HTC P3700 Touch Diamond (deel 3) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste
Acties:
  • 220.351 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
jerry_a schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:49:
Ik heb de telefoon net binnen gekregen en heb meteen een vraag. Het volume als je gebeld wordt is ontzettend zacht. volumeregeling staat op zijn hoogst. Is er nog erger een regeling of kan ik een hard reset proberen.
Je hebt 2 verschillende volumes he, systeemvolume en belvolume :) Beiden al geprobeerd?

[ Voor 65% gewijzigd door J0YR1D3R op 24-06-2008 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:51
jerry_a schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:49:
Ik heb de telefoon net binnen gekregen en heb meteen een vraag. Het volume als je gebeld wordt is ontzettend zacht. volumeregeling staat op zijn hoogst. Is er nog erger een regeling of kan ik een hard reset proberen.
OMG. Als ik het geluid op bijna het zachts heb staan, vind ik het nog voldoende. Wil je dat het hele huis je hoort ofzo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 01:38:
*O* nou eindelijk ook die diamond gehaald met vodafone abb.
Ziet er echt super uit vergeleken bij me oude elfje !
Heb alleen 1 GROOT probleem nl:
Ik kan internetten, email ontvangen etc.
Maar ik kan geen mail versturen :? ik krijg steeds melding 550 terug in een email.
Ik heb me Gmail en UPCmail geprobeerd maar lukt echt niet.
Nu heb ik al wat gezocht en gevonden dat ik na hard reset handmatig gprs verbinding moet instellen.
Dus heb ik ook gedaan, ook vodafonemail ingesteld. Nu kan ik met me Gmail wel versturen maar met UPCmail nog steeds niet :? Ook krijg ik geen melding van een email als het scherm uit staat, zodra ik hem aan doet krijg ik pas de melding. Begrijp er echt geen zak van. Me oude elfje zat bij KPN en daar nooit geen problemen mee gehad. Dus wat doet ik fout dan ? Ga morgen ook wel even bellen naar vodafone maar ben nu al vanaf 18 uur bezig dus ga maar slapen dan :(
Wat bij mij het probleem was... je username voor email is niet je telefoonnummer maar: "mail0654123456" (maar dan uiteraard met je eigen nummer na "mail") dan werkt het waarschijnlijk wel (mits je de vodafone verbinding gebruikt om mail te verzenden dus niet via wi-fi...)

Overigens krijg ik het zelf absoluut niet voor elkaar om (met opera of IE) de homepage van vodafone (http://live.vodafone.com ) op mijn scherm te toveren... misschien heeft iemand anders daar dan weer een slimme list voor ??

[ Voor 10% gewijzigd door TeChNo2 op 24-06-2008 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Sleehond schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 17:02:
OMG. Als ik het geluid op bijna het zachts heb staan, vind ik het nog voldoende. Wil je dat het hele huis je hoort ofzo :9
Voelen ze zich belangrijk he.

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:55

jerry_a

doei

nvidia schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 17:02:
[...]

Hallow, lees het topic even door. Tijdens het bellen eens op de volumeknoppen drukken. Heb dit hier nog maar 10 keer gezegd... :|
En ik heb het ook wel 10 keer gedaan. Ik volg dit topic al een week. Mijn vraag was dus is er nog een instelling waar ik niet direct aan dacht of zou een hard reset helpen.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

J0YR1D3R schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 17:02:
[...]

Je hebt 2 verschillende volumes he, systeemvolume en belvolume :) Beiden al geprobeerd?
Ja dus.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff nog een vraagje, ik weet dat t al eens gevraagd is, maar weet niet of er nou een oplossing is gevonden. Mijn telefoon gaat eigenlijk alleen de laatste twee keer over terwijl hij aan de andere kant van de lijn al een aantal keer over is gegaan. Ik ben dan ook vaak te laat met opnemen, bij een prive nummer erg irritant.. (mijn voicemail staat op maximale tijd, 30 sec, dus het is nog al wat vind ik dat hij dus eigenlijk pas na 25 seconden wat van zich laat horen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Je moet eens naar Settings - Phone - Services. Daar kan je dan 20 sec -> 30 seconden zetten!

[ Voor 22% gewijzigd door nvidia op 24-06-2008 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

running man schreef op maandag 23 juni 2008 @ 19:21:
[...]

Hou ons maar op de hoogte wat betreft de standby tijd!! :9
Ben ik erg nieuwsgierig naar
Goed nieuws ik heb nu nog zo'n 50% volle batterij met de TLR ROM, nog niet helemaal top maar wel stukken beter ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2008 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvidia schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 17:50:
Je moet eens naar Settings - Phone - Services. Daar kan je dan 20 sec -> 30 seconden zetten!
Thanks, ik zat te kijken onder Programmas -> Vodafone -> Voicemail, maar blijkbaar kan je dit op twee plaatsen instellen (voor het gemak) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg bij het instaleren van diverse programma's (oa TTN7 en ook Sygic drive 7) een error tijdens het begin van de instalatie:" installatie van TTN7.cab is mislukt" en bij het instaleren van Sygicdrive: " Het bestand autorun kan niet worden geopend. Het is niet ondertekend met een vertouwd certificaat of een van de componenten is niet gevonden" Overigens moest ik bij het instaleren van voipSMS eerst nog .NET framework mobile 3.5 instaleren. Mis ik nu nog andere essentiele zaken voordat ik Sygic en/of TTN7 kan instaleren?

Alvast dank !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 19:43:
Ik krijg bij het instaleren van diverse programma's (oa TTN7 en ook Sygic drive 7) een error tijdens het begin van de instalatie:" installatie van TTN7.cab is mislukt" en bij het instaleren van Sygicdrive: " Het bestand autorun kan niet worden geopend. Het is niet ondertekend met een vertouwd certificaat of een van de componenten is niet gevonden" Overigens moest ik bij het instaleren van voipSMS eerst nog .NET framework mobile 3.5 instaleren. Mis ik nu nog andere essentiele zaken voordat ik Sygic en/of TTN7 kan instaleren?

Alvast dank !
Beetje raar dat je beiden niet kan installeren. Ik kon alles installeren, ook op mn standaard rom! Ik vermoed dat je dan toch iets fout doet? Wara zet je de .cab files?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvidia schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 19:47:
[...]

Beetje raar dat je beiden niet kan installeren. Ik kon alles installeren, ook op mn standaard rom! Ik vermoed dat je dan toch iets fout doet? Wara zet je de .cab files?
In het intern geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Is raar dat ie dit doet. Welke rom heb je? Normaal zou het wel goed moeten werken. Het zou wel kunnen dat het bestand corrupt is maar dat denk ik niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvidia schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 20:00:
[...]

Is raar dat ie dit doet. Welke rom heb je? Normaal zou het wel goed moeten werken. Het zou wel kunnen dat het bestand corrupt is maar dat denk ik niet!
1.35.404.4 nld
Verder maagdelijk gelaten, nog niets getweaked.
Route 66 is oog geinstaleerd, misschien hiemee een conflict?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Volgens mij heb ik een "leuke" bug gevonden die nog niet in dit topic voorbij gekomen is. Ik was ineens alle bass in mijn muziek kwijt. Dit komt door de Audio Booster. :)
  • Muziek luisteren via je headphone met de Audio Booster aan
  • Je headphone eraf halen en erna weer op
  • Weg is de bass...
En hoe kun je het fixen?
  • Muziek stoppen
  • Audio Booster uitzetten. Dus settings opslaan niet op het kruisje drukken! (headphone aangesloten)
  • Muziek afspelen en voila: weer bass! :9
  • Je kúnt dan eventueel weer Audio Booster gebruiken als je dat wilt, maar ik blijf er vanaf.. :/

[ Voor 57% gewijzigd door J0YR1D3R op 24-06-2008 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Geluid is nu OK. Hard reset gedaan weet ik dit ook weer.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

HTC begins shipping its Diamond handset with updated TouchFLO interface
One of HTC's Diamond key selling points is its TouchFLO 3D interface, which brings a new way to scroll through contacts, browse the Internet, and the like. However, unfortunately, performance has been generally sluggish. HTC looks to remedy this, by releasing a newer version of the interface on new Touches. The newer version of the interface looks to bring an significant speed-boost to the table. There is no word if current owners will be able to upgrade to the new version as of yet.
bron:http://www.mobile-review....ain/index_eng.shtml#19816

Nice, misschien heeft mijne al de nieuwe als die een keer binnenkomt :) Begin juli komt mijne weer binnen dus het zou kunnen.

[ Voor 5% gewijzigd door wontcachme op 24-06-2008 20:29 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:00

GurbY{nl}

GurbY{nl}

J0YR1D3R schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 20:18:
Volgens mij heb ik een "leuke" bug gevonden die nog niet in dit topic voorbij gekomen is......
jawel hoor... ;)

http://gathering.tweakers...message/30268689#30268689

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iceman1987 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 23:31:
[...]

Ik heb het uiteindelijk opgelost door mijn MAC adres toe te voegen. Ik had mijn BT adres geplaatst ipv mijn MAC adres. Kijk maar of dat werkt, bij mij in ieder geval wel, Anders wil ik best helpen ;)
Nopes, werkt nog steeds niet, hebben hier nog meer mensen ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

wontcachme schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 20:29:
HTC begins shipping its Diamond handset with updated TouchFLO interface
One of HTC's Diamond key selling points is its TouchFLO 3D interface, which brings a new way to scroll through contacts, browse the Internet, and the like. However, unfortunately, performance has been generally sluggish. HTC looks to remedy this, by releasing a newer version of the interface on new Touches. The newer version of the interface looks to bring an significant speed-boost to the table. There is no word if current owners will be able to upgrade to the new version as of yet.
bron:http://www.mobile-review....ain/index_eng.shtml#19816

Nice, misschien heeft mijne al de nieuwe als die een keer binnenkomt :) Begin juli komt mijne weer binnen dus het zou kunnen.
Nice nice nice. Het leek mij ook al dat op sommige punten het wel mogelijk zou moeten zijn om het verder te verbeteren in de code. Of ze het releasen voor huidige gebruikers boeit me niet echt. zodra ergens die nieuwe touchflo versie verschijnt staat hij binnen no time wel op xda-developers in een cabje oid. :)

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Behalve dat ik geen soft reset hoef te doen en je nu stap voor stap een beschrijving hebt hoe het komt en hoe het op te lossen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wat telefoonvragen:
Ik hoor mijn eigen stem echoën als ik iemand opbel... kan ik daar iets aan doen?
Ik heb gelezen dat er tweaks zijn om te voorkomen dat het toetsenbord uitvalt als je belt... ik heb die aangepast maar, zoals bij velen, verandert er niets... Heeft iemand intussen correcte settings die WEL werken?
Het duurt even voor de telefoon effectief belt als iemand me opbelt. Ook hier worden tweaks voorgesteld, die weerom niet werken... iemand een oplossing?
Bedankt
JP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ook de NOS Mobiel app voor de Diamond gedownload en geinstalleerd?

http://d2c.wecomm.com/nos...wnload.aspx?__ufps=731558

De versie voor de Diamond kan kennelijk niet overweg met de hoge resolutie van de Diamond. Iemand een idee over een versie die wel leesbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MP3player ik TD
Ik begrijp een en ander niet goed aan die mp3 player....
Ik kopieer een ganse CD naar de muziek-map
De kaft staat in de scroll-bare lijst van cd's
Ik klik op het pijltje naar rechts en er wordt 1 nummer gespeeld
Vraag....
Hoe navigeer je naar het volgende nummer... rond het scroll-wiletje draaien vesnelt de afspeelsnelheid maar naar een volgend nummer gaan is me niet duidelijk.
Als ik op het einde van het nummer kom dan spring de player naar een volgende CD, niet naar een volgend nummer.
Via bibliotheek-albums en de cd kiezen kan ik alle nummers van de cd zien...maar niet afspelen
Erg raar allemaal
Graag wat hulp
Bedankt
JP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 23:05:
Ik heb wat telefoonvragen:
Ik hoor mijn eigen stem echoën als ik iemand opbel... kan ik daar iets aan doen?
Ja, je belvolume minder hard zetten.
Het duurt even voor de telefoon effectief belt als iemand me opbelt. Ook hier worden tweaks voorgesteld, die weerom niet werken... iemand een oplossing?
Ja, tuurlijk duurt dat even. hij moet eerst contact leggen met de telefoontoren, het nummer toesturen en de verbinding leggen. dan pas krijg jij een 'overgangs' toon.

Met je analoge lijn heb je ook niet direct dat hij overgaat, moet het nummer ook eerst gedraaid worden en hoor je ook eerst een kiestoon. zelfde geld voor mobiele telefonie, ookal komen daar nog wat meer stappen bij kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 23:12:
Heeft er iemand ook de NOS Mobiel app voor de Diamond gedownload en geinstalleerd?

http://d2c.wecomm.com/nos...wnload.aspx?__ufps=731558

De versie voor de Diamond kan kennelijk niet overweg met de hoge resolutie van de Diamond. Iemand een idee over een versie die wel leesbaar is?
Ik test het nu even op de diamond. Alles is echt slecht leesbaar, enorm klein. Kan niet zo bedoeld zijn. Bovendien is er veel witruimte, werken de slide functies (touchflo) ook niet voor zover ik heb mogen meemaken.
tot nu toe geen fluit waard dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimonia
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-02-2021
Ik ben van plan de TD te kopen bij studentmobiel. Op hun site staat echter bij: "inhoud pakket" geen headset en ook geen screencover. Als reactie op een mailtje van mij naar hun klantenservice kreeg ik als antwoord dat deze er inderdaad niet bij zitten.
Ik heb echter op internet maar één type doos gezien en dat is die "diamant" vormige, het lijkt mij dan ook dat ook studentmobiel deze standaard doos verkoopt met oordopjes en screencover, heeft iemand hier ervaring mee?

Verder had ik in dit topic gelezen dat het nogal verschil uitmaakt of je de htc mini usb kabel gebruikt om de TD op te laden of een normale usb naar mini usb kabel qua laadsnelheid. Nu vroeg ik me af of dit verschill ook bestaat tussen de htc autolader en een gewone autolader met mini usb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zimonia schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 23:52:
Ik ben van plan de TD te kopen bij studentmobiel. Op hun site staat echter bij: "inhoud pakket" geen headset en ook geen screencover. Als reactie op een mailtje van mij naar hun klantenservice kreeg ik als antwoord dat deze er inderdaad niet bij zitten.
Ik heb echter op internet maar één type doos gezien en dat is die "diamant" vormige, het lijkt mij dan ook dat ook studentmobiel deze standaard doos verkoopt met oordopjes en screencover, heeft iemand hier ervaring mee?

Verder had ik in dit topic gelezen dat het nogal verschil uitmaakt of je de htc mini usb kabel gebruikt om de TD op te laden of een normale usb naar mini usb kabel qua laadsnelheid. Nu vroeg ik me af of dit verschill ook bestaat tussen de htc autolader en een gewone autolader met mini usb.
Mijn TD komt ook bij studentmobiel vandaan. de screenprotector en oordopjes zaten gewoon in de doos. Dus tenzij ze nu een andere voorraad hebben als de eerste dagen dan is er niks aan het handje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rougenator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-12-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:48:
[...]

Ik heb nu 1.37 er nu op staan en het geheel gaat fractie sneller, maar nog niet wat ik gewend was van oude toestellen.
Mijn volledig opgevoerde TyTn1 (met overclock etc..) ging vele malen sneller.
Aan de andere kant, we willen steeds meer en er kan ook steeds meer.
Onze behoeften groeien sneller dan de hardware ontwikkelingen blijkbaar, wennen dus voor nu even.
Voorlopig begruik ik mijn TD dus als backup toestel en navigatie systeem.
De TD had ik meer van verwacht, maar hij doet mij niet terugstappen naar WM.
Echt complete onzin. Quote: " Mijn TyTn 1 was vele malen sneller" .... Dat is dezelfde vergelijking als Quake 1 (P4) was vele malen sneller dan Crysis (C2D8500) nu... TouchFlo 3D vraagt nu eenmaal meer van een systeem als WM6.x. ALs je TouchFlo 3D uitzet dan gaat ie als een speer en die snelheid is niet te vergelijken met TyTn 1 in combinatie met XCPUScalar 2007... Not even close.

Nogmaals geen gelul, maar graag feiten en benchmarks... :(

Dit en alle andere noob questions, terwijl ze geen moeite nemen om alle pagina's van dit forum te lezen, is de reden dat mijn bijdrage enorm aan het afnemen is...

T-Mobile Ameo: SIM/CID Unlocked @ WM6 & T-Mobile MDA Vario II SIM/CID Unlocked @ WM6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rougenator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-12-2023
en Elite 2.0 komt voolopig nog niet uit. Daarnaast geef ik het advies om nog even te wachten, omdat er nog wat nieuwe dingen uitkomen de komende tijd:

- Nieuwe touchFlo 3D
- TomTom 7.0
- Tweaks verwerkt in de ROM
- Progjes die met VGA gaan samenwerken, zoals SUS2....
- en zo nog een aantal aandere verbeteringen (Radio)

Tja, of je moet van veel Flashen houden :)

T-Mobile Ameo: SIM/CID Unlocked @ WM6 & T-Mobile MDA Vario II SIM/CID Unlocked @ WM6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rougenator schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 00:41:
[...]

Echt complete onzin. Quote: " Mijn TyTn 1 was vele malen sneller" .... Dat is dezelfde vergelijking als Quake 1 (P4) was vele malen sneller dan Crysis (C2D8500) nu... TouchFlo 3D vraagt nu eenmaal meer van een systeem als WM6.x. ALs je TouchFlo 3D uitzet dan gaat ie als een speer en die snelheid is niet te vergelijken met TyTn 1 in combinatie met XCPUScalar 2007... Not even close.

Dit en alle andere noob questions, terwijl ze geen moeite nemen om alle pagina's van dit forum te lezen, is de reden dat mijn bijdrage enorm aan het afnemen is...
tut tut...
Snelheid van je ppc is een ervaring, die meet je niet in seconden maar met je gevoel. Ik vind dat TouchFlo je lang laat gissen of je niet goed hebt gedrukt of dat ie bezig is. Die gebrekkige responsivity maakt dat je voor je gevoel door je ppcwordt afgeremd. Het is al minder erg wanneer er direct 'iets' gebeurt en dat je vervolgens even moet wachten.

Mijn oude P3300 reageert veel sneller. Ook al is ie op andere punten misschien langzamer, in mijn beleving is ie sneller. En... de routeberekening van TT gaat helemaal niet sneller, ook niet met touchflo uitgeschakeld. Dat komt denk ik vooral doordat hij nu veel tijd kwijt is aan de opbouw van het vga-beeld, maar ook daar krijg je het gevoel een langzamere ppc te hebben.

ook ter overweging: de een koopt een pocket pc, de ander koopt een touchflo deivce... 't is maar met welke mindset je naar zo'n ding kijkt.

Ga jij maar lekker benchmarken en weeg dan gelijk even hoe gelukkig je bent (in microgrammen graag). Dan hou ik het even bij mijn subjectieve oordeel en geniet van de mooie dingen des levens. _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2008 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik weet niet of dit al is voorgesteld maar ga eens in de registry naar:

HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Sounds\RingTone0

en verander dan de waarde Script van:

apw3r

naar

apr

Even een uitleg wat "apw3r" betekend:

a = allow
p = play sound
w3 = wait/delay 3 seconds
r = repeat

dan heb je ook nog:

f = backlight aan (f1) (geen idee of dit werkt met de Diamond)
v = trillfunctie aan (v0,v1,v2) (geen idee of dit werkt met de Diamond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mp3 speler werkt nogsteeds voor geen meter, speel nu maar via openen af, direct in touchflow alles laten staan lukt gewoon niet maar ik vind de speler toch niet zo handig. Komt vooral omdat ik vaak een nummer wil overslaan maar met de TD als aparaat werkt dan gewoon niet soepel omdat je steeds moet unlocken, uit je zak halen etc. Me el cheapo speler heeft gewoon een knopje, kan je handig vanuit je broekzak doen :P

Voor de rest nogsteeds tevreden, geen problemen met de snelheid wat mij betreft. Alleen als je bv de browser, mp3 of wat dan ook hebt aanstaan en je wil naar je home menu om bv iets in te stellen, sms'en of wat dan ook duurt het heel even voordat ie alles goed geladen heeft en je weer soepel kan werken. Merk trouwens niet heel erg dat de TD trager word naarmate die langer aanstaat ookal zie ik wel steeds minder geheugen beschikbaar.

Alleen de browser vind ik niet altijd even lekker werken. Inzoemen doet ie af en toe niet, in landscape mode gaan gaat lastig en soms springt ie juist heel simpel weer terug en ook links klikken met je vinger is niet altijd even makkelijk. Ook tijdens scrollen met je vinger zoomd ie soms opeens in. Soms maakt ie ook vanzelf de tekst passend in het scherm als je inzoomed maar vaak doet ie dat ook niet terwijl dat juist wel handig is. Veder merk ik vrij veel verschil in HSDA (?) en 3g, kan dat? helaas staat ie vaak op 3g...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Even over TF3D aan of uit: het enige wat ik zo snel kan vinden, is de optie "enable/disable scrolling" in Advanced Config. Er is toch nergens anders een optie wat Touchflo aan of uit kan zetten?
Enne, dan kies ik voor "disabled", bevestig dat eea een soft reset verwacht en na de soft reset, doet de TF3D het gewoon en staat de optie in A.C. gewoon op "disabled".
Ik snap het niet helemaal meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Je moet bij Today in windows mobile settings TouchFlo3D afzetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

MOAW schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:20:
Je moet bij Today in windows mobile settings TouchFlo3D afzetten. ;)
.......
(het is ook vroeg natuurlijk.....)
Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:05
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:02:

Veder merk ik vrij veel verschil in HSDA (?) en 3g, kan dat? helaas staat ie vaak op 3g...
Afhankelijk van je provider en je data abonnement kan HSDPA en UMTS veel verschil uitmaken.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarlonX
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-05 13:32
Skillz schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 08:44:
[...]

apw3r

naar

apr

Heb dit net ff geprobeerd, maar volgens mij maakt het geen merkbaar verschil. Ik heb ook nog twee andere dingen geprobeerd:

ar
Dan belt ie inderdaad helemaal niet
apw0r
Maakt geen verschil

a = allow
p = play sound
r = repeat

dan heb je ook nog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reactie bij de T.Net Pricewatch

Ik zit zelf erover te denken om een Touch Diamond aan te schaffen. Maar ik las zojuist bovengenoemde reactie, klopt het dat je maar 15 foto`s van personen in je telefoonboek kan bewaren. Dat lijkt me toch sterk??

Verder ik weet van Windows Mobile 5 dat het ongelofelijk sloom en lomp was. In hoeverre is v6.1 beter als z`n voorganger? En is hoever is de TouchFlo interface (bedoel ik mee, houd het op bij de contactpersonen en dat de interface van WM daarachter zit)? En de touchscreen, wat is de gemiddelde reactietijd daarvan? En dan nog, de GPS in de TD werkt ie prima met TomTom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb het net zelf nog eens getest op mijn HTC P4350 met Windows Mobile 6.1, maar de telefoon gaat toch wel iets sneller aan/over als je die "W3" verwijderd.

Tis wel zo dat het geen 3 seconden is, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
[...]

apw3r

naar

apr

a = allow
p = play sound
r = repeat

dan heb je ook nog:

Heb niet echt de indruk dat het veel sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:53:
Reactie bij de T.Net Pricewatch

Ik zit zelf erover te denken om een Touch Diamond aan te schaffen. Maar ik las zojuist bovengenoemde reactie, klopt het dat je maar 15 foto`s van personen in je telefoonboek kan bewaren. Dat lijkt me toch sterk??
Zijn 15 favorieten

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2008 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

[...]

apw3r

naar

apr

a = allow
p = play sound
r = repeat

dan heb je ook nog:

Die laatste, die v0, die werkt. Heb net gekeken en ik heb em op bellen en trillen staan, en bij mij stond er dus apv0w3r.
Edit: ik bel mezelf eens even via de vaste lijn; de telefoon gaat 1x over, dan gaat direct op dat moment de backlight aan en voor de 2e keer overgaan hoor ik de ring van de TD. Best mee tevreden zo.

[ Voor 12% gewijzigd door GurbY{nl} op 25-06-2008 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 03:09
Ik wordt, zoals zovelen, ook zo gek van de MP3 speler in het toestel. Oude nummers blijven in de playlist staan en door het synchroniseren met WMP11 of het kopieren van mp3 mappen naar het toestel werkt het niet naar behoren aangezien de oude nummers er nog steeds in staan (afspeellijst). Ik kan de bibliotheek ook niet updaten omdat hij dit automatisch schijnt te doen.

FLUT..
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:02:
Mp3 speler werkt nogsteeds voor geen meter, speel nu maar via openen af, direct in touchflow alles laten staan lukt gewoon niet maar ik vind de speler toch niet zo handig. Komt vooral omdat ik vaak een nummer wil overslaan maar met de TD als aparaat werkt dan gewoon niet soepel omdat je steeds moet unlocken, uit je zak halen etc. Me el cheapo speler heeft gewoon een knopje, kan je handig vanuit je broekzak doen :P

Voor de rest nogsteeds tevreden, geen problemen met de snelheid wat mij betreft. Alleen als je bv de browser, mp3 of wat dan ook hebt aanstaan en je wil naar je home menu om bv iets in te stellen, sms'en of wat dan ook duurt het heel even voordat ie alles goed geladen heeft en je weer soepel kan werken. Merk trouwens niet heel erg dat de TD trager word naarmate die langer aanstaat ookal zie ik wel steeds minder geheugen beschikbaar.

Alleen de browser vind ik niet altijd even lekker werken. Inzoemen doet ie af en toe niet, in landscape mode gaan gaat lastig en soms springt ie juist heel simpel weer terug en ook links klikken met je vinger is niet altijd even makkelijk. Ook tijdens scrollen met je vinger zoomd ie soms opeens in. Soms maakt ie ook vanzelf de tekst passend in het scherm als je inzoomed maar vaak doet ie dat ook niet terwijl dat juist wel handig is. Veder merk ik vrij veel verschil in HSDA (?) en 3g, kan dat? helaas staat ie vaak op 3g...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijn1980
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-04 09:36
Eindelijk nieuws van Brodit!!!!

Passive Holder for HTC Touch Diamond
Keep your device in a passive holder while driving, and you will always have it within easy reach! The holder is equipped with a tilt swivel, this means that you can adjust the angle of your device for easier viewing and avoiding light reflection. Attach onto the ProClip Mounting Platform.

Passive holder with tilt swivel
Item no. 848843

Zie www.brodit.com voor meer info.

Nu nog een actieve houder, dan ben ik blij!

[ Voor 4% gewijzigd door mattijn1980 op 25-06-2008 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THxZ0NE schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:53:
Ik wordt, zoals zovelen, ook zo gek van de MP3 speler in het toestel. Oude nummers blijven in de playlist staan en door het synchroniseren met WMP11 of het kopieren van mp3 mappen naar het toestel werkt het niet naar behoren aangezien de oude nummers er nog steeds in staan (afspeellijst). Ik kan de bibliotheek ook niet updaten omdat hij dit automatisch schijnt te doen.

FLUT..

[...]
Op mijn Ipaq had ik destijds hele goede MP3-software staan. Ben ff vergeten welke het was, zal hem eens opdiepen en kijken of ik de cab nog op de CF-kaart heb staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THxZ0NE schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:53:

FLUT..

[...]
Vreemd, ik heb gewoon windows media player gesynchroniseerd met mn TD en het werkte vanaf het eerste moment gewoon perfect.. Wat ik gedaan heb:
1. maak een afspeellijst in WMP11 (automatische in mijn geval, met steeds andere nummers)
2. connect je TD en zet hem te synchroniseren met die afspeellijst
3. de muziek komt in de map Music te staan op het Intern Geheugen
4. zorg er voor, als je hm connect als externe schijf ipv activesync, dat je hem veilig verwijdert (rechtsonder in de taakbalk), anders geeft Windows je schijf niet vrij en verkeert je TD in de waan dat hij nog gelocked is door windows (wat eigenlijk niet zou mogen, maar oke)
5. wacht een paar seconden en je muziek lijst is geupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etimm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-06 19:57
Weet iemand hoe je het aantal mensen in touchflow kan verhogen? ik wil door meer dan 15 favorieten kunnen bladeren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kassad schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:37:
[...]

Afhankelijk van je provider en je data abonnement kan HSDPA en UMTS veel verschil uitmaken.
Hmm ik heb vodafone internet van 9,50 dus HSDPA. Is er een manier om dat te forceren? want nu springt ie vaak naar 3g. Vraag me trouwens af hoeveel er waar is van die datalimiet in dat topic. Er staat dat gemiddeld 20 a 25mb is. Maar toen ik het bij belcompany vroeg hoeveel FUP nou eigenlijk is werd mij vertelt 2.5gb. Maar als dat echt maar zo weinig is dan vind ik 9.50 een beetje een debiel hoog bedrag.... (snap sowieso niet dat het zo duur moet zijn, uiteindelijk is het echt niet zoveel anders dan je normale internet, alleen die torens die het signaal moeten verzenden zijn extra, daarna gaat het gewoon het normale net op lijkt mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijn1980
Jaaaahhh Rotate the screen!

Eindelijk iets gevonden op XDA over het roteren van het scherm. Wel een tweak 21 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
mattijn1980 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:44:
Jaaaahhh Rotate the screen!

Eindelijk iets gevonden op XDA over het roteren van het scherm. Wel een tweak 21 nodig.
Euhm allemaal leuk en wel maar je moet het altijd manueel aanpassen, echt handig is het dus niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
Dit werkt nu inderdaad wel oke! Dankje! Alleen zie ik nog oudere nummers in mijn afspeellijst+albumart werkt niet, al heeft hij er wel automatisch een afbeelding bijgevoegd. Apart!
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:30:
[...]

Vreemd, ik heb gewoon windows media player gesynchroniseerd met mn TD en het werkte vanaf het eerste moment gewoon perfect.. Wat ik gedaan heb:
1. maak een afspeellijst in WMP11 (automatische in mijn geval, met steeds andere nummers)
2. connect je TD en zet hem te synchroniseren met die afspeellijst
3. de muziek komt in de map Music te staan op het Intern Geheugen
4. zorg er voor, als je hm connect als externe schijf ipv activesync, dat je hem veilig verwijdert (rechtsonder in de taakbalk), anders geeft Windows je schijf niet vrij en verkeert je TD in de waan dat hij nog gelocked is door windows (wat eigenlijk niet zou mogen, maar oke)
5. wacht een paar seconden en je muziek lijst is geupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THxZ0NE schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:55:
Dit werkt nu inderdaad wel oke! Dankje! Alleen zie ik nog oudere nummers in mijn afspeellijst+albumart werkt niet, al heeft hij er wel automatisch een afbeelding bijgevoegd. Apart!

[...]
Graag gedaan. Album art is ander puntje idd, hij laat alleen de embedded album art zien. Ik heb Mp3Tag gebruikt om de folder.jpg voor alle albums te embedden in mn mp3s, dan werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:01:
[...]

Graag gedaan. Album art is ander puntje idd, hij laat alleen de embedded album art zien. Ik heb Mp3Tag gebruikt om de folder.jpg voor alle albums te embedden in mn mp3s, dan werkt het wel.
Alleen is je toestel bij het laden van de Music tab de eerste keer een aantal seconden bezig, waarna het geheugengebruik is toegenomen van 50% naar 68%... Ik ga die plaatjes er denk ik maar weer eens afhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etimm
Ik heb de muziek & albumart als volgt in het intern geheugen staan:

muziek: \\music\artiest\album\nummer.mp3
albumart: \\music\artiest\album\hTC_AM_AlbumArt.jpg

nu laat hij gewoon netjes de album art zien bij touchflow :D

btw: geheugen gebruik 55% ROM ASIA 1.37.707

[ Voor 8% gewijzigd door etimm op 25-06-2008 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijn1980
nvidia schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:49:
[...]

Euhm allemaal leuk en wel maar je moet het altijd manueel aanpassen, echt handig is het dus niet!
Inderdaad dat klopt.
maar met smsen is het wel makkelijk als je een groter toetsenbord hebt ;) verder maakt het mij niet zo veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mattijn1980 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:09:
Inderdaad dat klopt.
maar met smsen is het wel makkelijk als je een groter toetsenbord hebt ;) verder maakt het mij niet zo veel uit.
Zie je nu met het SMS'en ook hoeveel karakters je al getypt hebt van de 160?

Het stoort me dat het virtuele keyboard over de display geprojecteerd wordt, in plaats van dat het er een onderdeel van wordt. De scrollbar raakt ook regelmatig verscholen achter het keyboard.

Dit overigens niet ten nadele van de TD, is waarschijnlijk bij alle WM devices. Dus ook bij mijn vorige telefoon, de HTC Wizard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Ik heb een vraagje voor jullie. Op de youtube filmpjes waar die Gearz een week die Diamond (pre) teste kon je zien wanneer hij de telefoon gebruikte en begon telefoonnummers in te drukken dat hij dan de mogelijke contacts kreeg die ermee begonnen.

Kort voorbeeld voor diegene die het niet gezien hebben: een contact met nummer 091234567

Nu al mijn contacten staan in Outlook en die worden bij mij steeds als volgt weergegeven: +32 (9) 1234567. Nu wanneer ik dan 091234567 wil ingeven, dan vindt ie geen match.

Iemand die weet hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
  • Laatst online: 03-12-2024
Niet het (begin van het) nummer intoetsen, maar (het begin van) de naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvidia schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:13:
Ik heb een vraagje voor jullie. Op de youtube filmpjes waar die Gearz een week die Diamond (pre) teste kon je zien wanneer hij de telefoon gebruikte en begon telefoonnummers in te drukken dat hij dan de mogelijke contacts kreeg die ermee begonnen.

Kort voorbeeld voor diegene die het niet gezien hebben: een contact met nummer 091234567

Nu al mijn contacten staan in Outlook en die worden bij mij steeds als volgt weergegeven: +32 (9) 1234567. Nu wanneer ik dan 091234567 wil ingeven, dan vindt ie geen match.

Iemand die weet hoe dit op te lossen?
Werkt bij mij ook niet, ondanks dat het aantal nummers die overeenkomen op '8' staat. Zelf bel ik contacten door de letters van hun naam op de overeenkomende nummers te toetsen. Gaat razendsnel. Maar ik neem aan dat jij juist een nummer wil kunnen intoetsen om snel te kunnen zien wie het is, bij het uitlezen van je telefoonrekening ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:13:
[...]
Het stoort me dat het virtuele keyboard over de display geprojecteerd wordt, in plaats van dat het er een onderdeel van wordt. De scrollbar raakt ook regelmatig verscholen achter het keyboard.
Bij mijn TD komt het aantal karakters in de "threaded sms" mode bovenin de titel van de applicatie te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:20:
Bij mijn TD komt het aantal karakters in de "threaded sms" mode bovenin de titel van de applicatie te staan.
Mja, dat zal dan het enige voordeel van threaded sms zijn... m.a.w., die gebruik ik niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N00b vragen kan ik me ook aan storen zoals je in reacties van mij kunt lezen.
Verder gaat het bij een toestel bij mij om de gebruikerservaring, niet om feiten en benchmarks.
Als ik een nieuw toestel koop die in de specs (feiten en benchmarks :+ ) 3 x zo snel moet zijn,
maar in gebruik blijkbaar 2 x zo traag aanvoelt, daar gaat het om toch?
Ik ben geen getallenneuker maar een gebruiker, daar zit het verschil in denk ik.
ALs je TouchFlo 3D uitzet dan gaat ie als een speer en die snelheid is niet te vergelijken
Helemaal mee eens, daarom schreef ik ook:
Redchilly schreef:
Onze behoeften groeien sneller dan de hardware ontwikkelingen blijkbaar
Ik snap dat je daar overheen hebt gelezen, anders snap ik je tirade niet. Maar, no hard feelings hoor.
Het gaat mij er om als ik nu de meest nieuwe sportwagen koop, top model van de markt,
die ik ter vervanging van mijn 3 jaar oude model,
dan verwacht ik niet alleen dat hij er mooier uit ziet, lekkerder zit, maar ook beter presteert!
En in dit vergelijk: een auto kan meer PK's hebben, maar hoeft niet perse sneller te zijn.

(Leuk detail in deze: Windows presteert in benchmarks beter op een Mac,
de meeste onderons werken echter gewoon op een PC :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Gek. Als ik een nummer begin te kiezen, krijg ik direct de matchende namen. Soms moet ik wel +31 ervoor zetten, net even afhankelijk hoe dat in de tel is vastgelegd.

Overigens ook: als ik een nieuwe sms maa, zie ik direct:

From:
To:
-----------------------------------
0/160

Dus die karakters zijn er wel degelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:22:
[...]

Mja, dat zal dan het enige voordeel van threaded sms zijn... m.a.w., die gebruik ik niet ;)
Ik gebruik hem ook niet als main applicatie voor het smsen. Ik kom de ene keer in de threaded mode en de andere keer niet. Ligt er maar net aan waar je op reply klikt volgens mij. Overigens werk ik momenteel zonder TouchFLO 3d en is mijn batterij in een krappe dag zo'n 20% gedaald. Normaal is dit 40%. Ik kijk het nog even aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
ronh schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:18:
Niet het (begin van het) nummer intoetsen, maar (het begin van) de naam.
Ja oké, maar hij pakt dan ook niet altijd alles en dat wil ik vermijden. Ik weet immers toch veel nummers.
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:19:
[...]

Werkt bij mij ook niet, ondanks dat het aantal nummers die overeenkomen op '8' staat. Zelf bel ik contacten door de letters van hun naam op de overeenkomende nummers te toetsen. Gaat razendsnel. Maar ik neem aan dat jij juist een nummer wil kunnen intoetsen om snel te kunnen zien wie het is, bij het uitlezen van je telefoonrekening ofzo?
Ah niet altijd, maar ik heb een paar moeilijke contactnamen en die wil hij dus niet nemen. Als je dan een stukje van het nummer in kan voeren is dit makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:39
Heb de touchflo uitgeschakeld staan en werk tot bijna volle tevredenheid met Spbmobileshell en de foonsuite van spb.

Echter als ik in het normale windows scherm zit hebben we twee softtoetsen, een voor agenda en een voor contactpersonen. Die voor contactpersonen is wel toegekens aan PI contactpersonen maar de linker blijft toegekend aan de normale agenda ipv pocketinformant.

Er moet een key zijn omdat voor elkaar te krijgen maar welke???

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Met dit soort reacties vind ik het helemaal niet erg hoor. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THxZ0NE schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:55:

[...]
In welke map music komt het te staan? die in content op internet geheugen? of direct in de root een map music? dat deed wmp eerst bij mij maar dat werkte nog niet. Zal het na werk nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

Ik zit zeer geinteresseerd naar deze telefoon te kijken, maar ook naar de Samsung F480. Kom er niet helemaal uit.
Is het bij deze htc o.a. geen nadeel dat je maar 4 gig. hebt ? Met een geconverteerde film en flink wat mp3tjes is je 4 gig toch gauw vol en wordt ie dan ook niet gauw trager ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etimm
Nog iets vreemds aan de diamond: als je goed naar de ring om de middelste knop kijkt, dan zie je daar pijltjes op staan. Wanneer je hier met je vinger over heen gaat, werkt dit alleen bij de opera browser of photo album om in te zoomen en uit te zoomen.
Zou dit (na een register tweak) ook als scroll-wieltje gebruikt kunnen worden om bijvoorbeeld door de lijst met contact personen te gaan?

[ Voor 4% gewijzigd door etimm op 25-06-2008 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
Intern geheugen > Music > Hoofdmap albumnaam > Album

AlbumArt werkt nu gedeeltelijk, in de bibliotheek > albums wel maar niet in de hoofdplayer.
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:07:
[...]

In welke map music komt het te staan? die in content op internet geheugen? of direct in de root een map music? dat deed wmp eerst bij mij maar dat werkte nog niet. Zal het na werk nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:16:
Mensen,

Ik zit zeer geinteresseerd naar deze telefoon te kijken, maar ook naar de Samsung F480. Kom er niet helemaal uit.
Is het bij deze htc o.a. geen nadeel dat je maar 4 gig. hebt ? Met een geconverteerde film en flink wat mp3tjes is je 4 gig toch gauw vol en wordt ie dan ook niet gauw trager ?
Het is toch aan jouw om te bepalen of 4gig voldoende is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
etimm schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:17:
Nog iets vreemds aan de diamond: als je goed naar de ring om de middelste knop kijkt, dan zie je daar pijltjes op staan. Wanneer je hier met je vinger over heen gaat, werkt dit alleen bij de opera browser of photo album om in te zoomen en uit te zoomen.
Zou dit (na een register tweak) ook als scroll-wieltje gebruikt kunnen worden om bijvoorbeeld door de lijst met contact personen te gaan?
Dit werkt in meer dan wat jij daar zegt. Het werkt in bijna alle applicaties waar je maar wil. Maar vergeet niet dat dit een Touch telefoon is. Dus zo weinig mogelijk knoppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit gewoon flink te twijfelen tussen deze en de samsung f480 en dacht hier wat andere meningen te vinden (voor nadelen). Tja, wat zal ik zeggen,. kom er niet echt uit.
Dat geef ik toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijn1980
nvidia schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:36:
[...]

Dit werkt in meer dan wat jij daar zegt. Het werkt in bijna alle applicaties waar je maar wil. Maar vergeet niet dat dit een Touch telefoon is. Dus zo weinig mogelijk knoppen...
Het zou voor mij inderdaad ook wel handig zijn. Lijkt me ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

etimm schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:17:
Dat doet hij toch? Bij mij in ieder geval wel. Als ik bij mijn contacts zit en druk op de arrow up/down toets flipt hij door de contacts heen. Probeer maar eens ;)

__________________________________________________________________________________

Nu even mijn ervaringen met de HTC Diamond.

Ik heb dit ding nu twee weken en ik ervaar dat het niet het snelste van het snelste is. Dit komt door het 3D gebeuren waar deze phone eigenlijk om draait. Als hij dat niet had weet ik zeker dat ik wat anders gekocht had maar het is nu eenmaal de Diamond geworden. M'n kop wordt er wel weer vanaf gesloopt als ik zeg dat mijn "oude" P3300 sneller werkte dan dit maar ook dat neem ik maar voor lief. Wat ik jammer vind is dat ik met HTC altijd een phone in handen heb waar je van alles aan moet versleutelen om het (redelijk) snel te laten werken. Nu zit ik op de 1.37 rom en het is wat verbeterd maar om nou te zeggen WAUW!!!, nee. Men zal wel zeggen "dan zet je 3D uit" maar daar koop ik dit niet voor.

Het gebeld worden valt bij mij wel weer mee. Net nog getest en ik krijg de beltoon bijna bij de eerste beltoon van mijn vaste telefoon dus dat valt mee. Het ontvangst met KPN/Hi is dramatisch slecht. 1 streepje terwijl mijn vrouw met een Touch Cruise alle streepjes heeft dus goed ontvangst.

Het muziek gedeelte heb ik al lang opgegeven, dat werkt voor geen meter en ik kan er dan ook niet bij dat HTC zoiets achterlijks maakt en je zoveel stappen moet ondernemen om het werkend te krijgen alhoewel dat klaarblijkelijk ook voor velen verschilt.

Opera werkt fijn en heb ik veel fun mee dus dat is goed gedaan door HTC.

Eindconclusie.
Ik vind het een tegenvaller van de eerste rangorde en ik ben heel eerlijk als ik zeg dat als ik een koper weet die na 2 weken 30 euro wilt verdienen is hij de gelukkige eigenaar van een HTC Diamond. Het hele 3D gebeuren is leuk maar het zorgt voor veel ellende. Traag als dikke str*nt tegen een berg op. Helaas is het zo, ik had het graag anders gezien. Op zich ziet er leuk uit, dat moet ik ze toegeven maar ik hoop echt dat als er ooit een update van het 3D gedoe uitkomt dat de eerste generatie Diamonds er ook van kunnen profiteren. Eigenlijk moet je dit na een jaar pas kopen en alle ellende eruit is gehaald.

Thats it. ;) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat iets wat misschien de samsung F480 dan als pluspunt heeft, dat ie wat sneller is ?

(duidelijk verhaal trouwens over de htc)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2008 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Mijn ervaring is simpelweg dat alles werkt, ook het muziekgedeelte, ja en ook de eerste keer...
en als je af en toe (lees: automatisch 1 keer elke nacht) memmaid draait dan werkt het wat mij btreft allemaal vlot genoeg, ik lees met verbazing alle klachten hier, ik heb alle tweaks gedaan, puur uit nieuwsgierigheid, maar merkte geen verschil en heb ze dus allemaal weer ongedaan gemaakt muv de sms-wake up tweak.
wat de batterij betreft, na 2 weken dus iets meer dan als 10 keer opladen gaat de batterij makkelijk (!) een dag mee (paar gesprekjes, wat sms, pushmail altijd aan, rss-hub aan, wifi aan, bleutooth uit, vaak demo's voor enthousiaste collega's ;) en af en toe een videootje tijdens saaie momenten )
de enige klacht: er zijn nog geen tasjes (of pouch in htc-dialect) verkrijgbaar, en mijn autohouder/lader moet nog geleverd worden.

Zo, om ook eens een wat positiever geluid te laten horen.

edit: ps een 2e klacht: ik krijg het niet voor elkaar de homepage van vodafone op de telefoon te krijgen (live.vodafone.com) maar ja als dat 't ergste is...

[ Voor 8% gewijzigd door TeChNo2 op 25-06-2008 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:55:
Is dat iets wat misschien de samsung F480 dan als pluspunt heeft, dat ie wat sneller is ?

(duidelijk verhaal trouwens over de htc)
Probeer zelf eens om iets uit te zoeken ipv iedere vraag die je te binnen schiet hier neer te plempen. Op GoT verwachten we eigen initiatief, dat geldt voor iedereen. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( kunnen de mensen die willen bekvechten of disussieren dat ergens anders doen......

topicvervuiling

als je alle onzin eruit filterd dan word dit topic een stuk overzichtelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vraag hulp/meningen. Ik dacht dat dat toegestaan was.
Uiteindelijk maak ik zelf een keuze. Maar soms wil je wat aanvullende info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:39
bing69 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:39:
Heb de touchflo uitgeschakeld staan en werk tot bijna volle tevredenheid met Spbmobileshell en de foonsuite van spb.

Echter als ik in het normale windows scherm zit hebben we twee softtoetsen, een voor agenda en een voor contactpersonen. Die voor contactpersonen is wel toegekens aan PI contactpersonen maar de linker blijft toegekend aan de normale agenda ipv pocketinformant.

Er moet een key zijn omdat voor elkaar te krijgen maar welke???
De key nog niet gevonden maar kwam er achter dat het via SKtools ook kan....
Dus inmiddels heb ik het voor elkaar.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 17:09:
ik vraag hulp/meningen. Ik dacht dat dat toegestaan was.
Uiteindelijk maak ik zelf een keuze. Maar soms wil je wat aanvullende info.
Wat ik aanraad is eens te kijken op Pdashop en daar kan je beiden naast mekaar vergelijkin in tabblad. Wat me het eerste opvalt is de schermresolutie. De htc (640-480) komt hier veel beter uit de verf dan de Samsung (240-320). De Samsung bevat ook geen WLAN wat toch belangrijk is voor mij waardoor deze al zou afvallen. De 5 megapixel camera spreekt me wel aan, maar hierbij moet voorzichtig omgesprongen worden. Het belangrijkste blijft immers steeds de lens. Dus als je een toestel wil kopen voor foto's, zorg dat je kan vergelijken qua beeldmateriaal.

Ook het gemis aan een ingebouwde gps zou voor mij een groot giaat zijn. Dit zijn voor mij toch al 2 cruciale punten. Ik lees hier ook dat de garantietermijn bij HTC 2 jaar is en bij Samsung 1 jaar.

Maar wat ik hier schrijf is voor mij relevant. Het hangt immers van user tot user af. Wat de prijs betreft zit je natuurlijk in het hogere segment. Jij moet dan maar uitmaken of de meerprijs opgaat voor hetgene die de Samsung mist. Ik hoop je alvast verder te helpen...

Ik stel wel voor dat je volgende keer wat opzoekingswerk doet. Duurt niet zo lang want er is al voldoende geschreven over beide devices.

[ Voor 15% gewijzigd door nvidia op 25-06-2008 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer word die front camera gebruikt eigenlijk ? met Skype ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Videobellen, bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Laatst online: 05-08 14:29
Ik moet zeggen dat het me met de snelheid wel meevalt. Tuurlijk, ik ben niet blij met de soft-resets die uitgevoerd moeten worden.
Nog niet alles heb ik uitgevonden, maar goed, tis m'n eerste Touch telefoon, dus ook wat betreft de snelheid ben ik niet anders gewend.
Waar ik momenteel erg blij mee ben is het TT verhaal. Draait sneller dan m'n gewone TT V4.
Wel hoop ik dat de geruchten over de sneller TFlo interface waar zijn en beschikbaar wordt voor de 1ste generatie TD's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
BramT, wil je ook eens de Engelstalig handleiding in de OP zetten? Bedankt...

Er is ook een update beschikbaar voor de comm. manager: Afbeelding - Mirror (29kb)

[ Voor 42% gewijzigd door nvidia op 25-06-2008 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badflower
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 18:04
Nu even mijn ervaringen met de HTC Diamond. [/b]

Ik heb dit ding nu twee weken en ik ervaar dat het niet het snelste van het snelste is. Dit komt door het 3D gebeuren waar deze phone eigenlijk om draait. Als hij dat niet had weet ik zeker dat ik wat anders gekocht had maar het is nu eenmaal de Diamond geworden. M'n kop wordt er wel weer vanaf gesloopt als ik zeg dat mijn "oude" P3300 sneller werkte dan dit maar ook dat neem ik maar voor lief. Wat ik jammer vind is dat ik met HTC altijd een phone in handen heb waar je van alles aan moet versleutelen om het (redelijk) snel te laten werken. Nu zit ik op de 1.37 rom en het is wat verbeterd maar om nou te zeggen WAUW!!!, nee. Men zal wel zeggen "dan zet je 3D uit" maar daar koop ik dit niet voor.

.....
.....
.....

Eindconclusie.
Ik vind het een tegenvaller van de eerste rangorde en ik ben heel eerlijk als ik zeg dat als ik een koper weet die na 2 weken 30 euro wilt verdienen is hij de gelukkige eigenaar van een HTC Diamond. Het hele 3D gebeuren is leuk maar het zorgt voor veel ellende. Traag als dikke str*nt tegen een berg op. Helaas is het zo, ik had het graag anders gezien. Op zich ziet er leuk uit, dat moet ik ze toegeven maar ik hoop echt dat als er ooit een update van het 3D gedoe uitkomt dat de eerste generatie Diamonds er ook van kunnen profiteren. Eigenlijk moet je dit na een jaar pas kopen en alle ellende eruit is gehaald.

Thats it. ;) O-)
ik ben het helaas helemaal met je eens. Ik hoop dat hij met de vernieuwde TouchFlo en toekomstige ROMS beter gaat werken, geen mem-leaks, snellere reactie, etc.
Maar het is wel triest dat je inderdaad de telefoon de hele tijd moet blijven tweaken om er lekker mee te kunnen werken. Ik heb nu 1.37 er op (wel enorme verbetering) en reg-tweaks. Maar door de mem-leak loopt het geheugen langzaam vol, dus de hele tijd geheugen vrij maken of iedere dag soft-reset. Helpt wel met snelheid. Tja, en de batterij: vandaag 1 uur gebeld, 1 uur muziek geluisterd en 1 uur geinternet: om 17.00 uur was hij leeg.

Opera heeft trouwens ook nog wel wat bugjes. Soms als je inzoomed op een pagina, kun je niet meer door de hele pagina scrollen. Waar je ook probeert in te zoomen, Opera zoomt naar 1 bepaalde plek. Fix: opnieuw opstarten. Erg irritant.

Ik heb zelf niet heel veel problemen met slechte ontvangst, maar netwerk knalt er wel vaker uit dan bij mijn vorige phone.

Tja laten we hopen, maar ik zet in ieder geval m'n oude SE M600i nog niet op marktplaats. Ik kijk het nog een maandje aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
nvidia schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 17:50:
Er is ook een update beschikbaar voor de comm. manager: Afbeelding - Mirror (29kb)
En wat is daar dan precies de update aan?

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zojuist nog langs T for Telecom geweest, daar hadden ze een dummy liggen. Ik vond de TD overigens erg goedkoop/plastic aanvoelen. En daarbij ik het zeer jammer dat de TD zo klein is. Ik ben nu nog hier en daar reviews aan het lezen, maar lang niet allemaal positief.

Ik loop nu nog te twijfelen tussen de TD en Nokia N95, minpunten van de TD: Grafische interface is prima, maar houd toch ergens op en gaat over in de ietwat lompe interface van Windows Mobile. Verder is ie klein en -zo ik uit de verhalen hoor- langzaam.
minpunten van de N95: Grafisch is het niks, en ik wil eigenlijk heel graag een touchscreen. Ik heb nl. nu de LG Prada en dat werkt erg lekker. En het sliden vind ik niks. En een klein scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groentenboer schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:07:
[...]

En wat is daar dan precies de update aan?
Hij bevat wat meer nuttige (batterijbesparende) functies dan de huidige. Beam (andere apparaten kunnen jouw BT device ontdekken) kan je nu gemakkelijk uitschakelen, evenals dat je makkelijk van GSM naar HSDPA kan schakelen. Beide schelen energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:19:
Ik ben zojuist nog langs T for Telecom geweest, daar hadden ze een dummy liggen. Ik vond de TD overigens erg goedkoop/plastic aanvoelen. En daarbij ik het zeer jammer dat de TD zo klein is. Ik ben nu nog hier en daar reviews aan het lezen, maar lang niet allemaal positief.

knipperde knip etc...
De TD heeft juist een metalen frame waar hij zijn stevigheid aan ontleent. Ik vind hem zeker niet goedkoop aanvoelen, eerder solide.

Voor wat betreft de grootte, ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat een normale telefoon te klein is. Die N95 is een regelrechte koelkast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponq
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-07 16:27
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:19:

Ik loop nu nog te twijfelen tussen de TD en Nokia N95, minpunten van de TD: Grafische interface is prima, maar houd toch ergens op en gaat over in de ietwat lompe interface van Windows Mobile. Verder is ie klein en -zo ik uit de verhalen hoor- langzaam.
minpunten van de N95: Grafisch is het niks, en ik wil eigenlijk heel graag een touchscreen. Ik heb nl. nu de LG Prada en dat werkt erg lekker. En het sliden vind ik niks. En een klein scherm.
De TD is niet traag. Wat n onzin dat dat elke keer gezegd wordt. Hij is ronduit snel. Dit is tweakers.net toch? Beetje tweaken en hij loopt als een trein.

Ik heb helaas voor je nog geen tweak gezien om de grootte aan te passen. Mss een flink dikke bescherm hoes er om heen gooien? (wat mij betreft is de grootte ideaal. Groot genoeg voor een pda, klein genoeg voor mn broekzak).

Oh en goedkoop plastic gevoel? Zal wel aan de dummy liggen dan. Hij voelt juist stylish en stevig aan. Ma goed... ymmv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:24:
Voor wat betreft de grootte, ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat een normale telefoon te klein is. Die N95 is een regelrechte koelkast.
Dat de N95 een koelkast is, kan ik je volkomen gelijk in geven. Maar bv, ik heb zelf een Zune en die ligt pas lekker in de hand. Voor een telefoon mag het wel ietsje kleiner, maar goed ik moet het natuurlijk wel een beetje goed kunnen bedienen. Te zien aan de screenshots neemt het virtuele toestenbord ongeveer de helft van het scherm in beslag. Dat lijkt me toch wat klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:29:
[...]

Dat de N95 een koelkast is, kan ik je volkomen gelijk in geven. Maar bv, ik heb zelf een Zune en die ligt pas lekker in de hand. Voor een telefoon mag het wel ietsje kleiner, maar goed ik moet het natuurlijk wel een beetje goed kunnen bedienen. Te zien aan de screenshots neemt het virtuele toestenbord ongeveer de helft van het scherm in beslag. Dat lijkt me toch wat klein.
en heb je al aan de Sonyericsson G900 gedacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batsu schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:34:
[...]

en heb je al aan de Sonyericsson G900 gedacht?
Ik heb hem zojuist even bekeken, maar dit zal denk ik niks voor mij zijn. Aangezien ik ook graag GPS wil en Exchange ondersteuning. Maar in elk geval bedankt voor de tip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Damn, TomTom 7 wordt steeds op het device geheugen geinstalleerd in een map "Intern Geheugen" die zelf aangemaakt wordt door de installatie van TT7. Ik heb een WWE versie en heb dus een Map "Internal Storage" waar TT7 op geinstalleerd moet worden. Nu snoept TT7 device geheugen op. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een (insert lading scheldwoorden) is die mediaplayer toch :( :r Er is echt geen touw aan vast te knopen hoe dat ding werkt, totaal niet. Ik heb nu alles eraf gepleurd en toch blijft ie onder de bibliotheek (uiteraard niet de touchflow interface, dat zou veeeel te logisch zijn) alles wat ik er van verwijderd heb laten zien. Hoe de fuck kan dat? Syncen met mediaplayer zoals een paar pagina's terugstond werkt ook niet. Het is echt een dom apparaat, ik zet 1 album in me playlist, 1. Mediaplayer en de TD weten dit op te splitsen 1 3 albums. 3! hoe de fuck? Wat voor aap hebben ze dit laten maken? Ik mag toch hopen dat die gast de rest van ze leven in de goot doorbrengt want hij verdient iig niet beter na het maken van een totaal retarded disfunctioneel stukje software als dit. Het is niet alleen zo dat het niet werkt, het is ook gewoon compleet random. Er zit echt totaal geen logica achter waarom dingen wel of niet gebeuren.

Waardeloos, echt totaal waardeloos en bloed irritant. Testen de losers die dit soort zooi maken hun eigen software eigenlijk wel? Ik spuug er iig van.

En nee dit is geen overdreven reactie, dit is een doodnormale reactie nadat je 500 euro voor een aparaat betaald en vervolgens functies heeft die totaal niet functioneren terwijl een aparaat van 20 euro het zonder problemen kan.

Iemand nog iets van tips hoe ik tenminste die hele pauperlijst weer leeg krijg?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2008 20:30 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De eerst volgende die hier met linkjes gaat gooien naar niet officiële roms die niet op de HTC site staan krijgt een waarschuwing! Gewoon mee ophouden, inmiddels vaak genoeg aangegeven en nou is het over!