Ik heb voornamelijk nikon zooi en een tweetal canon compact cameraatjes. niks verdachts aan imo.raviculus schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 23:07:
[...]
Er zit wel erg veel gelijkenis in de body's op dit plaatje en de vorige. Aan de andere kant blijkt uit de EXIF dat deze foto met een Canon Powershot is geschoten ... verdacht
wie weet wat mensen drijft om dingen te doen....Ik vind het trouwens wel vreemd dat de D700 al op die webshop staat aangekondigd, misschien een onderdeel van Nikons nieuwe marketing strategie?
Nou, radio control zou wel gaaf zijn eigenlijk.misschien heeft de SB 900 rubber sealing, in master mode de interface van de SU 800 zou ik ook wel kicke vinden.qadn schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 23:13:
de SB800 komt niet echt tekort,maar meer is beter natuurlijk
Ik vraag me af of ik dan 2 SB-600's kan ruilen evt.
Och, het easy locking system jatte Canon min of meer in iets andere versie van nikon voor de 580, waarom niet andersom iets pakken?raviculus schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 23:24:
[...]
Ik geloof dat de nieuwste Canon flitser, ook zoiets heeft. Écht nieuw is dat dus niet, wel nuttig natuurlijk.
[ Voor 16% gewijzigd door Shark.Bait op 27-06-2008 09:29 ]
Nikon, Fujifilm en Apple zooi