Rougenator schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 00:41:
Echt complete onzin. Quote: " Mijn TyTn 1 was vele malen sneller" .... Dat is dezelfde vergelijking als Quake 1 (P4) was vele malen sneller dan Crysis (C2D8500) nu... TouchFlo 3D vraagt nu eenmaal meer van een systeem als WM6.x. ALs je TouchFlo 3D uitzet dan gaat ie als een speer en die snelheid is niet te vergelijken met TyTn 1 in combinatie met XCPUScalar 2007... Not even close.
Nogmaals geen gelul, maar graag feiten en benchmarks...
Dit en alle andere noob questions, terwijl ze geen moeite nemen om alle pagina's van dit forum te lezen, is de reden dat mijn bijdrage enorm aan het afnemen is...
N00b vragen kan ik me ook aan storen zoals je in reacties van mij kunt lezen.
Verder gaat het bij een toestel bij mij om de gebruikerservaring, niet om feiten en benchmarks.
Als ik een nieuw toestel koop die in de specs (feiten en benchmarks

) 3 x zo snel moet zijn,
maar in gebruik blijkbaar 2 x zo traag aanvoelt, daar gaat het om toch?
Ik ben geen getallenneuker maar een gebruiker, daar zit het verschil in denk ik.
Helemaal mee eens, daarom schreef ik ook:
Redchilly schreef:
Onze behoeften groeien sneller dan de hardware ontwikkelingen blijkbaar
Ik snap dat je daar overheen hebt gelezen, anders snap ik je tirade niet. Maar, no hard feelings hoor.
Het gaat mij er om als ik nu de meest nieuwe sportwagen koop, top model van de markt,
die ik ter vervanging van mijn 3 jaar oude model,
dan verwacht ik niet alleen dat hij er mooier uit ziet, lekkerder zit, maar ook beter presteert!
En in dit vergelijk: een auto kan meer PK's hebben, maar hoeft niet perse sneller te zijn.
(Leuk detail in deze: Windows presteert in benchmarks beter op een Mac,
de meeste onderons werken echter gewoon op een PC

)