Nog steeds niemand om de TD te laten connecten naar een Zyxel draadloos routerje?
owww ok, ik heb zelf een aparte muisJuicyhil schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:38:
[...]
Ik heb hem zojuist even bekeken, maar dit zal denk ik niks voor mij zijn. Aangezien ik ook graag GPS wil en Exchange ondersteuning. Maar in elk geval bedankt voor de tip

waar je ook aan kan denken is nokia n78 (geen touchsacreen) en samung i900, SE experia x1
Ja,de map navigator verplaasen en in program files zetten (wel even je snelkoppeling aanpassen). Wordt tomtom home ook nuttig door. Verder krijg je dit met nog niet vrijgegeven software.running man schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 20:04:
Damn, TomTom 7 wordt steeds op het device geheugen geinstalleerd in een map "Intern Geheugen" die zelf aangemaakt wordt door de installatie van TT7. Ik heb een WWE versie en heb dus een Map "Internal Storage" waar TT7 op geinstalleerd moet worden. Nu snoept TT7 device geheugen op. Iemand een oplossing?
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
MediaPLayer werkt lekker soepltjes bij mij! Heb er veel plezier van. Al mijn favo nummers er in geknalt. Laten zoeken in de Diamond, willekeurig laten afspelen en ENJOY!Anoniem: 93354 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 20:29:
Wat een (insert lading scheldwoorden) is die mediaplayer toch![]()
Er is echt geen touw aan vast te knopen hoe dat ding werkt, totaal niet. Ik heb nu alles eraf gepleurd en toch blijft ie onder de bibliotheek (uiteraard niet de touchflow interface, dat zou veeeel te logisch zijn) alles wat ik er van verwijderd heb laten zien. Hoe de fuck kan dat? Syncen met mediaplayer zoals een paar pagina's terugstond werkt ook niet. Het is echt een dom apparaat, ik zet 1 album in me playlist, 1. Mediaplayer en de TD weten dit op te splitsen 1 3 albums. 3! hoe de fuck? Wat voor aap hebben ze dit laten maken? Ik mag toch hopen dat die gast de rest van ze leven in de goot doorbrengt want hij verdient iig niet beter na het maken van een totaal retarded disfunctioneel stukje software als dit. Het is niet alleen zo dat het niet werkt, het is ook gewoon compleet random. Er zit echt totaal geen logica achter waarom dingen wel of niet gebeuren.
Waardeloos, echt totaal waardeloos en bloed irritant. Testen de losers die dit soort zooi maken hun eigen software eigenlijk wel? Ik spuug er iig van.
En nee dit is geen overdreven reactie, dit is een doodnormale reactie nadat je 500 euro voor een aparaat betaald en vervolgens functies heeft die totaal niet functioneren terwijl een aparaat van 20 euro het zonder problemen kan.
Iemand nog iets van tips hoe ik tenminste die hele pauperlijst weer leeg krijg?

Anoniem: 102013
hebben jullie de gegevensverbinding altijd verbonden?
als ik bv klaar ben met internet en ik sluit de browser af, dan blijft de verbinding nog wel in stand als ik check op hoofdscherm en ik tik op 3G, er staat dan dat de verbinding met vodafone 3g actief is...
wat voor effecten heeft het als ik dit zo open laat staan? gaat het met me meer batterij kosten? of wordt er de hele tijd data gebruikt?
ik kan wel handmatig de verbinding verbreken, maar dit is wel ontzettend irritant als ik elke keer na het gebruik van de verbinding het nog eens moet afsluiten....
als ik bv klaar ben met internet en ik sluit de browser af, dan blijft de verbinding nog wel in stand als ik check op hoofdscherm en ik tik op 3G, er staat dan dat de verbinding met vodafone 3g actief is...
wat voor effecten heeft het als ik dit zo open laat staan? gaat het met me meer batterij kosten? of wordt er de hele tijd data gebruikt?
ik kan wel handmatig de verbinding verbreken, maar dit is wel ontzettend irritant als ik elke keer na het gebruik van de verbinding het nog eens moet afsluiten....
Thanks man! Ik zag door de bomen even het bos niet meer :-)marco899 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 20:46:
[...]
Ja,de map navigator verplaasen en in program files zetten (wel even je snelkoppeling aanpassen). Wordt tomtom home ook nuttig door. Verder krijg je dit met nog niet vrijgegeven software.
bij mijn huidige E65 staat 3G er ALTIJD omdat het teken is van umst(+) maar als die verbinding maakt staan er "strepen" onder het 3Glogo'tje wat aangeeft dat die verbinding heeftAnoniem: 102013 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:46:
hebben jullie de gegevensverbinding altijd verbonden?
Als ik TomTom gebruik in de auto en handsfree bel dan wordt TomTom ingewisseld door de beleigenschappen van het gesprek, deze wil ik dus niet zien als ik TomTom gebruik
Is daar een manier voor?

-= mijn eigen plekje -==- [HOP] =-
ja idd dat heb ik ook, één 3G logo voor dát er 3G aanwezig is en één 3G logo met streepjes dat er verbinding is met 3G....wd200 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:57:
[...]
bij mijn huidige E65 staat 3G er ALTIJD omdat het teken is van umst(+) maar als die verbinding maakt staan er "strepen" onder het 3Glogo'tje wat aangeeft dat die verbinding heeft
maar is het verstandig om dus elke keer deze gegevensverbinding af te sluiten als je klaar bent met internet oid... ivm teveel data of batterijverbruik? of maakt het helemaal niets uit?
Ff een paar dingen uit de wereld helpen.
Allereerst, die nieuwe comm manager waar over gesproken wordt, die kan je met advanced config hele zelf instellen, door opties toe te voegen of te verwijderen. Beam lijkt mij overigens voor IrDa (infrarood
) staan, dus is al helemaal niet van toepassing voor dit toestel.
Daarnaast kan je in advanced config ook voor kiezen om een knopjes "verbinding verbreken" toe te voegen aan de HSDPA / 3G verbinding, waardoor je handmatig de verbinding kan afsluiten.
Beide opties kunnen gevonden worden (plus nog meer zooi, waar ik nog niet eens naar gekeken heb) onder het knopje menu rechtsonder
Edit : Keymapping werkt iig niet. Past wel windows today screen aan, maar niet TF3D
Allereerst, die nieuwe comm manager waar over gesproken wordt, die kan je met advanced config hele zelf instellen, door opties toe te voegen of te verwijderen. Beam lijkt mij overigens voor IrDa (infrarood

Daarnaast kan je in advanced config ook voor kiezen om een knopjes "verbinding verbreken" toe te voegen aan de HSDPA / 3G verbinding, waardoor je handmatig de verbinding kan afsluiten.
Beide opties kunnen gevonden worden (plus nog meer zooi, waar ik nog niet eens naar gekeken heb) onder het knopje menu rechtsonder

Edit : Keymapping werkt iig niet. Past wel windows today screen aan, maar niet TF3D
[Voor 6% gewijzigd door scorched op 25-06-2008 22:18]
bedankt scorched voor de handige tip!
maar nu blijft mijn vraag nog: als de verbinding met 3g tot stand is, blijft het dan dataverkeer gebruiken? en als deze verbinding aan staat, heeft dit dan effect op de batterij?
maar nu blijft mijn vraag nog: als de verbinding met 3g tot stand is, blijft het dan dataverkeer gebruiken? en als deze verbinding aan staat, heeft dit dan effect op de batterij?
Ook de Brodit Active Holder zit nu in het assortiment: http://www.brodit.com/productinformation.jsp?anr=968843mattijn1980 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:17:
Nu nog een actieve houder, dan ben ik blij!
Dataverkeer misschien niet, maar hij blijft wel de verbinding in stand houden. Vergelijk het maar met een internetverbinding thuis, je gebruikt hem niet, maar hij is dr wel. Dus zal ie ook packets moeten versturen om de boel in stand te houden en dus ook accu verbruikenAnoniem: 102013 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:23:
Je kan ook instellen dat ie automagisch de verbinding moet verbreken na een aantal minuten. Mocht je het met de verbinding verbreken knop vergeten (of zoals ik, er te lui voor zijn

[Voor 14% gewijzigd door scorched op 25-06-2008 22:33]
Anoniem: 93354
Mediaplayer wel ja, maar niet de touchflow speleren die wil ik nou net. Daar kan je makkelijker bij dan iedere keer naar programma's gaan en daar mediaspeler starten.Z0di4k schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:38:
[...]
MediaPLayer werkt lekker soepltjes bij mij! Heb er veel plezier van. Al mijn favo nummers er in geknalt. Laten zoeken in de Diamond, willekeurig laten afspelen en ENJOY!
Beam = Turn Beam ON/OFFscorched schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:17:
Allereerst, die nieuwe comm manager waar over gesproken wordt, die kan je met advanced config hele zelf instellen, door opties toe te voegen of te verwijderen. Beam lijkt mij overigens voor IrDa (infrarood) staan, dus is al helemaal niet van toepassing voor dit toestel.
When On = your phone can receive/send files (Via BT) --> also more battery consuming when on.
When Off = Your Phone Can't.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Uhuh, maar als ik bluetooth aanzet en beam uit, kan ik nog doodleuk foto's uitstralen naar mijn andere mobiel hoor. Is gewoon IrDa, wat dus niet aanwezig is op deze pdawontcachme schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:44:
[...]
Beam = Turn Beam ON/OFF
When On = your phone can receive/send files (Via BT) --> also more battery consuming when on.
When Off = Your Phone Can't.
Ik was net bezig met het invullen van het bestelformulier van de HTC TD. Maar ik wacht toch echt ff tot 3 juli, tot er meer info is over de iPhone.
Ik twijfel ook echt zo veel 

Weet je misschien hoe ik dat kan instellen?scorched schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:31:
[...]
Je kan ook instellen dat ie automagisch de verbinding moet verbreken na een aantal minuten. Mocht je het met de verbinding verbreken knop vergeten (of zoals ik, er te lui voor zijn)
Ik heb gekeken bij Verbindingen, maar daar zie ik niks dat je kan instellen....
bedankt!
Anoniem: 93400
Nee, het is niet IrDa. Het gaat om het 'zichtbaar maken' van je BT device. Met eerder gekoppelde apparaten kan je nog steeds communiceren als je BT aan hebt, maar beam uit. Het is op dat moment echter niet mogelijk om je telefoon te detecteren met een andere BT device.scorched schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:54:
[...]
Uhuh, maar als ik bluetooth aanzet en beam uit, kan ik nog doodleuk foto's uitstralen naar mijn andere mobiel hoor. Is gewoon IrDa, wat dus niet aanwezig is op deze pda
je hebt helemaal gelijk. Alleen zie ik in dat geval het nut niet van die optie, als je gewoon je bluetooth uit hebt dan verbruik je toch ook geen stroom ?
al ergens verkrijgbaar in een nederlandse shop?wens schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:29:
[...]
Ook de Brodit Active Holder zit nu in het assortiment: http://www.brodit.com/productinformation.jsp?anr=968843
Anoniem: 263098
GPRS auto attach op Disabled zetten, maar ik gebruik heb wel een pushmail account actief. Heeft dit dan wel zin?
Anoniem: 177731
Ik heb de laatste 3 dagen niet veel tijd gehad om met mn telefoon te klooien. Alleen wat gesprekjes, een half uurtje tomtom en een paar sms-jes. Bij elkaar opgeteld echter toch wel een paar uur 'activiteit'. Tot mn verbazing is de batterij nog 40% vol, drie dagen na de laatste oplaadbeurt. En dat terwijl ik in het begin soms na een minder dan een een uur al een lege pit had. Misschien komt het wel doordat de batt een paar keer ontladen en weer opgeladen is. Hij wordt nu ook veel minder warm tijdens het bellen. Prettig.
Ik kijk wel reikhalzend uit naar de officiele NL rom update, me de tweaks krijg ik toch niet het toestel dat ik me wens.
Ik kijk wel reikhalzend uit naar de officiele NL rom update, me de tweaks krijg ik toch niet het toestel dat ik me wens.
[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 177731 op 26-06-2008 00:07]
Ik heb dezelfde ervaring. Bij Afgelopen zondag avond heb ik me telefoon voor het laatste opgeladen. het is nu woensdag.. eehh.. donderdag morgen heeel vroegAnoniem: 177731 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 00:06:
Ik heb de laatste 3 dagen niet veel tijd gehad om met mn telefoon te klooien. Alleen wat gesprekjes, een half uurtje tomtom en een paar sms-jes. Bij elkaar opgeteld echter toch wel een paar uur 'activiteit'. Tot mn verbazing is de batterij nog 40% vol, drie dagen na de laatste oplaadbeurt. En dat terwijl ik in het begin soms na een minder dan een een uur al een lege pit had. Misschien komt het wel doordat de batt een paar keer ontladen en weer opgeladen is. Hij wordt nu ook veel minder warm tijdens het bellen. Prettig.

Ik heb intotaal ongeveer 30 minuten begeld VIA bluetooth headset (dus blue tooth aan) en 15 minuten TomTom 7 aan gehad en ongeveer 5 smsjes getypt. Ik ben geen poweruser dus, maar de TD heeft het nu toch al 3 dagen uitgehouden. Ik heb ook het gevoel dat de batterij beter wordt of de TD beter 'leert' inschatten hoeveel stroom er nog over is.
heeft iemand enig idee waarmee die 'RSS hub' in de diamond kan synchroniseren op de pc?
of geeft opera google-reader(website) perfect weer?
ik heb er al naar gezocht maar kan het nergens vinden...vind het toch wel erg belangrijk...
ik heb er al naar gezocht maar kan het nergens vinden...vind het toch wel erg belangrijk...
goed plan. Ik zeg niet dat de iPhone zaligmakend is, en er zijn ook andere goede smartphones, maar als ik de Diamond nu niet zou hebben, zou ik hetzelfde doen als jij. De TD heeft in mijn ogen iets te veel problemen.Juicyhil schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:58:
Ik was net bezig met het invullen van het bestelformulier van de HTC TD. Maar ik wacht toch echt ff tot 3 juli, tot er meer info is over de iPhone.Ik twijfel ook echt zo veel
Dus gewoon geen early adaptor zijn, bespaart jezelf veel problemen. Kijk ook bij die iPhone maar even de kat uit de boom...
lekker dan: als je een herinnering krijgt vlak voor je touchflo3d zich herstart (elke nacht om 0.00u) dan crasht ie, 3x opnieuw moeten opstarten voordat tf3d het weer deed
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
zijn deze Brodit houders ook in "landscape mode" te gebruiken ? Lijkt me interessant voor bvb. navigatie in de autowens schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:29:
[...]
Ook de Brodit Active Holder zit nu in het assortiment: http://www.brodit.com/productinformation.jsp?anr=968843
geeforce design:: -- Desktop : C2D E6600 / ASUS P5B dlx Wifi / 4GB PC6400 / Dell 2407 - Laptop: Sony Vaio FE11 -- MacBook 2,4 GHz
Voor de mensen die wel scherpe foto's willen maken met hun Diamond kan je de cover aan de achterkant beter verwijderen (met risico op meer stop in je toestel).
Hier zijn wat verschillen: http://www.howardforums.c...p?t=1365731&page=43&pp=15

Hier zijn wat verschillen: http://www.howardforums.c...p?t=1365731&page=43&pp=15

[Voor 11% gewijzigd door Shiver23 op 26-06-2008 08:16]
PSN: Shiver23
Anoniem: 265936
Had gisteren nog een medewerker van de HTC servicedesk aan de telefoon, maar die wist nog niets van een update die onderweg zou zijn. Nou wil dat natuurlijk ook niet altijd iets zeggen...
Anoniem: 148697
Ik heb zowieso last van stof achter de cover op de cameralens.
Het meeste komt binnen via de luidspreker opening.
Het meeste komt binnen via de luidspreker opening.
Klopt. Maar dit word m`n eerste abbonement dus ik wil wel even zeker weten dat ik meteen een goede telefoon heb en niet er meteen 2 jaar aan vast zit.badflower schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 07:32:
[...]
goed plan. Ik zeg niet dat de iPhone zaligmakend is, en er zijn ook andere goede smartphones, maar als ik de Diamond nu niet zou hebben, zou ik hetzelfde doen als jij. De TD heeft in mijn ogen iets te veel problemen.
Dus gewoon geen early adaptor zijn, bespaart jezelf veel problemen. Kijk ook bij die iPhone maar even de kat uit de boom...
Een miskoop is het echt niet hoor. Ik heb met de originele ROM geen problemen gehad en nadat ik naar ROM 137 ben gegaan loopt hij ook nog eens soepeler. Kortom, ik kan me op dit moment geen beter toestel voorstellen.
Anoniem: 146510
Toevallig vroeg ik me zojuist dit ook af. Wilde mijn 'Hyves Krabbels' als RSS invoeren en om nu met de stylus of toetsenbord een URL van 30+ tekens in te voeren....jodeltje schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 00:47:
heeft iemand enig idee waarmee die 'RSS hub' in de diamond kan synchroniseren op de pc?
Via google kom ik ook op deze posting uit :-)
... mits je geen KPN/Telfort abonnement hebt.running man schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:34:
[...] ik kan me op dit moment geen beter toestel voorstellen.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Waarom doen mensen hier toch zo moeilijk over die album art gebeuren en mappen.
download een leuk mp3 tag editor
de meeste zijn nog gratis ook
en voeg het daar toe.
Ben nu niet thuis dus kan even niet zien welke ik zelf heb,
maar ik doe gewoon al de liedjes selecteren die ik wil.
Rechtermuisknop en dan naar tabje voor de tag.
en daar kan ik de artiesten naam aanpassen, de album naam album art ect ect ect.
het plaatje word dan in de mp3 opgeslagen dus je hoeft geen mappen te hebben op je telefoon vol met plaatjes.
mp3 tag editor
mp3 tag editor
mp3 tag editor
mp3 tag editor
mp3 tag editor
Try it!!!
Als iemand die wilt hebben die ik wil pm me dan dan kijk ik vanavond als ik thuis ben welke ik heb.
en voeg het daar toe.
Ben nu niet thuis dus kan even niet zien welke ik zelf heb,
maar ik doe gewoon al de liedjes selecteren die ik wil.
Rechtermuisknop en dan naar tabje voor de tag.
en daar kan ik de artiesten naam aanpassen, de album naam album art ect ect ect.
het plaatje word dan in de mp3 opgeslagen dus je hoeft geen mappen te hebben op je telefoon vol met plaatjes.
mp3 tag editor
mp3 tag editor
mp3 tag editor
mp3 tag editor
mp3 tag editor
Try it!!!
Als iemand die wilt hebben die ik wil pm me dan dan kijk ik vanavond als ik thuis ben welke ik heb.
AMEN, eindelijk iemand die tevreden kan zijnrunning man schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:34:
Een miskoop is het echt niet hoor. Ik heb met de originele ROM geen problemen gehad en nadat ik naar ROM 137 ben gegaan loopt hij ook nog eens soepeler. Kortom, ik kan me op dit moment geen beter toestel voorstellen.

Maar wel nice dat HTC met een nieuwe ROM gaat uitkomen. T kan alleen maar beter worden

wow, wat is Igo 8 een mooi programma zeg,
kaarten zijn van Q1 2008, en loopt super op de Diamond.
Nog even een vervolg op mijn accu perikelen. Heb het toestel de afgelopen 24 uur alleen gebruikt voor telefoontjes en hem enkele keren per dag m'n imap account laten checken en iedere 15-30 min een pop mailbox. Daarnaast ook een 2-3 uur Wifi aan gehad staan en de accu lijkt nog voor 60% vol te zijn
. Het ziet er naar uit dat TomTom-en één van de heftigste dingen is voor het ding. De GPS unit aan, evt muziekje erbij en continu ook het scherm aan.
Al heb ik ook het vermoeden dat de accu nu eindelijk wat beter is ingelopen en meer en langer power kan leveren. Even goed zit ik met smart te wachten op een extra accu, liefst met grotere capaciteit. Ik kan het me niet veroorloven dat ik onbereikbaar ben een halve dag, terwijl ik bijv wel moet TomTom-en naar en van een locatie toe/af. Het toestel is zo slank met behoud van de massa mogelijkheden dat ie heeft dat ik er eigenlijk nog moeilijk afstand van kan nemen.

Al heb ik ook het vermoeden dat de accu nu eindelijk wat beter is ingelopen en meer en langer power kan leveren. Even goed zit ik met smart te wachten op een extra accu, liefst met grotere capaciteit. Ik kan het me niet veroorloven dat ik onbereikbaar ben een halve dag, terwijl ik bijv wel moet TomTom-en naar en van een locatie toe/af. Het toestel is zo slank met behoud van de massa mogelijkheden dat ie heeft dat ik er eigenlijk nog moeilijk afstand van kan nemen.
Elite 2.0 is beschikbaar!!
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
Welke softwareversie van IGO 8 heb jij?mregeling2005 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:58:
wow, wat is Igo 8 een mooi programma zeg,
Nou hierbij mijn Sync probleem:
Ik heb thuis XP met activesync 4.5 en op m'n werk Vista met hetMobile device center.
Nu krijg ik de laatste tijd alleen maar meldingen: "activesync heeft een probleem gevonden op het bureaublad"
Raar, want ik sync niets van m'n bureaublad. Alleen mijn agenda en contactpersonen.
Zijn er meer mensen die dit hebben, of een oplossing?
Ik heb thuis XP met activesync 4.5 en op m'n werk Vista met hetMobile device center.
Nu krijg ik de laatste tijd alleen maar meldingen: "activesync heeft een probleem gevonden op het bureaublad"
Raar, want ik sync niets van m'n bureaublad. Alleen mijn agenda en contactpersonen.
Zijn er meer mensen die dit hebben, of een oplossing?
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
ook hier is de batterij aardig bijgetrokken
3 dagen red ik nu wel met normaal gebruik (+- 10 sms per dag, 20min bellen per dag, kwartiertje internet per dag)
vind het wel jammer dat je telkens die knop bovenop moet gebruiken. ik heb het gevoel dat deze het niet lang gaat uithouden.
ik heb ook al aantal zakgesprekken gehad, dat ik opnam met m'n been.. zal er maar mee moeten leven denk ik.
3 dagen red ik nu wel met normaal gebruik (+- 10 sms per dag, 20min bellen per dag, kwartiertje internet per dag)
vind het wel jammer dat je telkens die knop bovenop moet gebruiken. ik heb het gevoel dat deze het niet lang gaat uithouden.
ik heb ook al aantal zakgesprekken gehad, dat ik opnam met m'n been.. zal er maar mee moeten leven denk ik.
mp3tag, duitse freeware.Anheuer schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:53:
Waarom doen mensen hier toch zo moeilijk over die album art gebeuren en mappen.
gebruik het ook voor me iTunes. (alles wat ik uit iTunes kopieer zit gelijk goed, zowel albums als albumart, omdat ik alles netjes heb zitten maken voor me iPod)
Ik gebruik mijn TD als wekker en elke keer als hij afgaat kan ik hem niet normaal uitzetten maar moet ik eerst op je taakbalk drukken dan op het belletje en vervolgens kan ik kiezen of ik wil snoozen of hem wil uitzetten. Zeer vervelend is dit en volgens mij had ik dit de eerste paar keer niet.
Weet iemand of dit is opgelost in andere roms ? Ik gebruik nu de standaard NL rom en heb nog geen andere geprobeerd. Anders ga ik hem toch maar flashen want hier word ik helemaal gek van.
Weet iemand of dit is opgelost in andere roms ? Ik gebruik nu de standaard NL rom en heb nog geen andere geprobeerd. Anders ga ik hem toch maar flashen want hier word ik helemaal gek van.
Nav N Go iGO 8 v8.0.0.41506 (June 3 release)
Ziet er mooi uit maar Brodit vraagt belachelijke prijzen voor dit soort dingen, zal niet schrikken als ze hier 70 euro voor vragen.wens schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:29:
[...]
Op deze site http://www.dsldevelopments.com is hij voor 35 pound te verkrijgen.
Carcomm heeft hem ook al aangekondigd:
http://www.carcomm.nl/car...056-8659-086FE80C261B4BB7
Ikzelf gebruik er nu ook één van Carcomm voor mijn P3600 en ben er zeer tevreden over. Denk dat die van Carcomm er wel mooier uitziet dan die dan Brodit.
[Voor 38% gewijzigd door lazrambo op 26-06-2008 11:36]
WOW... Dit klinkt als muziek in de oren.mregeling2005 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:27:
[...]
Nav N Go iGO 8 v8.0.0.41506 (June 3 release)
Dus als ik het goed begrijp dan werkt IGO 8 (41506) van 3 June WEL op de Diamond...
Zijn er mensen die dit kunnen bevestigen? :-)
Ik heb nu ook een HTC Touch Diamond en mijn oude HTCP3600 gebruik ik vaak als vergelijkingsmateriaal.
Nu heb ik op beide apparaten TomTom 6.032 geinstalleerd, het valt mij op dat de Diamond er veel langer over doet om een route te berekenen dan mijn P3600. Hebben jullie hier ook last van?
Nu heb ik op beide apparaten TomTom 6.032 geinstalleerd, het valt mij op dat de Diamond er veel langer over doet om een route te berekenen dan mijn P3600. Hebben jullie hier ook last van?
Anoniem: 122027
Ik krijg binnenkort het toestel geleverd met een Vodafone abonnement incl internetbundel.
Wil iemand de instellingen posten die ik moet invullen om alles (voicemail, SMS, MMS, internet) werkend te krijgen?
Alvast mijn hartelijke dank.
Wil iemand de instellingen posten die ik moet invullen om alles (voicemail, SMS, MMS, internet) werkend te krijgen?
edterbak schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:44:
[...]
WOW... Dit klinkt als muziek in de oren.
Dus als ik het goed begrijp dan werkt IGO 8 (41506) van 3 June WEL op de Diamond...

Anoniem: 211655
Dit heb je niet als de nieuwe HTC diamond pouch S390 uitkomtG-NiLES schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:52:ik heb ook al aantal zakgesprekken gehad, dat ik opnam met m'n been.. zal er maar mee moeten leven denk ik.
laat maar...edterbak schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:44:
[...]
[Voor 29% gewijzigd door zimonia op 26-06-2008 12:19]
wel duur daar trouwens! htcshop is goedkoper.
Ik zou echt gewoon een HR Richter Gripper 3 (mini phone) houder kopen, passende houders beschadigen op een gegeven moment de lak van je telefoon.lazrambo schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:31:
[...]
Ziet er mooi uit maar Brodit vraagt belachelijke prijzen voor dit soort dingen, zal niet schrikken als ze hier 70 euro voor vragen.
Op deze site http://www.dsldevelopments.com is hij voor 35 pound te verkrijgen.
Carcomm heeft hem ook al aangekondigd:
http://www.carcomm.nl/car...056-8659-086FE80C261B4BB7
Ikzelf gebruik er nu ook één van Carcomm voor mijn P3600 en ben er zeer tevreden over. Denk dat die van Carcomm er wel mooier uitziet dan die dan Brodit.

Heb de gripper ook en als je hem omdraaid past de diamond perfect, heb hiervoor een E-ten M700 gehad met passende houder en hiervan ging de lak aan de zijkant eraf door de houder.
Anoniem: 264814
Ik zit dus nu te kijken in de weerapplicatie en ik vind er werkelijk de kleinste (ei)landen in de wereld, maar niet Luxemburg! San Marino, Vaticaanstad, Monaco, Liechtenstein, Andorra enz. enz. kan ik wel vinden. Beetje jammer dat je de weerapplicatie geen Benelux tintje kan geven zo.
Ook opmerkelijk dat sommige landen compleet in hoofdletters staan geschreven en andere weer niet. Kan iemand kijken met een andere versie dan 1.35.404.4 NLD of Luxemburg er wel ergens staat?
Ook opmerkelijk dat sommige landen compleet in hoofdletters staan geschreven en andere weer niet. Kan iemand kijken met een andere versie dan 1.35.404.4 NLD of Luxemburg er wel ergens staat?
Lithuania sluit de rij bij de 1.37 ROM... Luxemburg staat niet op de kaart dusAnoniem: 264814 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:57:
Kan iemand kijken met een andere versie dan 1.35.404.4 NLD of Luxemburg er wel ergens staat?

Ik vind dat soort universele houders er bijzonder goedkoop en "lomp" uitzien. Momenteel heb ik nog een houder voor de S200 in de auto, maar over een tijdje komt er een Brodit houder in voor de Diamond. Die zijn veel mooier, passen precies en zijn ook een stuk steviger dan een universele.Anoniem: 211655 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:14:
[...]
Ik zou echt gewoon een HR Richter Gripper 3 (mini phone) houder kopen, passende houders beschadigen op een gegeven moment de lak van je telefoon.
[afbeelding]
Heb de gripper ook en als je hem omdraaid past de diamond perfect, heb hiervoor een E-ten M700 gehad met passende houder en hiervan ging de lak aan de zijkant eraf door de houder.
Niks. Ik heb ook een diamond met vodafone abbo en bij mij stond alles er automatisch in nadat ik de simkaart erin had gestopt.Anoniem: 122027 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:54:
Ik krijg binnenkort het toestel geleverd met een Vodafone abonnement incl internetbundel.
Dat IGO ziet er trouwens mooi uit. Is dat beter dan tom tom? en kan je er ook router voor op de fiets door bv de stad mee plannen? Want tom tom 6 heeft dat wel en is toch wel handig als je op de fiets zit.
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Met tomtom/garmin kan je mooi motor/fiets routes inladen van http://gpstracks.nl/
Gaat dat met IGO ook lukken?
Met tomtom/garmin kan je mooi motor/fiets routes inladen van http://gpstracks.nl/
Gaat dat met IGO ook lukken?
Daar ben ik niet zo blij mee om dat te horen. Heb net een abo afgesloten bij Hi. Zit nu nog bij T-Mobile. Over 4 maanden wordt het overgezet.TD-er schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:41:
[...]
... mits je geen KPN/Telfort abonnement hebt.
Zou ik het contract nog kunnen ontbinden en gewoon verlengen bij T-mobile?
sorry voor offtopic
Anoniem: 146510
Eveneens een tikkie off-topic, maar met een Hi-abo ben ook ik zeer tevreden over mijn Diamond hoor....Vlooi schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:45:
[...]
Daar ben ik niet zo blij mee om dat te horen. Heb net een abo afgesloten bij Hi. Zit nu nog bij T-Mobile. Over 4 maanden wordt het overgezet.
Zou ik het contract nog kunnen ontbinden en gewoon verlengen bij T-mobile?
sorry voor offtopic
Anoniem: 148697
Alleen bij ons gooit tomtom je op de fiets rustig over de ringweg heen.Dat IGO ziet er trouwens mooi uit. Is dat beter dan tom tom? en kan je er ook router voor op de fiets door bv de stad mee plannen? Want tom tom 6 heeft dat wel en is toch wel handig als je op de fiets zit.
Mwah, als'ie er je echt overheen gooit, is 't nog niet zo'n probleem...Anoniem: 148697 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:50:
[...]
Alleen bij ons gooit tomtom je op de fiets rustig over de ringweg heen.

Volgens mij zit het verschil tussen T-Mobile en KPN qua data-abbo dat deze bij KPN geknepen zijn (op ~386kbps, zo uit t blote hoofd), en T-Mobile volledig open staat.
ZZP'er en kijken of MoneyMonk iets voor jou is? DM me voor 50% korting in het eerste jaar (en ik 'n cadeaubon)!
Ik heb een KPN abbo en heb geen klachten.TD-er schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:41:
[...]
... mits je geen KPN/Telfort abonnement hebt.
offtopic:
Jongens geen abbo's hier. Anders zet je het maar in offtopic gedeelte! Wie wil immers dat dit deeltje dicht gaat?
Jongens geen abbo's hier. Anders zet je het maar in offtopic gedeelte! Wie wil immers dat dit deeltje dicht gaat?
running man schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 14:20:
[...]
Ik heb een KPN abbo en heb geen klachten.
offtopic:
Laat ik het anders formuleren, in Het Touch Diamond problemen topic zijn alle gebruikers met klachten, klant van Telfort/KPN.
Laat ik het anders formuleren, in Het Touch Diamond problemen topic zijn alle gebruikers met klachten, klant van Telfort/KPN.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
De andere houders van brodit kosten 49 dus ik denk niet dat hij zoveel zal afwijkenedterbak schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:44:
[...]
hij is trouwens binnen een paar weken volgens brodit
[Voor 6% gewijzigd door jarsiv op 26-06-2008 15:35]
Bijna maar net niet helemaal goed..Groentenboer schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 14:02:
[...]
Mwah, als'ie er je echt overheen gooit, is 't nog niet zo'n probleem...
Volgens mij zit het verschil tussen T-Mobile en KPN qua data-abbo dat deze bij KPN geknepen zijn (op ~386kbps, zo uit t blote hoofd), en T-Mobile volledig open staat.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
kuchbumpkuchondergesneeuwdkuchSilentSimon schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:57:
Als ik TomTom gebruik in de auto en handsfree bel dan wordt TomTom ingewisseld door de beleigenschappen van het gesprek, deze wil ik dus niet zien als ik TomTom gebruikIs daar een manier voor?

-= mijn eigen plekje -==- [HOP] =-
ja, werkt... als je even google-ed dan kom je de install instucties tegen voor de diamond.edterbak schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:44:
[...]
maar wat ik me afvraag, welke kaarten kan ik hierbij gebruiken?
EDIT: al gevonden!
Prima maar als je lak beschadigd raakt niet gaanJ0YR1D3R schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:06:
[...]
Ik vind dat soort universele houders er bijzonder goedkoop en "lomp" uitzien. Momenteel heb ik nog een houder voor de S200 in de auto, maar over een tijdje komt er een Brodit houder in voor de Diamond. Die zijn veel mooier, passen precies en zijn ook een stuk steviger dan een universele.

ps de houder is absoluut niet lomp "Afmetingen: 90x 63 x 44 mm"
Anoniem: 264988
Ik heb de HTC diamond nu 2 weken en vind deze telefoon echt de bom...
Heb alleen de sms alert getweakt..en verder helemaal niets en hij doet het prima....goed bereik, goed geluid..prima werkende touchFlo...camera capiciteiten ben ik zeer over te spreken als ik hem vergelijk met mijn oude touch....mooie interface...probleemloos surfen, emailen, msn'en
Het enige waar ik geen gebruik van maak is het muziek gedeelte aangezien ik een prima werkende Ipod heb....
Heb alleen de sms alert getweakt..en verder helemaal niets en hij doet het prima....goed bereik, goed geluid..prima werkende touchFlo...camera capiciteiten ben ik zeer over te spreken als ik hem vergelijk met mijn oude touch....mooie interface...probleemloos surfen, emailen, msn'en
Het enige waar ik geen gebruik van maak is het muziek gedeelte aangezien ik een prima werkende Ipod heb....
Ik heb inmiddels 100den pagina's doorgenomen zowel van tweakers.net als die van xda en pocketinfo maar het is me even niet duidelijk.
ik heb als rom: 1.35.401.3 WWE
ik wil graag naar 1.37
Kan ik zonder Hard-SPL naar deze versie flashen: RUU_Diamond_hTC_Asia_WWE_1.37.707.1_Radio_Signed_Diamond_52.26a.25.09_1.00.25.03
(ik hoef geek dl link, enkel een confirmation dat ik kan flashen naar deze rom.
nog een laatste vraag dat het om de WWE Asia variant gaat maakt toch niet iets uit toch?
en anders welke versie 1.37 raad je me aan?
(geen verzoek tot links)
kom misschien onzeker over maar ik heb al een x aantal psp's en pda's geflasht.
ik wil graag naar 1.37
Kan ik zonder Hard-SPL naar deze versie flashen: RUU_Diamond_hTC_Asia_WWE_1.37.707.1_Radio_Signed_Diamond_52.26a.25.09_1.00.25.03
nog een laatste vraag dat het om de WWE Asia variant gaat maakt toch niet iets uit toch?
(geen verzoek tot links)
[Voor 6% gewijzigd door rusteloos op 26-06-2008 17:14]
SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3
Anoniem: 162959
Volgens mij is er gewoon een Europe_WWE beschikbaar en zou ik die gewoon pakken als ik jou was.. dan heb je heel hard-spl niet nodig en is het gewoon legaal gaat het eigenlijk 100% zeker goed lijkt mij omdat die exe gewoon van HTC afkomstig is. Correct me if I'm wrong.rusteloos schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 17:13:
Ik heb inmiddels 100den pagina's doorgenomen zowel van tweakers.net als die van xda en pocketinfo maar het is me even niet duidelijk.
ik wil graag naar 1.37
(geen verzoek tot links)
I do, afaik HTC heeft nog geen ROM uitgebracht dus is deze niet legaal.Anoniem: 162959 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 17:20:
[...]
Volgens mij is er gewoon een Europe_WWE beschikbaar en zou ik die gewoon pakken als ik jou was.. dan heb je heel hard-spl niet nodig en is het gewoon legaal gaat het eigenlijk 100% zeker goed lijkt mij omdat die exe gewoon van HTC afkomstig is. Correct me if I'm wrong.
Goh ik denk wel dat het zou kunnen maar ik zou het risico nemen nemen om de Asia de installeren zonder Hard-SPL. Wat verlies je erdoor? Niks naar mijn mening, enkel 10 min meer tijd. Dus ik adviseer eerst de Hard-SPL en dan de WWE.rusteloos schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 17:13:
ik wil graag naar 1.37
(geen verzoek tot links)
Anoniem: 162959
Nee oke, dat ben ik met je eens, maar het is wel de versie die waarschijnlijk een dezer dagen op hun site verschijnen gaat. Daarbij zie ik niet in waarom je de Asia versie zou doen als je gewoon je Europe versie kan updaten...Tuut-Tuut schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 17:28:
[...]
I do, afaik HTC heeft nog geen ROM uitgebracht dus is deze niet legaal.
enne...de homepage van vodafone, krijg je die ook ?Anoniem: 93354 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:17:
[...]
Niks. Ik heb ook een diamond met vodafone abbo en bij mij stond alles er automatisch in nadat ik de simkaart erin had gestopt.
Dat IGO ziet er trouwens mooi uit. Is dat beter dan tom tom? en kan je er ook router voor op de fiets door bv de stad mee plannen? Want tom tom 6 heeft dat wel en is toch wel handig als je op de fiets zit.
Ik bedoel live.vodafone.com en zo ja, hoe in vredesnaam?
ik had precies hetzelfde als jij, dus je hoeft geen hard-spl te doen als je naar de 1.37 EUROPE versie flashed... Hard-spl moet je doen als je naar een ander soort ROM wilt:rusteloos schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 17:13:
ik wil graag naar 1.37
(geen verzoek tot links)
je een NL Rom hebt, en naar een WWE Rom wilt
je een Europe ROM hebt, en naar een ASIA Rom wilt
etc.
m.a.w. gewoon die EUROPE .exe draaien en flashen maar. Succes.
Anoniem: 161790
Ik heb nu de NL-Rom (1.35)
Als ik naar de WWE of ASIA rom wil, moet ik dus wel eerst HardSPL installeren als ik het goed begrijp?
Als ik naar de WWE of ASIA rom wil, moet ik dus wel eerst HardSPL installeren als ik het goed begrijp?
Staat toch precies boven jouw bericht?Anoniem: 161790 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 20:03:
Ik heb nu de NL-Rom (1.35)
Hard-spl moet je doen als je naar een ander soort ROM wilt:
je een NL Rom hebt, en naar een WWE Rom wilt
je een Europe ROM hebt, en naar een ASIA Rom wilt
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Rechtsboven in de hoek heb je dat afsluitprogramma, een soort van taskmanager. Ben hem weleens kwijt. Weet iemand toevallig hoe dat programmatje heet zodat ik een shortcut kan maken????
Bing
Hij komt alleen naar voren op je Today scherm. Te vinden onder je Settings, taskmanager en dan tabje Other geloof ikbing69 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 20:05:
Rechtsboven in de hoek heb je dat afsluitprogramma, een soort van taskmanager. Ben hem weleens kwijt. Weet iemand toevallig hoe dat programmatje heet zodat ik een shortcut kan maken????

Als ik de bijgeleverde headset ingeplugd heb om muziek te luisteren (radio vooral) en ik wordt gebeld, dan komt het volume van de beltoon door zowel de telefoonspeaker als de oortjes naar buiten. Ik heb toch niet voor niets de headset ingeplugd, kan dit uitgezet worden?
Als ik in de bieb zit te studeren, heb ik natuurlijk geen behoefte aan boze blikken. Ik kan even instellen dat de beltoon uitstaat, maar het lijkt erop dat het radiovolume niet apart te regelen is. En om elke keer die dingen apart in te stellen, gaat me ook iets te ver.
Iemand?
wordt een beetje moe van dit soort tegenstrijdigheden
Als ik in de bieb zit te studeren, heb ik natuurlijk geen behoefte aan boze blikken. Ik kan even instellen dat de beltoon uitstaat, maar het lijkt erop dat het radiovolume niet apart te regelen is. En om elke keer die dingen apart in te stellen, gaat me ook iets te ver.
Iemand?

AMD Athlon 64 X2 3800 (stock 2000 mhz) | MSI K9n SLI, nforce 570 AMD chipset | 2x1 ghz kingston hyperx (dual channel) | XFX 7900gt (incl. Zalman koeler), Samsung syncmaster 931BW |Samsung Spinpoint 750 gig (4 partities) | Coolermaster 520W modulair.
De laatste keer dat ik dat had, is het mij niet opgevallen... kreeg keurig de toon door mijn oordopjes alleen, en niet door de externe speaker.Drivo schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 21:22:
Als ik de bijgeleverde headset ingeplugd heb om muziek te luisteren (radio vooral) en ik wordt gebeld, dan komt het volume van de beltoon door zowel de telefoonspeaker als de oortjes naar buiten. Ik heb toch niet voor niets de headset ingeplugd, kan dit uitgezet worden?
Klopt dat had ik al gevonden, denk dat je inderdaad ff de taakmanager opnieuw moet starten.J0YR1D3R schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 20:07:
[...]
Hij komt alleen naar voren op je Today scherm. Te vinden onder je Settings, taskmanager en dan tabje Other geloof ik
Wellicht heeft het te maken dat ik geen touchflo gebruik maar spb, af en toe is ie weg...
Bing
Weet iemand hoe je email accounts die je hebt ingesteld kan verwijderen? ik heb even getest met een gmail (al gebruik ik altijd met hotmail, maar die heeft weer geen imap...) maar nu wil ik dat account weer weggooien maar dat lukt niet
Ik klik het gmail account aan en dan verwijderen maar hij blijft gewoon in de lijst staan.

Vraagje:
Is er ondertussen al een officiele rom door HTC uitgegeven ? tijdje de tweaker forums niet kunnen bezoeken =P
Is er ondertussen al een officiele rom door HTC uitgegeven ? tijdje de tweaker forums niet kunnen bezoeken =P
ah, dan ben je blijkbaar vergeten dat de zoek-knop boven aan staat. Succes!Nipje schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 22:14:
Vraagje:
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
kan er niet mee vinden wat ik zoek, en op de HTC site vindt ik ook geen rom. nog niks uitgegeven zeker ?Kassad schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 22:17:
[...]
ah, dan ben je blijkbaar vergeten dat de zoek-knop boven aan staat. Succes!
\
Volgende keer eerst zelf zoeken en dan vragen. Dit is te makkelijk scoren namelijk

[Voor 60% gewijzigd door DaannO op 26-06-2008 22:55]
Dit mag je voortaan laten. Reageer goed, of niet!
[Voor 91% gewijzigd door DaannO op 26-06-2008 22:55]
Ik snap je frustratie, maar volgende keer even tot 10 tellen aub...Nipje schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 22:21:
[...]
kan er niet mee vinden wat ik zoek, en op de HTC site vindt ik ook geen rom. nog niks uitgegeven zeker ?
Maare, heeft er iemand al voor elkaar gekregen om Slide2Unlock ook daadwerkelijk over zijn Touch3d heen te krijgen? Zodra m'n telefoon oplicht zie ik even het scherm van S2U, maar daarna gooit Touch3d er zijn eigen scherm overheen. Zo heb ik niets aan S2U natuurlijk....
[Voor 6% gewijzigd door DaannO op 26-06-2008 22:55]
ZZP'er en kijken of MoneyMonk iets voor jou is? DM me voor 50% korting in het eerste jaar (en ik 'n cadeaubon)!
hier werkt het gewoon primaGroentenboer schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 22:41:
[...]
[mbr]Ik snap je frustratie, maar volgende keer even tot 10 tellen aub...[/]
Maare, heeft er iemand al voor elkaar gekregen om Slide2Unlock ook daadwerkelijk over zijn Touch3d heen te krijgen? Zodra m'n telefoon oplicht zie ik even het scherm van S2U, maar daarna gooit Touch3d er zijn eigen scherm overheen. Zo heb ik niets aan S2U natuurlijk....

Heb je de instellingen allemaal wel goed?
[Voor 4% gewijzigd door pascalheister op 26-06-2008 23:06]
Als in: jij _MOET_ eerst unlocken voor je de groene "beantwoorden" knop kan gebruiken?pascalheister schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 23:06:
[...]
hier werkt het gewoon prima
Heb je de instellingen allemaal wel goed?
Welke instelling zou dat moeten zijn?
ff een vraagje; als ik mijn telefoon lock met de powerknop, en dan unlock, lijkt het nu opeens veel langer te duren voor ik de touchflo3d weer in beeld heb. Duurt echt letterlijk 4-5 seconden. Al paar keer soft-reset gedaan, maar niks helpt.
Heb geen programma's of instellingen gewijzigd wat de oorzaak hiervan zou kunnen zijn.
Iemand anders nog dit probleem?
En hoe kan ik een complete backup maken, hard resetten, backup terug en dat ie dan weer precies is zoals ie was? inclusief registry tweaks?
Heb geen programma's of instellingen gewijzigd wat de oorzaak hiervan zou kunnen zijn.
En hoe kan ik een complete backup maken, hard resetten, backup terug en dat ie dan weer precies is zoals ie was? inclusief registry tweaks?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Bedoel je dat het langer duurt voordat je beeld hebt wanneer hij gelockt is dan wanneer hij niet gelockt is? Ik vrees dat dit een WM euvel is, dat ik ook al op mijn HTC Wizard tegenkwam. Daar uitte het wakker maken van een locked device in het heel even knipperen van het beeld om vervolgens gewoon de unlock button te laten zien op het scherm. Dit duurde niet 4-5 seconden, maar viel wel duidelijk op. Heb me er ook altijd over verbaasd waarom dit nou nodig was...Phusebox schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 23:16:
ff een vraagje; als ik mijn telefoon lock met de powerknop, en dan unlock, lijkt het nu opeens veel langer te duren voor ik de touchflo3d weer in beeld heb. Duurt echt letterlijk 4-5 seconden. Al paar keer soft-reset gedaan, maar niks helpt.
Heb er zelf geen last van. Maar misschien zo instellen dat je ook met andere knoppen mag unlocken? Ik unlock zelf liever met het ronde knopje omdat je daar makkelijker bijkan en dan heb ik er iig geen last van.Phusebox schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 23:16:
Dit topic is gesloten.
Let op:
De eerst volgende die hier met linkjes gaat gooien naar niet officiële roms die niet op de HTC site staan krijgt een waarschuwing! Gewoon mee ophouden, inmiddels vaak genoeg aangegeven en nou is het over!
De eerst volgende die hier met linkjes gaat gooien naar niet officiële roms die niet op de HTC site staan krijgt een waarschuwing! Gewoon mee ophouden, inmiddels vaak genoeg aangegeven en nou is het over!