scherm kijken, super!

Ik heb alleen minpuntjes:
De stem is vrij zacht, ook op het hoogste volume. Als je op de snelweg rijdt dan is de stem zelfs onduidelijk zacht, misschien komt hier nog een update voor.

Als je nav4all installeert zoekt hij naar een bluetooth gps adapter. Die vindt ie niet en dan krijg je de melding dat er geen GPS adapter aanwezig is. Als je dan naar settings gaat en bij de GPS adapter voor "LAPI" kiest, dan wordt de interne adapter wel gebruikt. Dit is ff opletten.

Bug: Soms wordt de UI opeens groen op een zwarte achtergrond ipv de gebruikelijke blauw met witte UI. Dat groen op zwart is dus de nacht modus ( nu uitgezet ).

Na een half uur rijden met navigeren wordt de C905 wel erg warm, ik weet niet of dit alleen de GPS chip is die warm wordt. Met nav4all heeft ie binnen 2 seconden verbinding met sattelieten ( de gps fix ).

Al met al kan ik nav4all wel aanraden, zeker omdat het gratis is. Je betaalt alleen de internet verbinding ( geen probleem dus als je een eindeloos internet abo hebt ) Als je een route inplant dan downloadt hij de route, en dit zal niet echt veel data zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Ik ben overtuigd over deze telefoon, Tot nu toe heeft het echt alles wat ik zoek.

Of SE moet voor februari een 8mp candybar telefoon introduceren die minstens zo goed is als de c905.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Jeffrey88 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 18:15:
Ik ben overtuigd over deze telefoon, Tot nu toe heeft het echt alles wat ik zoek.

Of SE moet voor februari een 8mp candybar telefoon introduceren die minstens zo goed is als de c905.
Ik denk van niet, en ook niet met GPS en/of WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SimJoc-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Dani86 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 14:04:
@Bram, ja ik heb Hi, met eindeloos internet abo

@Jeffrey, Ja klopt. En de snelheid van dat menu is echt super op de 905 :)
Dan is je internet snelheid geknepen en het zal sowieso nooit sneller zijn dan thuis via wifi. Mits je geen 56k hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Mja op WiFi is het wel sneller, maar het verschil is zo te verwaarlozen, het is misschien een halve seconde. hup, balkje vol en webpagina geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Hmm ik weet niet hoor, bij mij is UMTS/HSDPA veel trager dan Wifi. Of wat Hi ook voor systeem gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je uitleg. Dit betekent idd dat er altijd een dataverbinding nodig is om te navigeren.
In Nederland geen probleem, daarbuiten uiteraard wel (kosten en dekking)

Mmmm.... misschien toch maar voor een N82 gaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Mja dan zou je een afweging moeten maken, ik kom praktisch nooit in het buitenland met de auto. Nav software zoals route 66 kost ook weer geld. En ik ken verder wel goed de weg in NL qua snelwegen, ik zou dit gebruiken als ik ergens in scharenharrevelderbroek moet zijn om 1 of andere reden. Daarom vind de nav4all prima, ik hoef nu geen dure nav software aan te schaffen.

Wat nog niet wegneemt dat SE er nav software bij had moeten leveren imo. De wayfinder 7 is een trial version.

Heeft de N82 een GPS sensor dan? ( ben geen nokia klant ).

@hieronder, aan het begin van de reis. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Dani86 op 16-11-2008 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Download Nav4all nou wel of niet tijdens de reis zelf? Dus kaarten, informatie oid? Want als je in de middle of nowhere rijd heb je aan google maps ook maar weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik probeer de update software te downloaden vanaf de SE site, alleen ik krijg een error zodra ik op Download druk. Meer mensen hier last van?

Lijkt erop of ie under contruction is ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SimJoc-
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:18:
Ik probeer de update software te downloaden vanaf de SE site, alleen ik krijg een error zodra ik op Download druk. Meer mensen hier last van?

Hier werkt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de C905 nu klein weekje..

Ik kan de WiFi activeren en aansluiten met het WiFi station..

Maar zodra ik de internet toepassing open, krijg ik een communicatie fout melding..

Iemand een idee wat anders in te stellen op deze C905?

Of komt dit door de oude software op deze C905?

Uiteraard... heb een Mac en zal wel even moeten wachten tot er een Mac Soft ware Update versie komt :O

Thanks !! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-03 00:20
Dani86 schreef op zondag 16 november 2008 @ 00:02:
Heeft de N82 een GPS sensor dan? ( ben geen nokia klant ).
Jazeker, en de camera is (gebaseerd op benchmarks van phonearena.com) van dezelfde kwaliteit en in daglicht zelfs (iets) beter dan de C905. Dat is wat de keuze zo lastig maakt.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 19:10:

Maar zodra ik de internet toepassing open, krijg ik een communicatie fout melding..

Uiteraard... heb een Mac en zal wel even moeten wachten tot er een Mac Soft ware Update versie komt :O

Thanks !! _/-\o_
Ik heb hetzelfde probleem. Als ik mijn WiFi aanzet en de internet toepassing open krijg ik dezelfde melding.
Ik weet ook niet waar het aan ligt. Maar ik heb Opera Mini 4.2. gedownload en die doet het wel gewoon ;)

Ik krijg trouwens ook een foutmelding als ik KPN Op Weg open en WiFi aan heb staan?
Ben ik de enige of doet ie het gewoon niet met WiFi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet

Priet

bram1984 schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:18:

Ik had hier gisteren ook van, de download leverde een 404 op. Uiteindelijk heb ik via een mirror een oude versie gedownload en die geïnstalleerd. Het programma update zichzelf als je het opstart, dus dan heb je alsnog de laatste versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
2 simpele vragen

Kan het sluitergeluid bij het maken van een foto worden uitgezet ?

Hoeveel tekens mag een sms maximaal bevatten ?
Mijn LG prada kan tot 160 tekens en vind dat zo weinig

[ Voor 17% gewijzigd door Jeffrey88 op 17-11-2008 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

SMS is 160 tekens fixed, Short Message Service ;) Dus dit probleem heb je bij iedere telefoon. Het sluitergeluid kan je uitzetten in de camera-settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 19:10:

Thanks !! _/-\o_
Wat is je startsite? Bij mij is dat de Hi portal en die werkt idd niet via Wifi omdat het een lokale site is die alleen op Hi's eigen netwerk bereikbaar is. Als ik via het snelmenu eerst een andere url opgeef dan werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiguan schreef op maandag 17 november 2008 @ 22:55:
[...]

Wat is je startsite? Bij mij is dat de Hi portal en die werkt idd niet via Wifi omdat het een lokale site is die alleen op Hi's eigen netwerk bereikbaar is. Als ik via het snelmenu eerst een andere url opgeef dan werkt het wel.
Mijn Startsite is de algemene Google startpagina..

De 3G verbinding maakt hier ook gebruik van en die doet het uiteraard wel.. :)

• bram1984
Weet er iemand of ik een telefoonboek backup, die ik met een Nokia N73 gemaakt heb (Nokia PC Suite), op de C905 kan zetten?

Vreemd genoeg ontbreken bij het online synchroniseren via Hi telefoonboek een heleboel nummers, dus zou het makkelijker zijn om die backup (*.nbu bestand) naar de Sony Ericsson te zetten.

Verwijderd

Hallo!

Heb sinds 2 dagen ook mijn C905 gekregen bij hi.nl, nu heb ik 2 vraagjes, het lijkt wel of het scherm helemaal over de kopjes schuift als ik hem openklik.. waardoor er een paar sporen zijn bij de kopn van #2..

En kost de GPS en spelletjes geld?

tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
bram1984 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:03:
Weet er iemand of ik een telefoonboek backup, die ik met een Nokia N73 gemaakt heb (Nokia PC Suite), op de C905 kan zetten?

Vreemd genoeg ontbreken bij het online synchroniseren via Hi telefoonboek een heleboel nummers, dus zou het makkelijker zijn om die backup (*.nbu bestand) naar de Sony Ericsson te zetten.
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:23

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb vandaag de telefoon eindelijk gekregen, wat me opviel is dat de slider een beetje wiebelig is... niet solide.. "wobbly".. Hebben jullie dat ook, of moet ik hem terugsturen naar Vodafone en hopen dat ik dan een betere krijg???

Ter verduidelijking: als de telefoon gewoon dicht geklapt is, dan zit er ongeveer een milimeter speling aan beide kanten van het schermgedeelte.

[ Voor 24% gewijzigd door ocn op 21-11-2008 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucaz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-07 00:15

Lucaz

Ondertiteling

Ik moet zeggen dat dat TV kijken (NL1 gratis) toch best nog wel leuk werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

barcawinner schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:02:
Ik heb vandaag de telefoon eindelijk gekregen, wat me opviel is dat de slider een beetje wiebelig is... niet solide.. "wobbly".. Hebben jullie dat ook, of moet ik hem terugsturen naar Vodafone en hopen dat ik dan een betere krijg???

Ter verduidelijking: als de telefoon gewoon dicht geklapt is, dan zit er ongeveer een milimeter speling aan beide kanten van het schermgedeelte.
Dat hoort, anders komt er spanning op te staan.

De spelletjes die voorgeïnstalleerd zijn kosten geen geld. Bij de GPS heb je internet kosten.

[ Voor 8% gewijzigd door Dani86 op 21-11-2008 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb 'm net uitgeprobeerd bij T-Mobile, zit inderdaad een hele lichte speling in, maar dat zou mij nooit opgevallen zijn, niet zeuren dus. ;)

Overigens heb ik er een agenda item in gezet, maar deze was niet zichtbaar in het hoofdscherm?

Als ik bij mijn oude N73 bijvoorbeeld een herinnering bij morgen plaats, dan komt ie vanaf 12 uur vannacht in mijn hoofdscherm te staan, alarm is dan niet echt nodig. Kan dit bij de 905 ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Lucaz schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:11:
Ik moet zeggen dat dat TV kijken (NL1 gratis) toch best nog wel leuk werkt :)
Je bedoelt zeker gratis exc de kosten voor het internet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Jeffrey88 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 20:56:
[...]

Je bedoelt zeker gratis exc de kosten voor het internet ?
Ja, het gebruik van GPS zelf is altijd gratis.

@hieronder. Met GPS bedoel ik geen TV 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Dani86 op 21-11-2008 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:23
Dani86 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 23:18:
[...]

GPS en TV?

[ Voor 34% gewijzigd door Leolinedance op 21-11-2008 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david
  • Laatst online: 15-09 12:01

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Dani86 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 23:18:
[...]

@hieronder. Met GPS bedoel ik geen TV 8)7
Lucaz en Jeffrey88 hadden het over TV en helemaal niet over GPS, vandaar Leolinedance zijn reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Heb 'm eindelijk in m'n bezit, en hij is leuk. :)

Weet iemand of het mogelijk is om tijdens het browsen op internet ook de complete webpagina te zien? Dus dat je naar links en naar rechts moet scrollen. Bij mij is een pagina nu ingedeeld in bijvoorbeeld 4 sub pagina's, waarbij bijvoorbeeld bij sites waarbij de links aan de linkerkant staan, die pas op de laatste pagina zichtbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Vaag, maar hij doet 't al, heb niks veranderd alleen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barcawinner schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:02:

Zoiets heb ik ook, en mij mij is het ook zo dat er allemaal sporen (schaven) ontstaan op mijn toetsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Heb je er een foto van, dit klinkt namelijk niet zo goed.

[ Voor 12% gewijzigd door Jeffrey88 op 22-11-2008 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ik snap niet hoe je dat voor elkaar krijgt. Bij mij slide ie perfect en ik heb verder nergens last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18-09 08:06
Weet iemand of je de internet knop die je in het hoofdscherm hebt kunt veranderen? Ik gebruik het namelijk niet en druk er vaak per ongeluk op. En het is natuurlijk handiger om er iets onder te hebben waar ik wel wat aan heb.

[ Voor 28% gewijzigd door ajampaniki op 23-11-2008 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dani86 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 18:59:
Ik snap niet hoe je dat voor elkaar krijgt. Bij mij slide ie perfect en ik heb verder nergens last van :)
Stom antwoord zeg (heb ik echt niets aan), alsof ik er zelf voor gezorgd heb? Het was al zo sinds ik hem woensdag uit de doos haalde en het viel me gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Verwijderd schreef op zondag 23 november 2008 @ 13:24:
[...]

Stom antwoord zeg (heb ik echt niets aan), alsof ik er zelf voor gezorgd heb? Het was al zo sinds ik hem woensdag uit de doos haalde en het viel me gewoon op.
Denk dat dat een productiefoutje is. Even mee terug naar de winkel zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Help! Ik heb geo tagging aan staan, en volgens de handleiding zou ik bij foto's opties -> weerg. op kaart moeten kunnen selecteren, alleen die optie staat er bij mij helemaal niet tussen! Wel zie ik linksboven 'n aardbolletje met 'n vlaggetje staan, dus hij is getagged. Weet iemand wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar staat de wayfinder bij de t mobile versie?

via het menu zit die er niet bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Hier overigens een filmpje dat ik afgelopen zaterdag op Awakenings heb opgenomen:

http://www.youtube.com/watch?v=FZJF1abKQN4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dani86 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 18:13:
[...]

Nee die niet helaas, maar ik denk dat die wel als custom skin ergens vandaan te halen is, of gaat komen.

Over Nav4all. Vanmiddag uitgeprobeerd, en het werkt super. De stemaanwijzing komt op het goede moment, en het is duidelijk aangegeven met pijlen en hoeveel meters je verwijderd bent van de kruising/afslag. Als je te hard rijdt dan zegt de stem "Let op" en dan knippert de snelheidslimiet die op die plek geldt in beeld. ( dit heb ik overigens uitgezet, dat maak ik namelijk altijd zelf nog wel uit :) ). Ik ben nog op zoek naar een flitspaal database. De C905 past prima in de bekerhouder ( Saab ), en dan kan je goed op je scherm kijken, super!

Ik heb alleen minpuntjes:
De stem is vrij zacht, ook op het hoogste volume. Als je op de snelweg rijdt dan is de stem zelfs onduidelijk zacht, misschien komt hier nog een update voor.

Als je nav4all installeert zoekt hij naar een bluetooth gps adapter. Die vindt ie niet en dan krijg je de melding dat er geen GPS adapter aanwezig is. Als je dan naar settings gaat en bij de GPS adapter voor "LAPI" kiest, dan wordt de interne adapter wel gebruikt. Dit is ff opletten.

Bug: Soms wordt de UI opeens groen op een zwarte achtergrond ipv de gebruikelijke blauw met witte UI. Dat groen op zwart is dus de nacht modus ( nu uitgezet ).

Na een half uur rijden met navigeren wordt de C905 wel erg warm, ik weet niet of dit alleen de GPS chip is die warm wordt. Met nav4all heeft ie binnen 2 seconden verbinding met sattelieten ( de gps fix ).

Al met al kan ik nav4all wel aanraden, zeker omdat het gratis is. Je betaalt alleen de internet verbinding ( geen probleem dus als je een eindeloos internet abo hebt ) Als je een route inplant dan downloadt hij de route, en dit zal niet echt veel data zijn.
Zoals ik het nu lees is dit dus een GPS systeem die van tevoren via internet de route berekend. Wat nu als je verkeerd rijd? Wordt er dan meteen een nieuwe route berekend via internet? Duurt dit dan lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds vrijdag de C905 in bezit..
zeer tevreden over het toestel alleen 2 vraagjes:
1. wil graag mms-en via vodafone, alleen kan nergens de juiste instellingen vinden, en waar moet ik ze dan invoeren?
2. is het mogelijk om bij e-mail ook mail binnen te halen via hotmail??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
@bram 1984

Het geluid klinkt goed. Maar het beeld ? Tsja in een disco kan ik niet bepaald veel op maken van de camera kwaliteiten is het niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:00:
[...]

Zoals ik het nu lees is dit dus een GPS systeem die van tevoren via internet de route berekend. Wat nu als je verkeerd rijd? Wordt er dan meteen een nieuwe route berekend via internet? Duurt dit dan lang?
Ja hij wordt als het goed is wel via internet berekend, dit gaat best snel. Niet veel langzamer dan TomTom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Jeffrey88 schreef op maandag 24 november 2008 @ 19:16:
@bram 1984

Het geluid klinkt goed. Maar het beeld ? Tsja in een disco kan ik niet bepaald veel op maken van de camera kwaliteiten is het niet ?
Ik vind het anders nog wel meevallen. Geluid is niet mega, maar je krijgt iig door wat er wordt gespeeld. Beeld is ook niet denderend, maar voor elke (niet professionele) camera toch lastig. Bovendien is het vele malen beter dan de kutfilmpjes die ik met mn oudere telefoons heb gemaakt dat het toch een vooruitgang is. Al denk ik dat er nog wel wat settings zijn te verbeteren waardoor een vloeiender beeld met scherpere plaatjes haalbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
ajampaniki schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 19:20:
Weet iemand of je de internet knop die je in het hoofdscherm hebt kunt veranderen? Ik gebruik het namelijk niet en druk er vaak per ongeluk op. En het is natuurlijk handiger om er iets onder te hebben waar ik wel wat aan heb.
Echt niemand die dit weet? Of kan het gewoon niet verandert worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

ajampaniki schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:30:
[...]

Echt niemand die dit weet? Of kan het gewoon niet verandert worden?
Bedoel je de Icons in het menu? Je kan wel de stijl veranderen, grote pictogrammen, een carousel en de standaard lay-out. Op een andere plek in het menu zetten kan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 19:03:
ik heb sinds vrijdag de C905 in bezit..
zeer tevreden over het toestel alleen 2 vraagjes:
1. wil graag mms-en via vodafone, alleen kan nergens de juiste instellingen vinden, en waar moet ik ze dan invoeren?
2. is het mogelijk om bij e-mail ook mail binnen te halen via hotmail??
Hotmail niet mogelijk nee, die vraag heb ik ook al in het provider topic gesteld.

Wat betreft die internet knop, ik denk dat dat niet kan. Kan het nergens vinden in ieder geval.

Heeft iemand al een antwoord op mijn geo-tagging vraag hierboven? Ook na de software update is de optie "Weerg. op kaart" niet beschikbaar bij mijn foto's. Zijn er mensen die dit wel kunnen selecteren?

Het vreemde is dus dat alles erop wijst dat de optie aan staat: vlaggetje + satellietje in camera modus + aardbolletje + vlagje als ik de foto terug kijk. Ligt 't wellicht aan Google Maps?

[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 25-11-2008 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Jeffrey88 schreef op maandag 24 november 2008 @ 19:16:
@bram 1984

Zal binnenkort wel ff een filmpje overdag maken.

Ik was juist nieuwsgierig naar de kwaliteit op een feest, en het valt me enigszins mee, vooral het geluid.
Bij mijn N73 hoorde je alleen maar *KGGGGGGGGGGGGGGGGG*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig idee over de mms instellingen van vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Je kan de MMS instellingen ook gewoon vanaf de Sony Ericsson support site laten versturen, heb je dat al geprobeerd?

edit: http://www.sonyericsson.c...setupmms/c905?cc=nl&lc=nl

[ Voor 31% gewijzigd door bram1984 op 25-11-2008 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Dani86 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:17:
[...]

Bedoel je de Icons in het menu? Je kan wel de stijl veranderen, grote pictogrammen, een carousel en de standaard lay-out. Op een andere plek in het menu zetten kan niet
Nee ik bedoel de links onder de knoppen in het standby menu. Daarbij is de rechter knop dus op dit moment internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Die kan je veranderen: menu>instellingen>algemeen>snelkoppelingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Hij bedoelt de softkeys, die kan je niet veranderen voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dani86 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 14:29:
Die kan je veranderen: menu>instellingen>algemeen>snelkoppelingen
Je bent niet de meest snuggere he? Hij heeft 't al een keer of drie uitgelegd.

Die internet knop kun je niet instellen voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

bram1984 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:02:
[...]

Je bent niet de meest snuggere he? Hij heeft 't al een keer of drie uitgelegd.

Die internet knop kun je niet instellen voor zover ik weet.
Jij bent niet de meeste beleefde hè?

Anyway ik dacht dat hij de navigatie toets bedoelde, en die shortcuts kan je wel degelijk veranderen. De softkeys niet, wellicht dat hij een branded toestel heeft waarbij één van de softkeys een shortcut is naar de browser maar bij mijn unbranded toestel is het van links naar rechts; media-menu-telefoonboek( contacten ).

[ Voor 10% gewijzigd door Dani86 op 25-11-2008 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb mijn toestel bij Primafoon vandaan, de keypad is wel in te stellen, maar de twee buitenste knopjes zijn voorgeprogrammeerd: Media links + Internet rechts. In het menu kun je dit niet veranderen voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Kijk dan is het duidelijk. Bij mij is de rechter knop dus het telefoonboek. Ook met de nieuwste firmware. Waarschijnlijk is je toestel dus op een manier branded.

edit: Debranden kan hier: http://davinciteam.eu/products.html

Misschien een handige link voor in de startpost :)

[ Voor 26% gewijzigd door Dani86 op 25-11-2008 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Okay, en even nogmaals terugkomend op mijn vraag: werkt geo-tagging bij jou? Dus kun je bij je foto's opties selecteren, en dan "Weerg. op kaart"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet

Priet

Bij mij werkt het. Maar alleen bij foto's waar een groen wereldbolletje met rode vlag bij staat. Weergeven op kaart opent dan Google Maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Okay, en welke provider heb jij? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet

Priet

Telefoon is unbranded (ik wil dat gezeik niet). En GPS is verder niet afhankelijk van een provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit al een tijdje te twijfelen of de C905 de juiste telefoon is voor mij en ik denk dat ik eruit ben.
Ik heb alleen een vraag wat betreft het smsen met de C905. Is dit praktisch? Aangezien de toetsjes vrij plat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Laatst online: 13:34
bram1984 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:36:
[...]

Hotmail niet mogelijk nee, die vraag heb ik ook al in het provider topic gesteld.

Wat betreft die internet knop, ik denk dat dat niet kan. Kan het nergens vinden in ieder geval.

Heeft iemand al een antwoord op mijn geo-tagging vraag hierboven? Ook na de software update is de optie "Weerg. op kaart" niet beschikbaar bij mijn foto's. Zijn er mensen die dit wel kunnen selecteren?

Het vreemde is dus dat alles erop wijst dat de optie aan staat: vlaggetje + satellietje in camera modus + aardbolletje + vlagje als ik de foto terug kijk. Ligt 't wellicht aan Google Maps?
Ik heb hetzelfde probleem.
Sinds gisteren deze telefoon in bezit (beetje een impulsaankoop). Ben nog wat aan het spelen (dit is mijn eerste serieuze telefoon).
Het geo taggen lukt me ook niet. Wat ik heb kunnen vinden lijkt het idd aan de google maps versie te kunnen liggen. Als iemand een oplossing weet, graag want dat geo taggen lijkt me een erg leuke functie.

Verder een erg leuke telefoon.
Wel wat groot en zwaar (hiervoor had ik een Motorola L7).
Menu werkt erg prettig.
Sms'en niet superfijn want kom met mijn vingers (die niet groot zijn) erg vaak tegen het boven gedeelte bij de 1, 2 en 3. Plus dat hij wat topzwaar is in uitgeschoven toestand.
Camera is goed maar had er toch iets meer van verwacht maar ja het blijft natuurlijk een telefoon camera. Wel heel erg veel functies, misschien wel iets teveel voor een telefooncamera.
Internetten werkt goed maar kan me voorstellen dat het bij een echte smartphone met groter scherm nog wat fijner werkt.
GPS heb ik nog niet heel erg geprobeerd (ben nu nav4all aan het installeren). Google Maps werkt maar zit er vaak toch wat straten naast. WeTravel krijg ik niet aan de praat. Jammer want een navigatie die niet online hoeft lijkt me toch het fijnst. Als iemand een oplossing voor dit probleem heeft, graag :-). Verder lijkt me wat ik tot nu toe gezien heb het gps signaal niet erg stabiel maar nog niet heel goed uitgeprobeerd.
Nooit een Sony gehad maar vind dat stekkertje om op te laden en voor de headset erg suf. Waarom niet gewoon jack en voor opladen een wat universelere aansluiting? Ik vraag me af hou stevig die aansluiting is.
Erg jammer dat eiegenwijze van Sony, dat ze al een ander type geheugenkaart gebruiken ok maar dan ook nog de in mijn ogen suffe aansluiting.
De meegeleverde software krijg ik niet geinstalleerd (probleem van mijn pc). Weet niet of dat wat toevoegt verder.
Trackid vind ik een hele leuke functie. Ben benieuwd of het ook werkt met wat minder bekende muziek (lees dj's die oude jaren 50-60-70 muziek van vinyl draaien). Als dat zo is dan is deze jongen erg blij.
Accu valt me erg tegen, gaat voor mijn gevoel wel heel erg snel leeg. Al speel ik er natuurlijk nu wel veel mee. Ik denk dat gps erg veel stroom vreet.

Samenvatten, erg leuke telefoon. Ziet er mooi uit. Goede camera maar nog echt niet een vervanger voor een gewone camera (mijn 2,5 jaar oude 5 mp camera doe ik zeker nog niet weg).
Wat groot en zwaar. Veel functies die niet allemaal even perfect werken. Stomme Sony kabel/geheugenkaart.
8 (net) uit 10. Ik had er toch ietsje meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Iemand die deze telefoon heeft en er ook .mp4 films op kijkt...
Is dat te doen? Hij heeft namelijk geen mp4-speler zoals bijv. de G900 heeft, staat in de specs...

Ik mag binnenkort waarschijnlijk nieuwe SE uitzoeken en deze C905, heeft heel veel kans om 'm te worden!

EDIT: Geen Office ondersteuning, wtf 8)7 Hmmm dan valt die toch wel echt af ;(

EDIT II: Dan vind ik de SE G705 nog 'n grotere kanshebber voor moi :)

[ Voor 37% gewijzigd door CLB op 26-11-2008 22:26 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
CLB schreef op woensdag 26 november 2008 @ 00:03:
Ik mag binnenkort waarschijnlijk nieuwe SE uitzoeken en deze C905, heeft heel veel kans om 'm te worden!

EDIT: Geen Office ondersteuning, wtf 8)7 Hmmm dan valt die toch wel echt af ;(

EDIT II: Dan vind ik de SE G705 nog 'n grotere kanshebber voor moi :)
Begrijp jouw voorkeur niet helemaal. De G705 heeft ook geen office ondersteuning. Wat vind jij dan belangrijk in een telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

@Timminator, gefeliciteerd met je aankoop.

Zorg wel dat je firmware versie R1BA038 hebt. De GPS werkt niet al te goed met de eerste firmware. Als google maps er een paar straten naast zit betekent dat hij je positie bepaalt aan de hand van de dichtsbijzijnde GSM mast. Je hebt dan dus nog geen verbinding met GPS sattelieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, nou ik heb ook een vraagje over de C905. Als eerste vind ik het een toptoestel en ben er erg blij mee ik heb de zilveren en hij is echt super...........maar 1 puntje vind ik wel jammer.
Ik had hiervoor een zilveren K800i en daar kon je animaties in je sms meesturen erg leuk zeker als je veel smst, nu lijkt dat met mijn c905 niet te kunnen ja het kan wel en ook nog meer en leukere animatiefiguurtjes maar het wordt dan een MMS.
Weet iemand of dit klopt??? En ik kan wel van de K800/K810 de animaties als sms ontvangen maar heb ze zelf dus niet om te versturen...............kan iemand dit bevestigen.

Ps. ik heb mijn K800i uitgedaan en deze wil nu niet meer aan herkent iemand dit????

Greetzzzzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Timminator schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 23:58:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem.
Sinds gisteren deze telefoon in bezit (beetje een impulsaankoop). Ben nog wat aan het spelen (dit is mijn eerste serieuze telefoon).
Het geo taggen lukt me ook niet. Wat ik heb kunnen vinden lijkt het idd aan de google maps versie te kunnen liggen. Als iemand een oplossing weet, graag want dat geo taggen lijkt me een erg leuke functie.

Verder een erg leuke telefoon.
Wel wat groot en zwaar (hiervoor had ik een Motorola L7).
Menu werkt erg prettig.
Sms'en niet superfijn want kom met mijn vingers (die niet groot zijn) erg vaak tegen het boven gedeelte bij de 1, 2 en 3. Plus dat hij wat topzwaar is in uitgeschoven toestand.
Camera is goed maar had er toch iets meer van verwacht maar ja het blijft natuurlijk een telefoon camera. Wel heel erg veel functies, misschien wel iets teveel voor een telefooncamera.
Internetten werkt goed maar kan me voorstellen dat het bij een echte smartphone met groter scherm nog wat fijner werkt.
GPS heb ik nog niet heel erg geprobeerd (ben nu nav4all aan het installeren). Google Maps werkt maar zit er vaak toch wat straten naast. WeTravel krijg ik niet aan de praat. Jammer want een navigatie die niet online hoeft lijkt me toch het fijnst. Als iemand een oplossing voor dit probleem heeft, graag :-). Verder lijkt me wat ik tot nu toe gezien heb het gps signaal niet erg stabiel maar nog niet heel goed uitgeprobeerd.
Nooit een Sony gehad maar vind dat stekkertje om op te laden en voor de headset erg suf. Waarom niet gewoon jack en voor opladen een wat universelere aansluiting? Ik vraag me af hou stevig die aansluiting is.
Erg jammer dat eiegenwijze van Sony, dat ze al een ander type geheugenkaart gebruiken ok maar dan ook nog de in mijn ogen suffe aansluiting.
De meegeleverde software krijg ik niet geinstalleerd (probleem van mijn pc). Weet niet of dat wat toevoegt verder.
Trackid vind ik een hele leuke functie. Ben benieuwd of het ook werkt met wat minder bekende muziek (lees dj's die oude jaren 50-60-70 muziek van vinyl draaien). Als dat zo is dan is deze jongen erg blij.
Accu valt me erg tegen, gaat voor mijn gevoel wel heel erg snel leeg. Al speel ik er natuurlijk nu wel veel mee. Ik denk dat gps erg veel stroom vreet.

Samenvatten, erg leuke telefoon. Ziet er mooi uit. Goede camera maar nog echt niet een vervanger voor een gewone camera (mijn 2,5 jaar oude 5 mp camera doe ik zeker nog niet weg).
Wat groot en zwaar. Veel functies die niet allemaal even perfect werken. Stomme Sony kabel/geheugenkaart.
8 (net) uit 10. Ik had er toch ietsje meer van verwacht.
Sms'en is een kwestie van wennen. Ik heb altijd bij 't anti-T9 front gezeten, maar bij deze is het toch wel een stuk makkelijker.

Het formaat vind ik daarentegen heerlijk, niet zo'n klein prul, maar een lekker log ding. Geeft een goed robuust gevoel in tegenstelling tot bijvoorbeeld die plastic Innov8, of de N96.

Enige nadelen vind ik inderdaad dat er geen jack op zit, maar gelukkig gebruik ik dit nauwelijks tot nooit, en het kleine geheugen in tegenstelling tot andere merken (8 gb).

Over de batterij kan ik nog niet veel zeggen. Heb 'm sinds zaterdag. Ik laat 'm eerst een paar keer leeg lopen en ik heb wel 't idee dat ie steeds langzamer leeg loopt, dus daar heb ik alle vertrouwen in.

Dat geo-tagging blijf ik vreemd vinden. Ik ga vrijdag denk ik even terug naar Primafoon, om te vragen of zij hier wat meer over weten te vertellen. Ik heb de functie dan echt totaal niet nodig, maar ik wel dat 't werkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
marciagillian schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:16:
De G705 heeft ook geen office ondersteuning. Wat vind jij dan belangrijk in een telefoon?
Is een stuk slanker qua model / gewicht en heeft nagenoeg dezelfde functies...
Tevens scheelt het nogal een stuk in prijs, wat ook wel meetelt, maar ik wacht het af.

(ik heb nu 'n G900, maar heb hierover een officiele klacht neergelegd bij de BelCompany, aangezien ik 'm gekocht heb met het idee dat hij HDSPA ondersteund (heb nieuwe Vodafone abbo met supersnel internet) maar wat dus niet zo blijkt te zijn. Zodoende hoop ik dat ik een nieuw toestel mag uitzoeken en ben dus op zoek)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dani86 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:26:

Zorg wel dat je firmware versie R1BA038 hebt. De GPS werkt niet al te goed met de eerste firmware. Als google maps er een paar straten naast zit betekent dat hij je positie bepaalt aan de hand van de dichtsbijzijnde GSM mast. Je hebt dan dus nog geen verbinding met GPS sattelieten.
Hoe kun je de firmware versie checken? Ik heb zondag wel een update gedaan, dus ik neem aan dat ik de nieuwste firmware erop heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

menu>instellingen>algemeen>updateservice>softwareversie

of vanuit standby scherm

rechts ( met de navigatie toets )
*
links
links
*
links
*

dan onder service info> software-info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb R1BA042 (nog nieuwer wellicht?), maar Google Maps zit er bij mij ook altijd een aantal straten naast, ook als ik GPS heb ingeschakeld in de instellingen.

edit: Ik heb overigens het idee dat dit ook meteen de reden is dat geotagging niet werkt, GPS doet dus niets/weinig.

[ Voor 27% gewijzigd door bram1984 op 26-11-2008 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ik heb nu ook geupdate naar R1BA042. Ik ben benieuwd.

Je kan zien of je verbinding hebt met de gps aan het satteliet icoontje. Bewegen de groene golven ( of wat het ook moet voorstellen ) dan is de GPS nog sattelieten aan het zoeken. Zijn de groene golven stil/gewoon groen dan heb je een GPS fix ( oftewel verbinding ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dus ik zou dan in feite Google Maps, na het inschakelen van de GPS, gewoon een tijdje aan moeten laten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Laatst online: 13:34
Dani86 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:26:

Als ik check welke versie ik heb zegt die R1BA034. Als ik dan Zoek nr update doe dan zegt de foon dat ik al de nieuwste versie heb. Hoe ken da?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:44
dit is echt zo'n vette telefoon, baal echt dat die abonnement altijd zo lang duren, zit nog anderhalf jaar op mijn huidige abonnement van orange met een geimporteerde iPhone.

alleen sinds ik cycorder (filmpjes maken) erop heb staan wil ik eigenlijk weer een telefoon die goeie filmpjes en foto's kan maken en dan vind ik een cybershot slidetelefoon de ideale kandidaat. (en anders een nokia smartphone)

moet echt kijken naar de mogelijkheden om die telefoon (als het kan simlockvrij) in handen te krijgen, misschien mijn huidige doorschuifen naar mijn pa/zusje of iets dergelijks.

[ Voor 4% gewijzigd door iwaarden op 26-11-2008 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

bram1984 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:10:
Dus ik zou dan in feite Google Maps, na het inschakelen van de GPS, gewoon een tijdje aan moeten laten staan?
Klopt
Als ik check welke versie ik heb zegt die R1BA034. Als ik dan Zoek nr update doe dan zegt de foon dat ik al de nieuwste versie heb. Hoe ken da?
Gebruik de Sony ericsson update service tool. Die kan je downloaden vanaf de website.

Btw. het wordt eens tijd dat we een nieuw topic en startpost aanmaken.

[ Voor 41% gewijzigd door Dani86 op 26-11-2008 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik heb een topicje gestart over het 'kleine' broertje van de C905: Het SonyEricsson G705 topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Fijn. Ik dacht een nieuwe goede telefoon zie ik opeens een 3,2mp camera zonder xenon flits.
Kleine broertje van de c905 ?

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ze zijn niet echt met elkaar te vergelijken.

• bram1984
Timminator schreef op woensdag 26 november 2008 @ 19:56:
[...]

Dat zei ie bij mij ook, je moet het inderdaad via je pc doen, dan werkt ie wel.

Vanochtend overigens iets vaags: gisteravond telefoon uitgezet om de accu te sparen (nog 54%), want ik had geen lader bij me. En net kreeg ik 'm dus met geen mogelijkheid meer aan, accu eruit en erin, toen ging ie wel weer aan. Alleen nog maar 24% over! :?

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds gister ochtend de C905 maar heb hier al weer problemen mee.
Ik kwam er al vrij snel achter dat de telefoon heel vaak zomaar opeens, plotseling, opnieuw opstart.
Dit is echter niet zomaar een reboot, je hoeft namelijk geen pincode in te voeren en het hele process duurt veel korter dan bij een normale reboot.

Ook kon ik met geen enkele mogelijkheid mijn telefoon vinden via de PS3 (met DLNA)

Ik heb toen de helpdesk van Sony Ericsson gebeld en die zouden het uitzoeken en mij vandaag terug bellen.
Na het telefoontje gepleegd te hebben ben ik verder op onderzoek uitgegaan. Ik heb toen ook een firmware update gedaan. Ik ben van R1BA034 naar R1BA042 gestapt. Deze laatste firmware staat er nu nog steeds op.

Bij de nieuwe firmware werkte de DLNA functie uitstekend en ik had hier ook geen klachten meer over, maar sinds de update reboot de telefoon nu NOG vaker en NOG sneller. Ik ben dus nog verder op onderzoek uitgegaan. Uiteindelijk ben ik erachter de gekomen dat de DLNA functie de boosdoener is! Want zodra ik deze functie uitschakel is er geen enkel spoor meer van welke reboot dan ook.

Nou, met mijn nieuw gevonden informatie vandaag WEER naar Sony Ericsson gebeld. Ik het hele verhaal opnieuw uitleggen.
Na een stuk of 3x in en uit de wacht gehaald te zijn kwamen ze tot de conclusie dat het aan mijn telefoon moest liggen en dat ik de eerste was die dit had gemeld!
Ik kan ook helemaal niks op google vinden over dit incident.

Dus op advies van SE heb ik net naar de Ritel gebeld waar ik hem gekocht had, en heb nu afgesproken hem morgen middag om te komen ruilen voor een nieuwe.

Ik houd jullie op de hoogte of het nieuwe toestel dit ook heeft, ik hoop in ieder geval dat iemand baat heeft bij mijn gedetailleerde onderzoek ;)
Pagina: 1 ... 5 ... 17 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over het toestel, niet over de webshops waar dit toestel verkocht zal worden of wanneer ze hem kunnen leveren.

Berichten over abonnementen en/of levertijden kunnen in [ABO] SonyEricsson C905 levertijden en abonnementen topic