Klopt, maar dit geeft wat problemen omdat ik de default gateway er al uitgeknikkerd heb een paar regels daarvoor. De router snapt dan niet meer waar de pakketjes heen moeten.
Ik zou dit eventueel met een scriptje nog dynamisch kunnen maken, maar ik heb in mijn tests nog geen gateway switch gezien.
Uitzendingemist werkt dan ook nog? En kun je nog een firmware update doen?
Nee en nee

Ik heb met tcpdump afgeluisterd wat er voorbij komt, hij doet wat requests naar een aantal rendercast domeinen, maar als ik die opvraag via de DNS van de IPTV dan kent hij ze niet, erg vreemd.
Firmware update gaat niet vliegen, omdat je DHCP request aan de IPTV kant dan aangepast moet worden. (Hij doet een net iets andere request, waardoor je in een ander subnet wordt gegooid en een ander site adres terug krijgt in je DHCP request)
Uiteraard, het scriptje gebruikt geen vreemde plugins o.i.d., alleen even de paden aanpassen.
Dat heb ik opgelost door te zorgen dat WiFi aan een andere ethernetpoort hangt, en dus een ander IP netwerk.
Ik gebruik een mini-ITX bordje met weinig uitbreidingsruimte, dus ik kan er geen poort (netwerkkaart) bijhangen. Daarnaast moet ik mijn WiFi dan weer naar mijn ethernet routen met alle kopzorgen van dien.
Zou udpxy ook in combinatie met de IPTV tuner van MediaPortal werken ipv DVBLink?
[Hollander-mode]
Mediaportal is gratis, DVBLink niet...
[/Hollander-mode]
Weet ik niet, ik gebruik Media Center omdat ik 2 Media Center extenders gebruik.
Ik zou zeggen, probeer het ff.

Ooh, die zal ik thuis laten zien, dan zien ze dat ik nog wel meeval met alleen maar een 19 inch router en 2 kleine 8-port switches achter het gordijn.

Voordeel bij mij is, dat het MIJN meterkast is, dus niemand kan bij mij zeuren.